Γνωρίζει κανείς τι γίνεται με τα ραντάρ στην εγνατία απο Βέροια μέχρι Θεσσαλονίκη; Λειτουργούν; Τώρα τελευταία έχουν ξεφυτρώσει και καινούργια.... Έχει έρθει σε κανέναν τίποτα;
Latest posts made by ing-nieur
-
RE: Radar και πού βρίσκονται.
-
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
Σε 225/45R17 τί παίζει σε τιμές; Εχετε να προτείνετε κάτι σε μάρκα (άνετο αλλά και με κρατήματα όπως π.χ. Conti Sport Contact);
-
RE: AUDI A1 TUNING
Ο χρήστης the_winner έγραψε:
245 αλογαΔώσε άλογα στο λαό...... 300, 400............ σε αμάξια που σχεδιάστηκαν για 150.......
Ρε μαζευτείτε ρε, 1,80 η βενζίνα
-
RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
Λάθος εξαρχής που δεν εβαλα λινκ, για να μη μπερδευόμαστε http://www.ebay.de/itm/ATE-POWER-DISC-B ... 3a70cf9f8d.
Η ερώτηση, αξίζει το σετάκι ή να ψάξω με απλά τακάκια. Οι περισσότεροι πωλητές προτείνουν τους δίσκους αυτους με αυτό το τακάκι. Λεφτά παραπάνω είναι 20 ευρώ, δεν είναι πολλά. Το θέμα είναι αν το τακάκι αυτό ειναι πιο 'δυνατό'(να το πω;);
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
Ο χρήστης D-Geo Pap έγραψε:
ΧΑΙΡΕΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ! ΦΕΤΟΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ. ΕΧΩ ΕΝΑ FORD FOCUS ΤΟΥ 2005 1.4ΟΟcc. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΜΑΡΚΑ ΛΑΔΙΩΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ;
ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΣΟ ΛΙΤΡΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ, ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΤΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥΣ; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ!!Ειλικρινά και χωρίς ίχνος κακίας σου λέω ότι αν δε γνωρίζεις τέτοιες βασικές πληροφορίες, καλύτερα να πας να πληρώσεις και ενα χαρτζιλίκι σε ένα μάστορα να σου τα αλλάξει. Γενικά, οποιαδήποτε εργασία κάνεις επάνω στο αυτοκίνητο, ακόμα και το παραμικρό, πρεπει πάντα να συμβουλεύεσαι το service manual, το οποίο σπάνια το έχουν ιδιώτες στα χέρια τους (εδώ πολλά συνεργεία δεν έχουν), χωρίς αυτό δεν κάνεις τίποτα. Και εννοείται κάποια εμπειρία με τα αυτοκίνητα...
-
RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
Έρχονται σετάκι δίσκοι χαρακτοί ΑΤΕ(αυτοι με το περίεργο το σχέδιο) και τακάκια κεραμικά, γι αυτό ρωτάω. Απλά κάπου διάβασα ότι το κεραμικό τακάκι έχει χειρότερη αποδοση απο το απλό-μεταλλικό στο φρενάρισμα και το μόνο του πλεονέκτημα είναι η λιγότερη σκόνη και η πιο ησυχη λειτουργία. Ισχύει;
Κυρίως οδηγώ ηρεμα, αυτο που ζητώ είναι να διατηρήσω την αξιοπιστία του εργοστασιακού και την ήρεμη λειτουργια του, αλλά θέλω αν τα πιέσω να μην καταστραφουν. -
RE: Τζιπακι vs σπορτ
Προς τα κει κοιταει, δεν ειναι φλωρο-SUV, ειναι πιο φινετσατο...
-
RE: Τζιπακι vs σπορτ
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Μην αγχώνεσαι, συνδύασέ τα, και τζιπ και σμπόρ .
Αν λεφτά υπάρχουν, Mercedes-Benz GLK, Range Rover Sport.
Αν λεφτά παρα-υπάρχουν, Porsche CayenneΚαι είσαι τζέτ!
Κάτι έχεις μπερδεψει λίγο με τα μοντέλα που αναφέρεις, τις τιμές που παίζουν και το στυλ τους. Check again.
Λαθάκι, το Range εμπαινε στην επομενη κατηγορια μαζι με το καγιενι
-
RE: Τζιπακι vs σπορτ
Ο χρήστης spyman έγραψε:
Καλησπερα,
Θα ηθελα την αποψη σας στο θεμα: τι προτιμαται? τζιπακι ή σπορ αυτοκινητο και γιατι? δεν θελω νς μου πειτε οτι συγκρινω σνομοια πραγματα ( το ξερω) απλα θελω να μου πειτε τους λογους που τα προτιμαται.ΥΓ μιλαμε παντα για αυτοκινητα με λογικες τιμες!
Ευχαριστω
Μην αγχώνεσαι, συνδύασέ τα, και τζιπ και σμπόρ .
Αν λεφτά υπάρχουν, Mercedes-Benz GLK, Range Rover Sport.
Αν λεφτά παρα-υπάρχουν, Porsche CayenneΚαι είσαι τζέτ!
-
RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
Πάνω από 150 ναι, 300 όχι. Αυτό που ζητάω από το τακακι είναι να έχει καλύτερη απόδοση και ζεστό και κρύο. Το κεραμικο θα αποδώσει καλύτερα από το εργοστασιακό;