-
Γεια σε ολους!
Το καλοκαιρι τελειωνω το σχολειο. Ειμαι φαν των δικυκλων (εχω ενα παπι τωρα) και δεν μου αρεσουν τα αυτοκινητα αλλα οι γονεις μου επιμενουν να παρω οπωσδποτε το δικο τους του χρονου και αυτοι να παρουν καινουριο και μετα πο μερικα χρονια να παρω και εγω ενα..
Ομως δε θελω να χλασω λευτα σε αυτκινητο για να παρω το επομενο δικυκλο μου!!!
Ετσι σκεφτηκα να παρω το αλτο (εξωτερικα καλη κατασταση, γενικα ειναι μια χαρα αλλα καει λιγα λαδια) μια και καλη και να το κανω μια γενικη επισκευη (οχι πανω απο 2000Ε).Για αρχη θα του βαψω τις λαμαρινες (εχω ολα τα απαραιτητα οπως πιστολια κομπρεσερ και αλλα). Μετα θελω να βγαλω το κουβουκλιο (δεν ξερω αν χρειαζεται μαστορα και πως..) για να βαψω σασι. Δεν νομιζω να χρειαστει αμμοβολη, αν και εδω το χεμωνα εχει αλατια πολλα, μιας και το πλενουμε απο κατω.. Και θα βαψω τα εσωτερικα πλαστικα στο τελος.
Το αυτοκινητο κινειται ολα αυτα τα χρονια σε αθλιους δρομους και αγροτικους δρομους (βλ. πηλιο), εχει κανει ταξιδια βολο-αθηνα, βολο-θεσσαλονικη και αλλα 3-4 ατομα, με αποτελεσμα να καει λιγο λαδι. Ενταξει αυτο δεν ειναι προβλημα..αλλα θελω να το επισευασω για να το κρατησω χρονια.
Ποσο θα κοστισει ενα ρεκτιφιε στα 1200 κυβικα? Θα βρεθουν μεγαλυτερα πιστονια ευκολα για το μοντελο αυτο? Ποσο θα κοστισει ενα ρυθμισμα στον ηλεκτρονικο ψεκασμο? Τι αλλο θα χρεαστει αλλαγη? Και ποσο θα ειναι η διαφορα του κοστους αν το ξανακανω 1000 κυβικα?
Ευχαριστω εκ των προταιρων!
Υ.Γ θα βαλω φωτο στις επομενες ημερες.
-
Γεια σε ολους!
Το καλοκαιρι τελειωνω το σχολειο. Ειμαι φαν των δικυκλων (εχω ενα παπι τωρα) και δεν μου αρεσουν τα αυτοκινητα αλλα οι γονεις μου επιμενουν να παρω οπωσδποτε το δικο τους του χρονου και αυτοι να παρουν καινουριο και μετα πο μερικα χρονια να παρω και εγω ενα..
Ομως δε θελω να χλασω λευτα σε αυτκινητο για να παρω το επομενο δικυκλο μου!!!
Ετσι σκεφτηκα να παρω το αλτο (εξωτερικα καλη κατασταση, γενικα ειναι μια χαρα αλλα καει λιγα λαδια) μια και καλη και να το κανω μια γενικη επισκευη (οχι πανω απο 2000Ε).Για αρχη θα του βαψω τις λαμαρινες (εχω ολα τα απαραιτητα οπως πιστολια κομπρεσερ και αλλα). Μετα θελω να βγαλω το κουβουκλιο (δεν ξερω αν χρειαζεται μαστορα και πως..) για να βαψω σασι. Δεν νομιζω να χρειαστει αμμοβολη, αν και εδω το χεμωνα εχει αλατια πολλα, μιας και το πλενουμε απο κατω.. Και θα βαψω τα εσωτερικα πλαστικα στο τελος.
Το αυτοκινητο κινειται ολα αυτα τα χρονια σε αθλιους δρομους και αγροτικους δρομους (βλ. πηλιο), εχει κανει ταξιδια βολο-αθηνα, βολο-θεσσαλονικη και αλλα 3-4 ατομα, με αποτελεσμα να καει λιγο λαδι. Ενταξει αυτο δεν ειναι προβλημα..αλλα θελω να το επισευασω για να το κρατησω χρονια.
Ποσο θα κοστισει ενα ρεκτιφιε στα 1200 κυβικα? Θα βρεθουν μεγαλυτερα πιστονια ευκολα για το μοντελο αυτο? Ποσο θα κοστισει ενα ρυθμισμα στον ηλεκτρονικο ψεκασμο? Τι αλλο θα χρεαστει αλλαγη? Και ποσο θα ειναι η διαφορα του κοστους αν το ξανακανω 1000 κυβικα?
Ευχαριστω εκ των προταιρων!
Υ.Γ θα βαλω φωτο στις επομενες ημερες.
-
Γεια σε ολους!
Το καλοκαιρι τελειωνω το σχολειο. Ειμαι φαν των δικυκλων (εχω ενα παπι τωρα) και δεν μου αρεσουν τα αυτοκινητα αλλα οι γονεις μου επιμενουν να παρω οπωσδποτε το δικο τους του χρονου και αυτοι να παρουν καινουριο και μετα πο μερικα χρονια να παρω και εγω ενα..
Ομως δε θελω να χλασω λευτα σε αυτκινητο για να παρω το επομενο δικυκλο μου!!!
Ετσι σκεφτηκα να παρω το αλτο (εξωτερικα καλη κατασταση, γενικα ειναι μια χαρα αλλα καει λιγα λαδια) μια και καλη και να το κανω μια γενικη επισκευη (οχι πανω απο 2000Ε).Για αρχη θα του βαψω τις λαμαρινες (εχω ολα τα απαραιτητα οπως πιστολια κομπρεσερ και αλλα). Μετα θελω να βγαλω το κουβουκλιο (δεν ξερω αν χρειαζεται μαστορα και πως..) για να βαψω σασι. Δεν νομιζω να χρειαστει αμμοβολη, αν και εδω το χεμωνα εχει αλατια πολλα, μιας και το πλενουμε απο κατω.. Και θα βαψω τα εσωτερικα πλαστικα στο τελος.
Το αυτοκινητο κινειται ολα αυτα τα χρονια σε αθλιους δρομους και αγροτικους δρομους (βλ. πηλιο), εχει κανει ταξιδια βολο-αθηνα, βολο-θεσσαλονικη και αλλα 3-4 ατομα, με αποτελεσμα να καει λιγο λαδι. Ενταξει αυτο δεν ειναι προβλημα..αλλα θελω να το επισευασω για να το κρατησω χρονια.
Ποσο θα κοστισει ενα ρεκτιφιε στα 1200 κυβικα? Θα βρεθουν μεγαλυτερα πιστονια ευκολα για το μοντελο αυτο? Ποσο θα κοστισει ενα ρυθμισμα στον ηλεκτρονικο ψεκασμο? Τι αλλο θα χρεαστει αλλαγη? Και ποσο θα ειναι η διαφορα του κοστους αν το ξανακανω 1000 κυβικα?
Ευχαριστω εκ των προταιρων!
Υ.Γ θα βαλω φωτο στις επομενες ημερες.
-
Ο χρήστης αχιλλεαςβ έγραψε:
Ποσο θα κοστισει ενα ρεκτιφιε στα 1200 κυβικα? Θα βρεθουν μεγαλυτερα πιστονια ευκολα για το μοντελο αυτο? Ποσο θα κοστισει ενα ρυθμισμα στον ηλεκτρονικο ψεκασμο? Τι αλλο θα χρεαστει αλλαγη? Και ποσο θα ειναι η διαφορα του κοστους αν το ξανακανω 1000 κυβικα?Δες το βιντεο απο το 45.00 εως το 48.30.
Αν και μικρος σε ηλικια που εισαι πιστευω θα καταλαβεις πολλα.
-
Αχιλλεα,
Αν ΔΕΝ καταλαβες τι σου εγραψε ο cson, κρατα τα 2000€ παιδι μου να εχεις να χαλας με καμμια γκομενιτσα, και ασε αυτα που γραφεις. Μια χαρα ειναι το αυτοκινητακι και ας καιει λαδι. Καλυτερα να του βαλεις φωτια, παρα αυτα που λες.@cson
ΕΓΡΑΨΕΣ -
Ας το βαψει. Μονον μπογιες θα πληρωσει. Εξωτερικο βαψιμο. Αν πας σε λαμαρινα για να σου βγαλει σαλονι και μοκετες αστο. Μην το βαφεις καν.
-
Προφανως τα του πρωτου ποστ δεν ειναι σοβαρα.. αν δεν σου αρεσει το αυτοκινητο δωσε το και μαζι με τα 2000Ευρω παρε κατι αλλο.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Ποσο θα κοστισει ενα ρεκτιφιε στα 1200 κυβικα? Θα βρεθουν μεγαλυτερα πιστονια ευκολα για το μοντελο αυτο? Ποσο θα κοστισει ενα ρυθμισμα στον ηλεκτρονικο ψεκασμο? Τι αλλο θα χρεαστει αλλαγη? Και ποσο θα ειναι η διαφορα του κοστους αν το ξανακανω 1000 κυβικα?
Δες το βιντεο απο το 45.00 εως το 48.30.
Αν και μικρος σε ηλικια που εισαι πιστευω θα καταλαβεις πολλα.
Μου λες οτι δεν αξιζει η οποια βελτιωση ή οτι λογω απειριας θα χασω χρηματα χωρις να πιασουν τοπο?
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Αχιλλεα,
Αν ΔΕΝ καταλαβες τι σου εγραψε ο cson, κρατα τα 2000€ παιδι μου να εχεις να χαλας με καμμια γκομενιτσα, και ασε αυτα που γραφεις. Μια χαρα ειναι το αυτοκινητακι και ας καιει λαδι. Καλυτερα να του βαλεις φωτια, παρα αυτα που λες.@cson
ΕΓΡΑΨΕΣΔικο μου λαθος που δε διευκρινησα πως δε θα τα κανω ολα μαζι αλλα για αρχη μονο το βαψιμο και μετα βλεπουμε..
Πιστευω πως καταλαβα τι ηθελε να μου πει.. -
Ο χρήστης Sbr έγραψε:
Ας το βαψει. Μονον μπογιες θα πληρωσει. Εξωτερικο βαψιμο. Αν πας σε λαμαρινα για να σου βγαλει σαλονι και μοκετες αστο. Μην το βαφεις καν.Εξωτερικα ναι θα το βαψω με λιγοτερο απο 130 ευρω.
Εσωτερικα το ταμπλο μπορω να το βγαλω μονος μου οπως και τα πλαστικα στις πορτες οποτε δε χρειαζεται μαστορα αυτο -
Ο χρήστης conkal έγραψε:
Προφανως τα του πρωτου ποστ δεν ειναι σοβαρα.. αν δεν σου αρεσει το αυτοκινητο δωσε το και μαζι με τα 2000Ευρω παρε κατι αλλο.Οσο και να μη μου αρεσουν τα αυτοκινητα (δεν τα συμπαθω οσο τις μηχανες εννοω) ειναι αρκετα χρησιμα οποτε δεν παιζει να το δωσω + οτι δεν θα εχω αυτα τα 2000 μεσα σε ενα καλοκαιρι, γι αυτο και λεω πως θα το εφτιαχνα σιγα σιγα..
Υ.Γ πως γινετι πολλαπλη παραθεση? Ας βαλει καποιος διαχειριστη τα μηνυματα μου σε ενα.
Ευχαριστω. -
Ανοιγεις μια απαντηση στο μεγαλοπαραθυρο, γρφεις τι θελεις, σκρολλαρις πρακατω και βρισκεις την παντηση που θελεις να παραθεσεις, πατας εκει 'παραθεση' και τσουπ, μπαινει μεα στο αρχικο σου μηνυμα εκει που εχεις τον κερσορα
Αν δε ειναι προβληματικο το Σουζουκακι, μη δωαεις λεφτα, ο cson λεει οτι εχεις μεγαλες πιθανοτητες να φας παπάτζα.
-
Ο χρήστης αχιλλεαςβ έγραψε:
Οσο και να μη μου αρεσουν τα αυτοκινητα (δεν τα συμπαθω οσο τις μηχανες εννοω) ειναι αρκετα χρησιμα οποτε δεν παιζει να το δωσω + οτι δεν θα εχω αυτα τα 2000 μεσα σε ενα καλοκαιρι, γι αυτο και λεω πως θα το εφτιαχνα σιγα σιγα..
δεν εχει κανενα μα κανενα νοημα να κανεις αυτα που λες στο αυτοκινητο. Αποψη μου φροντισε να εχει λαστιχα και αμορτισερ. ενα καλο σερβισ να ειναι φρεσκο και στοπ. ειναι τοσο μικρης δυναμης και το ποσο φτηνο και παλιο μοντελο που και 1 ευρω παραπανω να ριξεις ειναι πεταμμενα λεφτα.
Φροντισε να το καθαρισεις καλα μεσα για να ειναι πιο εμφανησιμο , ισως να το περασεις κερι και γυαλιστικο πλαστικων και μεχρι εκει καλα εινια .
-
Ο χρήστης αχιλλεαςβ έγραψε:
Γεια σε ολους!
Το καλοκαιρι τελειωνω το σχολειο. Ειμαι φαν των δικυκλων (εχω ενα παπι τωρα) και δεν μου αρεσουν τα αυτοκινητα αλλα οι γονεις μου επιμενουν να παρω οπωσδποτε το δικο τους του χρονου και αυτοι να παρουν καινουριο και μετα πο μερικα χρονια να παρω και εγω ενα..
Ομως δε θελω να χλασω λευτα σε αυτκινητο για να παρω το επομενο δικυκλο μου!!!
Ετσι σκεφτηκα να παρω το αλτο (εξωτερικα καλη κατασταση, γενικα ειναι μια χαρα αλλα καει λιγα λαδια) μια και καλη και να το κανω μια γενικη επισκευη (οχι πανω απο 2000Ε).Για αρχη θα του βαψω τις λαμαρινες (εχω ολα τα απαραιτητα οπως πιστολια κομπρεσερ και αλλα). Μετα θελω να βγαλω το κουβουκλιο (δεν ξερω αν χρειαζεται μαστορα και πως..) για να βαψω σασι. Δεν νομιζω να χρειαστει αμμοβολη, αν και εδω το χεμωνα εχει αλατια πολλα, μιας και το πλενουμε απο κατω.. Και θα βαψω τα εσωτερικα πλαστικα στο τελος.
Το αυτοκινητο κινειται ολα αυτα τα χρονια σε αθλιους δρομους και αγροτικους δρομους (βλ. πηλιο), εχει κανει ταξιδια βολο-αθηνα, βολο-θεσσαλονικη και αλλα 3-4 ατομα, με αποτελεσμα να καει λιγο λαδι. Ενταξει αυτο δεν ειναι προβλημα..αλλα θελω να το επισευασω για να το κρατησω χρονια.
Ποσο θα κοστισει ενα ρεκτιφιε στα 1200 κυβικα? Θα βρεθουν μεγαλυτερα πιστονια ευκολα για το μοντελο αυτο? Ποσο θα κοστισει ενα ρυθμισμα στον ηλεκτρονικο ψεκασμο? Τι αλλο θα χρεαστει αλλαγη? Και ποσο θα ειναι η διαφορα του κοστους αν το ξανακανω 1000 κυβικα?
Ευχαριστω εκ των προταιρων!
Υ.Γ θα βαλω φωτο στις επομενες ημερες.
να βαψεις σασί και να κανείς υπερκυβισμό;Θα βάψεις και τα εσωτερικά πλαστικά;
Ασε τα αμάξια και μείνε με τα παπάκια.
-
Ελπιζουμε να τον προλαβουν οι γονεις του για να μη τον γλεντησει κανεις Τσακωνας! Τωρα αν το χαρτζιλικι των γονιων ειναι αφθονο προς τον νεαρο, τοτε συντομα καποιος Τσακωνας θα κανει Πασχα!
-
Όπως ειπε και ο adensa εμμεσως....αυτά είναι καγκουριες.....αυτά που κανεις στα παπια δεν γινονται σε αυτοκίνητα.Το Αλτο ένα 1000αρι αυτοκινητο ΠΟΛΗΣ είναι και τιποτα περισσοτερο.Αξια εχει 1000Ε κ εσυ θες να του ριξεις 2000Ε.
1ον Ο κινητήρας του καλα κανει και καιει λαδια......οοοοοοταν και αν τα φτυσει το πας ολο το αυτοκινητο για ανακυκλωση
20ν Το βαψιμο απ εξω θα το κανεις χειροτερα απο ότι είναι καθως οσο και να πιανει το χερι σου δεν είναι σαν να βαφεις πλαστικα απο παπι.Ο ουρανος π.χ. θα βγει και μη χειροτερα.
3ον Τα περι βαψίματος σασι μεσα στο σαλονι θα τα αφήσω ασχολιαστα.....δεν σαπισε κανενα αμαξι απο μεσα προς τα εξω.
4ον Βαψιμο ταμπλο και λοιπων πλαστικων θα εχει πολύ πλακα να το δουμε πως θα γινει με τις συστολες διαστολες το καλοκαιρι
5ον Υπερκυβισμος του 1000cc κινητηρα του ΑΛΤΟ?!Εισαι σοβαρος?!Πες ότι με 100Ε γινεται να βγαλει 300 αλογα...... τι να τα κανεις ?Το υπολοιπο αμαξι ΑΛΤΟ θα μεινει.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ:Ασε το αμαξι όπως είναι στην ησυχια του (φτιαχτηκε για να σε παει απο το Α σημειο στο Β....εντος πολης!)και ΑΝ τα φτυσει το πετας.Επισης το ότι το παπι γ@μ@ε@ και δερνει στην ευθεια δεν λεει τιποτα περισσοτερο για το φρεναρισμα του και το κρατημα στις στροφες.Δεν κολλαει καπου αυτό αλλα σε εκοψα απο αυτους τους καγκουρες που εχουν παπι πειραγμενο και νομιζουν ότι κατι κανουν.
Αυτά (αν και παππουδίστικα)απο καποιον συνομιλικο σου. -
Ο χρήστης conkal έγραψε:
Οσο και να μη μου αρεσουν τα αυτοκινητα (δεν τα συμπαθω οσο τις μηχανες εννοω) ειναι αρκετα χρησιμα οποτε δεν παιζει να το δωσω + οτι δεν θα εχω αυτα τα 2000 μεσα σε ενα καλοκαιρι, γι αυτο και λεω πως θα το εφτιαχνα σιγα σιγα..
δεν εχει κανενα μα κανενα νοημα να κανεις αυτα που λες στο αυτοκινητο. Αποψη μου φροντισε να εχει λαστιχα και αμορτισερ. ενα καλο σερβισ να ειναι φρεσκο και στοπ. ειναι τοσο μικρης δυναμης και το ποσο φτηνο και παλιο μοντελο που και 1 ευρω παραπανω να ριξεις ειναι πεταμμενα λεφτα.
Φροντισε να το καθαρισεις καλα μεσα για να ειναι πιο εμφανησιμο , ισως να το περασεις κερι και γυαλιστικο πλαστικων και μεχρι εκει καλα εινια .
ΣΩΣΤΟΣ
Σερβις οπως πρεπει, ελεγχος/αλλαγη λαστιχακια, αμορτισερ κλπ, ενα κοιταγμα απο κατω να ειναι ολα σφιγμενα οπως πρεπει ή διορθωση οτι δεν ειναι.ΜΕΤΑ (και οχι απαραιτητα),
βαψιμο εξω (αμα ειναι μονο με 130€ απορω τι θα βαψεις με τοσα) και μια καλη περιποιηση μεσα αν μπορει να φρεσκαριστει ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ
α, και στο παπι/μηχανακι ΦΟΡΑΜΕ ΚΡΑΝΟΣ και ΔΕΝ κανουμε βλακειες.
-
Το οτι εχω μηχανακι δεν παει να πει οτι ειμαι καγκουρας (τους σιχαινομαι) και οτι το μηχανακι μου ειναι καγκουριστικο.
Εννοειται πως εχω ΠΛΗΡΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΒΛΑΚΕΙΕΣ! Κατι ειδα για τα φρενα του παπιου που ειπε καποιος..τα φρενα στο μηχανακι μου ειναι για μηχανη διπλασιου κυβισμου και οι αναρτησεις ειναι βελτιωμενες και ενοειται πως δεν εχω πειραξει τιποτα μηχανικο επανω του. Αυτα για να λυθουν μερικες αποριε.Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Όπως ειπε και ο adensa εμμεσως....αυτά είναι καγκουριες.....αυτά που κανεις στα παπια δεν γινονται σε αυτοκίνητα.Το Αλτο ένα 1000αρι αυτοκινητο ΠΟΛΗΣ είναι και τιποτα περισσοτερο.Αξια εχει 1000Ε κ εσυ θες να του ριξεις 2000Ε.
1ον Ο κινητήρας του καλα κανει και καιει λαδια......οοοοοοταν και αν τα φτυσει το πας ολο το αυτοκινητο για ανακυκλωση
20ν Το βαψιμο απ εξω θα το κανεις χειροτερα απο ότι είναι καθως οσο και να πιανει το χερι σου δεν είναι σαν να βαφεις πλαστικα απο παπι.Ο ουρανος π.χ. θα βγει και μη χειροτερα.
3ον Τα περι βαψίματος σασι μεσα στο σαλονι θα τα αφήσω ασχολιαστα.....δεν σαπισε κανενα αμαξι απο μεσα προς τα εξω.
4ον Βαψιμο ταμπλο και λοιπων πλαστικων θα εχει πολύ πλακα να το δουμε πως θα γινει με τις συστολες διαστολες το καλοκαιρι
5ον Υπερκυβισμος του 1000cc κινητηρα του ΑΛΤΟ?!Εισαι σοβαρος?!Πες ότι με 100Ε γινεται να βγαλει 300 αλογα...... τι να τα κανεις ?Το υπολοιπο αμαξι ΑΛΤΟ θα μεινει.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ:Ασε το αμαξι όπως είναι στην ησυχια του (φτιαχτηκε για να σε παει απο το Α σημειο στο Β....εντος πολης!)και ΑΝ τα φτυσει το πετας.Επισης το ότι το παπι γ@μ@ε@ και δερνει στην ευθεια δεν λεει τιποτα περισσοτερο για το φρεναρισμα του και το κρατημα στις στροφες.Δεν κολλαει καπου αυτό αλλα σε εκοψα απο αυτους τους καγκουρες που εχουν παπι πειραγμενο και νομιζουν ότι κατι κανουν.
Αυτά (αν και παππουδίστικα)απο καποιον συνομιλικο σου.Δεν θελω 300 αλογα. Ισα ισα να εχει λιγη περισσοτερη δυναμη στις ανηφορες αλλα οντως μετα που το ξανασκεφτηκα μια μηχανικη μετατροπη θα ειναι ασυμφορη οποτε ισως πανε για αλλαγη μονο τα ελατηρια πιστονιου και η καταναλωση λαδιου μειωθει..
Για το βαψιμο ταμπλο υπαρχει ειδικο ασταρι που κλεινει τους πορους του πλαστικου
Α και συγγνωμη αλλα απο οτι φαινεται το μαχαιρι σου θελει τροχισμα γιατι απο οτι φαινεται δε με εκοψες καλα. -
Ο χρήστης αχιλλεαςβ έγραψε:
Το οτι εχω μηχανακι δεν παει να πει οτι ειμαι καγκουρας (τους σιχαινομαι) και οτι το μηχανακι μου ειναι καγκουριστικο.
Εννοειται πως εχω ΠΛΗΡΗ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΒΛΑΚΕΙΕΣ! Κατι ειδα για τα φρενα του παπιου που ειπε καποιος..τα φρενα στο μηχανακι μου ειναι για μηχανη διπλασιου κυβισμου και οι αναρτησεις ειναι βελτιωμενες και ενοειται πως δεν εχω πειραξει τιποτα μηχανικο επανω του. Αυτα για να λυθουν μερικες αποριε.Όπως ειπε και ο adensa εμμεσως....αυτά είναι καγκουριες.....αυτά που κανεις στα παπια δεν γινονται σε αυτοκίνητα.Το Αλτο ένα 1000αρι αυτοκινητο ΠΟΛΗΣ είναι και τιποτα περισσοτερο.Αξια εχει 1000Ε κ εσυ θες να του ριξεις 2000Ε.
1ον Ο κινητήρας του καλα κανει και καιει λαδια......οοοοοοταν και αν τα φτυσει το πας ολο το αυτοκινητο για ανακυκλωση
20ν Το βαψιμο απ εξω θα το κανεις χειροτερα απο ότι είναι καθως οσο και να πιανει το χερι σου δεν είναι σαν να βαφεις πλαστικα απο παπι.Ο ουρανος π.χ. θα βγει και μη χειροτερα.
3ον Τα περι βαψίματος σασι μεσα στο σαλονι θα τα αφήσω ασχολιαστα.....δεν σαπισε κανενα αμαξι απο μεσα προς τα εξω.
4ον Βαψιμο ταμπλο και λοιπων πλαστικων θα εχει πολύ πλακα να το δουμε πως θα γινει με τις συστολες διαστολες το καλοκαιρι
5ον Υπερκυβισμος του 1000cc κινητηρα του ΑΛΤΟ?!Εισαι σοβαρος?!Πες ότι με 100Ε γινεται να βγαλει 300 αλογα...... τι να τα κανεις ?Το υπολοιπο αμαξι ΑΛΤΟ θα μεινει.
ΣΥΜΒΟΥΛΗ:Ασε το αμαξι όπως είναι στην ησυχια του (φτιαχτηκε για να σε παει απο το Α σημειο στο Β....εντος πολης!)και ΑΝ τα φτυσει το πετας.Επισης το ότι το παπι γ@μ@ε@ και δερνει στην ευθεια δεν λεει τιποτα περισσοτερο για το φρεναρισμα του και το κρατημα στις στροφες.Δεν κολλαει καπου αυτό αλλα σε εκοψα απο αυτους τους καγκουρες που εχουν παπι πειραγμενο και νομιζουν ότι κατι κανουν.
Αυτά (αν και παππουδίστικα)απο καποιον συνομιλικο σου.Δεν θελω 300 αλογα. Ισα ισα να εχει λιγη περισσοτερη δυναμη στις ανηφορες αλλα οντως μετα που το ξανασκεφτηκα μια μηχανικη μετατροπη θα ειναι ασυμφορη οποτε ισως πανε για αλλαγη μονο τα ελατηρια πιστονιου και η καταναλωση λαδιου μειωθει..
Για το βαψιμο ταμπλο υπαρχει ειδικο ασταρι που κλεινει τους πορους του πλαστικου
Α και συγγνωμη αλλα απο οτι φαινεται το μαχαιρι σου θελει τροχισμα γιατι απο οτι φαινεται δε με εκοψες καλα.Δες σε παρακαλω αυτά που εχω αρθμισει ότι θελεις να κανεις και πες μου αν παραπεμπουν σε καγκουρα ή όχι.Παρ όλα αυτά το ότι καιει λαδια ο κινητήρας και όπως λες λιγα.....δεν σημαινει ότι χρειαζεται αλλαγη ελατηριων.Καταρχας ελατήρια δεν αλλαζουμε ετσι στο ακυρο....ξερεις καιει λιγο λαδι ας αλλαξω ελατήρια.Πρωτον κοστιζει οσο το αυτοκινητο ολο.Δευτερον γινεται υπο προϋποθέσεις.Τριτον βρίσκεις μεταχειρισμενο κινητηρα με 200-300 ευρω.Πιστευω να σε καλυψα πως οσα λες να κανεις στο καημενο ΑΛΤΟ είναι εκτος τοπου και χρονου.
-
Ρε συ Αχιλλεας, οκ, μπορει να εισαι σένιος και μετρημενος, αλλα οταν λες
'τελειωνω του χρονου το σχολειο και
εχω παπι
και θελω μεγαλυτερη μηχανη
και θελω να φτιαξω το ΑΛΤΟ'Προσπαθησε και ελα τη θεση μας.... θα μπορουσες να εισαι γιος μου ΑΝΕΤΟΤΑΤΑ, μην περιμενεις να ΜΗΝ σου πουμε 'φορα κρανος και οχι βλακειες', ξερεις πως ειναι τα πραγματα...
δεν λες που δεν επεσες σε τιποτα σουργελα να πουν 'ε το μαλακα, αστον να πληρωσει να μαθει' και να σε ενθαρρυνουν να φας τα λεφτα σου ΤΖΑΜΠΑ?Ασε τα ελατηρια στη θεση τους ουτε να το σκεφτεσαι.
Suzuki Alto 1.0cc 2000 γενικη βελτιωση!