Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 2
    • Topics 0
    • Posts 9791
    • Best 27
    • Groups 0

    Best posts made by 21-quadra

    • RE: OLD SCHOOL ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΙΛΟΓΗ

      Nν θυμηθούμε για λίγο το - δικό - μας απόλυτο KAI off road όχημα, εδώ ο μικρός Quadra συνοδηγός του Βορδοναράκη έξω από το σπίτι του Κορρέ. Εγώ τραβάω το βίντεο, βλακεία μου που όταν ήμουν συνοδηγός δεν κρατούσα την κάμερα να φανούν τα απίστευτα - φαράγγια και τις κοτρώνες - που περάσαμε - κρίμα.

      Youtube Video

      Youtube Video

      posted in Εκτός Δρόμου
      2
      21-quadra
    • RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

      Μαλλον τρυπησε το σεβρο

      Αλέξανδρε, το πρόβλημα σου το περιέγραψε σωστά ο συνονόματός σου, ή τρύπησε το σέρβο η χάλασε η ανεπίστροφη βαλβίδα που έχει, ή τρύπησε ο χοντρός ελαστικός σωλήνας που έρχεται στο σέρβο από την εισαγωγή ο οποίος καταλήγει στην ανεπίστροφη βαλβίδα.

      Η βαλβίδα αυτή είναι πλαστική και κουμπωτή επάνω στο σέρβο και στηρίζεται σε ένα ελαστικό δαχτυλίδι, αν τραβήξεις δυνατά τον σωλήνα κρατώντας την βαλβίδα μπορείς να την ξεκουμπώσεις και να την ελέγξεις μόνο σου, όπως και να ελέγξεις οπτικά τον σωλήνα, ακόμα καλύτερα να βάλεις μπροστά στο ρελαντί και να κλείσεις τη σωλήνα με το χέρι σου, αν δεν είναι τρύπιος θα κάνει κενό, αν έχει τρυπήσει θα χάνει και δεν θα έχεις κενό, το ίδιο και με την βαλβίδα, αν έχει τρυπήσει η μεβράνη του σέρβο τότε χρειάζεται αλλαγή, πάρε από τα μεταχειρισμένα ένα που θα είναι οπτικά σε πολύ καλή κατάσταση.

      https://www.google.com/search?q=brake+vacuum+booster+check+valve&sxsrf=ACYBGNRtC6yaxzuRJQV1zIaCu-Mymr10aw:1570982129901&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiSg7S-zJnlAhUNI1AKHaARANoQ_AUIEigB&biw=1680&bih=907#imgrc=ARsPiPRROKTDZM:

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      2
      21-quadra
    • RE: Πρόβλημα με Renault Clio 2002

      Υπάρχει πρόβλημα στην πλεξούδα από το πεντάλ του γκαζιού μέχρι την πεταλούδα, αυτό που κάνουν είναι θωράκιση της πλεξούδας με μεταλλικό μπλεντάζ και κόλλημα των καλωδίων στο ποτενσιόμετρο του γκαζιού στο πεντάλ. μια σχετικά αστεία και φτηνή εργασία σε σχέση με την μισή αλλαγή των εξαρτημάτων του μηχανοστασίου που προτείνουν στα συνεργεία προσπαθώντας να λύσουν το πρόβλημα ψάχνοντας βάζοντας τους άτυχους ιδιοκτήτες να αλλάζουν το ένα μετά το άλλο διάφορα εξαρτήματα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      2
      21-quadra
    • RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

      Κάπως έτσι.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      2
      21-quadra
    • RE: Χρόνια πολλά

      Kαλή χρονιά με υγεία, εργασία και χαρά για όλους.

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      2
      21-quadra
    • RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

      Έχεις κάνει ποτέ service στις δαγκάνες ? Σε όλες εννοώ. Μετά από τόσα χρόνια δεν περιμένουμε να αρχίσουν να τρέχουν υγρά από τα έμβολα για να τις επισκευάσουμε, τα έμβολα κολλάνε και δεν γυρίζουν πίσω το ίδιο εύκολα με αποτέλεσμα όταν αλλάζουμε τακάκια να παρατηρούμε ότι το ένα είναι περισσότερο φαγωμένο από το άλλο, αυτό σημαίνει ότι κολλάει το έμβολο του τακακιού με την μεγαλύτερη φθορά.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      2
      21-quadra
    • RE: Πρόβλημα με Renault Clio 2002

      Aν δεν θωρακίσεις την πλεξούδα του γκαζιού με καλώδια που έχουν μπλεντάζ και δεν τα κολλήσεις δεν θα ησυχάσεις.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      2
      21-quadra
    • RE: Γιατί καίγεται η αντλία μετά από ακινησία μίας ημέρας (Audi A3 8L)

      Καλά δεν σου κάνει εντύπωση ότι καίει την ασφάλεια το ηλεκτρικό μέρος της αντλίας και εσύ αλλάζεις το μηχανικό κομμάτι, ?

      Δηλαδή έχω πυρετό 40 και κάθομαι μπροστά στον ανεμιστήρα να δροσιστώ, ωραία λογίκή, πάρε παλικάρι μου μια ολόκληρη αντλία και άσε τις εγχειρίσεις, το μοτέρ είναι το πρόβλημα όπως το περιγράφεις και όχι το κομμάτι της αντλίας, οι αντλίες βενζίνης είναι μαγνητικές, δηλαδή το ηλεκτρικό μοτέρ δεν έχει μηχανική σύνδεση με το ιμπέλλερ της αντλίας, έχει μαγνητική σύνδεση. Αφού άλλαξες το τμήμα της αντλίας με καινούργιο και η ασφάλεια εξακολουθεί να καίγεται το πρόβλημα είναι ηλεκτρικό, πιο ταληράκια δεν μπορώ να σου το κάνω.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      2
      21-quadra
    • RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

      Τα DS2500 δεν σφυράνε πάντα και δεν σφυράνε σε όλα τα αυτοκίνητα. Οι λόγοι είναι πολλοί.

      1. κατάσταση της δαγκάνας από φθορές, βρώμες, υπολείμματα τακακιού, σκόνη τακακιών κλπ.

      2. σχεδίαση της δαγκάνας, μονοπίστονη, πολυπίστονη, φθορά στους πείρους, στα έμβολα / χιτώνια, διάβρωση των εμβόλων, φθαρμένα O;Ring εμβόλων κλπ.

      3. Τρόπος στήριξης των τακακιών στην δαγκάνα, με φουρκέτες, με φουρκέτες και ελατήρια,

      4. Κράμα μαντεμιού του δίσκου, στην αγορά των κοινών εμπορικών δίσκων υπάρχουν 4 διαφορετικά κράματα

      5. Είδος στήριξης τακακιού, απλού ή Hammer στις μονοπίστονες.

      6. Φθορά των τακακιών, τα μισοφαγωμένα τακάκια που έχουν ψηθεί και σκληρύνει συμπεριφέρονται διαφορετικά από ότι όταν είναι καινούργια και φρέσκα.

      Από αυτές τις βασικές περιπτώσεις γιατί υπάρχουν και υποπεριπτώσεις, μόνο η 4 έχει να κάνει με την πάστα του τακακιού, οι άλλες περιπτώσεις είναι παράγοντες που δεν αφορούν την πάστα, ή είναι συνδυαστικοί παράγοντες που μια σκληρή πάστα θα φέρει τα όποια προβλήματα στην επιφάνεια που ήταν κρυμμένα με το μαλακό τακάκι, γιατί πολλές φορές τα φρένα R90 τρίζουν και αυτά, όχι τόσο συχνά αλλά τρίζουν. Δεν αναφέρω την υγρασία γιατί πρακτικά εξαφανίζεται πολύ σύντομα από τους δίσκους και τα τακάκια.

      Δεν κάνουν όλα τα τακάκια για όλες τις χρήσεις, θα το επαναλαμβάνω συνεχώς, αν θέλουμε το κάτι παραπάνω θα πρέπει να δεχθούμε συμβιβασμούς, όπως η τιμή, και κάποιες φορές ο θόρυβος, άλλοτε η μεγαλύτερη φθορά του δίσκου κλπ, αν η προτεραιότητα είναι όλα τα άλλα εκτός από την ασφάλεια σε μια κακή στιγμή που έτυχε η στραβή ή σε συνθήκες πίεσης τότε δεν πρέπει κανείς να ξεφεύγει από τα γνήσια μαμά τακάκια που είναι τα πλέον κατάλληλα.

      Εδώ χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή γιατί στα συνεργεία λένε στον πελάτη αυτό φοράει το δικό σου ή αυτό φοράει το μεγαλύτερο μοντέλο και είναι καλύτερο, ή αυτό το φοράει και πχ η Porsche και ψαρώνει ο πελάτης αλλά ποτέ δεν είναι η ίδια πάστα που έχει το original του εργοστασίου. Δεν είναι δυνατόν πχ το premier μια και το έφερε η κουβέντα που φοράει το Panda να έχει την ίδια σύνθεση πάστας με την πχ Cayenne ή με το Fiat Ducato φορτωμένο με 5 τόνους παρόλο που έχουν την ίδια εμπορική ονομασία ( Premier )

      Σημ: Και εγώ τα φόρεσα τα Premier αλλά φυλαγόμουνα γιατί πχ στην Πεντέλη σε γρήγορη κατάβαση ήταν για μόνο 3-4 στροφές μετά έπρεπε να κόψω ρυθμό γιατί έμενα από fade στο τακάκι, όχι στα υγρά.

      Υπάρχουν και τα fake σε κουτί που είναι σαν το original κατά 90%,

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      2
      21-quadra
    • RE: Ψυγείο και καύσωνας

      Σε ένα κλειστό κύκλωμα δεν υπάρχει εξάτμιση διότι υγροποιούνται εκ νέου οι υδρατμοί.

      Αν το αυτοκίνητο είναι 10+ υπάρχουν πολλές περιπτώσεις διαρροής.

      1. μικροπόροι από τα κολλάρα όπου λόγω διαστολής τυους από την πίεση ( περίπου 1 bar ) που επιτρέπουν την διαφυγή των υδρατμών χωρίς να εντοπίζονται οπτικά

      2. διαρροή για τον ίδιο λόγω από τα πλαστικά άκρα του ψυγείου τα οποία στεγανοποιούνται με το αλουμίνιο του ψυγείου με ελαστικά O¨Ring, τα σημεία αυτά πιέζονται στενά μεταξύ τους μέσω εξοχών του αλουμινίου τα οποία διπλώνουν πιέζοντας τα ελαστικά μέρη, με τα χρόνια συρρικμώνονται τα ελαστικά μέρη και χαλαρώνουν τα σφιξίματα.

      3. απώλεια ψυκτικού από την αντλία νερού, όλες οι αντλίες στο κάτω μάρος από την τροχαλία τους έχουν μια μικρή τρύπα, η τρύπα αυτή είναι για να μας δείχνιε την φθορά της μηχανικής σαλαμάστρας που στεγανοποιεί τον άξονα της αντλίας για να μην υπάρχει διαρροή, όταν η φθορά φτάσει σε ένα σημείο που χάνεται η στεγανοποίηση τότε από την τρύπα αρχίζει η διαρροή, οπότε αν δούμε κάτω από την αντλία νερού νερά πρέπει να την αντικαταστήσουμε άμεσα.

      4. τα δοχεία διαστολής στα κλειστά συστήματα ψύξης έχουν την τάπα πλήρωσης, αυτή έχει ενσωματωμένη μια βαλβίδα, όταν ανέβει η πίεση στο κύκλωμα της ψύξης ανοίγει η βαλβίδα επιτρέποντας μερική απώλεια του ψυκτικού μέχρι να πέσει στα φυσιολογικά επίπεδα η πίεση, αυτό συμβαίνει συνεχώς, επίσης μπορεί να υπάρχει διαρροή από την τάπα χωρίς να υπάρχει ανάλογη άυξηση της πίεσης του κυκλώματαος, απλά με τα χρόνια σκουριάζει το ελατήριο προφόρτισης της βαλβίδας και η βαλβίδα ανοίγει σε χαμηλότερη πίεση.

      5. έχει λασκάρει κάποιος κολιές από τα κολλάρα

      6. διαρροή σπό το καλοριφέρ το οποίο είναι κατασκευασμένο όπως το ψυγείο αλλά σε μικρότερο μέγεθος, αν υπάρχει διαρροή την αντιλαμβανόμαστε ειδικά τον χειμώνα από το εσωτερικό θόλωμα του παρμπρίζ.

      7 ) τα δοχεία σιαστολής είναι πλαστικά και το υλικό τους πολυμερίζεται με τα χρόνια και δημιουργεί μικρορωγμές

      1. απώλεια ψυκτικού από την φλάτζα της κεφαλής, εκεί υπάρχουν δύο δρόμοι να ακολουθήσει το ψυκτικό υγρό, προς τα λάδια και προς τα καυσαέρια, προς τα λάδια η μόνη περίπτωση να εισέλθει το νερό σρτο λάδι το οποίο έχει 4-5 φορές μεγαλύτερη πίεση είναι η διαρροή της φλάτζας να είναι στην επιστροφή του λαδιού προς το κάρτερ που είναι χωρίς πίεση, τότε ανιχνεύουμε νερό στα λάδια, φαίνεται σαν σαπουνάδα στην τάπα πλήρωσης του λαδιού, αν τώρα η διαρροή είναι προς την πλευρά της πίεσης του λαδιού, βλάππουμε λάδια στο δοχείο διαστολής, και τέλος αν η διαρροή της φλάτζας είναι στην πλευρά των καυσαερίων τότς τα καυσαέρια έχοντας μεγαλύτερη πίεση από το νερό εισέρχονατοι στο κύκλωμα ψύξης και φουσκώνουν τα κολλάρα.

      Ένα συνεργείο θα κάνει τον έλεγχο και θα σου πει τι συμβαίνει, συνήθως σε τρομοκρατούς και σε κάνουν μεροκάματο ακόμα κια χωρίς λόγω, μπορεί να πάει ο άσχετος περί τα μηχανολογικά πελάτης και να θέλει άλλαγμα η τάπα που κάνει 5-10€ και να φύγη με 800-1500€ για φλάτζα, παράδειγμα λέω γιατί συμβαίνουν πολλά κουφά στα συνεργεία, όχι από όλους αλλά αετονύχηδες υπάρχουν και σε αυτό το επάγγελμα που είναι κρυφό ως προς τις βλάβες για το 99% των πελατών.

      Περιττό να τονίσω ότι δεν βάζουμε ποτέ σκέτο νερό, τα σύγχρονα αντιψυκτικά είναι φτηνά και κάνουν παράλληλα πολλές δουλειές, είναι αντιψυκτικά, αντιθερμαντικά και λιπαντικά για την αντλία νερού και τους διακόπτες στο καλοριφέρ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      2
      21-quadra
    • RE: Επιλογή αυτοκινήτου για ρυμούλκηση σκάφους

      Ροπή και Diesel

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      2
      21-quadra
    • RE: Υπερβολική κατανάλωση βενζίνης Primera P12 1.6

      Aν δεν μηδενίζει υπάρχει πρόβλημα στο fuel cut off

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      2
      21-quadra
    • RE: Τάρανδοι, hot-hatches και υποστροφή

      Καμία χρησιμότητα δεν έχει το τεστ για το μέσο οδηγό. Κατ' αρχάς κάνεις μέσος οδηγός δεν πρόκειται να αντιδράσει όπως οι δοκιμαστές. Και κατά δεύτερον αν δείτε τη σειρά αξιολόγησης βάσει των αποτελεσμάτων, θα καταλάβετε ότι καμία επαφή δεν έχει με την πραγματική οδική συμπεριφορά των αυτοκινήτων.

      Κι όμως, πολλοί οδηγοί αντιδρούν έτσι όταν βρεθούν εμπρός σε εμπόδιο που τους πετάχτηκε ξαφνικά, αν δεν το δέχεσαι μάλλον δεν οδηγείς σε επαρχιακούς δρόμους. Άλλωστε αυτές είναι απόψεις, η πραγματικότητα είναι ότι πολλοί έχουν βρεθεί σε γκρεμούς μικρούς ή μεγάλους γιατί πετάχτηκε ένα ζώο, ένας βράχος που ήταν πεσμένος σε τυφλή στροφή, κλπ πολλά απρόοπτα που συμβαίνουν στους δρόμους, αυτή είναι η πρώτη αντίδραση, η αποφυγή του εμποδίου ειδικά όταν δεν υπάρχει χώρος για φρενάρισμα. Είναι άλλο η χρησιμότητα του τέστ και άλλο τα συμβάντα στους δρόμους, το τέστείναι απλά μια παράσταση ή αναπαράσταση συμβάντος με οτπικό αποτέλεσμα στην ασφάλεια της πίστας.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      2
      21-quadra
    • RE: Hyundai Accent 2005 Περίεργη υπερθέρμανση

      Το μοτέρ δεν είχε πρόβλημα, η κακή γείωση μπέρδευε το όργανο που έδειχνε ότι ήθελε, τα ρεύματα που περνάνε από τους αισθητήρες είναι της τάξης λίγων μιλιαμπέρ τα οποία μεταβάλλονται ανάλογα την θερμοκρασία και τον τύπο του αισθητήρα μέσα σε μια ορισμένη κλίμακα αλλάζοντας μαζί και η αντίσταση, έτσι μια κακή επαφή κάνει ζημιά αφού δεν επιτρέπει σε αυτά τα χαμηλής έντασης ρεύματα να περάσουν σωστά και να διεγείρουν το κάθε όργανο.

      Γενικά σε αυτοκίνητα δεκαετίας+ καλό είναι να βγάζουμε όλες τις γειώσεις από το μοτέρ και το σασί και να τις καθαρίζουμε, μια κακή γείωση μπορεί να χαμηλώνει την ένταση στα φώτα, να ανεβάζει την κατανάλωση, να κάνει διακοπές ο κινητήρας κλπ και γενικά να τρελάνει το ηλεκτρικό κύκλωμα ολόκληρο ή επί μέρους και να αλλαχτούν τα πάντα με μεγάλο κόστος και η ζημιά να παραμένει.

      Όσο για τα συνεργεία, μάλλον δεν τους αρέσουν αυτές οι λύσεις γιατί τους στερούν το μεροκάματο και την προμήθεια από τα ανταλλακτικά αδιαφορώντας αν χαλάνε το όνομα τους, όχι όλα βέβαια αλλά υπάρχουν και αυτά.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      2
      21-quadra
    • RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

      Ford Focus 1.6 βενζινη με δισκοφρενα μπρος 278mm και πισω 265mm. Το αμαξι δεν το κυνηγω αλλα ουτε παω σαν συνταξιουχος και σκεφτομαι να φορεσω Goodridge, Brembo τρυπητους, Ferodo DS2500 μπροστα και πισω ισως τα μαμα (ATE;;;) ωστε να βελτιωσω κυριως την αισθηση του φρεναρισματος σε βουνα, που πηγαινω συχνα, και αυτη τη μια φορα που μπορει να μου τυχει στην ΕΟ οπου πρεπει να πεσω απο τα 160 στα 50 σε δευτερολεπτα. Τι λετε; Να κοιταξω για καμπανα αντι για τρυπητους ή να βαλω συμπαγη δισκο; Το DS2500 ειναι υπερβολη για μενα που δεν οδηγω ραλιτζιδικα ή να παω στα Premier που μου προτειναν; Υγρα αλλαξα πριν κανα μηνα και εβαλα ATE P200.

      υ.γ. Παναγιωτη - 21 Quadra το πμ που σου εστειλα μαλλον δεν το πηρες ..... να στο ξαναστειλω;

      Καλημέρα και χρόνια πολλά, δεν έχω πάρει κανένα mail, σου έστειλα mail πριν λίγο.

      Οι τρυπητοί δίσκοι θα σου φέρουν κραδασμούς όταν γεμίσουν και βουλώσουν οι τρύπες τους από τα υπολείμματα των τακακιών και από θόρυβο, δεν υπάρχει λόγος, είναι προτιμότεροι οι χαρακτοί ή καθόλου, επίσης υπάρχει και ο κίνδυνος του ραγίσματος στις τρύπες όταν αρχίζουν και μειώνονται οι φρέζες που έχουν στην αρχή τους, το μικρό αυτό φρεζάρισμα στις τρύπες γίνεται για να φύγουν οι συγκεντρωμένες τάσεις που δημιουργεί η κάθε τρύπα, όσο όμως προχωρά η φθορά του δίσκου αυτές μειώνονται μέχρι που εξαφανίζονται, τότε αρχίζει το ράγισμα σε εκείνα τα σημεία. Υπάρχει λύση, στην μέση της φθοράς του δίσκου πχ στο 1mm από το συνολικό του πάχος της φθοράς του που είναι τα 2mm, να βγουν οι δίσκοι και να ξαναγίνουν οι φρέζες όπως ήταν στην αρχή, μόνο που δεν το κάνει κανείς.

      Επειδή οι δίσκοι σου είναι μικροί και δεν προσφέρουν μεγάλο μοχλό, ένα τακάκι με υψηλό συντελεστή τριβής που δεν θα μειώνεται με την άνοδο της θερμοκρασίας όπως είναι πχ το DS2500 είναι προτιμότερο, έτσι μένει το θέμα διαχείρισης της θερμοκρασίας των δίσκων αν υποθέσουμε ότι το τακάκι τα βγάζει πέρα, εκεί η λύση είναι μόνο μια, οι διαιρούμενοι δίσκοι.

      Οι τρυπητοί δεν προσφέρουν καλύτερο αερισμό γιατί εκτός από το ότι βουλώνουν σύντομα, ειδικά αν χρησιμοποιείς μαλακό τακάκι, οι τρύπες όσο είναι ανοιχτές διακόπτουν την ομαλή ροή του αέρα στις βάνες που έρχεται από το εσωτερικό των δίσκων και φεύγει από την περιφέρεια του, είναι προτιμότερο να βρεις τρόπο να τοποθετήσεις αεραγωγούς ή κάποιον πλαστικό ανακλαστήρα εκτροπής του αέρα, τοποθετούνται στο ψαλίδι και εκτρέπουν τον αέρα που ρέει προς το εσωτερικό των δίσκων, πρέπει όμως να υπάρχει ροή του αέρα στο ύψος του ψαλιδιού, ο αέρας που ρέει κάτω από το αυτοκίνητο δεν έχει την κατάλληλη ροή, οπότε αυτό δουλεύει αν υπάρχουν ανοίγματα στον προφυλακτήρα και με την κατάλληλη εύκαμπτη πλαστική σωλήνωση να φέρεις εκεί τον αέρα.

      Όλα αυτά είναι μπλέξιμο, απλά τα αναφέρω για να δείξω ότι υπάρχουν τρόποι καλύτερου αερισμού για την διαχείριση της θερμοκρασίας των φρένων.

      Tα σωληνάκια υψηλής θα σου προσφέρουν καλύτερη αίσθηση και περισσότερη δύναμη στην δαγκάνα σε δυνατά φρεναρίσματα γιατί τα μαμά μαρκούτσια φουσκώνουν και δεν μεταφέρουν όλη τη δύναμη στα έμβολα της δαγκάνας, θέλουν όμως προσοχή και γνώση στην τοποθέτηση γιατί είναι εύκολο να φύγει το σωληνάκι από τον αντάπτορα του στην δαγκάνα αν κουνιέται συνεχώς με το πάνω - κάτω και δεξιά - αριστερά των τροχών και το τσακίζει.

      Έχω βάλει σε πολλά focus αυτούς τους δίσκους που αναφέρεις

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      2
      21-quadra
    • RE: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

      Ένα ποσοστό αύξησης της πέδησης υπάρχει γιατί τα σωληνάκια υψηλής είναι αδιάσταλτα ενώ τα μαμά φουσκώνουν στην πίεση, ειδικά όταν τα υγρά είναι πολύ ζεστά και αυτό μεταφράζεται σε απώλεια δύναμης στο φρενάρισμα.

      Η καλύτερη αίσθηση προέρχεται ακριβώς επειδή δεν φουσκώνουν. δεν διαστέλλονται.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      2
      21-quadra
    • RE: CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός

      Οι παρατηρήσεις μου από το βίντεο, προσπερνώ το αισθητικό μέρος και πηγαίνω στο μηχανολογικό, η σύνδεση των κομβίων του στροφάλου μεταξύ τους μέσω χωροδικτυώματος κατά την άποψη μου θα παρουσιάσει ελαστικότητες και συντονισμούς που αν είναι σε κρίσιμη περιοχή θα κοπούν.

      Οι φούστες στα έμβολα είναι αστείες με χωροδικτύωμα και αυτές, είναι πολύ στενές με μικρές επιφάνειες τριβής που σημαίνει ότι το πολύ σκληρότερο μέταλλο τους από το μέταλλο των κυλίνδρων πολύ σύντομα θα - γράψει - επάνω στους κυλίνδρους και θα τους καταστρέψει.

      Το χωροδικτύωμα στης καμπάνες των δίσκων επίσης θα παρουσιάσει ελαστικότητες, όπως και στις πλύμνες των τροχών, όλες αυτές οι παρατηρήσεις, ενδεχομένως και περισσότερες τις κάνω δεδομένου της ισχύος του κινητήρα και όχι ενός κινητήρα δοκιμαστικού 1000cc 80 ΗΡ, επίσης η συμπίεση 12.3:1 σε turbo κινητήρα που από τον αριθμό των μπέκ συμπεραίνω ότι είναι άμεσου ψεκασμού δεν μου κάθεται καλά θεωρώντας τον πολύ υψηλό ακόμα και για άμεσο ψεκασμό, και δεν μας έχει δείξει ακόμα τον τρόπο της στρωματοποίησης του καυσίμο και δεκάδες άλλες λεπτομέρειες, όπως πχ το valvetrain κλπ.

      Σίγουρα έχουν βασιστεί στο simulation του σχεδιαστικού τους προγράμματος αλλά η πράξη πολλές φορές μας έχει δείξει διαφορετικά αποτελέσματα από τους υπολογιστές, όχι από λάθος του προγράμματος αλλά από λάθος των στοιχείων εισόδου στο πρόγραμμα.

      posted in Μελλοντικά Μοντέλα
      2
      21-quadra
    • RE: Τάρανδοι, hot-hatches και υποστροφή

      Το τέστ των Ισπανών δεν μπορεί να δείξει την οδηγική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου, δείχνει όμως την αντίδραση του στο - απότομο στραμπούληγμα - με τη δυναμική μεταφορά των μαζών του και τον έλεγχο τους από το σύστημα της ανάρτησης, ακραίο μεν αλλά εννίοτε συμβαίνει στους δρόμους και δεν οδηγεί σε ευτυχισμένες στιγμές γιατί ο μέσος οδηγός να πάει άπατος αν στρίψει απότομα σε μια κατεύθυνση το τιμόνι αφού η επόμενη κίνηση του να το στρίψει αντίθετα θα γίνει καθυστερημένα περιμένοντας να δει την αντίδραση του αυτοκινήτου στο πρώτο στρίψιμο, ο έμπειρος οδηγός ξέρει ότι μετά το πρώτο στρίψιμο πρέπει αμέσως να επαναφέρει μη περιμένοντας να δει την αντίδραση, όπως κάνει αυτός εδώ, οι χρόνοι αντίδρασης είναι πολύ μικροί και συνήθως οδηγούν στην κόλαση, παράδεισος δεν υπάρχει. Το τέστ θεωρώ ότι είναι χρήσιμο για ένα πρώτο συμπέρασμα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      2
      21-quadra
    • RE: Ελληνικές Εταιρίες παραγωγής-κατασκευής διαφορων προιόντων.

      ΚΑΝΟΥΝ Ο,ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΜΠΟΤΑΡΟΥΝ ΤΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ ΠΥΡΟΒΟΛΑ ΟΠΛΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΑΡΑΠΚΟΥΛΕ

      H πληγή της Ελλάδας είναι τα πολιτικά σκουλίκα όλων των αποχρ΄σεων διαχρονικά, η πληγή είναι ανοιχτή και αιμορραγεί και δεν πρόκειται να κλείσει γιατί τα σκουλίκια που τρώνε τη χώρα σαν το σάπιο μήλο είναι πολλά, είναι διαπλεκόμενα σε όλα τα στρώματα του πολιτικού, βιομηχανικού και οικονομικού κατεστημένου. Ο Γιάννης μόνο με ένα τρόπο θα μπορούσε να δει τον κόπο του να πιάνει τόπο, να έδινε με συμβόλαιο τη διαχείρηση των όπλων σε μια μεγάλη εταιρία, σε εταιρία που ασχολείται με την παραγωγή αμυντικού υλικού η οποία είναι χωμένη και διαπλεκόμενη στο δημόσιο, έτσι θα μπορούσε να δει να προχωράνε τα τυφέκια του, αν τα έδινε πχ στην Infrakom του Κόκκαλη θα μπορούσε μεθαύριο στην DEFEA να τα καμάρωνε και σε μια εταιρία σαν αυτή που δίνει συνεργάζεται με το Ελλ, κράτος να έπερνε μέρος και στον διαγωνισμό, γιατί τον Γιάννη τον σταμάτησαν και μάλιστα εύκολα με ένα τηλεφώνημα, τον Κόκκαλη δεν τον σταματάνε με τίποτα, εκεί θα πρέπει να απευθυνθεί, πριν χρόνια συμμετείχαμε με την εταιρία που είμουνα στις πωλήσεις της στην προηγούμενη έκθεση πολεμικού υλικού, την Defendory που σήμερα δεν υπάρχει πλέον, εκεί πέρναμε μέρος 103 Ελληνικές εταιρίες κατασκευής πολεμικού υλικού, υπήρχε εταιρία που έφτιαχνε τις καλωδιώσεις των F16 και των πυραύλων του ΝΑΤΟ, η Ελλάδα τα αγόραζε από την Αμερική ( η μίζα παρούσα πάνταβ ) υπήρχε εταιρία στον Βόλο που έφτιαχνε τα φρένα των F16, εμείς τα αγοράζαμε από την Αμερική ( μίζα εκεί επίμονα ) εταιρία στο Κιλκίς έφτιαχνε τους πύργους των ΑΜΧ30 και άλλα ανταλλακτικά, είχε CNC φρέζα 6 μέτρα μήκος για την κατασκευή τους ( εμείς αγοράζαμε από την Γαλλία γιατί η μίζα είναι παρούσα παντού ) η Κιολεϊδης ΑΕ έφτιαχνε τροχαίο υλικό, σήμερα φτιάχνει ? δεν γνωρίζω, 103 εταιρίες, σήμερα πόσες είναι ? Και μπόσες έμπλεξαν με σκάνδαλα γιατί δεν μπορούσαν να κάνουν αλλιώς πιεζόμενες από αυτούς που αγόραζαν και έβαζαν τις υπογραφές τους εκβιάζοντας τα εργοστάσια ? Εμείς φτιάχναμε χυτ'ά εξαρτήματα για την Ελληνική βιομηχανία όπλων, για τις θυρίδες των αρμάτων που τις ολοκλήρωνε η Thales κλπ, κλπ, ιστορίες για αγρίους να διαβάζεις, να ακούς και να θέλεις να κρυφτείς από ντροπή, τότε ήταν το ΠΑΣΟΚ, μεσολάβησε ο Σαμαράς που δεν αγόρασε για την άμυνα ούτε βήδα, ό Βαγγέλας διέλυσε τα ναυπηγεία, ο Τσίπρας έδωσε ψίχουλα στην άμυνα απλά για βενζίνες και μπογιές, σταματήσαμε να φτιάχνουμε πυρομαχικά και τα αγοράζουμε όλα, ας είναι καλά ο Γερμανός στο Όλβιο που φτιάχνει μπαταρίες για τα υποβρύχια τα δικά μας και του ΝΑΤΟ. Κλέφτες, μισέλληνες, απατεώνες, προδότες, φιλότουρκοι, μεσάζοντες που πουλάνε τη μάνα τους, από όλα έχει ο μπαξές, ότι χειρότερο υπάρχει θα το βρείς μέσα σε αυτό το σύστημα, δεν θα επιζήσει η χώρα, μαθηματικά θα μας πουλήσουν για ένα κομμάτι ψωμί, ήδη οι Γερμανόφιλοι έχουν πάρει το επάνω χέρι και η ανάσα της Τουρκίας είναι στο σβέρκο μας, όχι γιατί δεν μπορούμε να αντισυαθούμε αλλά γιατί δεν μας αφήνουν οι Έλληνες που κυβερνάνε εδώ και δεκαετίες, γιατί όλοι είναι το ίδιο, για φούντο στη θάλασσα.

      posted in Αντίλογος
      2
      21-quadra
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr