-
σου είπε πότε ανοίγουν?
δεν το πσιτεύω για μόνο off-road
ή δεν κατάλαβε καλά ή δεν θα ήταν πλήρως ενήμερος (hopefully) -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
σου είπε πότε ανοίγουν?
δεν το πσιτεύω για μόνο off-road
ή δεν κατάλαβε καλά ή δεν θα ήταν πλήρως ενήμερος (hopefully)Και εγω δεν το πιστεύω... δεν είναι δυνατόν να φέρουν μόνο το ένα επίπεδο εξοπλισμού!!!! Μάλλον δεν ξέρει!!!!
Μέσα Οκτώμβρη θα έχουμε ενδεικτικές τιμές και θα ξαναμιλήσουμε!!!Του είπα 30,000???
Απάντηση 'Με τίποτα!!!! Στα 28 το βλέπω' -
εν αναμονή λοιπόν
πάντως ο σχεδιαμός στο εσωτερικό είναι σίγουρα το αδύνατο σημείο τουη Ford μαζί με το facelift του Focus έβγαλε και 1,6Τ με 160 το οποίο βλέπω να είναι μέσα στους κινητήρες εμφάνισης του Kuga λίαν συντόμως.
Ομοίως δεν βλέπω το λόγο που η Opel Θα κολώσει να κάνει κάτι παρόμοιο στο δικό της antara με τον 1,6Τ.
Οπότε πιθανόν σε 2-3 μήνες να είναι μια απο τις πολλές επιλογές. -
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
H
Μονιμη είναι αφου τουλάχιστον το 10% μεταδίδεται πίσω σε κάθε περίπτωση, ενώ το ποσοστό πίσω όπως αναφέρεται μπορεί να φτάσει και το 100%.Αυτό δεν μπορεί να συμβεί ακόμα και σε υλοποιήσεις με κεντρικό διαφορικό, πόσο μάλλον με συνεκτικό συμπλέκτη. Το μεγαλύτερο ποσοστό άντε να φτάνει το 50%. Αν έχουν γράψει κάτι τέτοιο από τη VW είναι λάθος. Δεν μπορεί να γίνει τεχνικά κάτι τέτοιο.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
H
Μονιμη είναι αφου τουλάχιστον το 10% μεταδίδεται πίσω σε κάθε περίπτωση, ενώ το ποσοστό πίσω όπως αναφέρεται μπορεί να φτάσει και το 100%.Αυτό δεν μπορεί να συμβεί ακόμα και σε υλοποιήσεις με κεντρικό διαφορικό, πόσο μάλλον με συνεκτικό συμπλέκτη. Το μεγαλύτερο ποσοστό άντε να φτάνει το 50%. Αν έχουν γράψει κάτι τέτοιο από τη VW είναι λάθος. Δεν μπορεί να γίνει τεχνικά κάτι τέτοιο.
Και η Audi για το καινούριο ΤΤ στο Press Kit λέει για 100% σε όποιον από τους 2 άξονες χρειαστεί..
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
η Ford μαζί με το facelift του Focus έβγαλε και 1,6Τ με 160
Έχεις κανένα λινκ γι' αυτή την πληροφορία; Έψαξα στο δίκτυο και δε βρήκα τίποτα.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
η Ford μαζί με το facelift του Focus έβγαλε και 1,6Τ με 160
Έχεις κανένα λινκ γι' αυτή την πληροφορία; Έψαξα στο δίκτυο και δε βρήκα τίποτα.
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id= ... _flag=true
-
Μίλησα με ένα dealer VW....
Κι εγώ ρώτησα σε μια VW και μου είπαν τα εξής:
Τέλος Οκτωβρίου θα έχουμε τιμές και εξοπλισμούς.
Αρχές Νοεμβρίου θα ξεκινήσουν οι παραγγελίες.
Εκτιμά ότι θα έχει τουλάχιστον ένα 4μηνο αναμονή και επομένως τα πρώτα Tiguan θα κατφθάσουν κατά τον Μάρτιο.η Ford μαζί με το facelift του Focus έβγαλε και 1,6Τ με 160 το οποίο βλέπω να είναι μέσα στους κινητήρες εμφάνισης του Kuga λίαν συντόμως.
Ομοίως δεν βλέπω το λόγο που η Opel Θα κολώσει να κάνει κάτι παρόμοιο στο δικό της antara με τον 1,6Τ.
Οπότε πιθανόν σε 2-3 μήνες να είναι μια απο τις πολλές επιλογές.Συμφωνώ 100%. Μετά από λίγο καιρό θα ακολουθήσουν όλοι σε αυτή την λογική. Μπορει στην αρχή να μας φανεί το Tiguan ευκαιρία όμως αν βγουν και τα άλλα με turbo μπορει να αποδειχτεί και ακριβό στο τέλος. Ανοίγει πόλεμος στην κατηγορία των Suv και αυτό μόνο υπέρ μας μπορεί να αποδειχτεί.Ηδη όπως γράφω παραπάνω τα πρώτα Τιγκουάν θα έρθουν κατά τον Μάρτη τον μήνα που ξεκινάει και η εμφάνιση του Kuga.
πάντως ο σχεδιαμός στο εσωτερικό είναι σίγουρα το αδύνατο σημείο του
Εντάξει δεν είναι και τόσο χάλια. Στο εσωτερικό παίζει πολύ μεγαλύτερο ρόλο η ποιότητα των υλικών. Αν είναι καλή τότε νιώθεις καλά μέσα.
-
πολύ καλές φωτογραφίες από IAA
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
H
Μονιμη είναι αφου τουλάχιστον το 10% μεταδίδεται πίσω σε κάθε περίπτωση, ενώ το ποσοστό πίσω όπως αναφέρεται μπορεί να φτάσει και το 100%.Αυτό δεν μπορεί να συμβεί ακόμα και σε υλοποιήσεις με κεντρικό διαφορικό, πόσο μάλλον με συνεκτικό συμπλέκτη. Το μεγαλύτερο ποσοστό άντε να φτάνει το 50%. Αν έχουν γράψει κάτι τέτοιο από τη VW είναι λάθος. Δεν μπορεί να γίνει τεχνικά κάτι τέτοιο.
Και η Audi για το καινούριο ΤΤ στο Press Kit λέει για 100% σε όποιον από τους 2 άξονες χρειαστεί..
Προφανώς εννοεί ότι είναι δυνατόν το διαφορικό να κλειδώσει 100%.
Έτσι σε μια υποθετική περίπτωση όπου ο ένας άξονας είναι στον αέρα ή πατάει λάδια, πρακτικά όλη η δύναμη του κινητήρα διοχετεύεται στον άλλο άξονα. -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Και η Audi για το καινούριο ΤΤ στο Press Kit λέει για 100% σε όποιον από τους 2 άξονες χρειαστεί..Για να πάει ροπή στον πίσω άξονα πρέπει να υπάρχει ροπή μπροστά από την οποία να προκύψει ολίσθηση. Αν δεν πάει ροπή μπροστά για να υπάρξει ολίσθηση πώς θα αντιληφθεί ο συμπλέκτης διαφορά περιστροφής για να στείλει και πίσω?? Κάτι άλλο θα εννοούν με το 100% (ροπή ίσως), αλλά και πάλι είναι τραβηγμένο.
-
Εγώ πάντως προσανατολίζομαι ανάμεσα στο παρόν(tiguan) και στο kuga το οποίο είναι πιο ενδιαφέρον εσωτερικά αλλά και εξωτερικά όμως εκείνο που φοβάμαι είναι η ποιότητα και ο κινητήρας του(αν είναι ψόφιος όπως του mondeo θα το κλαίνε οι ρέγγες...).
-
για το kuga , το οποίο συμφωνώ οτι φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον, μιλάμε πάντα για τον 1,6Τ
-
μέσα νοεμβριου θα έρθουν τα πρώτα test drive και εκθεσιακά αυτοκίνητα
η τίμη θα ξεκινάει περίπου στίς 30.000.Η τετρακίνηση του είναι 90-10 και το
αντίστροφο.παραγγελίες προς το τέλος του επόμενου μήνα και τα πρωτα αυτοκίνητα 2/2008. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
έχει δοκιμαστεί σε off-road ποτε Haldex???
Αντοχές?
Μέχρι που πάει?Εντάξει δεν είναι και ότι καλύτερο. Το μόνο θετικό σε σχέση με τα υπόλοιπα τέτοια συστήματα της αγοράς είναι ότι η έκδοση 2 του haldex δίνει εξαρχής ένα ποσοστό εμπλοκής στον πίσω άξονα οπότε δουλεύει καλύτερα γιατί μειώνεται σημαντικά ο χρόνος απόκρισης του συστήματος.
Σε δασικούς δρόμους/χωματόδρομους κ.λ.π. δεν θα υπάρχει πρόβλημα.Σε όσες off road εκδρομές έχω πάει πάντως τα τετρακίνητα (μόνο κατ΄ευφημισμό) με συνεκτικό συμπλέκτη δεν είναι για πολλά πράγματα. Cherokee - vitara και ξερό ψωμί!
-
Ο χρήστης dwbh έγραψε:
μέσα νοεμβριου θα έρθουν τα πρώτα test drive και εκθεσιακά αυτοκίνητα
η τίμη θα ξεκινάει περίπου στίς 30.000.Η τετρακίνηση του είναι 90-10 και το
αντίστροφο.παραγγελίες προς το τέλος του επόμενου μήνα και τα πρωτα αυτοκίνητα 2/2008.30.000? ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ.....
-
Λίγο δύσκολο να ξεκινάει το 1.4 από 30 χιλιάρικα. Μάλλον ντυμένο θα πηγαίνει τόσο.
Είμαι περίεργος να δώ και το Kuga που θα βγάλει η Ford.
Σε θέματα τιμής/εξοπλισμού, η Ford είναι συνήθως πιο τίμια από τη Volkswagen. -
Ο χρήστης dwbh έγραψε:
...η τιμη θα ξεκινάει περίπου στίς 30.000...Πόσο σίγουρο είναι αυτό?
Εγώ το αποκλείω. Προφανώς πρόκειται για εκτίμηση και όχι για πληροφορία. -
και εγώ εφόσον ανακοινώθηκαν οι τιμές Γερμανίας το βρίσκω πολύυυυ χλωμό. Αν συμβεί απλά στην kosmocar θα αρχίζουν να διαβάζουν το σενάριο του RX-8.
Πάντως και η 4μηνη αναμονή που προβλέπεται δεν με αφήνει καθόλου χαρούμενο.
-
26-27K θα είναι η τιμή.
VW Tiguan 2007