-
Ερωτηση προς τους vagιτες: ωραια αυτα που λετε περι αξιοπιστιας,τιμη αγορας κλπ, γιατι ομως οταν παω για σερβις το πολο μου στην αντιπροσωπεια θελουν 100€ για λαδια φιλτρο και οταν παω τη ξαρα μου στην αντιπροσωπεια θελουν 60€ για λαδια φιλτρο?΄Τι θελετε να μου πειτε οτι το λαδι 10w 40 που βαζει η vw ειναι καλυτερο απο το 10w 40 που βαζει η citroen?H' το φιλτρο λαδιου της vw ειναι απο ασημι και της citroen απο σιδερο?Η' μηπως η τεχνογνωσια του μηχανικου της vw για να αλλαξει φιλτρο λαδι εχει περασει απο ειδικη εκπαιδευση που ο μηχανικος της citroen δεν εχει κανει?Ενα αυτοκινητο δεν ειναι μονο η αγορα του αλλα παρα πολλοι παραγοντες.
Ευχαριστω!Το παρόν προέρχεται από διάσπαση του Προς υποψήφιους αγοραστές VW γενικά και DSG ειδικότερα [Mod]
-
Ερωτηση προς τους vagιτες: ωραια αυτα που λετε περι αξιοπιστιας,τιμη αγορας κλπ, γιατι ομως οταν παω για σερβις το πολο μου στην αντιπροσωπεια θελουν 100€ για λαδια φιλτρο και οταν παω τη ξαρα μου στην αντιπροσωπεια θελουν 60€ για λαδια φιλτρο?΄Τι θελετε να μου πειτε οτι το λαδι 10w 40 που βαζει η vw ειναι καλυτερο απο το 10w 40 που βαζει η citroen?H' το φιλτρο λαδιου της vw ειναι απο ασημι και της citroen απο σιδερο?Η' μηπως η τεχνογνωσια του μηχανικου της vw για να αλλαξει φιλτρο λαδι εχει περασει απο ειδικη εκπαιδευση που ο μηχανικος της citroen δεν εχει κανει?Ενα αυτοκινητο δεν ειναι μονο η αγορα του αλλα παρα πολλοι παραγοντες.
Ευχαριστω!Το παρόν προέρχεται από διάσπαση του Προς υποψήφιους αγοραστές VW γενικά και DSG ειδικότερα [Mod]
-
Ερωτηση προς τους vagιτες: ωραια αυτα που λετε περι αξιοπιστιας,τιμη αγορας κλπ, γιατι ομως οταν παω για σερβις το πολο μου στην αντιπροσωπεια θελουν 100€ για λαδια φιλτρο και οταν παω τη ξαρα μου στην αντιπροσωπεια θελουν 60€ για λαδια φιλτρο?΄Τι θελετε να μου πειτε οτι το λαδι 10w 40 που βαζει η vw ειναι καλυτερο απο το 10w 40 που βαζει η citroen?H' το φιλτρο λαδιου της vw ειναι απο ασημι και της citroen απο σιδερο?Η' μηπως η τεχνογνωσια του μηχανικου της vw για να αλλαξει φιλτρο λαδι εχει περασει απο ειδικη εκπαιδευση που ο μηχανικος της citroen δεν εχει κανει?Ενα αυτοκινητο δεν ειναι μονο η αγορα του αλλα παρα πολλοι παραγοντες.
Ευχαριστω!Το παρόν προέρχεται από διάσπαση του Προς υποψήφιους αγοραστές VW γενικά και DSG ειδικότερα [Mod]
-
Αυτό δεν είναι πρόβλημα καμίας VAG. Η επιλογή είναι του αγοραστή που δεν ενημερώθηκε καλά προτού προβεί στην αγορά. Η VAG και ή κάθε VAG από κει και πέρα καλά κάνει και χρεώνει ότι γουστάρει. Εμείς οφείλουμε να είμαστε πιο υποψιασμένοι.
-
Ο χρήστης oiko79 έγραψε:
Ερωτηση προς τους vagιτες: ωραια αυτα που λετε περι αξιοπιστιας,τιμη αγορας κλπ, γιατι ομως οταν παω για σερβις το πολο μου στην αντιπροσωπεια θελουν 100€ για λαδια φιλτρο και οταν παω τη ξαρα μου στην αντιπροσωπεια θελουν 60€ για λαδια φιλτρο?΄Τι θελετε να μου πειτε οτι το λαδι 10w 40 που βαζει η vw ειναι καλυτερο απο το 10w 40 που βαζει η citroen?H' το φιλτρο λαδιου της vw ειναι απο ασημι και της citroen απο σιδερο?Η' μηπως η τεχνογνωσια του μηχανικου της vw για να αλλαξει φιλτρο λαδι εχει περασει απο ειδικη εκπαιδευση που ο μηχανικος της citroen δεν εχει κανει?Ενα αυτοκινητο δεν ειναι μονο η αγορα του αλλα παρα πολλοι παραγοντες.
Ευχαριστω!γιατί το λάδια(3.3 πληρώνεις 4λ)-φίλτρο στην c4 1.6 κοστίζει €95 και τα λάδια(4.6 πληρώνεις 5λ)-φίλτρο κοστίζει στο leon 1.8 tsi τα ίδια (€94) ?
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
@oiko79Αυτό δεν είναι πρόβλημα καμίας VAG. Η επιλογή είναι του αγοραστή που δεν ενημερώθηκε καλά προτού προβεί στην αγορά. Η VAG και ή κάθε VAG από κει και πέρα καλά κάνει και χρεώνει ότι γουστάρει. Εμείς οφείλουμε να είμαστε πιο υποψιασμένοι.
Η επιλογη ειναι του αγοραστη συμφωνω αλλα οταν πας να παρεις ενα αυτοκινητο ρωτας ποσο στοιχιζει το φιλτρο λαδια η' το σερβις?και να ρωτησεις η απαντηση ειναι -ειναι πολυ φτηνα κυριε- τι περιμενεις να σου πει οτι θα σε μαδισει???
Παντως καλο θα ειναι να γινετε ερευνα αγορας! -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ερωτηση προς τους vagιτες: ωραια αυτα που λετε περι αξιοπιστιας,τιμη αγορας κλπ, γιατι ομως οταν παω για σερβις το πολο μου στην αντιπροσωπεια θελουν 100€ για λαδια φιλτρο και οταν παω τη ξαρα μου στην αντιπροσωπεια θελουν 60€ για λαδια φιλτρο?΄Τι θελετε να μου πειτε οτι το λαδι 10w 40 που βαζει η vw ειναι καλυτερο απο το 10w 40 που βαζει η citroen?H' το φιλτρο λαδιου της vw ειναι απο ασημι και της citroen απο σιδερο?Η' μηπως η τεχνογνωσια του μηχανικου της vw για να αλλαξει φιλτρο λαδι εχει περασει απο ειδικη εκπαιδευση που ο μηχανικος της citroen δεν εχει κανει?Ενα αυτοκινητο δεν ειναι μονο η αγορα του αλλα παρα πολλοι παραγοντες.
Ευχαριστω!γιατί το λάδια(3.3 πληρώνεις 4λ)-φίλτρο στην c4 1.6 κοστίζει €95 και τα λάδια(4.6 πληρώνεις 5λ)-φίλτρο κοστίζει στο leon 1.8 tsi τα ίδια (€94) ?
Γιατι δεν συγκρινεις vw με citroen,ford,renault,opel κλπ!Εχεις τιμολογιο για οσα λες?Εγω εχω τιμολογιο της citroen για τα λαδια φιλτρο που αλλαξα και ενημερωτικο χαρτι που μου ηρθε απο την κοσμοκαρ για λαδια φιλτρο σε προσφορα για το πολο μου 90€!Δυστυχως οπως και να τα κανουμε οπως και να τα γυρισουμε απο εδω και απο εκει η vw μας βαζει το χερι βαθεια στο λοκο μετα την αγορα!!!!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ερωτηση προς τους vagιτες: ωραια αυτα που λετε περι αξιοπιστιας,τιμη αγορας κλπ, γιατι ομως οταν παω για σερβις το πολο μου στην αντιπροσωπεια θελουν 100€ για λαδια φιλτρο και οταν παω τη ξαρα μου στην αντιπροσωπεια θελουν 60€ για λαδια φιλτρο?΄Τι θελετε να μου πειτε οτι το λαδι 10w 40 που βαζει η vw ειναι καλυτερο απο το 10w 40 που βαζει η citroen?H' το φιλτρο λαδιου της vw ειναι απο ασημι και της citroen απο σιδερο?Η' μηπως η τεχνογνωσια του μηχανικου της vw για να αλλαξει φιλτρο λαδι εχει περασει απο ειδικη εκπαιδευση που ο μηχανικος της citroen δεν εχει κανει?Ενα αυτοκινητο δεν ειναι μονο η αγορα του αλλα παρα πολλοι παραγοντες.
Ευχαριστω!γιατί το λάδια(3.3 πληρώνεις 4λ)-φίλτρο στην c4 1.6 κοστίζει €95 και τα λάδια(4.6 πληρώνεις 5λ)-φίλτρο κοστίζει στο leon 1.8 tsi τα ίδια (€94) ?
Γιατι δεν συγκρινεις vw με citroen,ford,renault,opel κλπ!Εχεις τιμολογιο για οσα λες?Εγω εχω τιμολογιο της citroen για τα λαδια φιλτρο που αλλαξα και ενημερωτικο χαρτι που μου ηρθε απο την κοσμοκαρ για λαδια φιλτρο σε προσφορα για το πολο μου 90€!Δυστυχως οπως και να τα κανουμε οπως και να τα γυρισουμε απο εδω και απο εκει η vw μας βαζει το χερι βαθεια στο λοκο μετα την αγορα!!!!
-
Ο χρήστης oiko79 έγραψε:
Ερωτηση προς τους vagιτες: ωραια αυτα που λετε περι αξιοπιστιας,τιμη αγορας κλπ, γιατι ομως οταν παω για σερβις το πολο μου στην αντιπροσωπεια θελουν 100€ για λαδια φιλτρο και οταν παω τη ξαρα μου στην αντιπροσωπεια θελουν 60€ για λαδια φιλτρο?΄Τι θελετε να μου πειτε οτι το λαδι 10w 40 που βαζει η vw ειναι καλυτερο απο το 10w 40 που βαζει η citroen?H' το φιλτρο λαδιου της vw ειναι απο ασημι και της citroen απο σιδερο?Η' μηπως η τεχνογνωσια του μηχανικου της vw για να αλλαξει φιλτρο λαδι εχει περασει απο ειδικη εκπαιδευση που ο μηχανικος της citroen δεν εχει κανει?Ενα αυτοκινητο δεν ειναι μονο η αγορα του αλλα παρα πολλοι παραγοντες.
Ευχαριστω!γιατί το λάδια(3.3 πληρώνεις 4λ)-φίλτρο στην c4 1.6 κοστίζει €95 και τα λάδια(4.6 πληρώνεις 5λ)-φίλτρο κοστίζει στο leon 1.8 tsi τα ίδια (€94) ?
Γιατι δεν συγκρινεις vw με citroen,ford,renault,opel κλπ!Εχεις τιμολογιο για οσα λες?Εγω εχω τιμολογιο της citroen για τα λαδια φιλτρο που αλλαξα και ενημερωτικο χαρτι που μου ηρθε απο την κοσμοκαρ για λαδια φιλτρο σε προσφορα για το πολο μου 90€!Δυστυχως οπως και να τα κανουμε οπως και να τα γυρισουμε απο εδω και απο εκει η vw μας βαζει το χερι βαθεια στο λοκο μετα την αγορα!!!!
Oxι τα βγάζω από το μυαλό μου.
-
Ο χρήστης oiko79 έγραψε:
Ερωτηση προς τους vagιτες: ωραια αυτα που λετε περι αξιοπιστιας,τιμη αγορας κλπ, γιατι ομως οταν παω για σερβις το πολο μου στην αντιπροσωπεια θελουν 100€ για λαδια φιλτρο και οταν παω τη ξαρα μου στην αντιπροσωπεια θελουν 60€ για λαδια φιλτρο?΄Τι θελετε να μου πειτε οτι το λαδι 10w 40 που βαζει η vw ειναι καλυτερο απο το 10w 40 που βαζει η citroen?H' το φιλτρο λαδιου της vw ειναι απο ασημι και της citroen απο σιδερο?Η' μηπως η τεχνογνωσια του μηχανικου της vw για να αλλαξει φιλτρο λαδι εχει περασει απο ειδικη εκπαιδευση που ο μηχανικος της citroen δεν εχει κανει?Ενα αυτοκινητο δεν ειναι μονο η αγορα του αλλα παρα πολλοι παραγοντες.
Ευχαριστω!Αγοράζεις τα λάδια μόνος σου και τελειώνει η ιστορία. Τους τα πας και σου κοστίζει η αλλαγή τα μισά χρήματα. Τέλος.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Ερωτηση προς τους vagιτες: ωραια αυτα που λετε περι αξιοπιστιας,τιμη αγορας κλπ, γιατι ομως οταν παω για σερβις το πολο μου στην αντιπροσωπεια θελουν 100€ για λαδια φιλτρο και οταν παω τη ξαρα μου στην αντιπροσωπεια θελουν 60€ για λαδια φιλτρο?΄Τι θελετε να μου πειτε οτι το λαδι 10w 40 που βαζει η vw ειναι καλυτερο απο το 10w 40 που βαζει η citroen?H' το φιλτρο λαδιου της vw ειναι απο ασημι και της citroen απο σιδερο?Η' μηπως η τεχνογνωσια του μηχανικου της vw για να αλλαξει φιλτρο λαδι εχει περασει απο ειδικη εκπαιδευση που ο μηχανικος της citroen δεν εχει κανει?Ενα αυτοκινητο δεν ειναι μονο η αγορα του αλλα παρα πολλοι παραγοντες.
Ευχαριστω!Αγοράζεις τα λάδια μόνος σου και τελειώνει η ιστορία. Τους τα πας και σου κοστίζει η αλλαγή τα μισά χρήματα. Τέλος.
ισχύει, στην περίπτωση μου το λίτρο το αγοράζω €12.5 (Μobil1 5w30) ενώ το μάρκα με έκαψες η αντιπορσωπεία το χρέωνε €18.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Ερωτηση προς τους vagιτες: ωραια αυτα που λετε περι αξιοπιστιας,τιμη αγορας κλπ, γιατι ομως οταν παω για σερβις το πολο μου στην αντιπροσωπεια θελουν 100€ για λαδια φιλτρο και οταν παω τη ξαρα μου στην αντιπροσωπεια θελουν 60€ για λαδια φιλτρο?΄Τι θελετε να μου πειτε οτι το λαδι 10w 40 που βαζει η vw ειναι καλυτερο απο το 10w 40 που βαζει η citroen?H' το φιλτρο λαδιου της vw ειναι απο ασημι και της citroen απο σιδερο?Η' μηπως η τεχνογνωσια του μηχανικου της vw για να αλλαξει φιλτρο λαδι εχει περασει απο ειδικη εκπαιδευση που ο μηχανικος της citroen δεν εχει κανει?Ενα αυτοκινητο δεν ειναι μονο η αγορα του αλλα παρα πολλοι παραγοντες.
Ευχαριστω!Αγοράζεις τα λάδια μόνος σου και τελειώνει η ιστορία. Τους τα πας και σου κοστίζει η αλλαγή τα μισά χρήματα. Τέλος.
κρυσταλλο καθρεφτη s3 40 ευρω, κρυσταλλο c2 30 ευρω
(θα μου πεις υπαρχουν και αλλες 'φθηνες' μαρκες μου σε βαζουν να αλλαξεις ολο το καθρεφτη βλεπε opel/suzuki αν θυμαμαι καλα )προφυλακτηρας και βαψιμο του στο c2 765
θες να συνεχισω? εχω να σου πω για 500αρικα για διακοπτη φωτων , υαλοκαθαριστηρες και πολλα πολλα αλλα
για τα λαδια υπαρχουν τα ιντερνετομαγαζα οπως ειπε ο vas , δεν προκειται ποτε να σου πει κανεις τιποτα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
προφυλακτηρας και βαψιμο του στο c2 765
πόσο;
προφυλακτήρας leon cupra βαμμένος τοποθετημένος το 2009 ... €620.
-
πληρωνε η ασφαλιστικη , και χρεωσαν της παναγιας τα ματια
(εχω μεσα και τραβερσες κτλ..)αλλα και παλι , βλεποντας το αυτοκινητο θα περιμενε κανεις να κανει 100 ευρω
-
Ο χρήστης oiko79 έγραψε:
Η επιλογη ειναι του αγοραστη συμφωνω αλλα οταν πας να παρεις ενα αυτοκινητο ρωτας ποσο στοιχιζει το φιλτρο λαδια η' το σερβις?και να ρωτησεις η απαντηση ειναι -ειναι πολυ φτηνα κυριε- τι περιμενεις να σου πει οτι θα σε μαδισει???
Παντως καλο θα ειναι να γινετε ερευνα αγορας!Σαφέστατα και ρωτάς φίλε μου. Δεν είναι ντροπή, εάν δεν θες να στον πιάνει η κάθε αντιπροσωπεία. Γι' αυτό υπάρχουν τα φόρουμ και το ιντερνετ για να μπορούμε να ενημερωνόμαστε. Και φυσικά υπάρχει πάντα η λύση να πηγαίνεις τα δικά σου αναλώσιμα. Ούτε αυτό είναι ντροπή. Εγώ σε αμάξι 60000€ που θα μπορούσε κάποιος να πει ότι είναι large κατάσταση κτλ, τους έχω πάει 3 φορές λάδια και 1 φορά τακάκια. Τώρα στα 45000χλμ πάλι θα πάρω τα λαδάκια μου απ' το ιντερνετ ή το Praktiker και θα τους τα πάω...γιατί να μην φάω τη διαφορά των χρημάτων σε βενζίνη ή ποτά και να τα δώσω στην Καρέντα??
-
Ο χρήστης oiko79 έγραψε:
Αυτό δεν είναι πρόβλημα καμίας VAG. Η επιλογή είναι του αγοραστή που δεν ενημερώθηκε καλά προτού προβεί στην αγορά. Η VAG και ή κάθε VAG από κει και πέρα καλά κάνει και χρεώνει ότι γουστάρει. Εμείς οφείλουμε να είμαστε πιο υποψιασμένοι.
Η επιλογη ειναι του αγοραστη συμφωνω** αλλα οταν πας να παρεις ενα αυτοκινητο ρωτας ποσο στοιχιζει το φιλτρο λαδια η' το σερβις**?και να ρωτησεις η απαντηση ειναι -ειναι πολυ φτηνα κυριε- τι περιμενεις να σου πει οτι θα σε μαδισει???
Παντως καλο θα ειναι να γινετε ερευνα αγορας!Πρόβλημα του αγοραστή κι όχι της εταιρείας. Όπως υπάρχουν εκτυπωτές που φαίνονται προσιτοί στην τιμή αλλά τα ανταλλακτικά τους (μελάνια, κτλ) κοστίζουν 2-3 φορές όσο των άλλων εταιρειών. Υπάρχουν άνθρωποι που κάνουν σοβαρή έρευνα αγοράς για να πάρουν έναν εκτυπωτή των 100ευρώ (και πολλά λέω). Όποιος δεν κάνει αντίστοιχη έρευνα για να αγοράσει κάτι πολλαπλάσιας αξίας με πολλαπλάσια έξοδα είναι απλά ΑΞΙΟΣ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΤΟΥ!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Ερωτηση προς τους vagιτες: ωραια αυτα που λετε περι αξιοπιστιας,τιμη αγορας κλπ, γιατι ομως οταν παω για σερβις το πολο μου στην αντιπροσωπεια θελουν 100€ για λαδια φιλτρο και οταν παω τη ξαρα μου στην αντιπροσωπεια θελουν 60€ για λαδια φιλτρο?΄Τι θελετε να μου πειτε οτι το λαδι 10w 40 που βαζει η vw ειναι καλυτερο απο το 10w 40 που βαζει η citroen?H' το φιλτρο λαδιου της vw ειναι απο ασημι και της citroen απο σιδερο?Η' μηπως η τεχνογνωσια του μηχανικου της vw για να αλλαξει φιλτρο λαδι εχει περασει απο ειδικη εκπαιδευση που ο μηχανικος της citroen δεν εχει κανει?Ενα αυτοκινητο δεν ειναι μονο η αγορα του αλλα παρα πολλοι παραγοντες.
Ευχαριστω!Αγοράζεις τα λάδια μόνος σου και τελειώνει η ιστορία. Τους τα πας και σου κοστίζει η αλλαγή τα μισά χρήματα. Τέλος.
κρυσταλλο καθρεφτη s3 40 ευρω, κρυσταλλο c2 30 ευρω
(θα μου πεις υπαρχουν και αλλες 'φθηνες' μαρκες μου σε βαζουν να αλλαξεις ολο το καθρεφτη βλεπε opel/suzuki αν θυμαμαι καλα )προφυλακτηρας και βαψιμο του στο c2 765
θες να συνεχισω? εχω να σου πω για 500αρικα για διακοπτη φωτων , υαλοκαθαριστηρες και πολλα πολλα αλλα
για τα λαδια υπαρχουν τα ιντερνετομαγαζα οπως ειπε ο vas , δεν προκειται ποτε να σου πει κανεις τιποτα
Αμα ειναι να συζηταμε για ιντερνετομαγαζα τοτε και καθρεφτη βρισκεις σε μεταχειρισμενα,διακοπτη φωτων,υαλοκαθαριστηρες στο σουπερ μαρκετ κλπ κλπ.Δηλαδη τι θες να πεις οτι πας στη κοσμοκαρ με τα λαδια σου και στα βαζουν?Τοτε παρε και φιλτρα,μπουζι κλπ και μετα ζητα τους να σου τα βαλουν και πεστους να σου δωσουν και εγγυηση γαι τα ανταλλακτικα.Τι λετε τωρα ρε παιδια!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Η επιλογη ειναι του αγοραστη συμφωνω αλλα οταν πας να παρεις ενα αυτοκινητο ρωτας ποσο στοιχιζει το φιλτρο λαδια η' το σερβις?και να ρωτησεις η απαντηση ειναι -ειναι πολυ φτηνα κυριε- τι περιμενεις να σου πει οτι θα σε μαδισει???
Παντως καλο θα ειναι να γινετε ερευνα αγορας!Σαφέστατα και ρωτάς φίλε μου. Δεν είναι ντροπή, εάν δεν θες να στον πιάνει η κάθε αντιπροσωπεία. Γι' αυτό υπάρχουν τα φόρουμ και το ιντερνετ για να μπορούμε να ενημερωνόμαστε. Και φυσικά υπάρχει πάντα η λύση να πηγαίνεις τα δικά σου αναλώσιμα. Ούτε αυτό είναι ντροπή. Εγώ σε αμάξι 60000€ που θα μπορούσε κάποιος να πει ότι είναι large κατάσταση κτλ, τους έχω πάει 3 φορές λάδια και 1 φορά τακάκια. Τώρα στα 45000χλμ πάλι θα πάρω τα λαδάκια μου απ' το ιντερνετ ή το Praktiker και θα τους τα πάω...γιατί να μην φάω τη διαφορά των χρημάτων σε βενζίνη ή ποτά και να τα δώσω στην Καρέντα??
Ερωτηση, στην αποδειξη που σου δινουν,αν σου δινουν τι γραφουν? Παιρνουν την ευθυνη με την εγγυηση σερβις που προβλεπει η νομοθεσια για αναλωσιμα που δεν εχουν βαλει οι ιδιοι και ειναι 'αγνωστου' προελευσης???
-
Ο χρήστης oiko79 έγραψε:
Η επιλογη ειναι του αγοραστη συμφωνω αλλα οταν πας να παρεις ενα αυτοκινητο ρωτας ποσο στοιχιζει το φιλτρο λαδια η' το σερβις?και να ρωτησεις η απαντηση ειναι -ειναι πολυ φτηνα κυριε- τι περιμενεις να σου πει οτι θα σε μαδισει???
Παντως καλο θα ειναι να γινετε ερευνα αγορας!Σαφέστατα και ρωτάς φίλε μου. Δεν είναι ντροπή, εάν δεν θες να στον πιάνει η κάθε αντιπροσωπεία. Γι' αυτό υπάρχουν τα φόρουμ και το ιντερνετ για να μπορούμε να ενημερωνόμαστε. Και φυσικά υπάρχει πάντα η λύση να πηγαίνεις τα δικά σου αναλώσιμα. Ούτε αυτό είναι ντροπή. Εγώ σε αμάξι 60000€ που θα μπορούσε κάποιος να πει ότι είναι large κατάσταση κτλ, τους έχω πάει 3 φορές λάδια και 1 φορά τακάκια. Τώρα στα 45000χλμ πάλι θα πάρω τα λαδάκια μου απ' το ιντερνετ ή το Praktiker και θα τους τα πάω...γιατί να μην φάω τη διαφορά των χρημάτων σε βενζίνη ή ποτά και να τα δώσω στην Καρέντα??
Ερωτηση, στην αποδειξη που σου δινουν,αν σου δινουν τι γραφουν? Παιρνουν την ευθυνη με την εγγυηση σερβις που προβλεπει η νομοθεσια για αναλωσιμα που δεν εχουν βαλει οι ιδιοι και ειναι 'αγνωστου' προελευσης???
Θα σου πω εγώ τι πρέπει να γράφουν (δεν ξέρω αν το κάνουν όλοι) για να είναι όλα νόμιμα και καλυμμένα.
Πρέπει λοιπόν να γράψουν ό,τι:Τα συγκεκριμμένα ανταλλακτικά είναι του πελάτη και η χρησιμοποίησης τους γίνεται με εντολή και ευθύνη του.
Και αυτό προφανώς καταλαβαίνεις τι σημαίνει...
Αυτά κάναμε όταν ήμουν στην RENAULT και νομίζω ό,τι είναι απολύτως σωστό για όλους τους εμπλεκόμενους (κατασκευαστή-μαγαζί-πελάτης). -
Σαφώς και μπορεί ο πελάτης να πάει δικά του λάδια και γενικά ανταλλακτικά, αρκεί να πληρούν τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Στο τιμολόγιο γράφει 'Λάδια πελάτη'. Και το συνεργείο είναι υποχρεωμένο (κανονισμός block exemption της ΕΕ) να δώσει εγγύηση για αυτά (αν, επαναλαμβάνω, πληρούν τις προδιαγραφές, οι οποίες είναι γραμμένες στο βιβλιαράκι του αυτοκινήτου).
Περί εργοστασιακών εγγυήσεων κτλ. [Διάσπαση]