Ευχαριστω για την απαντηση.Αυτο ελεγα και γω αναλυτικο κοιταγμα της εξατμισης.Το προγραμμα ειναι το μαμα εδω και κανα χρονο μεσα απο update που μου καναν στην αντιπροσωποια και φλασαρε ο εγκεφαλος στις εργοστασιακες.Παντως τουλαχιστον απο οσο γνωριζω δεν ειχε πεσει να χτυπηθει καπου τωρα τι να πω.Ελπιζω να μην ειναι καμια βαλβιδα η wastegate..αν και πιστευω οτι σχετιζεται με την εξατμιση το προβλημα.
gkal96
@gkal96
Please enter occupation - Please enter your interests
Latest posts made by gkal96
-
RE: Αλλαγη Εξατμισης απο Aftermarket στην εργοστασιακη και βλαβη overboost!Τι μπορει να φταιει;
-
RE: Αλλαγη Εξατμισης απο Aftermarket στην εργοστασιακη και βλαβη overboost!Τι μπορει να φταιει;
Καλησπερα οχι ειχα βαλει μια ολοσωμη εξατμιση με 200αρη καταλυτη και τωρα εβαλα πισω την εξατμιση την εργοστασιακη με τον εργοστασιακο καταλυτη(euro 6)
-
Αλλαγη Εξατμισης απο Aftermarket στην εργοστασιακη και βλαβη overboost!Τι μπορει να φταιει;
Καλησπέρα σε όλους!Εχθές πήγα και άλλαξα την aftermarket εξατμιση(απο το turbo μεχρι τελικο) και εβαλα πισω την εργοστασιακη εξατμιση.Αυτη αλλαγη προηλθε διοτι εδω και ενα χρονο το αμαξι ειχε εργοστασιακο προγραμμα και δεν υπηρχε λογος του παραπανου θορυβου και μεγαλυτερης διαμετρου.Ολα καλα πριν την αλλαγη στον εξατμισα και κανενα προβλημα στην λειτουργια του αμαξιου.Μετα καθως εβαλα μπροστα και οδηγησα χαλαρα χωρις να παρατηρησω κατι περιεργο, βγηκα εθνικη και πατησα γκαζι.Με το που το κανω με κοβει το αμαξι και οσο και γκαζρι και να παταγα δεν ανεβαζε στροφες..σαν να χε μπει safe mode ενα πραγμα λες και δουλευε ατμοσφαιρικα.Μην τα πολυλογω πηγα σε ενα φιλο που δουλευει στην Mercedes και εβαλα το επισημο διαγνωστικο και εβγαλε βλαβη overboost δλδη σηκωνει παραπανω πιεση απο οτι πρεπει και το κοβει ο εγκεφαλος και δν εχει καθολου γκαζι ουσιαστικα,μου εσβησε τι βλαβη, το κανω μια βολτα στην πρωτη γκαζια ολα καλα και μετα παλι κοψιμο.Εχεις κανει καμια γνωμη τι μπορει να ειναι..Σκεφτομαι για βουλομενο καταλυτη αλλα μου φαινεται και περιεργο γτ τον ειχα αποθηκευμενο και πριν τον βγαλω τον ειχα πανω για κανα 18 χιλιαδες χλμ.!
-
Επιλογή Συνεργείου-Βελτίωσης ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ!!!
Καλησπέρα σας. Ζητώ την βοήθεια σας και τις προτάσεις σας για την επιλογή του κατάλληλου Συνεργείου.Δεν χρειάζεται το εκάστοτε συνεργείο να έχει ξανασχοληθει με το συγκεκριμένο αμάξι αλλά να το κατέχουν..
Λοιπον έχω στην κατοχή μου ένα Mercedes A200 με τα 1.6 L και τα 156 άλογα. Έχω μαζέψει τα πράγματα για αλλαγή set up που έχω μιλήσει με τον προγραμματιστη και έχω δει και ανάλογα set up του εξωτερικού. Υπάρχει κάτι για την περίπτωση μου?? Χαχα -
RE: Επιλογή Συνεργείου-Βελτίωσης ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ!!!
Καλησπέρα σας. Ζητώ την βοήθεια σας και τις προτάσεις σας για την επιλογή του κατάλληλου Συνεργείου.Δεν χρειάζεται το εκάστοτε συνεργείο να έχει ξανασχοληθει με το συγκεκριμένο αμάξι αλλά να το κατέχουν..
Λοιπον έχω στην κατοχή μου ένα Mercedes A200 με τα 1.6 L και τα 156 άλογα. Έχω μαζέψει τα πράγματα για αλλαγή set up που έχω μιλήσει με τον προγραμματιστη και έχω δει και ανάλογα set up του εξωτερικού. Υπάρχει κάτι για την περίπτωση μου?? Χαχα -
Λαδακι απο την σκαστρα
Καλησπερα σας,
Πριν 3 μηνες εβαλα σκαστρα ανοιχτου τυπου στην τουρμπινα.Ουσιαστικα ειναι μια σκαστρα καθαρα θορυβου στο αφημα του γκαζιου και τπτα παραπανω που μπαινει αναμεσα στο ανοιγμα της τουρμπινας και την ηλεκτρικη σκαστρα που χει κανονικα.Το αμαξι φοραει ενα προγραμμα εδω και 4-5 μηνες και εχω παρατηρησει τον τελευταιο μηνα απο οταν εκανα το σερβις το πρωτο οτι οταν το πιεζω το αμαξι(με πολλα αφηματα πατα γκαζιου που ανοιγει και κλεινει η σκαστρα συνεχως) και ανοιξω μετα το καπο θα δω ελαχιστο λαδακι στις τρυπες της σκαστρας(αμελειταια ποσοτητα,δηλαδη ισα ισα το καταλαβαινεις οτι ειναι λαδι στο δαχτυλο σου) πιο πολυ αναθυμιασεις θα τις χαρακτηριζα και με ειχε προβληματησει αλλα το αφησα.Σημερα που εγινε κατι παρομοιο(το αμαξι δουλευε χαλαρα κανα 20λεπτο πριν του τα χωσω),μετα φτανοντας στο προορισμο και ανοιγοντας το καπο παρατηρησα μια μεγαλυτερη ποσοτητα λαδιου σε ενα σημειο του καπο απο μεσα,που στο δαχτυλο καταλαβαινεις κανονικα οτι ειναι λαδι(ειχε πεταχτει απο την σκαστρα).
Δυο εξηγησεις μπορω να δωσω η μια ειτε κατι παιζει με τα λαδια που μου βαλανε,δεν ξερω τι(τα σωστα ειναι παντως 5W-30) ειτε εχει προβλημα η τουρμπινα και πρεπει να ριξω πιεση για να μην την κλαψουμε..
Δεν το θεωρω φυσιολογικο σε τετοια ποσοτητα σαν σημερα,τι πιστευετε?Εδω ειναι το link της σκαστρας. https://www.turbokits.com/Mercedes-Benz ... Valve_(BOV)_Spacer/2609/
-
RE: Λαδακι απο την σκαστρα
Καλησπερα σας,
Πριν 3 μηνες εβαλα σκαστρα ανοιχτου τυπου στην τουρμπινα.Ουσιαστικα ειναι μια σκαστρα καθαρα θορυβου στο αφημα του γκαζιου και τπτα παραπανω που μπαινει αναμεσα στο ανοιγμα της τουρμπινας και την ηλεκτρικη σκαστρα που χει κανονικα.Το αμαξι φοραει ενα προγραμμα εδω και 4-5 μηνες και εχω παρατηρησει τον τελευταιο μηνα απο οταν εκανα το σερβις το πρωτο οτι οταν το πιεζω το αμαξι(με πολλα αφηματα πατα γκαζιου που ανοιγει και κλεινει η σκαστρα συνεχως) και ανοιξω μετα το καπο θα δω ελαχιστο λαδακι στις τρυπες της σκαστρας(αμελειταια ποσοτητα,δηλαδη ισα ισα το καταλαβαινεις οτι ειναι λαδι στο δαχτυλο σου) πιο πολυ αναθυμιασεις θα τις χαρακτηριζα και με ειχε προβληματησει αλλα το αφησα.Σημερα που εγινε κατι παρομοιο(το αμαξι δουλευε χαλαρα κανα 20λεπτο πριν του τα χωσω),μετα φτανοντας στο προορισμο και ανοιγοντας το καπο παρατηρησα μια μεγαλυτερη ποσοτητα λαδιου σε ενα σημειο του καπο απο μεσα,που στο δαχτυλο καταλαβαινεις κανονικα οτι ειναι λαδι(ειχε πεταχτει απο την σκαστρα).
Δυο εξηγησεις μπορω να δωσω η μια ειτε κατι παιζει με τα λαδια που μου βαλανε,δεν ξερω τι(τα σωστα ειναι παντως 5W-30) ειτε εχει προβλημα η τουρμπινα και πρεπει να ριξω πιεση για να μην την κλαψουμε..
Δεν το θεωρω φυσιολογικο σε τετοια ποσοτητα σαν σημερα,τι πιστευετε?Εδω ειναι το link της σκαστρας. https://www.turbokits.com/Mercedes-Benz ... Valve_(BOV)_Spacer/2609/
-
RE: Τι Τουρμπινα να βαλω-Προτασεις!!
Εγινε ευχαριστω για τις απαντησεις..Πηγα ηδη στο MKB(Papaioannou) δεν εβγαλα ακρη..δεν ειχε ασχοληθει με αυτο καθολου!Γνωριζετε καποιον αλλον?
-
Τι Τουρμπινα να βαλω-Προτασεις!!
Καλησπέρα έχω ένα mercedes 1.6 τούρμπο!
Θα ήθελα να ακούσω τι τουρμπίνα είναι ιδανική για 260 άλογα που θέλω να το πάω!(ας έχει και μεγαλύτερη παροχή η τουρμπίνα)
Σκέφτομαι πιο πολύ προς Garrett!Ευχαριστώ!
-
RE: Τι Τουρμπινα να βαλω-Προτασεις!!
Καλησπέρα έχω ένα mercedes 1.6 τούρμπο!
Θα ήθελα να ακούσω τι τουρμπίνα είναι ιδανική για 260 άλογα που θέλω να το πάω!(ας έχει και μεγαλύτερη παροχή η τουρμπίνα)
Σκέφτομαι πιο πολύ προς Garrett!Ευχαριστώ!