-
- performance έκδοση: 275 άλογα, 0-100 σε 6,1 sec, τελική 250 km/h
- βασική έκδοση: 250 άλογα, 0-100 σε 6,4 sec, τελική 250 km/h
Πηγή: https://www.autoblog.gr/2017/07/13/hyundai-i30-n-2018/
-
- performance έκδοση: 275 άλογα, 0-100 σε 6,1 sec, τελική 250 km/h
- βασική έκδοση: 250 άλογα, 0-100 σε 6,4 sec, τελική 250 km/h
Πηγή: https://www.autoblog.gr/2017/07/13/hyundai-i30-n-2018/
-
- performance έκδοση: 275 άλογα, 0-100 σε 6,1 sec, τελική 250 km/h
- βασική έκδοση: 250 άλογα, 0-100 σε 6,4 sec, τελική 250 km/h
Πηγή: https://www.autoblog.gr/2017/07/13/hyundai-i30-n-2018/
-
Για να έχει νόημα θα πρέπει να είναι και vfm. Π.χ. στην Ελλάδα πρέπει να έχει κάτω από 30.000€.
-
Σιγα μη σας το χαρισουν κιολας επειδη ειναι huyndai αμα ειναι καλο!
Εχει ξαναγινει πολλακις αυτη η κουβεντα για το νεο 3008 ,που ναι μεν ειναι πανακριβο αλλα ειχε διατυπωθει η δικη σου αποψη πολλακις.Αμα ειναι καλυτερο απο το golf gti π.χ. γιατι να παρω το φαου βε κι ας κοστιζουν το ιδιο?
-
Εγώ, όπως και εσύ, δεν ανήκω σε εκείνους που θα έδιναν (αρκετά) περισσότερα χρήματα για να πάρουν ένα κατώτερο προϊόν με ένα 'σήμα' στη μάσκα όμως η άποψή μας είναι μάλλον μειοψηφική στην αγορά αυτοκινήτου -στην ελληνική δε ακόμη πιο σπάνια (π.χ. δες πόσοι δίνουν +30.000€ για 3κύλινδρες και ενίοτε προσθιοκίνητες BMW).
Όμως έχω δύο παρατηρήσεις. Πρώτον η Hyundai δεν είναι Peugeot και δεύτερον η τιμή κάτω από τα 30.000€ δεν είναι ούτε κατά διάνοια χάρισμα αφού με 30.600€, νομίζω, παίρνει κάποιος το Leon Cupra 300 5d για να μη μιλήσω για το 3θυρο που είναι όντως χάρισμα... -
Θεωρω οτι συμφωνουμε ετσι οπως διατυπωσες τωρα την αποψη σου.
-
Εχουν παρει φορα οι κορεατες μου φαινεται. Προσελαβαν πολλους μηχανικους απο Γερμανια πριν κανα δυο χρονια και το ψηνουν πολυ αγρια τωρα στα σπορ αυτοκινητα. Χιλια μπραβο!!!
-
Δεν αρκει μονο ο ξενος-βαλτος μηχανικος. Το θεμα ''εταιρικη κουλτουρα'' δεν αλλαζει απο τη μια μερα στην αλλη. Σιγουρα η HYUNDAI βεβαια δεν εχει καμια σχεση ακομα και σε σχεση με 15 χρονια πριν.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Σιγα μη σας το χαρισουν κιολας επειδη ειναι huyndai αμα ειναι καλο! [emoji38]
Εχει ξαναγινει πολλακις αυτη η κουβεντα για το νεο 3008 ,που ναι μεν ειναι πανακριβο αλλα ειχε διατυπωθει η δικη σου αποψη πολλακις.Αμα ειναι καλυτερο απο το golf gti π.χ. γιατι να παρω το φαου βε κι ας κοστιζουν το ιδιο?
Εγώ, όπως και εσύ, δεν ανήκω σε εκείνους που θα έδιναν (αρκετά) περισσότερα χρήματα για να πάρουν ένα κατώτερο προϊόν με ένα 'σήμα' στη μάσκα όμως η άποψή μας είναι μάλλον μειοψηφική στην αγορά αυτοκινήτου -στην ελληνική δε ακόμη πιο σπάνια (π.χ. δες πόσοι δίνουν +30.000€ για 3κύλινδρες και ενίοτε προσθιοκίνητες BMW).
Όμως έχω δύο παρατηρήσεις. Πρώτον η Hyundai δεν είναι Peugeot και δεύτερον η τιμή κάτω από τα 30.000€ δεν είναι ούτε κατά διάνοια χάρισμα αφού με 30.600€, νομίζω, παίρνει κάποιος το Leon Cupra 300 5d για να μη μιλήσω για το 3θυρο που είναι όντως χάρισμα...Να σας δώσω τα δίκια σας αλλά σωστά ειπώθηκε ότι η μειοψηφία θα δει την 'πραγματική αξία' και όχι το σήμα.
Αλλά ΙΜΟ αν έχει ίδια τιμή πχ με το Golf GTI ή το Megane RS θα προτιμήσω αυτά τα δύο. Τόσα χρόνια εμπειρίας σε τέτοιες κατασκευές και με καθιερωμένο όνομα δεν καλύπτονται από μια νέα προσπάθεια.
Η Hyundai είχε (δεν ξέρω αν έχει ακόμα) έναν 1.6 με 136 άλογα που έβαζε νομίζω και σε προηγούμενα i30 και Ceed και δεν έπεισε την αγορά που βολευοταν με τα 110, 115 και 120 άλογα άλλων 1.6 πιο 'επώνυμων'... -
Δεν βοήθησε βέβαια και το γεγονός ότι τα 136 άλογα της Hyundai ήταν στο μυαλό της μόνο...
Αν κάνει όσο ένα Megane RS, δεν το συζητάμε ότι ο έγκαυλος θα πάει στον κορυφαίο Γάλλο!!!
-
Αν είναι καλύτερο από τον Γάλλο στους περισσότερους βασικούς τομείς και κάνει τα ίδια, πας στον Κορεατη. Αν πάλι όχι πας στον Γάλλο.
Μιλάμε τώρα λίγο υποθετικά, αφού δεν ξέρουμε κάτι παραπάνω από καθαρά τεχνικά χαρακτηριστικά και όχι το πως αυτά μεταφράζονται στον δρόμο.Sent from my Coolpad 8675-A using Tapatalk
-
Το Megane θα είναι ισχυρότερο και επίσης δεν θυμάμαι την τελευταία φορά που Megane RS έχασε σε συγκριτικό ή σε γυρολόγιο...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν βοήθησε βέβαια και το γεγονός ότι τα 136 άλογα της Hyundai ήταν στο μυαλό της μόνο... [emoji38]Στο Veloster κάτι φαινόταν αλλά μάλλον δεν ...
-
Το veloster πυροτεχνημα θα το χαρακτηριζα. Ακομα και αισθητικα ξεπεραστηκε πολυ γρηγορα. Ενας εντυπωσιασμος που γρηγορα εσβησε ηταν.
Hyundai i30 N