-
υστερα απο δεκα χρονια εμπειριας καταλαβα οτι το μεταχειρισμενο αξιζει πιο πολυ απο το καινουριο.
ειμαι υπερ του καινουριου μονο αν διαθετεις αρκετο χρημα στην ακρη.
αυτους που χρεωνονται και δουλευουν για να ξοφλησουν γραμματια τους θεωρω κοροιδα.δλδ το να δωσω 15-20.000 ευρω για να παρω ενα καινουριο και να δουλευω σαν μαλακας να το ξεχρεωσω το θεωρειτε εξυπνη κινηση;
εγω οχι,προτιμω να δωσω τα μισα και να κανω την δουλεια μου .τελος αυτο που θελω να πω ειναι οτι τα αμαξια σημερα ξεφτιλιστικαν.
ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΝΕΙ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟ Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΧΑΖΗ.
Κανονες εμποριου ρε παιδια , απλα πραγματα.
-
υστερα απο δεκα χρονια εμπειριας καταλαβα οτι το μεταχειρισμενο αξιζει πιο πολυ απο το καινουριο.
ειμαι υπερ του καινουριου μονο αν διαθετεις αρκετο χρημα στην ακρη.
αυτους που χρεωνονται και δουλευουν για να ξοφλησουν γραμματια τους θεωρω κοροιδα.δλδ το να δωσω 15-20.000 ευρω για να παρω ενα καινουριο και να δουλευω σαν μαλακας να το ξεχρεωσω το θεωρειτε εξυπνη κινηση;
εγω οχι,προτιμω να δωσω τα μισα και να κανω την δουλεια μου .τελος αυτο που θελω να πω ειναι οτι τα αμαξια σημερα ξεφτιλιστικαν.
ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΝΕΙ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟ Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΧΑΖΗ.
Κανονες εμποριου ρε παιδια , απλα πραγματα.
-
υστερα απο δεκα χρονια εμπειριας καταλαβα οτι το μεταχειρισμενο αξιζει πιο πολυ απο το καινουριο.
ειμαι υπερ του καινουριου μονο αν διαθετεις αρκετο χρημα στην ακρη.
αυτους που χρεωνονται και δουλευουν για να ξοφλησουν γραμματια τους θεωρω κοροιδα.δλδ το να δωσω 15-20.000 ευρω για να παρω ενα καινουριο και να δουλευω σαν μαλακας να το ξεχρεωσω το θεωρειτε εξυπνη κινηση;
εγω οχι,προτιμω να δωσω τα μισα και να κανω την δουλεια μου .τελος αυτο που θελω να πω ειναι οτι τα αμαξια σημερα ξεφτιλιστικαν.
ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΝΕΙ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΟ Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΧΑΖΗ.
Κανονες εμποριου ρε παιδια , απλα πραγματα.
-
Mεταχειρισμενο απο εξωτερικο η γνωστο σε μενα αυτοκινητο.
-
διαβαζα σε ενα φορουμ,καποιος ειχε ενα ιταλικο αμαξι και πηγε σε μια αντιπρωσοποια της φιατ να δει καινουριο.
και ρωτησε για ανταλλαγη το δικο του και του ειπαν οτι δεν το παιρνουν.
δλδ να παρω σημερα το νεο μπραβο ας πουμε και μετα απο καποια χρονια να μου πει η ιδια εταιρια οτι δεν το παιρνει γιατι δεν εχει αξια.
τους π@δας μετα η οχι.εμενα μου την σπαει αυτο ,οτι δλδ οταν πας να το παρεις καινουριο οσου λενε οτι ειναι αμαξαρα και οταν πας να τους το δωσεις ανταλλαγη σου λενε οτι δεν αξιζει,οτι ειναι παλιο και διαφορα τετοια.
θα μου πεις ετσι ειναι σημερα τα πραγματα.
ε γιαυτο κι εγω τους γραφω στα παπαρια μου -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
διαβαζα σε ενα φορουμ,καποιος ειχε ενα ιταλικο αμαξι και πηγε σε μια αντιπρωσοποια της φιατ να δει καινουριο.
και ρωτησε για ανταλλαγη το δικο του και του ειπαν οτι δεν το παιρνουν.
δλδ να παρω σημερα το νεο μπραβο ας πουμε και μετα απο καποια χρονια να μου πει η ιδια εταιρια οτι δεν το παιρνει γιατι δεν εχει αξια.
τους π@δας μετα η οχι.εμενα μου την σπαει αυτο ,οτι δλδ οταν πας να το παρεις καινουριο οσου λενε οτι ειναι αμαξαρα και οταν πας να τους το δωσεις ανταλλαγη σου λενε οτι δεν αξιζει,οτι ειναι παλιο και διαφορα τετοια.
θα μου πεις ετσι ειναι σημερα τα πραγματα.
ε γιαυτο κι εγω τους γραφω στα παπαρια μουΑμα πας μετα απο 15 χρονια τι περιμενεις να σου πουν;Οτι θα στο παρουν οσο το αγορασες;
Μην ξεχνας οτι η φιατ ειχε 2000€ εκπτωση αν εκανες αποσυρση στο παλιο σου αμαξι. -
ΑΝ δεν θέλεις να ασχολείσαι καθημερινά με το αυτοκίνητό σου, ακομη και για τα πιο μικροπράγματα, τοτε καλλίτερα καινούργιο , που θά έχει και την εγγύηση του, και για τα επόμενα 3 -5χρόνια , όσο δηλαδή θα το ξεπληρώνεις , δεν θα έχεις άλλο πρόβλημα΄, εκτός απο το σερβις του.
προσωπικά, απο το 1977 που οδηγω, πέρασαν απο τα χερια μου ,΄μονο 3 καινούργια αυτοκίνητα, όλα τα άλλα, ήταν μεταχειρισμένα.
εάν ξέρεις τον προκάτοχο, και ξέρεις πως το χρησιμοποιούσε, εάν του έκανε τακτικά σερβις, κλπ. μάλλον δεν θα έχεις πρόβλημα και με μεταχειρισμένο, αλλά τις περισσότερες φορές, δεν θα υπάρχει καμμία εγγύηση, και οι όποιες βλάβες θα καλυφθούν απο έσένα.
για τα εισαγωγης τώρα: Πρόσεξε, και ρώτησε εάν το μοντέλλο το συγκεκριμένο, κυκλοφόρησε στην ελλάδα, απο την αντιπροσωπεία, γιατι αλλοιώς δεν θα βρίσκεις ανταλλακτικά, παρά μονο μεσω : IΝΤΕΡΝΕΤ.
σε όποια άλλη περίπτωση, καλλίτερα μην πάρεις αυτοκίνητο απο ιδιώτη, ότι και να σου πεί.
ετυχε φορά. που αγόρασα μεταχειρισμένο, σε πολύ καλή κατάσταση, απο ναυτικό, με 19.000 χλμ, 6 ετων.
και απο την ακινησία τόσων χρόνων, το αυτοκίνητο μου κόστησε περισσότερο απο να το είχα αγοράσει καινούργιο.
σε ότι αποφαση δηλ. και να πάρεις, πάντα παίζει ρολο Η τυχη... -
Σήμερα η Ελλάδα είναι σε μεταβατικό στάδιο . Αφού γίνονται λίγο πιό ορθολογικές οι τιμές των καιμούργιων , θα ακολουθήσουν και οι τιμές των μεταχειρισμένων . Γιά μένα τα μεταχειρισμένα είναι πολύ ακριβά , γιατί όλοι γυρίζουν τα χιλιόμετρα , ο εξοπλισμός είναι πολύ λιγότερος από τα καινούργια και οι τιμές είναι ψηλά γιατί το 'μεροκάματο' του εμπόρου είναι από 1500-10000 € . Εκανα μιά έρευνα στο mobile.de γιά A4 ,C200 και 320 βενζίνης του 2007 και μέχρι 40000 χλμ. Οι τιμές τους είναι από 17000-20000 που σημαίνει με τους σημερινούς φόρους από 18500-22000 . Αυτά στην Ελλάδα τα πουλάνε οι έμποροι από 28000 και πάνω . Καταλαβαίνετε ότι υπάρχουν μεγάαααλα περιθώρια μείωσης . Αρα το καινούργιο το παίρνεις γιατί είναι καινούργιο και το πληρώνεις και σαν μεταχειρισμένο θα έχεις μεγάλη απαξίωση και όσο πιό ακριβό το καινούργιο , τόσο πιό μεγάλη και η απαξίωση , μιά και σιγά σιγά το κόστος του αυτοκινήτου μετατοπίζεται από την αγορά στην χρήση , οπότε ακριβά αυτοκίνητα με αυξημένο κόστος χρήσης , σαν μεταχειρισμένα θα είναι στά αζήτητα , με απαξιώσεις 40%-50%-60% γιά 2-3-4 χρόνια αντίστοιχα .
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
διαβαζα σε ενα φορουμ,καποιος ειχε ενα ιταλικο αμαξι και πηγε σε μια αντιπρωσοποια της φιατ να δει καινουριο.
και ρωτησε για ανταλλαγη το δικο του και του ειπαν οτι δεν το παιρνουν.Αυτό είναι γνωστό εδώ και καιρό ...
Η ίδια η FIAT απαξιά τα αυτοκίνητά της ...
-
Και εγώ πιστεύω ότι αν κάποιος εντοπίσει το αυτοκίνητο που θέλει σε μεταχειρισμένο τότε να προβεί αμέσως σε αγορά.
Εχει γεμίσει η αγορά με μεταχειρισμένα, οπότε οι επιλογές είναι πάρα πολλές.
Απλά χρειάζεται καλός έλεγχος και θα πρέπει στάνταρ να υπάρχει και μηχανικός της εμπιστοσύνης ώστε να ελέγχει τα διάφορα μεταχειρισμένα που εντοπίζει ο υποψήφιος πελάτης. Συνήθως εκεί υπάρχει το πρόβλημα.
Πόσοι μηχανικοί έχουν διάθεση να τρέχουν να κοιτάζουν αυτοκίνητα... ; -
μεταχειρισμένο 3 χρονών με 50-60% στην αξία του καινούργιου και 30-50χλδ χιλιόμετρα και είσαι μια χαρά. Ειδικά αν πάρεις μοντέλο που δεν προβλέπεται να αλλάξει σύντομα.
Ό,τι έχουν τα καινούργια, τα έχουν και τα αμάξια του 2005 από εξοπλισμό και δεν νοιώθεις να υστερείς κάπου. Το μόνο πρόβλημα είναι πως δεν υπάρχουν ακόμα new edge τούρμπο στην αγορά του μεταχειρισμένου.
Πάντως, η αγορά θέλει πολύ υπομονή και καλό έλεγχο. Υπάρχουν πολλοί ιδιοκτήτες που προσέχουν πολύ τα αυτοκίνητα τους και κάνουν πραγματικά λίγα χιλιόμετρα. Άλλωστε αν πάρεις όμως αμάξι τριετίας, ο άλλος στάνταρ το πηγαινε σε εξουσιοδοτημένο, οπότε τσεκάρεις από την αντιπροσωπεία αν το αμάξι είχε ζημιές και πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει (παίρνεις τηλέφωνο και σου λένε).
Διαφορετική περίπτωση είναι οι μαντράδες, που πραγματικά είναι πολύ μαλάκες Το είχε γυναίκα, γιατρός, ναυτικός, αστροναύτης, βγάζω μόνο 300ευρώ, έχει βιβλίο σέρβις (που ποτέ δε σου δείχνουν), πήγαινε το όπου θες (ελπίζοντας να μη το πας, και αν του πεις για συνεργείο, αρχίζει δεν έχει ασφάλεια κτλ), τεστ ντραιβ τους φαίνεται περίεργο κτλ. Όλοι το ίδιο στυλάκι (δε καίγομαι να στο δώσω και χάρη σου κάνω) και τις ίδιες ατάκες, ενώ το δικό σου θέλουν να τους το χαρίσεις. Πραγματικά, μονο έναν έμπορο έχω γνωρίσει και μου φάνηκε ειλικρινής-δε μου είπε τις βλακείες. -
εμπορος και ειλικρινής, μαλλον θα το έχει κλείσει το μαγαζί του.
-
Μεταχειρισμενο μονο απο φιλο - συγγενη, διαφορετικα εξονυχιστικο ελεγχο (που δεν μπορουν να τον κανουν ολοι..)
Απο οικονομικης αποψεως προτιμω μεταχειρισμενο, γιατι ποτε δεν θα μαζεψω λεφτα ντουκου για καινουριο (δεν μπορω αιματηρες οικονομιες) και με τη σημερινη οικονομικη + εργασιακη ασταθεια δεν θελω να εχω το σπιτι μου υποθηκευμενο στις τραπεζες, προτιμω να τα δινω στα συνεργεια ....Χωρια που το καινουριο αν παθει τιποτα σοβαρο, στο γρατσουνισουν κλπ,τρελαινεσαι ενω για το μτχ δεν χολοσκας και τοσο.
Τα 2 αυτοκινητα που αλλαξα (αλφα 33 audi a4) ηταν μτχ απο συγγενεις - φιλους και επειδη τα ηξερα δεν αντιμετωπισα κανενα σοβαρο προβλημα. Παντα παιρνεις το ρισκο απλα καλο ειναι να φροντιζεις να μην ειναι τοσο μεγαλο οσο ειναι με την περιπτωση με τη μαντρα. Just my 2 cents που λενε και οι αγγλοι... -
για μεταχειρισμενο, ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΜΑΝΤΡΑΔΕΣ!
καλλίτερα είναι σε αντιπροσωπείες, όπου κάνουν ανταλλαγές, και έτσι θα βρέις μεταχειρισμενο, θα έχεις εγγύηση-πολλές αντιπροσωπειες δινουν στα μεταχ/να-,και όσο νάναι δεν κλείνει ΤΟΣΟ ευκολα όπως οι μάντρες.
-
To μεταχειρισμένο είναι καλή 'φάση' γιατί αγοράζεις περισσότερο αυτοκίνητο με τα χρήματά σου. Ειδικά τώρα που μου δίνεται η αίσθηση ότι οι τιμές αρχίζουν να προσαρμόζονται στα ευρωπαϊκά δεδομένα.
Όμως όπως και να το κάνουμε εμπεριέχει ένα ρίσκο. Όταν ακούς για σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας ακόμα και από γιαπωνέζικα αυτοκίνητα τότε δεν μπορείς παρά να είσαι επιφυλακτικός. Ρίσκο φυσικά υπάρχει και στο καινούριο αυτοκίνητο, αλλά εκεί τουλάχιστον υπάρχει η εγγύηση. Αλήθεια, το ευρωπαϊκό δίκαιο προβλέπει κάποια εγγύηση στα μεταχειρισμένα? -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Εχει γεμίσει η αγορά με μεταχειρισμένα, οπότε οι επιλογές είναι πάρα πολλές.
Απλά χρειάζεται καλός έλεγχος και θα πρέπει στάνταρ να υπάρχει και μηχανικός της εμπιστοσύνης ώστε να ελέγχει τα διάφορα μεταχειρισμένα που εντοπίζει ο υποψήφιος πελάτης. Συνήθως εκεί υπάρχει το πρόβλημα.
Πόσοι μηχανικοί έχουν διάθεση να τρέχουν να κοιτάζουν αυτοκίνητα... ;Και έχεις τόσο 'καλό' μηχανικό που θα τα βρει όλα? Ή ελπίζεις να βρει τα 'χοντρά'? Και απο μηχανικά? Παίρνεις ένα αυτοκίνητο, κοιτάς τα λάδια οκ, δεν βγάζει καπνό κλπ. Και αν μετά από λίγο δεις ότι ο προηγούμενος είχε βάλει άλλα, πιο χοντρά λάδια γιατί καίει το σύμπαν? Και αν και αν και αν?
Αυτό είναι που θέλει να γλιτώσει ο αγοραστής! Και τα χλμ τα γυρισμένα κλπ κλπ! Είχα βρει εγώ 106 ραλλύ(ε) 6ετίας με ελάχιστα χλμ και από 10 χλμ φαίνονταν υπερταλαιπωρημένο το αυτοκίνητο. Έλεγες μόνο όπως το έβλεπες ότι έχει στην ξεφτίλα 100κ+!
Το ξέρουμε ότι έχουμε πολλούς γιατρούς στην χώρα, αλλά όλοι κρατάνε το αυτοκίνητο 1 μήνα και το δίνουν? Δεν εξηγείται αλλιώς! -
Ο χρήστης irou37 έγραψε:
για μεταχειρισμενο, ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΜΑΝΤΡΑΔΕΣ!καλλίτερα είναι σε αντιπροσωπείες, όπου κάνουν ανταλλαγές, και έτσι θα βρέις μεταχειρισμενο, θα έχεις εγγύηση-πολλές αντιπροσωπειες δινουν στα μεταχ/να-,και όσο νάναι δεν κλείνει ΤΟΣΟ ευκολα όπως οι μάντρες.
Θέλεις να σου πω για αντιπροσωπεία που μου πούλησε μτχ με αρκετά λιγότερα χλμ?
(μην ρωτήσεις γιατί το πήρα) -
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Και έχεις τόσο 'καλό' μηχανικό που θα τα βρει όλα? Ή ελπίζεις να βρει τα 'χοντρά'? Και απο μηχανικά? Παίρνεις ένα αυτοκίνητο, κοιτάς τα λάδια οκ, δεν βγάζει καπνό κλπ. Και αν μετά από λίγο δεις ότι ο προηγούμενος είχε βάλει άλλα, πιο χοντρά λάδια γιατί καίει το σύμπαν? Και αν και αν και αν?
Αυτό είναι που θέλει να γλιτώσει ο αγοραστής! Και τα χλμ τα γυρισμένα κλπ κλπ! Είχα βρει εγώ 106 ραλλύ(ε) 6ετίας με ελάχιστα χλμ και από 10 χλμ φαίνονταν υπερταλαιπωρημένο το αυτοκίνητο. Έλεγες μόνο όπως το έβλεπες ότι έχει στην ξεφτίλα 100κ+!
Το ξέρουμε ότι έχουμε πολλούς γιατρούς στην χώρα, αλλά όλοι κρατάνε το αυτοκίνητο 1 μήνα και το δίνουν? Δεν εξηγείται αλλιώς!Μιλάμε για μηχανή, ηλεκτρικά και τις στούκες ...
Και προσωπικά έχω ως αρχή ότι το μεταχειρισμένα θα πρέπει να είναι μέχρι 20000 το πολύ και μέχρι 2 ετών ... Οχι παραπάνω.Eπίσης κάποια αυτοκίνητα θα τα αποφύγω εξαρχής γιατί ξέρω ότι μπορεί και να είναι 'σκισμένα'. Π.χ. 106 Rallye/Gt, Punto GT, Turbo βολίδες κλπ...κλπ...
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
για μεταχειρισμενο, ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΜΑΝΤΡΑΔΕΣ!
καλλίτερα είναι σε αντιπροσωπείες, όπου κάνουν ανταλλαγές, και έτσι θα βρέις μεταχειρισμενο, θα έχεις εγγύηση-πολλές αντιπροσωπειες δινουν στα μεταχ/να-,και όσο νάναι δεν κλείνει ΤΟΣΟ ευκολα όπως οι μάντρες.
Θέλεις να σου πω για αντιπροσωπεία που μου πούλησε μτχ με αρκετά λιγότερα χλμ?
(μην ρωτήσεις γιατί το πήρα)αν πρόκειται για αντιπροσωπεία της ΟΠΕΛ, θέλω να το κουβεντιάσουμε,το θέμα . Εκεί κατά καλλιθέα , και γύρω?
γιατι είχα μια αμφιβολία...για μένα.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Και έχεις τόσο 'καλό' μηχανικό που θα τα βρει όλα? Ή ελπίζεις να βρει τα 'χοντρά'? Και απο μηχανικά? Παίρνεις ένα αυτοκίνητο, κοιτάς τα λάδια οκ, δεν βγάζει καπνό κλπ. Και αν μετά από λίγο δεις ότι ο προηγούμενος είχε βάλει άλλα, πιο χοντρά λάδια γιατί καίει το σύμπαν? Και αν και αν και αν?
Αυτό είναι που θέλει να γλιτώσει ο αγοραστής! Και τα χλμ τα γυρισμένα κλπ κλπ! Είχα βρει εγώ 106 ραλλύ(ε) 6ετίας με ελάχιστα χλμ και από 10 χλμ φαίνονταν υπερταλαιπωρημένο το αυτοκίνητο. Έλεγες μόνο όπως το έβλεπες ότι έχει στην ξεφτίλα 100κ+!
Το ξέρουμε ότι έχουμε πολλούς γιατρούς στην χώρα, αλλά όλοι κρατάνε το αυτοκίνητο 1 μήνα και το δίνουν? Δεν εξηγείται αλλιώς!Μιλάμε για μηχανή, ηλεκτρικά και τις στούκες ...
Και προσωπικά έχω ως αρχή ότι το μεταχειρισμένα θα πρέπει να είναι μέχρι 20000 το πολύ και μέχρι 2 ετών ... Οχι παραπάνω.Eπίσης κάποια αυτοκίνητα θα τα αποφύγω εξαρχής γιατί ξέρω ότι μπορεί και να είναι 'σκισμένα'. Π.χ. 106 Rallye/Gt, Punto GT, Turbo βολίδες κλπ...κλπ...
αυτά δεν ειναι τα μόνα!
εχω δει και σκισμένα mercedes E200 , kαι c 180 .κλπ
ΤΑ ΒΜW παραδειγμα, σειρα 3 τι σου λένε?
ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ Η ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