Καλά και το Octavia εκει ανηκει με golf αλλα με πολύ μεγαλύτερους χωρους που συγκρίνονται με την επόμενη κατηγορια (passat)
όμως στην κατηγορια του Golf είναι και αυτό.
Καλά και το Octavia εκει ανηκει με golf αλλα με πολύ μεγαλύτερους χωρους που συγκρίνονται με την επόμενη κατηγορια (passat)
όμως στην κατηγορια του Golf είναι και αυτό.
Εμενα μου αρεσει μπροστα ποιο πολύ το Tucson πίσω μέρος ποιο πολύ το KIA
μεσα για ελάχιστα το KIA
παντως και τα 2 ομορφα τα βρίσκω, ελπίζω το KIA να είναι λίγο ποιο σπορτιφ
Πραγματικά μαγικό χαλί με τα φύλλα
Την επόμενη μέρα το πρωί πήραμε τον δρόμο για Νυμφαίο που φιλοξενεί και το καταφύγιο του ΑΡΚΤΟΥΡΟΥ για τις αρκούδες. Ωραία διαδρομή, υψόμετρο, πολλές κλειστές στροφές και βροχή. Κανένα πρόβλημα, τα Michelin Pilot Sport 4S βεντουζόνουν καλά και στην βροχή. Σίγουρα πας πιο προσεκτικά πάντα στην βροχή αλλά η πρόσφυση είναι εκεί, δεν έχεις κανένα ενδοιασμό ακόμα και λίγο πιο σβέλτα να θες να κινηθείς. Φτάνοντας στο νυμφαίο βλέπεις ένα χωριό πολύ γραφικό με όλα τα σπίτια χτισμένα με πέτρα. Πολύ όμορφο. Και το πλακόστρωτο κάτω πολύ όμορφο επίσης αλλά ΟΧΙ για αυτοκίνητο. Περνώντας πάνω του ενα οποιωδήπωτε αυτοκίνητο είναι οδυνηρό για κάθε επιβάτη αφού οι αναρτήσεις βαράνε υπερωρία και πάνε πάνω κάτω συνεχώς. Μαντέψτε τώρα τι γίνεται με τις αναρτήσεις του ST??? Ναι σωστά μαντέψατε χαχαχαχαχαχα. Δεν μας πτοεί βέβαια αυτό. Γελάσαμε αρκετά και αφού δεν έπαθε τίποτα το τσίπουρο όλα καλά.
Νυμφαιο, πλακόστρωτο. Αφού επεζησε το μπουκάλι του τσίπουρου απο αυτό ολα καλά
Διαλειμα για φαγητό στο Νυμφαίο
Παρκάρουμε και αφού αφήσουμε τα πράγματα στο ξενοδοχείο οδεύουμε στο μονοπάτι για τις αρκούδες. Πολύ όμορφο μονοπάτι και ενδιαφέρουσες πληροφορίες ενημέρωσης. Βλέπουμε και τις αρκούδες στο καταφύγιο και πάμε για φαγητό και ξεκούραση. Το βράδυ Μουντιάλ και την επόμενη μέρα κατεβαίνουμε πάλι με βροχή στο χωριό Αγραπιδιές που είναι το άλλο καταφύγιο του Αρκτούρου (Λύκου και Λύγγα). Αφού βλέπουμε τα πολύ συμπαθή τετράποδα και ενημερωνόμαστε για το έργο του αρκτούρου και πληροφορίες για τα άγρια ζώα έρχεται η ώρα να γυρίσουμε για ψήσιμο στα κάρβουνα στην Κρύα βρύση μαζί με τα ξαδέρφια. Εννοείται πήρα και το άθικτο τσίπουρο μαζί.
Η γέφυρα που οδηγεί στο γραφείο ενημέρωσης Λύκου και Λύγγα του Αρκτούρου
Η διαδρομή γνωστή. Μία ώρα και κάτι και βάζουμε φωτιά στα κάρβουνα!!! Όλα τα ωραία βεβαίως έρχονται στο τέλος τους και αφού περιδρομιάσαμε και ασπαστήκαμε όλους τους φίλους και συγγενείς ήρθε η ώρα του γυρισμού για Αθήνα. Πριν φύγουμε εννοείται ότι έπρεπε να φορτώσουμε στο αυτοκίνητο 2 νταμιτζάνες ελαιόλαδο, λωτούς, μαρμελάδες και διάφορα αλλά που αν δεν τα έπαιρνα θα ήταν προσβολή για τις θείες. Να πάρε και για τον θείο σου στην Αθήνα και τον αδερφό σου. Μα που θα τα βάλω όλα αυτά?????? Ελα μωρέ έχεις χώρο στις πίσω θέσεις... Μα, μα. Δεν έχει μα και ξεμα , θα τα πάρεις..... και τα πήρα φυσικά (λες και είχα επιλογή).
Σάββατο πρωί ξυπνάμε και ετοιμαζόμαστε για την μεγάλη μας εκδρομή! Έχουμε βάφτιση στην Κρύα Βρύση Πέλλας και λέμε να το συνδυάσουμε με εκδρομή στην Καστοριά που δεν έχουμε πάει ποτέ. Λίμνη Πρεσπών και Νυμφαίο είναι φυσικά στον σχεδιασμό. Εγώ αναλαμβάνω να κοιτάξω αέρα στα λάστιχα, να γεμίσω ντεπόζιτο, ελέγξω λάδια, να βάλω ρεζέρβα στο megabox (μένει και άλλος χώρος) και να ταχτοποιήσω τα πράγματα. Έχω ετοιμάσει την μία βαλίτσα μου από την προηγούμενη μέρα και περιμένω να δω τι θα βρω (τι εχει ετοιμάσει η γυναίκα) μετά από το βενζινάδικο και αφού έχω πάρει ένα καφεδάκι. Καμία έκπληξη φυσικά, έχουμε πάρει πράγματα για όλες τις καιρικές συνθήκες και όλες τις εποχές! Ακόμα και στην περίπτωση που βρεθούμε Σαχάρα ή Αλάσκα να ντυθούμε θα έχουμε!!! Βρίσκω την βαλίτσα μου ανοιγμένη και να περνάει επιθεώρηση. Μην τα πολυλογώ μου έβγαλε τα μισά ρούχα έξω, με έβαλε να πάρω ένα σωρό άχρηστα πράγματα (γάντια, σκούφο, κασκόλ, μαγιό!!! Αν θα πάμε λέει στα λουτρά ποζαρ) και φυσικά αναγκαστικά πήρα μεγαλύτερη βαλίτσα. Εδώ να πω ότι μόνο οι μοτοσυκλετιστές τις έχουν εκπαιδευμένες και Σπαρτιάτισσες! Πηγαίναμε εκδρομή με την μηχανή παλιά και αναγκαστικά δεν έπαιρνε τόσα. Μετά βλέπω τα δικά της πράγματα!!!! Δεν περιγράφω, λέω μόνο τούτο, συλλογή παπουτσιών μέσα στα κουτιά τους (μην τσαλακωθούν οι μπότες). Τεσπα οι περισσότεροι γυναίκες έχετε καταλαβαίνετε. Αρχίζω φορτώνω στο PUMA. Megabox και πίσω χώρος τίγκα, ευτυχώς είναι μεγάλος για την κατηγορία του. Μετά βάζουμε και πουκάμισα, μπουφάν και κρεμαστά φορέματα στις πίσω θέσεις. Σπαστικό που στα νέα αυτοκίνητα έχουν μικρά γατζάκια αντί για τα μεγάλα χερούλια που έβαζαν παλιά και ήταν πολύ πιο βολικά για τις κρεμάστρες. Χώρεσαν λοιπόν όλα και ξεκινάμε.
Δεν ξέρω αλλά και μόνο που γνωρίζω ότι θα οδηγήσω το αμάξι αυτό για πολλά χιλιόμετρα μου φτιάχνει την διάθεση. Είναι πολύ σημαντικό αυτό. Σίγουρα στο ταξίδι ο προορισμός είναι ο στόχος, αλλά και το ταξίδι καθε αυτό αν είναι ευχάριστο και αν δεν είναι αγγαρεία, συμβάλει σημαντικά στην ευχάριστη εμπειρία μιας εκδρομής. Τα λέω για όσους κοιτάνε μόνο ξερούς αριθμούς κατανάλωσης...... αλλά οκ ίσως είμαι περίεργος εγώ. Δεν θα πολυλογήσω πολύ για το ταξίδι στην εθνική. 4 ώρες κάναμε σύνολο, πολύ καλοί δρόμοι πλέον, πολλά διόδια και χωρίς κίνηση είναι μια πολύ ωραία εμπειρία με αυτό το αμάξι. Πολύ καλή ορατότητα, δύναμη παντού αλλα κυρίως στις μεσαίες στροφές. Ταξιδεύαμε από 145-180 και ένα δύο πατηματάκια πιο πάνω. Όταν λέω 145 όμως εννοώ ότι βάζεις το cruise control τόσο, και απλά στρίβεις, φρένο δεν χρειάζεται εκτός αν βρεις εμπόδιο. Μπορεί να ακούγονται πολλά αλλά πραγματικά στα 160 είναι τόσο σταθερό και έχεις την εντύπωση ότι πας με 120, δεν υπερβάλλω! Μικρές κινήσεις του τιμονιού και παίρνει άνετα τις όποιες στροφές. Πολύ καλή κύληση. Λίγος θόρυβος υπάρχει, κυρίως αεροδυναμικός αφού είναι SUVοειδές το σχήμα, δεν το λες και αεροδυναμικό! Μία στάση μόνο για καφεδάκι και τσιγάρο.
Στάση για καφέ και τσιγάρο στην εθνική
Στον επαρχιακό πριν από μια προσπέραση δεν χρειάζεται πολύ σκέψη του τύπου : με παίρνει δεν με παίρνει μέχρι την επόμενη στροφή?? Είναι ανηφόρα θα μπορεί φορτωμένο να κάνει προσπέραση?? ΟΧΙ τίποτα από αυτά. Απλά κοιτάς αν έρχεται άλλο αυτοκίνητο από την απέναντι μεριά. Όχι? Τότε βύθισμα του γκαζιού, πρα, πρα, πρα, σκασίματα από την εξάτμιση και έχεις περάσει εν ριπή οφθαλμού! Βέβαια κάποιες φορές έχεις κάποιες περίεργες ματιές από την διπλα θεση και άλλες φορές σχόλια του τύπου: τωρα αυτό χρειαζόταν να το κάνεις τόσο γρήγορα?? Πρέπει να τιναχτούμε πίσω?? Εεεε να ξέρεις για ασφάλεια, όσο λιγότερο μένεις στην αντίθετη λωρίδα καλύτερα . Ναι, ναι για αυτό το κάνεις.... είμαι σίγουρη, άσε μας ρε Βασίλη!!!!
Φτάσαμε λοιπόν στο χωριό και ήπιαμε ένα καφεδάκι με τα ξαδέρφια. Ωραίο το αμάξι ρε ξάδερφε τι είναι? Ford λέω. Ford Puma. Α μάλιστα δεν το έχω ξαναδεί, σαν Porsche μοιάζει. Θα ήθελα ξάδερφε αλλά όχι, ένα απλό Ford είναι. Μόνο σε εμφάνιση μοιαζει λίγο. Καλό είναι λεει ο ξάδερφος μαρέσει, πόσα άλογα είναι? 200 απαντώ. Ρε είσαι τρελός τι να τα κάνεις τόσα σε μικρό αμάξι Ε φυσιολογικό δεν με λες. Και στα ανιψάκια μου έκανε όμως πολύ εντύπωση το αμάξι τους αρεσε πολύ, ωραίο αυτοκίνητο θείο!!! (Πάλι καλά ακόμα μπάρμπα δεν με λένε). Θα μας φιλοξενούσαν σε ένα διπλανό χωριό. Ο φωτισμός σε δημόσιους δρόμους εκεί ανάμεσα από χωράφια είναι από ελλιπής ως ανύπαρκτος. Τα φώτα του PUMA είναι εξαιρετικά, είναι εκπληκτικό πόσο καλά φωτίζουν σε σχέση με του αλογόνου!! (και πόσο κοστίζουν σε περίπτωση ζημιάς αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση).
Διπλα από τις λίμνες στην διαδρομή
Εδώ να πω το εξής. Όποτε βλέπεις ότι έχεις στροφές και επαρχιακό δρόμο απλά πετάς την σκούφια σου όταν το οδηγάς. Είναι εξαιρετικά απολαυστικό να οδηγείς σε τέτοιες διαδρομές με το Puma ST. Και δεν εννοώ με σπορ διάθεση μόνο όπως φαντάζεστε έτσι και αλλιώς. Όχι, όχι και με ποιο χαλαρούς ρυθμούς να πηγαίνετε, είναι πραγματικά απόλαυση. Το σύνολο τιμόνι, πλαίσιο, φρένα, κινητήρας, μηχανικό κιβώτιο δίνει μια εξαιρετική συμπεριφορά στο αμάξι που είναι να φιλάς τους μηχανικούς της FORD. Εντάξει δεν είναι σε συναρμογή ότι καλύτερο έχετε δει σε αυτοκίνητο αλλά πραγματικά μηχανικά είναι άλλο πράγμα να το περιγράφεις άλλο να το οδηγείς. Κάνει ότι του πεις με τόση ευκολία και σε κάνει να νιώθεις πολύ καλύτερος οδηγός από ότι πραγματικά είσαι. Poetry in motion. Και ο ήχος? Αυτός ο ήχος τόσο του κινητήρα όσο και της εξάτμισης συμβάλουν πολύ στην εμπειρία οδήγησης (αν δεν σας αρέσει σίγουρα καλύτερα ηλεκτρικό). Καλά όλα αυτά, αλλά μήπως όμως ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη θα ήταν καλύτερη επιλογή. ΟΧΙ. Ξεκάθαρα ΟΧΙ. Ναι μέσα σε κίνηση είναι καλύτερο ένα αυτόματο και ίσως το 1000ρι Puma είναι πιο καλή επιλογή να το πάρεις με αυτόματο. Βολεύει και πλέον τα αυτόματα είναι πολύ καλύτερα από παλιά. Αλλά σε αυτό το ST όχι, με τίποτα, σοφή επιλογή να το βγάζουν ΜΟΝΟ σε μηχανικό. Συμμετέχεις περισσότερο και είναι και εξαιρετικό στις αλλαγές το μηχανικό που έχει επιλεγεί. Και κάπως έτσι φτάνουμε Καστοριά όπου βρίσκουμε και άλλο ένα ζευγάρι με CAPTUR που έχουμε δώσει ραντεβού.
Μετα από ταξιδι 10 ημερών σε Χωριο, Κρυα βρύση, Θεσσαλονίκη, Βόλο γυρίσαμε σπίτι και πλύναμε ενδελεχώς ώστε να φύγουν όλα τα πτώματα από πάνω (μυγακια, κουνούπια, σφηγκες κτλ).
μας ταξίδεψε αλλη μια φορα χαρίζοντας μας όμορφες στιγμές. αυτή την φορα δεν βγάλαμε καθόλου φωτογραφίες με το αμάξι παρα μόνο μία στο χωριο και τωρα μια μετα το πλύσιμο
Φτάσαμε αισίως και περάσαμε τα 30000 ομορφα χλμ χωρίς να εχει κλείσει 2 χρόνια (Ιούνιο τα κλείνουμε)
Καλά να είμαστε να τα πολλαπλασιάσουμε καθώς δεν αγοράστηκε για να κάνει βαρετα χιλιόμετρα μεσα στην πόλη
Να θυμόμαστε που και που ότι τα αγοράζουμε για να μας ταξιδεύουν και να μας χαρίζουν συγκινήσεις. Η διαδρομή είναι ευχάριστη οπως και ο προορισμός μερικές φορές.
Τα αυτοκίνητα δεν ειναι μονο η καταναλωση στην οποία εχουμε αναλωθει. Στο 80% των θεμάτων αυτο συζηταμε.
Ποταμάκι στον Άγιο Γερμανό
Έπειτα εφόσον είχα πλέον μόνος μου ελεύθερο χρόνο γύρισα μόνος μου την όμορφη πόλη με το αυτοκίνητο να την χαζέψω και να εκμεταλλευτώ την ομορφιά της για φωτογραφίες με το PUMA. Έβγαλα αρκετές και βγήκαν κάποιες πολύ όμορφες. Καλυτέρεψαν τα πράγματα και με την σύζυγο και το βράδυ είχαμε μια όμορφη βραδιά.
Μια όμορφη φωτογραφία μπροστά από Παναγιά Μαυριώτισσα (νομίζω η καλύτερη που τράβηξα)
Οπως και αυτή
Εδω στο δρομάκι προς την Παναγιά με διπλα την λίμνη Καστοριάς φυσικά
Οπως και εδω
Αλλη μία φωτογραφία από Καστοριά
Ξεκινήσαμε λοιπόν για Αθήνα με το transit, εεεεε λάθος το PUMA ST εννοούσα. Ήμουν όμως λίγο σκασμένος από το φαγητό και νυσταγμένος οπότε μετά από μερικά χιλιόμετρα παρέδωσα το τιμόνι στην σύντροφο. Κοιτα εδώ, να έτσι λειτουργεί το cruise control! βρέχει κιολας, είναι και φορτωμένο οπότε μην πας πάνω από 120-130 εντάξει? Να κοιμηθώ λίγο. Ναι φυσικά. Έφτιαξε το κάθισμα, ρύθμισε καθρέφτες και ξεκινήσαμε. Μετά από μισή ώρα ξύπνησα και βλέπω να πάει με 140!!! Άντε ξύπνησα κάνω , δεν σταματάς να το πάρω?. Όχι μωρέ, τώρα πιο κάτω να πάρεις και καφέ δεν με πειράζει να οδηγώ. Κατάλαβα λέω και κούνησα καταφατικά το κεφάλι. Δεν αρέσει μόνο σε μένα να το οδηγώ, απλά μόνο εγώ το παραδέχομαι. Σταματήσαμε για καφέ.
Είχε βραδιάσει πια. Τα φώτα όπως σας είχα πει είναι εκπληκτικά, έχεις πάρα πολύ καλή ορατότητα. Σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα έτσι και σε αυτό υπάρχει η λειτουργία να ανοίγει και να κλείνει και την μεγάλη σκάλα αυτόματα. Πράγμα το οποίο για βραδινό ταξίδι στην εθνική είναι πραγματικά game changer. Συμβάλει σε ένα πολύ ξεκούραστο και ευχάριστο ταξίδι και το βράδυ. Παρόλο το φορτίο και σποραδικές τοπικές βροχές είχαμε ένα πολύ άνετο ταξίδι. Με έπιασε βέβαια και το πάτησα πάλι κάποια στιγμή !!! Δεν δέχομαι επικρίσεις, πάρτε το εσείς βόλτα και αν δεν το πατήσετε τότε να με κρίνετε. Σε προκαλεί!!! Εννοείται πως και φορτωμένο ο κινητήρας δεν είχε κανένα πρόβλημα να κινήσει σβέλτα το αμάξι. Συνολική μέση κατανάλωση 8,7l/100χλ για όλες τις μέρες. Με αυτή την οδήγηση που διαβάσατε όσοι φτάσατε μέχρι εδώ. Είναι πολλά?? Αν θέλετε ένα γρήγορο αμάξι που προσφέρει απλόχερα τόση ευχαρίστηση είναι και λίγα θα πω. Τα περισσότερα αυτοκίνητα με 200 άλογα που υπάρχουν και παρόμοια οδήγηση θα ήταν πολύ πάνω του 11l/χλ μην πω πάνω του 13. Οικονομικό δεν είναι αλλά αν θες οικονομία καλύτερα να στραφείς σε κάνα TOYOTA hybrid. Οι καλύτερες επιλογές για οικονομία. Αν θες πάλι για τα ίδια χρήματα το πιο γρήγορο, πάλι το PUMA ST δεν είναι η καλύτερη επιλογή, υπάρχουν πολύ πιο γρήγορα hatch στα ίδια χρήματα.
Οπότε φτάνει η ώρα που μπαίνουμε εθνική για την επιστροφή. Πιο πριν το βαζω στο sport και του κάνω κάνα 2 ανοίγματα από στάση και εν κινήσει. Γενικά πολύ μικρές διαφορές με normal Πρόγραμμα, δεν βρήκα κάτι σε αίσθηση που να αλλάζει. Στην αρχή το πάω μέχρι 130 στο normal στην εθνική , το βλέπω σταθερό ωραίο για κάνα 10λεπτο και έπειτα το πατάω όσο πάει. Ε δεν πάει και πολύ……. στα 152 σταματάει λόγω κόφτη. Η μπαταρία σε αυτή την ταχύτητα πέφτει με πολύ γρήγορους ρυθμούς που με επαναφέρει σε τάξη γιατί λέω, ώπα κάτσε μην το παρακάνεις και το πάρουμε περπατητό……
Μην τα πολυλογώ καλά πήγαινε και στην εθνική, σταθερό ήταν και σε αέρα. Γενικά όλα καλά οδηγικά. Όμως με ταχύτητες 120-150 φτάσαμε σπίτι με 24% μπαταρία. Ε δεν το λες και πολύ για τόσο κοντινή εκδρομή…..
Και πάμε στα συμπεράσματα. Είναι ένα εξαιρετικά όμορφο καλό αμάξι για μέσα στην πόλη με μεγάλους περιορισμούς στην αυτονομία αν το θέλεις για μοναδικό αμάξι να κάνεις ταξίδια. Εκτός και αν έχεις γερά νεύρα να ταξιδεύεις με 90χλμ/ω. Και δυστυχώς η ευτυχώς, άδικο ή δίκαιο όταν είναι να ξοδέψεις αυτά τα χρήματα και στα ίδια περίπου ίδια βρίσκεται ένα άλλο ηλεκτρικό ονόματι tesla 3 που μπορεί να μη έχει την ομορφιά και την χαριτωμενιά του avenger, ούτε ψηλό είναι και γενικά είναι άλλη κατηγορία .............. όμως κάνει τα ίδια χρήματα και είναι πολύ πιο εξελιγμένο, πιο πλούσιο σε εξοπλισμό, χώρους, πιο γρήγορο με πολύ περισσότερους γρήγορους φορτιστές ανά την επικράτεια και με καλύτερο κόστος φόρτισης σε αυτούς………
Ε αν βάλεις όλα τα παραπάνω στην εξίσωση υπάρχει πρόβλημα για αυτό το μοντέλο σε ηλεκτρικό. Για μένα τα προβλήματα του ηλεκτρικού Avenger λύνονται όλα στο leasing που πιστεύω ότι έχει όλες τις δυνατότητες να πάει εξαιρετικά. Μπορεί να μην το πρότεινα σε κανέναν ιδιώτη να το αγοράσει αλλά το αντίστοιχο βενζινοκίνητο ή hybrid πιστεύω θα είναι μια πολύ καλή επιλογή (ιδιαίτερα όταν βγει σε τετρακίνητο κάποια στιγμή) που πρέπει να συμπεριληφθεί στις λίστες των υποψήφιων αγοραστών ενός οχήματος B-SUV. Η πιο δύσκολη κατηγορία να επιλέξεις με πάρα πολλές επιλογές…… Δεν είναι τυχαίο ότι οι κατασκευαστές την κυνηγάνε τόσο πολύ και υπάρχουν τόσες πολλές καλές προτάσεις για όλα τα γούστα. Ανυπομονώ να οδηγήσω και το πιο καινούργιο αδερφάκι αργότερα με το σηματάκι της Alfa Romeo να κοσμεί την μάσκα του.
οι συναντησεις είναι για γνωριμίες και φιλικό κλίμα, δεν έχω πάει σε καμία που να διχαζει και να μαλώνω.
Αυτα που γράφετε και είναι επιθετικά καλό είναι να τα αναθεωρήσετε, δεν είναι ωραια πραγματα αυτά.
Δεν μας νοιαζουν από που είναι τα αυτοκίνητα και ουτε από που έχει προτιμηση να αγοραζει κάποιος
εχουμε κοινο όλοι μας ότι μας αρέσουν τα αυτοκίνητα αλλιως δεν θα γραφαμε εδώ. Αυτο είναι κάτι που θα έπρεπε να μας ενωνει όχι να μας διχάζει!!! japan , euro, usa, υβριδικα, ηλεκτρικά, diesel, βενζινη δεν έχει σημασια προτίμηση. Πειραζόμαστε και τα κοροιδεύουμε αντιστοιχως σε φιλικό κλίμα και μόνο. ειδικα σε συναντήσεις που δεν είναι κάτι απρόσωπο.
Λιγο πολιτισμός στα σχόλια
@micz said in Ford Puma 2019:
@cirus said in Ford Puma 2019:
@micz said in Ford Puma 2019:
Τελευταία ενημέρωση που είχα, με ειδοποίησαν από την αντιπροσωπεία ότι υπάρχει καθυστέρηση παραγωγής και θα πάμε για το πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου και αυτό με επιφύλαξη….
Καλησπέρα. Πήρες το καινούργιο? Με το νέο εσωτερικό και τα φανάρια ? Γιατί το παλιό υπάρχουν πολλά στοκ και δεν έχει αναμονή από ότι ξέρω
Ναι το καινούργιο περιμένω, το facelift με το ανανεωμένο εσωτερικό.
Με το καλό να παραλαβεις φίλε μου και καλορίζικο. Και μιας και θα είσαι και ο πρώτος βάλε μερικές φώτο όταν έρθει εκείνη η ώρα και γράψε μας τις εντυπώσεις σου
@micz said in Ford Puma 2019:
Τελευταία ενημέρωση που είχα, με ειδοποίησαν από την αντιπροσωπεία ότι υπάρχει καθυστέρηση παραγωγής και θα πάμε για το πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου και αυτό με επιφύλαξη….
Καλησπέρα. Πήρες το καινούργιο? Με το νέο εσωτερικό και τα φανάρια ? Γιατί το παλιό υπάρχουν πολλά στοκ και δεν έχει αναμονή από ότι ξέρω
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
@wantone said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Έφτιαξα στον διαμορφωτή ενα active σαν το δικό μου
χάλκινο με μαύρες ζάντες ... 25000€!!!Ακριβύναν ...
ποσο το ειχες παρει τελικη τιμη?
20750 μαζί με το χάλκινο χρώμα και μια αύξηση 200€ ...
580 € αγόρασα μαύρες γερμανικές ζάντες 450 πούλησα τις εργοστασιακές ασημένιες made in turka ,ακόμα και τα φιμέ να προσθέσω μόλις για 150€ πέρασα τα 21 χιλιάρικα ...Σήμερα σε αυτή την τιμή δεν θα το αγόραζα...
Για ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΙΜΗ είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ
@realzeus said in Supermini Μεταχειρισμενο. Yaris mk4 vs Audi A1 8x.:
@cirus said in Supermini Μεταχειρισμενο. Yaris mk4 vs Audi A1 8x.:
αφου εχει σκληρα πλαστικά παντού για ποια ακριβως ποιοτητα μιλάμε
Δεν παίρνω μέρος στην συζήτηση για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, αλλά το αν είναι σκληρά τα πλαστικά δεν έχει καμία σχέση με την ποιότητα ενός αυτοκινήτου!!!
Όντως δεν έχει το λέω για αυτούς που το συνδέουν με αυτό όμως και θέλουν να έχουν ένα όμορφο περιβάλλον μέσα για λόγους συντόμευσης της συζήτησης. Τα έχουμε πει πολλές φορές τα ίδια. Όντως δεν συνδέονται με την ποιότητα αλλά κυρίως έχει να κάνει με την αίσθηση που σου δίνει ένα περιβάλλον που περνάς χρόνο .
Εμένα δεν με ξετρελαίνουν προσωπικα και δεν με νοιάζει πολύ αρκεί εκει που ακουμπάω να είναι μαλακά , τα υπόλοιπα δεν με νοιάζουν και τόσο. Αλλους όμως τους ενδιαφερουν. Αν όμως έχω πάρει ένα ακριβό αμάξι πάντως και έχω πληρώσει premium ταμπελακι απαιτώ να είναι πολύ καλό και με πολύ καλά υλικά ένα εσωτερικό αυτοκινήτου. Εκεί πήγαινε το συγκεκριμένο σχόλιο για το audi
@famas said in Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?:
Εν τω μεταξύ στο FB του Πούμα Κλαμπ, 495 € ζήτησαν για σέρβις 60.000 χλμ σε Πούμα πετρέλαιο, αλλάζοντας ο,τι άλλαξε κι ο φίλος με το Golf που ανέβασα τιμολόγιο, πλην τον καθαρισμό του κλιματισμού.
Η τιμή αυτή ΔΥΣΤΗΧΩΣ με τα σημερινά δεδομένα είναι "κανονική" όσο μπορείς να την πεις έτσι για μεγάλο service και επίσημη αντιπροσωπεία
Ο φίλος με το golf αν πήγε σε επίσημη αντιπροσωπεία VW και πήρε τέτοια τιμή να πω ένα μπράβο στο εξουσιοδοτημένο της, απίστευτο μου φαίνεται. Δεν το περίμενα σε καμία περίπτωση, εγώ ξέρω για πολύ πιο αλμυρές τιμές εδώ Αθήνα για επίσημο μεγάλο service σε VW golf πάλι αντίστοιχα
@gatoz said in Suzuki Vitara 2015:
Ελα τωρα που θα συγκρινουμε βιταρα με σουργελα
Καλά όχι ότι είναι puma αλλά λαμαρίνες είναι με χαλάζι δεν είναι ότι δεν γίνεται να κάνει λακούβες οποιωδηποτε αμάξι.
Δεν είναι ότι το puma έχει καλύτερη λαμαρίνα και δεν έκανε λακούβες απλά παραειναι όμορφο για να του κάνει λακούβες ο θεός. Ενώ το Vitara σου λέει σιγά.....
@criuser said in Ηχομόνωση στους θόλους των τροχών:
Θέλουν άδεια κάποια από αυτά...
Και τα βλέπει ξεκάθαρα και ο δορυφόρος...
Μόνο το στέγαστρο αλλά δεν είναι χτιστό . Τα φωτοβολταϊκά στην ταράτσα έχουν όλες τις απαραίτητες άδειες
@gto86 said in Supermini Μεταχειρισμενο. Yaris mk4 vs Audi A1 8x.:
@cirus said in Supermini Μεταχειρισμενο. Yaris mk4 vs Audi A1 8x.:
With the exception of the 1.5 ST, which has always been chain, petrol Mk 8 Fiestas were all wet belt up to around mid-2020, when the revised engine
οποτε ΔΕΝ ειναι του 2018 το μοντελο με την καδένα. από 2020 και μετά. και μονο 2 εκδοσεις σε ισχυ έχει 125 και 155Αρα μιλας για ecoboost με hybrid μαζι ετσι?
Λογικα βγαινει εκτος budget...Καποιο site με τους κωδικους κινητηρα ecoboost ανα χρονια υπαρχει? Γιατι μονο σκορπια info βρισκω...
σωστα και ναι από ότι βλέπω βγαινει εκτος budget σου.
Δυστηχως ακόμα και στο wikipedia αν ψάξεις για τον fox δεν εχουν γραψει ακριβεις πληροφορίες ακόμα αναφέρεται ότι έχει belt (ιμαντα) ενώ από το 2020 εχει σίγουρα chain (καδένα)
πάντως ακόμα και με ιμάντα αν αλλαζεις σωστα λάδια και αλλάζεις στις 10000χλμ λάδια δεν νομίζω ότι βγάζει θέματα. Θέματα έχουν αυτα που δεν αλλάζουν στην ωρα τους και τριβεται ο ιμαντας και τα τριματα δημιουργουν θεμα στο τέλος. αλλά οπως και να έχει με την καδενα είναι μετα το 2020 το οποιο είναι εκτος budget σου. κριμα γιατι σε αυτη την κατηγορία αν με πιστευεις ειλικρινα δεν υπάρχει κανενα καλύτερο του σαν συνολική εικονα και συμπεριφορά αυτοκινητου. ειναι λες και οδηγεις αμάξι μεγαλύτερης κατηγορίας
από τα 2 αρχικα θα διαλεγα το toyota αν και σε καμια περιπτωση δεν είναι warm hatch που περιέγραψες. θα το διαλεγα γιατι είναι τιμιο και αξιοπιστο οχι για αλλο λόγο. το audi ειναι πιο ύσηχο απλά, αλλα δεν προσφερει τιποτα παραπάνω από ενα ibiza ή polo
@gto86 said in Supermini Μεταχειρισμενο. Yaris mk4 vs Audi A1 8x.:
Το μονο πιθανο περα απο τα 2 αρχικα ειναι το fiesta απο 2018.
το έψαξα και εκανα λάθος στο έτος
With the exception of the 1.5 ST, which has always been chain, petrol Mk 8 Fiestas were all wet belt up to around mid-2020, when the revised engine
οποτε ΔΕΝ ειναι του 2018 το μοντελο με την καδένα. από 2020 και μετά. και μονο 2 εκδοσεις σε ισχυ έχει 125 και 155
Συγνωμη για την ανακριβεια
@lap said in Suzuki Swift (2024):
Στο 5:25" φαίνεται η τεράστια διαφορα στην απόσβεση της ανάρτησης!
@cirus μια χαρά κουκλάκι είναι!
ειναι κάτι υποκειμενικο οποτε μπορω να δεχτω οτι σαρεσει. Εμενα το προηγουμενο με τα παλια φωτα μου αρεσε πολύ περισσότερο. αυτα τα φώτα το χαλάνε. μπορει σιγα σιγα να το συνηθισω γιατι μεγαλές αλλαγες δεν έχει σε εμφανιση αλλά μου κάθονται τοσο ασχημα αυτα τα φωτα που δεν .....