-
Ο χρήστης the_winner έγραψε:
245 αλογαΔώσε άλογα στο λαό...... 300, 400............ σε αμάξια που σχεδιάστηκαν για 150.......
Ρε μαζευτείτε ρε, 1,80 η βενζίνα
-
Από το εργοστάσιο βέβαια έβγαινε μέχρι 250 οπότε μάλλον σχεδιάστηκε για κάτι παραπάνω από 150.
-
Ο χρήστης ingénieur έγραψε:
Το Α1 όχι, άλλα με πολλά άλογα και ροπές μπροστά ναι.no offence φίλε αλλά μάλλον είσαι τελείως άσχετος όσο αναφορά το Α1.
Επίσης δεν χρειάζεται να βγάζεις συμπεράσματα από υποθετικά σενάρια που έτυχε να οδηγείς αυτό το μοτέρ σε κάποιο μοντέλο και άρα υποθέτεις ότι στο Α1 θα είναι καλό ή κακό ή χάλια ή δεν ξέρω κι εγώ τι.
Δεν το οδήγησες άρα δεν ξέρεις πώς κάθεται στο αμάξι.-
Όπως δεν μπορείς να πετάς 'σπόντες' για το τι έκαναν κάποιοι με τα Α4. Στα @@ του του φίλου μας. Ρωτάει για Α4 ???Όσο για το θέμα στην αντλία υψηλής, δεν το σχολάζω κάν. Σίγουρα με τοποθέτηση μόνο ενός προγράμματος (άντε και μιας εισαγωγής αν θες να ακούς τουρμπίνα + σκάστρα και να πάρεις και κανα άλογο ακόμα ), η τοποθέτηση μεγαλύτερης αντλίας υψηλής είναι τουλάχιστον υπερβολή.
Προφανώς όμως και αν του βάλεις του μοτέρ μία GTX3076 (δεν ξέρω βέβαια και αν μπορει καν να τη γυρίσει ο κινητήρας αυτός ), μπεκ 660cc που...ποτίζουν και δεν ψεκάζουν απλώς βενζίνη και πρόγραμμα πολύ απαιτητικό, εεεε....προφανώς και θα έχεις θέμα με την τροφοδοσία (και όχι μόνο βέβαια).Δε νομίζω όμως να ρώτησε κάτι τέτοιο ο φίλος 'μας'.Τώρα στο θέμα της κατανάλωσης, προφανώς όσο το πατάει περισσότερο και θα χρησιμοποιεί και περισσότερα άλογα (από τα 122 εργοστασικά άτια), ΠΡΟΦΑΝΩΣ τότε θα καίει περισσότερο.
Και για να πω και εγώ τη μ@λ@κί@ μου για την κατανάλωση: σημασία έχει να μην κάνεις κατάχρηση της (επιπλέον?) δύναμης.
Εγώ στο δικό μου αυτοκίνητο πριν και μετά το πρόγραμμα η διαφορά στην κατανάλωση είναι ανάξια αναφοράς (~0,1lt/100km), μιας και η διαφορά αυτή μπορεί να οφείλεται ακόμα και στο γεγονός ότι άλλαξα δρομολόγιο για τη δουλειά και συναντάω περισσότερη κίνηση πλέον ή σταματάω σε 1-2 φανάρια (τυχαίοι παράγοντες).
Φυσικά όταν κάνω 'καφρίλες' μέσα στην πόλη η κατανάλωση εκτοξεύεται. Όσο όμως πηγαίνω συνετά ή τελοσπάντων δεν πατάω χωρίς λόγο τέρμα το γκάζι, η κατανάλωση μένει στα ίδια με πριν (το πρόγραμμα) επίπεδα.Τέλος, επιστρέφοντας στο αρχικό ερώτημα του φίλου μας, προσωπικά θα έκανα σίγουρα 3-4000km με το εργοστασιακό πρόγραμμα, να στρωθεί και ο κινητήρας σωστά όπως και τα υπόλοιπα κινούμενα μέρη στο αυτοκίνητο και μετά θα αποφάσισα τι θα έκανα.
Αν εβλεπα ότι η δύναμη του αυτοκινήτου τελικά δε με έφτανε, τότε θα έβαζα πρόγραμμα. Θα το άφηνα λίγο να δω αν με φτάνει, αν με καλύπτει. Αν όχι θα πήγαινα παρακάτω (εισαγωγή, intercooler, εξάτμιση κτλ). Κάθε φορά όμως θα έκανακι από ένα βήμα και όχι όλα μαζί (κι ας σε παροτρύνουν οι βελτιωτές να τα βάλεις όλα μαζί) .Τέλος, καλή η βελτίωση στη μηχανή/μοτέρ, αλλά να μην ξεχνάμε και την πέδηση (φρένα),αφού το αμάξι έχει σχεδιαστεί και έχουν επιλεγεί φρένα για 122ps, οπότε ΥΠΟΘΕΤΩ ότι με τα 156ps ίσως να φτάνουν στο όριό τους μετά από μία 'γρήγορη'(?) διαδρομή.
Ίσως δηλαδή μετά την μηχανική αναβάθμιση, να απαιτείται και κάποια αναβάθμιση στα φρένα (κόστος που ίσως δεν έχεις υπολογίσει).Αυτά από μένα και πάντα εντελώς φιλικά.
-
Ο χρήστης the_winner έγραψε:
Εκανες το λαθος και πηρες 122αρι, οσοι παιρνουν το 122αρι μετα απο 3-4-5 αντε 6 μηνες βαζουν προγραμμα και ειναι στα 150 . Αλλα το Α1 δεν βγαινει με τον twin charger οποτε οκ .
Το 122αρι σηκώνει την βελτιωση που σηκώνει και το 160αρι twin charger (scirocco,golf) μια και σαν κορμός-καπακι τα μοτερ ειναι ΟΛΟΙΔΙΑ και ειναι safe μεχρι τα 270 αλογα/33 κιλα ροπής (αλλοι ειναι και στα 300 αλλα λεμε Safe)Αν δεν κάνω λάθος το Α1 βγαίνει με τον 1.4 twincharger με 185 άλογα.
Επίσης τα μοτερ (122 vs twincharger) δεν είναι ίδια . Μπορεί το μπλοκ να είναι ίδιο αλλά ο twincharger έχει άλλα πιστόνια, βαλβίδες και ορισμένα ακόμη περιφερειακά που τώρα δεν θυμάμαι. Από την άλλη, αυτές οι αλλαγές (προς τα κάτω) στο 122 αποσκοπούν στην μείωση του βάρους και στην μείωση του turbo lag- και πράγματι το πετυχαίνουν.
-
Ο χρήστης thednick έγραψε:
Εκανες το λαθος και πηρες 122αρι, οσοι παιρνουν το 122αρι μετα απο 3-4-5 αντε 6 μηνες βαζουν προγραμμα και ειναι στα 150 . Αλλα το Α1 δεν βγαινει με τον twin charger οποτε οκ .
Το 122αρι σηκώνει την βελτιωση που σηκώνει και το 160αρι twin charger (scirocco,golf) μια και σαν κορμός-καπακι τα μοτερ ειναι ΟΛΟΙΔΙΑ και ειναι safe μεχρι τα 270 αλογα/33 κιλα ροπής (αλλοι ειναι και στα 300 αλλα λεμε Safe)Αν δεν κάνω λάθος το Α1 βγαίνει με τον 1.4 twincharger με 185 άλογα.
Επίσης τα μοτερ (122 vs twincharger) δεν είναι ίδια . Μπορεί το μπλοκ να είναι ίδιο αλλά ο twincharger έχει άλλα πιστόνια, βαλβίδες και ορισμένα ακόμη περιφερειακά που τώρα δεν θυμάμαι. Από την άλλη, αυτές οι αλλαγές (προς τα κάτω) στο 122 αποσκοπούν στην μείωση του βάρους και στην μείωση του turbo lag- και πράγματι το πετυχαίνουν.
και στην μεγάλη διαφορά κατανάλωσης και ρύπων.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Εγώ στο δικό μου αυτοκίνητο πριν και μετά το πρόγραμμα η διαφορά στην κατανάλωση είναι ανάξια αναφοράς (~0,1lt/100km), μιας και η διαφορά αυτή μπορεί να οφείλεται ακόμα και στο γεγονός ότι άλλαξα δρομολόγιο για τη δουλειά και συναντάω περισσότερη κίνηση πλέον ή σταματάω σε 1-2 φανάρια (τυχαίοι παράγοντες). (...)
και για να είμαστε και ακριβείς:
χωρίς πρόγραμμα: 10.626 lt/100km, διανύοντας 28.985 km και καίγοντας 3.080 lt
με πρόγραμμα: 10.743 lt/100km, διανύοντας 26.129 km και καίγοντας 2.807 ltμόλις 0,117lt/100km διαφορά
-
Σε πολλες περιπτωσεις με προγραμμα βλεπουν και αισθητα μικροτερες καταναλωσεις σε σχεση με το εργοστασιακο.
-
Επειδή γράφονται πολλά θα πω την προσωπική μου εμπειρία και όχι τι ακούγεται, μου είπανε, διάβασα κλπ, μετά από 150.000 χιλιόμετρα συμβίωσης με 1,8, 20vt παλαιότερα και 120.000 χιλιόμετρα με tfsi 2.0 με τον οποίο συμβιώνω ακόμα, αμφότερα με το ίδιο επώνυμο πρόγραμμα βελτίωσης. Μόνο πρόγραμμα, τίποτα άλλο.
- Όταν θες να πας νορμάλ η κατανάλωση είναι ίδια για να μην πω αν προσέχεις και πας και με μία πάνω ίσως και λίγο μικρότερη.
- Κανένα μηχανικό πρόβλημα δεν είχα ούτε έχω παρά μια σκάστρα στον tfsi που αλλάχτηκε στην εγγύηση.
- Όλα τα vag 'συνεργάζονται' ανεπίσημα με συγκεκριμένους οίκους το κάθε ένα, οπότε η εγγύηση ισχύει. Αυτό βέβαια είναι στο μιλητό με την εδώ αντιπροσωπεία συνεπώς θέλει προσοχή και σίγουρα ρισκάρεις. Εγώ βέβαια μία σκάστρα άλλαξα στην εγγύηση οπότε θα πει κανείς άμα ήτανε κάτι πιο σοβαρό μπορεί να σου κάνανε κο κο κο. Εδώ θα σου πω εμπειρία από φίλο σε Q5 που του αλλάξανε τουρμπίνα στην πρόσθετη μάλιστα εγγύηση.
Βέβαια τα προγράμματα αυτά είναι σαφώς πιο ακριβά από άλλα λιγότερο επώνυμα και σίγουρα πιο ήπια. - Ούτως ή άλλως οι ροπές είναι μεγάλες οπότε ακόμα και με τα μαμά μοτέρ θέλει προσοχή από άποψη οδηγικής συμπεριφοράς. Δε κάνει διαφορά το πρόγραμμα και έτσι κι αλλιώς παντού επεμβαίνουν τα ηλεκτρονικά άμα το παρα κάνει και ξεχαστεί κανείς.
- Μη βάλεις το πρόγραμμα αμέσως. Οδήγα το καμμιά δεκαριά χιλιάδες χιλιόμετρα σίγουρα θα εντυπωσιαστείς έιδικά με τη ροπή του αυτοκινήτου και μετά μόλις το βάλεις θα κα@λώσεις πιό πολύ.
- Από ρύπους δε ξέρω τι γίνεται αλλά κάρτα καυσαερίων μια χαρά βγάζει.
- Αν έχει νόημα? Είναι αυτό που λένε το γκάζι είναι γλυκό.
Καλορίζικο και καλοτάξιδο το αμάξι.
AUDI A1 TUNING