Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 34
    • Best 0
    • Groups 0

    gkal96

    @gkal96

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    34
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    gkal96 Unfollow Follow

    Latest posts made by gkal96

    • RE: Αλλαγη Εξατμισης απο Aftermarket στην εργοστασιακη και βλαβη overboost!Τι μπορει να φταιει;

      Ευχαριστω για την απαντηση.Αυτο ελεγα και γω αναλυτικο κοιταγμα της εξατμισης.Το προγραμμα ειναι  το μαμα εδω και κανα χρονο μεσα απο update που μου καναν στην αντιπροσωποια και φλασαρε ο εγκεφαλος στις εργοστασιακες.Παντως τουλαχιστον απο οσο γνωριζω δεν ειχε πεσει να χτυπηθει καπου τωρα τι να πω.Ελπιζω να μην ειναι καμια βαλβιδα η wastegate..αν και πιστευω οτι σχετιζεται με την εξατμιση το προβλημα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gkal96
    • RE: Αλλαγη Εξατμισης απο Aftermarket στην εργοστασιακη και βλαβη overboost!Τι μπορει να φταιει;

      Καλησπερα οχι ειχα βαλει μια ολοσωμη εξατμιση με 200αρη καταλυτη και τωρα εβαλα πισω την εξατμιση την εργοστασιακη με τον εργοστασιακο καταλυτη(euro 6)

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gkal96
    • Αλλαγη Εξατμισης απο Aftermarket στην εργοστασιακη και βλαβη overboost!Τι μπορει να φταιει;

      Καλησπέρα σε όλους!Εχθές πήγα και άλλαξα την aftermarket εξατμιση(απο το turbo μεχρι τελικο) και εβαλα πισω την εργοστασιακη εξατμιση.Αυτη αλλαγη προηλθε διοτι εδω και ενα χρονο το αμαξι ειχε εργοστασιακο προγραμμα και δεν υπηρχε λογος του παραπανου θορυβου και μεγαλυτερης διαμετρου.Ολα καλα πριν την αλλαγη στον εξατμισα και κανενα προβλημα στην λειτουργια του αμαξιου.Μετα καθως εβαλα μπροστα και οδηγησα χαλαρα χωρις να παρατηρησω κατι περιεργο, βγηκα εθνικη και πατησα γκαζι.Με το που το κανω με κοβει το αμαξι και οσο και γκαζρι και να παταγα δεν ανεβαζε στροφες..σαν να χε μπει safe mode ενα πραγμα λες και δουλευε ατμοσφαιρικα.Μην τα πολυλογω πηγα σε ενα φιλο που δουλευει στην Mercedes και εβαλα το επισημο διαγνωστικο και εβγαλε βλαβη overboost δλδη σηκωνει παραπανω πιεση απο οτι πρεπει και το κοβει ο εγκεφαλος και δν εχει καθολου γκαζι ουσιαστικα,μου εσβησε τι βλαβη, το κανω μια βολτα στην πρωτη γκαζια ολα καλα και μετα παλι κοψιμο.Εχεις κανει  καμια γνωμη τι μπορει να ειναι..Σκεφτομαι για βουλομενο καταλυτη αλλα μου φαινεται και περιεργο γτ τον ειχα αποθηκευμενο και πριν τον βγαλω τον ειχα πανω για κανα 18 χιλιαδες χλμ.!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gkal96
    • Επιλογή Συνεργείου-Βελτίωσης ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ!!!

      Καλησπέρα σας. Ζητώ την βοήθεια σας και τις προτάσεις σας για την επιλογή του κατάλληλου Συνεργείου.Δεν χρειάζεται το εκάστοτε συνεργείο να έχει ξανασχοληθει με το συγκεκριμένο αμάξι αλλά να το κατέχουν..
      Λοιπον έχω στην κατοχή μου ένα Mercedes A200 με τα 1.6 L και τα 156 άλογα. Έχω μαζέψει τα πράγματα για αλλαγή set up που έχω μιλήσει με τον προγραμματιστη και έχω δει και ανάλογα set up του εξωτερικού. Υπάρχει κάτι για την περίπτωση μου?? Χαχα

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gkal96
    • RE: Επιλογή Συνεργείου-Βελτίωσης ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ!!!

      Καλησπέρα σας. Ζητώ την βοήθεια σας και τις προτάσεις σας για την επιλογή του κατάλληλου Συνεργείου.Δεν χρειάζεται το εκάστοτε συνεργείο να έχει ξανασχοληθει με το συγκεκριμένο αμάξι αλλά να το κατέχουν..
      Λοιπον έχω στην κατοχή μου ένα Mercedes A200 με τα 1.6 L και τα 156 άλογα. Έχω μαζέψει τα πράγματα για αλλαγή set up που έχω μιλήσει με τον προγραμματιστη και έχω δει και ανάλογα set up του εξωτερικού. Υπάρχει κάτι για την περίπτωση μου?? Χαχα

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gkal96
    • Λαδακι απο την σκαστρα

      Καλησπερα σας,

      Πριν 3 μηνες εβαλα σκαστρα ανοιχτου τυπου στην τουρμπινα.Ουσιαστικα ειναι μια σκαστρα καθαρα θορυβου στο αφημα του γκαζιου και τπτα παραπανω που μπαινει αναμεσα στο ανοιγμα της τουρμπινας και την ηλεκτρικη σκαστρα που χει κανονικα.Το αμαξι φοραει ενα προγραμμα εδω και 4-5 μηνες και εχω παρατηρησει τον τελευταιο μηνα απο οταν εκανα το σερβις το πρωτο οτι οταν το πιεζω το αμαξι(με πολλα αφηματα πατα γκαζιου που ανοιγει και κλεινει η σκαστρα συνεχως) και ανοιξω μετα το καπο θα δω ελαχιστο λαδακι στις τρυπες της σκαστρας(αμελειταια ποσοτητα,δηλαδη ισα ισα το καταλαβαινεις οτι ειναι λαδι στο δαχτυλο σου) πιο πολυ αναθυμιασεις θα τις χαρακτηριζα και με ειχε προβληματησει αλλα το αφησα.Σημερα που εγινε κατι παρομοιο(το αμαξι δουλευε χαλαρα κανα 20λεπτο πριν του τα χωσω),μετα φτανοντας στο προορισμο και ανοιγοντας το καπο παρατηρησα μια μεγαλυτερη ποσοτητα λαδιου σε ενα σημειο του καπο απο μεσα,που στο δαχτυλο καταλαβαινεις κανονικα οτι ειναι λαδι(ειχε πεταχτει απο την σκαστρα).

      Δυο εξηγησεις μπορω να δωσω η μια ειτε κατι παιζει με τα λαδια που μου βαλανε,δεν ξερω τι(τα σωστα ειναι παντως 5W-30) ειτε εχει προβλημα η τουρμπινα και πρεπει να ριξω πιεση για να μην την κλαψουμε..
      Δεν το θεωρω φυσιολογικο σε τετοια ποσοτητα σαν σημερα,τι πιστευετε?

      Εδω ειναι το link της σκαστρας. https://www.turbokits.com/Mercedes-Benz ... Valve_(BOV)_Spacer/2609/

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gkal96
    • RE: Λαδακι απο την σκαστρα

      Καλησπερα σας,

      Πριν 3 μηνες εβαλα σκαστρα ανοιχτου τυπου στην τουρμπινα.Ουσιαστικα ειναι μια σκαστρα καθαρα θορυβου στο αφημα του γκαζιου και τπτα παραπανω που μπαινει αναμεσα στο ανοιγμα της τουρμπινας και την ηλεκτρικη σκαστρα που χει κανονικα.Το αμαξι φοραει ενα προγραμμα εδω και 4-5 μηνες και εχω παρατηρησει τον τελευταιο μηνα απο οταν εκανα το σερβις το πρωτο οτι οταν το πιεζω το αμαξι(με πολλα αφηματα πατα γκαζιου που ανοιγει και κλεινει η σκαστρα συνεχως) και ανοιξω μετα το καπο θα δω ελαχιστο λαδακι στις τρυπες της σκαστρας(αμελειταια ποσοτητα,δηλαδη ισα ισα το καταλαβαινεις οτι ειναι λαδι στο δαχτυλο σου) πιο πολυ αναθυμιασεις θα τις χαρακτηριζα και με ειχε προβληματησει αλλα το αφησα.Σημερα που εγινε κατι παρομοιο(το αμαξι δουλευε χαλαρα κανα 20λεπτο πριν του τα χωσω),μετα φτανοντας στο προορισμο και ανοιγοντας το καπο παρατηρησα μια μεγαλυτερη ποσοτητα λαδιου σε ενα σημειο του καπο απο μεσα,που στο δαχτυλο καταλαβαινεις κανονικα οτι ειναι λαδι(ειχε πεταχτει απο την σκαστρα).

      Δυο εξηγησεις μπορω να δωσω η μια ειτε κατι παιζει με τα λαδια που μου βαλανε,δεν ξερω τι(τα σωστα ειναι παντως 5W-30) ειτε εχει προβλημα η τουρμπινα και πρεπει να ριξω πιεση για να μην την κλαψουμε..
      Δεν το θεωρω φυσιολογικο σε τετοια ποσοτητα σαν σημερα,τι πιστευετε?

      Εδω ειναι το link της σκαστρας. https://www.turbokits.com/Mercedes-Benz ... Valve_(BOV)_Spacer/2609/

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gkal96
    • RE: Τι Τουρμπινα να βαλω-Προτασεις!!

      Εγινε ευχαριστω για τις απαντησεις..Πηγα ηδη στο MKB(Papaioannou) δεν εβγαλα ακρη..δεν ειχε ασχοληθει με αυτο καθολου!Γνωριζετε καποιον αλλον?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gkal96
    • Τι Τουρμπινα να βαλω-Προτασεις!!

      Καλησπέρα έχω ένα mercedes 1.6 τούρμπο!
      Θα ήθελα να ακούσω τι τουρμπίνα είναι ιδανική για 260 άλογα που θέλω να το πάω!(ας έχει και μεγαλύτερη παροχή η τουρμπίνα)
      Σκέφτομαι πιο πολύ προς Garrett!

      Ευχαριστώ!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gkal96
    • RE: Τι Τουρμπινα να βαλω-Προτασεις!!

      Καλησπέρα έχω ένα mercedes 1.6 τούρμπο!
      Θα ήθελα να ακούσω τι τουρμπίνα είναι ιδανική για 260 άλογα που θέλω να το πάω!(ας έχει και μεγαλύτερη παροχή η τουρμπίνα)
      Σκέφτομαι πιο πολύ προς Garrett!

      Ευχαριστώ!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gkal96
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr