Μικρο μεταχειρισμενο ως 3000 ταβανι 3500?

37 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
autoesios
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 57 λεπτά
Joined: 27/01/2020 - 00:02
Μικρο μεταχειρισμενο ως 3000 ταβανι 3500?

 Καλησπερα σε ολα τα παιδια του φορουμ. ενδιαφερομαι για αγορα μεταχειρισμενου μικρου.
 η χρηση του θα ειναι μικτη,  μισα χιλιομετρα πολη και μισα εθνικη.

 με ενδιαφερει περισοτερο η πρακτικοτητα, απροβληματιστα χιλιομετρα χωρις βλαβες. και οσο το δυνατον γινεται ησυχια μεσα στην καμπινα.  η καταναλωση ειναι το τελευταιο κριτιριο γιατι θα κανω λιγα χιλιομετρα.

 Επειδη το μπατζετ ειναι χαμηλο γνωριζω τι προσδοκιες εχω,   αλλα πειτε μου μεταξυ αυτων που εχω καταληξει  τι θα ηταν καλυτερο για αυτα που ζηταω.  οι επιλογες μου¨

1) fiat panta μοντελο 2006 - 2010  κυβικα 1250 75 ιπποι  αν και βλεπω και 1000 κινητηρα 68 ιππους (οχι τουρμπο) ειναι καλος αυτος?

 2) Kia Picanto >>     2006 - 2010  κυβικα 1000 70 ιπποι 

αξιζει να κοιταξω και για suzuki alto αν και βγαινει πιο ακριβο σε αυτες τις χρονολογιες πιο προτεινετε απο τα 2 παραπανω η καπιο αλλο ενδιαφερον μικρο  σε αυτα τα χρηματα?

Εχω οδηγησει το panta, μπορει να υστερει σε ομορφια αλλα εχει χωρους και οδηγικα απο οτι θυμαμαι δεν με χαλασε καθολου. αλλα μικρα δεν γνωριζω, εκτος το hundai i 10 αλλα νομιζω εχω καλυτερα το Panda.

απροβληματιστο, πρακτικο, ησυχο οσο το δυνατον.  Γνωμες??

up
8 users have voted.
dimsabas
Offline
Last seen: Πριν από 23 λεπτά 41 δευτερόλεπτα
Joined: 13/01/2003 - 13:35
Θα κάνω ένα γενικότερο σχόλιο

Θα κάνω ένα γενικότερο σχόλιο επί των φθηνών μεταχειρισμένων, με αφορμή τη δημοσίευσή σου: τα μικρά αυτοκίνητα κρατάνε πολύ υψηλή τιμή. Σε βαθμό ώστε να αγοράζεις με τα ίδια χρήματα ένα πολύ ανώτερο (κι ακριβότερο ως καινούριο) μοντέλο ίδιας χρονολογίας. Και μιλώ πάντα για φυσιολογικά κυβικά με ήπια τέλη κυκλοφορίας. Δηλαδή μέχρι 1.900 κυβικά, όχι για αυτά που έχουν ακριβά τέλη και τα χαρίζουν. 

Για παράδειγμα, στα χρήματα που θα πάρεις το Picanto, βρίσκεις ίδιας χρονολογίας τέτοιο, που δεν έχει καμία σχέση ΠΟΥΘΕΝΑ ως αυτοκίνητο και πληροί πολύ καλύτερα κάποια από τα κριτήρια που έθεσες: την πρακτικότητα και την ησυχία στο ταξίδι. Ειδικά αφού τα μισά σου χιλιόμετρα θα είναι σε αυτοκινητόδρομο, νομίζω ότι κοιτάς λάθος κατηγορία αυτοκίνητων. 

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/35907166-volvo-v50

 

Κι αν δεν πιστεύεις πόσο ήσυχο είναι στο ταξίδι, τίποτα δε διαταρράσει τη νεκρική ησυχία στο εσωτερικό του:

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/34940368-volvo-v50

 

Μην κολλήσεις στο V50, αντίστοιχα μοντέλα υπάρχουν πάρα πολλά. Κοίτα το παρακάτω και σκέψου αν θα ήθελες να ταξιδεύεις με αυτό ή με το Panda:

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/34220009-mazda-6

 

Ή τι πρακτικότητα έχει το Picanto μπροστά σε ένα τέτοιο:

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/34909093-toyota-corolla-verso

 

Εν κατακλείδι, θα πρότεινα ένα Panda ή ένα Picanto σε κάποιον που ήθελε ένα χαμάλη για τα καθημερινά αστικά χιλιόμετρα, αυστηρά ως δεύτερο όχημα. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι οχήματα για να περάσουν τη μισή τους ζωή στον αυτοκινητόδρομο. 

 

up
8 users have voted.
autoesios
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 57 λεπτά
Joined: 27/01/2020 - 00:02
dimsabas wrote:

dimsabas wrote:

Θα κάνω ένα γενικότερο σχόλιο επί των φθηνών μεταχειρισμένων, με αφορμή τη δημοσίευσή σου: τα μικρά αυτοκίνητα κρατάνε πολύ υψηλή τιμή. Σε βαθμό ώστε να αγοράζεις με τα ίδια χρήματα ένα πολύ ανώτερο (κι ακριβότερο ως καινούριο) μοντέλο ίδιας χρονολογίας. Και μιλώ πάντα για φυσιολογικά κυβικά με ήπια τέλη κυκλοφορίας. Δηλαδή μέχρι 1.900 κυβικά, όχι για αυτά που έχουν ακριβά τέλη και τα χαρίζουν. 

Για παράδειγμα, στα χρήματα που θα πάρεις το Picanto, βρίσκεις ίδιας χρονολογίας τέτοιο, που δεν έχει καμία σχέση ΠΟΥΘΕΝΑ ως αυτοκίνητο και πληροί πολύ καλύτερα κάποια από τα κριτήρια που έθεσες: την πρακτικότητα και την ησυχία στο ταξίδι. Ειδικά αφού τα μισά σου χιλιόμετρα θα είναι σε αυτοκινητόδρομο, νομίζω ότι κοιτάς λάθος κατηγορία αυτοκίνητων. 

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/35907166-volvo-v50

Κι αν δεν πιστεύεις πόσο ήσυχο είναι στο ταξίδι, τίποτα δε διαταρράσει τη νεκρική ησυχία στο εσωτερικό του:

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/34940368-volvo-v50

Μην κολλήσεις στο V50, αντίστοιχα μοντέλα υπάρχουν πάρα πολλά. Κοίτα το παρακάτω και σκέψου αν θα ήθελες να ταξιδεύεις με αυτό ή με το Panda:

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/34220009-mazda-6

Ή τι πρακτικότητα έχει το Picanto μπροστά σε ένα τέτοιο:

https://www.car.gr/classifieds/cars/view/34909093-toyota-corolla-verso

Εν κατακλείδι, θα πρότεινα ένα Panda ή ένα Picanto σε κάποιον που ήθελε ένα χαμάλη για τα καθημερινά αστικά χιλιόμετρα, αυστηρά ως δεύτερο όχημα. Αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι οχήματα για να περάσουν τη μισή τους ζωή στον αυτοκινητόδρομο.

Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο στα σχόλια σου, το βλέπω και εγώ ότι κρατάνε τις τιμές ψηλά τα μικρά σχεδόν ίδιες με αντίστοιχα χρονολογίας μεγαλύτερης κατηγορίας. 

Λόγω του ότι μένω επαρχία και αναφέρω για χιλιόμετρα σε εθνική,  αυτά θα είναι Μαξίμουμ 50-60 μια φορά την βδομάδα. 

Λέω να μείνω στις αρχικές μου επιλογές,  αν και δεν έχω αποκλείσει κάποια μεγαλύτερης κατηγορίας,  αλλά σίγουρα δεν πάω πάνω από τα 1300 κυβικά.

Είμαι ακόμα στην ερευνα- ψάξιμο να δω τι μου κάνει καλύτερα. 

Έχω ήδη και φορτηγάκι στην κατοχή μου, 

up
5 users have voted.
dstou
Offline
Last seen: Πριν από 17 ώρες 17 λεπτά
Joined: 17/09/2008 - 12:23
Μην ασχολείσαι με Σουζούκι

Μην ασχολείσαι με Σουζούκι Άλτο. Από μένα Πικάντο. Πιό ευρύχωρο από το Πάντα, λίγο πιο ποιοτικό εσωτερικό (λίγο είπαμε, όσο πατάει η γάτα), λίγο πιο ήσυχο. Eξίσου σκυλιά και με φθηνά ανταλλακτικά και τα δύο. 

Μην κοιτάς μεγάλα γι' αυτή τη δουλειά. 

up
6 users have voted.
autoesios
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 57 λεπτά
Joined: 27/01/2020 - 00:02
Ειχα την εντυπωση οτι το

Ειχα την εντυπωση οτι το panda  ηταν πιο ευρυχωρο του πικαντο κατα πολυ, στο ματι μαλλον η ισως το panda να εχει μεγαλυτερο πορτμπαγκαζ.

Επειδη ψαχνω τελικα καπιο απο τα παραπανω  μοντελα, εχετε να μου δωσετε καποια συμβουλη σε κατι που πρεπει να προσεξω? αν και θα το τσεκαρω σε μηχανικο, αλλα λεμε αν  βγαζουν καπιο συγκεκριμενο μαμισιο προβλημα.

Κατι τετοιο,  αν δεν δει καπιο  προβλημα ο μηχανικος θεωρειτε καλη αγορα? 

 https://www.car.gr/classifieds/cars/view/36067635-fiat-panda

 https://www.car.gr/classifieds/cars/view/35687002-kia-picanto

Μηπως χωρους  στο  πορτμπαγκαζ εχει μεγαλυτερους το panda, γνωριζει καποιος?

up
5 users have voted.
manast
Offline
Last seen: Πριν από 13 ώρες 36 λεπτά
Joined: 31/01/2021 - 14:10
Εχω οδηγήσει και τα δύο μόνο

Εχω οδηγήσει και τα δύο μόνο ως ενοικιασμένα. Και τα δύο αξιόλογα αλλά, μόνο το Panda σκέφτηκα ότι θα ήθελα να αγοράσω.

Μου φάνηκε και ευχάριστο.

up
9 users have voted.
Fanis75
Global Moderator, Moderator
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 8 ώρες 34 λεπτά
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Panda με κλειστά τα μάτια,

Panda με κλειστά τα μάτια, αξιόπιστο, ευκολοδήγητο, πολύ καλό στον δρόμο (θυμίζει αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας). Το Picanto έβγαζε προβλήματα κάποιες χρονιές αλλά δεν θυμάμαι ποιες είναι. 

Απλά για να τα λέμε σωστά το 1.200 είναι 68 άλογα (ή 60 το πιο παλιό) και το 1.100 είναι 55 και ΔΕΝ αξίζει. 

 

up
6 users have voted.
autoesios
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 57 λεπτά
Joined: 27/01/2020 - 00:02
Fanis75 wrote:

Fanis75 wrote:

Panda με κλειστά τα μάτια, αξιόπιστο, ευκολοδήγητο, πολύ καλό στον δρόμο (θυμίζει αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας). Το Picanto έβγαζε προβλήματα κάποιες χρονιές αλλά δεν θυμάμαι ποιες είναι. 

Απλά για να τα λέμε σωστά το 1.200 είναι 68 άλογα (ή 60 το πιο παλιό) και το 1.100 είναι 55 και ΔΕΝ αξίζει. 

Για το panda ηδη ψαχνω, και ενοειτε το 1200 με 68 αλογα,  νομιζω μετα το 2008 που κοιταω μονελο σε 60 ιππους δεν εβγαινε μονο σε 68.    Ευχαριστω παιδια για τον χρονο σας. 

Καλη συνεχεια,

up
4 users have voted.
johanndelta
Online
Last seen: Πριν από 1 λεπτό 55 δευτερόλεπτα
Joined: 01/01/1970 - 02:00
Τα εχω οδηγήσει και τα δύο.

Τα εχω οδηγήσει και τα δύο. Το panda στην Τήνο και το Kia στη Χίο. Η καρδιά (θα μου πεις καρδιά σε "εργάτη") λέει panda, όμως η λογική kia.

up
3 users have voted.

Δευτερη φορα...αγωνιστικα!

piliourits
Εικόνα piliourits
Offline
Last seen: Πριν από 7 ώρες 28 λεπτά
Joined: 21/01/2019 - 01:19
Panda για πάντα! 

Panda για πάντα! 

up
4 users have voted.
Megane98hp
Offline
Last seen: Πριν από 9 ώρες 6 λεπτά
Joined: 16/03/2003 - 02:12
piliourits wrote:

piliourits wrote:

 

Panda για πάντα! 

 

Να ρε, συμφωνούμε και σε κάτι!!!cheeky

Επειδή είδα ότι ψάχνεις και για 1300, αν δεν έχεις πάρει ακόμα Panda, κοίτα και για Getz. 

 

up
2 users have voted.
Slowmotion
Offline
Last seen: Πριν από 3 εβδομάδες 3 ημέρες
Joined: 06/01/2009 - 14:42
το Getz

πίνει και γενικά τα Κορεάτικα

ειδικά και εκέινης της εποχής

δεν νομίζω ότι συμφέρει ως αγορά

φιλος του έβαλε υγραέριο άρον άρον

 

up
2 users have voted.
autoesios
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 57 λεπτά
Joined: 27/01/2020 - 00:02
Slowmotion wrote:

Slowmotion wrote:

πίνει και γενικά τα Κορεάτικα ειδικά και εκέινης της εποχής δεν νομίζω ότι συμφέρει ως αγορά φιλος του έβαλε υγραέριο άρον άρον

Εχεις δικιο οτι πινουν τα κορεατικα και ειδικα το getz,  αλλα δεν εχει καμια σχεση στην καταναλωση με το picanto.  Η πιο ξεκαθαρη επιλογη που με εκανε να παω στο panda ειναι η πιο ψηλη θεση οδηγησης, καλυτερη περιφερειακή ορατότητα, και ο καπως πολυμορφικος χαρακτηρας του.  Πιο αλλο μικρο θα μπορουσα να κοιταξω με αυτα τα παραπανω στα 3.500e?    

Σε ολα τα υπολοιπα υπερτερει νομιζω το picanto,  ειδικα χρηση σε αυτοκινητοδρομους.

Δεν εχω βρει κατι ακομα, λογω και της καταστασης δεν μπορω να απομανκρυθω και πολυ απο επαρχια που ειμαι,  Εχω δει ενα panda απο ιδιωτη αττικη προσεγμενο, αλλα δεν μπορω να ανεβω επανω να το ελεγξω

up
2 users have voted.
Δούκας.
Εικόνα Δούκας.
Offline
Last seen: Πριν από 2 μήνες 12 ώρες
Joined: 02/08/2019 - 07:23
Panda & από εμένα, για τους

Panda & από εμένα, για τους λόγους που προαναφέρθηκαν. 

Ωστόσο, θα σου πρότεινα να ανέβεις 1 κατηγορία πάνω & στα χρήματα αυτα να ψάξεις για κάτι με καλύτερη παθητική ασφάλεια και άνεση στον ανοικτό δρόμο (πχ Clio, Fabia, 207, Micra, κτλ).

Ως κάτοχος μικρού (Peugeot 107) & λίγο μεγαλύτερου (Clio mk3), η διαφορα στην άνεση κυρίως είναι αισθητή, δίχως να ξεφεύγει το 2ο πολύ σε κατανάλωση, ειδικά στον ανοικτό δρόμο, που ταξιδεύει πολύ πιο ξεκούραστα. Οχι ότι το 107 είναι κακό, ισα ισα κρατάει ωραία και στο ταξίδι παραδόξως είναι αξιοπρεπέστατο. Απλά για τη χρήση που θες, ίσως ένα σούπερ μίνι είναι κάπως πιο κατάλληλο, δίχως να ανεβαίνεις ιδαιτερα σε διαστάσεις & κατανάλωση, έχοντας ομως όλα τα οφέλη για all around χρήση. Τα πολυ μικρά (Πικαντο, 3δυμα κτλ) ταιριάζουν  ως επι το πλείστον στις αστικές μετακινήσεις.

Το πιο σημαντικό όλων: Να προκρίνεις στις επιλογές σου αυτό που είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση, φυσικά.

up
4 users have voted.

Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευεργετηθέντος αχαρίστου.

autoesios
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 57 λεπτά
Joined: 27/01/2020 - 00:02
Στην αναζήτηση μου για panda μοντέλο 2011-2012 βενζίνη βλέπω ότι

μου για panda μοντέλο 2011-2012 βενζίνη βλέπω ότι προσεγμένα από ιδιώτες έχουν γύρω στα 4000€.  Για εσάς που γνωρίζετε,  βρήκα αγγελία το επόμενο μοντέλο 2015 με 4500 € χρήση από ιδιώτη λιζινκ από εταιρία που κλείνει και για αυτό το δίνουν σε αυτή την τιμή.  Ρώτησα για την κατάσταση του,  μου είπε ότι όλα είναι άψογα και τα σέρβις στην αντιπροσωπεία.  Να το προτιμήσω από το προηγούμενο μοντέλο του 2011;  το θεωρώ ευκαιρία,  αν και έχω κάποιες υποψίες για την χαμηλή τιμή.  Αλλά με επιβεβαιώνει ότι το αμάξι είναι καθαρό παντού.  Τι λέτε να προχωρήσω σε αγορά η να προτιμήσω προηγούμενο μοντέλο με διαφορά 500 ευρώ μόνο;  το μοντέλο αυτό είναι καλύτερο από το προηγούμενο? 

up
1 user has voted.
autoesios
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 57 λεπτά
Joined: 27/01/2020 - 00:02
Αυτό για πειτε
up
1 user has voted.
Megane98hp
Offline
Last seen: Πριν από 9 ώρες 6 λεπτά
Joined: 16/03/2003 - 02:12
autoesios wrote:

 

Αυτό το σκάφος είναι το τρέχον μοντέλο που παράγεται με πολύ μικρές αλλαγές. Αυτό που παράγεται τώρα έχει κάτι μαύρα πλαστικά στις πόρτες, έχει bluetooth και start stop. Προσωπικά, αν τα οικονομικά μου το επέτρεπαν αυτό θα προτιμούσα. Αν ζορίζεσαι το προηγούμενο μοντέλο είναι εξίσου ισάξιο. Η βασική του διαφορά θα έλεγα είναι στο μάτι. 

up
1 user has voted.
autoesios
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 57 λεπτά
Joined: 27/01/2020 - 00:02
Megane98hp wrote:

Megane98hp wrote:

 

 

 

 

Αυτό το σκάφος είναι το τρέχον μοντέλο που παράγεται με πολύ μικρές αλλαγές. Αυτό που παράγεται τώρα έχει κάτι μαύρα πλαστικά στις πόρτες, έχει bluetooth και start stop. Προσωπικά, αν τα οικονομικά μου το επέτρεπαν αυτό θα προτιμούσα. Αν ζορίζεσαι το προηγούμενο μοντέλο είναι εξίσου ισάξιο. Η βασική του διαφορά θα έλεγα είναι στο μάτι. 

[/quote

Και εμένα με ενοχλούν λίγο το κόκκινο υφασμα που βλέπω μέσα,  αλλά μιλάμε 5 χρόνων νεότερο αμάξι με σίγουρα λιγότερα χιλιόμετρα.  Και με διαφορά μόλις 500 ευρώ.  Απλά ρωτάω γιατί κάπου είχα διαβάσει ότι έβρισκα το προηγούμενο μοντέλο καλύτερο.  Αλλά μάλλον θα πάω σε αυτό γιατί είναι πιο καινούργιο, 

up
0 users have voted.
autoesios
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 57 λεπτά
Joined: 27/01/2020 - 00:02
Megane98hp wrote:

Megane98hp wrote:

 

 

 

 

Αυτό το σκάφος είναι το τρέχον μοντέλο που παράγεται με πολύ μικρές αλλαγές. Αυτό που παράγεται τώρα έχει κάτι μαύρα πλαστικά στις πόρτες, έχει bluetooth και start stop. Προσωπικά, αν τα οικονομικά μου το επέτρεπαν αυτό θα προτιμούσα. Αν ζορίζεσαι το προηγούμενο μοντέλο είναι εξίσου ισάξιο. Η βασική του διαφορά θα έλεγα είναι στο μάτι. 

[/quote

Και εμένα με ενοχλούν λίγο το κόκκινο υφασμα που βλέπω μέσα,  αλλά μιλάμε 5 χρόνων νεότερο αμάξι με σίγουρα λιγότερα χιλιόμετρα.  Και με διαφορά μόλις 500 ευρώ.  Απλά ρωτάω γιατί κάπου είχα διαβάσει ότι έβρισκα το προηγούμενο μοντέλο καλύτερο.  Αλλά μάλλον θα πάω σε αυτό γιατί είναι πιο καινούργιο, 

up
0 users have voted.
Megane98hp
Offline
Last seen: Πριν από 9 ώρες 6 λεπτά
Joined: 16/03/2003 - 02:12
Είναι και τα 2 αξιόπιστα. Το

Είναι και τα 2 αξιόπιστα. Το μόνο σημείο που έχει πρόβλημα το καινούργιο που δεν το έχει το παλιό είναι στις πόρτες. Όταν ανοίγεις την πόρτα έχει ένα μέταλλο στο παλιό μοντέλο που συγκρατεί τη πόρτα. Στο καινούργιο έχει ένα μαύρο πράγμα που μοιάζει πλαστικό το οποίο αν φυσάει δυνατός αέρας και ανοίξεις την πόρτα και σου φύγει από τα χέρια, να ξέρεις ότι θα σπάσει πολύ πιο εύκολα από ότι στο παλιό. Βασικά στο παλιό δεν έχω δει κανένα σπασμένο. Στο καινούργιο είναι πιο ευαίσθητα. Αυτό είναι το μόνο "μειονέκτημα".

Πρώτα απ όλα όμως πήγαινε να το δεις από κοντά. Εμένα μου φαίνεται κουφέτο το αμαξάκι, δες το κι εσύ, δες το ΚΤΕΟ του τα χιλιόμετρα του τότε με τα τωρινά, δες τα σέρβις αν έχει κλπ κλπ.

Καλορίζικο καλοτάξιδο παρακαλώ πολύ το θέμα να κλειδωθεί!!! laugh

up
1 user has voted.
autoesios
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 57 λεπτά
Joined: 27/01/2020 - 00:02
Megane98hp wrote:

Megane98hp wrote:

 

Είναι και τα 2 αξιόπιστα. Το μόνο σημείο που έχει πρόβλημα το καινούργιο που δεν το έχει το παλιό είναι στις πόρτες. Όταν ανοίγεις την πόρτα έχει ένα μέταλλο στο παλιό μοντέλο που συγκρατεί τη πόρτα. Στο καινούργιο έχει ένα μαύρο πράγμα που μοιάζει πλαστικό το οποίο αν φυσάει δυνατός αέρας και ανοίξεις την πόρτα και σου φύγει από τα χέρια, να ξέρεις ότι θα σπάσει πολύ πιο εύκολα από ότι στο παλιό. Βασικά στο παλιό δεν έχω δει κανένα σπασμένο. Στο καινούργιο είναι πιο ευαίσθητα. Αυτό είναι το μόνο "μειονέκτημα".

 

Πρώτα απ όλα όμως πήγαινε να το δεις από κοντά. Εμένα μου φαίνεται κουφέτο το αμαξάκι, δες το κι εσύ, δες το ΚΤΕΟ του τα χιλιόμετρα του τότε με τα τωρινά, δες τα σέρβις αν έχει κλπ κλπ.

 

Καλορίζικο καλοτάξιδο παρακαλώ πολύ το θέμα να κλειδωθεί!!! laugh

 Ενοειτε ότι θα τσεκάρω στείλω σε όλα,  αλλά δεν είναι λίγο περίεργο η χαμηλή τιμή του;  όταν βλέπω και πουλάνε το προηγούμενο μοντέλο του 2011 στα ίδια χρήματα; περιμένω απάντηση για το ραντεβού και θα δείξει,  αμήν να κλείσει το συντομότερο το θέμα.  Αλλιώς το ψάξιμο συνεχίζεται... smiley

up
0 users have voted.
Megane98hp
Offline
Last seen: Πριν από 9 ώρες 6 λεπτά
Joined: 16/03/2003 - 02:12
autoesios wrote:

autoesios wrote:

 

Megane98hp wrote:

 

 

 

Είναι και τα 2 αξιόπιστα. Το μόνο σημείο που έχει πρόβλημα το καινούργιο που δεν το έχει το παλιό είναι στις πόρτες. Όταν ανοίγεις την πόρτα έχει ένα μέταλλο στο παλιό μοντέλο που συγκρατεί τη πόρτα. Στο καινούργιο έχει ένα μαύρο πράγμα που μοιάζει πλαστικό το οποίο αν φυσάει δυνατός αέρας και ανοίξεις την πόρτα και σου φύγει από τα χέρια, να ξέρεις ότι θα σπάσει πολύ πιο εύκολα από ότι στο παλιό. Βασικά στο παλιό δεν έχω δει κανένα σπασμένο. Στο καινούργιο είναι πιο ευαίσθητα. Αυτό είναι το μόνο "μειονέκτημα".

 

 

 

Πρώτα απ όλα όμως πήγαινε να το δεις από κοντά. Εμένα μου φαίνεται κουφέτο το αμαξάκι, δες το κι εσύ, δες το ΚΤΕΟ του τα χιλιόμετρα του τότε με τα τωρινά, δες τα σέρβις αν έχει κλπ κλπ.

 

 

 

Καλορίζικο καλοτάξιδο παρακαλώ πολύ το θέμα να κλειδωθεί!!! laugh

 

 

 Ενοειτε ότι θα τσεκάρω στείλω σε όλα,  αλλά δεν είναι λίγο περίεργο η χαμηλή τιμή του;  όταν βλέπω και πουλάνε το προηγούμενο μοντέλο του 2011 στα ίδια χρήματα; περιμένω απάντηση για το ραντεβού και θα δείξει,  αμήν να κλείσει το συντομότερο το θέμα.  Αλλιώς το ψάξιμο συνεχίζεται... smiley

 

Φυσικά και είναι ύποπτο αλλά όχι πάντα. Μπορεί ο μεν να ψάχνει κανένα κορόιδο, μπορεί να βάζει υψηλή τιμή για να το παζαρέψει να το δώσει στην καλύτερη τιμή, μπορεί ο δε να έχει μεγάλη ανάγκη και να θέλει να το πουλήσει το συντομότερο δυνατό οπότε εξηγείται η μικρή διαφορά. 

up
0 users have voted.
taxidiaris
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 3 ημέρες
Joined: 06/02/2009 - 00:04
autoesios wrote:

autoesios wrote:

 

Megane98hp wrote:

 

 

 

Είναι και τα 2 αξιόπιστα. Το μόνο σημείο που έχει πρόβλημα το καινούργιο που δεν το έχει το παλιό είναι στις πόρτες. Όταν ανοίγεις την πόρτα έχει ένα μέταλλο στο παλιό μοντέλο που συγκρατεί τη πόρτα. Στο καινούργιο έχει ένα μαύρο πράγμα που μοιάζει πλαστικό το οποίο αν φυσάει δυνατός αέρας και ανοίξεις την πόρτα και σου φύγει από τα χέρια, να ξέρεις ότι θα σπάσει πολύ πιο εύκολα από ότι στο παλιό. Βασικά στο παλιό δεν έχω δει κανένα σπασμένο. Στο καινούργιο είναι πιο ευαίσθητα. Αυτό είναι το μόνο "μειονέκτημα".

 

 

 

Πρώτα απ όλα όμως πήγαινε να το δεις από κοντά. Εμένα μου φαίνεται κουφέτο το αμαξάκι, δες το κι εσύ, δες το ΚΤΕΟ του τα χιλιόμετρα του τότε με τα τωρινά, δες τα σέρβις αν έχει κλπ κλπ.

 

 

 

Καλορίζικο καλοτάξιδο παρακαλώ πολύ το θέμα να κλειδωθεί!!! laugh

 

 

 Ενοειτε ότι θα τσεκάρω στείλω σε όλα,  αλλά δεν είναι λίγο περίεργο η χαμηλή τιμή του;  όταν βλέπω και πουλάνε το προηγούμενο μοντέλο του 2011 στα ίδια χρήματα; περιμένω απάντηση για το ραντεβού και θα δείξει,  αμήν να κλείσει το συντομότερο το θέμα.  Αλλιώς το ψάξιμο συνεχίζεται... smiley

Είμαι πρώην κάτοχος τού μοντέλου , βέβαια είχα το twinnair, αλλά θεωρώ ότι εκτός από τις επιδόσεις, δεν υπάρχουν άλλες διαφορές. Λοιπόν, αν είναι καθαρό το πήρες! Πραγματικά μια κατηγορία επάνω σε συμπεριφορά και σε ποιότητα κύλισης , πιο ποιοτικό από το προηγούμενο μοντέλο και σίγουρα πιο ασφαλές ( βλέπε αερόσακοι , esp, σίγουρα πιο ¨δεμένο¨ αμάξωμα ) Μετά από 6 χρόνια και 110000χλμ, μπορώ να σου πω ότι δεν έκανε τσικ, ούτε ένας  τριγμος δεν ακούστηκε ! Απίστευτο για την κατηγορία !

up
1 user has voted.
autoesios
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 57 λεπτά
Joined: 27/01/2020 - 00:02
taxidiaris wrote:

taxidiaris wrote:

autoesios wrote:
Megane98hp wrote:

Είναι και τα 2 αξιόπιστα. Το μόνο σημείο που έχει πρόβλημα το καινούργιο που δεν το έχει το παλιό είναι στις πόρτες. Όταν ανοίγεις την πόρτα έχει ένα μέταλλο στο παλιό μοντέλο που συγκρατεί τη πόρτα. Στο καινούργιο έχει ένα μαύρο πράγμα που μοιάζει πλαστικό το οποίο αν φυσάει δυνατός αέρας και ανοίξεις την πόρτα και σου φύγει από τα χέρια, να ξέρεις ότι θα σπάσει πολύ πιο εύκολα από ότι στο παλιό. Βασικά στο παλιό δεν έχω δει κανένα σπασμένο. Στο καινούργιο είναι πιο ευαίσθητα. Αυτό είναι το μόνο "μειονέκτημα".

Πρώτα απ όλα όμως πήγαινε να το δεις από κοντά. Εμένα μου φαίνεται κουφέτο το αμαξάκι, δες το κι εσύ, δες το ΚΤΕΟ του τα χιλιόμετρα του τότε με τα τωρινά, δες τα σέρβις αν έχει κλπ κλπ.

Καλορίζικο καλοτάξιδο παρακαλώ πολύ το θέμα να κλειδωθεί!!! 

 Ενοειτε ότι θα τσεκάρω στείλω σε όλα,  αλλά δεν είναι λίγο περίεργο η χαμηλή τιμή του;  όταν βλέπω και πουλάνε το προηγούμενο μοντέλο του 2011 στα ίδια χρήματα; περιμένω απάντηση για το ραντεβού και θα δείξει,  αμήν να κλείσει το συντομότερο το θέμα.  Αλλιώς το ψάξιμο συνεχίζεται... 

Είμαι πρώην κάτοχος τού μοντέλου , βέβαια είχα το twinnair, αλλά θεωρώ ότι εκτός από τις επιδόσεις, δεν υπάρχουν άλλες διαφορές. Λοιπόν, αν είναι καθαρό το πήρες! Πραγματικά μια κατηγορία επάνω σε συμπεριφορά και σε ποιότητα κύλισης , πιο ποιοτικό από το προηγούμενο μοντέλο και σίγουρα πιο ασφαλές ( βλέπε αερόσακοι , esp, σίγουρα πιο ¨δεμένο¨ αμάξωμα ) Μετά από 6 χρόνια και 110000χλμ, μπορώ να σου πω ότι δεν έκανε τσικ, ούτε ένας  τριγμος δεν ακούστηκε ! Απίστευτο για την κατηγορία !

Χαίρομαι που ακούω αυτά από έναν κάτοχο,  μιας και το έχεις μπορείς να μου πεις αν παίρνει 2 din οθόνη after market.  Γιατί βάση για 2 din δεν βλέπω να υπάρχει.  Μιας και πήγε η κουβέντα εκεί,  ούτε τούιτερ στα Χερουλιαστις  πόρτες όπως το προηγούμενο είδα να εχει,  λίγο σημαντικό βέβαια,  αλλά το παρατηρησα

up
0 users have voted.
taxidiaris
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 3 ημέρες
Joined: 06/02/2009 - 00:04
Δυστυχώς δεν μπορώ να σε

Δυστυχώς δεν μπορώ να σε βοηθήσω γιατί το έχω αποχωριστεί πριν από 2 χρόνια  περίπου. 2DIN πάντως, δύσκολα απ´οτι θυμάμαι!

up
0 users have voted.
autoesios
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 57 λεπτά
Joined: 27/01/2020 - 00:02
Επίσης να νιώθω ήσυχος που το

Επίσης να νιώθω ήσυχος που το αμάξι θα πάει για έλεγχο σε μη εξουσιοδοτημενο συνεργείο της Fiat,  αλλά με το διαγνωστικό που έχει μπορεί να τα ελέγξει πλήρως. Έτσι μου είπε,   η το θεωρείτε απαραίτητο να πάει σε αντιπροσωπεία fiat; 

up
0 users have voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo