Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση

41 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
techadmin
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 13 ώρες
Joined: 11/03/2008 - 11:36
Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση

Άλλοι ακούν τριγμούς από το ταμπλό, άλλοι από τις πόρτες, άλλοι από....παντού. Το άλλο είναι η ηχομόνωση. Η ηχομόνωση, κοστίζει στην εταιρία που κατασκευάζει το αυτοκίνητο, γιατί τα μονωτικά υλικά δεν είναι φθηνά. Εκτός αυτού απαιτούνται περισσότερες εργατώρες, παράγοντες που αυξάνουν το κόστος του αυτοκινήτου. Στα ακριβά αυτοκίνητα αυτά τα θέματα είναι μελετημένα και οι τριγμοί απουσιάζουν και αργούν να εμφανισθούν και η ηχομόνωση κινείται σε πολύ καλά επίπεδα. Μπορεί όμως κάποιος αν έχει τριγμούς ή κακή ηχομόνωση να τα λύσει τα προβλήματα. Δεν ξέρω στην Ελλάδα τι γίνεται. Λύσεις όμως υπάρχουν. Όμως, κοστίζουν. Έτσι όμως ενημερωτικά βάζω κάποια βιντεάκια για να μην απελπίζεται όποιος θέλει να βελτιώσει τους τριγμούς ή την ηχομόνωση του οχήματός του. [youtube:jg0wpclh]oaLWryK_Xbk[/youtube:jg0wpclh] [youtube:jg0wpclh]xu1wd7PlLyM[/youtube:jg0wpclh] [youtube:jg0wpclh]dp8pL-NiAw0[/youtube:jg0wpclh] [youtube:jg0wpclh]yhhuhY7ieEE[/youtube:jg0wpclh] [youtube:jg0wpclh]g2JG4feJSFc[/youtube:jg0wpclh]

up
0 users have voted.
techadmin
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 13 ώρες
Joined: 11/03/2008 - 11:36
Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση

Άλλοι ακούν τριγμούς από το ταμπλό, άλλοι από τις πόρτες, άλλοι από....παντού. Το άλλο είναι η ηχομόνωση. Η ηχομόνωση, κοστίζει στην εταιρία που κατασκευάζει το αυτοκίνητο, γιατί τα μονωτικά υλικά δεν είναι φθηνά. Εκτός αυτού απαιτούνται περισσότερες εργατώρες, παράγοντες που αυξάνουν το κόστος του αυτοκινήτου. Στα ακριβά αυτοκίνητα αυτά τα θέματα είναι μελετημένα και οι τριγμοί απουσιάζουν και αργούν να εμφανισθούν και η ηχομόνωση κινείται σε πολύ καλά επίπεδα.
Μπορεί όμως κάποιος αν έχει τριγμούς ή κακή ηχομόνωση να τα λύσει τα προβλήματα. Δεν ξέρω στην Ελλάδα τι γίνεται. Λύσεις όμως υπάρχουν. Όμως, κοστίζουν. Έτσι όμως ενημερωτικά βάζω κάποια βιντεάκια για να μην απελπίζεται όποιος θέλει να βελτιώσει τους τριγμούς ή την ηχομόνωση του οχήματός του.
[youtube:jg0wpclh]oaLWryK_Xbk[/youtube:jg0wpclh]

[youtube:jg0wpclh]xu1wd7PlLyM[/youtube:jg0wpclh]

[youtube:jg0wpclh]dp8pL-NiAw0[/youtube:jg0wpclh]

[youtube:jg0wpclh]yhhuhY7ieEE[/youtube:jg0wpclh]

[youtube:jg0wpclh]g2JG4feJSFc[/youtube:jg0wpclh]

up
0 users have voted.
panos2171
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 16 λεπτά
Joined: 06/12/2007 - 19:46
Re: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση

Στο MX5 στα σημεία που έχει μονωση πετροβάμβακα (του κ@λου δηλαδή) έβαλα επιπλέον υλικό (teknofon) που πήρα από το Praktiker. Με κόστος γύρω στα 30€ πέτυχα ένα μέτριο αποτέλεσμα αλλά δε με χαλάει. Ουσιαστικά το μεγαλύτερο μέρος του θορύβου κύλησης έρχεται από το πορτ μπαγκάζ και δεδομένου ότι η απόσταση από την καμπίνα είναι ελάχιστη ακούς τα πάντα οπότε μπήκαν κάποια κομμάτια στη μεταξύ τους επικοινωνία όπου όπως είπα προϋπήρχε ο πετροβάμβακας.
Για σωστότερο αποτέλεσμα πρέπει να μονωθούν πόρτες και τούνελ όπου δεν υπάρχει ούτε καν θερμομόνωση και σίγουρα με ποιοτικό υλικό. Της dynamat που θεωρείται από τα τοπ ηχομονωτικά έχει απαγορευτικό κόστος.

[spoiler:2cpdb9hi]

[/spoiler:2cpdb9hi]

up
0 users have voted.
techadmin
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 13 ώρες
Joined: 11/03/2008 - 11:36
Re: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση

Όντως Πάνο είναι ακριβά αυτά τα υλικά, ειδικά αν είναι επώνυμα. Παλιά ήθελα να βάλω πίσω στην πέμπτη πόρτα γιατί woofer έκανε συντονισμούς στην 5η πόρτα του Golf που είχα και δεν θυμάμαι την τιμή, αλλά ήταν τσουχτερή. Το άφησα να συντονίζει...

up
0 users have voted.
BASSstarlet
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 2 ώρες
Joined: 22/12/2002 - 00:48
Re: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση

Άλλη δουλειά κάνουν τα μονωτικά τύπου dynamat, και άλλη τα αφρώδη (ricofon κλπ).
Σε επιφάνειες που ανεβάζουν θερμοκρασία λόγω ήλιου ή μηχανής (πόρτες, καπώ,ουρανός) πρέπει να μπει dynamat (έχουν βγάλει και άλλες μάρκες π.χ STP αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει) γιατί είναι το μόνο που δεν ξεκολλάει.
Σε πάτωμα ή πορτ παγκάζ κάτω, μπορεί να μπει και το φθηνό που βάζουν οι φαναρτζήδες ή το ρολό για τις καμινάδες.

Αυτά τα μονωτικά προσθέτουν βάρος στη λαμαρίνα, ώστε να χαμηλώνει η συχνότητα συντονισμού, να μην πάλλεται/τρίζει, με λίγα λόγια.
Τα αφρώδη, περισσότερο απορροφούν τους εξωτερικούς ήχους παρά αποσβένουν.

up
1 user has voted.
MONMAN2
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 37 λεπτά
Joined: 21/03/2008 - 20:48
Re: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση

Πάντως ότι και να βάλετε προσέξτε αυτό που θα επιλέξετε να είναι για χρήση σε αυτοκίνητο στην Ελλάδα ζούμε, ψηλές θερμοκρασίες έχουμε τον περισσότερο καιρό δεν θα είναι ευχάριστη -σωστότερα άκρως ανθυγιεινή - η παραμονή μας σε ένα αυτοκίνητο που θα δακρύζουν τα μάτια από τις πτητικές ουσίες υλικών που προορίζονται για άλλες χρήσεις!

up
0 users have voted.
MONMAN2
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 37 λεπτά
Joined: 21/03/2008 - 20:48
Re: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση

panos2171":3qbzqatc wrote:
...

Θυμάμαι αυτοί που δεν ήθελαν να βάλουν " βαριά " υλικά και να χαλάσουν την αναλογία κιλών -ίππων , χρησιμοποιούσαν μια σειρά της η dynamat που προοριζόταν για ...αεροπλάνα , υποψιάζομαι ότι πούλησε περισσότερα ρολλά για χρήση σε αυτοκίνητα
Το κόστος των ακριβών υλικών πέφτει με στρατηγικη τοποθέτηση τους πχ στις πόρτες δεν ντύνουμε ολη την πόρτα αλλα στο κέντρο της βάζουμε ενα κομμάτι οχι μεγαλύτερο απο Α4 , ο συντονισμός της λαμαρίνας σταματάει είναι παραπάνω απο αρκετό .

up
0 users have voted.
the_ace
Offline
Last seen: Πριν από 4 ημέρες 17 ώρες
Joined: 16/10/2017 - 16:07
Re: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση

Για όσους δεν το ξέρουν, FatMat. Πιο φθηνό από το Dynamat, ελάχιστα πιο ελαφρύ, και -θεωρητικά- λίγο καλύτερο...

up
0 users have voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 5 ώρες 55 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Re: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση

Υπάρχουν και άλλες λύσεις φτηνότερες, παλιότερα είχα καλύψει όλες τις επιφάνειες ενός Τράνζιτ που είχα με πίσα αυοκινήτου και επάνω από αυτήν όταν ήταν φρέσκια κόλλησα κετσέ που πήρα από τα είδη ταπετσαρίας αυτοκινήτου, το ίδιο έκανα και στο πόρτ μπαγκάζ του Renault 21 που το πάτωμα είναι μεγάλο σε επιφάνεια και συντόνιζε, επίσης μπορεί κανείς με βενζινόκολλα να κολλήσει κετσέ, είναι αντίστοιχης ποιότητας μόνωση με τα ακριβά επώνυμα υλικά.

http://ergomarket.gr/aytokinito-mhxanes ... sa-400ml./

https://andreou.gr/ixomonwtika-thermomo ... ko-noxudol

https://www.velentzas.com.gr/moketes/ep ... es/ketses/

https://www.google.gr/search?q=%CE%BA%C ... 80&bih=919

up
0 users have voted.
r200
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 8 ώρες
Joined: 04/12/2010 - 12:18
Re: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση

μια ερωτηση για τον κετσε, ας πουμε θελω να μειωσω τον θορυβο που προερχεται απο το χωρο του κινητηρα, μπορω να ντυσω το πλαισιο και γυρω απο τον κινητηρα και θα μειωθει ο θορυβος;
ή αυτο το υλικο πρεπει να μπει μεσα στην καμπινα για να μειωθει ο θορυβος απο τον κινητηρα;
η ερωτηση μου, που ειναι σωστο να μπαινει το μονωτικο υλικο, εκτος η εντος καμπινας για να εχουμε καλα αποτελεσματα;

up
0 users have voted.
meco
Offline
Last seen: Πριν από 13 ώρες 41 λεπτά
Joined: 01/01/1970 - 02:00
Re: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση

Όλο σχεδόν το RAV4 μου είναι επενδυμένο με dynamat extreme. Δεν έχουν μόνο οι 3 πίσω πόρτες και ο ουρανός. Στα υπόψη βέβαια ότι το συγκεκριμένο υλικό προορίζεται κυρίως για μείωση κραδασμών, τριγμών και συντονισμών. Παρόλα αυτά προσφέρει παραπάνω από ικανοποιητική ηχομόνωση χωρίς ξαναλέω να είναι αυτός ο σκοπός του. Εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος και το αυτοκίνητο είναι επενδυμένο έτσι εδώ και 12 χρόνια. Πέρα από την ησυχία όντως κάποιοι τριγμοί/συντονισμοί από το αμάξωμα εξαφανίστηκαν.

up
0 users have voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 5 ώρες 55 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Re: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση

r200, στο μηχανοστάσιο για τον θόρυβο πρέπει να μονώσεις τον - καθρέφτη - πράγμα καθόλου εύκολο γιατί υπάρχουν εκεί πολλά εξαρτήματα βιδωμάνε, το ίδιο συμβαίνει και στην μέσα πλευρά του - καθρέφτη - στην καμπίνα, οπότε το ξεχνάς, το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να βρείς υλικό όπως η πίσα αμαξωμάτων που περνιέται με πινέλο και προσεκτικά να περάεις τους θόλους που έχουν και την μεγαλύτερη γυμνή επιφάνεια, αλλά νομίζω ότι δεν αξίζει, αυτά τα υλικά είναι για μεγάλες ίσιες επιφάνεις όπως οι πόρτες, πόρτ - μπαγκάζ κλπ, συνήθως στα καπό επάρχει ειδικό μονωτικό για τον θόρυβο του κινητήρα, αν δεν έχει το αυτοκίνητο σου ίσως υπάρχει σε πλουσιότερη έκδοση του μοντέλου σου να βρείς να βάλεις.

up
0 users have voted.
panos2171
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 16 λεπτά
Joined: 06/12/2007 - 19:46
Re: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση

21 Quadra":s7xydpzf wrote:
Υπάρχουν και άλλες λύσεις φτηνότερες, παλιότερα είχα καλύψει όλες τις επιφάνειες ενός Τράνζιτ που είχα με πίσα αυοκινήτου και επάνω από αυτήν όταν ήταν φρέσκια κόλλησα κετσέ που πήρα από τα είδη ταπετσαρίας αυτοκινήτου, το ίδιο έκανα και στο πόρτ μπαγκάζ του Renault 21 που το πάτωμα είναι μεγάλο σε επιφάνεια και συντόνιζε, επίσης μπορεί κανείς με βενζινόκολλα να κολλήσει κετσέ, είναι αντίστοιχης ποιότητας μόνωση με τα ακριβά επώνυμα υλικά.

Θεωρείτε ότι ο κετσές είναι πολύ πιο αποτελεσματικός από το ηχομονωτικά τύπου teknofon;

up
0 users have voted.
BASSstarlet
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 2 ώρες
Joined: 22/12/2002 - 00:48
Re: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση

Προσοχή όμως, δεν μπορείς να βάλεις κετσέ, σε πόρτες που περνάει νερό από βροχή π.χ, γιατί είναι σαν σφουγγάρι.

up
0 users have voted.
the_ace
Offline
Last seen: Πριν από 4 ημέρες 17 ώρες
Joined: 16/10/2017 - 16:07
Re: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση

Παιδιά, τα διάφορα home-made μονωτικά, ή αυτά που είναι για διαφορετικές χρήσεις (π.χ. καμινάδες ή ηχομόνωση τοιχοποιίας) κάνουν μεν περίπου παρόμοια δουλειά, προφανώς όμως δεν είναι βέλτιστες λύσεις. Γι'αυτό άλλωστε και υπάρχουν εξειδικευμένα προϊόντα. Ειδικά τα Dynomat/Fatmat τα κάνουν όλα (ηχομόνωση, θερμομόνωση, στεγανοποίηση, ανακλαστικότητα), είναι εύπλαστα και εύκολα να τοποθετηθούν, με την ειδική κόλλα που έχουν κολλάνε εύκολα και μόνιμα, ενώ μπορούν να μπουν και σε δύσκολα σημεία. Γι'αυτό είναι και τόσο ακριβότερα από τις άλλες "απλές" λύσεις.

up
0 users have voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 5 ώρες 55 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Re: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση

BASSstarlet":2wbl7716 wrote:
Προσοχή όμως, δεν μπορείς να βάλεις κετσέ, σε πόρτες που περνάει νερό από βροχή π.χ, γιατί είναι σαν σφουγγάρι.

Αν περάσεις τον κετσέ μετά από την κόλληση του και από πάνω με μονωτικό τότε δεν υπάρχει πρόβλημα στα σημεία που περνάει νερό, τα κατάλληλα επώνυμα ειδικά προϊόντα τα γνωρίζουμε όλοι αλλά όταν όλες οι αναφορές καταλήγουν στο ότι είναι ακριβά, τότε ψάχνουμε για φτηνότερες λύσεις προσπαθώντας για το βέλτιστο, τα υλικά υπάρχουν, χρειάζεται γνώση, ψάξιμο, φαντασία και να πιάνουν τα χέρια όποιου θέλει να κάνει τη δουλειά του φτηνότερα., αλλιώς τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επειδέξιους πισινούς.

up
0 users have voted.
BASSstarlet
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 2 ώρες
Joined: 22/12/2002 - 00:48
Re: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση

Τι μονωτικό εννοείς;Υγρό;

up
0 users have voted.
infidel
Offline
Last seen: Πριν από 5 ώρες 18 λεπτά
Joined: 17/11/2016 - 09:33
Re: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση

Εγώ θα ήμουν πολύ προσεκτικός με το τι βάζω μέσα στο αυτοκίνητο που είναι και κλειστός χώρος. Πέρα από την προφανή περίπτωση πυρκαγιάς, μπορεί το υλικό να βγάζει βλαβερές αναθυμιάσεις όταν το αυτοκίνητο μένει κάτω από τον καυτό Ελληνικό ήλιο.

up
0 users have voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 5 ώρες 55 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Re: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση

Δεν γίνεται έτσι συζήτηση, τα υλικά αυτά είναι για αυτοκίνητα για εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους του αυτοκινήτου, το να φαντάζεται κανείς δράκους είναι δικαίωμα του, όποιος έχει απορίες ή ότιδήποτε άλλο ας αποτανθεί στους κατασκευαστές τους και όχι εδώ να λέει τις φαντασίες του, καταντάει κουραστικό.

up
0 users have voted.
W202 AMG
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 28 λεπτά
Joined: 27/06/2014 - 21:33
Re: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση

Εγω σε w202 ασχοληθηκα πολύ με την ηχομονωση χωρις να αυξησω βαρος.Το αμαξι ηταν ηδη τερμα αθορυβο αλλα μπαινοντας συχνα σε καινουργια ταξι εβλεπα διαφορα.Αρχικα εβαλα πολύ μονωτικο 'αφρολεξ'αυτο το κιτρινο,δν γνωρίζω το ονομα του,στα πισω καθίσματα περιμετρικα και από κατω σε σημειο που να μην μπορω να τα κουμπωσω τον πρωτο καιρο μεχρι να πατηθεί λιγο.Επισης εβαλα μεταξυ καμπινας -χωρου αποσκευών σε οποιαδήποτε οπη επικοινωνιας.Στη συνεχεια εβαλα στις πλαινες κολωνες και στις εμπρος και πισω κολωνες όπως και στην εταζιερα που από κατω είναι λαμαρινα μερος του σασσι(Ορυκτοβαμβακα).Τελος εβαλα ξανα ορυκτοβαμβακα μεγαλα κομματια σε κάθε σχηματιζομενη 'μπανιερα' στα ποδια οδηγου και συνοδηγου κατω από την εργοστασικη.Δεδομενου παχους της εργοστασικης μοκέτας που αγκαλιαζε κάθε πτυχη του πατωματος,ο κοπος ηταν απίστευτος,δυο ατομα χρειαζοταν να παταμε πανω της . Ειδικα από τη μερια του οδηγου λογω του κουμπιού του κικνταουν......απλα νευρα απίστευτα μεχρι να μπει
Το αποτέλεσμα σχεδόν εφάμιλλο των νεων μερσεντές.Το μονο σημειο για βελτιωση χωρις να αυξησω βαρος είναι οι θολοι,οπου ο πλαστικος θολος μου είναι γυμνος,ενω των νεων μερσεντές είναι επενδυμενος με 'μοκετα' ψιλη.Δεν εκανα κατι ακομα για αυτό δεδομενου ότι σε w203 sc της οικογενειας βλεπω ότι κραταει πολύ νερο +γινεται καφε από τα νερα στην πρωτη βροχη.

up
0 users have voted.
techadmin
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 13 ώρες
Joined: 11/03/2008 - 11:36
Re: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση

Αυτά τα μονωτικά είναι εύφλεκτα;

up
0 users have voted.
W202 AMG
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 28 λεπτά
Joined: 27/06/2014 - 21:33
Re: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση

Sarantish":3px0cc8m wrote:
Αυτά τα μονωτικά είναι εύφλεκτα;

Τον ορυκτοβαμβακα τον επελεξα εξαιτίας της φιλικότητας του σε σχεση με υαλοβαμβακα και πετροβαμβακα.Ακομα και όταν μου σκιστηκαν τα γαντια μιας χρησεως που χρησιμοποιησα,δν ειχα φαγουρα ή οτιδήποτε.Βεβαια οπου τον τοποθετησα καμια επιφανεια του δν είναι ελευθερη αλλα καλύπτεται.
Το αφρολέξ και ο κετσες αρπαζουν ευκολα.Ο ορυκτοβαμβακας όχι,το δοκιμασα με αναπτηρα για πολύ ωρα και απολυτως τιποτα.

up
0 users have voted.
techadmin
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 13 ώρες
Joined: 11/03/2008 - 11:36
Re: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση

W202 AMG":1mdxv0ft wrote:
Sarantish":1mdxv0ft wrote:
Αυτά τα μονωτικά είναι εύφλεκτα;

Τον ορυκτοβαμβακα τον επελεξα εξαιτίας της φιλικότητας του σε σχεση με υαλοβαμβακα και πετροβαμβακα.Ακομα και όταν μου σκιστηκαν τα γαντια μιας χρησεως που χρησιμοποιησα,δν ειχα φαγουρα ή οτιδήποτε.Βεβαια οπου τον τοποθετησα καμια επιφανεια του δν είναι ελευθερη αλλα καλύπτεται.
Το αφρολέξ και ο κετσες αρπαζουν ευκολα.Ο ορυκτοβαμβακας όχι,το δοκιμασα με αναπτηρα για πολύ ωρα και απολυτως τιποτα.

Ευχαριστώ

up
0 users have voted.
koulouri
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 19/10/2012 - 18:09
Re: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση

Ψαχνω φωτογραφιες αλλα δε μπορω να τις βρω, τις εχω στο google drive καποια στιγμη θα τις στειλω.
Καταρχας το δικο μου ειναι καμπριο 307cc peugeot, πισω δεν εχει πορτες οποτε τι εκανα:
1. Εβγαλα τα πλαστικα απο αριστερα και δεξια του πισω καθισματος,
2. Εβγαλα το πισω εννιαιο καθισμα
3. Εβγαλα τα εσωτερικα των μπροστα πορτων
4. Εβγαλα το σκληρο μαυρο ταπητα που εχει σε ΟΛΟ τον χώρο του πορτ μπαγκαζ
5. ΔΕΝ εβγαλα τον εσωτερικο ταπητα απο την καμπινα των επιβατων γιατι ελεγξα και εχει ΗΔΗ εργοαστασιακα τοποθετημενο ΚΕΤΣΕ!
ο κετσες, που τον αγορασα απο μαγαζι που κανει ταπετζαριες, ειχε 8€ το τετραγωνικο μετρο.
Εμενα Ρεθυμνο περσι οποτε δεν εβρισκα ηχομονωτικο υλικο σε νορμαλ τιμη, και απο Αθηνα ηταν τρελα τα μεταφορικα!
1. Εβγαλα απιστευτα ευκολα ολον το ταπητα του πορτ μπαγκαζ και εβαλα κετσε σε ΟΛΟΚΛΗΡΟ το μερος.
Απλα ο ταπητας δεν ξανακουμπωσε σε ολα τα σημεια γιατι μετα μεγαλωσε η αποσταση μεταξυ μεταξυ ταπητα και λαμαρινας που επιανε. Σε καποια σημεια το επιασα με tireup μαυρο και δεν φαινεται.
2. Κατω απο το ενιαιο πισω καθισμα εβαλα κετσε και κουμπωσα απο πανω το καθισμα και ολα καλα και ευκολα!
3. Στα πισω πλαστικα αριστερα και δεξια αφου τα αφαιρεσα εβαλα κεστε τον οποιο τον επιασα σε κατι μεταλικες μπαρες που εχει ( ισως υπαρχουν μονο στα καμπριο )
και ΤΣΟΧΟΧΑΡΤΟ ( αρκετα φθηνο ~4€ το τετραγωνικο ) αναμεσα στα μερη των πλαστικων.
4. Στις πορτες οδηγου και συνοδηγου
εβαλα μονο τσοχοχαρτο για να μειωθουν οι τριγμοι και εσφιξα και αλλαξα τις βιδες και κατι ειδικα μεταλλικα κουμπωματα που εχουν οι βιδες. Αυτα τα ειχε ο πατερας μου παρα πολλα χρονια, δε ξερω που μπορεις να βρεις. Κετσε δεν προλαβα να βαλω.
5. Αυτο που ηθελα να κανω ΠΡΙΝ εναν μηνα ηταν να βαλω πισοχαρτο στους θολους απο τις ροδες. Εκει θα φανει μεγαλη διαφορα πιστευω. Αλλα μια μερα μετα που εβγαλα τους θολους για να δω ποσο ευκολο ειναι, μου εβγαλε προβλημα το μοτερ και το παρατησα.
Ακου, θελω οτι θα κανει μεγαλη διαφορα. Αν στρωσει το προβλημα με το μοτερ,
θα βγαλω τους θολους, ( βγαινουν ευκολα, αν μπορεις να βγαλεις ροδες ειναι απιστευτα ευκολο, αλλιως ειναι μετρια ευκολο ), θα τους πλυνω και απο την μεσα μερια τους θα βαλω αυτοκολλητο πισοχαρτο!
Σκεφτηκα οτι ισως το κολλησω στην λαμαρινα ( που εμενα μου φαινεται πιο σωστο )
ή ακομα ΚΑΙ στην λαμαρινα ΚΑΙ στον πλαστικο του θολου.

Αξιζε και αν κανω και τους θολους θα δω μεγαλη διαφορα!!!!

Το αμαξι ακουγεται λιγο πιο.... συμπαγες, λιγο πιο μερσεντες...
αλλα οχι σαν μερσεντες!
Επισης εβαλα εξτρα λαστιχο πορτας αυτοκινητου
( δε το βρισκω τωρα googlαροντας το ) της 3Μ, αυτο ηταν ακριβο, ~4 μετρα 18€.
Αλλα αξιζε τα λεφτα του!
Τωρα ακουγεται ενας ηχος, κατι εχει ξεκολλησε και ειναι σα να ακουμπαει
μεταλλικο με πλαστικο ( τριζει ) στις λακουβες
πισω απο το ντουλαπακι του συνοδηγου στο ταμπλο
ή ακριβως απο την μεσα μερια, στο χωρο της μηχανης!
εχω απελπιστει, νομιζω οτι δε θα τον σταματησω ποτε αυτον τον ηχο!
γενικα αν υπολογισω οτι ολη η διαδικασια θα μπορουσε να μου φαει μια ολοκληρη Κυριακη απο το πρωι μεχρι το βραδυ ( υπολογιζοντας και την ωρα που θα μου επαιρνε το κολλημα με τα πισοχαρτα ) και το κοστος που ειναι κοντα στα 60€, νομιζω οτι αξιζει!

up
0 users have voted.
koulouri
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 19/10/2012 - 18:09
Re: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση

Στο δικο μου αμαξι ο περισσοτερος θορυβος ερχεται απο τους θολους θεωρω και απο τα παραθυρα που δεν εχουν πλαισιο!
Επισης απο την κονσολα εχουν κατι σαν τριγμους, οι οποιοι ομως θα εξαληφθουν γιατι καποιος αισθητηρας θερμοκρασιας εχει προβλημα οποτε θα βγει ολο το ταμπλο και πριν ξανατοποθετηθει θα μπει μαλλον ή κετσες ή τεκνοφον ή κατι παρομοιο + τσοχοχαρτο παντου! Εχω παρει και απο τα τζαμπο αυτοκολλητο τσοχοχαρτο ( λιγο σκληρο βεβαια, αλλα πολυ φθηνο )

up
0 users have voted.
W202 AMG
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 28 λεπτά
Joined: 27/06/2014 - 21:33
Re: Τριγμοί και ηχομόνωση. Υπάρχει λύση

Στην Κυπρο εχω ένα Honda eg4 ,η κατασταση είναι το τουλάχιστον απεριγραπτη με την ηχομονωση εξαιτίας και της ψιλης λαμαρινας από την οποια αποτελείται ολο το αμαξι.Σε τετοια αυτοκίνητα απλα η ενασχοληση δεν αξιζει.
Υ.Γ.Παντως πριν το αγορασω οδήγησα πολλα ακομα εκεινης της εποχης...το Honda φανταζει μερσεντες μπροστα τους

up
0 users have voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo