Γυφτιά είναι. Και το παρκέ κάτω από την κουκούλα και ο τενεκές στο καπό. Επειδή όμως το αυτοκίνητο είναι πολύ ακριβό το λέμε απλά εκκεντρικότητα.
Latest posts made by mfnf
-
RE: Είναι καγκουριά ή κιμπαριλικιά;
-
RE: Απόσυρση Ι.Χ. 2009 - 2016
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Καλά έκανε και την καταργησε!
Θα τα σώσει τα 400, γιατί δεν θα σκάνε τα σαπάκια και θα τσιμπάνε χιλιάρικα!
Όποιος έχει παλιό αμάξι και το θέλει πληρώνει το φτιάχνει περνάει ΚΤΕΟ και όλα οκ.
Αν δεν θέλει το πάει για ανακύκλωση!
Βλέπω κάτι ηλίθιους να λένε στα κανάλια μας δίνουν 1,000 και τα καινούργια κάνουν 15,000! Δηλαδή τι θέλουν να τους αγοράσει το Κράτος αμάξι?Με τα 400 φτιάξε ποδηλατοδρόμους
Παλικάρι κατέβασε λίγο το παράθυρο της Mercedes AMG, του AUDI ή οτι άλλο οδηγάς αυτή τη βδομάδα και ίσως καταφέρεις να δεις οτι υπάρχει πάρα πολύς κόσμος εκεί έξω με αυτοκίνητα 25-30 ετών, επικίνδυνα, χωρίς aircontition που όμως οι ιδιοκτήτες τους αναγκάζονται να βάζουν την οικογένεια τους και να κάνουν ταξίδια γιατί πολύ απλά δεν μπορούν να αγοράσουν κάτι καλύτερο. Εγώ προσωπικά γνωρίζω πάνω απο 5 περιπτώσεις ανθρώπων που σκόπευαν να αποσύρουν το σαραβαλάκι τους (και φυσικά μοναδικό αυτοκινητο της οικογένειας) και με τη βοήθεια των 2000ευρω θα αγόραζαν κάποιο αυτοκίνητο της τάξης των 12,000 ευρώ, που θα είχε μια στοιχειώδη ασφάλεια και κάποιες στοιχειώδεις ανέσεις. Αλλά ποιος τους $#@$#@ τους φτωχομπινέδες εμείς να κυκλοφορούμε με τη Μερσέντα και τη Μπέμπα και όλα καλά. Και μη διανοηθει το κακό κράτος να μας βάλει να πληρώνουμε 1Ευρώ παραπάνω στα τέλη κυκλοφορίας άνω των 2000 κυβικών, εμείς απλά δουλεύαμε 50 χρόνια χωρίς να τρώμε και έτσι αγοράσαμε την Πόρσε, δεν είμαστε πλουσιοι....
-
RE: VW Polo 2009
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Στα supermini της Vag φαίνεται (προς το παρόν) να είναι μονόδρομος σαν μέση και πάνω επιλογή ο νέος 1,2 αφού δεν προσφέρεται ο 1,4 Tsi 122hp (που μάλλον δεν συμφέρει να μπει στα supermini).
Οι υπόλοιπες προσφορές (παλιοί 1,2 70hp ή 1,4 85hp) είναι μικρότερες και εναλλακτικες προσφορές που παίζουν επικουρικό ρόλο ανάλογα με τις προσωπικές νοοτροπίες/ανάγκες, κρατικές νομοθεσίες, αγορές κλπ. Αυτά (σαν προυποθέσεις) νομίζω θα υπάρχουν μέχρι να 'δοκιμαστεί' ο 1,2 Tsi και να 'ανακυρηχθεί' από τον κόσμο ως καλή επιλογή.
Κάτι αντίστοιχο πιστευω ότι συνέβη και συμβαίνει πλέον και στο Golf ... πόσοι επιλέγουν σήμερα την έκδοση με τον κινητήρα 1,4 με τα 80hp? (ή αντίστοιχα και στο Octavia5)PS. Ενώ το προηγούμενο Polo σε βάρος ήταν στον ένα τόνο και κάτι (το 1,4 είχε 1075 κιλά) ... στο καινούριο βλέπω 1550 κιλά ... http://www.volkswagen.gr/media/country/gr/x/models/polo/polo/media.Par.0004.File.pdf/td_polo.pdf
Το απόβαρο στο 1,2 είναι 1067 κιλά και στο 1,4 είναι 1070 (έχω μπροστά μου τώρα το φυλλάδιο με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Πόλο). Το 1550 είναι το μεικτό βάρος και για τους 2 κινητήρες
-
RE: Νissan Qashqai J10 (2007-2013)
Παιδιά σόρυ αν έχει ήδη ειπωθεί αλλά ξέρετε αν υπάρχουν σχέδια να μπει κανένας τούρμπο κινητήρας σύντομα (πχ ο 1.4Τ από το μεγκάν); Και πότε να περιμένουμε κανένα facelift;
-
RE: Opel Astra 2009
Όμορφο είναι, να δούμε και το GTC. Έχει ακουστεί τίποτα για κανένα κιβώτιο 2πλου συμπλέκτη;
-
RE: Απόσυρση 2011/2012/2013/2014/2015
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Χαμός στην Πόρσε...5-6 αυτοκίνητα την ημέρα.
Οπως και στην Μερσεντές (σε έναν από τους δύο ντήλερ) στα μεγάλα όμως.Εξήντα αυτοκίνητα σε μία εβδομάδα πάνω από 2000 cc.Τα λεφτά που χάνουν οι νομαρχίες από τη μείωση των τελών ταξινόμησης θα τα πάρουν από τον κρατικό προυπολογισμό (σύμφωνα με το site της ''Hμερισίας'' που έβαλε 2 σελιδες πριν ο konstantinosV): http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... id=7495102
Τουλάχιστον τώρα όταν θα ψοφολογάμε σε κανένα ράντζο νοσοκομείου θα μπορούμε να είμαστε ήσυχοι που το κράτος επιδότησε τους κατοίκους της Εκάλης και του Πανοράματος για την αγορά Porsche και 5λιτρων Mercedes!
-
RE: Νέο Mazda 3
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Είπαμε να είναι φτηνο, αλλά αν κοστίζει όσο το Yaris θα παρω κι εγώ εναΓιατι ρε παιδια; Απο 15-16 χιλιαδες δεν ξεκινουν οι** βασικες** εκδοσεις των ανταγωνιστικων μοντελων; Πχ το Auris 1.4(με 101 hp προσεχως), το 308 1,4 (95hp), to Megane 1.6 (100hp) κλπ. Ελπιζω μονο να ειναι το ESP στανταρ (που μαλλον δεν θα ειναι) γιατι για να το αποκτησεις θα πρεπει να πας στις πιο ακριβες εκδοσεις που θα μπαινουν επικινδυνα στα χωραφια του golf tsi και των αλλων turbo. Μιλω για βασικες εκδοσεις με τασια, απλο a/c, οχι πισω ηλεκτικα παραθυρα κλπ , μη μου λετε για πλουσιες που κανουν 3-4 χιλιαδες πιο πανω
-
RE: Lancia Delta 2008
Μεγια σου φιλε duke 4 και καλοταξιδη! Τελικα σε ασημι ειναι πιο ομορφη απ' οτι σε γκρι και μαυρο που την εχω δει. Οι καθρεφτες σου δεν ειναι βαμμενοι; Μου εκανε εντυπωση που βλεπω μαυρους καθρεπτες, νομιζα οτι πηγαιναν μαζι με τη διχρωμια.
-
RE: Νέο Mazda 3
Ο χρήστης moysatos έγραψε:
Κυβισμος 1598 κ.εκ.
Ισχυς 105 ιπποι
Ροπη 145 Νm
0-100 12,2 δλ.Που πας ρε Καραμητρο;
Θα εξαρτηθει και απο την τιμη του.Αν κανει γυρω στα 15 χιλιαρικα με καλουτσικο εξοπλισμο και στανταρ ESP τοτε μια χαρα θα ειναι. Καποιος φιλος πιο πανω νομιζω οτι αναφερει για τιμες -3000 σε σχεση με το υπαρχον (στην Ολλανδια νομιζω). Καλα τα αλογα και τα τουρμπο και ο σουπερ εξοπλισμος που μας πλασαρουν οι εταιρειες αλλα φτασαμε να αγοραζουμε την κατηγορια C 25 χιλαδες ή 8,5 εκατομμυρια δραχμες
-
RE: Δεξιοτιμονο στην Ελλαδα???? Πληροφοριες πλς!!
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Το δικό μου αμαξι παντως εχει στο μπροστινο φαναρι του συνοδηγου ενα μικρο πλαισιο που οπως γραφει στο μανουαλ το καλυπτεις με μαυρη μονωτικη ταινια αν οδηγεις σε χωρα που οδηγουν αναποδα και ετσι δεν τυφλωνει τους απεναντι
Αυτό όμως αναφέρεται ως μία ΜΗ-μόνιμη λύση.
Σε περιπτώσεις δηλαδή που (για κάποιο λόγο) βρίσκεσαι με το ελληνικό σου αμάξι (αριστεροτίμονο) στην Αγγλία που όλοι οδηγούν 'ανάποδα'Γι'αυτό και όλοι του λέμε ότι πρέπει να αλλάξει φανάρια που στην τελική δεν είναι και τόοοσο μεγάλο κόστος (αν δεν έχει εργοστασιακά xenon βέβαια )
Συμφωνω αν και δεν ξερω ποσο ειναι το κόστος αλλαγης, ειδικα σε πορσε. Φιλε kakwskeimena αν επιτρεπεται ποσο περιμενεις να σου βγει τελικα το αμαξι με εκτελωνισμο, μεταφορικα κλπ; Γιατι οπως ειπαν και καποιοι πιο πανω ισως δεν αξιζει σε μποξτερ, εκτος και αν προκειται για τρομερη ευκαιρια (ισως και λογω οικονομικης κρισης). Ισως ειναι καλυτερα να βρεις κατι απο εδω ή απο Γερμανια ή να φερεις κατι πιο 'εξωτικο' απο Αγγλια