-
Τα λάδια αν δεν κάνω λάθος αλλάζουνε ανά Χχλμ ή ανά έτος.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Τα λάδια αν δεν κάνω λάθος αλλάζουνε ανά Χχλμ ή ανά έτος.Τα σημερινά αμάξια αλλάζουν το λιγότερο στα 7500
-
Ο χρήστης andykar έγραψε:
Ρε παιδιά!!!.......
να κάνω μια ρώτηξη?.......
αν....
λέω αν...... κάνεις 5000 μέσα σε ένα χρόνο και
δέν χρειαστεί να πάς ούτε για λάδια,
τότε τί γίνεται?...... αντίο εγγύηση?Θα πας και θα παρα-πας!
Εχω ένα Πουντάκι για καθημερινό shopping cart και από τον Οκτ '03 έχει κάνει μόλις 21000χλμ. Όχι μόνο το πάω κάθε χρόνο για τα λαδάκια του, αλλά μου το βγάζει κιόλας στο ταμπλώ για επίσκεψη στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο!Βλέπεις, 5 χρονάκια εγγύηση δεν είναι και λίγα και δεν τα χαρίζεις σε καμμιά εταιρία...
-
Ο χρήστης andykar έγραψε:
Τα λάδια αν δεν κάνω λάθος αλλάζουνε ανά Χχλμ ή ανά έτος.
Τα σημερινά αμάξια αλλάζουν το λιγότερο στα 7500
ή κάθε χρόνο....
Όπως ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ έγραψε και 'το kid' , οι τακτικές συντηρήσεις είναι βάσει διανυθέντων χιλιομέτρων ή χρονικών περιόδων..
Καλή ώρα όπως σου λένε πως έχεις εγγύηση για 5 χρόνια ή 100.000 χλμ. Ό,τι έρθει πρώτο...
Βλέπεις ΔΕΝ είναι μόνο τα χιλιόμετρα που διανύεις ο παράγοντας που φθείνει/φθείρει ένα αμάξι...
-
Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
Εχω ένα Πουντάκι για καθημερινό shopping cart και από τον Οκτ '03 έχει κάνει μόλις 21000χλμ. Όχι μόνο το πάω κάθε χρόνο για τα λαδάκια του, αλλά μου το βγάζει κιόλας στο ταμπλώ για επίσκεψη στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο!Αν είναι και 1400 sporting όταν αποφασίσεις να το πουλήσεις πες και το μας
-
Θα σου/σας το πω, γιατί τέτοιο μοντέλο είναι!
Κούτα το 'εργαλείο', όπως κούτες φέρνει τα γάλατα στο σπίτι! (άσχετο)
-
Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
Θα σου/σας το πω, γιατί τέτοιο μοντέλο είναι!Κούτα το 'εργαλείο', όπως κούτες φέρνει τα γάλατα στο σπίτι! (άσχετο)
Kαλά έχεις τέτοια αμαξάρα και δεν μας το λες;
aserf, μήπως θες το δικό μου;**
andykar**, θεωρητικά μπορείς να το πας στην αντιπροσωπεία, το ελέγξουν και να σου βάλουν μια σφραγίδα για έλεγχο. Αλλά καλά είναι να δώσεις λίγα χρήματα και να αλλάξεις και λαδάκι.Θεωρητικά, επίσης, το manual της φιατ δεν προβλέπει αλλαγή ανά χρόνο, νομίζω. Το Πάντα μας, πάντως, άλλαξε λαδάκι τα 3,500χλμ/χρόνο και θα του αλλάξω και φετος που θα χει καμιά 7-8Κ χλμ. Πολυταξιδεμένο κι αυτό.
-
παίδες τί λέει το πάντα 1,2 με το dualogic; Το έχει οδηγήσει κανείς;
σκέφτομαστε να το πάρει η μητέρα μου. Από τη φιατ μου είπαν πως είναι δύσκολο πολύ για τεστ ντραιβ.
η άλλη επιλογή είναι κάποιο από τα τρίδυμα με αυτόματο! -
Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
Θα σου/σας το πω, γιατί τέτοιο μοντέλο είναι!Θα περιμένω...
aserf, μήπως θες το δικό μου;
Αυτό με το esp που μια δουλεύει και μια όχι εννοείς;
Άσε που φαντάζομαι ότι δε θα έχει μόλις 20Κ χλμ σε 4 χρόνια...
-
Aν κάποιος μπορέσει ας εξηγήσει γιατί κόψανε το speedgear προς χάριν του dualogic. Ki άμα βρει κανείς κανά speedgear 1o χέρι ας σφυρίξει κλέφτικα.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
aserf, μήπως θες το δικό μου;
Αυτό με το esp που μια δουλεύει και μια όχι εννοείς;
Άσε που φαντάζομαι ότι δε θα έχει μόλις 20Κ χλμ σε 4 χρόνια...
Σήμερα δούλεψε για 200χλμ συνεχόμενα! Θα το φτιάξω, δεν θα το αφήσω έτσι.
50.500 and going!
-
Ο χρήστης harryv έγραψε:
Aν κάποιος μπορέσει ας εξηγήσει γιατί κόψανε το speedgear προς χάριν του dualogic. Ki άμα βρει κανείς κανά speedgear 1o χέρι ας σφυρίξει κλέφτικα.τί διαφορές έχουν; Πιο παλιά το πάντα είχε αυτό;
-
Δες εδώ :http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=344&article=10091. Έχει συγκριτικό Jazz CVT με Lancia Y αυτόματο, αλλά στο τέλος κάνει και μια αναφορά στο Panda.
-
Ο χρήστης harryv έγραψε:
Aν κάποιος μπορέσει ας εξηγήσει γιατί κόψανε το speedgear προς χάριν του dualogic. Ki άμα βρει κανείς κανά speedgear 1o χέρι ας σφυρίξει κλέφτικα.έχω ένα από τα τελευταία που βγήκαν speedgear και δεν το αλλάζω με τίποτα !! καταπληκτικό κιβώτιο
Το dualogic έχει μικρότερο κόστος παραγωγής...
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
παίδες τί λέει το πάντα 1,2 με το dualogic; Το έχει οδηγήσει κανείς;
σκέφτομαστε να το πάρει η μητέρα μου. Από τη φιατ μου είπαν πως είναι δύσκολο πολύ για τεστ ντραιβ.
η άλλη επιλογή είναι κάποιο από τα τρίδυμα με αυτόματο!Η λειτουργία του dualogic μάλλον είναι καλύτερη, γρηγορότερη και πιο ομαλή από τα ΜΜΤ της Τογιότα, αλλά το καημένο το 1.2 μοτεράκι της Fiat είναι από νεκρό έως... ψόφιο. Ενώ ο χιλιάρης των τριδύμων έχει πολύ καλό τράβηγμα σε όλες τις στροφές.
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
έχω ένα από τα τελευταία που βγήκαν speedgear και δεν το αλλάζω με τίποτα !! καταπληκτικό κιβώτιο
Το dualogic έχει μικρότερο κόστος παραγωγής...
Σε συγχαίρω για τη επιλογή σου, έστω κι αργά. To dualogic είναι ΦΙΑΤ ? Γιατί εξ όσων είχα ρωτήσει το speedgear ήταν από subaru.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
παίδες τί λέει το πάντα 1,2 με το dualogic; Το έχει οδηγήσει κανείς;
σκέφτομαστε να το πάρει η μητέρα μου. Από τη φιατ μου είπαν πως είναι δύσκολο πολύ για τεστ ντραιβ.
η άλλη επιλογή είναι κάποιο από τα τρίδυμα με αυτόματο!Η λειτουργία του dualogic μάλλον είναι καλύτερη, γρηγορότερη και πιο ομαλή από τα ΜΜΤ της Τογιότα, αλλά το καημένο το 1.2 μοτεράκι της Fiat είναι από νεκρό έως... ψόφιο. Ενώ ο χιλιάρης των τριδύμων έχει πολύ καλό τράβηγμα σε όλες τις στροφές.
σπύρο το έχεις οδηγήσει το πάντα δηλαδή; Το απλό κάνει 17δευτ για το 0-100, αν θυμάμαι καλά, άρα το αυτόματο κανά 20αρι;
από την άλλη, ειναι για γυναίκα και για την πόλη
με αυτά τα λεφτά πάντως δεν νομίζω πως έχουμε άλλη επιλογή από αυτά τα δυο (υπάρχει και το ματίζ, αλλά...)υγ ξέρει κανείς αν υπάρχει πουθενά αυτόματο πάντα για τεστ ντραϊβ;
-
Το πουντάκι μου περιμένει να φορέσει τα καινούρια του kyb excel-g εντός των ημερών! Θα σας ενημερώσω για τις εντυπώσεις. Ανακάλυψα πως υπάρχει διαφορετικός κωδικός για τα 1.2sporting και HGT και άλλος για το 1.4 16v (το απλό, μάλλον). Παρήγγειλα αυτά για τα sporting για να μαι σίγουρος.
-
μετατροπη δεν ειναι το δικο σου φιλε?
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Το πουντάκι μου περιμένει να φορέσει τα καινούρια του kyb excel-g εντός των ημερών! Θα σας ενημερώσω για τις εντυπώσεις. Ανακάλυψα πως υπάρχει διαφορετικός κωδικός για τα 1.2sporting και HGT και άλλος για το 1.4 16v (το απλό, μάλλον). Παρήγγειλα αυτά για τα sporting για να μαι σίγουρος.καλο ξεκαρφωμα....
FIAT FORUM