-
ναι το ξέρω αλλά αυτό αν το ανοίξεις έχει για πάρα πολλά μοντέλα και πολύ πιο συστηματικές μετρήσεις. Το έβαλα και στα ενδιαφέροντα λίνκ
Παντως όλο και πιο συχνά βλέπουμε τουρμπάτα μότέρ να αποδίδουν παραπάνω από τα δηλωμένα άλογα. Γιατί άραγε?
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Επίσης ενδιαφέρον οτι το Bravo των 150ΗP από τα νούμερα είναι σαφώς πιο δυνατό από το 1.4ΤSI-140HP (και κατά τις βαγγελίστρες 155ΗP)...Το 1.4ΤJET150 σε ένα ελαφρύ αυτοκίνητο σαν το GPunto θα είναι πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση
'άλογα-στραγάλια'
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Tο 6αρι του Grande ειναι ανεκδιηγητο βασικα...
Το 5αρι του T-Jet ειναι σαφως καλυτερο.
Μήπως μπερδεύεις τα κιβώτια με τα μοτέρ;
Δεν νομιζω..
Στο 95αρι το κιβωτιο ειναι Χαλαρο, εχει μεγαλες διαδρομες και η κλιμακωση comme ci comme ca.. Η εκτη ακομα να καταλαβω τι χρησιμοτητα εχει αφου ακομα και με 130 ενω ριχνει την καταναλωση, στην Εγνατια μολις συναντησει λιγη κλιση στον δρομο η ταχυτητα πεφτει οσο γκαζι κ να εχεις..
Στο T-Jet (στην μικρη βολτα που το ειχα) δεν ειχα τετοιο προβλημα.. Τουλαχιστον η αισθηση ηταν καλυτερη.. Η κλιμακωση οπως και να ηταν με τοση ροπη δεν χρειαζοταν να αλλαξω καν..
-
Abarth SS
http://static.blogo.it/autoblog/grande-punto-abarth-ss-a-francoforte/big_grande_punto_abarth_ss_fr_01.jpg
http://static.blogo.it/autoblog/grande-punto-abarth-ss-a-francoforte/big_grande_punto_abarth_ss_fr_03.jpg
http://static.blogo.it/autoblog/grande-punto-abarth-ss-a-francoforte/big_grande_punto_abarth_ss_fr_04.jpg
http://static.blogo.it/autoblog/grande-punto-abarth-ss-a-francoforte/big_grande_punto_abarth_ss_fr_05.jpg
http://static.blogo.it/autoblog/grande-punto-abarth-ss-a-francoforte/big_grande_punto_abarth_ss_fr_06.jpg
http://static.blogo.it/autoblog/grande-punto-abarth-ss-a-francoforte/big_grande_punto_abarth_ss_fr_07.jpg
http://static.blogo.it/autoblog/grande-punto-abarth-ss-a-francoforte/big_grande_punto_abarth_ss_fr_08.jpg
http://static.blogo.it/autoblog/grande-punto-abarth-ss-a-francoforte/big_grande_punto_abarth_ss_fr_09.jpg
http://static.blogo.it/autoblog/grande-punto-abarth-ss-a-francoforte/big_grande_punto_abarth_ss_fr_10.jpg
http://static.blogo.it/autoblog/grande-punto-abarth-ss-a-francoforte/big_grande_punto_abarth_ss_fr_11.jpg
http://static.blogo.it/autoblog/grande-punto-abarth-ss-a-francoforte/big_grande_punto_abarth_ss_fr_12.jpg
http://static.blogo.it/autoblog/grande-punto-abarth-ss-a-francoforte/big_grande_punto_abarth_ss_fr_13.jpg -
το εσωτερικο μου θυμιζει playmobil
Ερ. Απο που ρυθμιζονται οι καθρεπτες και πως ανοιγουν τα παραθυρα?
Και το εξωτερικο εχει γινει λιγακι αγαρμπο εχει χαλασει λιγο η γραμμη τουTα φωτα με μαυρο φοντο λενε. Να μπουν και στις 'sport' εκδοσεις. Τωρα
Kαι η tricolore στη μασκα λεει. -
Jesus.... ουτε τα καγκουρια δεν θα το εκαναν τοσο κακο χαλι...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Jesus.... ουτε τα καγκουρια δεν θα το εκαναν τοσο κακο χαλι...και η δικη μου αρχικη αντιδραση αυτη ητανε αλλα ειπα να συγκρατηθω λιγακι
-
Ωχ!!! Είμαι καγκούρι που μου αρέσει????
Μαγκεία τους πάντως να βγάλουν μοντέλο τόσο προχωρημένο μέσα έξω. Δυστυχώς για πρωτότυπο στο οποίο θα πέσει ψαλίδι μου φαντάζει μιας και ούτε στα μπάκετ υπάρχει χώρος για πλευρικούς αερόσακους ενώ οι ζώνες είναι αγωνιστικές τρώγοντας το χώρο των πίσω καθισμάτων...
-
tubano culture lol
-
-
Κάπου στα 8,5-9;
-
9,8-10
αφού η φιατ το δίνει 8,9 και όπως πάντα ΚΛΕΒΕΙ, όλα ΟΚ -
Ο χρήστης project940 έγραψε:
t-jet 1200-100km se poso??? (kata ta alla kati periodika metrisan 10+sec)
O μονος τροπος να το μετρησεις 10+ ειναι να σερνεις και κανα τροχοσπιτο απο πισω... αλλιως απλα δεν γινετε .&-
Το αμαξι ειναι στανταρ στα 9...
-
Το esse esse τα σπαει!!
Ειναι μεγιστη καγκουρια απο την μια, μ'αρεσει απο την αλλη....
ShyTestosterone
Τα παραθυρα μαλλον απο τα διακοπτακια μπροστα απο τον λεβιε..
Οι πορτες απο το κοκκινο ματσουκι...Αλλα το ερωτημα ειναι : Που ειναι τα πισω καθισματα?? ΟΕΟ?
-
Δε νομίζω να το βγάλει έτσι σε μαζική παραγωγή! Έλεος...και μιλάει άνθρωπος που έχει Corsa OPC (που έχει δεχτεί ΤΗΝ κριτική για τη σχεδίαση του)
-
Ποιος μπορει να παει κατι για το OPC ? Το αυτοκινητο δινει ρεστα απο εμφανιση μεσα-εξω !
-
Ειναι απλα λιγο 'φορτωμενο' το αμαξι ρε παιδια...
-
Ο χρήστης ShyTestosterone έγραψε:
Ποιος μπορει να παει κατι για το OPC ? Το αυτοκινητο δινει ρεστα απο εμφανιση μεσα-εξω !Ε, μια αυστραλοποίηση την βλέπεις... Είναι κομματάκι υπερβολικό το OPC. Βέβαια και το EsseEsse δεν πάει πίσω... Ειδικά ο προφυλακτήρας εμπρός, αλλά και ο πίσω... Πάντως το εσωτερικό, αν και δεν θα βγει έτσι, είναι γενικά πρωτότυπο...
-
ΣΚ ελπίζω να στρώνω το GP T-Jet Sport στην παραλιακή μέχρι Σούνιο, Αγ. Κων/νο κλπ, στην ίδια διαδρομή που είχα στρώσει το Punto Sporting το Νοέμβρη του 97.
Λογικά σήμερα θα βγουν οι πινακίδες, οπότε από Δευτέρα ελπίζω να σας πω εντυπώσεις -
το τιμονι του ειναι ολα τα λεφτα!!!!!
Fiat Grande Punto 2005