-
7 μηνες αναμονη για ένα 500αρακι 1.2 dualogic (ημιαυτοματο).
H παραλαβη έγινε προχθες και το 500αρακι εγραφε 8 χλμ. Το παρελαβα από την αντιπροσωπεια του Παζαρόπουλου στο Μοσχάτο. Η πρωτη δυσάρεστη εκπληξη ήρθε όταν ο πωλητης με ενημερωσε πως όταν το επλυναν ειδαν πως υπάρχει ενα μικρό ράγισμα στη γυάλινη οροφή. Εχει γίνει παραγγελία νεας οροφης η οποια θα έρθει σε μια εβδομάδα. Ψυχρολουσία από τη μια αλλα θα μπορουσε να ειναι χειρότερα, η αντιπροσωπεια να μου το παραδώσει, να δω εκ των υστέρων το ράγισμα και φυσικα μετα να προσπαθω να αποδείξω πως δεν είμαι ελέφαντας. Δεν καταλαβαινω το εξης όμως: γιατι μου παρουσιαζαν το γεγονος, ότι μου ανέφεραν για το ράγισμα, ως θετικό για εμένα. Αυτό δεν θα έπρεπε να κάνουν no matter what?; Αυτοι δεν κερδιζουν (που στη προκειμενη περιπτωση κερδισαν) όταν χτιζουν καλο ονομα? Ομολογουμενος με τον πωλητη με τον οποια ερχομουν σε συνεννόηση απο την αρχη της παραγγελίας από την αρχη δεν ειχα ιδιαιτερο προβλημα. Ηταν αρκετα ντοπρος ώστε να είναι ενταξει μαζι μου.
Η διαδρομη που καναμε στη παραλαβη μέχρι το σπιτι μου ηταν από το Μοσχάτο μέχρι περίπου το ύψος του Φαλήρου μεσω της Πειραιώς. Δεν οδηγησα εγω επειδη όταν εχεις οδηγησει από την εποχη των δεινοσαυρων είναι καπως. Είναι λιγο πρώιμο να βγαινουν συμπεράσματα με μια διαδρομη 2 χλμ αλλα οι αλλαγές του ημιαυτοματου κιβωτιου dualogic φανηκαν πολύ ομαλές.
Εντυπωση προκαλεί ο θόρυβος σε εμενα και τους δυο ακομα επιβάτες που ακόυγεται όταν ανοιγει και κλεινει η πόρτα του οδηγου. Είναι η πιεση στην αντλια για τις υδραυλικες αλλαγες ταχύτητας. Ο ηχος θυμιζει κάτι από Robocop και προσωπικα δεν ενοχλεί.Το αυτοκίνητο σταθμεύθηκε και κινήθηκε ελάχιστα την ίδια ημέρα αφου τυπικα η ασφάλεια αρχισε να ισχυει από τις 00.00 τα μεσάνυχτα. Παμε στην επομενη ημερα. Το αυτοκίνητο εχει γραψει 11 (ναι 11) ολοκληρα χλμ και ερχεται η ωρα να βάλω μπρος για να ελεγξω τους αισθητήρες στάθμευσης (τους οποιους δεν εχω ακουσει μέχρι τότε).
Προσπαθω να βάλω μπροστα και μένω στη προσπάθεια. Εμφανιζεται ένδειξη σφάλματος το κιβωτιου dualogic (η οποια στο εγχειρίδιο του dualogic αναφερει αμεσα επικοινωνια με service) και το αυτοκίνητο μπαινει αυτόματα σε Ν(εκρα), Οποιαδηποτε προσπάθεια για αλλαγη ταχύτητας δεν αποδίδει. Το κιβώτιο δεν ανταποκρίνεται όπως επίσης το αμάξι ΔΕΝ παίρνει μπροστα. Νέκρο εντελώς. Kaput. Απόπειρα να εκκινήσω το αμάξι με μια μορφή «safe mode” ακoλουθώντας πιστά οδηγιες από το εγχειρίδιο του dualogic αποβαίνουν άκαρπες. Η ένδειξη πια σφαλματος το dualogic εχει εξαφανιστει αλλα το κιβωτιο παραμένει στη Ν και δεν ανταποκρίνεται. Φυσικα ουτε λόγος για να πάρει μπρος. Η υδραυλικη αντλια του dualogic εχει τρελαθει κάνοντας ενα εντελως διαφορετικό θόρυβο σε σχεση με πριν. Κλήση λοιπον στην οδικη βοηθεια της φιατ οπου δεν υπαρχω ακομα καταχωρημενος αλλα σε έξαλλη κατασταση τους λεω πως το αμαξι δεν εχει κλεισει ΚΑΝ 24ωρο.Ακολουθει βόλτα με το φορτηγακι οδικης βοήθειας προς το service του Παζαροπουλου (ομολογουμένως τρομερη εμπειρια) οπου εκει με τη βοηθεια δυο πωλητων (αφου το σερβις ηταν κλειστο) το σπρωχνουμε μεσα στο χωρο τους.
Στιγμές φρίκης όταν βλέπεις το αμάξι σου να τσουλάει σπρώχνοντας. Ειχε συμπληρώσει μολις 24ωρο από τη στιγμη που εφυγε από την αντιπροσωπεια. Μετα την ατελειωτη χαρα και το γεγονος ότι το αμαξακι σου φτιαχνει τη διαθεση όπως λεει και ο Clarkson ακολουθησαν στιγμές φρίκης. Συναισθηματικός φορτισμός τεράστιος.Τι θα κανατε εσεις στη θεση μου από εδώ και περα; Βρισκομαι στην εργασια μου, εχω παρει το πρωι τηλεφωνο στο τμημα του σερβις για να τους εξηγησω πως εβγαλε ενδειξη προβληματος το κιβωτιο (η ενδειξη δεν υπάρχει πια). Και αναμενω. Τι αναμενω? Ένα αμαξι που ενδεχομένως παρουσιασει ξανα προβλημα στα 20χλμ?
-
7 μηνες αναμονη για ένα 500αρακι 1.2 dualogic (ημιαυτοματο).
H παραλαβη έγινε προχθες και το 500αρακι εγραφε 8 χλμ. Το παρελαβα από την αντιπροσωπεια του Παζαρόπουλου στο Μοσχάτο. Η πρωτη δυσάρεστη εκπληξη ήρθε όταν ο πωλητης με ενημερωσε πως όταν το επλυναν ειδαν πως υπάρχει ενα μικρό ράγισμα στη γυάλινη οροφή. Εχει γίνει παραγγελία νεας οροφης η οποια θα έρθει σε μια εβδομάδα. Ψυχρολουσία από τη μια αλλα θα μπορουσε να ειναι χειρότερα, η αντιπροσωπεια να μου το παραδώσει, να δω εκ των υστέρων το ράγισμα και φυσικα μετα να προσπαθω να αποδείξω πως δεν είμαι ελέφαντας. Δεν καταλαβαινω το εξης όμως: γιατι μου παρουσιαζαν το γεγονος, ότι μου ανέφεραν για το ράγισμα, ως θετικό για εμένα. Αυτό δεν θα έπρεπε να κάνουν no matter what?; Αυτοι δεν κερδιζουν (που στη προκειμενη περιπτωση κερδισαν) όταν χτιζουν καλο ονομα? Ομολογουμενος με τον πωλητη με τον οποια ερχομουν σε συνεννόηση απο την αρχη της παραγγελίας από την αρχη δεν ειχα ιδιαιτερο προβλημα. Ηταν αρκετα ντοπρος ώστε να είναι ενταξει μαζι μου.
Η διαδρομη που καναμε στη παραλαβη μέχρι το σπιτι μου ηταν από το Μοσχάτο μέχρι περίπου το ύψος του Φαλήρου μεσω της Πειραιώς. Δεν οδηγησα εγω επειδη όταν εχεις οδηγησει από την εποχη των δεινοσαυρων είναι καπως. Είναι λιγο πρώιμο να βγαινουν συμπεράσματα με μια διαδρομη 2 χλμ αλλα οι αλλαγές του ημιαυτοματου κιβωτιου dualogic φανηκαν πολύ ομαλές.
Εντυπωση προκαλεί ο θόρυβος σε εμενα και τους δυο ακομα επιβάτες που ακόυγεται όταν ανοιγει και κλεινει η πόρτα του οδηγου. Είναι η πιεση στην αντλια για τις υδραυλικες αλλαγες ταχύτητας. Ο ηχος θυμιζει κάτι από Robocop και προσωπικα δεν ενοχλεί.Το αυτοκίνητο σταθμεύθηκε και κινήθηκε ελάχιστα την ίδια ημέρα αφου τυπικα η ασφάλεια αρχισε να ισχυει από τις 00.00 τα μεσάνυχτα. Παμε στην επομενη ημερα. Το αυτοκίνητο εχει γραψει 11 (ναι 11) ολοκληρα χλμ και ερχεται η ωρα να βάλω μπρος για να ελεγξω τους αισθητήρες στάθμευσης (τους οποιους δεν εχω ακουσει μέχρι τότε).
Προσπαθω να βάλω μπροστα και μένω στη προσπάθεια. Εμφανιζεται ένδειξη σφάλματος το κιβωτιου dualogic (η οποια στο εγχειρίδιο του dualogic αναφερει αμεσα επικοινωνια με service) και το αυτοκίνητο μπαινει αυτόματα σε Ν(εκρα), Οποιαδηποτε προσπάθεια για αλλαγη ταχύτητας δεν αποδίδει. Το κιβώτιο δεν ανταποκρίνεται όπως επίσης το αμάξι ΔΕΝ παίρνει μπροστα. Νέκρο εντελώς. Kaput. Απόπειρα να εκκινήσω το αμάξι με μια μορφή «safe mode” ακoλουθώντας πιστά οδηγιες από το εγχειρίδιο του dualogic αποβαίνουν άκαρπες. Η ένδειξη πια σφαλματος το dualogic εχει εξαφανιστει αλλα το κιβωτιο παραμένει στη Ν και δεν ανταποκρίνεται. Φυσικα ουτε λόγος για να πάρει μπρος. Η υδραυλικη αντλια του dualogic εχει τρελαθει κάνοντας ενα εντελως διαφορετικό θόρυβο σε σχεση με πριν. Κλήση λοιπον στην οδικη βοηθεια της φιατ οπου δεν υπαρχω ακομα καταχωρημενος αλλα σε έξαλλη κατασταση τους λεω πως το αμαξι δεν εχει κλεισει ΚΑΝ 24ωρο.Ακολουθει βόλτα με το φορτηγακι οδικης βοήθειας προς το service του Παζαροπουλου (ομολογουμένως τρομερη εμπειρια) οπου εκει με τη βοηθεια δυο πωλητων (αφου το σερβις ηταν κλειστο) το σπρωχνουμε μεσα στο χωρο τους.
Στιγμές φρίκης όταν βλέπεις το αμάξι σου να τσουλάει σπρώχνοντας. Ειχε συμπληρώσει μολις 24ωρο από τη στιγμη που εφυγε από την αντιπροσωπεια. Μετα την ατελειωτη χαρα και το γεγονος ότι το αμαξακι σου φτιαχνει τη διαθεση όπως λεει και ο Clarkson ακολουθησαν στιγμές φρίκης. Συναισθηματικός φορτισμός τεράστιος.Τι θα κανατε εσεις στη θεση μου από εδώ και περα; Βρισκομαι στην εργασια μου, εχω παρει το πρωι τηλεφωνο στο τμημα του σερβις για να τους εξηγησω πως εβγαλε ενδειξη προβληματος το κιβωτιο (η ενδειξη δεν υπάρχει πια). Και αναμενω. Τι αναμενω? Ένα αμαξι που ενδεχομένως παρουσιασει ξανα προβλημα στα 20χλμ?
-
7 μηνες αναμονη για ένα 500αρακι 1.2 dualogic (ημιαυτοματο).
H παραλαβη έγινε προχθες και το 500αρακι εγραφε 8 χλμ. Το παρελαβα από την αντιπροσωπεια του Παζαρόπουλου στο Μοσχάτο. Η πρωτη δυσάρεστη εκπληξη ήρθε όταν ο πωλητης με ενημερωσε πως όταν το επλυναν ειδαν πως υπάρχει ενα μικρό ράγισμα στη γυάλινη οροφή. Εχει γίνει παραγγελία νεας οροφης η οποια θα έρθει σε μια εβδομάδα. Ψυχρολουσία από τη μια αλλα θα μπορουσε να ειναι χειρότερα, η αντιπροσωπεια να μου το παραδώσει, να δω εκ των υστέρων το ράγισμα και φυσικα μετα να προσπαθω να αποδείξω πως δεν είμαι ελέφαντας. Δεν καταλαβαινω το εξης όμως: γιατι μου παρουσιαζαν το γεγονος, ότι μου ανέφεραν για το ράγισμα, ως θετικό για εμένα. Αυτό δεν θα έπρεπε να κάνουν no matter what?; Αυτοι δεν κερδιζουν (που στη προκειμενη περιπτωση κερδισαν) όταν χτιζουν καλο ονομα? Ομολογουμενος με τον πωλητη με τον οποια ερχομουν σε συνεννόηση απο την αρχη της παραγγελίας από την αρχη δεν ειχα ιδιαιτερο προβλημα. Ηταν αρκετα ντοπρος ώστε να είναι ενταξει μαζι μου.
Η διαδρομη που καναμε στη παραλαβη μέχρι το σπιτι μου ηταν από το Μοσχάτο μέχρι περίπου το ύψος του Φαλήρου μεσω της Πειραιώς. Δεν οδηγησα εγω επειδη όταν εχεις οδηγησει από την εποχη των δεινοσαυρων είναι καπως. Είναι λιγο πρώιμο να βγαινουν συμπεράσματα με μια διαδρομη 2 χλμ αλλα οι αλλαγές του ημιαυτοματου κιβωτιου dualogic φανηκαν πολύ ομαλές.
Εντυπωση προκαλεί ο θόρυβος σε εμενα και τους δυο ακομα επιβάτες που ακόυγεται όταν ανοιγει και κλεινει η πόρτα του οδηγου. Είναι η πιεση στην αντλια για τις υδραυλικες αλλαγες ταχύτητας. Ο ηχος θυμιζει κάτι από Robocop και προσωπικα δεν ενοχλεί.Το αυτοκίνητο σταθμεύθηκε και κινήθηκε ελάχιστα την ίδια ημέρα αφου τυπικα η ασφάλεια αρχισε να ισχυει από τις 00.00 τα μεσάνυχτα. Παμε στην επομενη ημερα. Το αυτοκίνητο εχει γραψει 11 (ναι 11) ολοκληρα χλμ και ερχεται η ωρα να βάλω μπρος για να ελεγξω τους αισθητήρες στάθμευσης (τους οποιους δεν εχω ακουσει μέχρι τότε).
Προσπαθω να βάλω μπροστα και μένω στη προσπάθεια. Εμφανιζεται ένδειξη σφάλματος το κιβωτιου dualogic (η οποια στο εγχειρίδιο του dualogic αναφερει αμεσα επικοινωνια με service) και το αυτοκίνητο μπαινει αυτόματα σε Ν(εκρα), Οποιαδηποτε προσπάθεια για αλλαγη ταχύτητας δεν αποδίδει. Το κιβώτιο δεν ανταποκρίνεται όπως επίσης το αμάξι ΔΕΝ παίρνει μπροστα. Νέκρο εντελώς. Kaput. Απόπειρα να εκκινήσω το αμάξι με μια μορφή «safe mode” ακoλουθώντας πιστά οδηγιες από το εγχειρίδιο του dualogic αποβαίνουν άκαρπες. Η ένδειξη πια σφαλματος το dualogic εχει εξαφανιστει αλλα το κιβωτιο παραμένει στη Ν και δεν ανταποκρίνεται. Φυσικα ουτε λόγος για να πάρει μπρος. Η υδραυλικη αντλια του dualogic εχει τρελαθει κάνοντας ενα εντελως διαφορετικό θόρυβο σε σχεση με πριν. Κλήση λοιπον στην οδικη βοηθεια της φιατ οπου δεν υπαρχω ακομα καταχωρημενος αλλα σε έξαλλη κατασταση τους λεω πως το αμαξι δεν εχει κλεισει ΚΑΝ 24ωρο.Ακολουθει βόλτα με το φορτηγακι οδικης βοήθειας προς το service του Παζαροπουλου (ομολογουμένως τρομερη εμπειρια) οπου εκει με τη βοηθεια δυο πωλητων (αφου το σερβις ηταν κλειστο) το σπρωχνουμε μεσα στο χωρο τους.
Στιγμές φρίκης όταν βλέπεις το αμάξι σου να τσουλάει σπρώχνοντας. Ειχε συμπληρώσει μολις 24ωρο από τη στιγμη που εφυγε από την αντιπροσωπεια. Μετα την ατελειωτη χαρα και το γεγονος ότι το αμαξακι σου φτιαχνει τη διαθεση όπως λεει και ο Clarkson ακολουθησαν στιγμές φρίκης. Συναισθηματικός φορτισμός τεράστιος.Τι θα κανατε εσεις στη θεση μου από εδώ και περα; Βρισκομαι στην εργασια μου, εχω παρει το πρωι τηλεφωνο στο τμημα του σερβις για να τους εξηγησω πως εβγαλε ενδειξη προβληματος το κιβωτιο (η ενδειξη δεν υπάρχει πια). Και αναμενω. Τι αναμενω? Ένα αμαξι που ενδεχομένως παρουσιασει ξανα προβλημα στα 20χλμ?
-
Έχω μείνει άφωνος, για να μη πω μ@λ@κ@ς!!
Δεν μπορώ να σκεφτώ λογικά, μετά από αυτό που διάβασα.. -
Αυτοκίνητο εξυπηρέτησης σου έδωσαν να κάνεις τη δουλειά σου;;
Αν όχι απλά το απαιτείς. Ανα στροφή πώλησης είναι μάλλον δύσκολο να γίνει. Ελπίζεις απλά να στο διορθώσουν ΚΑΙ να μην ξαναβγάλει τίποτα άλλο. -
Φυσικά θα απαιτήσεις πλήρη αντικατάσταση οποιουδήποτε προβληματικού εξαρτήματος και επ' ουδενί λόγω επισκευή.
-
Monday Car?
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Monday Car?...και έλληνες 'αντιπρόσωποι', ίσον όρια εμφράγματος ...
Γιατί είχα πάντα την εντύπωση πως η σωστή φράση είναι 'Friday (afternoon) car' ;;
-
Συμβαίνουν. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να βρίζεις.
Απλά να βρίζεις χωρίς να στεναχωριέσαι. -
Ο χρήστης CptBill έγραψε:
Εντυπωση προκαλεί ο θόρυβος σε εμενα και τους δυο ακομα επιβάτες που ακόυγεται όταν ανοιγει και κλεινει η πόρτα του οδηγου. Είναι η πιεση στην αντλια για τις υδραυλικες αλλαγες ταχύτητας. Ο ηχος θυμιζει κάτι από Robocop και προσωπικα δεν ενοχλεί.
Εγω δεν καταλαβα τι κανει θορυβο.
Οταν ανοιγεις και κλεινεις τη πορτα του οδηγου, ακουγεται κατι αλλο, περα απο τη πορτα να κλεινει;
Το αφησαν το αμαξι να φυγει με ραγισμενη οροφη απο το εργοστασιο;
Μακαρι να'ναι καμια ασφαλεια. -
Λάθος που έγινε παραλαβή βασικά αρχής εξαρχής.
-
φακ φακ φακ...αι αμ τεροραιζντ..
-
Πακέτο άσχημο του έτυχε του παλικαριού
-
Ψυχραιμία! Δικαιολογημένα είσαι οργισμένος -ποιος δεν θα ταν- αλλά με φωνές και νεύρα δεν θα βγάλεις άκρη. Μάθε την ετυμηγορία και πες να σου την δώσουν γραπτώς. Και εννοείται να μην δεχθείς τίποτα λιγότερο από αντικατάσταση των μερών που παρουσιάζουν πρόβλημα. ΟΧΙ ΕΠΙΣΚΕΥΗ!
-
Ωραίο quality check control έχουν στη Fiat μου φαίνεται. Τελικά κάποια πράγματα δεν αλλάζουν ιδιαίτερα όσα χρόνια και να περάσουν αλλά αφού δεν αλλάζουν μην περιμένει και η οποιαδήποτε μάρκα να αλλάξει η θέση της και το όνομα της στην αγορά...
Φιλε μου, κάνε λίγο υπομονή και ελπίζω μετά την επισκευή να είναι όλα καλά. Δες το και συμβολικά,
**κακή αρχή = πολύ καλή συνέχεια ! **Με το καλό να το (ξανα)παραλάβεις εύχομαι !
-
Μεγαλο σπασιμο.
Λιγο οφτοπικ
Η ασφαλεια ξεκιναει τα μεσανυχτα;Εγω ξερω για τις 12 το μεσημερι. -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Ωραίο quality check control έχουν στη Fiat μου φαίνεται. Τελικά κάποια πράγματα δεν αλλάζουν ιδιαίτερα όσα χρόνια και να περάσουν αλλά αφού δεν αλλάζουν μην περιμένει και η οποιαδήποτε μάρκα να αλλάξει η θέση της και το όνομα της στην αγορά...Φιλε μου, κάνε λίγο υπομονή και ελπίζω μετά την επισκευή να είναι όλα καλά. Δες το και συμβολικά,
**κακή αρχή = πολύ καλή συνέχεια ! **Με το καλό να το (ξανα)παραλάβεις εύχομαι !
Δεν ελεγχονται ολα τα αυτοκινητα εξονυχιστικα. Ποιοτικο ελεγχο περνουν ολα.
Η ζημια μπορει να εγινε απο υπαλληλο της φορτωτικης που το οδηγησαν και το εβαλαν εβγαλαν πανω απο την νταλικα ή ακομη και απο υπαλληλο του Παζαροπουλου. Ααα και ο Παζαροπουλος δεν ειναι αυτος που για χρονια εχει το VAg?Eυχομαι καλα ξεμπερδεματα.
-
Αυτό δε σημαίνει ότι έπρεπε να το παραδώσουν κιόλας....
Μπροστά μου στη ford πριν 20 μέρες κατέβηκε από την νταλίκα ένα μικρό suv(αυτό που μοιάζει με το tiguan). Περιμένοντας στην αναμονή για το service ακούω τον πωλητή να κάνει τηλέφωνα στη μαμά εταιρία ότι το αμάξι κατέβηκε με σκασμένο λάστιχο και χτυπημένη ζάντα. Ρωτάει τι να κάνει κλπ. Από ότι κατάλαβα θα του έστελναν ζάντα και 4 λάστιχα(για να μην διαφέρουν).
Παίρνει στα καπάκια τον αγοραστή και του λέει ότι εντέλει το αμάξι δεν ήρθε και θα αργήσει 1-2 μέρες.
Έτσι δεν γ@μ@ς την ψυχολογία του πελάτη σου που έρχεται να παραλάβει το καινούργιο του αμαξι...Στη FIAT δε σκέφτηκαν να το κάνουν αυτό. 'Έλα μωρέ ας το πάρει τώρα έτσι και το φτιαχνουμε μετά'.
Στο κάτω κάτω ο άνθρωπος περίμενε το 500ράκι 8 μήνες. Ας του λέγανε 1 εβδομάδα ακόμα. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
. Ααα και ο Παζαροπουλος δεν ειναι αυτος που για χρονια εχει το VAg?Ακόμα με την VAg έχει σύμβαση, χρησιμοποιεί την αντιπροσωπεία της Fiat για συκοφαντία
-
Εμείς τα είπαμε...περαστικά
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Η ζημια μπορει να εγινε απο υπαλληλο της φορτωτικης που το οδηγησαν και το εβαλαν εβγαλαν πανω απο την νταλικα ή ακομη και απο υπαλληλο του Παζαροπουλου. Ααα και ο Παζαροπουλος δεν ειναι αυτος που για χρονια εχει το VAg?Eυχομαι καλα ξεμπερδεματα.
Τι ζημιά μπορεί να έγινε δηλαδή που δε μπορεί να γίνει σε οποιοδήποτε άλλο αυτόματο στον Παζαρόπουλο?
Πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να το βάλει κάποιος στο D και να οδηγήσει.
Τι σχέση έχει που ο Παζαρόπουλος έχει το VAG? Δεν έχει μόνο αυτό...έχει και Ford έχει και όλο το Fiat Group.
Τέσπα...θα μπορούσαν να το είχαν βρει...20κμ είχε!!!
Τι σου είπαν από το συνεργείο?
fiat 500 dualogic με ημερομηνία ληξης 24 ωρες