Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    "Κινητές" κλήσεις
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. "Κινητές" κλήσεις
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 2 / 7
    Περί αυτοκίνησης
    33
    138
    369
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      emmanoyhl last edited by

      Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

      Εγώ λέω να βγούνε και να αρχίσουν να γράφουν και τις όμορφες παρουσίες με τα προκλητικά ντυσίματα που κυκλοφορούν πάνω κάτω και πλαγίως των μεγάλων οδών, για να μην μας ... αποσπούν το βλέμα από το δρόμο. Πιο σοβαρό το βλέπω από το κινητό μιας και εκεί το βλέμα τουλάχιστο είναι στο δρόμο.....

      Πές τά Νίκο!!!Νά τίς συλαμβάνουν καί νά τίς φυλακίζουν ΑΜΕΣΩΣ!!!
      Σάς μιλάει ένας παθών!!!

      Βάλτε και εμένα στο κλαμπ. Τι να κάνουμε να κλείνουμε τα μάτια??? Φταίνε βέβαια και οι μπροστινοί που φρενάρουν απότομα αντί να θαυμάζουν τη θέα!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • E
        emmanoyhl last edited by

        Προτείνω βαριά πρόστιμα σε όσους:

        1. Κοιτούν τους καθρέπτες όταν οδηγούν γιατί βλέποντας τι γίνεται πίσω και στο πλάι δεν ξέρουν τι συμβαίνει εμπρός τους.
        2. Κοιτούν τα όργανα του αυτοκινήτου, γιατί βλέποντας αν η θερμοκρασία έχει ανέβει ή όχι δεν παρατηρεί τι γίνεται μπροστά στις ρόδες σου.
        3. Ανοίγουν τον κλιματισμό ή ρυθμίζουν τους αεραγωγούς εν κινήσει ή τέλος πάντων χειρίζονται κάποιο από τα χειριστήρια του αυτοκινήτου.
        4. Νέους οδηγούς κοιτούν τα πόδια τους όταν θέλουν να αλλάξουν ταχύτητα και θέλουν να σιγουρευτούν ότι πάτησαν το σωστό ποδοστήριο. Ομοίως και όταν κοιτούν το λεβιέ ταχυτήτων να την επιλογή της σωστής ταχύτητας.
        5. Φτύνουν έξω από το παράθυρο (αυτούς ας τους γράψουν για έγκλημα κατά της αισθητικής μας) και δεν βλέπουν μπροστά.
        6. Προσπαθούν να ηρεμήσουν το βλαστάρι τους που κλαίει στο εμπρός η πίσω κάθισμα.
        7. Έχουν τη μουσική στη διαπασών και δεν ακούν τα κορναρίσματα των άλλων.

        Θα μπορούσα να αναφέρω πολλές ακόμα περιπτώσεις, αλλά θα σταματήσω εδώ. Στα πρόστιμα να συμπεριληφθεί και η γκιλοτίνα!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • L
          lkar last edited by

          Σχεδόν κανείς δεν αντιλέγει ότι στην πλειοψηφία των περιπτώσεων που μιλάς στο κινητό και οδηγείς είναι επικίνδυνο. Τώρα βέβαια όταν είσαι 1η-νεκρά μέσα στην πόλη το μόνο που μπορείς να πάθεις είναι μία στενή επαφή με τον μπροστινό σου.

          Όταν βρίσκεσαι εκτός πόλης είναι πολύ πιο εύκολο να κάνεις δεξιά και να μιλήσεις με την ησυχία σου. Να σταματήσουμε να μιλάμε στο κινητό μέσα στο αυτοκίνητο είναι μάλλον απίθανο, η παράβαση είναι πολύ εύκολο να βεβαιωθεί, αυξάνουμε τα πρόστιμα -όπως αναφέρθηκε σε ρεπορτάζ του Mega, στο οποίο θα συμπεριληφθούν και οι χρήστες hands free- και γεμίζουμε -πάλι- τα κρατικά ταμεία.

          Απορία (όχι ότι θα απαντηθεί, αλλά λέμε τώρα )

          Με τους προβολείς ομίχλης θα κάνουν ποτέ κάτι;;;;;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • N
            nidosan last edited by

            Ο χρήστης lkar έγραψε:
            Απορία (όχι ότι θα απαντηθεί, αλλά λέμε τώρα )

            Με τους προβολείς ομίχλης θα κάνουν ποτέ κάτι;;;;;;

            Άλλη πονεμένη ιστορία αυτή... Έλεγα ν' ανοίξω ξεχωριστό θρέντ για ν' ακουστούν απόψεις ως προς το ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΤΟΣΗ ΟΜΙΧΛΗ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΧΕΙΜΩΝΑ-ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ (όπως ξεκάθαρα φαίνεται από τη χρήση των προβολέων ενός σημαντικού ποσοστού οδηγών) χωρίς βέβαια να περιμένω να βελτιωθούν τα πράγματα εφόσον και η Τροχαία δείχνει να μην της καίγεται καρφί. Ή για το άλλο - τα μπλε λαμπάκια που βάζουν μερικοί στο καπό (ξέρουν κάτι που εμείς δεν ξέρουμε?) τα οποία είναι τόσο καλαίσθητα όσο και οι πτέρυγες σε στυλ F1 που κουβαλάνε στην οροφή μερικά 'σαυράκια' λες και μπορούν έτσι να στρίβουν με 200! Με πιάνουν τα γέλια κάθε φορά που τα βλέπω...

            Επί του θέματος - δεν αντιλέγει κανείς ότι είναι πιο επικίνδυνο το να μιλάς στο κινητό ενώ οδηγείς από το να έχεις ΟΛΗ την προσοχή σου στραμμένη στο δρόμο. Όμως τι είναι πιο επικίνδυνο? Να πατάς το 'voice dial' για να πάρεις το γραφείο σου εν κινήσει ή το να βγάζεις ένα τσιγάρο από το πακέτο, να το βάζεις στο στόμα σου, να 'σημαδεύεις' (με τον αναπτήρα που το ίδιο το αυτοκίνητό σου προσφέρει γι αυτό το λόγο) και να το ανάβεις? Το να κρατάς το τηλέφωνο δίπλα στο αυτί σου ή το να προσέχεις την στάχτη και την καύτρα του τσιγάρου πριν καταλήξουν στο κάθισμα, το πάτωμα, ή - ακόμα χειρότερα - στα μπούτια σου?!... Το να τερματίζεις μια κλίση ή το να ψάχνεις έναν καλό σταθμό στο ραδιο-CD? Και, εν πάση περιπτώσει, τι ποσοστό της προσοχής σου επιστρατεύεις για να οδηγείς και τι για να συζητάς με το συνοδηγό, να έχεις το νου σου στις ταμπέλες του δρόμου, τα φανάρια, τους περαστικούς, το ταμπλό με τις προειδοποιητικές λυχνίες και το ταχύμετρο, κλπ... Το μόνο που θέλω να πω είναι ότι αν σήμερα τα ταμεία του κράτους γεμίζουν από αυτούς που 'πιάστηκαν να μιλάνε στο κινητό εν ώρα οδήγησης' (που σημαίνει μεταξύ άλλων και ότι όλες αυτές οι εταιρίες που προσφέρουν εδώ και περισσότερο από μια 15ετία τηλέφωνα αυτοκινήτου έχουν κάνει ένα σημαντικό 'έγκλημα'), γιατί να μη γεμίζουν αύριο και από αυτούς που χρησιμοποίησαν τον αναπτήρα του αυτοκινήτου εν κινήσει, που έβγαλαν το CD από το ντουλαπάκι χωρίς να ακινητοποιήσουν πρώτα το όχημα (για να 'εστιάσουν' άφοβα στο CD!), που έφτιαξαν τον καθρέφτη τους μεταφέροντας μέρος της προσοχής τους στο τι γίνεται πίσω τους, κλπ...

            Από δικαιολογίες για 'συγκομιδή' εσόδων... άλλο τίποτα. Την ίδια ώρα αυτοί που πραγματικά θα έπρεπε να ξεχάσουν το 'τιμόνι' κυκλοφορούν (και θερίζουν) ελεύθερα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • N
              nass last edited by

              Τελικά είναι θέμα εμπιστοσύνης του πολίτη προς το κράτος. Δηλαδή, πόσο πιστεύουμε πως τα κάνουν για την ασφάλειά μας ή για να μας 'τα παίρνουν'. Στην Αγγλία επίσης απαγορεύεται και το κινητό και το hands free αλλά ο Αγγλος φίλος που μου έλεγε πόσο παιδεύτηκε και ξοδεύτηκε για να βάλει car kit με ανοικτή ομιλία/ακρόαση (που επιτρέπεται) και στα 3 του αυτοκίνητα δεν αμφισβήτησε καθόλου τη λογική του μέτρου.

              Οσο για το hands free, νομίζω ο μεγαλύτερος κίνδυνος είναι να σου φύγει το ακουστικό (καθόλου δύσκολο) και να συμβεί ατύχημα από την ανακλαστική κίνηση να προσπαθήσεις να το βρεις. Που ακριβώς επειδή έχει το χαρακτήρα του 'ξαφνικού' δεν μπορεί να μπει στην ίδια κατηγορία κινδύνου με πχ. το να βάλεις ένα CD, για το οποίο μπορείς να διαλέξεις τη στιγμή. Ομοίως και για την αναγνώριση κλήσης: ξαφνικά πρέπει να πάρεις το βλέμμα σου από το δρόμο για να δεις την οθόνη του κινητού (εκτός και αν έχεις τόση αυτοπειθαρχία που με τίποτα να μην το κάνεις αυτό όταν οδηγείς...)

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • C
                cpp last edited by

                Ο χρήστης lkar έγραψε:
                Αλλος ένας εύκολος τρόπος να 'τα παίρνουν' ή είναι πραγματικά επικίνδυνο να μιλάς στο κινητό, σε όλες ανεξαιρέτως τις κυκλοφοριακές συνθήκες;

                Ενδέχεται τα πρόστιμα ν'αυξηθούν και μπορεί να φτάσουν μέχρι και αφαίρεση διπλώματος, ακόμα και για τους χρήστες hands free

                Εχώ τσιμπήσει κλήση γιατί μιλούσα στο κινητό. Την πήρα αδιαμαρτύρητα και καλά να πάθω γιατί είνα πραγματικά επικίνδυνο. Απο τότε πάντα σταματάω όταν πρέπει να μιλήσω στο κινητό.
                Επίσης έχω τύχει συνεπιβάτης σε κολλητό μου ο οποίος μιλούσε στο κινητό με ακουστικό και πέσαμε σε προπορευόμενο που άλλαζε λωρίδα.
                Αυτοκίνητο και κινητό δεν πάνε μαζί!!!!!
                Μόνο car kit ανοικτής ακρόασης το οποίο κάνει και φωνητικές κλήσεις ίσως είναι κατάλληλο αλλά και πάλι θεωρώ ότι δεν είναι λύση

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  petros last edited by

                  Καλώς σας ξαναβρίσκω...

                  Διακρίνω κομματάκι υπερβολή στα γραφόμενα για τα λεγόμενα 'προληπτικά μέτρα'. Παρότι υπάρχουν ήδη έρευνες που αποδεικνύουν ότι η χρήση κινητού κατά την οδήγηση υπερβαίνει σε κίνδυνο ακόμη και το ποτό, δε χρειάζεται καν κάποιος πανεπιστημιακός για να μας αποδείξει ότι κινητό και οδήγηση είναι κίνδυνος-θάνατος. Όλοι έχουμε ζήσει παρόμοιες τραγελαφικές έως και άκρως επικίνδυνες καταστάσεις.
                  Τώρα το κατά πόσο η αστυνομία θα εφαρμόσει το μέτρο με σκοπό την είσπραξη είναι ένα άλλο θέμα κι αν θέλετε το συζητάμε (για να βρίσουμε μαζί). Όμως όταν βγήκαν και κοπάναγαν κάθε οδηγό μηχανής που δε φόραγε κράνος το λάθος δεν ήταν η παράβαση (ορθώς η μη χρήση κράνους θεωρείται παράπτωμα) αλλά η κατάχρηση της επιβολής προστίμου για μία εβδομάδα και μόνο (έχετε δει πόσοι μελλοθάνατοι χωρίς κράνος κυκλοφορούν και πάλι στους δρόμους).
                  Σωστά λοιπόν πρέπει να κυνηγήσουν τη χρήση κινητού κατά την οδήγηση (όχι μόνο για κανένα μήνα, αλλά εσσαεί), αν και η ποινικοποίηση των hands-free μου φαίνεται κι εμένα υπερβολική.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    dmitspan last edited by

                    καλησπέρα,
                    είμαι καινούριος χρήστης στο forum αυτό και κάθε post έχει το δικό του ενδιαφέρον, γι'αυτό σκέφτηκα και γω να μπω στην ενεργό δράση
                    Ας μπούμε όμως στο ψητό, διάβασα τα παραπάνω σχετικά με το κινητό και συμφωνώ απ'όλες τις πλευρές, μόνο που οτιδήποτε αποσπά την προσοχή του οδηγού απ'το δρόμο και το τιμόνι μπορεί να αποβεί μοιραίο και δεν είναι μόνο το κινητό που μπορεί να επιφέρει τέτοιο αποτέλεσμα.
                    Θα ήθελα να ρωτήσω και κάτι άλλο, άκουσα σε ρεπορτάζ ότι θα κατάσχεται και το κινητό. Δεν είναι κάπως αντισυνταγματικό αυτό, η αφαίρεση ιδιωτικής περιουσίας; Δεν είναι δίπλωμα που μου το έδωσε το κράτος, αλλά κάτι ιδιωτικό. Είναι σαν να έρχεται η αστυνομία σπίτι σου γιατί ένας γείτονας έκανε παράπονα για δυνατή μουσική και να σου κατάσχει το στερεοφωνικό.Δεν είναι γελοίο; Φυσικά το ένα μπορεί να αποβεί μοιραίο, αλλά το δεύτερο όχι...(λέμε τώρα )
                    Αυτά τα λίγα είχα να πω, τώρα αστυνομία είναι αυτή, ό,τι θέλει κάνει..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Θυμάσε την κατάσχεση του αυτοκινήτου για τους μεθυσμένους; Ε, κάπως έτσι είναι κι αυτό.

                      Στο κάτω-κάτω είαμστε σε μία χώρα που η αφαίρεση των διακριτικών στοιχείων του οχήματος είναι σωφρονιστική πρακτική, την ώρα που ένα αυτοκίνητο χωρίς πινακίδες θεωρείται εγκαταλελλειμένο και επομένως μπορεί να στο μαζέψει ο δήμος ανά πάσα στιγμή.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
                        άκουσα σε ρεπορτάζ ότι θα κατάσχεται και το κινητό. Δεν είναι κάπως αντισυνταγματικό αυτό, η αφαίρεση ιδιωτικής περιουσίας; Δεν είναι δίπλωμα που μου το έδωσε το κράτος, αλλά κάτι ιδιωτικό.

                        Φίλε καλωσήρθες στο φόρουμ!
                        Γιατί σου κάνει εντύπωση η κατάσχεση; Εδώ στο παρελθόν έχουν κατασχεθεί ολόκληρα αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες από την τροχαία σε παλαιότερους εισπρακτικούς παροξυσμούς, στο κινητό λες να κολλήσουν τώρα;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • I
                          ililias last edited by

                          Όχι, ρε παιδιά, μόλις διάβασα αυτό το θέμα και έχω κλ#σει πατάτες. Όχι, ρε γαμώτο, δεν θα μπορώ να μιλάω στο κινητό, να στέλνω μηνύματα, να καπνίζω και να τρώω το μουσακά που μου έφτιαξε η πεθερούλα μου, όταν οδηγώ; Ούτε τη μπυρίτσα μου να πίνω; Μία, ρε παιδιά, το επιτρέπει και το αλκοτέστ. Όχι, ρε παιδιά, μη μου κάνετε πλάκα, πέστε μου σας παρακαλώ ότι μου κάνετε πλάκα και σας υπόσχομαι να μην πετάω ένα ένα τα σκουπίδια μου από το παράθυρο, να, φιλάω σταυρό, θα τα βάζω όλα μαζί σε μία σακούλα και θα τα πετάω με μία και θα προσέχω να μην ξαναπετύχω κανένα μηχανόβιο. Ελάτε, ρε παιδιά, λυπηθείτε με σας παρακαλώ, να χαίρεστε τις κινητάρες σας.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Μην κοροϊδεύεις καθόλου! Έχω δει ένα φίλο μου να κάνει τα εξής ενώ οδηγούσε:

                            • Να μιλά στο κινητό.
                            • Να χτενίζει τα μαλλιά του.
                            • Να φοράει το πουλόβερ του.
                            • Να πίνει το μίλκο του.
                            • Να τρώει σάντουϊτς.

                            Όλα αυτά εν κινήσει, όχι π.χ. σταματημένος σε φανάρι! Φαντάσου να'ταν γυναίκα δηλαδή! Και το πιο απίστευτο είναι ότι είναι μηχανόβιος και οδηγεί περιστασιακά αυτοκίνητο! Μια μέρα δεν άντεξα και του είπα ότι αν δε σταμάταγε να τρώει το σάντουϊτς θα κατέβαινα κάτω!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                              Πάντως πρέπει να ξέρετε ότι και τα hands-free απαγορευονται από τον ΚΟΚ (μιλάει για ακουστικά), όπως βέβαια και τα κοινά ακουστικά walkman. To μόνο που επιτρέπεται είναι η ανοιχτή ακρόαση.

                              Κατα την αποψη μου το καλυτερο ειναι να σταματας στην ακρη και να μιλας!
                              Διοτι και το hfree και η ανοικτη ακροαση σου αποσπουν την προσοχη!Δεν ειναι μονο να το κρατας στα χερια!Χανεις την αυτοσυγκεντρωση σου!

                              Καλο ειναι να μην γκρινιαζετε για τετοιου ειδους παραβασεις διοτι οι πιθανοτητες να προξενησετε ατυχημα και να παρετε καποιον στον 'λαιμο' σας ειναι πολυ μεγαλες!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης kyan έγραψε:
                                Μην κοροϊδεύεις καθόλου! Έχω δει ένα φίλο μου να κάνει τα εξής ενώ οδηγούσε:

                                • Να μιλά στο κινητό.
                                • Να χτενίζει τα μαλλιά του.
                                • Να φοράει το πουλόβερ του.
                                • Να πίνει το μίλκο του.
                                • Να τρώει σάντουϊτς.

                                Όλα αυτά εν κινήσει, όχι π.χ. σταματημένος σε φανάρι! Φαντάσου να'ταν γυναίκα δηλαδή! Και το πιο απίστευτο είναι ότι είναι μηχανόβιος και οδηγεί περιστασιακά αυτοκίνητο! Μια μέρα δεν άντεξα και του είπα ότι αν δε σταμάταγε να τρώει το σάντουϊτς θα κατέβαινα κάτω!

                                O Mr Bean ειναι φιλος σου;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                  Κατα την αποψη μου το καλυτερο ειναι να σταματας στην ακρη και να μιλας!

                                  Δεν είναι πάντα εφικτό αυτό. Στην Εθνική πρέπει να βεις πάρκινγκ για να σταματήσεις και μέσα στην Αθήνα στους περισσότερους δρόμους δεν μπορείς να σταματήσεις νόμιμα.

                                  Διοτι και το hfree και η ανοικτη ακροαση σου αποσπουν την προσοχη!Δεν ειναι μονο να το κρατας στα χερια!Χανεις την αυτοσυγκεντρωση σου!

                                  Εντάξει, δεν οδηγούμε και μαχητικό αεροσκάφος! Κάποια περιθώρια 'ελαφρώς μειωμένης προσοχής' υπάρχουν. Αλλιώς ούτε στο συνοδηγό δε θα πρέπει να μιλάμε.

                                  Καλο ειναι να μην γκρινιαζετε για τετοιου ειδους παραβασεις διοτι οι πιθανοτητες να προξενησετε ατυχημα και να παρετε καποιον στον 'λαιμο' σας ειναι πολυ μεγαλες!

                                  Κι εσύ καλό είναι να μην κάνεις συστάσεις με τέτοιο ύφος και με bold γράμματα, που δεν συνάδουν καθόλου μάλιστα και με τα σαξόραλα στην υπογραφή σου. Να σου θυμίσω σε ποιους απευθύνεσαι; Δεν είμαστε ούτε παιδιά σου ούτε μαθητές σου! Και δεν 'γκρινιάζουμε' τόσο για τις παραβάσεις όσο για τις προθέσεις του κράτους απέναντί μας και για την υπερβολική αυστηρότητα και την αναμενόμενη 'διάρκεια ζωής' των μέτρων.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    Δεν υπαρχει αμφιβολια οτι οδηγηση και κινητο ειναι επικινδυνη. Βεβαια το κρατος απλα βρηκε ενα τροπο να βγαλει καποια εκτακτα εσοδα (βλ. εκτακτα εξοδα απο το σεισμο της Λευκαδας...).

                                    Το hands free σαφως βοηθαει πολυ, χωρις φυσικα να μηδενιζει τον κινδυνο. Υπαρχουν ομως και πολλα αλλα που κανουμε μεσα στο αυτοκινητο που ειναι 'νομιμα' αλλα εξισου επικινδυνα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      Κι εσύ καλό είναι να μην κάνεις συστάσεις με τέτοιο ύφος και με bold γράμματα, που δεν συνάδουν καθόλου μάλιστα και με τα σαξόραλα στην υπογραφή σου. Να σου θυμίσω σε ποιους απευθύνεσαι; Δεν είμαστε ούτε παιδιά σου ούτε μαθητές σου! Και δεν 'γκρινιάζουμε' τόσο για τις παραβάσεις όσο για τις προθέσεις του κράτους απέναντί μας και για την υπερβολική αυστηρότητα και την αναμενόμενη 'διάρκεια ζωής' των μέτρων.

                                      Δασκαλε που διδασκες...
                                      Το δικο σου υφακι δηλ ειναι δικαιολογημενο?
                                      Δεν καταλαβαινω γιατι αρπαζεσαι?Το αν χρησιμοποιω bold ειναι option και επιλογη μου!
                                      Tα Σαξοραλα αγαπητε φιλε δεν τα οδηγουν μονο νεαροι αλλα και μεγαλυτεροι...στους οποιους ανηκω!
                                      Μην κρινεις λοιπον επιφανειακα και επιδερμικα γιατι ετσι σε βολευει!

                                      ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΡΑ
                                      Δεν οδηγας μαχητικο αλλα χειροτερο μεσο αυτοκινητο και που???ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!Στην Ελλαδα που ο οδηγος τρωει χτενιζεται κοιμαται μιλαει στο τηλ οταν οδηγει!Και βεβαια στην Ελλαδα που ο οδηγος σκοτωνεται!!!
                                      Το hfree αποδεδειγμενα αποσπα την προσοχη του οδηγου!Δηλ συγνωμη οταν ο αλλος σου ζητα ενα αριθμο να του πεις απο το τηλ θεωρεις οτι εκεινη την στιγμη αν σου τυχει κατι θα μπορεσεις να αντιδρασεις???
                                      Αλλα τι λεω...οι ελληνες ειναι ο μοναδικος λαος που πινει ενα κουβα ουισκι και θεωρει απολυτα σιγουρο τον εαυτο του οτι μπορει να οδηγησει!
                                      Και αυτα στα λεει ενας ο οποιος εχει ενα σαξο και ενα ραλι..αφου θες να βαζεις ταμπελες στους ανθρωπους!!!!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        cmarin last edited by

                                        Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                        Πάντως πρέπει να ξέρετε ότι και τα hands-free απαγορευονται από τον ΚΟΚ (μιλάει για ακουστικά), όπως βέβαια και τα κοινά ακουστικά walkman. To μόνο που επιτρέπεται είναι η ανοιχτή ακρόαση.

                                        Καλο ειναι να μην γκρινιαζετε για τετοιου ειδους παραβασεις διοτι οι πιθανοτητες να προξενησετε ατυχημα και να παρετε καποιον στον 'λαιμο' σας ειναι πολυ μεγαλες!

                                        Ποιος γκρίνιαξε, επισήμανση κάνω για το νόμο. Μήπως ήθελες να κάνεις παράθεση σε κάποιον άλλον?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nidosan last edited by

                                          Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                          Δεν υπαρχει αμφιβολια οτι οδηγηση και κινητο ειναι επικινδυνη. Βεβαια το κρατος απλα βρηκε ενα τροπο να βγαλει καποια εκτακτα εσοδα (βλ. εκτακτα εξοδα απο το σεισμο της Λευκαδας...).

                                          Το hands free σαφως βοηθαει πολυ, χωρις φυσικα να μηδενιζει τον κινδυνο. Υπαρχουν ομως και πολλα αλλα που κανουμε μεσα στο αυτοκινητο που ειναι 'νομιμα' αλλα εξισου επικινδυνα...

                                          ...ή και πιο επικίνδυνα!!! Το κινητό είναι μόνο ΕΝΑ από τα ΠΟΛΛΑ που μπορούν να μας αποσπάσουν (μερικώς) την προσοχή από την οδήγηση και με τη λογική της 'προληπτικής τιμωρίας' θα έπρεπε να έχουν ατίστοιχη 'μεταχείριση' μέσα τον ΚΟΚ. Να λοιπόν ένα ενδιαφέρον άρθρο που πέτυχα νωρίτερα (ζητώ συγνώμη για τα αγγλικά, δεν προλαβαίνω να το μεταφράσω) που μιλάει για τους άλλους παράγοντες:

                                          Drivers Distracted by More Than Phones

                                          http://my.webmd.com/content/Article/72/81641.htm


                                          Νίκος

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vasilios last edited by

                                            Ο χρήστης elteo έγραψε:

                                            Δασκαλε που διδασκες...
                                            Το δικο σου υφακι δηλ ειναι δικαιολογημενο?
                                            Δεν καταλαβαινω γιατι αρπαζεσαι?Το αν χρησιμοποιω bold ειναι option και επιλογη μου!
                                            Tα Σαξοραλα αγαπητε φιλε δεν τα οδηγουν μονο νεαροι αλλα και μεγαλυτεροι...στους οποιους ανηκω!
                                            Μην κρινεις λοιπον επιφανειακα και επιδερμικα γιατι ετσι σε βολευει!

                                            Το να χρησιμοποιείς bold και φατσούλες και κεφαλαία και greeklish είναι μεν επιλογή σου, αποδεικνύει δε πως δεν γνωρίζεις περί του απαραίτητου netiquette στο γραπτό λόγο μέσω Internet.

                                            Καθώς ο γραπτός λόγος είναι πανεύκολο να παρεξηγηθεί, απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή στα στοιχεία εκείνα που παραδοσιακά προσδίδουν συναισθηματική διάθεση (π.χ. με κεφαλαία γράμματα είναι σαν να φωνάζεις).

                                            Επομένως το πρόβλημα δεν είναι η πρόθεση αλλά η άγνοια;

                                            Επίσης, τι εννοείς ότι είσαι 'μεγαλύτερος'; Από ποιον; Και τι σημασία έχει αυτό;

                                            ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΡΑ
                                            Δεν οδηγας μαχητικο αλλα χειροτερο μεσο αυτοκινητο και που???ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!Στην Ελλαδα που ο οδηγος τρωει χτενιζεται κοιμαται μιλαει στο τηλ οταν οδηγει!Και βεβαια στην Ελλαδα που ο οδηγος σκοτωνεται!!!
                                            Το hfree αποδεδειγμενα αποσπα την προσοχη του οδηγου!Δηλ συγνωμη οταν ο αλλος σου ζητα ενα αριθμο να του πεις απο το τηλ θεωρεις οτι εκεινη την στιγμη αν σου τυχει κατι θα μπορεσεις να αντιδρασεις???
                                            Αλλα τι λεω...οι ελληνες ειναι ο μοναδικος λαος που πινει ενα κουβα ουισκι και θεωρει απολυτα σιγουρο τον εαυτο του οτι μπορει να οδηγησει!
                                            Και αυτα στα λεει ενας ο οποιος εχει ενα σαξο και ενα ραλι..αφου θες να βαζεις ταμπελες στους ανθρωπους!!!!!!

                                            Πρώτα απ'όλα, δεν ξέρω τι γνωρίζεις από μαχητικά, ο kyan τυχγάνει να γνωρίζει μάλλον περισσότερα από εσένα, αλλά οι μάλλον υστερικές απόψεις που εκφράζεις παραπάνω δεν βοηθούν στην ανάπτυξη του θέματος. Το ζήτημα είναι ότι πολλά πράγματα μπορούν να είναι επικίνδυνα κατά την οδήγηση, το ερώτημα είναι που θα πρέπει να τεθεί ένα νομικό πλαίσιο και που -ως ίθισται σε ανεπτυγμένες κοινωνίες- η σωστή εφαρμογή ανάγεται στο ποιοτικό επίπεδο των πολιτών. Δηλαδή, αν κάποιος είναι ζώον και μιλάει στο κινητό ενώ οδηγεί φορτηγό μέσα στα στενά και περάσει χωρίς να κοιτάζει το στοπ (μου έτυχε εμένα), τότε είναι για κρεμάλα. Το να πεις δυο κουβέντες στο hands free δεν έχει διαφορά από το να μιλάς στο συνοδηγό. Αν μπορείς να το καταλάβεις αυτό, τότε δεν έχεις ανάγκη κάποιο νόμο να σου επιβάλλει ο,τιδήποτε.

                                            Το ίδιο ισχύει και για την οδήγηση μετά από κατανάλωση αλκοόλ. Προσωπικά είμαι υπέρ της 'μηδενικής λύσης' (το όριο κατανάλωσης να είναι το μηδέν), που προωθείται (αν δεν εφαρμόζεται κιόλας) στη Σουηδία. Αντίθετα για το κράνος ή τη ζώνη δεν πιστεύω ότι πρέπει να είναι υποχρεωτικά δια νόμου: αν θέλει κάποιος να διακοσμίσει με τα μυαλά του το οδόστρωμα, είναι βασικά δικό του πρόβλημα. Μόνο μη ζητήσει κανείς ασφαλιστική/ιατροφαρμακευτική κάλυψη μετά. Κάποτε θα πρέπει να γίνουμε υπεύθυνοι πολίτες, ώστε να μπορούμε εκ'του ασφαλούς να χτυπάμε το Κράτος, όταν τολμάει να γίνει τυρρανικό.

                                            Τέλος θα ήθελα να τονίσω ότι δεν υπάρχει εδώ μέσα κανένας προκατελλημένος με τα 'Saxoralla', πέραν ίσως του γνωστού Πιλότου που βάζει κόντρες με Υπερταχείες!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 2 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr