-
Καλησπέρα σας,
'Εχω έναν 1.600 turbo κινητήρα και θα κάνω αναβάθμιση στο turbo βάζοντας αυτό από το 2λιτρο μοντέλο!
Η ερωτησή μου είναι η εξής..Εχει νόημα να φτιάχτει χειροποίητο χταπόδι αντί για την μαμά πολλαπλή εξαγωγής?
Γιατί έχω ακούσει ότι αν δεν έχεις αλλάξει 'εντόσθια' κινητήρα είναι τσαμπα λεφτά!
Ευχαριστώ
-
Καλησπέρα σας,
'Εχω έναν 1.600 turbo κινητήρα και θα κάνω αναβάθμιση στο turbo βάζοντας αυτό από το 2λιτρο μοντέλο!
Η ερωτησή μου είναι η εξής..Εχει νόημα να φτιάχτει χειροποίητο χταπόδι αντί για την μαμά πολλαπλή εξαγωγής?
Γιατί έχω ακούσει ότι αν δεν έχεις αλλάξει 'εντόσθια' κινητήρα είναι τσαμπα λεφτά!
Ευχαριστώ
-
Καλησπέρα σας,
'Εχω έναν 1.600 turbo κινητήρα και θα κάνω αναβάθμιση στο turbo βάζοντας αυτό από το 2λιτρο μοντέλο!
Η ερωτησή μου είναι η εξής..Εχει νόημα να φτιάχτει χειροποίητο χταπόδι αντί για την μαμά πολλαπλή εξαγωγής?
Γιατί έχω ακούσει ότι αν δεν έχεις αλλάξει 'εντόσθια' κινητήρα είναι τσαμπα λεφτά!
Ευχαριστώ
-
Η απάντηση δεν μπορεί να είναι μονολεκτική, κάθε βελτίωση ξεκινάει από το σύστημα εξαγωγής, όμως αυτό πρέπει να γίνει μετά από μελέτη που θα απαντάει στο ερώτημα, για ποιά χρήση προορίζεται ο κινητήρας, γιατί η εισαγωγή και η εξαγωγή ενός κινητήρα είναι σχεδιασμένη για να αποδίδει τα μέγιστα σε μια περιοχή στροφών, αυτή η περιοχή πρέπει να καθοριστεί και μετά να σχεδιαστεί το σύστημα εξαγωγής ώστε ο συντονισμός του να συμπίπτει με τις απαιτήσεις μέγιστης ισχύος και ροπής σύμφωνα πάντα με την εκάστοτε χρήση, άρα έχει νόημα ένα χταπόδι αλλά δεν είναι κάτι σαν να βάζουμε ένα φίλτρο και πλακωνόμαστε στις ευθείες, είναι αρκετή δουλειά, απαιτεί γνώσεις και βέβαια χρήμα αφού θα απαιτηθεί και πρόγραμμα για να γεμίσουν οι μεσαίες κυρίως στροφές που θα αδειάσουν από την μεγαλύτερη ροή των καυσαερίων που προσφέρει ένα χταπόδι, με απλά Ελληνικά θα χαθεί μέρος του backpressure που έχει προβλέψει ο κατασκευαστής, δηλαδή θα υπάρχει απώλεια της μέσης πίεσης στους θαλάμους καύσης που ο οδηγός το αντιλαμβάνεται σαν μια τρύπα ισχύος στις μεσαίες στροφές κλπ.
Τα εντόσθια όπως λες δεν έχουν να κάνουν ούτε με το χταπόδι, ούτε με την εισαγωγή αλλά με την αντοχή στην μεγαλύτερη πίεση που θα προκύψει από την μεγαλύτερη τουρμπίνα, μεγαλύτερη πίεση σε ένα κινητήρα που δεν έχει προβλεφθεί σημαίνει αλλαγή της αντλίας λαδιού με μεγαλύτερη ροή και άρα πίεση, μεγαλύτερη τουρμπίνα σημαίνει και περισσότερα CFM άρα μεγαλύτερη δυναμική συμπίεση, οι θάλαμοι καύσης έχουν την ικανότητα να διαχειριστούν όλο αυτό το μίγμα ή θα υπάρχουν αυταναφλέξεις ? τελικά τίποτα δεν είναι απλό, εύκολο και ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε, γενικά ρώτησες και πήρες μια γενική απάντηση στο περίπου, για περισσότερα ρώτα τους κατάλληλους για το αμάξι σου.
-
Ευχαριστω πολυ για την απαντηση..αν με θυμασαι και απο προηγουμενο ποστ ειχα προβλημα με την εξατμιση που την ειχα αλλαξει..αλλα με αναπροσαρμογη του καυσιμου ολα καλα.
Οσο αφορα στο κομματι Τουρμπινας που αναφερεσαι περι περιφερειακων..το χω ψαξει το θεμα και ο κινητηρας του 2λιτρου με το 1.600 η μονη διαφορα ειναι η διαδρομη του πιστονιου,διαμετρο εχουν ιδια και ολα τα αλλα κομματια του κινητηρα μπεκ,αντλιες κλπ.(με λιγα λογια αν αλλαξει στροφαλο,μπιελες κλπ.)εχεις 2λιτρο κινητηρα!
Ευχαριστω θα το ψαξω.. -
Μπορεί να ανέβει ο κυβισμός μόνον από τη διαδρομή του πιστονιού; Εμείς στις μοτοσυκλέτες, όσο ανεβαίνει ο κυβισμός μεγαλώνει και το κυλινδροπίστονο....Η διαδρομή είχα την εντύπωση ότι είχε να κάνει με τις στροφές του κινητήρα...Δεν είμαι απόλυτος. Στις μοτοσυκλέτες απ' όσες γνωρίζω μέχρι τώρα, ο κυβισμός συνδέεται με το μέγεθος του κιλυνδροπίστονου. Εκτός αν έχω χάσει επεισόδια και εκεί.
-
Ο χρήστης sarantism έγραψε:
Μπορεί να ανέβει ο κυβισμός μόνον από τη διαδρομή του πιστονιού; Εμείς στις μοτοσυκλέτες, όσο ανεβαίνει ο κυβισμός μεγαλώνει και το κυλινδροπίστονο....Η διαδρομή είχα την εντύπωση ότι είχε να κάνει με τις στροφές του κινητήρα...Δεν είμαι απόλυτος. Στις μοτοσυκλέτες απ' όσες γνωρίζω μέχρι τώρα, ο κυβισμός συνδέεται με το μέγεθος του κιλυνδροπίστονου. Εκτός αν έχω χάσει επεισόδια και εκεί.Σε ενδιαφέρει η διαδρομή που θα διανύσει το πιστονι (στροφαλος, μπιελα, πιστονι) αλλα και η διαμετρος κυλινδρου-εμβολου.
-
Ο χρήστης sarantism έγραψε:
Μπορεί να ανέβει ο κυβισμός μόνον από τη διαδρομή του πιστονιού; Εμείς στις μοτοσυκλέτες, όσο ανεβαίνει ο κυβισμός μεγαλώνει και το κυλινδροπίστονο....Η διαδρομή είχα την εντύπωση ότι είχε να κάνει με τις στροφές του κινητήρα...Δεν είμαι απόλυτος. Στις μοτοσυκλέτες απ' όσες γνωρίζω μέχρι τώρα, ο κυβισμός συνδέεται με το μέγεθος του κιλυνδροπίστονου. Εκτός αν έχω χάσει επεισόδια και εκεί.Έχεις έναν κύλινδρο. Πως μπορείς να αυξήσεις τον όγκο του (=κυβισμός) ;
ή μεγαλώνεις την διάμετρο, ή μεγαλώνεις το μήκος ή αυξάνεις και τα δύο.
-
Κατάλαβα. Ευχαριστώ
-
Το χταπόδι παιδιά έχει μεγάλο νόημα, ειδικά μαζί με ούζο!!! Η καλύτερη εφαρμογή είναι ψητό στα κάρβουνα, αλλά και ξυδάτο τρώγεται ευχάριστα. Άντε καλή Κυριακή!!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το χταπόδι παιδιά έχει μεγάλο νόημα, ειδικά μαζί με ΤΣΙΠΟΥΡΟ!!! Η καλύτερη εφαρμογή είναι ψητό στα κάρβουνα, αλλά και ξυδάτο τρώγεται ευχάριστα. Άντε καλή Κυριακή!!!Μια μικρή διόρθωση για τον απόλυτο θαλασσινό μεζέ.
-
Ούτε με σφαίρες δεν το μπορώ το τσίπουρο Πάνο...
ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΤΟ ΧΤΑΠΟΔΙ..??