Πως να έχει ρε παιδες 18-20Κ όταν στην Αγγλία θα έχει 22Κ, και όταν το civic 1.4 με τα μόλις 100 άλογα που κυκλοφορεί χρόνια έχει με την έκπτωση 18,5Κ η βασική έκδοση?
Latest posts made by nipe81
-
RE: NEO HONDA CR-Z
-
RE: Audi A1
Καλησπέρα,
Μήπως κάποιος μπορεί να υποθέσει προσεγγιστικά μια τιμή για την έκδοση των 122;
Ευχαριστώ. -
RE: Skoda Octavia GT
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Octavia GT
Κλασσικό συντηρητικό εσωτερικό, μαύρο χωρίς καμπύλες και γκρι χρωματισμούς...
Εμένα πάντως μου αρέσει πολύ...
Με 'πιάνεις' φίλε μου...
-
RE: Skoda Octavia GT
Λοιπόν εντάξει με πείσατε!!!!!!
Θα περιμένω το CRZ!!!Πέρα από την πλάκα, θέλει πολλή σκέψη το πράγμα και ζύγισμα των προτεραιοτήτων μου.
θα τρενάρω λίγο την αγορά μερικούς μήνες(εξάλλου δεν έχω μαζέψει ακόμα το ποσό που χρειάζομαι).
Παντως σας ευχαριστώ όλους για τις σκέψεις και την βοήθεια σας.Θα επανέλθω δημήτριος..Υ.Γ : Το octavia έφαγε 'ban'. Παμε για άλλα...
-
RE: Skoda Octavia GT
Με λίγα λόγια καταλήγουμε πως το καλύτερο που μπορείς να πάρεις από άποψη 'value for money' είναι το leon 1.8 tsi σε τιμή μέχρι 22.000,οκ;
Αυτό που με μπερδεύει είναι που αναφέρετε το A3 σαν ακόμα πιο 'valuable'. Μα εδώ δεν πληρώνεις παραπάνω πολυτέλεια και το όνομα Audi;
Θεωρείτε πλέον μη μετρήσιμο στοιχείο σε ένα αυτοκίνητο να φέρει σφραγίδα 'made in japan', η πλέον έχει κλείσει η ψαλίδα από πλευράς αξιοπιστίας.
Και κάτι ακόμα: ο πιο σημαντικός λόγος που ρωτάω για αξιοπιστία και γενικά αντοχή στον χρόνο, είναι το γεγονός πως από τα περιοδικά δεν βγάζεις άκρη καθώς συγκρίνουν τα αυτοκίνητα καινούρια και όχι μετά από κάποιο σεβαστό χρόνο χρήσης, ώστε να βγάλεις τα συμπεράσματά σου.
Επειδή ρωτήθηκα από κάποιον φίλο για το τι ζητάω από ένα αυτοκίνητο είναι η 'τιμιότητα' και όχι τόσο να λέω ότι έχω 189 άλογα(leon) κάτω από το καπό.Φυσικά να μην είναι και τάφος αλλά να έχει και ένα αξιοπρεπές στήσιμο(δεν ζητάω να είναι alfa)
.Επίσης μου κάνει εντύπωση ρε παιδιά που κανείς δεν μπήκε στον κόπο να μιλήσει για το εσωτερικό του leon.. -
RE: Skoda Octavia GT
Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
Λάθος σκέψη φίλε μου... δεν ισχύει κάτι τέτοιο... απλά... ο νεαρός συνήθως ότι αμάξι πάρει...το σκίζει...γι'αυτό και θα βγάλει κακό όνομα...ενώ ο οικογενειάρχης ίσως να το προσέχει περισσότερο... Εγώ διαφορετικά φερόμουν στο Uno μου στα 18 μου,διαφορετικά στο Hyundai Coupe στα 25 μου και διαφορετικά στο Insignia τώρα στα 35 μου, που έχω και γυναίκα και παιδί! Δεν φταίνε τα αυτοκίνητα...αλλά εμείς!
Εννοείται ότι η χρήση παίζει μείζονα ρόλο, αλλά από κει και πέρα έχεις να κάνεις με ποιότητα υλικών, κατασκευής και γενικότερα προσεγμένο αυτοκίνητο κατασκευαστικά.Δεν συμφωνείς πως ένα Lifan για παράδειγμα θα βγάλει πολλά περισσότερα προβλήματα σε 3 χρόνια ίδιας ακριβώς χρήσης σε σχέση με ένα Terios π.χ;
Lifan; Τώρα κάνεις σύγκριση; Κινέζικο με Ιαπωνικό; Δεν γίνεται αυτό! Και πάλι πάει αντίθετα σε αυτά που έγραψες πρίν! Το Terios το παίρνουν πάρα πολλοί νέοι για εξορμήσεις σε βουνά,χιόνια κτλ..ενώ το lifan απευθύνεται σε 40+ οικογενειάρχες... και κυρίως σε άτομα που πριν 15 ίσως χρόνια θα έπαιρναν Lada...[/quote]
Η γνώμη μου είναι πως το Terios είναι πρωτίστως φτιαγμένο για σκληρή χρήση (και γι'αυτό και αντέχει).Οταν έλεγα αυτοκίνητο νεαρού εννοούσα τύπου leon, mito, 147 κ.λ.π που εστιάζονται στην σπορ οδήγηση.Το terios δεν ανήκει σε αυτήη την κατηγορία. Είναι απλά ένα πολύ καλοφτιαγμένο εργαλείο.
-
RE: Skoda Octavia GT
Λάθος σκέψη φίλε μου... δεν ισχύει κάτι τέτοιο... απλά... ο νεαρός συνήθως ότι αμάξι πάρει...το σκίζει...γι'αυτό και θα βγάλει κακό όνομα...ενώ ο οικογενειάρχης ίσως να το προσέχει περισσότερο... Εγώ διαφορετικά φερόμουν στο Uno μου στα 18 μου,διαφορετικά στο Hyundai Coupe στα 25 μου και διαφορετικά στο Insignia τώρα στα 35 μου, που έχω και γυναίκα και παιδί! Δεν φταίνε τα αυτοκίνητα...αλλά εμείς! [/quote]
Εννοείται ότι η χρήση παίζει μείζονα ρόλο, αλλά από κει και πέρα έχεις να κάνεις με ποιότητα υλικών, κατασκευής και γενικότερα προσεγμένο αυτοκίνητο κατασκευαστικά.Δεν συμφωνείς πως ένα Lifan για παράδειγμα θα βγάλει πολλά περισσότερα προβλήματα σε 3 χρόνια ίδιας ακριβώς χρήσης σε σχέση με ένα Terios π.χ;
-
RE: Skoda Octavia GT
Ο χρήστης stanfromgreece έγραψε:
Εχεις προκατάληψη με την Seat και δεν έχεις με την Skoda;;; Στο ίδιο γκρούπ είναι...πάνω κάτω τα ίδια πράγματα αγοράζεις με διαφορετική σχεδίαση...Φίλε απλά μου έχει δημιουργηθεί υποσεινήδητα η εντύπωση πως αυτοκίνητα που απευθύνονται σε νεαρά άτομα(leon), δεν δίνουν τόση βάση στην αξιοπιστία σε σχέση με όσα προορίζονται κυρίως για οικογενειάρχες(octavia).
Αυτό είναι όλο. -
RE: Skoda Octavia GT
Σιγά ρε παίδες, πέσατε να με φάτε...
Δεν είχα σκοπό να θίξω κάποιον ούτε το αυτοκίνητό του.
Ρωτάω για να μάθω.
Η προκατάληψη που έχω με seat συγκεκριμένα είναι από ibiza φίλου(2000 μοντέλο)το οποίο εβγαλε αρκετά προβλήματα.Οι TSI όντως μπορεί να μαμανε και μακάρι να είναι έτσι.
Το octavia 5 απλά δεν μου αρέσει οπτικά, αυτό είναι όλο.Είμαι παλιομοδίτης στην εμφάνιση.Μου αρέσουν οι καθαρές γραμμές και είναι ο λόγος που δεν παίρνω civic καθώτι japanόφιλος(ορίστε αποκαλύφθηκα...).
Το leon είναι κουκλί ειδικά πίσω(μπροστά με χαλάει λίγο)και έχω αυτήν την μαμημένη προκατάληψη με την εν λόγω εταιρία που αν μια στις τόσες μου βγάλει κάτι θα λέω 'αφου τα ξερες ρε π@π@ρ@ τι το πήρες'.
Δεν έχω καμια διάθεση προπαγάνδας παίδες ειλικρινά και η αλήθεια είναι ότι ήδη έχω ξενερώσει με το συγκεκριμένοακούγωντας τις απόψεις σας(octavia gt). -
RE: Skoda Octavia GT
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν δεν σου αρέσει το Leon που είναι η καλύτερη επιλογή, δες το Octavia 5 1.8Tsi. Κλάσεις ανώτερο από το παλιό.Ξεφεύγει σε τιμή όμως και δείχνει πιο οικογενειακό(μάσκα κ.λ.π).
Το παλιό βγάζει μια αλητεία που μου αρέσει..
Α, και είμαι και προκατελειμμένος με τους tsi.