-
Δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης, η Άλφα υπερτερεί και σε ιστορία και σε ποσότητα και μακράν μάλιστα. Αλλά να, η McLaren ένα αυτοκίνητο παραγωγής έβγαλε όλο κι όλο και τα επισκίασε όλα!
ΥΓ. Οκ, πέρα από το καλαμπούρι που καλό κάνει, εγώ το κόβω εδώ γιατί η κουβέντα δεν νομίζω πως πρέπει να εστιάσει σε μια μάρκα μόνο. Άνοιξε για ΟΛΑ τα κουπέ, ανεξάρτητα αν αυτός ο ορισμός εμπλέκει μέσα του ετερόκλητα αυτοκίνητα από διάφορες κατηγορίες.
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
[snip]
Και για να μη μιλάνε οι διάφοροι Γερμανοί, Γάλλοι, Πορτογάλλοι, ακόμη ακόμη και Ιάπωνες...
[snip]
.....Τα Νισάν 350ΖΧ και Μάζντα RX8?
Καλό θα είναι να μη μπλέκουμε τα μύδια με τα......
δεν ξέρω τα..... ποια είναι, ρίξε μια ματιά εδώ και δες τον κινητήρα που ψηφίστηκε κινητήρας της χρονιάς 2003 (RENESIS)
[url]http://www.in.gr/auto/parousiaseis/MAZDA_RX8.htm
Για τα λεφτά του το RX7 ήταν πολύ καλό... όσο για τον νέο κινητήρα, είναι έργο τέχνης...
[/url]
-
Ο χρήστης spy237 έγραψε:
[snip]
Και για να μη μιλάνε οι διάφοροι Γερμανοί, Γάλλοι, Πορτογάλλοι, ακόμη ακόμη και Ιάπωνες...
[snip]
.....Τα Νισάν 350ΖΧ και Μάζντα RX8?
Καλό θα είναι να μη μπλέκουμε τα μύδια με τα......
δεν ξέρω τα..... ποια είναι, ρίξε μια ματιά εδώ και δες τον κινητήρα που ψηφίστηκε κινητήρας της χρονιάς 2003 (RENESIS)
[url]http://www.in.gr/auto/parousiaseis/MAZDA_RX8.htm
Για τα λεφτά του το RX7 ήταν πολύ καλό... όσο για τον νέο κινητήρα, είναι έργο τέχνης...
[/url]
Ποιος ψήφισε τον καλύτερο κινητήρα μωρέ...; Μια χούφτα τεχνοκράτες, κουστουμάτοι που έχουν περάσει όλη τους τη ζωή πάνω από ένα βιβλίο; Ρώτα τους να μας πουν τι σημαίνει Weber, Ferrari V12...
-
[list:2xmsvxag]BMW M3[/list:u:2xmsvxag][list:2xmsvxag]AUDI QUATTRO[/list:u:2xmsvxag][list:2xmsvxag]PORSCHE 911-959-GT2[/list:u:2xmsvxag][list:2xmsvxag]Aντε γειααα [/list:u:2xmsvxag]
-
Κοίτα, αυτοί οι κουστουμάτοι έχουν οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα...
Μόνο και μόνο που αυτός ο κινητήρας ειναι μοναδικός στο είδος του είναι αξιόλογος, πώς να το κάνουμε!
Τώρα βέβαια, για είναι το κάτι άλλο...απέξω από το παραθυρό μου (ισόγειο) κάθε μέρα παρκάρει μια mazerati που κάθε πρωί την ακούω που ξυπνάει...
λίγο παρακάτω βλέπω κάθε μέρα Toyota Supra, Ferrari 355, Honda NSX. Τα χουν κάτι τύποι που χουν ένα Κινέζικο εστιατόριο, και μια και έχει πολλούς κινέζους εδώ, οι δουλειές πάνε πολύ καλά απο ο,τι φαίνεται...
ό,τι και να χα από αυτά.... όλα αυτά είναι dream cars....τι να κάνουμε...
α, να σε ρωτήσω...μια και είδα Αίγιο... η αντιπροσωπεία της Alfa είναι στα παλιά διόδια, έτσι; πρώτα παιδιά...ωραίοι τύποι
εχω κανει test drive...καλά παιδιά...αποδέχομαι το σλόγκαν σου...χωρίς ferrari είναι κρίμα...
-
Παιδιά τό θέμα είναι αρκετά ενδιαφέρων!!!Αν θέλετε μήν τό κάνετε μία αντιπαράθεση δύο εταιριών.
Νομίζω ότι υπάρχει καί τό 'περί Mercedes,Ferrari...' όπου τά έχετε ξαναγράψει άλλωστε!!! -
γιατί έχω την εντύπωση πως αρκετά απο τα παραπάνω μοντέλα της Alfa Romeo ΔΕΝ σχεδιαστηκαν εξ'αρχης σαν κουπέ αλλα αποτελούν δίπορτες εκδόσεις οικογενιακών, σπορτίφ έστω.
Και για να πώ και την κακία μου πιστευω πως αυτή η εμμονή των κατόχων AR θα πρέπει να οφείλεται στην τραγική ποιότητά τους στο παρελθόν , ίσως και σήμερα.Επειδή ο άνθρωπος αρέσκεται στο να αποκαθιστά στο μυαλό του εικονικές έστω ισορροπίες πολλοί κάτοχοι έχτισαν το πιστεύω που έλεγε πως για να τα τραβάω όλα αυτά δεν μπορεί παρα σε αντιστάθμισμα να έχω το καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο.
Να προσθέσω και μια δόση χιούμορ (?) στα παραπάνω για να μην με πλακώσουν μερικοί μερικοί εδω μέσα
-
Ena pragmatiko ka8aroaimo.... Dustixos kai auto epese 8hma oikonomikon sumferonton ton autokinitistikon etairion.
http://www.j-body.org/members/ouzopower/cars/2/Dustixos omos oikonomika prosita ka8aroaima coupe pou na exoun sxediash chasis, anartish kai motor telios dikia tou kai aneksartith apo alla modela einai sxedon liga.
To kostos paragoghs einai telios ashmforo. Ka8aroaima 8a blepoume mono pia apo periodika opos auta ths ferrari, NSX kai alla panakriba autokinita.
Autokinita pou latrepsa kai kapos oxi eksopragmatika:
Honda Prelude (Katoxos)
Lancia Beta (Katoxos)
Honda Integra
Alfa GTV palia -
Οι 'Ιταλοί' είχαν πολλά και πολύ όμορφα coupe και οι φωτογραφίες του AlfaRomeo το αποδυκνείουν περίτρανα.Αλλά...περασμένα μεγαλεία διηγόντας τα να κλαίς! Άξια κουπέ (και όχι supercars) του σήμερα:
Gtv,Celica,TT,406(Κούκλα),350Ζ,RX8,BMW 6.Και λίγο πιο παλία Fiat coupe (το τελευταίο 'Ιταλικό' αυτοκίνητο που μου έκανε κλικ) &prelude. Κάτι mercedes cl/clk και bmw ci δε τα μετρώ για κουπέ γιατί είναι δίπορτες εκδόσεις (με ό,τι αυτό συνεπάγεται) των 4πορτων αδερφών τους.Ίσως την Μ3 να την έβαζα γιατί απλά...είναι Μ3!Με το ίδιο σκεπτικό δεν είναι coupe κατ'εμε και κάτι astra,civic και η καινούργια alfa (sprint; ).Όμορφα αυτοκίνητα,αλλά όχι κουπέ. -
Δε λεω, κουκλες οι Αλφα του παρελθοντος, αλλα δε νομιζω οτι αυτο ενδιαφερει τον σημερινο αγοραστη. Το αν μια φιρμα εβγαζε καλα αυτοκινητα πριν 20-40 χρονια δε νομιζω οτι ενδιαφερει ιδιετερα καποιον που θελει σημερα να αγορασει ενα αυτοκινητο...
Περα απο την GTV, σημερα α Αλφα δεν βγαζει κατι σε 'κουπε'. Και αυτη ομως επεσε θυμα της μπροστινης κινησης και εστω αν ειναι εξαιρετικα καλοστημενη, οι οπαδοι της Αλφα θα την ηθελαν κλασικα πισωκινητη.
Για μενα η Αλφα θα επρεπε να βγαλει ενα αυτοκινητο σαν το RX-8 ή εστω κατι για να ανταγωνιστει το εκπληκτικο Type-R (το ξερω οτι δεν ειναι κουπε), διοτι αν περιμενει κανεις κατι απο την 147 2.0 ...
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Δεν θέλω να συγκρίνουμε τίποτα, εσύ θέλεις να συγκρίνουμε (btw, για θύμισέ μου, σε ποιούς αγώνες τρέχει η Άλφα αυτή την στιγμή... κακία )
ΟΚ, ας μη συγκρίνουμε τότε. Η Άλφα Ρομέο αυτή τη στιγμή δεν τρέχει επίσημα σε αγώνες αυτοκινήτου...
Πλακιτσα κανουμε?!
Στο ETCC ποιοι τρεχουν?Ή μηπως τα touring cars δεν ειναι αρκετα?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
γιατί έχω την εντύπωση πως αρκετά απο τα παραπάνω μοντέλα της Alfa Romeo ΔΕΝ σχεδιαστηκαν εξ'αρχης σαν κουπέ αλλα αποτελούν δίπορτες εκδόσεις οικογενιακών, σπορτίφ έστω.Ποιά είναι αυτά τα αρκετά; H Giulia (σειρά 105) που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1962 είναι τετράπορτη. Στην ίδια σειρά ανήκει και η Giulia Sprint GT η οποία παρουσιάστηκε το 1963. Αν τις δεις θα αταλάβεις ότι ουσιαστικά δεν υπάρχει καμμία σχέση μεταξύ τους. Το 1968 παρουσιάστηκε η Berlina η οποία και θα αντικαθιστούσε την Giulia.
Όσον αφορά για την Giulietta, αυτή παρουσιάστηκε το 1954 με την Sprint, ένα κουπέ σχεδιασμένο από τον Μπερτόνε. Τον επόμενο χρόνο παρουσιάστηκε η τετράπορτή της έκδοση. (Εδώ σου αποδυκνέιω το αντίθετο).
Και για να πώ και την κακία μου πιστευω πως αυτή η εμμονή των κατόχων AR θα πρέπει να οφείλεται στην τραγική ποιότητά τους στο παρελθόν , ίσως και σήμερα.Επειδή ο άνθρωπος αρέσκεται στο να αποκαθιστά στο μυαλό του εικονικές έστω ισορροπίες πολλοί κάτοχοι έχτισαν το πιστεύω που έλεγε πως για να τα τραβάω όλα αυτά δεν μπορεί παρα σε αντιστάθμισμα να έχω το καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο
Αυτή η εμμονή των φανατικών της φίρμας οφείλεται στο ότι η Alfa Romeo δεν είναι μια βιομηχανία αυτοκινήτων αλλά ένας θρύλος, σχεδόν θρησκεία η οποία δεν είναι πάντα συνυφασμένη με την ιδιοκτησία. Μην μπλέκεις το πάθος με την ιδιοκτησία...
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Πλακιτσα κανουμε?!
Στο ETCC ποιοι τρεχουν?Ή μηπως τα touring cars δεν ειναι αρκετα?
Εδώ που τα λέμε, δεν είναι
BMW, Alfa και Seat δεν είναι όλοι κι όλοι οι κατασκευαστές του ETCC φέτος? DTM και BTCC νομίζω έχουν περισσότερο κύρος, αν και λίγο-πολύ πρόκειται για εθνικά πρωταθλήματα.
ΥΓ. Τώρα που το σκέφτομαι, η 'coupe' (και με... αξάντ στο e) γαλλική λέξη δεν είναι?
-
Ο χρήστης babis έγραψε:
Οι 'Ιταλοί' είχαν πολλά και πολύ όμορφα coupe και οι φωτογραφίες του AlfaRomeo το αποδυκνείουν περίτρανα.Αλλά...περασμένα μεγαλεία διηγόντας τα να κλαίς!Δε λεω, κουκλες οι Αλφα του παρελθοντος, αλλα δε νομιζω οτι αυτο ενδιαφερει τον σημερινο αγοραστη. Το αν μια φιρμα εβγαζε καλα αυτοκινητα πριν 20-40 χρονια δε νομιζω οτι ενδιαφερει ιδιετερα καποιον που θελει σημερα να αγορασει ενα αυτοκινητο...
Γιοα κοιτάξτε λίγο και στο μέλλον (Alfa Romeo TZ3):
3.600 κ.εκ., 480 ίπποι, πίσω κίνηση κτλ...
Προς τα τέλη του 2004, όπως καταλαβαίνετε, η Porsche δεν θα είναι όσο ευτυχισμένη είναι τώρα... -
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Πλακιτσα κανουμε?!
Στο ETCC ποιοι τρεχουν?Ή μηπως τα touring cars δεν ειναι αρκετα?
Εδώ που τα λέμε, δεν είναι
BMW, Alfa και Seat δεν είναι όλοι κι όλοι οι κατασκευαστές του ETCC φέτος? DTM και BTCC νομίζω έχουν περισσότερο κύρος, αν και λίγο-πολύ πρόκειται για εθνικά πρωταθλήματα.
ΥΓ. Τώρα που το σκέφτομαι, η 'coupe' (και με... αξάντ στο e) γαλλική λέξη δεν είναι?
Μη μας πεις τώρα πως η Mercedes εμπλέκεται και τόσο 'δυναμικά' στην κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου, τη Φόρμουλα 1.... Περίπου όσο δυναμικά εμπλέκεται και η Petronas...
-
Με την ευκαιρία του thread, μπορεί καπόιος να μας ενημερώσει υπεύθυνα τι ακριβώς προσδιορίζει ο χαρακτηρισμός 'κουπέ' σε ένα αυτοκίνητο? Εννοώ, πως προέκυψε ο όρος, από ποιούς και ποια χαρακτηριστικά προσδιορίζει επακριβώς?
Δυο πόρτες και κεκλιμένο πίσω παμπρίζ επαρκούν?
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Μη μας πεις τώρα πως η Mercedes εμπλέκεται και τόσο 'δυναμικά' στην κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου, τη Φόρμουλα 1.... Περίπου όσο δυναμικά εμπλέκεται και η Petronas...
Λοιπόν, δεν ξέρω τι ζόρι τραβάς και τι 'κόλλημα' και τι απωθημένα έχεις, αλλά όταν θέλω να πω κάτι το λέω. Όταν δεν θέλω να πω κάτι δεν το λέω. Τόσο απλά... το τι θα ήθελες να πω ή τι περιμένεις να πω ή το τι μαντεύεις ότι θα ήθελες να πω είναι αποκλειστικά δικό σου πρόβλημα.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Μη μας πεις τώρα πως η Mercedes εμπλέκεται και τόσο 'δυναμικά' στην κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου, τη Φόρμουλα 1.... Περίπου όσο δυναμικά εμπλέκεται και η Petronas...
Λοιπόν, δεν ξέρω τι ζόρι τραβάς και τι 'κόλλημα' και τι απωθημένα έχεις, αλλά όταν θέλω να πω κάτι το λέω. Όταν δεν θέλω να πω κάτι δεν το λέω. Τόσο απλά... το τι θα ήθελες να πω ή τι περιμένεις να πω ή το τι μαντεύεις ότι θα ήθελες να πω είναι αποκλειστικά δικό σου πρόβλημα.
Μην τα παίρνεις.... Απλά έχεις την τάση να 'πιάνεσαι' από διάφορα πραγματάκια ώστε να μειώσεις είτε την Φερράρι, είτε την Άλφα Ρομέο και να 'ξεχνάς' τα καλά τους. Μετά βέβαια παραδέχεσαι πως σέβεσαι τις φίρμες αυτές... (με φιλική διάθεση, μην ξαναρχίσουμε... )
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Με την ευκαιρία του thread, μπορεί καπόιος να μας ενημερώσει υπεύθυνα τι ακριβώς προσδιορίζει ο χαρακτηρισμός 'κουπέ' σε ένα αυτοκίνητο? Εννοώ, πως προέκυψε ο όρος, από ποιούς και ποια χαρακτηριστικά προσδιορίζει επακριβώς?Δυο πόρτες και κεκλιμένο πίσω παμπρίζ επαρκούν?
Χωρίς νά μπορώ νά πώ 'υπεύθυνα' γιά τό τί 'ακριβώς' προσδιορίζει τελικά αυτός ο χαρακτιρισμός 'coupe',νά δώσω απλά τή δική μου εκδοχή,
Δίπορτο(άν καί η Mazda μέ τό Rx-8 δείχνει τώρα κάτι διαφορετικό),διθέσιο(ή 2σύν2,ή τετραθέσιο τό πολύ,όχι όμως πενταθέσιο),μέ 'αεροδυναμικό'σχήμα(τά κεκλιμένα παρπρίζ πού ανέφερες),'επιθετική' εξωτερική εμφάνιση καί χαμηλό ύψος,νομίζω ότι πληρούν τίς προδιαγραφές ενός κουπέ.
Γιά τά μηχανικά μέρη δέν έχω νά γράψω κάτι,μιάς καί η ορολογία κουπέ νομίζω ότι περιορίζετε στό εξωτερικό σχήμα τού αυτοκινήτου. -
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Με την ευκαιρία του thread, μπορεί καπόιος να μας ενημερώσει υπεύθυνα τι ακριβώς προσδιορίζει ο χαρακτηρισμός 'κουπέ' σε ένα αυτοκίνητο? Εννοώ, πως προέκυψε ο όρος, από ποιούς και ποια χαρακτηριστικά προσδιορίζει επακριβώς?Δυο πόρτες και κεκλιμένο πίσω παμπρίζ επαρκούν?
Κανονικά όχι. Θα πρέπει να υπάρχει 'πραγματικό' πορτ μπαγκάζ και όχι τρίτη πόρτα.
Υπό αυτές τις παραδοχές η Sprint μου για παράδειγμα δεν είναι τεχνικά μιλώντας κουπέ, αλλά εντάξει, μπορώ να ζήσω μ'αυτό!
Πραγματικά coupe