Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    E
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 8
    • Best 0
    • Groups 0

    elina

    @elina

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    8
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    elina Unfollow Follow

    Latest posts made by elina

    • RE: After sales στην Peugeot? ... είναι για γέλια

      Ο χρήστης spg έγραψε:
      Κυρίες και Κύριοι ψυχραιμία !
      Μήπως να είμαστε λιιιιιιιιιίγο προσεκτικοί στους αφορισμούς μας ?
      Ξεκαθαρίζοντας ότι φυσικά καμία σχέση δεν έχω ούτε με τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα ούτε με την αντιπροσωπεία τους δεν μπορώ παρά να κάνω κάποιες παρατηρήσεις , αφού τονίσω ότι ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΑΣΚΟΠΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΠΟΛΥ .
      Εν πρώτοις οι τρείς μήνες που αναφέρει η πολυπαθής Ελίνα είναι προφανώς υπερβολή . Το τρακάρισμα έγινε Κυριακή 1η Σεπτεμβρίου , οπότε το αυτοκίνητο΄'μπήκε' στο συνεργείο Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου . Από την πρώτη παραλαβή του μέχρι την επιστροφή για τις διορθώσεις , το αυτοκίνητο από τις ενοικιάσεις και την τελική παραλαβή κατά τα λεγόμενά της προφανώς μεσολαβεί κάποιο διάστημα ( 10 - 15 ημέρες ? ) .
      Αυτό το 'προφασιζόμενοι σειρά αναμονής' δε μου έχει κάτσει καθόλου καλά ... Ο υπαίτιος της σύγκρουσης πότε έκανε δήλωση στην ασφαλιστική του ? Ο πραγματογνώμονας πότε πήγε στο συνεργείο ? Ήλθαν αμέσως σε συμφωνία ή υπήρξαν προστριβές ? Εν τέλει πότε δόθηκε το ΟΚ για την επισκευή του αυτοκινήτου ? Σε μία ημέρα , δύο ή πολύ περισσότερες ? Έστω ότι χρειάστηκε μία εβδομάδα . Τι χρόνο έδωσαν για την επισκευή ? Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι το συνεργείο μιας επίσημης αντιπροσωπείας λέει 'εντάξει μωρέ , έχουμε κανα-δυο ντουζίνες στραπατσαρισμένα να ισιώσουμε πριν από το δικό σου αλλά κάποια στιγμή εντός του έτους θα το πιάσουμε κι αυτό' . Και σαν να μην είναι όλα αυτά αρκετά ,μετά από όλο αυτό το διάστημα το παραδίδουν και ημι-ερείπιο ! Με πορτμπαγκάζ να μην κλείνει , με φλάντζες να χάσκουν , με νερά να μπαίνουν από παντού ,με το βεντιλατέρ να μη λειτουργεί και δεν ξέρω εγώ τι άλλο , αλλά αφού το γυρίζουμε πίσω , ώ του θαύματος σε δύο ημέρες όλα έχουν λυθεί ( ! ) .
      Συγνώμη Κυρίες και Κύριοι , αλλά αδυνατώ να πιστέψω ότι εν έτει 2002 στην Αθήνα υφίσταται επίσημη αντιπροσωπεία ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας της οποίας το service ( αμφότερες οι εκφράσεις του , εξυπηρέτηση-επισκευή ) είναι ΤΟΣΟ ΑΙΣΧΡΟ !
      Η ταλαιπωρία της φιλτάτης Ελίνας είναι τεράστια , η υπομονή της επίσης , αλλά θα ήταν ευχής έργον αν μπορούσαμε να έχουμε και τη δική τους άποψη επί του θέματος ,δεν νομίζετε ?

      Αγαπητέ 'άγνωστε' φίλε,

      Καταλαβαίνω τη θέση σου, το ίδιο δύσπιστη θα ήμουν και εγώ αν κάποιος μου εξιστορούσε το συγκεκριμένο περιστατικό, και αυτό διότι αγγίζει τα όρια της παράνοιας!

      Αν θές να μιλήσουμε με συγκριμένες ημερομηνίες, ευχαρίστως να στις γνωστοποιήσω (έχω αποδεικτικά για όλα). Τη Δευτέρα 02.09.02 (μία μέρα μετά το ατύχημα), έγινε η δήλωση στην ασφαλιστική του υπαίτιου για το τρακάρισμα, και μία μέρα αργότερα είχα ήδη το ραντεβού με τον πραγματογνώμονα. Μία εβδομάδα ήταν η διάρκεια συνεννόησης της ασφαλιστικής με την εταιρεία... Παραλαμβάνω το αυτοκίνητο σε 3 μήνες στα μαύρα του τα χάλια, το γυρίζω πίσω και συνεχίζουν να υποστηρίζουν πως 'τώρα' όλα είναι εντάξει και να πάω να το παραλάβω ξανά. Και πήγα, και είδα και ξανά έφυγα άπραγη...

      Και να μου λένε δήθεν οτι κάνουν και test drive, οι εξειδικευμένοι επαγγελματίες που δεν βρήκαν καμία κακοτεχνία και κανένα ελάττωμα από την πρώτη φορά της επισκευής, αλλά ούτε τη δεύτερη, ούτε την τρίτη... Πώς εγώ, εντελώς άσχετη αλλά πλέον σχετική, εντώπισα τα προβλήματα μόλις έπιασα το τιμόνι???

      Και το κερασάκι στην τούρτα ήταν ότι, αφού πήραν τα χρήματα της επισκευής, δεν θυμόντουσαν ότι το αυτοκίνητο ήταν χτυπημένο και στο μπροστινό μέρος από το ατύχημα, και άρα χρειαζόταν έλεγχος και στο μποστινό μέρος του αυτοκινήτου.

      Και για του λόγου το αληθές, όταν απευθύνθηκα στο ΙΝΚΑ και αργότερα στο αρμόδιο Υπουργείο, αναγνωρίστηκε η θέση μου και μετά τη μεσολάβηση των θεσμικών αυτών οργάνων (και του δικηγόρου μου), παρέλαβα το αυτοκίνητό μου πρίν τις γιορτές των Χριστουγέννων!

      ...και αν ακόμα, αγαπητέ φίλε, δυσπιστείς για όλα αυτά που διαβάζεις, εύχομαι να μην πειστείς ποτέ για την αλήθειά του, διότι είναι γεγονός πώς μόνο μέσω προσωπικών βιωμάτων καταρρίπτονται οι αμφιβολίες... και κάτι τέτοιο δεν θα σου ευχόμουν ποτέ να σου συμβεί!

      Προσωπικά όχι μόνο παραμένω δύσπιστη απέναντί τους, αλλά πλέον πολύ περισσότερο για όλους όσους θα έχω να κάνω στο μέλλον συναλλαγή ως καταναλωτής. Και αυτό είναι είς βάρος 'τους', δίοτι υπό άλλες συνθήκες κάνεις και τα στραβά τα μάτια, δίνεις και τόπο στην οργή, λές 'συνηθισμένα τα βουνά από τα χιόνια'...
      ... Αυτό τελικά σημαίνει Ελλάδα?! Όσο ζούσα στην Γαλλία, αγαπητέ φίλε, με την πρώτη ευκαιρία υπερασπιζόμουνα την κουλτούρα μας, τις συνήθειές μας, τα ιδανικά και την ιδεολογία μας... Τώρα που ζώ στην Ελλάδα και αντιμετωπίζω καθημερινά την κερδοσκοπία, τον εγωκεντρισμό, την κοροιδία και την εξαπάτηση, δεν μπορώ πλέον να σκαρφίζομε φανταστικά επιχειρήματα για να μας δικαιολογώ στους λοιπούς Ευρωπαίους.
      Οι λοιποί Ευρωπαίοι, λυπάμαι που το παραδέχομε, αλλά με έχουν κερδίσει...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      E
      elina
    • RE: After sales στην Peugeot? ... είναι για γέλια

      Ο χρήστης christhehealer έγραψε:

      ...ήταν Κυριακή, το μόνο συνεργείο Peugeot με Φύλαξη η LION HELLAS!

      Φίλη Eλίνα η Peugeot Assistance πηγαίνει το αυτοκινητό σου σε όποιο εξουσιοδοτημένο ζητήσεις εσύ. Kαι απ' όσο ξέρω το δικό μου συνεργείο έχει χώρο για να αφήσει κάποιος το χτυπημένο του αυτοκίνητο και την Kυριακή. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ (και ούτε θέλω βέβαια) αλλά κάποιοι άλλοι από το 206club το έχουν κάνει.

      Aπό την σύμβαση που έχεις υπογράψει με την Peugeot προκύπτει ότι εάν το αυτοκινητό σου ακινητοποιηθεί από μηχανική βλάβη, τότε μόνο στο αντικαθιστούν με ενοικιαζόμενο ίδιας κατηγορίας (1600 έχεις, 1600 θα πάρεις, εάν αυτό βέβαια είναι δυνατόν).

      Tώρα για το After Sales της Peugeot ... times gonna change όπως λέει ένα παλιό τραγουδάκι του John lee Hooker.

      ...Εργαζόμενος στην Peugoet Lion Hellas ήταν ο κύριος που μου είπε **'συνήθως' δεν δίνουμε ** αυτοκίνητο προς χρήση σε περίπτωση τροχαίου. Με τα ελληνικά που γνωρίζω, αυτό που καταλαβαίνω είναι οτι καπου καπου δίνουμε κι'ολας, δηλαδή όπου επιλέξουμε...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      E
      elina
    • RE: After sales στην Peugeot? ... είναι για γέλια

      Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
      Έτσι όπως φτιάχνουν τα αυτοκίνητά τους, εγώ απορώ πως και έχουν και after sales...
      πέρα απο την πλάκα όμως, απαράδεκτη η στάση της εταιρείας. Εάν δεν μπορούν να κάνουν τη δουλειά σωστά και έγκαιρα ας μην την αναλαμβάνουν στο κάτω-κάτω

      Τελικά οι Αμερικάνοι επιβεβαιώνονται... το χρήμα κινεί τον κόσμο!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      E
      elina
    • RE: After sales στην Peugeot? ... είναι για γέλια

      Ο χρήστης gatony έγραψε:

      Μην κρίνεις μια εταιρεία από ένα κακό συνεργείο. Απλώς άλλαξε το!
      Στείλε και κανα μαιλ στην Γαλλία

      Ένα... συνεργείο;;; Η Lion Hellas???

      Αν της έκαναν όλα αυτά και πολύ τους πάει ο χαρακτηρισμός συνεργείο, τους αναβάθμισε κί'όλας από Μπ......ο που είναι
      Αν έχεις κάλυψη νομικής προστασίας από την ασφ.εταιρία σου χρησιμοποίησέ την!

      Καλύτερα να μήν σχολιάσω το θέμα των ασφαλιστικών... ούτε απλές πληροφορίες δεν μπορούσα να αντλήσω απο τον ασφαλιστή μου, αναγκάστικα να διαβάζω ασφαλιστικό δίκαιο!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      E
      elina
    • RE: After sales στην Peugeot? ... είναι για γέλια

      Ο χρήστης BlueKiller έγραψε:
      To atyxima egine sta Limanakia ? Thimame ena skiniko me ena 206cc den thimame omos to xroma kala.... H mauro h mple .

      Το τροχαίο έγινε 1η Σεπτεμβρίου στην κακιά σκάλα διότι ένας νεαρός με γολφ ισχυρίστηκε οτι δεν 'έπιασαν' τα φρένα του! ...Σταματημένη ήμουν στο μποτιλιάρισμα με χειρόφρενο διότι δεν κυλούσαν τα αυτοκίνητα και μάλιστα πατούσα φρένο για να ανάβουν τα στοπερ και να φαίνεται οτι ήμασταν ακινητοποιημένοι! ...με τόση φόρα ήρθε ο Κύριος που με πέταξε στο μπροστινό αυτοκίνητο με αποτέλεσμα να σπάσει και το ψυγείο μου και να γυρίσω στην Αθήνα με τον Γερανό (έβρεχε κι'ολας αργότερα).

      ...ήταν Κυριακή, το μόνο συνεργείο Peugeot με Φύλαξη η LION HELLAS!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      E
      elina
    • RE: After sales στην Peugeot? ... είναι για γέλια

      Ο χρήστης titsataki έγραψε:
      δεν ειμαι σιγουρος πως δουλευουν αυτα στην Ελλαδα. Χρησιμοποιειτε την ασφαλεια η πληρωνετε απο την τσεπη σας;

      Νικος

      Πρώτα πρέπει να πληρώσει ο πελάτης, προκειμένου να παραλάβει τα τιμολόγια, διότι δίχως αυτά η ασφαλιστική δεν πληρώνει! Και φυσικά η ασφαλιστικές δεν σε αποζημειώνουν στα μεταφορικά δηλ. εισητήρια τραίνων, λεωφορίων και ταξί ή ενοικίασης αυτοκινήτου για την περίοδο που επισκευάζεται το δικό σας.

      Ο ιδιώτης τα διεκδικεί μόνο δικαστικά!... και μάλιστα εάν δεν έχει παραιτηθεί του δικαιώματος (τον βάζουν να υπογράψει ότι δεν έχει άλλες αξιώσεις) την ώρα που παραλαμβάνει την επιταγή της αποζημείωσης μόνο για την επισκευή!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      E
      elina
    • After sales στην Peugeot? ... είναι για γέλια

      Aρχίζω μία σύντομη εξιστόρηση...

      ...Μετά από τροχαίο ατύχημα, σημειώνω ότι η υπαιτιότητα δεν ήταν δική μου, έστειλα το αυτοκίνητό μου (Peugeot 206 c.c.) για επισκευή στο συνεργείο της Peugeot Lion Hellas. Το αυτοκίνητο ήταν καινούργιο (8 μηνών) με 9000 χλμ.

      Κράτησαν το αυτοκίνητο 3 μήνες στο συνεργείο (προφασιζόμενοι τη σειρά αναμονής, δίχως να μου παραχωρεθεί άλλο αυτοκίνητο για χρήση και αυτό διότι η Peugeot Assistance 'συνήθως' δεν δικαιολογεί παραχώρηση άλλου αυτοκινήτου προς χρήση σε περίπτωση τροχαίου). Μετά από 3 μήνες που το παρέλαβα και εξόφλησα το ποσό της επισκευής, το αυτοκίνητο είχε μηχανικά και λειτουργικά προβλήματα π.χ. δεν άνοιγε η οροφή, δεν έκλεινε το πορτ-πα-γκάζ, οι χαραμάδες στα πλαϊνά σημεία του πορτ-πα-γκάζ 'διάπλατες' έμπαζαν νερά στο πλύσιμο και την βροχή, το αυτοκίνητο ανέβαζε θερμοκρασία στο κόκκινο στο πρώτο φανάρι που συναντούσα, το βρήκα γδαρμένο στο χρώμα...

      Το επέστρεψα ξανά στο συνεργείο για επισκευή και μετά από μεγάλη ταλαιπωρία κατάφερα να δανειστώ αυτοκίνητο από την Sixth με την οποία συνεργάζονται για ενοικιάσεις αυτοκινήτων. (Η αντιπροσωπία είχε παραλάβει το αυτοκίνητό μου στην Ελλάδα τον Οκτώβριο 2001 ενώ εγώ το αγόρασα 17.12.01 και μου έλεγαν ότι είχε λήξει το 12μηνο και ότι κατά συνέπεια δεν ήμουν μέσα στην εγγύηση και δεν δικαιούμαι αυτοκίνητο).
      Δύο μέρες αργότερα με ενημέρωσαν πως ένα ανταλλακτικό έπρεπε να έρθει από την Γαλλία και αυτό θα έπαιρνε 2 εβδομάδες, οπότε να επέστρεφα το νοικιασμένο δικό τους αυτοκίνητο και να παραλάμβανα το δικό μου... σε 2 εβδομάδες να ξαναπήγαινα το δικό μου για να βάλουν το ανταλλακτικό (σημειώνω ότι δεν ήταν σε θέση να κινηθεί διότι δεν λειτουργούσε η πρώτη σκάλα του βεντιλατέρ)! Εσείς θα το ρισκάρατε?

      Τους εξήγησα ξανά και ξανά ότι επειδή εργάζομαι δεν έχω τη δυνατότητα να πηγαινοέρχομαι στον Κηφισό, επιπρόσθετα συμπίπτουν και τα ωράρια λειτουργίας τους με την εργασία μου (μέχρι τότε χρεωνόμουνα άδεια από τη δουλειά μου). Τους πρότεινα να κρατήσουν το αυτοκίνητό μου και όταν θα παραλάμβαναν το ανταλλακτικό και θα έκαναν την επισκευή να με ενημέρωναν για να το παραλάβω. Αυτό όμως είχε ως συνέπεια να κρατώ εγώ το δικό τους αυτοκίνητο και τότε... το ανταλλακτικό βρέθηκε σε μία μέρα!!! Μου ζήτησαν αυθημερόν να σπεύσω στο συνεργείο και να παραδώσω το αυτοκίνητο που μου είχε παραχωρεθεί για χρήση, παραλαμβάνοντας το δικό μου, πράγμα ανέφικτο διότι βρισκόμουν ήδη στην εργασία μου και δεν είχα ζητήσει άδεια εκείνη την ημέρα. Τότε μου έλεγαν πως θα χρεωθώ το αυτοκίνητο με τα αντίστοιχα έξοδα της ενοικιάσεως, μέχρι να πάω να παραλάβω το δικό μου (δηλαδή 2-3 ημέρες διότι μεσολαβούσε Σαββατοκύριακο και η εταιρεία Sixth στην Lion Hellas ήταν κλειστή).

      Όταν τελικά πήγα ξανά στο συνεργείο για την οριστική παραλαβή, είδα με έκπληξη ότι δεν ήταν πλήρως επισκευασμένο διότι είχαν 'ξεχάσει' την τελευταία εργασία της Βαφής! Περίμενα λοιπόν εκείνο το πρωί στο συνεργείο να το βάψουν και μισή ώρα αργότερα μου εξήγησαν ότι το επισκεύασαν μεν αλλά με πινελάκι δε! Τότε ζήτησα να γίνει η επισκευή με την ορθή μέθοδο και έτσι χρειάστηκε να γίνει για τρίτη φορά εισαγωγή του αυτοκινήτου στο συνεργείο (και αυτό διότι έσπευσαν να ακυρώσουν τα έγγραφα παραλαβής από μέρους τους, του αυτοκινήτου, πριν προλάβω να το δω και να αποδεχθώ ενδεχομένως να το παραλάβω).

      Σήμερα με ενημερώνουν ότι η επισκευή που απομένει (βαφή), να σημειώσω εδώ ότι η βλάβη προκλήθηκε από δική τους υπαιτιότητα κατά την επισκευή και όχι από το τροχαίο, θα αντιμετωπιστεί 'τοπικά' και όχι όπως προβλέπεται σε τέτοιες περιπτώσεις, δηλαδή ξύσιμο, βαφή, φούρνος και στέγνωμα της λαμαρίνας ολικά.

      ...Μου ζήτησαν να κάνω και το Service εκεί!

      Λοιπόν, πως σας φαίνονται όλα αυτά? ...θα κάνω ταξιδάκι στην Peugeot Γαλλίας μου φαίνεται και δέν με χαλάει καθόλου!! Κρίμα που όλοι οι φίλοι μου έχουν πάρει Peugeot, δεν νομίζω να το επαναλάβουμε.΅
      Εχθές απεβίωσε και ο Πρόεδρος της εταιρείας Γαλλίας...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      E
      elina
    • RE: After sales στην Peugeot? ... είναι για γέλια

      Aρχίζω μία σύντομη εξιστόρηση...

      ...Μετά από τροχαίο ατύχημα, σημειώνω ότι η υπαιτιότητα δεν ήταν δική μου, έστειλα το αυτοκίνητό μου (Peugeot 206 c.c.) για επισκευή στο συνεργείο της Peugeot Lion Hellas. Το αυτοκίνητο ήταν καινούργιο (8 μηνών) με 9000 χλμ.

      Κράτησαν το αυτοκίνητο 3 μήνες στο συνεργείο (προφασιζόμενοι τη σειρά αναμονής, δίχως να μου παραχωρεθεί άλλο αυτοκίνητο για χρήση και αυτό διότι η Peugeot Assistance 'συνήθως' δεν δικαιολογεί παραχώρηση άλλου αυτοκινήτου προς χρήση σε περίπτωση τροχαίου). Μετά από 3 μήνες που το παρέλαβα και εξόφλησα το ποσό της επισκευής, το αυτοκίνητο είχε μηχανικά και λειτουργικά προβλήματα π.χ. δεν άνοιγε η οροφή, δεν έκλεινε το πορτ-πα-γκάζ, οι χαραμάδες στα πλαϊνά σημεία του πορτ-πα-γκάζ 'διάπλατες' έμπαζαν νερά στο πλύσιμο και την βροχή, το αυτοκίνητο ανέβαζε θερμοκρασία στο κόκκινο στο πρώτο φανάρι που συναντούσα, το βρήκα γδαρμένο στο χρώμα...

      Το επέστρεψα ξανά στο συνεργείο για επισκευή και μετά από μεγάλη ταλαιπωρία κατάφερα να δανειστώ αυτοκίνητο από την Sixth με την οποία συνεργάζονται για ενοικιάσεις αυτοκινήτων. (Η αντιπροσωπία είχε παραλάβει το αυτοκίνητό μου στην Ελλάδα τον Οκτώβριο 2001 ενώ εγώ το αγόρασα 17.12.01 και μου έλεγαν ότι είχε λήξει το 12μηνο και ότι κατά συνέπεια δεν ήμουν μέσα στην εγγύηση και δεν δικαιούμαι αυτοκίνητο).
      Δύο μέρες αργότερα με ενημέρωσαν πως ένα ανταλλακτικό έπρεπε να έρθει από την Γαλλία και αυτό θα έπαιρνε 2 εβδομάδες, οπότε να επέστρεφα το νοικιασμένο δικό τους αυτοκίνητο και να παραλάμβανα το δικό μου... σε 2 εβδομάδες να ξαναπήγαινα το δικό μου για να βάλουν το ανταλλακτικό (σημειώνω ότι δεν ήταν σε θέση να κινηθεί διότι δεν λειτουργούσε η πρώτη σκάλα του βεντιλατέρ)! Εσείς θα το ρισκάρατε?

      Τους εξήγησα ξανά και ξανά ότι επειδή εργάζομαι δεν έχω τη δυνατότητα να πηγαινοέρχομαι στον Κηφισό, επιπρόσθετα συμπίπτουν και τα ωράρια λειτουργίας τους με την εργασία μου (μέχρι τότε χρεωνόμουνα άδεια από τη δουλειά μου). Τους πρότεινα να κρατήσουν το αυτοκίνητό μου και όταν θα παραλάμβαναν το ανταλλακτικό και θα έκαναν την επισκευή να με ενημέρωναν για να το παραλάβω. Αυτό όμως είχε ως συνέπεια να κρατώ εγώ το δικό τους αυτοκίνητο και τότε... το ανταλλακτικό βρέθηκε σε μία μέρα!!! Μου ζήτησαν αυθημερόν να σπεύσω στο συνεργείο και να παραδώσω το αυτοκίνητο που μου είχε παραχωρεθεί για χρήση, παραλαμβάνοντας το δικό μου, πράγμα ανέφικτο διότι βρισκόμουν ήδη στην εργασία μου και δεν είχα ζητήσει άδεια εκείνη την ημέρα. Τότε μου έλεγαν πως θα χρεωθώ το αυτοκίνητο με τα αντίστοιχα έξοδα της ενοικιάσεως, μέχρι να πάω να παραλάβω το δικό μου (δηλαδή 2-3 ημέρες διότι μεσολαβούσε Σαββατοκύριακο και η εταιρεία Sixth στην Lion Hellas ήταν κλειστή).

      Όταν τελικά πήγα ξανά στο συνεργείο για την οριστική παραλαβή, είδα με έκπληξη ότι δεν ήταν πλήρως επισκευασμένο διότι είχαν 'ξεχάσει' την τελευταία εργασία της Βαφής! Περίμενα λοιπόν εκείνο το πρωί στο συνεργείο να το βάψουν και μισή ώρα αργότερα μου εξήγησαν ότι το επισκεύασαν μεν αλλά με πινελάκι δε! Τότε ζήτησα να γίνει η επισκευή με την ορθή μέθοδο και έτσι χρειάστηκε να γίνει για τρίτη φορά εισαγωγή του αυτοκινήτου στο συνεργείο (και αυτό διότι έσπευσαν να ακυρώσουν τα έγγραφα παραλαβής από μέρους τους, του αυτοκινήτου, πριν προλάβω να το δω και να αποδεχθώ ενδεχομένως να το παραλάβω).

      Σήμερα με ενημερώνουν ότι η επισκευή που απομένει (βαφή), να σημειώσω εδώ ότι η βλάβη προκλήθηκε από δική τους υπαιτιότητα κατά την επισκευή και όχι από το τροχαίο, θα αντιμετωπιστεί 'τοπικά' και όχι όπως προβλέπεται σε τέτοιες περιπτώσεις, δηλαδή ξύσιμο, βαφή, φούρνος και στέγνωμα της λαμαρίνας ολικά.

      ...Μου ζήτησαν να κάνω και το Service εκεί!

      Λοιπόν, πως σας φαίνονται όλα αυτά? ...θα κάνω ταξιδάκι στην Peugeot Γαλλίας μου φαίνεται και δέν με χαλάει καθόλου!! Κρίμα που όλοι οι φίλοι μου έχουν πάρει Peugeot, δεν νομίζω να το επαναλάβουμε.΅
      Εχθές απεβίωσε και ο Πρόεδρος της εταιρείας Γαλλίας...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      E
      elina
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr