-
Για την ακρίβεια το θέμα είναι ανάμεσα στο Maverik 2,3 και το forester (με τα 156 άλογα) πιο να επιλεγεί... Παίζει και το Rav αλλά όχι τόσο πολυ.
Το Maverik το δίνουν προσφορά 28.000 Ε Full extra και δωρεάν (!) sevice εφ' όρου ζωής (περίεργο μου ακούγεται!). Επίσης από ότι ξέρω πάει για αλλαγή.
Το forester κοστίζει γύρω στις 33.000 E χωρίς να έχει τόσα extra.Από τετρακίνηση τι παίζει?
-
Για την ακρίβεια το θέμα είναι ανάμεσα στο Maverik 2,3 και το forester (με τα 156 άλογα) πιο να επιλεγεί... Παίζει και το Rav αλλά όχι τόσο πολυ.
Το Maverik το δίνουν προσφορά 28.000 Ε Full extra και δωρεάν (!) sevice εφ' όρου ζωής (περίεργο μου ακούγεται!). Επίσης από ότι ξέρω πάει για αλλαγή.
Το forester κοστίζει γύρω στις 33.000 E χωρίς να έχει τόσα extra.Από τετρακίνηση τι παίζει?
-
Για την ακρίβεια το θέμα είναι ανάμεσα στο Maverik 2,3 και το forester (με τα 156 άλογα) πιο να επιλεγεί... Παίζει και το Rav αλλά όχι τόσο πολυ.
Το Maverik το δίνουν προσφορά 28.000 Ε Full extra και δωρεάν (!) sevice εφ' όρου ζωής (περίεργο μου ακούγεται!). Επίσης από ότι ξέρω πάει για αλλαγή.
Το forester κοστίζει γύρω στις 33.000 E χωρίς να έχει τόσα extra.Από τετρακίνηση τι παίζει?
-
Παρε ΣανταΦε και θα με θυμηθεις...Παιξε και λιγο με το search να διαβασεις..
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΖΗΤΑΣ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟ SUV...
τΑ ΣΟΥΒ καταντησαν σαν κουστουμια..αλλο το μπλειζερ..αλλο το βραδινο..αλλο το καμηλο...αλλο το απογευματινο..αλλο το σμοκιν...
Για πες μας τι θες πιο πολυ απο ενα ΣΟΥΒ και ασε τα κατεληξα εδω και κατεληξα εκει...
ΜΗ ΝΕΥΡΙΑΣΕΙΣ για να σε συμβουλευσουμε καλυτερα εμεισ οι ειδημονες..ΧΑΧΑ
-
Ο χρήστης car_crazy έγραψε:
Το forester κοστίζει γύρω στις 33.000 E χωρίς να έχει τόσα extra.
Από τετρακίνηση τι παίζει?Στα 33Κ το forester είναι full extra. Η αρχική του τιμή είναι στα 29Κ που είναι εξοπλισμένο με τα βασικά. Η έκδοση με τα 33 έχει δερμάτινα καθίσματα, cruise control, ηλιοροφή, ηλεκτρονικό κλιμαρισμό κ.λ.π. Τι εννοείς δεν έχει τόσα έξτρα???
Εδώ υπάρχουν οι τιμές και 'οι εξοπλισμοί' για όλα τα foresterΗ τετρακίνηση στο forester είναι πραγματική με τρία διαφορικά (τεχνολογικά είναι η ΑΝΩΤΕΡΗ που υπάρχει στην αγορά) και υπάρχουν και κοντές σχέσεις, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν και στην άσφαλτο.
Το Maverick έχει ένα συμπλέκτη που αν διαπιστώσει σπινάρισμα μπροστά στέλνει ροπή και πίσω. Καμμία σχέση όπως αντιλαμβάνεσαι. -
Το Maverick έχει μέτρια τετρακίνηση πάει για αλλαγή και το εσωτερικό του είναι κάπως αμερικάνικο και με άσκημα πλαστικά. Έχει όμως μεγάλους χώρους.
Το Sante Fe είναι άσκημο, βαρύ πολύ άνετο και με χώρους και έχει ήδη εμφανιστεί το επόμενο μοντέλο. Επίσης διαθέτει και αυτό ψεύτικη τετρακίνηση.
Το Forester είναι ζωηρό πλέον (158 ίπποι) είναι το μόνο που διαθέτει κοντά, από τα λίγα με κανονική τετρακίνηση με 3 διαφορικά πολύ καλύτερη συμπεριφορά από τα προηγούμενα και στο δρόμο και εκτός αλλά υστερεί σε χώρους και δεν μπορείς να μπλοκάρεις το μεσαίο διαφορικό. Νομίζω ότι έχει περιορισμένης ολίσθησης πίσω. Προφανώς αφού μόλις έκανε μεγάλο facelift έχει περίπου 2 χρόνια ζωής ακόμα σαν μοντέλο.
Το RAV επίσης ζωηρό επίσης με 3 διαφορικά και καλό στην άσφαλτο αλλά υστερεί σε χώρους και το επόμενο μοντέλο έχει εμφανιστεί (το οποίο όμως θα είναι με 2 διαφορικά=κακή τετρακίνηση). Σχετικά ακριβό.
Το Mitsubishi Outlander επίσης με 3 διαφορικά που δεν μπλοκάρει κανένα και πλεονεκτεί σε χώρους από τα άλλα δυο. Το επόμενο μοντέλο έχει εμφανιστεί σε άλλες ηπείρους και είναι μεγαλύτερο.
Το Suzuki G Vitara είναι νέο και πολύ όμορφο, διαθέτει 3 διαφορικά και κανονικά κοντά και αξιοπρεπείς χώρους αλλά είναι προσανατολισμένο περισσότερο για εκτός δρόμου παρά για άσφαλτο όπου είναι σχετικά θορυβώδες και οι επιδόσεις του (140 άλογα) υπολείπονται των δυνατότερων Forester και RAV.
Από αυτά εγώ θα διάλεγα ανάμεσα σε Forester και G Vitara αλλά βέβαια άλλες προτεραιότητες έχω εγώ. Εσύ τι θέλεις να το κάνεις, τι περιμένεις να βρεις? -
Καλα ολα αυτα τα διαφορικα κ.λ.π. κ.λ.π. που λετε ΑΛΛΑ ο ανθρωπος δεν ειπε ΤΙ το θελει....
Πως μπορειτε να προτεινετε ετσι ' ελαφρα τη καρδια'???
Και αν πηγαινει κυνηγι? Τραβαει βαρκα - τροχοσπιτο??? θελει να συμετεχει σε light και εκδρομες 4χ4???
Σας φαινετε τοσο απιθανο να εχει ξεκινησει λαθος?
-
Ξαναδιαβαζοντας το να ζητησω προκαταβολικα συγνωμη αν το υφος μου βγαινει 'αγριο' δεν το εκανα επιτηδες. Προς αποφυγη παρεξηγησεων
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Ξαναδιαβαζοντας το να ζητησω προκαταβολικα συγνωμη αν το υφος μου βγαινει 'αγριο' δεν το εκανα επιτηδες. Προς αποφυγη παρεξηγησεωνAυτά να τα πεις αλλού, κακέ άνθρωπε!!!
Anyway, αναφέρει ότι είναι ανάμεσα σε αυτά τα δύο αυτοκίνητα.
Aν έχει ξεκινήσει λάθος τότε θα έπρεπε να μας το διευκρινίσει...Φίλε car_crazy o fokion_sportage έχει ένα δίκιο. Καλό είναι μας πεις τι ακριβώς θέλεις να κάνεις με το αυτοκίνητό σου, ώστε αν είσαι σε λάθος δρόμο να σε βάλουμε στο σωστό...
-
Εαν υποθέσουμε ότι η χρήση θα είναι κυρίως ασφάλτινη με μια δόση απο χιόνι ή άμμο, τότε οπωσδήποτε το forester!
Εαν υποθέσουμε ότι η χρήση θα είναι πιό 'άγρια' τότε θα πρέπει να διερευνήσουμε τα εξής (σε τυχαία σειρά):
α. ύψος απο το έδαφος
Το Forester έχει εαν θυμάμαι καλά 19εκ ύψος αλλά απο κάτω δεν περισεύει τίποτα που να κρέμεται. Το Maverick πίσω στις αναρτήσεις θέλει προσοχή γιατί τα ψαλίδια είναι πολύ κοντά στο έδαφος και υπάρχει κίνδυνος. Πάντως τυπικά είναι πιο ψηλό.
β. αξιοπιστία/αντοχή
Νομίζω ότι εδώ η εγγύηση της Ford δίνει το προβάδισμα έτσι κι αλλιώς άσχετα εαν θεωρώ το Forester πιο αξιόπιστο αλλά και με πιο ακριβά service.
γ. πρόβολοι
Το Maverick έχει το προβάδισμα
δ. λάστιχα
Εδώ ότι και να πούμε εαν θέλει κάποιος να πάει εκτός πρέπει να υπολογίζει ~600
-
Λοιπόν, αρχικά ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας
Να ξεκαθαρίσω ότι το αυτοκίνητο δεν προορίζεται για εμένα αλλά για γνωστούς μου...Παράλειψη μου να μην αναφέρω για τη χρήση του...
Ουσιαστικά η χρήση θα είναι σε άσφαλτο και χιόνι-πάγο. Από όσο γνωρίζω δεν προορίζεται για έντονο Off-Road και μεγάλο ποσοστό της κίνησης του θα είναι στην Αθήνα.Όταν λέτε κοντές σχέσεις τι εννοείτε? Είναι κάτι σαν το low που έχει π.χ. το Cherokee?
Επίσης για το service εφ' όρου ζωής του Maverik είναι δυνατόν? Δηλαδή αν κάποιος κάνει 300 χιλιόμετρα καθημερινά θα του κάνουν δωρεάν service κάθε 1,5 μήνα???
-
Ο χρήστης car_crazy έγραψε:
Λοιπόν, αρχικά ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας
Να ξεκαθαρίσω ότι το αυτοκίνητο δεν προορίζεται για εμένα αλλά για γνωστούς μου...
Παράλειψη μου να μην αναφέρω για τη χρήση του...
Ουσιαστικά η χρήση θα είναι σε άσφαλτο και χιόνι-πάγο. Από όσο γνωρίζω δεν προορίζεται για έντονο Off-Road και μεγάλο ποσοστό της κίνησης του θα είναι στην Αθήνα.Όταν λέτε κοντές σχέσεις τι εννοείτε? Είναι κάτι σαν το low που έχει π.χ. το Cherokee?
Επίσης για το service εφ' όρου ζωής του Maverik είναι δυνατόν? Δηλαδή αν κάποιος κάνει 300 χιλιόμετρα καθημερινά θα του κάνουν δωρεάν service κάθε 1,5 μήνα???
Όπως μας τα περιγράφεις forester δαγκωτό...
Άσε που ακόμα και στο off-road είναι καλύτερο από το Maverick λογω μεγαλύτερης απόστασης από το έδαφος (vasdaris είναι πλέον 205mm για το ατμοσφαιρικό) και έχει και τις κοντές σχέσεις (car_crazy ναι τέτοιες κοντές είναι low όπως λες).
Το Maverick υπερτερεί στους προβόλους, αλλά εφόσον το αυτοκίνητο δεν θα χρησιμοποιηθεί εκτός δρόμου οι φίλοι σου δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα... Σε χιόνι πάγο το forester είνα αρχηγός... -
Mε ολο το σεβασμο στα λεφτα του αλλου θα ελεγα forester - outlander - ισως και vitara τωρα πια.
Μεταχειρισμενο δεν το σκευτονται?
-
Ο χρήστης car_crazy έγραψε:
Λοιπόν, αρχικά ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας
Να ξεκαθαρίσω ότι το αυτοκίνητο δεν προορίζεται για εμένα αλλά για γνωστούς μου...Παράλειψη μου να μην αναφέρω για τη χρήση του...
Ουσιαστικά η χρήση θα είναι σε άσφαλτο και χιόνι-πάγο. Από όσο γνωρίζω δεν προορίζεται για έντονο Off-Road και μεγάλο ποσοστό της κίνησης του θα είναι στην Αθήνα.ΟΚ. Forester.-
-
Όχι δεν σκέφτονται για μεταχειρισμένο...
Μάλλον για το service δεν γνωρίζετε...(συγνώμη που επιμένω στο συγκεκριμένο ερώτημα αλλά το θεωρώ μεγάλο πλεονέκτημα να ξέρεις ότι δεν θα πληρώνεις τίποτα για το αυτοκίνητο παρα μόνο την βενζίνη του... )
-
.
Ο χρήστης car_crazy έγραψε:
Όχι δεν σκέφτονται για μεταχειρισμένο...Μάλλον για το service δεν γνωρίζετε...(συγνώμη που επιμένω στο συγκεκριμένο ερώτημα αλλά το θεωρώ μεγάλο πλεονέκτημα να ξέρεις ότι δεν θα πληρώνεις τίποτα για το αυτοκίνητο παρα μόνο την βενζίνη του... )
Τα λάστιχα / αμορτισέρ / τακάκια καλύπτονται από το 'δωρεάν service';
.
-
Forester!
Επίσης συμφωνώ ότι και το Outlander προσφέρει αντίστοιχα στοιχεία με το forester.Εαν το κριτήριο είναι απόλυτα η τιμή, θα πρέπει να ξεκαθαριστεί κάτι ακόμα. Εαν δωθεί σαν προκαταβολή το προηγούνεο αυτοκίνητο, σε τι τιμή το 'αγοράζει' η αντιπροσωπεία. Εκεί πέφτει πολύ 'κλάμα...'
Στην περίπτωση του δωρεάν Service, θα πρέπει **ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ **
να γίνει διευκρίνηση σχετικά με το ΤΙ περιλαμβάνει!Είμαι βέβαιος ότι αυτά τα χρήματα θα τα πάρει πίσω η αντιπροσωπεία με κάποιον τρόπο απο άλλα πράγματα.
πχ Δωρεάν αλλαγή λάδια/φίλτρα αλλά τα τακάκια 400
-
Ο χρήστης vasdaris έγραψε:
Πρακτικά το 'δωρεάν' δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο των Εταιριών καλώς ή κακώς.
Σωστο - το ιδιο 'δωρεαν' ισχυει και για τα ΚΙΑ και ειδικα το sorento 3.5 ( μακρυα απο το 2.4) σαν ενα λιγο πιο 'απ' ολα'
Αλλα περι ορεξεως..... και χρηματων.....
-
Καταρχην εχω να πω τα εξης..
-
Το σερβις της ΚΙΑ καλυπτει τα παντα εκτος απο τακακια και λαστιχα..Ακομα αν κανεις και 300κμ καθε μερα θα σου κανουν τα σερβις κανονικα..Αλλα το εφορου ζωης ειναι μονο για τον πρωτο ιδιοκτητη..Οχι δεν κρυβεται πουστια στις τιμες των ανταλλακτικων πχ τακακια..Απλως ολα ανηκουν στο τιμολογιακο policy του Δαβαρη αφου σε 100 Σορεντο η Σαντα Φε παιρνει εξτρα πριμ απο Κορεα..Αυτα για το Δαβαρη..
-
Για τη χρηση που θελεις το αμαξι καλυτερα παρε το νεο 2λιτρο βιταρα..Το Φορεστερ το απλο 158Hp ειναι πολυ ακριβο για αυτα που προσφερει..Συν οτι με 6κ παραπανω παιρνεις το 2.5 που μαμαει..Το νεο φορεστερ εχει και πολυ συντηρητικη σχεδιαση και θα αντικατασταθει πολυ γρηγορα οπως και το νεο Ιμπρεζα(ασχετο)
3.Το ΣανταΦε φαινεται βαρυ αλλα δεν ειναι..Η εμφανιση ΟΚ ειναι υποκειμενικο στοιχειο..Αλλα μην νομιζετε ειναι παρα πολυ στιβαρο και καθολου plumby ride..Οι οffroad-ακηδες καταλαβαινετε τι εννοω..
4.Για τη χρηση που το θελεις παρε οτι SUV θελεις...Ουτως η αλλο ασιατικο θα παρεις(Ιαπωνια-Κορεα)..καλυπτουν το 99% των πωλησεων SUV..
5.αμα σκασεις 35κ δωσε κατι ακομα και χτυπα το δασοφυλακα με τα 2.5 λιτρα..Γιατι οπως λενε και οι φιλοι αμερικανοι..
There is no replacement for displacement.. -
-
Παρόλο που θα έχει πιο ολοκληρωμένο εργαλείο με τα Forester (ειδικά πλέον με τα πολλά άλογα) ή έστω Outlander με μάλλον καλύτερους χώρους (το G Vitara είναι λίγο πιο άγριο) μπορεί οι χώροι του Maverick σε συνδυασμό με το πιο επιβλητικό παρουσαστικό και τα δωρεάν κόλπα να του κάνουν (και να του περισσεύουν!). Είπαμε όμως ότι μόνο το G Vitara είναι νέο μοντέλο που δεν τελειώνει λίγο ή πολύ γρήγορα όπως τα άλλα (αλλά και το RAV4 και το Santa Fe)
Αλλά βέβαια αν είναι να πέσει σε προσθιοκίνητο τότε μάλλον του κάνουν και όλα τα άλλα (CRV, Xtrail, Sportage, Tucson) -
Ευχαριστώ πολύ και πάλι για όλες τις απαντήσεις. Τελικά μάλλον οι φίλοι καταλήγουν στο Maverik. Να σας πώ την αλήθεια παρόλο τις καλύτερες προδιαγραφές του Forester και εγώ αυτό θα προτιμούσα γιατί μου αρέσει πιο πολύ εμφανισιακά. Είναι και πιο φθηνό, δελεαστικά και τα δωρεάν service...
SUV μέχρι 33.000 Ε