Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέο Mazda 3
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέο Mazda 3
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 16
    • 17
    • 11 / 17
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    87
    333
    831
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mfnf last edited by

      Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
      Είπαμε να είναι φτηνο, αλλά αν κοστίζει όσο το Yaris θα παρω κι εγώ ενα

      Γιατι ρε παιδια; Απο 15-16 χιλιαδες δεν ξεκινουν οι** βασικες** εκδοσεις των ανταγωνιστικων μοντελων; Πχ το Auris 1.4(με 101 hp προσεχως), το 308 1,4 (95hp), to Megane 1.6 (100hp) κλπ. Ελπιζω μονο να ειναι το ESP στανταρ (που μαλλον δεν θα ειναι) γιατι για να το αποκτησεις θα πρεπει να πας στις πιο ακριβες εκδοσεις που θα μπαινουν επικινδυνα στα χωραφια του golf tsi και των αλλων turbo. Μιλω για βασικες εκδοσεις με τασια, απλο a/c, οχι πισω ηλεκτικα παραθυρα κλπ , μη μου λετε για πλουσιες που κανουν 3-4 χιλιαδες πιο πανω

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        paparoupas last edited by

        Ο χρήστης mfnf έγραψε:

        Γιατι ρε παιδια; Απο 15-16 χιλιαδες δεν ξεκινουν οι** βασικες** εκδοσεις των ανταγωνιστικων μοντελων; Πχ το Auris 1.4(με 101 hp προσεχως), το 308 1,4 (95hp), to Megane 1.6 (100hp) κλπ. Ελπιζω μονο να ειναι το ESP στανταρ (που μαλλον δεν θα ειναι) γιατι για να το αποκτησεις θα πρεπει να πας στις πιο ακριβες εκδοσεις που θα μπαινουν επικινδυνα στα χωραφια του golf tsi και των αλλων turbo. Μιλω για βασικες εκδοσεις με τασια, απλο a/c, οχι πισω ηλεκτικα παραθυρα κλπ , μη μου λετε για πλουσιες που κανουν 3-4 χιλιαδες πιο πανω

        Ούτε το ProCeed 1.6 SC3 με την προσφορά -1100 δεν βγαίνει τόσο φτηνό που λες.

        Το τωρινό μοντέλο κανει 16140 το Base και 19940 αυτό που εχει ESP και οι πωλήσεις του ήταν τραγικές καθ'ολη της ύπαρξής του. Συνεπώς δεν μας φταίνε τα τούρμπο των άλλων, η τιμολογιακή πωλητική φταίει, η απουσία πελατών που επιστρέφουν στην μάρκα (αφου οι παππούδες που είχανε τα 323 πεθάνανε πριν προλάβουν να πάρουν το 3) και η έλλειψη προώθησης (zoom-zoom και το να ρχ μου κουνιέται πλάι στο άλλο).

        Και μην ακούσω μα έχει 50% αύξηση πωλήσεων το 2008...Σε τί σειρά είναι στις πωλήσεις όμως; έχει καινούργια μοντέλα και δεν καταφέρνει να πουλήσει...Εδω πουλάει το Micra που κοντεύει να πιάσει 10ετία καλύτερα από το 2 και το παλιό avensis καλύτερα από το νέο 6...Τώρα με το νεο avensis αντε γεια...

        BTW όλη η σειρά της mazda έχει εκπτώσεις εκτός απο το 3. Ειναι καλή η τρεχουσα τιμη...Τους είχε ξεμείνει απο παλαιότερες προσφορές....Γιατι κάποτε τα πουλάγανε και πάνω από 20 χιλιάρικα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sakismazvol last edited by

          ΘA συμφωνήσω εν μέρει.υπαρχει απουσία καλου marketing στην εταιρεία.κλασσικές διαφημίσεις οχι πρωτότυπες.δεν υπάρχουν τα τρικ που κάνουν αλλες εταιρειες πχ ford πληρωνει την προκαταβολή ή nissan με υποτιθεμενη αποσυρση,αλλα πρεπει να αναγνωρίσουμε κατι.τι κοστος έχει η mazda κ τι οι αλλες εταιρειες?η τιμολογιακη πολιτικη πιστευω οτι δεν εχει κ μεγαλα περιθωρια για μειωσεις(εκτος απο ρχ-8 κ μχ-5) κ αυτο γιατι 1) ειναι μικρου μεγεθους εταιρεια κ2)το κοστος απο την κατασκευη στην ιαπωνια πιστευω οτι ειναι μεγαλυτερο απο αλλες εταιρειες με παραγωγη σε αλλες χωρες .παντως τα περισσοτερα mazda ειναι σε πολυ ανταγωνιστικες τιμες σε σχεση με τον ανταγωνισμο.πχ το 6.το μεγεθος δεν ειναι ουτε το 1/5 της nissan η της toyota μην πω κ παραπανω.επιπλεον η mazda μεχρι το 2002 ηταν στην αφανεια.στα προθυρα χρεωκοπιας κ με πωλησεις στην ελλαδα 700 αυτοκινητα /χρονο.μην ειμαστε παραλογοι η mazda τωρα χτιζει σαφες προφιλ.η κληρονομια της ηταν η αξιοπιστια κ τωρα βαζει το design στα μοντελα της.παντως για τετοιου μεγεθους εταιρεια σε σχεση με αλλες αντιστοιχα τα παει πολυ καλα κ εχει κανει μεγαλο ντορο.σιγα σιγα θα φτιαξουν κ το marketing θα αναβαθμισουν και τους κινητηρες πιστευω.αυτα τα ολιγα......

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sakismazvol last edited by

            ας κρατησουμε μικρο καλαθι για το νεο avensis γιατι οσο παει κ ασχημαινει κ χανει το κοινο του κ αυτο.παιζει σε μια κατηγορια που σε θεμα design εχει ξεφυγει (βλεπε insignia.passat ,6,c5).αα!κ το avensis πουλησε παραπανω οταν το 6 δεν ειχε 2000ευρω εκπτωση κ αυτο ειχε 3000 εκπτωση λογω stock (που εξαντληθηκε τον δεκεμβριο)ενω ηδη ειχε ερθειτο καινουριο μοντελο.τα στατιστικα ιανουαριου αλλα λενε παντως.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              markvag last edited by

              Ο χρήστης mirage έγραψε:

              Κυβισμος 1598 κ.εκ.
              Ισχυς 105 ιπποι
              Ροπη 145 Νm
              0-100 12,2 δλ.

              Που πας ρε Καραμητρο;

              Και δεν θα βάλουν τούρμπο...

              Αν και για να λέμε του στραβού το δίκιο στην Ευρώπη όποιος θα έπαιρνε έναν υποθετικό 1,6Τ 150 ps (από τη Ford ας πούμε... ) θα καλυφθεί με τον ντήζελ ή τον 2,0 βενζίνη...

              Όχι απαραίτητα, δεν χρειάζονται όλοι οι Ευρωπαίοι diesel.

              Σύμφωνοι, αλλά πολλοί που θεωρούν τον 1,6 105ps λίγο, είτε πέρνουν το 2λτ βενζίνη (χωρίς να τίθεται θέμα τεκμηρίων ή ασφαλίστρων / τελών λόγω κυβισμού) ή αν δεν θέλουν να έχουν το κόστος της επιπλέον κατανάλωσης (και σε κάποιες χώρες παίζει ρόλο και στη φορολογία) το ντήζελ...

              Μπορεί δηλαδή ο Ευρωπαίος να επιλέξει μεταξύ περισσότερων λύσεων...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                ilias81 last edited by

                Απο τις photos που ειδα πιστευω οτι ειναι απο τα λιγα μοντελα οπου το sedan ειναι πιο ομορφο απο το hatchback.Πανενορφοφο ελεγα.Ξερει κανεις ποτε περιπου θα φτασει στην Ελλαδα?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  selemeles last edited by

                  Άρχισαν σιγά σιγά να κάνουν εμφάνιση ταπρώτα test drive...
                  http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... /90682.asp

                  Αναμένουμε λοιπόν και τις εντυπώσεις από τα άλλα περιοδικά 🙂

                  Σίγουρα όμως περιμένουμε και τιμές :Ρ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikosxeng last edited by

                    μάλλον δεν βγαίνει κι αυτό σε τρίθυρο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      selemeles last edited by

                      Στις αντιπροσωπείες λεν πως θα ερθει τέλη σεπτέμβρη...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        samatistas last edited by

                        Το Mazda 3 διαθέσιμο Ελλάδα! Ακολουθούν οι τιμές:

                        5θυρο:

                        1.6 Touring 17.390
                        1.6 Exclusive 19.590
                        2.0 Exclusive 25.490
                        2.0 Sport 27.990
                        2.3 MPS 33.890

                        Sedan:

                        1.6 Touring 17.890
                        1.6 Touring Clima 18.990
                        1.6 Exclusive 19.990
                        2.0 Exclusive 25.990
                        2.0 Sport 28.490

                        Υ.γ: κάποιος καλός mod ας κάνει κ τη μετακίνηση του θέματος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Πολύ καλό το MPS αλλά σαν κλασικό Mazda αρκετά τσιμπημένο. Πληρώνεις βέβαια μηχανολογική αρτιότητα, τεράστια αξιοπιστία, άψογο στήσιμο και ποιότητα Made in Japan. Θα το προτιμούσα από ένα Leon Cupra μόνο αν μου περίσευαν τα 6500 χιλιάρικα της διαφοράς. Αλλιώς βουρ στον Ισπανό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            iant last edited by

                            New 260HP Mazda3 MPS

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cosneo last edited by

                              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                              Πολύ καλό το MPS αλλά σαν κλασικό Mazda αρκετά τσιμπημένο. Πληρώνεις βέβαια μηχανολογική αρτιότητα, τεράστια αξιοπιστία, άψογο στήσιμο και ποιότητα Made in Japan. Θα το προτιμούσα από ένα Leon Cupra μόνο αν μου περίσευαν τα 6500 χιλιάρικα της διαφοράς. Αλλιώς βουρ στον Ισπανό.

                              +1.
                              Σίγουρα έχει όλα τα παραπάνω υπέρ αλλά πόσοι είναι αυτοί που θα προτιμήσουν ένα μικρομεσαίο γρήγορο 2300 κυβικών (ακόμα και αν έχει ίδια τέλη κυκλοφορίας με τα 2000 κυβικά) απο τα υπόλοιπα που έχουν το 'ψυχολογικό όριο' των 2λιτρων!
                              Προσωπικά θα ήμουν μεταξύ των γρήγορων ευρωπαικών και ίσως να μην το σκεφτόμουν καν το 3.

                              ΥΓ. (Το προηγούμενο πάντως MPS δεν το είδα ποτέ live και δεν ξέρω και αν πουλήθηκε κανένα στην Ελλάδα). Σαν Mazda 6 στη μεσαία κατηγορία θα είχε προοπτικές αλλά σαν μικρομεσαίο ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dark_side last edited by

                                Η αλήθεια είναι τα μοντέλα με τους γρήγορους κινητήρες της mazda είναι λιγότερο 'ψαγμένα' από αντίστοιχα άλλων εταιρειών όπως seat leon, ας πούμε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  evgenios last edited by

                                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                  Πολύ καλό το MPS αλλά σαν κλασικό Mazda αρκετά τσιμπημένο. Πληρώνεις βέβαια μηχανολογική αρτιότητα, τεράστια αξιοπιστία, άψογο στήσιμο και ποιότητα Made in Japan. Θα το προτιμούσα από ένα Leon Cupra μόνο αν μου περίσευαν τα 6500 χιλιάρικα της διαφοράς. Αλλιώς βουρ στον Ισπανό.

                                  Tο περιεργο ειναι οτι το προηγουμενο MPS ηταν παμφτηνο γι'αυτα που εδινε.
                                  Εκανε 29000(και 25000 με τη μειωση του τελους) και κυριολεκτικα ξεφτιλιζε τον ανταγωνισμο.
                                  Ηταν και ειναι το μονο με στανταρ μπλοκε διαφορικο μπροστα.Μονο τα S3/STi/Evo ηταν πιο γρηγορα απο το MPS.Τωρα βεβαια ηρθε και το RS οποτε τα πραγματα μαλλον ειναι δυσκολα ειδικα οταν κανει 35000 ευρω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης Dark_Side έγραψε:
                                    Η αλήθεια είναι τα μοντέλα με τους γρήγορους κινητήρες της mazda είναι λιγότερο 'ψαγμένα' από αντίστοιχα άλλων εταιρειών όπως seat leon, ας πούμε.

                                    Τι εννοείς;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nipe81 last edited by

                                      Το καλό με την mazda είναι πως δεν χρειάζεσαι πολλά άλογα για να απολαύσεις την οδική συμπεριφορά τους.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        corsair last edited by

                                        Ο χρήστης nipe81 έγραψε:
                                        Το καλό με την mazda είναι πως δεν χρειάζεσαι πολλά άλογα για να απολαύσεις την οδική συμπεριφορά τους.

                                        μονο καλη μπορει να ειναι η συμπεριφορα τους τοσο αργα που πανε...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          popol-ros last edited by

                                          Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                          Το καλό με την mazda είναι πως δεν χρειάζεσαι πολλά άλογα για να απολαύσεις την οδική συμπεριφορά τους.

                                          μονο καλη μπορει να ειναι η συμπεριφορα τους τοσο αργα που πανε...

                                          πανε πιαστο εσυ σε κλειστο φλατ/κατηφορικο στροφιλικη με το κωλομπραβο/το κωλο 308 / την κωλο λαντσια....

                                          αν τα καταφερεις να με χεσεις

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Πολύ γουστάρω που νομίζετε ότι θα δείτε τόσο τρανταχτές διαφορές στα αμάξια με τόσο διαφορετικούς οδηγούς.

                                            ποπολαρε ετοιμασου για χεσιμο ολκής

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 11 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr