-
Aρχίζω μία σύντομη εξιστόρηση...
...Μετά από τροχαίο ατύχημα, σημειώνω ότι η υπαιτιότητα δεν ήταν δική μου, έστειλα το αυτοκίνητό μου (Peugeot 206 c.c.) για επισκευή στο συνεργείο της Peugeot Lion Hellas. Το αυτοκίνητο ήταν καινούργιο (8 μηνών) με 9000 χλμ.
Κράτησαν το αυτοκίνητο 3 μήνες στο συνεργείο (προφασιζόμενοι τη σειρά αναμονής, δίχως να μου παραχωρεθεί άλλο αυτοκίνητο για χρήση και αυτό διότι η Peugeot Assistance 'συνήθως' δεν δικαιολογεί παραχώρηση άλλου αυτοκινήτου προς χρήση σε περίπτωση τροχαίου). Μετά από 3 μήνες που το παρέλαβα και εξόφλησα το ποσό της επισκευής, το αυτοκίνητο είχε μηχανικά και λειτουργικά προβλήματα π.χ. δεν άνοιγε η οροφή, δεν έκλεινε το πορτ-πα-γκάζ, οι χαραμάδες στα πλαϊνά σημεία του πορτ-πα-γκάζ 'διάπλατες' έμπαζαν νερά στο πλύσιμο και την βροχή, το αυτοκίνητο ανέβαζε θερμοκρασία στο κόκκινο στο πρώτο φανάρι που συναντούσα, το βρήκα γδαρμένο στο χρώμα...
Το επέστρεψα ξανά στο συνεργείο για επισκευή και μετά από μεγάλη ταλαιπωρία κατάφερα να δανειστώ αυτοκίνητο από την Sixth με την οποία συνεργάζονται για ενοικιάσεις αυτοκινήτων. (Η αντιπροσωπία είχε παραλάβει το αυτοκίνητό μου στην Ελλάδα τον Οκτώβριο 2001 ενώ εγώ το αγόρασα 17.12.01 και μου έλεγαν ότι είχε λήξει το 12μηνο και ότι κατά συνέπεια δεν ήμουν μέσα στην εγγύηση και δεν δικαιούμαι αυτοκίνητο).
Δύο μέρες αργότερα με ενημέρωσαν πως ένα ανταλλακτικό έπρεπε να έρθει από την Γαλλία και αυτό θα έπαιρνε 2 εβδομάδες, οπότε να επέστρεφα το νοικιασμένο δικό τους αυτοκίνητο και να παραλάμβανα το δικό μου... σε 2 εβδομάδες να ξαναπήγαινα το δικό μου για να βάλουν το ανταλλακτικό (σημειώνω ότι δεν ήταν σε θέση να κινηθεί διότι δεν λειτουργούσε η πρώτη σκάλα του βεντιλατέρ)! Εσείς θα το ρισκάρατε?Τους εξήγησα ξανά και ξανά ότι επειδή εργάζομαι δεν έχω τη δυνατότητα να πηγαινοέρχομαι στον Κηφισό, επιπρόσθετα συμπίπτουν και τα ωράρια λειτουργίας τους με την εργασία μου (μέχρι τότε χρεωνόμουνα άδεια από τη δουλειά μου). Τους πρότεινα να κρατήσουν το αυτοκίνητό μου και όταν θα παραλάμβαναν το ανταλλακτικό και θα έκαναν την επισκευή να με ενημέρωναν για να το παραλάβω. Αυτό όμως είχε ως συνέπεια να κρατώ εγώ το δικό τους αυτοκίνητο και τότε... το ανταλλακτικό βρέθηκε σε μία μέρα!!! Μου ζήτησαν αυθημερόν να σπεύσω στο συνεργείο και να παραδώσω το αυτοκίνητο που μου είχε παραχωρεθεί για χρήση, παραλαμβάνοντας το δικό μου, πράγμα ανέφικτο διότι βρισκόμουν ήδη στην εργασία μου και δεν είχα ζητήσει άδεια εκείνη την ημέρα. Τότε μου έλεγαν πως θα χρεωθώ το αυτοκίνητο με τα αντίστοιχα έξοδα της ενοικιάσεως, μέχρι να πάω να παραλάβω το δικό μου (δηλαδή 2-3 ημέρες διότι μεσολαβούσε Σαββατοκύριακο και η εταιρεία Sixth στην Lion Hellas ήταν κλειστή).
Όταν τελικά πήγα ξανά στο συνεργείο για την οριστική παραλαβή, είδα με έκπληξη ότι δεν ήταν πλήρως επισκευασμένο διότι είχαν 'ξεχάσει' την τελευταία εργασία της Βαφής! Περίμενα λοιπόν εκείνο το πρωί στο συνεργείο να το βάψουν και μισή ώρα αργότερα μου εξήγησαν ότι το επισκεύασαν μεν αλλά με πινελάκι δε! Τότε ζήτησα να γίνει η επισκευή με την ορθή μέθοδο και έτσι χρειάστηκε να γίνει για τρίτη φορά εισαγωγή του αυτοκινήτου στο συνεργείο (και αυτό διότι έσπευσαν να ακυρώσουν τα έγγραφα παραλαβής από μέρους τους, του αυτοκινήτου, πριν προλάβω να το δω και να αποδεχθώ ενδεχομένως να το παραλάβω).
Σήμερα με ενημερώνουν ότι η επισκευή που απομένει (βαφή), να σημειώσω εδώ ότι η βλάβη προκλήθηκε από δική τους υπαιτιότητα κατά την επισκευή και όχι από το τροχαίο, θα αντιμετωπιστεί 'τοπικά' και όχι όπως προβλέπεται σε τέτοιες περιπτώσεις, δηλαδή ξύσιμο, βαφή, φούρνος και στέγνωμα της λαμαρίνας ολικά.
...Μου ζήτησαν να κάνω και το Service εκεί!
Λοιπόν, πως σας φαίνονται όλα αυτά? ...θα κάνω ταξιδάκι στην Peugeot Γαλλίας μου φαίνεται και δέν με χαλάει καθόλου!! Κρίμα που όλοι οι φίλοι μου έχουν πάρει Peugeot, δεν νομίζω να το επαναλάβουμε.΅
Εχθές απεβίωσε και ο Πρόεδρος της εταιρείας Γαλλίας... -
Aρχίζω μία σύντομη εξιστόρηση...
...Μετά από τροχαίο ατύχημα, σημειώνω ότι η υπαιτιότητα δεν ήταν δική μου, έστειλα το αυτοκίνητό μου (Peugeot 206 c.c.) για επισκευή στο συνεργείο της Peugeot Lion Hellas. Το αυτοκίνητο ήταν καινούργιο (8 μηνών) με 9000 χλμ.
Κράτησαν το αυτοκίνητο 3 μήνες στο συνεργείο (προφασιζόμενοι τη σειρά αναμονής, δίχως να μου παραχωρεθεί άλλο αυτοκίνητο για χρήση και αυτό διότι η Peugeot Assistance 'συνήθως' δεν δικαιολογεί παραχώρηση άλλου αυτοκινήτου προς χρήση σε περίπτωση τροχαίου). Μετά από 3 μήνες που το παρέλαβα και εξόφλησα το ποσό της επισκευής, το αυτοκίνητο είχε μηχανικά και λειτουργικά προβλήματα π.χ. δεν άνοιγε η οροφή, δεν έκλεινε το πορτ-πα-γκάζ, οι χαραμάδες στα πλαϊνά σημεία του πορτ-πα-γκάζ 'διάπλατες' έμπαζαν νερά στο πλύσιμο και την βροχή, το αυτοκίνητο ανέβαζε θερμοκρασία στο κόκκινο στο πρώτο φανάρι που συναντούσα, το βρήκα γδαρμένο στο χρώμα...
Το επέστρεψα ξανά στο συνεργείο για επισκευή και μετά από μεγάλη ταλαιπωρία κατάφερα να δανειστώ αυτοκίνητο από την Sixth με την οποία συνεργάζονται για ενοικιάσεις αυτοκινήτων. (Η αντιπροσωπία είχε παραλάβει το αυτοκίνητό μου στην Ελλάδα τον Οκτώβριο 2001 ενώ εγώ το αγόρασα 17.12.01 και μου έλεγαν ότι είχε λήξει το 12μηνο και ότι κατά συνέπεια δεν ήμουν μέσα στην εγγύηση και δεν δικαιούμαι αυτοκίνητο).
Δύο μέρες αργότερα με ενημέρωσαν πως ένα ανταλλακτικό έπρεπε να έρθει από την Γαλλία και αυτό θα έπαιρνε 2 εβδομάδες, οπότε να επέστρεφα το νοικιασμένο δικό τους αυτοκίνητο και να παραλάμβανα το δικό μου... σε 2 εβδομάδες να ξαναπήγαινα το δικό μου για να βάλουν το ανταλλακτικό (σημειώνω ότι δεν ήταν σε θέση να κινηθεί διότι δεν λειτουργούσε η πρώτη σκάλα του βεντιλατέρ)! Εσείς θα το ρισκάρατε?Τους εξήγησα ξανά και ξανά ότι επειδή εργάζομαι δεν έχω τη δυνατότητα να πηγαινοέρχομαι στον Κηφισό, επιπρόσθετα συμπίπτουν και τα ωράρια λειτουργίας τους με την εργασία μου (μέχρι τότε χρεωνόμουνα άδεια από τη δουλειά μου). Τους πρότεινα να κρατήσουν το αυτοκίνητό μου και όταν θα παραλάμβαναν το ανταλλακτικό και θα έκαναν την επισκευή να με ενημέρωναν για να το παραλάβω. Αυτό όμως είχε ως συνέπεια να κρατώ εγώ το δικό τους αυτοκίνητο και τότε... το ανταλλακτικό βρέθηκε σε μία μέρα!!! Μου ζήτησαν αυθημερόν να σπεύσω στο συνεργείο και να παραδώσω το αυτοκίνητο που μου είχε παραχωρεθεί για χρήση, παραλαμβάνοντας το δικό μου, πράγμα ανέφικτο διότι βρισκόμουν ήδη στην εργασία μου και δεν είχα ζητήσει άδεια εκείνη την ημέρα. Τότε μου έλεγαν πως θα χρεωθώ το αυτοκίνητο με τα αντίστοιχα έξοδα της ενοικιάσεως, μέχρι να πάω να παραλάβω το δικό μου (δηλαδή 2-3 ημέρες διότι μεσολαβούσε Σαββατοκύριακο και η εταιρεία Sixth στην Lion Hellas ήταν κλειστή).
Όταν τελικά πήγα ξανά στο συνεργείο για την οριστική παραλαβή, είδα με έκπληξη ότι δεν ήταν πλήρως επισκευασμένο διότι είχαν 'ξεχάσει' την τελευταία εργασία της Βαφής! Περίμενα λοιπόν εκείνο το πρωί στο συνεργείο να το βάψουν και μισή ώρα αργότερα μου εξήγησαν ότι το επισκεύασαν μεν αλλά με πινελάκι δε! Τότε ζήτησα να γίνει η επισκευή με την ορθή μέθοδο και έτσι χρειάστηκε να γίνει για τρίτη φορά εισαγωγή του αυτοκινήτου στο συνεργείο (και αυτό διότι έσπευσαν να ακυρώσουν τα έγγραφα παραλαβής από μέρους τους, του αυτοκινήτου, πριν προλάβω να το δω και να αποδεχθώ ενδεχομένως να το παραλάβω).
Σήμερα με ενημερώνουν ότι η επισκευή που απομένει (βαφή), να σημειώσω εδώ ότι η βλάβη προκλήθηκε από δική τους υπαιτιότητα κατά την επισκευή και όχι από το τροχαίο, θα αντιμετωπιστεί 'τοπικά' και όχι όπως προβλέπεται σε τέτοιες περιπτώσεις, δηλαδή ξύσιμο, βαφή, φούρνος και στέγνωμα της λαμαρίνας ολικά.
...Μου ζήτησαν να κάνω και το Service εκεί!
Λοιπόν, πως σας φαίνονται όλα αυτά? ...θα κάνω ταξιδάκι στην Peugeot Γαλλίας μου φαίνεται και δέν με χαλάει καθόλου!! Κρίμα που όλοι οι φίλοι μου έχουν πάρει Peugeot, δεν νομίζω να το επαναλάβουμε.΅
Εχθές απεβίωσε και ο Πρόεδρος της εταιρείας Γαλλίας... -
Aρχίζω μία σύντομη εξιστόρηση...
...Μετά από τροχαίο ατύχημα, σημειώνω ότι η υπαιτιότητα δεν ήταν δική μου, έστειλα το αυτοκίνητό μου (Peugeot 206 c.c.) για επισκευή στο συνεργείο της Peugeot Lion Hellas. Το αυτοκίνητο ήταν καινούργιο (8 μηνών) με 9000 χλμ.
Κράτησαν το αυτοκίνητο 3 μήνες στο συνεργείο (προφασιζόμενοι τη σειρά αναμονής, δίχως να μου παραχωρεθεί άλλο αυτοκίνητο για χρήση και αυτό διότι η Peugeot Assistance 'συνήθως' δεν δικαιολογεί παραχώρηση άλλου αυτοκινήτου προς χρήση σε περίπτωση τροχαίου). Μετά από 3 μήνες που το παρέλαβα και εξόφλησα το ποσό της επισκευής, το αυτοκίνητο είχε μηχανικά και λειτουργικά προβλήματα π.χ. δεν άνοιγε η οροφή, δεν έκλεινε το πορτ-πα-γκάζ, οι χαραμάδες στα πλαϊνά σημεία του πορτ-πα-γκάζ 'διάπλατες' έμπαζαν νερά στο πλύσιμο και την βροχή, το αυτοκίνητο ανέβαζε θερμοκρασία στο κόκκινο στο πρώτο φανάρι που συναντούσα, το βρήκα γδαρμένο στο χρώμα...
Το επέστρεψα ξανά στο συνεργείο για επισκευή και μετά από μεγάλη ταλαιπωρία κατάφερα να δανειστώ αυτοκίνητο από την Sixth με την οποία συνεργάζονται για ενοικιάσεις αυτοκινήτων. (Η αντιπροσωπία είχε παραλάβει το αυτοκίνητό μου στην Ελλάδα τον Οκτώβριο 2001 ενώ εγώ το αγόρασα 17.12.01 και μου έλεγαν ότι είχε λήξει το 12μηνο και ότι κατά συνέπεια δεν ήμουν μέσα στην εγγύηση και δεν δικαιούμαι αυτοκίνητο).
Δύο μέρες αργότερα με ενημέρωσαν πως ένα ανταλλακτικό έπρεπε να έρθει από την Γαλλία και αυτό θα έπαιρνε 2 εβδομάδες, οπότε να επέστρεφα το νοικιασμένο δικό τους αυτοκίνητο και να παραλάμβανα το δικό μου... σε 2 εβδομάδες να ξαναπήγαινα το δικό μου για να βάλουν το ανταλλακτικό (σημειώνω ότι δεν ήταν σε θέση να κινηθεί διότι δεν λειτουργούσε η πρώτη σκάλα του βεντιλατέρ)! Εσείς θα το ρισκάρατε?Τους εξήγησα ξανά και ξανά ότι επειδή εργάζομαι δεν έχω τη δυνατότητα να πηγαινοέρχομαι στον Κηφισό, επιπρόσθετα συμπίπτουν και τα ωράρια λειτουργίας τους με την εργασία μου (μέχρι τότε χρεωνόμουνα άδεια από τη δουλειά μου). Τους πρότεινα να κρατήσουν το αυτοκίνητό μου και όταν θα παραλάμβαναν το ανταλλακτικό και θα έκαναν την επισκευή να με ενημέρωναν για να το παραλάβω. Αυτό όμως είχε ως συνέπεια να κρατώ εγώ το δικό τους αυτοκίνητο και τότε... το ανταλλακτικό βρέθηκε σε μία μέρα!!! Μου ζήτησαν αυθημερόν να σπεύσω στο συνεργείο και να παραδώσω το αυτοκίνητο που μου είχε παραχωρεθεί για χρήση, παραλαμβάνοντας το δικό μου, πράγμα ανέφικτο διότι βρισκόμουν ήδη στην εργασία μου και δεν είχα ζητήσει άδεια εκείνη την ημέρα. Τότε μου έλεγαν πως θα χρεωθώ το αυτοκίνητο με τα αντίστοιχα έξοδα της ενοικιάσεως, μέχρι να πάω να παραλάβω το δικό μου (δηλαδή 2-3 ημέρες διότι μεσολαβούσε Σαββατοκύριακο και η εταιρεία Sixth στην Lion Hellas ήταν κλειστή).
Όταν τελικά πήγα ξανά στο συνεργείο για την οριστική παραλαβή, είδα με έκπληξη ότι δεν ήταν πλήρως επισκευασμένο διότι είχαν 'ξεχάσει' την τελευταία εργασία της Βαφής! Περίμενα λοιπόν εκείνο το πρωί στο συνεργείο να το βάψουν και μισή ώρα αργότερα μου εξήγησαν ότι το επισκεύασαν μεν αλλά με πινελάκι δε! Τότε ζήτησα να γίνει η επισκευή με την ορθή μέθοδο και έτσι χρειάστηκε να γίνει για τρίτη φορά εισαγωγή του αυτοκινήτου στο συνεργείο (και αυτό διότι έσπευσαν να ακυρώσουν τα έγγραφα παραλαβής από μέρους τους, του αυτοκινήτου, πριν προλάβω να το δω και να αποδεχθώ ενδεχομένως να το παραλάβω).
Σήμερα με ενημερώνουν ότι η επισκευή που απομένει (βαφή), να σημειώσω εδώ ότι η βλάβη προκλήθηκε από δική τους υπαιτιότητα κατά την επισκευή και όχι από το τροχαίο, θα αντιμετωπιστεί 'τοπικά' και όχι όπως προβλέπεται σε τέτοιες περιπτώσεις, δηλαδή ξύσιμο, βαφή, φούρνος και στέγνωμα της λαμαρίνας ολικά.
...Μου ζήτησαν να κάνω και το Service εκεί!
Λοιπόν, πως σας φαίνονται όλα αυτά? ...θα κάνω ταξιδάκι στην Peugeot Γαλλίας μου φαίνεται και δέν με χαλάει καθόλου!! Κρίμα που όλοι οι φίλοι μου έχουν πάρει Peugeot, δεν νομίζω να το επαναλάβουμε.΅
Εχθές απεβίωσε και ο Πρόεδρος της εταιρείας Γαλλίας... -
Τί να σου πω βρε κορίτσι μου;
Είσαι ακόμα ψύψραιμη; Δεν τους πλάκωσες στις κλωτσιές;Ότι και να πω είναι λίγο. Η επίσκεψη στη Γαλλία είναι επιβεβλημένη
ΥΓ: Αν και δεν περίμενα τίποτα διαφορετικό από τους ....
-
Έτσι όπως φτιάχνουν τα αυτοκίνητά τους, εγώ απορώ πως και έχουν και after sales...
πέρα απο την πλάκα όμως, απαράδεκτη η στάση της εταιρείας. Εάν δεν μπορούν να κάνουν τη δουλειά σωστά και έγκαιρα ας μην την αναλαμβάνουν στο κάτω-κάτω -
Μην κρίνεις μια εταιρεία από ένα κακό συνεργείο. Απλώς άλλαξε το!
Στείλε και κανα μαιλ στην Γαλλία -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Μην κρίνεις μια εταιρεία από ένα κακό συνεργείο. Απλώς άλλαξε το!
Στείλε και κανα μαιλ στην ΓαλλίαΈνα... συνεργείο;;; Η Lion Hellas???
-
δεν ειμαι σιγουρος πως δουλευουν αυτα στην Ελλαδα. Χρησιμοποιειτε την ασφαλεια η πληρωνετε απο την τσεπη σας;
Νικος
-
To atyxima egine sta Limanakia ? Thimame ena skiniko me ena 206cc den thimame omos to xroma kala.... H mauro h mple .
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Μην κρίνεις μια εταιρεία από ένα κακό συνεργείο. Απλώς άλλαξε το!
Στείλε και κανα μαιλ στην ΓαλλίαΈνα... συνεργείο;;; Η Lion Hellas???
Αν της έκαναν όλα αυτά και πολύ τους πάει ο χαρακτηρισμός συνεργείο, τους αναβάθμισε κί'όλας από Μπ......ο που είναι
Αν έχεις κάλυψη νομικής προστασίας από την ασφ.εταιρία σου χρησιμοποίησέ την! -
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
δεν ειμαι σιγουρος πως δουλευουν αυτα στην Ελλαδα. Χρησιμοποιειτε την ασφαλεια η πληρωνετε απο την τσεπη σας;Νικος
Πρώτα πρέπει να πληρώσει ο πελάτης, προκειμένου να παραλάβει τα τιμολόγια, διότι δίχως αυτά η ασφαλιστική δεν πληρώνει! Και φυσικά η ασφαλιστικές δεν σε αποζημειώνουν στα μεταφορικά δηλ. εισητήρια τραίνων, λεωφορίων και ταξί ή ενοικίασης αυτοκινήτου για την περίοδο που επισκευάζεται το δικό σας.
Ο ιδιώτης τα διεκδικεί μόνο δικαστικά!... και μάλιστα εάν δεν έχει παραιτηθεί του δικαιώματος (τον βάζουν να υπογράψει ότι δεν έχει άλλες αξιώσεις) την ώρα που παραλαμβάνει την επιταγή της αποζημείωσης μόνο για την επισκευή!
-
Ο χρήστης BlueKiller έγραψε:
To atyxima egine sta Limanakia ? Thimame ena skiniko me ena 206cc den thimame omos to xroma kala.... H mauro h mple .Το τροχαίο έγινε 1η Σεπτεμβρίου στην κακιά σκάλα διότι ένας νεαρός με γολφ ισχυρίστηκε οτι δεν 'έπιασαν' τα φρένα του! ...Σταματημένη ήμουν στο μποτιλιάρισμα με χειρόφρενο διότι δεν κυλούσαν τα αυτοκίνητα και μάλιστα πατούσα φρένο για να ανάβουν τα στοπερ και να φαίνεται οτι ήμασταν ακινητοποιημένοι! ...με τόση φόρα ήρθε ο Κύριος που με πέταξε στο μπροστινό αυτοκίνητο με αποτέλεσμα να σπάσει και το ψυγείο μου και να γυρίσω στην Αθήνα με τον Γερανό (έβρεχε κι'ολας αργότερα).
...ήταν Κυριακή, το μόνο συνεργείο Peugeot με Φύλαξη η LION HELLAS!
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Μην κρίνεις μια εταιρεία από ένα κακό συνεργείο. Απλώς άλλαξε το!
Στείλε και κανα μαιλ στην ΓαλλίαΈνα... συνεργείο;;; Η Lion Hellas???
Αν της έκαναν όλα αυτά και πολύ τους πάει ο χαρακτηρισμός συνεργείο, τους αναβάθμισε κί'όλας από Μπ......ο που είναι
Αν έχεις κάλυψη νομικής προστασίας από την ασφ.εταιρία σου χρησιμοποίησέ την!Καλύτερα να μήν σχολιάσω το θέμα των ασφαλιστικών... ούτε απλές πληροφορίες δεν μπορούσα να αντλήσω απο τον ασφαλιστή μου, αναγκάστικα να διαβάζω ασφαλιστικό δίκαιο!
-
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
Έτσι όπως φτιάχνουν τα αυτοκίνητά τους, εγώ απορώ πως και έχουν και after sales...
πέρα απο την πλάκα όμως, απαράδεκτη η στάση της εταιρείας. Εάν δεν μπορούν να κάνουν τη δουλειά σωστά και έγκαιρα ας μην την αναλαμβάνουν στο κάτω-κάτωΤελικά οι Αμερικάνοι επιβεβαιώνονται... το χρήμα κινεί τον κόσμο!
-
Ο χρήστης elina έγραψε:
...ήταν Κυριακή, το μόνο συνεργείο Peugeot με Φύλαξη η LION HELLAS!Φίλη Eλίνα η Peugeot Assistance πηγαίνει το αυτοκινητό σου σε όποιο εξουσιοδοτημένο ζητήσεις εσύ. Kαι απ' όσο ξέρω το δικό μου συνεργείο έχει χώρο για να αφήσει κάποιος το χτυπημένο του αυτοκίνητο και την Kυριακή. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ (και ούτε θέλω βέβαια) αλλά κάποιοι άλλοι από το 206club το έχουν κάνει.
Aπό την σύμβαση που έχεις υπογράψει με την Peugeot προκύπτει ότι εάν το αυτοκινητό σου ακινητοποιηθεί από μηχανική βλάβη, τότε μόνο στο αντικαθιστούν με ενοικιαζόμενο ίδιας κατηγορίας (1600 έχεις, 1600 θα πάρεις, εάν αυτό βέβαια είναι δυνατόν).
Tώρα για το After Sales της Peugeot ... times gonna change όπως λέει ένα παλιό τραγουδάκι του John lee Hooker.
-
Ο χρήστης elina έγραψε:
Μην κρίνεις μια εταιρεία από ένα κακό συνεργείο. Απλώς άλλαξε το!
Στείλε και κανα μαιλ στην ΓαλλίαΈνα... συνεργείο;;; Η Lion Hellas???
Αν της έκαναν όλα αυτά και πολύ τους πάει ο χαρακτηρισμός συνεργείο, τους αναβάθμισε κί'όλας από Μπ......ο που είναι
Αν έχεις κάλυψη νομικής προστασίας από την ασφ.εταιρία σου χρησιμοποίησέ την!Καλύτερα να μήν σχολιάσω το θέμα των ασφαλιστικών... ούτε απλές πληροφορίες δεν μπορούσα να αντλήσω απο τον ασφαλιστή μου, αναγκάστικα να διαβάζω ασφαλιστικό δίκαιο!
Στο τελευταιο σχολιο περιγραφεται το προβλημα. Εαν ο ασφαλιστης δεν ειναι εκει να βοηθησει τοτε τον θελουμε. Προτεινω οταν τα βρεις και φτειαξεις το αυτοκινητο να αλλαξεις ασφαλιστη. Οχι μονο αυτο αλλα να του το πεις κιολας: 'Αλλαζω γιατι οταν σας χρειαστηκα δεν με βοηθησατε οποτε δεν βλεπω λογο να συνεχισω να σας δινω τα λεφτα μου'.
Νικος
-
δεν μπορείς με κάποιο τρόπο να τους διώξεις δικαστικώς? το έχεις κοιτάξει? με κάποιο τρόπο θα μπορείς να διεκδικήσεις κάτι...αν μη τι άλλο για την ταλαιπωρία ψυχική, οικονομική αλλά και σωματική που υπέστεις τόσο καιρό...
απείλησε τους οτι θα τους βγάλεις στην TV...μην το γελάτε, εδώ που έχουμε φτάσει μόνο αυτά περνάνε...
αν θέλεις έχω κολλητό δικηγόρο, που πεθαίνει για τέτοιες φάσεις...και θα σου πεί τι μπορείς να κάνεις...μέχρι τότε ΚΟΥΡΑΓΙΟ!!! -
Ο χρήστης christhehealer έγραψε:
...ήταν Κυριακή, το μόνο συνεργείο Peugeot με Φύλαξη η LION HELLAS!
Φίλη Eλίνα η Peugeot Assistance πηγαίνει το αυτοκινητό σου σε όποιο εξουσιοδοτημένο ζητήσεις εσύ. Kαι απ' όσο ξέρω το δικό μου συνεργείο έχει χώρο για να αφήσει κάποιος το χτυπημένο του αυτοκίνητο και την Kυριακή. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ (και ούτε θέλω βέβαια) αλλά κάποιοι άλλοι από το 206club το έχουν κάνει.
Aπό την σύμβαση που έχεις υπογράψει με την Peugeot προκύπτει ότι εάν το αυτοκινητό σου ακινητοποιηθεί από μηχανική βλάβη, τότε μόνο στο αντικαθιστούν με ενοικιαζόμενο ίδιας κατηγορίας (1600 έχεις, 1600 θα πάρεις, εάν αυτό βέβαια είναι δυνατόν).
Tώρα για το After Sales της Peugeot ... times gonna change όπως λέει ένα παλιό τραγουδάκι του John lee Hooker.
...Εργαζόμενος στην Peugoet Lion Hellas ήταν ο κύριος που μου είπε **'συνήθως' δεν δίνουμε ** αυτοκίνητο προς χρήση σε περίπτωση τροχαίου. Με τα ελληνικά που γνωρίζω, αυτό που καταλαβαίνω είναι οτι καπου καπου δίνουμε κι'ολας, δηλαδή όπου επιλέξουμε...
-
Φοβερός ο τύπος που σου είπε αυτό το πράγμα με το αυτοκίνητο... αλλά δεν μπορώ να το σχολιάσω γιατί θα πω κάτι πολύ χοντρό. Όπως και οι τρεις μήνες είναι υπερβολικός χρόνος Mέχρι τώρα είχα ακούσει για χρόνους του ενός μήνα περίπου.
Tο πρόβλημα με το βάψιμο που έχεις τώρα, θα πρέπει να ξέρεις ότι στο δικαστήριο θα πρέπει να αποδείξεις ότι η σε εξαπατούν (σου χρέωσαν κανονική βαβή ενώ ήταν απλά πινελάκι) ή ότι με τον τρόπο που σου επισκεύασαν το χρώμα θα έχεις ζημιά, (πχ. θα σκουριάσει το αμάξωμα, εν ενθέτω χρόνο, πράγμα απίθανο).
Eάν θέλεις μπορείς να στείλεις ένα mail στο info@206club.gr με το προβλημά σου. Mαζεύουμε όλα τα παράπονα των 206, για να κάνουμε κάτι για αυτά. Eπίσης στο forum μας μπορείς να φωνάξεις δυνατά τον πόνο σου. και πολύ πιθανόν να βρείς λύσεις. Θα χαρούμε να σε βοηθήσουμε
-
Πραγματικά στεναχωριέμαι όταν διαβάζω κάτι τέτοια. Που μπορεί να φτάσει το όριο της ταλαιπωρίας!
Φοβάμαι ότι με κάτι τέτοια μια μάρκα μπορεί να χάσει πολλούς πελάτες! Και είναι κρίμα γιατί το αυτοκίνητο που πήρες Ελίνα είναι πραγματικά πολύ καλό, όπως επίσης είναι κρίμα να συμβαίνουν τέτοια περιστατικά από αναίσθητους ανθρώπους!
Αραγε θα θέλανε να κάνουν το ίδιο σε αυτούς;
Επι της ουσίας τώρα...
Αν και εφ'όσον ίσχυε η εγγύηση νομίζω ότι είναι υποχρεωμένοι να σου παρέχουν αυτοκίνητο μέχρι να τελειώσει η επισκευή.
Η ασφαλιστική είναι υποχρεωμένη να σε στηρίξει και εξυπηρετήσει σε οτιδήποτε. Αλλωστε εφ'όσον δεν ευθύνεσαι εσύ θα πληρωθεί από την ασφαλιστική του άλλου.
Για την Lion Hellas είναι υποχρεωμένη να σου επισκευάσει το αυτοκίνητο μέχρι να έρθει στην αρχική του κατάσταση πρίν το ατύχημα.
Αυτό που σου είπε παραπάνω ο Christhehealer είναι πολύ σωστό. Οντως μαζεύουμε παράπονα από κακή εξυπηρέτηση σχετικά με τα 206 και νομίζω ότι υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης της εξυπηρέτησής μας.
Επίσης είμαστε στην διάθεσή σου, να βοηθήσουμε σε οτιδήποτε χρειαστεί, ακόμα και με την παρουσία μας, προς ένα συνάνθρωπο που προφανώς μόνος του δεν μπορεί να βρεί το δίκιο του!
Είμαστε καταναλωτές και απαιτούμε η περουσία που αποκτήσαμε με κόπο και ιδρώτα να βρίσκεται πάντα στα καλύτερα χέρια και να αντιμετωπίζεται απ'όλους με τον σεβασμό και την σοβαρότητα που χρειάζεται πάντα!
After sales στην Peugeot? ... είναι για γέλια