-
Καλησπέρα,
Μιας και ψάχνω για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου ( λόγω οικονομικών δυσκολιών για καινούργιο) , βρήκα μια περίπτωση που με ενδιαφέρει ( opel astra j 1.4 turbo) . Το θέμα είναι ότι πρόκειται για αμάξι που προέρχεται από leasing και επoμένως αμφιβάλλω περισσότερο από κάθε άλλο μεταχειρισμένο π.χ. ιδιώτη όσον αφορά τι χρήση το έχει κάνει ο προηγούμενος μιας και δεν ήταν δικό του και άρα δεν τον πολυ ένοιαζε κιόλας δεν το πρόσεχε... Βέβαια λέει ότι είναι από 1ο χέρι ( πως μπορώ να το εξακριβώσω αυτό ;;; ) και ότι υπάρχει πλήρες αρχείο συντήρησης.
Τι λέτε αξίζει να κοιτάξω την περίπτωση ή μπα ;;; ( Μην σχολιάσετε για το συγκεκριμένο αμάξι , αλλά με ενδιαφέρει αν γνωρίζει κάποιος η αξιοπιστία των leasing και αν αξίζει )
Ευχαριστώ!
-
Καλησπέρα,
Μιας και ψάχνω για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου ( λόγω οικονομικών δυσκολιών για καινούργιο) , βρήκα μια περίπτωση που με ενδιαφέρει ( opel astra j 1.4 turbo) . Το θέμα είναι ότι πρόκειται για αμάξι που προέρχεται από leasing και επoμένως αμφιβάλλω περισσότερο από κάθε άλλο μεταχειρισμένο π.χ. ιδιώτη όσον αφορά τι χρήση το έχει κάνει ο προηγούμενος μιας και δεν ήταν δικό του και άρα δεν τον πολυ ένοιαζε κιόλας δεν το πρόσεχε... Βέβαια λέει ότι είναι από 1ο χέρι ( πως μπορώ να το εξακριβώσω αυτό ;;; ) και ότι υπάρχει πλήρες αρχείο συντήρησης.
Τι λέτε αξίζει να κοιτάξω την περίπτωση ή μπα ;;; ( Μην σχολιάσετε για το συγκεκριμένο αμάξι , αλλά με ενδιαφέρει αν γνωρίζει κάποιος η αξιοπιστία των leasing και αν αξίζει )
Ευχαριστώ!
-
Καλησπέρα,
Μιας και ψάχνω για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου ( λόγω οικονομικών δυσκολιών για καινούργιο) , βρήκα μια περίπτωση που με ενδιαφέρει ( opel astra j 1.4 turbo) . Το θέμα είναι ότι πρόκειται για αμάξι που προέρχεται από leasing και επoμένως αμφιβάλλω περισσότερο από κάθε άλλο μεταχειρισμένο π.χ. ιδιώτη όσον αφορά τι χρήση το έχει κάνει ο προηγούμενος μιας και δεν ήταν δικό του και άρα δεν τον πολυ ένοιαζε κιόλας δεν το πρόσεχε... Βέβαια λέει ότι είναι από 1ο χέρι ( πως μπορώ να το εξακριβώσω αυτό ;;; ) και ότι υπάρχει πλήρες αρχείο συντήρησης.
Τι λέτε αξίζει να κοιτάξω την περίπτωση ή μπα ;;; ( Μην σχολιάσετε για το συγκεκριμένο αμάξι , αλλά με ενδιαφέρει αν γνωρίζει κάποιος η αξιοπιστία των leasing και αν αξίζει )
Ευχαριστώ!
-
Ελπίζω όταν εννοείς leasing αφορά αυτοκίνητο που παραχωρεί η εταιρεία σε υπάλληλό της και όχι απο rent a car.
Προσωπικά έχω αλλάξει πάρα πολλά αυτοκίνητα με leasing. Απο όσα έχω δεί και απο φίλους-συναδέλφους μόνο ένας ήταν πραγματικός κάφτης, αλλά την ίδια συμπεριφορά είχε και στο δικό του αυτοκίνητο. Oι υπόλοιποι τα πρόσεχαν εξίσου όπως και τα δικά τους, αφού πολλά απο αυτά χρησιμοποιούνται για να μεταφέρουν και τις οικογένειές τους.
Τα αυτοκίνητα αυτά συντηρούνται πάντα με βάση τις οδηγίες του κατασκευαστή, συνήθως σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία (προσοχή θέλει εαν τα service γίνονται στα συνεργεία της εταιρείας leasing).
Προσωπικά δεν θα με πείραζε μια τέτοια περίπτωση, καθώς με τις σημερινές οικονομικές συνθήκες, πολλοί ιδιώτες δεν έχουν την οικονομική άνεση να συντηρήσουν τα αυτοκινητά τους σωστά, και ψάχνονται με π.χ. μεταχειρισμένα λάστιχα (leasing αλλαγή κάθε 40000 χλμ.) και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς (ακόμη και αναλώσιμα). -
Υπάρχουν και ιδιώτες που δεν προσέχουν το αυτοκίνητο τους, είτε από άγνοια είτε από αδιαφορία, είτε και για οικονομικούς λόγους. Αυτοκίνητο που προέρχεται από leasing σε αντίθεση συνήθως με απλά νοικιάρικα, όταν το πάρεις μετά τη πρώτη μίσθωση, εκτός ότι λογικά είχε έναν οδηγό που το οδηγούσε καθημερινά επί 5 πχ χρόνια, έχει συντηρηθεί βάσει λογικής σωστά και έχουν γίνει όλα τα προβλεπόμενα service στην ώρα τους και με γνήσια ανταλλακτικά στην αντιπροσωπεία. Εξαιρέσεις βέβαια υπάρχουν, πχ αυτοκίνητα από leasing που μπορεί να τα είχε μια εταιρεία και να τα οδηγούσαν καθημερινά από 10 υπάλληλοι και να τα έσκιζαν. Εξαρτάται πάντα από τη περίπτωση αλλά δεν είναι κανόνας.
-
Έχω μπει σε αυτοκίνητα leasing στελεχών εταιριών (π.χ. CORSA, FOCUS, ASTRA, GOLF κλπ...) και έχω εκπλαγεί από την καλή συντήρηση και την καλή τους κατάσταση.
Έχω μία υποψία ότι όλοι τους τα πρόσεχαν για να μην εκτεθούν στην εταιρία τους σε περίπτωση προβλήματος. Επίσης όλοι τους, επειδή δεν ήταν δικά τους, τα είχαν σε εντελώς εργοστασιακή κατάσταση και τηρούσαν ευλαβικά τα προγράμματα συντήρησης.
Το FOCUS (εποχή 2006) έτυχε κάποια στιγμή να μείνει από αντλίας βενζίνης. Ήρθε γερανός το πήρε. Και την επόμενη ημέρα πήγα εγώ και το παρέλαβα από την Βελμάρ στην Γέφυρα της Βαρυπόμπης. Εκεί έτυχε να είναι προϊστάμενος στο φανοποιείο ένας παιδικός φίλος. Τον ρώτησα για την φάση των Leasing και την άποψή του.
Και μου είπε πολύ απλά: 'Τα Leasing τα προσέχουμε πολύ γιατί αφενός αφορούν μεγάλο επιχειρησιακό πελάτη και όχι έναν απλό ιδιώτη και αφετέρου ξέρουμε ότι μετά το leasing θα πουληθεί σε ιδιώτη (μπορεί και στον ίδιο τον οδηγό που το είχε) οπότε μπορεί να μην τον χάσουμε από πελάτη. Οπότε δεν μας παίρνει να κάνουμε 'τσαπατσουλιές' σε αυτά τα αυτοκίνητα. Αφορούν μεγάλους πελάτες δηλ. πραγματικό χρήμα και συμβάσεις υποστήριξης'.
Το FOCUS μετά από δύο μήνες τελείωσε το Leasing και το πήρε συνάδελφος από την εταιρία που δούλευα. Το είχε βάλει στο μάτι. Ακόμη το έχει και από ότι μου λέει δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα.
-
of topic λιγο αλλα ηθελα να ρωτησω...τι εταιρειες ειναι αυτες που δινουν αυτοκινητα στους υπαλληλους? και μιλαμε για ολους τους υπαλληλους?
κι εγω σε εταιρειες δουλευα και ( θα )δουλευω αλλα πολλες απ αυτες δεν ειχαν ουτε σαπουνι να πλυνεις τα χερια σου, οχι αυτοκινητα
-
Ο χρήστης G-ATOS έγραψε:
με γνήσια ανταλλακτικά στην αντιπροσωπείαΟι μεγάλες εταιρείες (π.χ. Hertz) έχουν δικά τους συνεργεία και εκεί γίνεται το service των leased.
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
of topic λιγο αλλα ηθελα να ρωτησω...τι εταιρειες ειναι αυτες που δινουν αυτοκινητα στους υπαλληλους? και μιλαμε για ολους τους υπαλληλους?κι εγω σε εταιρειες δουλευα και ( θα )δουλευω αλλα πολλες απ αυτες δεν ειχαν ουτε σαπουνι να πλυνεις τα χερια σου, οχι αυτοκινητα
Μεγάλες ιδιωτικές εταιρίες, πολυεθνικές δίνουν αυτοκίνητο ως παροχή στα ανώτερα και ανώτατα στελέχη τους. Άλλες ανάλογα με τη φύση της εργασίας τους δίνουν στους πωλητές τους κοκ.
Επςιης κρατικές ΔΕΚΟ κλπ έχουν leasing για τις διοικήσεις τους ...
Γενικά ειναι πολλά πλέον τα εταιρικά αμάξια που κυκλοφορούν.
Σε γενικές γραμμές ολοι τα προσέχουν όπως περίπου θα πρόσεχαν και το δικό τους (χύμα άνθρωποι τα έχουν βρώμικα και χύμα, τακτικοί καθαρά και όμορφα κοκ)
Αλλα έχεις την ευκολία οτι και να χαλάσει θα το πας στην εταιρεία leasing και θα σου δώσουν άλλο, ενω κάθε συντήρηση κλπ θα γίνει σωστα και στην ώρα της όπου πρέπει χωρις τσιγκουνιές η πατέντες του καθενός μας. -
Ο χρήστης heras έγραψε:
of topic λιγο αλλα ηθελα να ρωτησω...τι εταιρειες ειναι αυτες που δινουν αυτοκινητα στους υπαλληλους? και μιλαμε για ολους τους υπαλληλους?κι εγω σε εταιρειες δουλευα και ( θα )δουλευω αλλα πολλες απ αυτες δεν ειχαν ουτε σαπουνι να πλυνεις τα χερια σου, οχι αυτοκινητα
να σου πω δυο-τρια παραδειγματα φιλων μου ?
-
φαρμακευτικες εταιρειες που εχουν ιατρικους επισκεπτες. τους δινουν αυτοκινητο για να πηγαινουν απο γιατρο σε γιατρο.
-
Μια γνωστη αλυσιδα πιτσαριων εχει ομαδα τεχνικων/επισκευαστων που γυριζουν την περιοχη ευθυνης τους με το αυτοκινητο για να συντηρουν τους φουρνους. Ειναι υποχρεωμενοι να πανε και εκτος ωραριου αν καποιος χαλασει, οπου και αν βρισκονται. οποτε εχουν αυτοκινητο με τα εργαλεια στο πορτ-μπαγκαζ.
-
Ασφαλιστες που πηγαινουν σπιτι με σπιτι κατοπιν ραντεβου για το κλασσικο μπιρ-μπιρι.
Συνηθως αυτα τα αυτοκινητα τα κρατας μετα σπιτι σου, δεν τα πηγαινοφερνεις στην εταιρια. (που μπορει να ειναι και στην αλλη ακρη της αθηνας ε...)
-
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας ! Το συγκεκριμένο το είδα από την Hertz. Αυτό που φοβάμαι είναι ότι η Hertz απ όσο ξέρω έχει δικά της σημεία επισκευής και τα πηγαίνουν εκεί . Δεν υποστηρίζει εξουσιοδωτημένα . Επομένως είναι επίφοβο αυτό ...
-
Απο hertz είχα για 4-5 χρόνια αυτοκίνητα. Η αλήθεια είναι ότι έχουν δικό τους συνεργείο αλλά εγω όποτε είχα το αυτοκίνητο εκτός Αττικής έκανα τα service στην αντιπροσωπεία. Το ίδιο και όσοι πχ. Πωλητές μένουν εκτός Αττικής, δεν τα φέρνουν εδω για service. Αν τύχει κάτι πιο έκτακτο ακόμη και Αττική να είσαι πας αντιπροσωπεία.
Η συγκεκριμένη νομίζω έχει κάποιο πρόγραμμα που μπορείς να νοικιάσεις το αυτοκίνητο που σε ενδιαφέρει να το δείς και εάν τελικά το αγοράσεις σου αφαιρεί το μίσθωμα απο την τελική τιμη. Δεν ξέρω εάν ισχύει ακόμη, δες το. -
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
of topic λιγο αλλα ηθελα να ρωτησω...τι εταιρειες ειναι αυτες που δινουν αυτοκινητα στους υπαλληλους? και μιλαμε για ολους τους υπαλληλους?
κι εγω σε εταιρειες δουλευα και ( θα )δουλευω αλλα πολλες απ αυτες δεν ειχαν ουτε σαπουνι να πλυνεις τα χερια σου, οχι αυτοκινητα
Μεγάλες ιδιωτικές εταιρίες, πολυεθνικές δίνουν αυτοκίνητο ως παροχή στα ανώτερα και ανώτατα στελέχη τους. Άλλες ανάλογα με τη φύση της εργασίας τους δίνουν στους πωλητές τους κοκ.
Επςιης κρατικές ΔΕΚΟ κλπ έχουν leasing για τις διοικήσεις τους ...
Γενικά ειναι πολλά πλέον τα εταιρικά αμάξια που κυκλοφορούν.
Σε γενικές γραμμές ολοι τα προσέχουν όπως περίπου θα πρόσεχαν και το δικό τους (χύμα άνθρωποι τα έχουν βρώμικα και χύμα, τακτικοί καθαρά και όμορφα κοκ)
Αλλα έχεις την ευκολία οτι και να χαλάσει θα το πας στην εταιρεία leasing και θα σου δώσουν άλλο, ενω κάθε συντήρηση κλπ θα γίνει σωστα και στην ώρα της όπου πρέπει χωρις τσιγκουνιές η πατέντες του καθενός μας.Όπως ακριβώς τα λες.
Τα εταιρικά αυτοκίνητα 'στελεχών' είναι χιλιάδες πλέον.
Να προσθέσουμε και τις τράπεζες (σε ανώτερους και ανώτατους υπαλλήλους, διευθυντικά στελέχη κλπ...) που έχουν πάρα πολλά εταιρικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα για όλα τα γούστα.Επίσης πολλές εταιρείες δίνουν και κάρτες (πιστωτικές ή εταιρικές ή και κουπόνια) για βενζίνες, δωρεάν πλυσίματα σε πλυντήρια αυτοκινήτων κλπ...
Το Leasing ωστόσο έχει και τα αρνητικά του. Αν κάποιος έχει ήδη αυτοκίνητο, το να φορτωθεί άλλο ένα δεν είναι πάντα θετικό.
-
Οκ καταλαβα ευχαριστω για τις απαντησεις. Οποτε αν συμπερανα σωστα ειναι για τους ''σπουδασμενους'' υπαλληλους και οχι για εργατες αποθηκης οπως εγω ας πουμε
Και ενταξει για τους ιατρικους επισκεπτες ή τους τεχνικους ή τους εξωτερικους πωλητες ειναι απολυτα λογικο αλλα οι ''γραφειαδες'' γιατι να εχουν?
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
αλλα οι ''γραφειαδες'' γιατι να εχουν?ως μερος της πληρωμης τους. ... πχ Χ ευρω το μηνα , κινητο με προγραμμα και αυτοκινητο. Φανταζομαι οτι τους συμφερει περισσοτερο απο το να δωσουν πιο πολλα λεφτα. και θελουν τα στελεχη να εχουν ενα κυρος εμφανισης (πχ οχι ενα παλιο και ταλαιπωρο αμαξι )
-
Επειδη ειχα αμάξι ληζινγκ να σου πω οτι το πρόσεχα όπως προσέχω τα δικά μου. Στην οικογενεια εχουμε ένα Α3 ληζινγκ και ειναι σε κατάσταση έκθεσης μετα απο 100 χιλιαδες χιλιόμετρα και 5 έτη ( έρχεται το καινουργιο μας τον Νοέμβριο ) . Το μονο παράπονο που εγώ ειχα απο τα ληζινγκ ειναι η ποιοτητα εργασίας στα σέρβις και βαψιματατακια που ειχα.
Με δυο λόγια κατα την γνώμη μου προχωράς άφοβα... -
Δυστυχώς έχω το αντίθετο παράδειγμα πριν κάποια χρόνια.
Υπάλληλος εταιρίας ξέσκιζε το Astra. Μεσω της εδώ πάνω εταιρίας leasing ο χρήστης το πηγαινε κάθε 15000 χλμ σε αντιπροσωπία για σέρβις. Στα χαρτιά της όλα οκ, φαινόντουσαν οι επισκευές, οι αλλαγές κλπ αλλά στην πραγματικότητα το αμσξι είχε έναν οπτικό έλεγχο και τίποτα παραπάνω. Σε μια άσχετη επίσκεψη για βλάβη στο τιμόνι ανακάλυψαν ότι ο κινητήρας για 60000 χλμ δεν είχε αλλάξει λάδια. Είχε κάτι λίγα μέσα με τον κινητήρα να χαροπαλευει. Το διασταυρωσαν δε όταν και τα υπόλοιπα Opel εταιρικά τους είχαν την ίδια κατάληξη.
Για την ιστορία τα συγκεκριμένα στα περίπου 150.000 χλμ πουλήθηκαν γυαλισμενα και καθαρά σε ιδιώτες και τα νέα εταιρικά Leon είχαν πολύ καλύτερη τύχη στα σέρβις τους.
Η εταιρία leasing μια χαρά προσέφερε τις υπηρεσίες της αλλά η συνεργαζόμενη αντιπροσωπία Opel 'έκανε τα δικά της'!!!!Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης dondon έγραψε:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας ! Το συγκεκριμένο το είδα από την Hertz. Αυτό που φοβάμαι είναι ότι η Hertz απ όσο ξέρω έχει δικά της σημεία επισκευής και τα πηγαίνουν εκεί . Δεν υποστηρίζει εξουσιοδωτημένα . Επομένως είναι επίφοβο αυτό ...Να προτιμήσεις leasing από leaseplan και όχι hertz.
Σε leaseplan το αυτοκίνητο γίνεται σέρβις στην αντιπροσωπεια, ενώ η hertz έχει δικά της συνεργεια και δε ξέρω κατά πόσο ακολουθούν τις προδιαγραφές του κατασκευαστή όσον αφορά ανταλλακτικά (γνήσια) κλπ.
Το μόνο που έχω να σου πω είναι ότι στη leaseplan όλα γίνονται σε επίσημη αντιπροσωπεια σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.
Το προηγούμενο αυτοκίνητο που ειχα ήταν astra και το πήγαινα στο Σφακιανάκη ο οποίος έκανε τα πάντα, μέχρι αντλία νερού και ιμάντες άλλαξε τη τελευταία φορά.
Και το octavia τώρα θα το πηγαίνω στη skoda.
Στη προηγούμενη εταιρεία που ειχα hertz, το πήγαινα στο Κορωπί στα κεντρικά τους.
Sent from my D6603 using Tapatalk
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
με γνήσια ανταλλακτικά στην αντιπροσωπεία
Οι μεγάλες εταιρείες (π.χ. Hertz) έχουν δικά τους συνεργεία και εκεί γίνεται το service των leased.
Δεν ξέρω τι ισχύει πλέον αλλά το 2007 στην εταιρεία που δούλευα που είχαμε όλα τα αυτόκινητα με leasing από την avis τα πήγαινα στην αντιπροσωπεία. Βέβαια η τότε αντιπροσωπεία της Renault στο Χαλάνδρι δεν μου είχε αφήσει και τις καλύτερες εντυπώσεις.
-
Και εγώ κοοιτάω προς αυτήν την κατεύθυνση. Για αγορά μεταχειρισμένου εισαγωγής που προέρχεται απο τράπεζα του εξωτερικού.
Αξίζει ;;; Αμάξι από Leasing