Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μ3 vs RS4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μ3 vs RS4
    • 1
    • 2
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 30
    • 28 / 30
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    83
    591
    983
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgetz last edited by

      Ο χρήστης AlexV έγραψε:
      Μπορεί κάποιος να μας ενημερώσει για το βάρος του V8 της C63 τελικά γιατί δεν μπορώ να βρω κάτι αυτή τη στιγμή...

      C63 V8

      M3 V8

      Σύμφωνα με το Top Gear,πράγματι ο 6λιτρος V8 της AMG είναι ελαφρύτερος απο τον 4λιτρο της BMW,στα 199 kg

      http://www.topgear.com/drives/C7/K1/roa ... 20/01.html

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        technik last edited by

        Πώς γίνεται αυτό; Και στο τέστ των 4Τ, ο V8 της M3 παρουσιάζεται σαν ο ελαφρύτερος V8 σε παγκόσμια παραγωγή

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          krusenstern last edited by

          Ο χρήστης technik έγραψε:
          Πώς γίνεται αυτό; Και στο τέστ των 4Τ, ο V8 της M3 παρουσιάζεται σαν ο ελαφρύτερος V8 σε παγκόσμια παραγωγή

          ... τη στιγμή που παρουσιάστηκε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kid last edited by

            Και ο V8 4.2FSi του Q7 είναι 199 κιλά..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

              Πώς γίνεται αυτό; Και στο τέστ των 4Τ, ο V8 της M3 παρουσιάζεται σαν ο ελαφρύτερος V8 σε παγκόσμια παραγωγή

              ... τη στιγμή που παρουσιάστηκε.

              Δεν δίνουν στοιχεία για τις συνθήκες μέτρησης οπότε τα στοιχεία δεν μπορούν να είναι συγκρίσιμα. Δλδ, δεν αναφέρουν με πόσα και ποιά παρελκόμενα/υγρά ζυγίστηκε ο κάθε κινητήρας.
              Κάτι μου λέει ότι οι 4λιτροι της BMW - Audi έχουν παραπλήσιο βάρος, όσο για την AMG αν έχει καταφέρει να ζυγίζει ο κινητήρας της όσο οι πιο lightweight 4lit τότε έχει κάνει ένα θαύμα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                krusenstern last edited by

                Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:

                Πώς γίνεται αυτό; Και στο τέστ των 4Τ, ο V8 της M3 παρουσιάζεται σαν ο ελαφρύτερος V8 σε παγκόσμια παραγωγή

                ... τη στιγμή που παρουσιάστηκε.

                Δεν δίνουν στοιχεία για τις συνθήκες μέτρησης οπότε τα στοιχεία δεν μπορούν να είναι συγκρίσιμα. Δλδ, δεν αναφέρουν με πόσα και ποιά παρελκόμενα/υγρά ζυγίστηκε ο κάθε κινητήρας.
                Κάτι μου λέει ότι οι 4λιτροι της BMW - Audi έχουν παραπλήσιο βάρος, όσο για την AMG αν έχει καταφέρει να ζυγίζει ο κινητήρας της όσο οι πιο lightweight 4lit τότε έχει κάνει ένα θαύμα.

                Αυτό ετοιμαζόμουν να γράψω. Εφόσον δεν υπάρχει 'κανόνας' μέτρησης βάρους κινητήρα, ο καθένας μπορεί να ζυγίζει όπως του γουστάρει και να ανακοινώνει ένα νούμερο που θα κάνει εντύπωση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • X
                  xtremerotary last edited by

                  Θυμάται κανείς κάποιο μοντέλο της AMG που να είχε οδική συμπεριφορά συγκρίσιμη με τα M της BMW ή τα RS της Audi; Εγώ πάντως δεν έχω υπόψη μου κανένα.
                  Μένει να βγει το C63 AMG στην παραγωγή και να δοκιμαστεί από τον τύπο, αλλά όπως και νά' χει, η AMG έχει πάρα πολύ δουλεία μπροστά της για να φτάσει το επίπεδο της M Motorsport.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 0
                    007 last edited by

                    Ο χρήστης XtremeRotary έγραψε:
                    Θυμάται κανείς κάποιο μοντέλο της AMG που να είχε οδική συμπεριφορά συγκρίσιμη με τα M της BMW ή τα RS της Audi; Εγώ πάντως δεν έχω υπόψη μου κανένα.
                    Μένει να βγει το C63 AMG στην παραγωγή και να δοκιμαστεί από τον τύπο, αλλά όπως και νά' χει, η AMG έχει πάρα πολύ δουλεία μπροστά της για να φτάσει το επίπεδο της M Motorsport.

                    190E evo2 3.2 AMG, το '91 που εξαγοραστηκε η AMG απο τη mercedes και βγαλανε κανονικοτατα AMG εκδοση του μοντελου σε περιπου 200+ κομματια αν δεν κανω λαθος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • X
                      xtremerotary last edited by

                      Ο χρήστης 007 έγραψε:

                      Θυμάται κανείς κάποιο μοντέλο της AMG που να είχε οδική συμπεριφορά συγκρίσιμη με τα M της BMW ή τα RS της Audi; Εγώ πάντως δεν έχω υπόψη μου κανένα.
                      Μένει να βγει το C63 AMG στην παραγωγή και να δοκιμαστεί από τον τύπο, αλλά όπως και νά' χει, η AMG έχει πάρα πολύ δουλεία μπροστά της για να φτάσει το επίπεδο της M Motorsport.

                      190E evo2 3.2 AMG, το '91 που εξαγοραστηκε η AMG απο τη mercedes και βγαλανε κανονικοτατα AMG εκδοση του μοντελου σε περιπου 200+ κομματια αν δεν κανω λαθος.

                      Πιστεύω να συμφωνείς επομένως, ότι τα περισσότερα σύγχρονα AMG δεν είναι και τόσο ανταγωνιστικά σε επίπεδο handling.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pilotos last edited by

                        To 190 Evo ειναι αμαξι θρυλος πλεον για πολλους.Αν δεις καποιο απο κοντα η ακομα περισσοτερο κανεις μια βολτα θα καταλαβεις πως παει και τι handling εχει

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • X
                          xtremerotary last edited by

                          Δεν αμφιβάλλω, δεν είναι όμως αυτό το θέμα μας.
                          Δεν θα παρατάξει η Mercedes το 190 Evo απέναντι στα Μ3/RS4.
                          Το ζητούμενο είναι, πόσο κοντά είναι τα σύγχρονα AMG σε σχέση με τον ανταγωνισμό;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kid last edited by

                            Η απάντηση είναι πολύ απλή στο ερώτημα σου: Όσο κοντά θέλει η AMG να είναι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              georgetz last edited by

                              Ο χρήστης XtremeRotary έγραψε:
                              Δεν αμφιβάλλω, δεν είναι όμως αυτό το θέμα μας.
                              Δεν θα παρατάξει η Mercedes το 190 Evo απέναντι στα Μ3/RS4.
                              Το ζητούμενο είναι, πόσο κοντά είναι τα σύγχρονα AMG σε σχέση με τον ανταγωνισμό;

                              Σύμφωνα με διάφορα previews (Evo,Autocar,TopGear), η C63 είναι αρκετά κοντά.Μένει να δούμε τις full συγκρίσεις....

                              Υπάρχει μια γενικότερη στροφή της Mercedes προς πιο οδηγοκεντρικά χαρακτηριστικά.Κοίτα τα αντίστοιχα AMG Black Series για να καταλάβεις τι εννοώ.....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • X
                                xtremerotary last edited by

                                Κάτι reviews που διάβασα για το SLK Black Series πάντως, μόνο καλά δεν ήταν...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  d-jet last edited by

                                  To κανονικό 190Ε evo II W201 είναι βασισμένο στο 2.5-16, απλώς κάποια φορούσαν κιτ της AMG και κέρδιζαν καμιά πενηνταριά άλογα.
                                  Το 3.2AMG ήταν φτιαγμένο 190Ε δρόμου αλλά δεν το πουλούσαν μεσω του δικτύου ΜΒ...
                                  Εξαιρετικά αυτοκίνητα και 100% ανταγωνιστικά ως προς τα Ε30 Μ3.

                                  Συμφωνώ απόλυτα στην άποψη ότι η AMG θα αποφασίσει πόσο κοντά θα είναι στα Μ3/RS4 η C63. Ακούγεται ότι θα είναι αρκετά κοντά (το μοτέρ γνωρίζουμε, ούτως ή άλλως, ότι είναι υπέραρκετό) σε συμπεριφορά και αίσθηση.
                                  Το καινούργιο C (W204) είναι αρκετά βήματα εμπρός σε σχέση με το παλιό και, αν και είναι γνωστή η άποψη της ΜΒ για το ποια πρέπει να είναι η αίσθηση ενός αυτοκινήτου δρόμου, δεν απέχει και τοοοοοόσο πολύ από την αντίστοιχη 3άρα πλέον, παρά τα όσα λέγονται... Σίγουρα η AMG θα είναι ακόμη πιο πολύ driver's car. Ελπίζω να είναι συγκρίσιμη με τη BMW γιατί έτσι θα αποκτήσει και περισσότερο ενδιαφέρον η κατηγορία που έχει καταντήσει μαγαζί της BMW.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    georgetz last edited by

                                    ^
                                    Τα Autocar και TopGear έχουν αντίθετη γνώμη.

                                    Τσέκαρε και το βίντεο
                                    Youtube Video

                                    (Σόρυ για το offtopic)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      opterios last edited by

                                      Ο χρήστης Kid έγραψε:
                                      Η απάντηση είναι πολύ απλή στο ερώτημα σου: Όσο κοντά θέλει η AMG να είναι.

                                      +1

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pad last edited by

                                        Κάτι από παλιά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • X
                                          xtremerotary last edited by

                                          Ο χρήστης georgetz έγραψε:
                                          ^
                                          Τα Autocar και TopGear έχουν αντίθετη γνώμη.

                                          Τσέκαρε και το βίντεο
                                          Youtube Video

                                          (Σόρυ για το offtopic)

                                          Για την SLK μίλησα, όχι για την CLK.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            georgetz last edited by

                                            Ο χρήστης XtremeRotary έγραψε:

                                            ^
                                            Τα Autocar και TopGear έχουν αντίθετη γνώμη.

                                            Τσέκαρε και το βίντεο
                                            Youtube Video

                                            (Σόρυ για το offtopic)

                                            Για την SLK μίλησα, όχι για την CLK.

                                            Για την Slk έδωσα τις αναφορές του Autocar.co.uk και του Topgear.com.
                                            Η CLK είναι άλλη ιστορία...γι' αυτό και έβαλα το βίντεο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 28 / 30
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr