-
Καλησπέρα κι από εμένα!
Ανακάλυψα μόλις χτες την ύπαρξη αυτού του φόρουμ και αιτία έγινε η αναζήτηση παρόμοιων περιστατικών με το δικό μου. Είναι το πρώτο μου post κι ελπίζω να είναι το μόνο που δηλώνω παράπονα και αγανάκτηση για το After Sale της Toyota!
Ο λόγος λοιπόν, για τον οποίο γράφω είναι για να έχω και την άποψη του forum στο παρακάτω θέμα:
Είμαι κάτοχος ενός Prius (μοντέλο 2005, εισαγωγής), το οποίο αγόρασα μεταχειρισμένο τον Δεκέμβριο του 2009 με περίπου 42.500 χλμ. από έμπορο μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Αθήνα. Μέχρι και τον Οκτώβριο που μας πέρασε δεν είχα κανένα πρόβλημα.
Τον Οκτώβρη του 2011 και ύστερα από βλάβη που παρουσιάστηκε ενώ ήταν σταθμευμένο, το μετέφερα σε Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο Toyota, όπου μετά κάποιες μέρες αναζήτησης της αιτίας της βλάβης ενημερώθηκα από τον Προϊστάμενο του συνεργείου ότι η μονάδα του Inverter με το Converter ήταν πλημμυρισμένη από νερό. Το συγκεκριμένο εύρημα συνδέεται ενδεχομένως με το γεγονός ότι μερικές ημέρες πριν από την συγκεκριμένη βλάβη είχαν σημειωθεί βροχοπτώσεις.
Το συγκεκριμένο συνεργείο και η TOYOTA HELLAS δεν συμφωνούν ότι αυτή η βλάβη καλύπτεται από την εγγύηση, με το επιχείρημα ότι προέρχεται από εξωτερικούς παράγοντες. (Η εγγύηση των υβριδικών μερών στα οποία συγκαταλέγεται και ο Inverter ισχύει για 8 χρόνια ή 160.000 χλμ.)
Μετά από ένα μήνα σχεδόν το συνεργείο μας έδωσε γραπτώς την προσφορά επισκευής της βλάβης, η οποία ανήλθε στο ποσό των 4058,31€ (μετά από έκπτωση 18% περίπου).
Επιπλέον, λίγο νωρίτερα είχα στείλει στην TOYOTA HELLAS, ύστερα από τηλ. επικοινωνία με υπάλληλο της TOYOTA HELLAS, αίτημα (μέσω e-mail) στο οποίο ζητούσα γραπτώς τη θέση τους και έλαβα την εξής απάντηση:
*'…διαπιστώθηκε στο συγκεκριμένο σημείο, στο Inverter, εισροή υδάτων τα οποία λίμναζαν πολύ καιρό, επειδή το όχημα βρέθηκε με βουλωμένες υδρορροές απαγωγής νερού, οπότε στα παραμένοντα νερά έγινε υπερχείλιση και πέρασαν στον χώρο του Inverter, ως εκ τούτου το αίτημα σας δεν μπορεί να γίνει δεκτό, για κάλυψη του ανταλλακτικού, στα πλαίσια της εγγύησης.' *
Στις αρχές Δεκεμβρίου αποφάσισα να στείλω e-mail στην TOYOTA Ευρώπης (με κοινοποίηση στην TOYOTA Ιαπωνίας και TOYOTA HELLAS) γράφοντάς τους όλα τα παραπάνω. Μετά από μόλις 2 ώρες η TOYOTA Ιαπωνίας απάντησε ότι η TOYOTA HELLAS είναι υπεύθυνη για τα προβλήματα και τις ανησυχίες των πελατών της. Την ίδια μέρα απάντησε και η TOYOTA HELLAS λέγοντας μου ότι «…σας έχουμε ήδη απαντήσει στο αίτημά σας», ενώ η TOYOTA Ευρώπης δεν απάντησε ποτέ!!!
Τελικά πλήρωσα 4058,31€ και παρέλαβα το αυτοκίνητό μου μέσα Δεκεμβρίου. Σημειωτέον ότι από τέλη Οκτώβρη μέχρι που παρέλαβα το αυτοκίνητό μου, δεν μου δόθηκε αυτοκίνητο αντικατάστασης παρόλο που πολλές φορές το ζήτησα.
Έτσι, άρχισα να συζητώ το θέμα μου σε ένα άλλο φόρουμ, όπου έμαθα από ένα μέλος (να είναι καλά ο άνθρωπος) ότι υπάρχει το ενδεχόμενο να μην πρόκειται για νερά βροχής, αλλά για διαρροή αντιψυκτικού υγρού από το εσωτερικό κύκλωμα ψύξης του Inverter. Και αυτό γιατί η Toyota τρέχει καμπάνια ανάκλησης για το συγκεκριμένο μοντέλο (http://www.toyota-tech.eu/toms_cabs/EL/ZKBA-095.pdf) που αφορά στην ηλεκτρική αντλία υβριδικού συστήματος, της οποίας το πρόβλημα είναι η παραμονή αέρα εντός του κυκλώματος με πιθανό αποτέλεσμα την υπερθέρμανση του Inverter και ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Ύστερα από επικοινωνία μου με την Toyota Ευρώπης έμαθα ότι το αυτοκίνητό μου εμπίπτει στην καμπάνια ανάκλησης. Περιττό να πω ότι καμία στιγμή δεν έγινε συζήτηση από το συνεργείο ούτε καν από την TOYOTA HELLAS για την συγκεκριμένη καμπάνια! Εξακολουθώ να κυκλοφορώ πιθανόν με ελαττωματική αντλία και σύντομα να χρειάζομαι και πάλι νέα μονάδα Inverter.
Άφησα τις γιορτές να περάσουν και στις αρχές Γενάρη έστειλα εξώδικο στο συγκεκριμένο συνεργείο αλλά και στην TOYOTA HELLAS, στο οποίο η απάντησή τους ήταν και πάλι αρνητική. Μεταξύ άλλων ανέφεραν τα εξής:
“*Μετά τον έλεγχο που πραγματοποιήθηκε από Τεχνικό Σύμβουλο της εταιρείας μας, διαπιστώθηκε ότι στο inverter του οχήματος λίμναζαν νερά πολύ καιρό (εισροή υδάτων), επειδή το όχημα βρέθηκε με βουλωμένες υδρορροές απαγωγής νερού, οπότε στα παραμένοντα νερά έγινε υπερχείλιση και πέρασαν στον χώρο του inverter.”…
“Η καμπάνια ανάκλησης για την αντικατάσταση της αντλίας νερού του υβριδικού συστήματος Prius II δεν σχετίζεται με κανένα τρόπο με τη βλάβη του Inverter.”…
“Η εγγύηση των 8 ετών / 160.000km είναι πανευρωπαϊκή και ισχύει για κατασκευαστικά ελαττώματα των υβριδικών συστημάτων. Υπερχειλίσεις νερού προφανώς δεν νοούνται ως κατασκευαστικό ελάττωμα.”…”Καθώς το όχημά σας είναι παράλληλης εισαγωγής και δεν έχει εισαχθεί στην Ελλάδα από την ΤΟΥΟΤΑ Ελλάς δεν συμπεριλαμβανόταν στη βάση δεδομένων για την ενημέρωση των πελατών των οποίων τα οχήματα εμπλέκονται στην προαναφερθείσα καμπάνια. Η ευθύνη για την ενημέρωσή σας για την εν λόγω καμπάνια ανήκει στον πωλητή και όχι στην ΤΟΥΟΤΑ Ελλάς.”*
Τα ερωτήματά μου είναι τα εξής:
- Από πότε η βροχή αποτελεί εξωτερικό παράγοντα; Αν κάποιος αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο και περάσει η βροχή στο σαλόνι του αυτοκινήτου του και το καταστρέψει θα είναι απλά άτυχος; Δεν θα οφείλεται το γεγονός στην πλημμελή μόνωση του αυτοκινήτου που είναι προορισμένη να λειτουργεί ως αμυντικός μηχανισμός σε τέτοιου είδους «εξωτερικούς παράγοντες»;
- Αναγράφεται σε κάποιο σημείο του εγχειριδίου του αυτοκινήτου ότι μετά την πάροδο συγκεκριμένης χρονικής περιόδου ή χιλιομέτρων υποχρεούμαι να αποσυναρμολογήσω το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου μου και να ελέγξω αν είναι βουλωμένες οι οπές; Ούτε καν σε κάποιο από τα τακτικά service δεν προβλέπεται έλεγχος και καθαρισμός των υδρορροών.
- Όφειλε ή όχι το συνεργείο, άσχετα αν η βλάβη μου οφείλεται στην αντλία, να με ενημερώσει για την καμπάνια ανάκλησης από τη στιγμή που το αυτοκίνητό μου ήταν για έναν ολόκληρο μήνα στο συνεργείο με χαλασμένο inverter;
Ελπίζω να μην σας κούρασα και να έχω σύντομα την άποψή σας!
-
Καλησπέρα κι από εμένα!
Ανακάλυψα μόλις χτες την ύπαρξη αυτού του φόρουμ και αιτία έγινε η αναζήτηση παρόμοιων περιστατικών με το δικό μου. Είναι το πρώτο μου post κι ελπίζω να είναι το μόνο που δηλώνω παράπονα και αγανάκτηση για το After Sale της Toyota!
Ο λόγος λοιπόν, για τον οποίο γράφω είναι για να έχω και την άποψη του forum στο παρακάτω θέμα:
Είμαι κάτοχος ενός Prius (μοντέλο 2005, εισαγωγής), το οποίο αγόρασα μεταχειρισμένο τον Δεκέμβριο του 2009 με περίπου 42.500 χλμ. από έμπορο μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Αθήνα. Μέχρι και τον Οκτώβριο που μας πέρασε δεν είχα κανένα πρόβλημα.
Τον Οκτώβρη του 2011 και ύστερα από βλάβη που παρουσιάστηκε ενώ ήταν σταθμευμένο, το μετέφερα σε Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο Toyota, όπου μετά κάποιες μέρες αναζήτησης της αιτίας της βλάβης ενημερώθηκα από τον Προϊστάμενο του συνεργείου ότι η μονάδα του Inverter με το Converter ήταν πλημμυρισμένη από νερό. Το συγκεκριμένο εύρημα συνδέεται ενδεχομένως με το γεγονός ότι μερικές ημέρες πριν από την συγκεκριμένη βλάβη είχαν σημειωθεί βροχοπτώσεις.
Το συγκεκριμένο συνεργείο και η TOYOTA HELLAS δεν συμφωνούν ότι αυτή η βλάβη καλύπτεται από την εγγύηση, με το επιχείρημα ότι προέρχεται από εξωτερικούς παράγοντες. (Η εγγύηση των υβριδικών μερών στα οποία συγκαταλέγεται και ο Inverter ισχύει για 8 χρόνια ή 160.000 χλμ.)
Μετά από ένα μήνα σχεδόν το συνεργείο μας έδωσε γραπτώς την προσφορά επισκευής της βλάβης, η οποία ανήλθε στο ποσό των 4058,31€ (μετά από έκπτωση 18% περίπου).
Επιπλέον, λίγο νωρίτερα είχα στείλει στην TOYOTA HELLAS, ύστερα από τηλ. επικοινωνία με υπάλληλο της TOYOTA HELLAS, αίτημα (μέσω e-mail) στο οποίο ζητούσα γραπτώς τη θέση τους και έλαβα την εξής απάντηση:
*'…διαπιστώθηκε στο συγκεκριμένο σημείο, στο Inverter, εισροή υδάτων τα οποία λίμναζαν πολύ καιρό, επειδή το όχημα βρέθηκε με βουλωμένες υδρορροές απαγωγής νερού, οπότε στα παραμένοντα νερά έγινε υπερχείλιση και πέρασαν στον χώρο του Inverter, ως εκ τούτου το αίτημα σας δεν μπορεί να γίνει δεκτό, για κάλυψη του ανταλλακτικού, στα πλαίσια της εγγύησης.' *
Στις αρχές Δεκεμβρίου αποφάσισα να στείλω e-mail στην TOYOTA Ευρώπης (με κοινοποίηση στην TOYOTA Ιαπωνίας και TOYOTA HELLAS) γράφοντάς τους όλα τα παραπάνω. Μετά από μόλις 2 ώρες η TOYOTA Ιαπωνίας απάντησε ότι η TOYOTA HELLAS είναι υπεύθυνη για τα προβλήματα και τις ανησυχίες των πελατών της. Την ίδια μέρα απάντησε και η TOYOTA HELLAS λέγοντας μου ότι «…σας έχουμε ήδη απαντήσει στο αίτημά σας», ενώ η TOYOTA Ευρώπης δεν απάντησε ποτέ!!!
Τελικά πλήρωσα 4058,31€ και παρέλαβα το αυτοκίνητό μου μέσα Δεκεμβρίου. Σημειωτέον ότι από τέλη Οκτώβρη μέχρι που παρέλαβα το αυτοκίνητό μου, δεν μου δόθηκε αυτοκίνητο αντικατάστασης παρόλο που πολλές φορές το ζήτησα.
