-
*2
-
Παίδες συγνώμη για την παρέμβαση όμως το συγκεκριμένο τόπικ υποτίθεται ότι υφίσταται για να παραθέτουμε οι τακτικοί -και όχι μόνο- αναγνώστες τις απόψεις μας για το περιοδικό και συνήθως το τρέχων τεύχος, με σκοπό οι όποιες υποδείξεις μας να εισακουστούν από την συντακτική ομάδα και να βελτιώσουν αν αυτό είναι εφικτό τα όποια κακώς κείμενα. Νομίζω λοιπόν ότι έχουμε ξεφύγει από αυτό και φτάνουμε στο επίπεδο της στείρας αντιπαράθεσης.
Φίλε ΚΚ265 έχω και εγώ προσωπικά διαφωνήσει με το περιοδικό και συγκεκριμένα με τον Σ.Χ. για την ψήφο του στο car of the year αλλά και για την αντίστοιχη ψηφοφορία στον εγχώριο νεοσύστατο θεσμό.
Είμαι και εγώ σχεδόν 2 δεκαετίες αναγνώστης και δεν συμφωνώ πάντα με τις απόψεις που γράφονται αλλά και τα αποτελέσματα των δοκιμών. Να μην ξεχνάμε όμως ότι οι δημοσιογράφοι εκφράζουν υποκειμενική άποψη που αποκομίζουν από την παραπάνω εμπειρία που έχουν σε σχέση με εμάς. Για αυτό τους διαβάζουμε και πληρώνουμε το αντίτιμο, όχι για να μας επιβεβαιώνουν τα όσα εμείς πιστεύουμε για το εκάστοτε μοντέλο και μάρκα. Το αν στην τελική 'τα παίρνουν' όπως λες μπορώ να υποθέσω το ίδιο για τον καθένα μας στον χώρο που κινείται πόσο για αυτούς. Αν λοιπόν μπορέσεις να αποδείξεις όσα γράφεις προχώρησε και όλοι θα συμφωνήσουμε μαζί σου. Αν όμως όχι περιόρισε τις απόψεις σου σε ένα προσωπικό μήνυμα ή επιστολή προς εκείνον και απέφυγε τις επιθέσεις τόσο στον συγκεκριμένο όσο και στο περιοδικό γενικότερα. Νομίζω ότι είναι θέμα απλής ευγένειας και σεβασμού της προσωπικότητας του άλλου.
Φιλικά και χωρίς διάθεση για οποιαδήποτε αντιπαράθεση. -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Φίλε ΚΚ265 έχω και εγώ προσωπικά διαφωνήσει με το περιοδικό και συγκεκριμένα με τον Σ.Χ. για την ψήφο του στο car of the year αλλά και για την αντίστοιχη ψηφοφορία στον εγχώριο νεοσύστατο θεσμό.
Ένα περίεργο πράγμα, ρε παιδί μου, όλοι διαφωνούν με τον ΣΧ (ή τον ΝΤ ή οποιονδήποτε άλλο συντάκτη) όταν θίγεται το αυτοκίνητό 'τους'.
Αναρωτιέμαι, όμως, πόσοι έχουν ολοκληρωμένη άποψη σαν του ΣΧ που πριν εκφράσει άποψη/ψηφίσει έχει οδηγήσει όλο τον ανταγωνισμό (για να μην αναρωτηθώ πόσοι έχουν τη δική του ικανότητα στο όριο)...
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Φίλε ΚΚ265 έχω και εγώ προσωπικά διαφωνήσει με το περιοδικό και συγκεκριμένα με τον Σ.Χ. για την ψήφο του στο car of the year αλλά και για την αντίστοιχη ψηφοφορία στον εγχώριο νεοσύστατο θεσμό.
Ένα περίεργο πράγμα, ρε παιδί μου, όλοι διαφωνούν με τον ΣΧ (ή τον ΝΤ ή οποιονδήποτε άλλο συντάκτη) όταν θίγεται το αυτοκίνητό 'τους'.
Αναρωτιέμαι, όμως, πόσοι έχουν ολοκληρωμένη άποψη σαν του ΣΧ που πριν εκφράσει άποψη/ψηφίσει έχει οδηγήσει όλο τον ανταγωνισμό (για να μην αναρωτηθώ πόσοι έχουν τη δική του ικανότητα στο όριο)...
Προσωπικά πιστεύω αυτό που γράφω:
'Να μην ξεχνάμε όμως ότι οι δημοσιογράφοι εκφράζουν υποκειμενική άποψη που αποκομίζουν από την παραπάνω εμπειρία που έχουν σε σχέση με εμάς. Για αυτό τους διαβάζουμε και πληρώνουμε το αντίτιμο, όχι για να μας επιβεβαιώνουν τα όσα εμείς πιστεύουμε για το εκάστοτε μοντέλο και μάρκα.'
Στο θέμα του coty δεν κατηγόρησα μόνο τον ΣΧ αλλά το θεσμό συνολικά που διεξάγεται -όχι μόνο- με αυτοκινητιστικά κριτήρια. Αυτό είναι διαφορετικό από την προσωπική αντιπαράθεση και αμφισβήτηση...Δεν μπορώ να συγκριθώ με τον Σ.Χ. ή κάποιον άλλον αυτοκινητιστικό συντάκτη όταν απλά είμαι ένας ερασιτέχνης θαυμαστής της αυτοκίνησης ούτε φυσικά να αγνοήσω την εμπειρία του. -
Αυτό το ρημάδι το Ζ, ακόμα οι 4Τ το έχουν στα 280 άλογα μόνο?
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Αυτό το ρημάδι το Ζ, ακόμα οι 4Τ το έχουν στα 280 άλογα μόνο?Ελήφθη!
-
Πάντως και το TopGear Σεπτεμβρίου την Μ3 θεωρεί πιο απόλυτο μηχάνημα οδήγησης χωρίς να παραβλέπει ότι το RS4 ( που τα συγκρίνει ) είναι στα τεχνικά σημεία και στη θεωρία καλλίτερο αυτοκίνητο. Η Μ3 θεωρεί ότι είναι άλλη εμπειρία που συμπυκνώνει το καταστάλαγμα της εμπειρίας της Μ και της τεχνολογικής εξέλιξης. Περιμένει δε πως και πως τη σύγκριση με την C63 AMG ( μία C63 νομίζω , όχι AMG σίγουρα , με προσπέρασε χθες στο ύψος της Βουλιαγμένης...Αθόρυβη , ταχύτατη , σταθερότατη στο δρόμο με μία φινέτσα... )
-
Μια ερώτηση – απορία. Δεν έχω μπει ποτέ σε πίστα αλλά από όσα έχω διαβάσει εδώ κατάλαβα ότι τα κοινά εμπορικού τύπου θερινά ελαστικά δεν είναι για πολλούς γύρους στην πίστα γιατί τελειώνουν γρήγορα. Αν είναι αλήθεια πως μπόρεσαν οι 4Τ και έκαναν εκατοντάδες γύρους με τα ίδια ελαστικά με το πόδι στο πάτωμα με δυνατά εμπροστοκίνητα που στο ένα τουλάχιστον από αυτά το σχόλιο ήταν ότι καίει αν δεν προσέξεις το εμπρός εσωτερικό τροχό; Θα ήταν νομίζω πολύ ευεργετικό για τους συνφορουμάδες να μας αποκαλύψουν το μυστικό.
Συγνώμη αλλά που κάνει εντύπωση πως άντεξαν τα ελαστικά συνυπολογίζοντας ότι η μέρα ήταν ζεστή με θερμοκρασίες πάνω από τους 30 βαθμούς όπως γράφει το άρθρο. -
Προφανως αλλάξανε αρκετες φορες λάστιχα κατα τη διαρκεια με φρεσκα.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Προφανως αλλάξανε αρκετες φορες λάστιχα κατα τη διαρκεια με φρεσκα.Σωστα και μαλιστα Pirelli, το λεει στο σχετικο αρθρο!
-
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Προφανως αλλάξανε αρκετες φορες λάστιχα κατα τη διαρκεια με φρεσκα.
Σωστα και μαλιστα Pirelli, το λεει στο σχετικο αρθρο!
Όχι σε όλα τα αυτοκίνητα. Το leon και το golf άλλαξαν μόνο μία φορά μπροστινά ελαστικά (μάλιστα, αν θυμάμαι καλά, το leon άλλαξε μόνο το ένα μπροστινό). Στην ανάλυση της δοκιμής αντοχής γίνεται και σχόλιο ότι περίσσεψαν και λάστιχα, από τα προβλεπόμενα για τα αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Προφανως αλλάξανε αρκετες φορες λάστιχα κατα τη διαρκεια με φρεσκα.
Σωστα και μαλιστα Pirelli, το λεει στο σχετικο αρθρο!
Όχι σε όλα τα αυτοκίνητα. Το leon και το golf άλλαξαν μόνο μία φορά μπροστινά ελαστικά (μάλιστα, αν θυμάμαι καλά, το leon άλλαξε μόνο το ένα μπροστινό). Στην ανάλυση της δοκιμής αντοχής γίνεται και σχόλιο ότι περίσσεψαν και λάστιχα, από τα προβλεπόμενα για τα αυτοκίνητα.
Σωστά. Προφανώς, το να μην 'τρώει' λάστιχα ένα αυτοκίνητο ειναι κι αυτό στ υπέρ του.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Προφανως αλλάξανε αρκετες φορες λάστιχα κατα τη διαρκεια με φρεσκα.
Σωστα και μαλιστα Pirelli, το λεει στο σχετικο αρθρο!
Όχι σε όλα τα αυτοκίνητα. Το leon και το golf άλλαξαν μόνο μία φορά μπροστινά ελαστικά (μάλιστα, αν θυμάμαι καλά, το leon άλλαξε μόνο το ένα μπροστινό). Στην ανάλυση της δοκιμής αντοχής γίνεται και σχόλιο ότι περίσσεψαν και λάστιχα, από τα προβλεπόμενα για τα αυτοκίνητα.
Σωστά. Προφανώς, το να μην 'τρώει' λάστιχα ένα αυτοκίνητο ειναι κι αυτό στ υπέρ του.
αστειευεσαι ε?
εδω σε αλλο θεμα λενε ξεκαθαρα οτι η δοκιμη ηταν στημενη... -
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
εδω σε αλλο θεμα λενε ξεκαθαρα οτι η δοκιμη ηταν στημενη... -
-
Ο χρήστης KK265 έγραψε:
καλησπερα στο forum!
διαβαζω τα τελευταια post δυο ημερες
Ολος ο τυπος και σε ολα τα θεματα ειναι κατευθυνομενος(πχ περιοδικα
ηχου και εικονας,διακοσμησης,γκατζετ,η/υ) γιατι οχι και αυτοκινητου!Αρα ΚΚ265 τζαμπα κουραζεσαι να πεισεις τον κοσμο.Οποιος βγαλει τις παροπιδες και ξεχασει οτι οδηγει audi,bmw,porsche κλπ ισως καταλαβει τι παιζει με τα αρθρα.Καλωσόρισες.Σεβαστές οι απόψεις σου.Συμφωνώ ότι είναι κατευθυνόμενος ο τύπος αλλά: 1.Κανείς δημοσιογράφος δεν το παραδέχεται οπότε είναι υποκριτές.2. Είναι ακόμα χειρότερα αυτοί οι ίδιοι που κατευθύνονται να κάνουν κύρηγμα επί 20ετία (εν λευκώ,αντίλογος,Νίκος Δήμου κλπ) περί της ανεξαρτησίας τους και της αντικειμενικότητας τους.Να μας δουλευουν δηλαδή κι από πάνω!Και να υπάρχουν άνθρωποι που να λένε ( δες καλύτερα το forum) αφού το λέει ο Τσάδαρης ή ο Στρατισσίνο έτσι θα είναι..=αξίωμα.
Ρε παιδια αμα δε σας αρεσουν οι 4τροχοι,μη τους διαβαζετε!!!Απλο ειναι!
Εγω τους διαβαζω 20 χρονια και παρολαυτα κανω ενα συγκερασμο των δικων μου αποψεων και αυτων που διαβαζω...Υπαρχει και η κριση του ανθρωπου...Αλλα να λετε λογια του αερα χωρις αποδειξεις ειναι το πιο ευκολο...
Εδω ολος ο ευτρωπαικος τυπος ,σχεδον, λεει οτι η Μ3 ειναι πιο στοχευμενη,απο το RS4 και επειδη το ειπε ο Στρατης ,σημαινει οτι τα παιρνει... -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Προφανως αλλάξανε αρκετες φορες λάστιχα κατα τη διαρκεια με φρεσκα.
Σωστα και μαλιστα Pirelli, το λεει στο σχετικο αρθρο!
Όχι σε όλα τα αυτοκίνητα. Το leon και το golf άλλαξαν μόνο μία φορά μπροστινά ελαστικά (μάλιστα, αν θυμάμαι καλά, το leon άλλαξε μόνο το ένα μπροστινό). Στην ανάλυση της δοκιμής αντοχής γίνεται και σχόλιο ότι περίσσεψαν και λάστιχα, από τα προβλεπόμενα για τα αυτοκίνητα.
Σωστά. Προφανώς, το να μην 'τρώει' λάστιχα ένα αυτοκίνητο ειναι κι αυτό στ υπέρ του.
αστειευεσαι ε?
εδω σε αλλο θεμα λενε ξεκαθαρα οτι η δοκιμη ηταν στημενη... -
Στημένη... με τους εκπροσώπους των εταιρειών παρόντες και επίσημο δικό τους συνεργείο σέρβις για κάθε αυτοκίνητο
Φήμες αναφέρουν ότι οι ίδιοι οι μηχανικοί της Ρενό είναι φαν του VW Group, οπότε έβαλαν δίσκους και τακάκια από twingo στο Megane για να λιώσουν
Επίσης, οι μηχανικοί της Όπελ έχυναν κάτω τη βενζίνη για να ανέβει η κατανάλωση του Άστρα. Είχαν απαγορέψει και το κάπνισμα σε όλους εκεί γύρω
Τέλος, οι μηχανικοί της Vw και της Seat άφησαν τα αυτοκίνητα να τρέχουν με τα λινά στην πίστα, γιατί έτσι έγραφαν καλύτερους χρόνους και υπήρχε μεγαλύτερη ασφάλεια για τους οδηγούς.
Α! και βέβαια, οι χρόνοι που έγραφαν τα v-box και τα φωτοκύτταρα ήταν κι αυτοί παραμύθια. Άστα Σπύρο, στημένα όλα σου λέω
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Α! και βέβαια, οι χρόνοι που έγραφαν τα v-box και τα φωτοκύτταρα ήταν κι αυτοί παραμύθια. Άστα Σπύρο, στημένα όλα σου λέωΣυνωμοσία !!!
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Α! και βέβαια, οι χρόνοι που έγραφαν τα v-box και τα φωτοκύτταρα ήταν κι αυτοί παραμύθια. Άστα Σπύρο, στημένα όλα σου λέω
Συνωμοσία !!!
Ο Ghosn το έμαθε ή ακόμα;
-
Μα, ο Ghosn το έστησε το τεστ αντοχής. Αυτό λέμε τόση ώρα!
Επί του πρακτέου, διάβασα ξανά τη δοκιμή αντοχής και ξανα-καταλήγω με απόλυτα δημοκρατικές διαδικασίες ότι η δοκιμή του Megane δεν εξάγει και πολλά συμπεράσματα...
-
δε επρεπε να το δοκιμασουν με το ESP
τα μαστορια της Ρενο βαζουν ενα διακοπτακι και το στελνουν για υπνο...
σοβαρα τωρα: εκει ολοκληρο συνεργειο ειχαν, γιατι δε το εκαναν, εστω και για λιγο?
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό