-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Είπαμε να είναι φτηνο, αλλά αν κοστίζει όσο το Yaris θα παρω κι εγώ εναΓιατι ρε παιδια; Απο 15-16 χιλιαδες δεν ξεκινουν οι** βασικες** εκδοσεις των ανταγωνιστικων μοντελων; Πχ το Auris 1.4(με 101 hp προσεχως), το 308 1,4 (95hp), to Megane 1.6 (100hp) κλπ. Ελπιζω μονο να ειναι το ESP στανταρ (που μαλλον δεν θα ειναι) γιατι για να το αποκτησεις θα πρεπει να πας στις πιο ακριβες εκδοσεις που θα μπαινουν επικινδυνα στα χωραφια του golf tsi και των αλλων turbo. Μιλω για βασικες εκδοσεις με τασια, απλο a/c, οχι πισω ηλεκτικα παραθυρα κλπ , μη μου λετε για πλουσιες που κανουν 3-4 χιλιαδες πιο πανω
-
Ο χρήστης mfnf έγραψε:
Γιατι ρε παιδια; Απο 15-16 χιλιαδες δεν ξεκινουν οι** βασικες** εκδοσεις των ανταγωνιστικων μοντελων; Πχ το Auris 1.4(με 101 hp προσεχως), το 308 1,4 (95hp), to Megane 1.6 (100hp) κλπ. Ελπιζω μονο να ειναι το ESP στανταρ (που μαλλον δεν θα ειναι) γιατι για να το αποκτησεις θα πρεπει να πας στις πιο ακριβες εκδοσεις που θα μπαινουν επικινδυνα στα χωραφια του golf tsi και των αλλων turbo. Μιλω για βασικες εκδοσεις με τασια, απλο a/c, οχι πισω ηλεκτικα παραθυρα κλπ , μη μου λετε για πλουσιες που κανουν 3-4 χιλιαδες πιο πανω
Ούτε το ProCeed 1.6 SC3 με την προσφορά -1100 δεν βγαίνει τόσο φτηνό που λες.
Το τωρινό μοντέλο κανει 16140 το Base και 19940 αυτό που εχει ESP και οι πωλήσεις του ήταν τραγικές καθ'ολη της ύπαρξής του. Συνεπώς δεν μας φταίνε τα τούρμπο των άλλων, η τιμολογιακή πωλητική φταίει, η απουσία πελατών που επιστρέφουν στην μάρκα (αφου οι παππούδες που είχανε τα 323 πεθάνανε πριν προλάβουν να πάρουν το 3) και η έλλειψη προώθησης (zoom-zoom και το να ρχ μου κουνιέται πλάι στο άλλο).
Και μην ακούσω μα έχει 50% αύξηση πωλήσεων το 2008...Σε τί σειρά είναι στις πωλήσεις όμως; έχει καινούργια μοντέλα και δεν καταφέρνει να πουλήσει...Εδω πουλάει το Micra που κοντεύει να πιάσει 10ετία καλύτερα από το 2 και το παλιό avensis καλύτερα από το νέο 6...Τώρα με το νεο avensis αντε γεια...
BTW όλη η σειρά της mazda έχει εκπτώσεις εκτός απο το 3. Ειναι καλή η τρεχουσα τιμη...Τους είχε ξεμείνει απο παλαιότερες προσφορές....Γιατι κάποτε τα πουλάγανε και πάνω από 20 χιλιάρικα.
-
ΘA συμφωνήσω εν μέρει.υπαρχει απουσία καλου marketing στην εταιρεία.κλασσικές διαφημίσεις οχι πρωτότυπες.δεν υπάρχουν τα τρικ που κάνουν αλλες εταιρειες πχ ford πληρωνει την προκαταβολή ή nissan με υποτιθεμενη αποσυρση,αλλα πρεπει να αναγνωρίσουμε κατι.τι κοστος έχει η mazda κ τι οι αλλες εταιρειες?η τιμολογιακη πολιτικη πιστευω οτι δεν εχει κ μεγαλα περιθωρια για μειωσεις(εκτος απο ρχ-8 κ μχ-5) κ αυτο γιατι 1) ειναι μικρου μεγεθους εταιρεια κ2)το κοστος απο την κατασκευη στην ιαπωνια πιστευω οτι ειναι μεγαλυτερο απο αλλες εταιρειες με παραγωγη σε αλλες χωρες .παντως τα περισσοτερα mazda ειναι σε πολυ ανταγωνιστικες τιμες σε σχεση με τον ανταγωνισμο.πχ το 6.το μεγεθος δεν ειναι ουτε το 1/5 της nissan η της toyota μην πω κ παραπανω.επιπλεον η mazda μεχρι το 2002 ηταν στην αφανεια.στα προθυρα χρεωκοπιας κ με πωλησεις στην ελλαδα 700 αυτοκινητα /χρονο.μην ειμαστε παραλογοι η mazda τωρα χτιζει σαφες προφιλ.η κληρονομια της ηταν η αξιοπιστια κ τωρα βαζει το design στα μοντελα της.παντως για τετοιου μεγεθους εταιρεια σε σχεση με αλλες αντιστοιχα τα παει πολυ καλα κ εχει κανει μεγαλο ντορο.σιγα σιγα θα φτιαξουν κ το marketing θα αναβαθμισουν και τους κινητηρες πιστευω.αυτα τα ολιγα......
-
ας κρατησουμε μικρο καλαθι για το νεο avensis γιατι οσο παει κ ασχημαινει κ χανει το κοινο του κ αυτο.παιζει σε μια κατηγορια που σε θεμα design εχει ξεφυγει (βλεπε insignia.passat ,6,c5).αα!κ το avensis πουλησε παραπανω οταν το 6 δεν ειχε 2000ευρω εκπτωση κ αυτο ειχε 3000 εκπτωση λογω stock (που εξαντληθηκε τον δεκεμβριο)ενω ηδη ειχε ερθειτο καινουριο μοντελο.τα στατιστικα ιανουαριου αλλα λενε παντως.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Κυβισμος 1598 κ.εκ.
Ισχυς 105 ιπποι
Ροπη 145 Νm
0-100 12,2 δλ.Που πας ρε Καραμητρο;
Και δεν θα βάλουν τούρμπο...
Αν και για να λέμε του στραβού το δίκιο στην Ευρώπη όποιος θα έπαιρνε έναν υποθετικό 1,6Τ 150 ps (από τη Ford ας πούμε... ) θα καλυφθεί με τον ντήζελ ή τον 2,0 βενζίνη...
Όχι απαραίτητα, δεν χρειάζονται όλοι οι Ευρωπαίοι diesel.
Σύμφωνοι, αλλά πολλοί που θεωρούν τον 1,6 105ps λίγο, είτε πέρνουν το 2λτ βενζίνη (χωρίς να τίθεται θέμα τεκμηρίων ή ασφαλίστρων / τελών λόγω κυβισμού) ή αν δεν θέλουν να έχουν το κόστος της επιπλέον κατανάλωσης (και σε κάποιες χώρες παίζει ρόλο και στη φορολογία) το ντήζελ...
Μπορεί δηλαδή ο Ευρωπαίος να επιλέξει μεταξύ περισσότερων λύσεων...
-
Απο τις photos που ειδα πιστευω οτι ειναι απο τα λιγα μοντελα οπου το sedan ειναι πιο ομορφο απο το hatchback.Πανενορφοφο ελεγα.Ξερει κανεις ποτε περιπου θα φτασει στην Ελλαδα?
-
Άρχισαν σιγά σιγά να κάνουν εμφάνιση ταπρώτα test drive...
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /90682.aspΑναμένουμε λοιπόν και τις εντυπώσεις από τα άλλα περιοδικά
Σίγουρα όμως περιμένουμε και τιμές :Ρ
-
μάλλον δεν βγαίνει κι αυτό σε τρίθυρο...
-
Στις αντιπροσωπείες λεν πως θα ερθει τέλη σεπτέμβρη...
-
Το Mazda 3 διαθέσιμο Ελλάδα! Ακολουθούν οι τιμές:
5θυρο:
1.6 Touring 17.390
1.6 Exclusive 19.590
2.0 Exclusive 25.490
2.0 Sport 27.990
2.3 MPS 33.890Sedan:
1.6 Touring 17.890
1.6 Touring Clima 18.990
1.6 Exclusive 19.990
2.0 Exclusive 25.990
2.0 Sport 28.490Υ.γ: κάποιος καλός mod ας κάνει κ τη μετακίνηση του θέματος.
-
Πολύ καλό το MPS αλλά σαν κλασικό Mazda αρκετά τσιμπημένο. Πληρώνεις βέβαια μηχανολογική αρτιότητα, τεράστια αξιοπιστία, άψογο στήσιμο και ποιότητα Made in Japan. Θα το προτιμούσα από ένα Leon Cupra μόνο αν μου περίσευαν τα 6500 χιλιάρικα της διαφοράς. Αλλιώς βουρ στον Ισπανό.
-
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πολύ καλό το MPS αλλά σαν κλασικό Mazda αρκετά τσιμπημένο. Πληρώνεις βέβαια μηχανολογική αρτιότητα, τεράστια αξιοπιστία, άψογο στήσιμο και ποιότητα Made in Japan. Θα το προτιμούσα από ένα Leon Cupra μόνο αν μου περίσευαν τα 6500 χιλιάρικα της διαφοράς. Αλλιώς βουρ στον Ισπανό.+1.
Σίγουρα έχει όλα τα παραπάνω υπέρ αλλά πόσοι είναι αυτοί που θα προτιμήσουν ένα μικρομεσαίο γρήγορο 2300 κυβικών (ακόμα και αν έχει ίδια τέλη κυκλοφορίας με τα 2000 κυβικά) απο τα υπόλοιπα που έχουν το 'ψυχολογικό όριο' των 2λιτρων!
Προσωπικά θα ήμουν μεταξύ των γρήγορων ευρωπαικών και ίσως να μην το σκεφτόμουν καν το 3.ΥΓ. (Το προηγούμενο πάντως MPS δεν το είδα ποτέ live και δεν ξέρω και αν πουλήθηκε κανένα στην Ελλάδα). Σαν Mazda 6 στη μεσαία κατηγορία θα είχε προοπτικές αλλά σαν μικρομεσαίο ...
-
Η αλήθεια είναι τα μοντέλα με τους γρήγορους κινητήρες της mazda είναι λιγότερο 'ψαγμένα' από αντίστοιχα άλλων εταιρειών όπως seat leon, ας πούμε.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πολύ καλό το MPS αλλά σαν κλασικό Mazda αρκετά τσιμπημένο. Πληρώνεις βέβαια μηχανολογική αρτιότητα, τεράστια αξιοπιστία, άψογο στήσιμο και ποιότητα Made in Japan. Θα το προτιμούσα από ένα Leon Cupra μόνο αν μου περίσευαν τα 6500 χιλιάρικα της διαφοράς. Αλλιώς βουρ στον Ισπανό.Tο περιεργο ειναι οτι το προηγουμενο MPS ηταν παμφτηνο γι'αυτα που εδινε.
Εκανε 29000(και 25000 με τη μειωση του τελους) και κυριολεκτικα ξεφτιλιζε τον ανταγωνισμο.
Ηταν και ειναι το μονο με στανταρ μπλοκε διαφορικο μπροστα.Μονο τα S3/STi/Evo ηταν πιο γρηγορα απο το MPS.Τωρα βεβαια ηρθε και το RS οποτε τα πραγματα μαλλον ειναι δυσκολα ειδικα οταν κανει 35000 ευρω. -
Ο χρήστης Dark_Side έγραψε:
Η αλήθεια είναι τα μοντέλα με τους γρήγορους κινητήρες της mazda είναι λιγότερο 'ψαγμένα' από αντίστοιχα άλλων εταιρειών όπως seat leon, ας πούμε.Τι εννοείς;
-
Το καλό με την mazda είναι πως δεν χρειάζεσαι πολλά άλογα για να απολαύσεις την οδική συμπεριφορά τους.
-
Ο χρήστης nipe81 έγραψε:
Το καλό με την mazda είναι πως δεν χρειάζεσαι πολλά άλογα για να απολαύσεις την οδική συμπεριφορά τους.μονο καλη μπορει να ειναι η συμπεριφορα τους τοσο αργα που πανε...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Το καλό με την mazda είναι πως δεν χρειάζεσαι πολλά άλογα για να απολαύσεις την οδική συμπεριφορά τους.
μονο καλη μπορει να ειναι η συμπεριφορα τους τοσο αργα που πανε...
πανε πιαστο εσυ σε κλειστο φλατ/κατηφορικο στροφιλικη με το κωλομπραβο/το κωλο 308 / την κωλο λαντσια....
αν τα καταφερεις να με χεσεις
-
Πολύ γουστάρω που νομίζετε ότι θα δείτε τόσο τρανταχτές διαφορές στα αμάξια με τόσο διαφορετικούς οδηγούς.
ποπολαρε ετοιμασου για χεσιμο ολκής
Νέο Mazda 3