Έτσι, άρχισα να συζητώ το θέμα μου σε ένα άλλο φόρουμ, όπου έμαθα από ένα μέλος (να είναι καλά ο άνθρωπος) ότι υπάρχει το ενδεχόμενο να μην πρόκειται για νερά βροχής, αλλά για διαρροή αντιψυκτικού υγρού από το εσωτερικό κύκλωμα ψύξης του Inverter. Και αυτό γιατί η Toyota τρέχει καμπάνια ανάκλησης για το συγκεκριμένο μοντέλο (http://www.toyota-tech.eu/toms_cabs/EL/ZKBA-095.pdf) που αφορά στην ηλεκτρική αντλία υβριδικού συστήματος, της οποίας το πρόβλημα είναι η παραμονή αέρα εντός του κυκλώματος με πιθανό αποτέλεσμα την υπερθέρμανση του Inverter και ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Ύστερα από επικοινωνία μου με την Toyota Ευρώπης έμαθα ότι το αυτοκίνητό μου εμπίπτει στην καμπάνια ανάκλησης. Περιττό να πω ότι καμία στιγμή δεν έγινε συζήτηση από το συνεργείο ούτε καν από την TOYOTA HELLAS για την συγκεκριμένη καμπάνια! Εξακολουθώ να κυκλοφορώ πιθανόν με ελαττωματική αντλία και σύντομα να χρειάζομαι και πάλι νέα μονάδα Inverter.
Άφησα τις γιορτές να περάσουν και στις αρχές Γενάρη έστειλα εξώδικο στο συγκεκριμένο συνεργείο αλλά και στην TOYOTA HELLAS, στο οποίο η απάντησή τους ήταν και πάλι αρνητική. Μεταξύ άλλων ανέφεραν τα εξής:
“*Μετά τον έλεγχο που πραγματοποιήθηκε από Τεχνικό Σύμβουλο της εταιρείας μας, διαπιστώθηκε ότι στο inverter του οχήματος λίμναζαν νερά πολύ καιρό (εισροή υδάτων), επειδή το όχημα βρέθηκε με βουλωμένες υδρορροές απαγωγής νερού, οπότε στα παραμένοντα νερά έγινε υπερχείλιση και πέρασαν στον χώρο του inverter.”…
“Η καμπάνια ανάκλησης για την αντικατάσταση της αντλίας νερού του υβριδικού συστήματος Prius II δεν σχετίζεται με κανένα τρόπο με τη βλάβη του Inverter.”…
“Η εγγύηση των 8 ετών / 160.000km είναι πανευρωπαϊκή και ισχύει για κατασκευαστικά ελαττώματα των υβριδικών συστημάτων. Υπερχειλίσεις νερού προφανώς δεν νοούνται ως κατασκευαστικό ελάττωμα.”…”Καθώς το όχημά σας είναι παράλληλης εισαγωγής και δεν έχει εισαχθεί στην Ελλάδα από την ΤΟΥΟΤΑ Ελλάς δεν συμπεριλαμβανόταν στη βάση δεδομένων για την ενημέρωση των πελατών των οποίων τα οχήματα εμπλέκονται στην προαναφερθείσα καμπάνια. Η ευθύνη για την ενημέρωσή σας για την εν λόγω καμπάνια ανήκει στον πωλητή και όχι στην ΤΟΥΟΤΑ Ελλάς.”*
Τα ερωτήματά μου είναι τα εξής:
- Από πότε η βροχή αποτελεί εξωτερικό παράγοντα; Αν κάποιος αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο και περάσει η βροχή στο σαλόνι του αυτοκινήτου του και το καταστρέψει θα είναι απλά άτυχος; Δεν θα οφείλεται το γεγονός στην πλημμελή μόνωση του αυτοκινήτου που είναι προορισμένη να λειτουργεί ως αμυντικός μηχανισμός σε τέτοιου είδους «εξωτερικούς παράγοντες»;
- Αναγράφεται σε κάποιο σημείο του εγχειριδίου του αυτοκινήτου ότι μετά την πάροδο συγκεκριμένης χρονικής περιόδου ή χιλιομέτρων υποχρεούμαι να αποσυναρμολογήσω το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου μου και να ελέγξω αν είναι βουλωμένες οι οπές; Ούτε καν σε κάποιο από τα τακτικά service δεν προβλέπεται έλεγχος και καθαρισμός των υδρορροών.
- Όφειλε ή όχι το συνεργείο, άσχετα αν η βλάβη μου οφείλεται στην αντλία, να με ενημερώσει για την καμπάνια ανάκλησης από τη στιγμή που το αυτοκίνητό μου ήταν για έναν ολόκληρο μήνα στο συνεργείο με χαλασμένο inverter;
Ελπίζω να μην σας κούρασα και να έχω σύντομα την άποψή σας!
-
Καλησπέρα κι από εμένα!
Ανακάλυψα μόλις χτες την ύπαρξη αυτού του φόρουμ και αιτία έγινε η αναζήτηση παρόμοιων περιστατικών με το δικό μου. Είναι το πρώτο μου post κι ελπίζω να είναι το μόνο που δηλώνω παράπονα και αγανάκτηση για το After Sale της Toyota!
Ο λόγος λοιπόν, για τον οποίο γράφω είναι για να έχω και την άποψη του forum στο παρακάτω θέμα:
Είμαι κάτοχος ενός Prius (μοντέλο 2005, εισαγωγής), το οποίο αγόρασα μεταχειρισμένο τον Δεκέμβριο του 2009 με περίπου 42.500 χλμ. από έμπορο μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Αθήνα. Μέχρι και τον Οκτώβριο που μας πέρασε δεν είχα κανένα πρόβλημα.
Τον Οκτώβρη του 2011 και ύστερα από βλάβη που παρουσιάστηκε ενώ ήταν σταθμευμένο, το μετέφερα σε Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο Toyota, όπου μετά κάποιες μέρες αναζήτησης της αιτίας της βλάβης ενημερώθηκα από τον Προϊστάμενο του συνεργείου ότι η μονάδα του Inverter με το Converter ήταν πλημμυρισμένη από νερό. Το συγκεκριμένο εύρημα συνδέεται ενδεχομένως με το γεγονός ότι μερικές ημέρες πριν από την συγκεκριμένη βλάβη είχαν σημειωθεί βροχοπτώσεις.
Το συγκεκριμένο συνεργείο και η TOYOTA HELLAS δεν συμφωνούν ότι αυτή η βλάβη καλύπτεται από την εγγύηση, με το επιχείρημα ότι προέρχεται από εξωτερικούς παράγοντες. (Η εγγύηση των υβριδικών μερών στα οποία συγκαταλέγεται και ο Inverter ισχύει για 8 χρόνια ή 160.000 χλμ.)
Μετά από ένα μήνα σχεδόν το συνεργείο μας έδωσε γραπτώς την προσφορά επισκευής της βλάβης, η οποία ανήλθε στο ποσό των 4058,31€ (μετά από έκπτωση 18% περίπου).
Επιπλέον, λίγο νωρίτερα είχα στείλει στην TOYOTA HELLAS, ύστερα από τηλ. επικοινωνία με υπάλληλο της TOYOTA HELLAS, αίτημα (μέσω e-mail) στο οποίο ζητούσα γραπτώς τη θέση τους και έλαβα την εξής απάντηση:
*'…διαπιστώθηκε στο συγκεκριμένο σημείο, στο Inverter, εισροή υδάτων τα οποία λίμναζαν πολύ καιρό, επειδή το όχημα βρέθηκε με βουλωμένες υδρορροές απαγωγής νερού, οπότε στα παραμένοντα νερά έγινε υπερχείλιση και πέρασαν στον χώρο του Inverter, ως εκ τούτου το αίτημα σας δεν μπορεί να γίνει δεκτό, για κάλυψη του ανταλλακτικού, στα πλαίσια της εγγύησης.' *
Στις αρχές Δεκεμβρίου αποφάσισα να στείλω e-mail στην TOYOTA Ευρώπης (με κοινοποίηση στην TOYOTA Ιαπωνίας και TOYOTA HELLAS) γράφοντάς τους όλα τα παραπάνω. Μετά από μόλις 2 ώρες η TOYOTA Ιαπωνίας απάντησε ότι η TOYOTA HELLAS είναι υπεύθυνη για τα προβλήματα και τις ανησυχίες των πελατών της. Την ίδια μέρα απάντησε και η TOYOTA HELLAS λέγοντας μου ότι «…σας έχουμε ήδη απαντήσει στο αίτημά σας», ενώ η TOYOTA Ευρώπης δεν απάντησε ποτέ!!!
Τελικά πλήρωσα 4058,31€ και παρέλαβα το αυτοκίνητό μου μέσα Δεκεμβρίου. Σημειωτέον ότι από τέλη Οκτώβρη μέχρι που παρέλαβα το αυτοκίνητό μου, δεν μου δόθηκε αυτοκίνητο αντικατάστασης παρόλο που πολλές φορές το ζήτησα.
Έτσι, άρχισα να συζητώ το θέμα μου σε ένα άλλο φόρουμ, όπου έμαθα από ένα μέλος (να είναι καλά ο άνθρωπος) ότι υπάρχει το ενδεχόμενο να μην πρόκειται για νερά βροχής, αλλά για διαρροή αντιψυκτικού υγρού από το εσωτερικό κύκλωμα ψύξης του Inverter. Και αυτό γιατί η Toyota τρέχει καμπάνια ανάκλησης για το συγκεκριμένο μοντέλο (http://www.toyota-tech.eu/toms_cabs/EL/ZKBA-095.pdf) που αφορά στην ηλεκτρική αντλία υβριδικού συστήματος, της οποίας το πρόβλημα είναι η παραμονή αέρα εντός του κυκλώματος με πιθανό αποτέλεσμα την υπερθέρμανση του Inverter και ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Ύστερα από επικοινωνία μου με την Toyota Ευρώπης έμαθα ότι το αυτοκίνητό μου εμπίπτει στην καμπάνια ανάκλησης. Περιττό να πω ότι καμία στιγμή δεν έγινε συζήτηση από το συνεργείο ούτε καν από την TOYOTA HELLAS για την συγκεκριμένη καμπάνια! Εξακολουθώ να κυκλοφορώ πιθανόν με ελαττωματική αντλία και σύντομα να χρειάζομαι και πάλι νέα μονάδα Inverter.
Άφησα τις γιορτές να περάσουν και στις αρχές Γενάρη έστειλα εξώδικο στο συγκεκριμένο συνεργείο αλλά και στην TOYOTA HELLAS, στο οποίο η απάντησή τους ήταν και πάλι αρνητική. Μεταξύ άλλων ανέφεραν τα εξής:
“*Μετά τον έλεγχο που πραγματοποιήθηκε από Τεχνικό Σύμβουλο της εταιρείας μας, διαπιστώθηκε ότι στο inverter του οχήματος λίμναζαν νερά πολύ καιρό (εισροή υδάτων), επειδή το όχημα βρέθηκε με βουλωμένες υδρορροές απαγωγής νερού, οπότε στα παραμένοντα νερά έγινε υπερχείλιση και πέρασαν στον χώρο του inverter.”…
“Η καμπάνια ανάκλησης για την αντικατάσταση της αντλίας νερού του υβριδικού συστήματος Prius II δεν σχετίζεται με κανένα τρόπο με τη βλάβη του Inverter.”…
“Η εγγύηση των 8 ετών / 160.000km είναι πανευρωπαϊκή και ισχύει για κατασκευαστικά ελαττώματα των υβριδικών συστημάτων. Υπερχειλίσεις νερού προφανώς δεν νοούνται ως κατασκευαστικό ελάττωμα.”…”Καθώς το όχημά σας είναι παράλληλης εισαγωγής και δεν έχει εισαχθεί στην Ελλάδα από την ΤΟΥΟΤΑ Ελλάς δεν συμπεριλαμβανόταν στη βάση δεδομένων για την ενημέρωση των πελατών των οποίων τα οχήματα εμπλέκονται στην προαναφερθείσα καμπάνια. Η ευθύνη για την ενημέρωσή σας για την εν λόγω καμπάνια ανήκει στον πωλητή και όχι στην ΤΟΥΟΤΑ Ελλάς.”*
Τα ερωτήματά μου είναι τα εξής:
- Από πότε η βροχή αποτελεί εξωτερικό παράγοντα; Αν κάποιος αγοράσει ένα καινούργιο αυτοκίνητο και περάσει η βροχή στο σαλόνι του αυτοκινήτου του και το καταστρέψει θα είναι απλά άτυχος; Δεν θα οφείλεται το γεγονός στην πλημμελή μόνωση του αυτοκινήτου που είναι προορισμένη να λειτουργεί ως αμυντικός μηχανισμός σε τέτοιου είδους «εξωτερικούς παράγοντες»;
- Αναγράφεται σε κάποιο σημείο του εγχειριδίου του αυτοκινήτου ότι μετά την πάροδο συγκεκριμένης χρονικής περιόδου ή χιλιομέτρων υποχρεούμαι να αποσυναρμολογήσω το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου μου και να ελέγξω αν είναι βουλωμένες οι οπές; Ούτε καν σε κάποιο από τα τακτικά service δεν προβλέπεται έλεγχος και καθαρισμός των υδρορροών.
- Όφειλε ή όχι το συνεργείο, άσχετα αν η βλάβη μου οφείλεται στην αντλία, να με ενημερώσει για την καμπάνια ανάκλησης από τη στιγμή που το αυτοκίνητό μου ήταν για έναν ολόκληρο μήνα στο συνεργείο με χαλασμένο inverter;
Ελπίζω να μην σας κούρασα και να έχω σύντομα την άποψή σας!
-
Αν θελεις μερικες διεκρινιστικές ερωτησεις.
-
Ειδες ΕΣΥ τα περι ου ο λογος νερα?? αν οντως ηταν νερα ή ψυκτικό υγρό?
-
Μη εχοντας ιδεα πως ειναι μηχανολογικά το πριους αν εχανε οντως τετοια ποσοτητα αντιψυκτικού, το πιο απλό = δεν θα κατεβαιναι η σταθμη του στο οποιο 'ψυγειο'???
-
οταν το πηρες ειχε βιβλίο σερβις? Τα σερβις γινονταν στην Τογιοτα ( ή σε εξουσιοδοτημενο)?? Οσο το ειχες το πηγαινες σε εξουσιοδοτημενο??
4 Εχεις ΨΑΞΕΙ τι ΕΠΙΣΗΜΟΥΣ ελεγχους και σε ποια χλμ περιλαμβανει το σερβις του ειδικου οπως και να το κανουμε αυτοκινητου σου??? θελω να πω εχεις ρωτησει και παρει εγγραφη απαντηση ΑΝ και ΠΟΤΕ γινεται ελεγχος - καθαρισμός των 'υδροροοων'?
-
-
Από τη στιγμή που η χρήση του ήταν φυσιολογική και δεν αναφέρει πουθενά στο manual για υδροροές που πρέπει να ελέγχεις...και η βλάβη αφορά εξάρτημα που καλύπτεται από εγγύηση, νομίζω πως έχεις δίκιο.
Το σημείο κλειδί είναι το να μη λέει πουθενά στο εγχειρίδιο για κίνδυνο να βουλώσουν οι υδροροές ή ότι πρέπει τακτικά να τις ελέγχεις/καθαρίζεις.
Θα ξεκινούσα στέλνοντας ξανά μεταφρασμένη την αλληλογραφία με την Ελλάδα σε Τουοτα Ευρώπης και Ιαπωνίας, ώστε να φαίνεται το παράλογο της αντιμετώπισης από την Ελλάδα. Θα τους τόνιζα ότι η χρήση ήταν φυσιολογική, έκανα ό,τι προβλέπεται από σέρβις και γενικά ό,τι είναι γραμμένο στο βιβλίο οδηγιών και παρ'όλα αυτά ένα εξάρτημα που καλύπτεται από εγγύηση χάλασε το οποίο οι εδώ υπεύθυνοι αρνούνται να επισκευάσουν.Κανονικά η Toyota θα έπρεπε να στο επισκευάσει δωρεάν και να κάνει εκστρατεία ενημέρωσης 'καθαρίζετε τις υδροροές σας'.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Το σημείο κλειδί είναι το να μη λέει πουθενά στο εγχειρίδιο για κίνδυνο να βουλώσουν οι υδροροές ή ότι πρέπει τακτικά να τις ελέγχεις/καθαρίζεις..
Καθαρισμό υδροροων δεν ειναι δουλεια του χρηστη ειδικά στα σημερινά αυτοκινητα. Το ερωτημα μου τεθηκε ΑΝ υπαρχει τετοιος ελεγχος στα 'τεφτερια' του συνεργιου. Αν υπαρχει και δεν εγινε τοτε ναι υπαρχει υπαιτιοτητα της Τογιοτα.
Αλλο θεμα ειναι οτι αν υπαρχει τετοιος ελεγχος το αυτοκινητο πηγαινε σε τογιοτα ωστε να το ξερουν και να το κοιταξουν???
Αλλο θεμα ειναι και παλι αν προβλεπεται τετοιος ελεγχος ανα Χ χιλιομετρα μηπως υποτιθεται οτι αυτος ειχε γινει σε στιγμή πριν την αγορά? ( γι αυτο ρωτησα για τα προηγουμενα σερβις που και ποτε εγιναν)
Ενα αλλο θεμα ειναι 'γιατι βουλωσαν'. Αν πχ. επιασε φυλα κ.λ.π. τα οποια δεν καθαριζονταν αμεσως αλλα θρυματιζονταν επεφταν μεσα και στουμπωναν. και το αναφερω αυτο ως την πιο απλή αιτία βουλωματος - προσωπικά εχω πλημηρισει το αυτοκινητο μου ετσι κι εχω δει και πιο κουφες. Πχ ενα ελαχιστοτατο χτυπημα στο φτερο απο κατω που ομως εκλεισε τον αποληξη.
Οπου και να στειλει επιστολές στο εξωτερικό, θα τον παραπεμπουν παντα ( οπως κι ηδη εγινε ) στην τοπικη αντιπροσωπεια.. ( και ) γι αυτο την εχουν...
Το θεμα ειναι μην κρυβωμαστε οτι μιλαμε για ενα πανακριβο ανταλλακτικό που η Τογιοτα θα κανει οτι την παιρνει να αποφυγει να το 'χρεωθει'.
Το θεμα ειναι εχει πατηματα να το κανει??? -
Γνώριζα ότι το after sale της Toyota, είναι σημείο αναφοράς για πολλές και κατά πολύ ακριβότερες μάρκες. Δεν έχω διάθεση να μην πιστέψω τα λεγόμενα του φίλου, αλλά κάτι δεν μου κολλάει.
Γνωρίζουμε ότι η αντιπροσώπευση της μάρκας γίνεται απο την ίδια την μάρκα. Ήταν συνηθισμένο απο αντιπροσώπους να σου κάνουν την ζωή δύσκολη αν έπαιρνες αυτοκίνητο απο εισαγωγέα μετ/νων (βλ. Σαρακάκης σε δίκυκλα παραεισαγωγής) ...
Μήπως ανίχνευσαν λάθος χλμ (γυρισμένο κοντέρ) ή λάθος σημείο αποθήκευσης μέχρι την πώληση και έτσι κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι δεν φταίει το αυτοκίνητο? Σου ανέφεραν κάτι τέτοιο?
Συγνώμη αν μου βγαίνει μία δυσπιστία, αλλά ξέρω απο πρώτο χέρι περιπτώσεις που αλλάχθηκε ανταλλακτικό και μετά το τέλος της εγγύησης... Με λίγα λόγια, παρόλο που δεν είμαι Τoyotόφιλος και παρόλο που είμαι και κατά των marketingoϋβριδικών, μου κάθεται δύσκολα...αν πέσει και το τελευταίο οχυρό της Toyota...καταστραφήκαμε οι υπόλοιποι... -
Παρεμφερής περίπτωση:
viewtopic.php?p=2408550#p2408550
-
Σας ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις!
Θα προσπαθήσω να καλύψω όλες τις απορίες σας, αφού πρώτα πω ότι δεν έχω σκοπό να φέρω το πρόβλημα στα «μέτρα» μου. Είμαι ειλικρινής στις απαντήσεις μου και καταλαβαίνω παρόλα αυτά ότι μπορεί να υπάρξει δυσπιστία. Άλλωστε, δεν θα μπορέσετε να με βοηθήσετε αν αποκρύπτω γεγονότα. Στόχος μου δεν είναι να πλήξω την Toyota, αλλά να καταλάβω αν δικαίως ή όχι πλήρωσα αυτά τα χρήματα.
Fokion_sportage, δεν είδα τα νερά και δεν θα αναγνώρισα ούτως ή άλλως αν είναι βρόχινα ή αντιψυκτικό υγρό. Καλώς ή κακώς, όταν προέκυψε το πρόβλημα δεν μπήκα στον κόπο να δω αν το tank του αντιψυκτικού υγρού είναι στη στάθμη που πρέπει, διότι δεν γνώριζα έτσι κι αλλιώς ποιο είναι το πρόβλημά του μιας και ήταν αναμμένες όλες οι ενδεικτικές προειδοποιητικές λυχνίες στο ταμπλό μου. Η θέση της Toyota Ελλάς είναι ότι δεν καλύπτομαι από την εγγύηση επειδή η βλάβη προέρχεται από εξωτερικούς παράγοντες. Αν η εγγύηση στα συγκεκριμένα υβριδικά μέρη είχε να κάνει με τα service θα ήταν το μόνο που θα μου λέγανε: «Κύριε, δεν έχετε κάνει τα περιοδικά services, οπότε δεν ισχύει η εγγύηση». Μιας και το ρώτησες όμως, δε ξέρω όντως τι έχει προηγηθεί μέχρι τις 42.500km από services. Πριν την αγορά του αυτοκινήτου μου, το μετέφερα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο Toyota, το οποίο μετά από έλεγχο μου έδωσε το πράσινο φως για την αγορά του, διαβεβαιώνοντάς με ότι το αυτοκίνητο είναι σε άριστη κατάσταση. (Δεν βρέθηκε με βουλωμένες υδρορροές ). Στις 46.200km έκανα service στο ίδιο συνεργείο. (Πάλι δε βρέθηκε με βουλωμένες υδρορροές ). Η βλάβη δημιουργήθηκε στα 55.500km και στο μεσοδιάστημα δεν πάρκαρα ποτέ κάτω από δέντρα για τον απλούστατο λόγο ότι μένω στο κέντρο αυτής της υπέροχης τσιμεντούπολης που λέγεται Αθήνα και δεν έχω παρά ελάχιστα δέντρα στη γειτονιά μου. Εξάλλου, δεν βρέθηκαν φύλλα στις υδρορροές παρά μόνο λάσπη. Τέλος, δεν έχω πάρει έγγραφη απάντηση για το αν και πότε γίνεται καθαρισμός των υδρορροών. Το μόνο που έμαθα προφορικά από τεχνικό άλλου εξουσιοδοτημένου συνεργείου Toyota είναι ότι ΔΕΝ προβλέπεται καθαρισμός. Και αυτό γιατί οι οπές αποστράγγισης δεν είναι σε ορατό αλλά ούτε και σε προσβάσιμο σημείο και για να γίνει έλεγχος πρέπει να αποσυναρμολογηθεί όλο το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου (στη βάση του παρμπρίζ) συμπεριλαμβανομένου μέχρι και του μηχανισμού υαλοκαθαριστήρων.
Οι οπές αποστράγγισης των υδρορροών απαγωγής νερού βρίσκονται σε μη προσβάσιμο σημείο, ώστε όση επιμέλεια κι αν επεδείκνυα στη συντήρηση του αυτοκινήτου μου, δεν ήμουν σε θέση να γνωρίζω αν ήταν βουλωμένες. Σημειωτέον ότι με ιδιαίτερη σχολαστικότητα συντηρούσα μέχρι σήμερα το αυτοκίνητο μου χωρίς να υποπέσει στην αντίληψή μου κάποιο σχετικό πρόβλημα.Nicolas, έχουν γίνει όσα προτείνεις και όπως σωστά λέει ο fokion_sportage σε παραπέμπουν στην τοπική αντιπροσωπεία. Παρόλα αυτά, σε ξένα φόρουμ συνάντησα πολλές φορές προβληματισμό για τις πραγματικά μικρές οπές αποστράγγισης των υδάτων, αλλά και για την συχνή διείσδυση βρόχινων υδάτων στον χώρο της μηχανής, λόγω πλημμελούς μόνωσης του αυτοκινήτου.
Tsargy, δεν παρεξηγώ την δυσπιστία σου. Απεναντίας, την θεωρώ φυσιολογική. Μου έχει περάσει και μένα από το μυαλό ότι θα μου κάνουν την ζωή δύσκολη με ένα αυτοκίνητο που δεν έχουν πουλήσει οι ίδιοι… Δεν κατάλαβα για ποιο λόγο με ρωτάς περί «γυρισμένων» χλμ, αλλά ίσως να έχεις τους λόγους σου. Κάποια στιγμή, όσο το αυτοκίνητο ήταν στο συνεργείο, μου είπε ο προϊστάμενος του συνεργείου ότι ίσως να έχουμε αλλοιωμένα στοιχεία θεωρώντας ότι είναι λίγα τα χλμ για αυτό το διάστημα, διότι το αυτοκίνητο βρέθηκε το 2006 με 30.000km και εγώ το αγόρασα το 2009 με 42.500km. Η απάντησή μου ήταν ότι κι εγώ σε διάστημα 2 χρόνων έκανα 12.500km οπότε δεν μας λέει κάτι αυτό. Πάνω σε αυτό δεν έγινε ξανά συζήτηση. Το μόνο που έγινε ήταν να πέσει σε αντίφαση το ίδιο το συνεργείο λέγοντάς μου κάποιες μέρες αργότερα ότι δεν έχει βρεθεί το αυτοκίνητο να έχει κάνει service πριν έρθει στην κατοχή μου. Και το εύλογο ερώτημα: Πως βρέθηκε το αυτοκίνητο με 30.000km το 2006;
Ελπίζω να κάλυψα όσο καλύτερα μπορούσα τις απορίες σας. Ευχαριστώ και πάλι!
-
Από την εμπειρία που έχω οι αντιπροσωπείες (και γενικότερα οι έμποροι) πάντα αναφέρουν για πειραγμένα χιλιόμετρα αλλά (σχεδόν) ΠΟΤΕ δεν το αποδεικνύουν όταν τους το ζητάς. Ο λόγος είναι ότι υπάρχουν βαρύτατες ευθύνες για αυτόν που σου πούλησε το αμάξι (μεταξύ άλλων και αντιστροφή πώλησης αν δεν κάνω λάθος) αν αποδειχθεί ότι όντως έχει πειραγμένα χιλιόμετρα και δεν θέλουν να μπλέξουν. Μερικές φορές ακόμη και οι ίδιες πουλάν αμάξια με πειραγμένα χιλιόμετρα (είτε σκόπιμα είτε όχι) και προφανώς δεν θα ήθελαν να βρεθούν στην ίδια θέση.
Όταν ήθελα να ανταλλάξω ένα golf που ήταν εισαγωγής από γερμανία, μου ανέφεραν ότι το 90% των αυτοκινήτων εισαγωγής έχει πειραγμένα χμ, όταν όμως τους ζήτησα να ψάξουμε αυτό το θέμα (είτε μεσω εγγραφών σερβις (είχα και το βιβλίο σερβις για να κάνουμε επαλήθευση) είτε μέσω του εγκεφάλου) μου είπαν ότι δεν υπάρχει τρόπος. Δεν το έψαξα παραπάνω... Μπορεί όντως να ήταν γυρισμένα τα χμ.
Τώρα στην περίπτωση σου δε ξέρω τι μπορείς να κάνεις αφού έχεις πληρώσει τη ζημιά. Από τη στιγμή που είχες τόσο άσχημη αντιμετώπιση (πχ. δεν σου δίναν αυτοκίνητο αντικατάστασης) θα έπρεπε να το είχες πάει εξαρχής σε άλλη αντιπροσωπεία... Εκ των υστέρων έχεις χάσει σχεδόν κάθε μέσο πίεσης (αλλά και απόδειξης αφού το αμάξι έχει επισκευαστεί και ο καθένας μπορεί να ισχυριστεί οτιδήποτε μέσα στα πλαίσια της ήδη υπάρχουσας αναφοράς )και περίπτωση να σου επιστρέψουν λεφτά νομίζω ότι είναι μόνο ύστερα από δικαστική διαμάχη...
-
Πάντως έχω την αίσθηση πως αν ήταν αντιψυκτικό θα το είχαν καταλάβει στην Toyota λόγω υφής, χρώματος και μυρωδιάς που διαφέρει σημαντικά απο το απλό νερό. Επίσης αν οι υδροροές ήταν βουλωμένες πάλι ήταν εύκολο να ελεγχθεί και θέλω να πιστεύω πως υπάρχουν και φωτογραφίες απο την πραγματογνωμοσύνη για την εγγύηση ειδικά οταν μιλάμε για τέτοιο ποσό
Επίσης μου φαίνεται χαζό μια αντιπροσωπεία με τόσο καλό όνομα να μην δέχεται αλλαγή ανταλλακτικού εντός εγγύησης, τα λεφτά θα έρθουν απο την μαμά Toyota ούτως ή αλλιώς, για άκυρο λόγο.
Καλά ξεμπερδέματα πάντως αν και η φάση είναι κάπως tough luck. -
Ευχαριστω για τις απαντησεις - απλά καταλαβε οτι κι εμεις προσπαθουμε να καταλαβουμε.....
Ο καθενας προφορικά λεει οτι θελει.
Εγω θα επικεντρονα την προσοχή μου στα ακολουθαοταν το πηγες για ελεγχο πριν το αγορασεις πηρες ΓΡΑΠΤΑ το οτι ειναι οκ???
πρεπει να βρεις ΓΡΑΠΤΑ καθε ποτε γινεται ο ελεγχος των υδροροων. Ομοιως στα ενδιαμεσα σερβις που εκανες. Δεν σε ενδιαφερει αν εγιναν πραγματικά. Αλλα αν πχ το βιβλιο σερβις λεει οτι πρεπει να ελεγχονται καθε 10.000 ας πουμε και καποιος εχει βαλει την υπογραφή του οτι 'εγιναν οσοι ελεγχοι προβλεπονται' τοτε αρχιζεις εσυ να εχεις πατημα...ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να μην προβλεπονται ελεγχοι... σε τελική δεν ειναι και πυρινική φυσική να το δεις. Ριχνεις νερό στο παρμπριζ και περιμενεις να δεις να φευγει απο καπου συνηθως στα μπροστινα φτερα. Αν ΔΕΝ το δεις να τρεχει ε τοτε πονηρευεσαι... ( οχι εσυ - το συνεργειο ) ναι μανουρα ειναι αν δεν τρεξει να το καθαρισεις... αλλα .... δε σχεδιασες εσυ το αυτοκινητο...
το οτι σου ειπανε για εξογενεις παραγοντες ειναι ισως λογικό προσπαθοντας να μην σε πονηρεψουν - αλλα γι αυτο ειμαστε εμεις εδω.....
Παντως αν εφτασε = επεσε η Τογιοτα σε αυτο το επιπεδο... Ζησε Μαη μου....
-
O inverter δεν είναι το μηχάνημα που είναι πάνω πάνω στην μηχανή?
Αυτό φαίνεται πολύ καλά κλεισμένο. Δηλαδή πόσο νερό μπήκε στη μηχανή που έφτασε τόσο ώστε να το πλημμυρίσει. Μου φαίνεται περίεργο κάτι μέσα στο μηχανοστάσιο να χαλάει τόσο εύκολα με λίγο νερό, ειδικά όταν κοστίζει τόσο πολύ.
-
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου fokion_sportage.
Δεν πήρα γραπτώς ότι το αμάξι ήταν σε άριστη κατάσταση όταν το αγόρασα. Το μόνο που έχω, είναι το παραστατικό των 29.5€ για τον έλεγχο.
Που θα βρω γραπτώς, αν και πότε γίνονται έλεγχοι των υδρορροών; Δε νομίζω ότι κάποιος θα έδινε τέτοια πληροφορία γραπτώς για ευνόητους λόγους.Συγγνώμη, αλλά δεν κατάλαβα την πρόταση: «το οτι σου ειπανε για εξογενεις παραγοντες ειναι ισως λογικό προσπαθοντας να μην σε πονηρεψουν»
Πάντως, είτε προβλέπονται έλεγχοι είτε όχι, δεν μπορώ να παραλείψω το γεγονός ότι δεν βρέθηκαν φύλλα στις υδρορροές μου. Ακόμα κι αν υπήρχαν, δεν θα έπρεπε να υπάρχει μια ασφαλιστική δικλείδα αποστράγγισης των υδάτων από ασφαλές σημείο σε περίπτωση που βουλώσουν οι υδρορροές, ώστε να μην τεθεί σε κίνδυνο ο ίδιος ο Inverter; Γιατί θα πρέπει να περάσουν μέσα από το επτασφράγιστο μεταλλικό κουτί του Inverter; Άσε που κανείς δεν μου είπε, από ποιο σημείο ακριβώς περάσανε;
Ακριβώς αυτό το κουτί είναι thednick! Καλώς δεν το ονομάζω «επτασφράγιστο»; Και αυτό το κουτί που τώρα το καμαρώνω στο σαλόνι του σπιτιού μου έχει στα εσωτερικά του τοιχώματα μια άσπρη σκόνη που μαρτυρά μεν ως που φτάσανε τα υγρά, αλλά δεν μαρτυρά σε μένα τουλάχιστον από τι είδους υγρά παρέμεινε αυτή η άσπρη σκόνη…
-
αααα ρε Ιαπωνία το μεγαλείο σου!!κουράγιο φίλε μου!
-
Επισης αυτο το κουτι δεν ειναι στη κορυφη του κινητηρα (πανω απο το ψευτοκαπακο δηλαδη)?Πως να παει νερο εκει περα εκτος και αν ειναι συνδεδεμενο με κατι για να παιρνει αερα(?) και εγινε το σωσε.
-
Πάντως στο δικό μου αυτοκίνητο προβλέπεται αν και είναι λίγο μπελάς ο έλεγχος κάποιων συγκεκριμένων χώρων κάτω από το καπώ για βουλωμένες υδρορροές γιατί δέχονται το νερό και τα φύλλα από το παρμπρίζ και εκεί μέσα είναι και η τρόμπα των φρένων και μένεις από φρένα. Οπότε δικαίως λέμε ότι πρέπει να ξεκαθαριστεί αν είναι κάτι που προβλεπόταν από τις οδηγίες του κατασκευαστή.
Ίσως να μην το λέει το εγχειρίδιο του χρήστη αλλά το Τεχνικό εγχειρίδιο των τεχνικών ή κάποια οδηγία της Toyota. Αυτά πρέπει να ψάξεις να βρεις. -
Ο χρήστης JPK έγραψε:
Tsargy, δεν παρεξηγώ την δυσπιστία σου. Απεναντίας, την θεωρώ φυσιολογική. Μου έχει περάσει και μένα από το μυαλό ότι θα μου κάνουν την ζωή δύσκολη με ένα αυτοκίνητο που δεν έχουν πουλήσει οι ίδιοι… Δεν κατάλαβα για ποιο λόγο με ρωτάς περί «γυρισμένων» χλμ, αλλά ίσως να έχεις τους λόγους σου. Κάποια στιγμή, όσο το αυτοκίνητο ήταν στο συνεργείο, μου είπε ο προϊστάμενος του συνεργείου ότι ίσως να έχουμε αλλοιωμένα στοιχεία θεωρώντας ότι είναι λίγα τα χλμ για αυτό το διάστημα, διότι το αυτοκίνητο βρέθηκε το 2006 με 30.000km και εγώ το αγόρασα το 2009 με 42.500km. Η απάντησή μου ήταν ότι κι εγώ σε διάστημα 2 χρόνων έκανα 12.500km οπότε δεν μας λέει κάτι αυτό. Πάνω σε αυτό δεν έγινε ξανά συζήτηση. Το μόνο που έγινε ήταν να πέσει σε αντίφαση το ίδιο το συνεργείο λέγοντάς μου κάποιες μέρες αργότερα ότι δεν έχει βρεθεί το αυτοκίνητο να έχει κάνει service πριν έρθει στην κατοχή μου. Και το εύλογο ερώτημα: Πως βρέθηκε το αυτοκίνητο με 30.000km το 2006;Χαίρομαι που δεν με παρεξήγησες.
Για τα γυρισμένα χλμ, το κάνει πιο σαφές πιο πάνω ο thednick. Επειδή οι ίδιες αντιπροσωπείες γυρίζουν κοντέρ, δεν τους συμφέρει να κατηγορήσουν κάποιον (στην επόμενη ανταλλαγή θα τους την έχει στημένη)...
Γιαυτό είπα μήπως ανίχνευσαν γυρισμένο κοντέρ...
Το ότι είδαν 30κ χλμ το 06, σαφώς και σημαίνει ότι έκανε σέρβις και τόσο απο τα συμπληρωματικά στοιχεία, όσο απο το ύφος της γραφής σου συμπεραίνω ότι δεν ήθελαν να το διορθώσουν. Μπορώ να σκεφτώ μερικούς λόγους με την φαντασία μου:
*Γνωστός έμπορος μετ/νων (αυτός που το αγόρασες) και δεν ήθελαν (ή φοβόντουσαν)να τον θίξουν.
*Να μάθουν ότι όταν αγοράζουν μετ/να εξωτερικού, θα τους στοιχίζει παραπάνω, οπότε θα αποτρέψουν και άλλους.
*Είχαμε περάσει αρκετές εγγυήσεις πελατών μας, οπότε ας δείξουμε και στην 'μαμά' εταιρία ότι είμαστε αυστηροί.
*Στα ακριβά ανταλλακτικά έχει έρθει εγκύκλιος να μην είμαστε πολύ λάρτζ.
κλπ κλπ κλπΤο σίγουρο είναι ότι σε αυτήν την αντιπροσωπεία δεν θα πρέπει να ξαναπάς ούτε για μάκτρα υαλοκαθαριστήρων. Αν ήθελαν θα το πέρναγαν (χιλιάδες περιπτώσεις) και σίγουρα αν το είχες πάρει καινούργιο απο εκεί...για να μην πω για κανένα κρασάκι στον αρχιμηχανικό κάθε φορά που πήγαινες για σέρβις...
Για την Toyota πάντως δεν έχω ανακαλέσει ακόμα την εμπιστοσύνη μου στο after sale service και αν αυτός ήταν ο γνώμονας που το αγόρασες...ούτε και εσύ πρέπει να την ανακαλέσεις... -
Σας ευχαριστώ όλους για το ενδιαφέρον σας...
Παρεμπιπτόντως, γνωρίζει κανείς που θα μπορούσα να βρω κάποιον πραγματογνώμονα που να εξειδικεύεται στα υβριδικά αυτοκίνητα;
-
Δεν ξέρω πως είναι τα Αγγλικά σου σε επίπεδο ορολογίας τεχνικών αυτοκινήτων, αλλά αν τα καταφέρνεις καλό θα ήταν να έμπαινες σε κάποιο φόρουμ της Αμερικής...εκεί έχουν εμπειρία πια...
Inverter Prius II