Ο χρήστης big-terios έγραψε:
Καλή τετρακίνηση ναι συμφωνώ. Κεντρικό διαφορικό έχει μαζί με δυνατότητα κλειδώματος. Άξονες ποιά από τα τελευταία μοντέλα έχουν?
Ανάρτηση: Τα σουστόφυλα σου προσφέρουν περισσότερη αντοχή από ότι τα ελατήρια σε θέμα φορτώματος.
Ρίξε μία ματιά στους άξονες μετάδοσης στα τρέχοντα αγροτικά-επαγγελματικά μοντέλα και δες τις διαφορές τους. Εννοώ πάχος, υλικό, σταυρούς κλπ.
Όσο για την ιπποδύναμη πρέπει να κοιτάμε και την ροπή. Η ροπή του Ναβάρα δεν μπορεί να συγκριθεί με κάποιο άλλο της κατηγορίας του.
Aγαπητέ μου, δεν έχω τίποτε προσωπικό με τα Νavara... αλλά να είσαι σίγουρος ότι ΔΕΝ είχαν ποτέ και συνεχίζουν να ΜΗΝ έχουν κεντρικό διαφορικό.
Κεντρικό διαφορικό από αγροτικά έχουν από όσο ξέρω τα LandRover Defender και τα Mitsubishi, το δε defender έχει και άκαμπτους άξονες εμπρός πίσω και ελατήρια με ωφέλιμο 1250 κιλά (το 110).
Οσον αφορά τώρα την ροπή, θα σου γράψω την προσωπική μου γνώμη και εμπειρία.
Η υψηλή τιμή της ΜΕΓΙΣΤΗΣ ροπής που αναφέρουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του οχήματος είναι ένα στοιχείο, αλλά δεν φτάνει...
Σημασία έχει η καμπύλη της ροπής και εκεί νομίζω ότι οι αυτοί οι πιεσμένοι κινητήρες υστερούν.
Είμαι κάτοχος Defender V8 και ΔΕΝ έχω οδηγήσει το NAVARA με τα 40 κιλά στις 2000 στροφές. Οδήγησα όμως το νέο Defender με το diesel μοτερ puma της ford με τα 37+ κιλά στις 2000 και τα 125 άλογα στις 3500, το οποίο θεωρητικά πρέπει να είναι κατά πολύ ζωηρότερο από το V8 με τα 28 κιλά στις 2800 στροφές και τα 135 άλογα στις 4700 περίπου.
Σε διαβεβαιώ ότι το αυτοκίνητο είναι τελείως ψόφιο σε σχέση με το V8 σε όλη την κλίμακα των στροφών, παρότι στα χαρτιά είναι καλύτερο.
Μέχρι τις 2000 στροφές το αυτοκίνητο είναι τελείως νεκρό, πράγμα πολύ ενοχλητικό για εκτός δρόμου διαδρομές ή μεταφορά φορτίων. Μετά τις 2000-2200 είναι όντως συμπαθητικό άλλα πρέπει να οδηγείς πάντα με τις στροφές ανάμεσα σε 2500-3500.
Φαντάζομαι ότι το Navara με 170 ή και περισσότερα αλογα θα είναι πολύ πιό ζωηρό ψηλά, αλλά το θέμα της ροπής και της απόδοσης από χαμηλές στροφές φοβάμαι ότι θα είναι παραπλήσια απογοητευτικό όπως του Defender.
Αντίθετα στο V8 τώρα με τα πολύ υποδεέστερα στα χαρτιά στοιχεία, βάζεις μία ταχύτητα και ανεβάζεις άνετα και γραμμικά από τις 800 στροφές μέχρι όσο θες...