1098
Αφορμή για όνειρα. Τελικά είναι ωραία η ζωή!!
Latest posts made by kjetilmob
-
RE: Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Συνολικα ενα πολυ ενδιαφερον τευχος.Το αρθρο για το F16 μας θυμισε τον παλιο, καλο Καββαθα.
Η 'Πρασινη Κολαση' και το αρθρο για τη Lancia rally, ΑΥΤΟΙ ειναι οι 4Τ 'μου'.
Επισης το αρθρο του Τεμπεριδη, πολυ καλο τοσο στην ουσια οσο και στη γραφη.Η γκρινια του μηνα: 5 σελιδες για το γυναικειο πληρωμα του ιστορικου;;; Ωραια ματια αμφοτερες, δεν λεω. Και τελοσπαντων η Φαμπιατου εχει και μια αξιοσημειωτη παρουσια. Η αλλη κοπελα, που, απο οσα η ιδια δηλωσε, εχει τοση σχεση με την οδηγηση οση εγω με την πυρηνικη φυσικη, ειχε κατι αξιομνημονευτο να πει; Γιατι αν ειχε, δεν το ειπε...
Αυτος ο χωρος στο περιοδικο δεν θα μπορουσε να διατεθει για τους αγωνες (που εχουν συρρικνωθει οσο δεν παει) ή για αλλη υλη; Γιατι θα πρεπει να εχουμε ΣΕ ΚΑΘΕ τευχος παρουσιαση γυναικειων πληρωματων, ειδικα οταν η (αγωνιστικη και μονο ) παρουσια τους ειναι κατω του μετριου; Ενα δισελιδο δηλ. δεν θα εφτανε;**οταν η (αγωνιστικη και μονο ) παρουσια τους ειναι κατω του μετριου; Ενα δισελιδο δηλ. δεν θα εφτανε;
**Κάτω του μετρίου?
Για δική σας ενημέρωση...Το 2005 στο ενιαίο ΜG CUP ανάμεσα σε 18 άντρες οδηγούς, αυτά τα 'ωραία μάτια' τερμάτισαν τρίτα στο πρωτάθλημα, ενώ στην ανάβαση της Ριτσώνας τερμάτισαν δεύτερα -και στο δεύτερο σκέλος παραλίγο πρώτα, στην κατηγορία τους. Η Ισμήνη έχοντας οδηγήσει F3- και τερματίσει 4η στη βαθμολογία σε τρία πρωταθλήματα F3( http://www.fabiatou.com/2005_03_01_archive.html ), απότελει διαφήμηση για τον χώρο του αυτοκινήτου στην Ελλάδα-ενώ και το γεγονός ότι το πλήρωμα στην πρώτη του προσπάθεια τερμάτησε 8ο στην κατηγορία του σε ένα διεθνή αγώνα αποτελέι κάτι το εξαιρετικό. Οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί να υπάρχει αυτή η γκρίνια...
Καλό είναι να ενημερωνόμαστε πριν γράψουμε καποιο σχόλιο...
-
RE: jeep patriot " the original"
Το …“ The original’ μοιάζει πολύ με τα Hyundai Tuscon & KIA SPORTAGE… Από πίσω ειδικά είναι μάλλον δύσκολο να το κρύψουν. Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ότι μιλάμε για το ίδιο αυτοκίνητο, αλλά αν είναι το ίδιο αυτοκίνητο με το Hyundai και το KIA και πρόκειται για κάποιου είδους «συνεργασία», τότε νομίζω ότι το όνομα Jeep σύρθηκε στην λάσπη από το τμήμα Marketing της Chrysler…:sorry: Σε αυτή την περίπτωση η ονομασία του μοντέλου ως 'Patriot' είναι τουλάχιστον.. ατυχής! Kαι για να μην παρεξηγηθώ: τα Tuscon /SPORTAGE είναι πολύ καλά και τίμια αυτοκίνητα, απλά τα Jeep οφείλουν να είναι πιο hardcore off-road αυτοκίνητα και να απευθύνονται σε απόλυτα ειδικό κοινό. Το ερώτημα είναι βέβαια το «πώς ορίζεις αυτό το ειδικό κοινό?» και σε αυτό …δυστυχώς δεν έχω την απάντηση.
-
RE: MG Cup....This??? Last year!!!
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Δεν ειμαι αγωνιζομενος,αλλα ως θεατης-παρατηρητης βλεπω σαφεστατα οτι η Κα Ισμήνη προς χαρην εντυπωσιασμου και έμφασης, συκοφάντησε την αντιπροσωπεία που οπως παραδεχτηκε κάλυψε ολες τις μηχανικες βλάβεςΟ χορηγος της πιθανως αποφασισε οτι δεν θελει να αναλαβει κανενα πιθανό κοστος βλαβης και αρα δεν στηρίζει την αθλήτρια,αυτο ειναι αλλο θέμα και σίγουρα δεν ειναι η ιδανική στάση που πρεπει να εχει ενας χορηγος σε αυτο τον χώρο και πολυ περισσότερο δεν ειναι κατι που πρεπει να χρεωθεί σττην αντιπροσωπεία (!)
Κανεις δεν ειπε ποτε οτι ολα ειναι ροδινα,αλλα με τελειες συνθηκες μαλλον θα ηταν 1.000 οι διαγωνιζόμενοι,τα πριμ μεγαλα, και ο ανταγωνισμος σκληρος.Τωρα ειναι αλλο παιχνιδι,με τα καλα του και τα κακά του.
Υπάρχουν άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν γιατί δεν μπορούν και άλλοι που δεν θέλουν να καταλάβουν. Εσείς που κατατάσσατε τον εαυτό σας?
-
RE: Πολλές ευχαριστίες.. και λίγη γυναικεία γκρίνια
Ο χρήστης sakinen έγραψε:
Μη μασας...μακάρι να υπήρχαν και άλλες 10 σαν εσένα. Ο αγώνας σου με το yaris-cup στις Σέρρες είναι από τους λίγους που έχουν μείνει χαραγμένοι στη μνήμη μου. (pole, τούμπα στο warm-up, εκκίνηση από τελευταία θέση, 5η στο αγώνα)
Μείνε όπως είσαι.Πώς να ξεχάσει κανείς εκείνο τον αγώνα. Η τούμπα στο warm –up ήρθε μετά από επαφή αν θυμάστε…
Από τότε σε θαυμάζω και εγώ Ισμήνη και αν μας έλειψες για μερικά χρόνια δεν πειράζει είμαι σίγουρος ότι θα μας αποζημιώσεις για την απουσία σου.Εμείς οι άνθρωποι όμως είμαστε αχόρταγοι και έτσι περιμένουμε του χρόνου ακόμη περισσότερα!!
Συγχαρητήρια.
-
RE: ΕΝΙΑΙΟ 2005
Αγαπητέ φίλε,
Χαίρομαι που μετά από τρεις ημέρες κάποιος έδωσε σημασία στο σχόλιο μου. Εν’ω μου αρέσει το ήθος σας και ο τρόπος που γράφετε, θα ήθελα να μου επιτρέψετε να διαφωνήσω με όσα λέτε.
Όταν γράφεις σαν δημοσιογράφος και στο πάνω αριστερό μέρος της οθόνης σου γράφει 4Τ, οφείλεις να είσαι αλάνθαστος και να γνωρίζεις του ς κανονισμούς–μόνο και μόνο από σεβασμό στην ιστορία του ιδρυτή του ομίλου. Το γεγονός και μόνο ότι έγιναν τα δύο λάθη που αναφέρετε, είναι απαράδεκτο αν συλλογιστεί κανείς ότι με αυτό τον τρόπο υποβαθμίζονται(έστω και προσωρινά) οι προσπάθειες ανθρώπων αλλά και το κύρος ορισμένων θεσμών όπως οι 4Τ.
Δεν διαφωνώ στο ότι δεν υπήρχε πρόθεση, απλά το γεγονός και μόνο ότι έπρεπε ένα σχόλιο μου να υπάρξει η αφορμή για να αλλάξει η κατάταξη στη βαθμολογία που είχε δημοσιευτεί στο rally.gr, για το ενιαίο μετά από 3 ημέρες, εμένα με προβλημάτισε.Το έντυπο έχει δώσει μάχες για την εγκυρότητα στην ενημέρωση και την ισότητα των δυο φύλλων και αυτό το λάθος εμένα δεν μου αφήνει και τις καλύτερες εντυπώσεις..
Επίσης δεν λέω ότι η Ισμήνη έχει την ανάγκη της υποστήριξης μου, αλλά η Ζαχιάδα κάνει τους μελλοντικούς οδηγούς που διψούν για πρόκριση –και κακά τα ψέματα για προβολή- να το σκεφτούν διπλά αν θα πρέπει να συμμετέχουν ξοδεύοντας τα ωραία τους λεφτάκια, όταν προβάλλεται μόνο ο πρώτος σε κάθε αγώνα.Τέλος χωρίς να θέλω να υποτιμήσω την ικανότητα του πρωταθλητή(αυτό δεν αμφισβητείται από κανέναν), θα ήθελα να πω ότι το γεγονός ότι είναι πρωταθλητής δεν μειώνει την προσπάθεια των υπόλοιπων 17 που με την ύπαρξη τους και μόνο τον κάνουν πρωταθλητή.
Υποκλίνομαι όπως λέτε στον πρωταθλητή, αλλά όχι και στον τρόπο που αυτό παρουσιάζεται.
-
RE: ΕΝΙΑΙΟ 2005
Αγαπητέ φίλε,
Χαίρομαι που μετά από τρεις ημέρες κάποιος έδωσε σημασία στο σχόλιο μου. Εν’ω μου αρέσει το ήθος σας και ο τρόπος που γράφετε, θα ήθελα να μου επιτρέψετε να διαφωνήσω με όσα λέτε.
Όταν γράφεις σαν δημοσιογράφος και στο πάνω αριστερό μέρος της οθόνης σου γράφει 4Τ, οφείλεις να είσαι αλάνθαστος και να γνωρίζεις του ς κανονισμούς–μόνο και μόνο από σεβασμό στην ιστορία του ιδρυτή του ομίλου. Το γεγονός και μόνο ότι έγιναν τα δύο λάθη που αναφέρετε, είναι απαράδεκτο αν συλλογιστεί κανείς ότι με αυτό τον τρόπο υποβαθμίζονται(έστω και προσωρινά) οι προσπάθειες ανθρώπων αλλά και το κύρος ορισμένων θεσμών όπως οι 4Τ.
Δεν διαφωνώ στο ότι δεν υπήρχε πρόθεση, απλά το γεγονός και μόνο ότι έπρεπε ένα σχόλιο μου να υπάρξει η αφορμή για να αλλάξει η κατάταξη στη βαθμολογία που είχε δημοσιευτεί στο rally.gr, για το ενιαίο μετά από 3 ημέρες, εμένα με προβλημάτισε.Το έντυπο έχει δώσει μάχες για την εγκυρότητα στην ενημέρωση και την ισότητα των δυο φύλλων και αυτό το λάθος εμένα δεν μου αφήνει και τις καλύτερες εντυπώσεις..
Επίσης δεν λέω ότι η Ισμήνη έχει την ανάγκη της υποστήριξης μου, αλλά η Ζαχιάδα κάνει τους μελλοντικούς οδηγούς που διψούν για πρόκριση –και κακά τα ψέματα για προβολή- να το σκεφτούν διπλά αν θα πρέπει να συμμετέχουν ξοδεύοντας τα ωραία τους λεφτάκια, όταν προβάλλεται μόνο ο πρώτος σε κάθε αγώνα.Τέλος χωρίς να θέλω να υποτιμήσω την ικανότητα του πρωταθλητή(αυτό δεν αμφισβητείται από κανέναν), θα ήθελα να πω ότι το γεγονός ότι είναι πρωταθλητής δεν μειώνει την προσπάθεια των υπόλοιπων 17 που με την ύπαρξη τους και μόνο τον κάνουν πρωταθλητή.
Υποκλίνομαι όπως λέτε στον πρωταθλητή, αλλά όχι και στον τρόπο που αυτό παρουσιάζεται.
-
RE: ΕΝΙΑΙΟ 2005
Καλημέρα .
Μπράβο στους δημοσιογράφους του rally.gr που 'πέρασαν' το γεγονός ότι η Φαμπίατου έκανε τον συνολικά δεύτερο χρόνο για την κατηγορία του ενιαίου όσο πιο αθόρυβα και ανώδυνα- για του ανδρικό τους εγωισμό- γίνεται.
Στην αναφορά που γίνεται http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... le_id=9306 έχει και συνεντεύξεις των πρωταγωνιστών του αγώνα. Του Ζάχου(ε…φυσικά) και του Γκότζου (περιέργως). Ποιοι ήταν οι πρωταγωνιστές του αγώνα? ΝΑ απαντήσω εγώ: Ο Ζάχος, η Φαμπίατου( 3η και 2η ), ο Κωνσταντίνου (2ος ) και ο Μαυροειδάκος(3ος). Αυτοί ήταν οι πρωταγωνιστές! Αν θέλατε να παρουσιάσετε τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος θα έπρεπε πρώτον να γράψετε «Οι πρωταγωνιστές του Πρωταθήματος» και δεύτερον να τους αναφέρετε ονομαστικά: 1ος Ζάχος, 2ος Γκότζος και 3η Φαμπίατου. Να γράψετε για τις ανατροπές που συντελέστηκαν, να μην απαξιώνετε προσπάθειες και να μην κουκουλώνετε γεγονότα.
Βέβαια αν το κάνατε αυτό θα φαινόταν ότι η Τρίτη στο πρωτάθλημα και η δεύτερη στην άναβαση είναι γυναίκα- και προφανώς σας ενοχλεί. Απορώ αν ο Κ.Κ. διαβάζει τα μέσα που πληρώνει... Επίσης θα σας παραθέσω και αυτό το link : http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=mg-zr όπου λόγω της μονότονης και απροκάλυπτης προβολής ενός οδηγού κάνετε τους υπόλοιπους 17 «αόρατους» και αυτό είναι απαράδεκτο.Εμένα που δεν με ενοχλούν οι γυναίκες και που θαυμάζω την Ισμήνη για το ήθος της και την αποτελεσματικότητα της, γράφω εδώ για να της δώσω συγχαρητήρια για μια επίδοση που ελπίζω να αποτελέσει παράδειγμα για όλους τους νέους που θέλουν να κάνουν κάτι –όχι μόνο στους αγώνες, αλλά και στην ζωή τους. Απόδειξη ότι μπορείς να κολυμπάς κόντρα στο ρεύμα και να φτάνεις στον προορισμό σου.
ΜΠΡΑΒΟ ΙΣΜΗΝΗ
Συμπλήρωση:
Εντωμεταξύ αναρτήθηκε και η βαθμολογία των οδηγών, http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=mg-zr-points αλλά ο υπογράφων αγνοεί τον κανονισμό που λέει:
«To πρωτάθλημα ταχύτητας Ενιαίου 2005 θα περιλαμβάνει δώδεκα (12) αγώνες με συντελεστή 1, διάρκειας 12 γύρων, από τους οποίους θα προσμετρούνται για την τελική βαθμολογία και την τελική κατάταξη στο Πρωτάθλημα ΕΝΙΑΙΟΥ, οι 10».Αγαπητέ συντάκτη θα ήθελα να σας ρωτήσω εάν πληρώνεστε για να εργάζεστε, η εαν γράφετε από χόμπι?
Αν είστε χομπίστας κακώς σας αφήνουν να γράφετε. Αν είστε επαγγελματίας οφείλετε να ξέρετε τον κανονισμό του ενιαίου και θα έπρεπε να διορθώσετε τον πίνακα, επανορθώνοντας ταυτόχρονα και τις εσφαλμένες εντυπώσεις που δημιουργεί.
-
RE: Interesting Links! posted in Αντίλογος