Aug 31, 2007, 10:17 AM

Ο χρήστης akaliptosZR έγραψε:

Φιλε ταζζ.. εχο ηδη διαβασει το τευχος, παρολο που δεν ειμαι αναγνωστης του περιοδικου...το μεγκαν δεν καταφερε να τερματισει διοτι παρουσιασε προβλημα ο δισκος στο φρενο, και δεν ειχαν ανταλλακτικο. Αυτο ειναι 8εμα νομιζω του support της εταιρειας στην συγκεκριμενη δοκιμη...Η και το πως προμοταρεται-λανσαρεται μια εταιρεια στην ελλαδα και πως μια αλλη..Το ιδιο 8α μπορουσε νομιζω να συμβει στο καθενα αυτοκινητο.

Εχοντας αρκετη πειρα στην συγκεκριμενη πιστα, εχω δει αρκετα αυτοκινητα να παθαινουν μια μικρη βλαβη και δυστηχως να πρεπει να σταματησουν το γυρολογιο τους σχετικα νωρις. Δεν νομιζω πως αυτο κανει ενα αυτοκινητο καλυτερο η χειροτερο. Αλλωστε μια τοσο μικρη πιστα, δεν εξαγει και τοσο ασφαλη συμπερασματα..Δηλαδη επειδη ενα 106 ελαφρωμενο και στημενο κανει καλυτερο χρονο απο ενα s3, σημαινει πως ειναι καλυτερο και πιο ολοκληρωμενο αυτοκινητο ??

Συμφωνώ μαζί σου, αλλά έχει ενδιαφέρον να διαβάσεις και τα οδηγικά σχόλια, ασχέτως εγκατάλειψης.

Χαιρομαι που συμφωνουμε!! Οσο για τα οδηγικα σχολια, επέτρεψε μου να διατηρω αρκετες επιφυλαξεις...Ο καθε οδηγος, εχει διαφορετικο στυλ, διαφορετικη αντιληψη του αυτοκινητου και της πιστας, και φυσικα διαφορετικο επιπεδο οδηγησης.

ΠΑΝΩ απο ολα ομως, εχοντας περασει (νομιζω) την φαση της πιστας, το μεγκαν δεν νομιζω να πιεστει εκτος πιστας(και ειδικα των Μεγαρων ΠΟΤΕ τοσο πολυ....

Το Megane έχει μη-απενεργοποιούμενο ESP, και αυτό -κυρίως- είναι που έλιωσε τα φρένα στα Μέγαρα. Αν κάνεις 'βόλτα' σε ένα βουνό δεν αποκλείεται να συμβεί το ίδιο, ακόμα και σε ανάβαση.