Το κάνω σχετικά συχνά. Εχω δοκιμάσει απο Ιταλία, Αλβανία και Σκόπια. Απο Ιταλία είναι πιο αργά και πιο ακριβά λόγω ακτοπλοϊκών. Απο Αλβανία έχει ενδιαφέρον (Δαλματικές) αλλά χάνεις χρόνο. Απο Σκόπια είναι πιο γρήγορα (σε λιγότερο απο δυο ωρες τα έχεις περάσει) και πιο φθηνά. Χειμώνα το έκανα πέρυσι τέλη Νοεμβρίου - αρχές Δεκεμβρίου. Απο διόδια έχεις 3 στα Σκόπια του 1,5 ευρώ. Παίρνουν παντού ευρώ, αλλά δεν θέλουν πολύ ψιλά 10λεπτα - 20λεπτα. Στην Σερβία δίνεις ξανά ευρώ στα διόδια, δεν έχουν θέμα. Μόλις μπεις Αυστρία έχει στην άκρη κάτι σαν τροχόσπιτα, βγάζεις εκεί την βινιέτα ανάλογα τις μέρες είναι και το κόστος, λογικά υπολόγιζε κανένα 15αρι ευρώ. Γενικά εαν ξεπεράσεις το θέμα οτι θέλεις καμμιά 40ρια ευρώ απο Αθήνα- Θεσσαλονίκη στην συνέχεια με άλλα τόσα φτάνω μέχρι το Καλαί για να περάσω Αγγλία. Χιονολάστιχα είναι η καλύτερη επένδυση που μπορείς να κάνεις. Πέρυσι Δεκέμβριο φεύγω απο Δρέσδη για Πράγα σταματάω στα σύνορα για βινιέτα και δυσκολεύτηκα να κατέβω απο το αυτοκίνητο γιατί γλιστρούσε, ωστόσο η Ε-Ο ήταν πεντακάθαρηβ. Το οδικό δίκτυο γενικά είναι σε καλή κατάσταση ακόμη και στα Σκόπια και δεν θα σε δυσκολέψει. Εννοείτε φώτα αναμμένα και γενικά τήρηση των κανόνων. Σταθμεύεις πάντα σε πάρκινγκ και ξεχνάς τις μαγκιές της φυλής. Εκεί οι νόμοι υπάρχουν και εφαρμόζονται ακόμη και πχ στην Σερβία. Σκόπια δεν έχω σταματήσει ποτέ το Βελιγράδι όμως είναι εξαιρετικό με το κάστρο του. Στα τελωνεία γενικά δεν μου παίρνει χρόνο πάνω απο 15 λεπτά. Πρόσεχε γιατί στα δεξιά είναι τα φορτηγά, τα προσπερνάς και πας στην μπούκα που είναι για ΙΧ. Προσωπικά λόγω του ότι ταξιδεύω με την φίλη μου (οδηγούμε και οι δυο) φεύγουμε 5-6 το πρωί απο Αθήνα το μεσημέρι είμαστε Βελιγράδι και το βράδυ Βουδαπέστη.
Latest posts made by andreas61971
-
RE: ΤΑΞΊΔΙ ΣΤΗ ΒΙΈΝΝΗ ΟΔΙΚΩΣ ΤΟ ΧΕΙΜΏΝΑ
-
RE: DS7 CROSSBACK
Ο χρήστης wantone έγραψε:
Πολύ καλή τιμή!
35800 για 1.5?
Μην σου κάνει εντύπωση, εδω φίλος έδωσε 52.000 για Mercedes A200 edition 1300 κυβικά.
-
RE: AUDI Q5
Τραγικό είναι ξάδερφος με Μ5 507 άλογα να παίρνει το μοτέρ στα χέρια (σε κούτες ΝΟΥΝΟΥ που έχουν σκληρό χαρτόνι) γιατί έφαγε τα μέταλλα (το έμαθε στην πορεία το πρόβλημα). Τραγικό να αλλάζω πολλαπλασιαστές σε 320 και αισθητήρες, όταν το απλό ταπεινό 106 rallye 18 χρόνια τώρα έχει τον ίδιο πολλαπλασιαστή επάνω (ανέβηκε Σέρρες έτρεξε και γύρισε Αθήνα). Ακόμη πιο τραγικό μοτο BMW R1200r να βγάζει πρόβλημα στο ABS και πλέον να μην την αγοράζουν ούτε αυτοί που μου την πούλησαν. ΟΚ μπορεί να υστερεί από την μέση και κάτω η Giulia αλλά αυτό το κάνουν όλοι πλέον. Και τουλάχιστον όταν βλέπω 37-40000 για τρικύλινδρα μου φαίνεται εξαιρετικό value for money η Giulia η οποία θα είναι και το επόμενο αγορασμένο (όχι leasing) από εμένα. Προτιμώ την Ιταλίδα και όσο κρατήσει παρά τις υπερτιμημένες Γερμανικές αμαξάρες. Στο κάτω κάτω όταν θα με ρωτάνε τι αυτοκίνητο έχω θα λεω Giulia και όχι μπέμπα. Άκου εκεί μπέμπα. Τώρα αν είναι καλύτερη η 3αρα η παλιά ή η νεα ούτε που θα κοιτάξω. Φυσικά όποιος θέλει καλά αφρολέξ δόξα τω θεό σε ελεύθερη οικονομία ζούμε επιλογές πολλές.
-
RE: VW Tiguan 2016
Στην Γερμανία που δεν έχει όρια και έχω ταξιδέψει αρκετά, οι ταχύτητες που πιάνω ειναι απο 180-240. Μαζι με εμένα συνοδηγός συνήθως μια κοπέλα που οδηγεί και αυτή και το πάει μέχρι 200-210. Όσες φορές βγαίνει αριστερά ποτε δεν της έχουν ανάψει φωτα ούτε της έχουνε κολήσει στον πόντο για να την κάνουν να τρομάξει. Κι αν τα 210 φαίνονται πολλα, μπορει την ίδια στιγμή πίσω της να έρχεται Ferrari με τελικές. Απλά περιμένει να κάνεις δεξιά και συνεχίζει. Την ίδια ώρα η ΛΕΑ παραμένει αδεια -αχρείαστη να είναι- ενω σε περίπτωση ατυχήματος δεν καταλαβαίνεις για ποτε έρχονται ασθενοφόρα, πυροσβεστικά, αστυνομία, και το πιο ενδιαφέρον είναι ότι ξέρουν και τι ακριβώς πρέπει να κάνουν. Τέλος όσες φορές μου έχει τύχει να είμαι καλεσμένος σε εταιρικα γεύματα-δείπνα, ειδικα στην Γερμανία έρχονται συνήθως με ταξί (το όριο ειναι μια μπύρα απο αυτές με το λεμόνι μέσα).
-
RE: Ford Kuga
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Νομίζω ότι δεν δημιουργεί απολύτως κανένα πρόβλημα και καμία ανασφάλεια το να μη βάλεις τα εργοστασιακά τακάκια και αντ' αυτών να βάλεις κάποια επώνυμα, π.χ. Textar ή Ferodo. Πιθανώς μάλιστα αν υπάρχει αλλαγή στην απόδοση, να είναι προς το καλύτερο...Δεν ειναι σίγουρο ότι η αλλαγή θα ειναι πρός το καλύτερο. Και επειδη έχω κάνει πειράματα με τακάκια έχω δει άλλα να μου τρώνε τον δίσκο, να σφυρίζουν αρκετά, ακόμη και να μην δουλεύουν όταν είναι κρύα καθόλου πχ ταξίδι σε εθνική. Τα ίδια και με αμορτισέρ ελατήρια, ασε που τα περισσότερα μαστόρια δεν ξέρουν να σετάρουν αμορτισέρ-ελατήρια. Το οτι βαζεις τα ιδια ή και φαινομενικά καλυτερα δεν σημαίνει οτι θα σου ταιριάξει με το αυτοκινητο ή με τον τρόπο οδήγησής σου. Προσωπικα επέστρεψα στα εργοστασιακά και έχω το κεφαλι μου ήσυχο.
Απο εκει και πέρα όταν αγοράζεις premium θα πρέπει να έχεις υπόψιν σου και το κοστος συντήρησης αλλιώς αμα είσαι για Kia πάρε Kia. Όχι δεν μου βγαίνουν τα χρήματα για εργοστασιακό xenon και μετα να μου ψάχνεις ηλεκτρολόγο για xenon του 50αρικου και να μου κοτσαρεις tablet γιατι αυτο που πήρες είχε μια οθόνη 5 ιντσες.
Δηλαδή αμα πάτε να αγοράσετε μεταχειρισμένη BMW (μπεμπες που τις λένε ορισμένοι) τι θα προτιμήσετε μια με εργοστασιακό εξοπλισμο και βιβλιο σερβις στην αντιπροσωπεία ή την άλλη με τις κινεζιες και βιβλιο σερβις απο τον Μαστρο-Κωτσο sport team. -
RE: Seat Arona 2017
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Εγώ άκουσα για κάτι του ίδιου ομίλου , που μαζί με τακάκια και σέρβις πήγε στα 1200...Polo 1.0 cng της γυναίκας μου κόστισε το 1ο service 110 ευρω. Λίγο πολυ τυποποιημένα ειναι. Τόσο το 1ο τόσο το 2ο, εκτός και προκύψει κάτι άλλο το οποίο όμως καλύπτεται απο εγγγύηση πρός το παρων και μην αρχίσουμε συζήτηση για δίσκο-πλατώ και τέτοια. Εμένα ο φόβος μου ήταν μην μου βγει φριτέζα αλλά δεν εκαψε σταγόνα λαδι μέχρι το service. Ασφάλεια χαμηλή λόγω 1000 κυβικών, τελη ανύπαρκτα, τεκμηριο το ίδιο, και 15000 χλμ με 450 ευρω καυσιμα. Τι άλλο να ζητήσεις απο ένα αυτοκίνητο.
-
RE: TOYOTA FORUM
Όσο αφορά το Yaris έχουν περάσει το πρώτο 1.000αρι, το 1,300 και το 1,33 100 άλογα 6αρι σαζμάν. Αξιόπιστα και τα τρία, στα οποία αλλάχτηκε μόνο η μπαταρία στο τελευταίο. Κανένα απολύτως πρόβλημα. Κατανάλωση, μιλάω για το 1.33, από 5,4-6.7 μέγιστη με ανοίγματα μέχρι τελική (μέση ταξιδιού εννοώ). Από θέμα χώρων, εμείς τριμελή οικογένεια το παίρναμε (ήταν εταιρικό) μερικές φορές, και λόγω του ότι δεν μετακομίζουμε όλο το σπίτι μας αρκούσε (εκείνο βέβαια είχε το θετικό ότι μετακινούνταν τα πίσω καθίσματα). Όσο αφορά το φυσικό αέριο πήρε η σύζυγος το Καλοκαίρι Polo 1,0 cng. Μέχρι τώρα κανένα πρόβλημα (15000χλμ. το έχει πάει παντού), παρόλο που είχα φόβο για κατανάλωση λαδιού δεν έχει κάψει τίποτε. Κοστος 1ου service 110 ευρώ και μετακίνησης 3-3,5 ευρώ/100 χλμ. Εδώ μιλάμε όμως ότι θα πας στα διπλά χρήματα (16500 δώσαμε) και τώρα μιλάνε για αύξηση, ενώ το Arona έχω ρωτήσει για φίλο και μου είπαν 16600 αλλά με παράδοση κατά τον Μάρτιο.
-
RE: VW Tiguan 2016
Τόσα χρήματα για να βλέπεις αυτο το καντράν. Το 106 rallye που είχα πάρει πρίν 18 χρόνια ειναι αξεπέραστο μπροστα σε αυτο. (έχει ακόμη θερμοκρασία νερου,λαδιού).
Το οικονομόμετρο έχει περίπου 15/100. Προσωπικά με αυτοκίνητο diesel 3000 κυβικά ( τα διπλά ) 300 άλογα (τα διπλά) 6 κύλινδροι ( οι διπλοί) για ροπη έχω 70 κιλά (μπορει και εδω να είμαι στα διπλά κιλά και παραπάνω) κάνω το Αθήνα - Λονδίνο με λιγότερα λίτρα. Ειδικά στην Γερμανία που δεν έχει όρια είμαι στα 180 και πάνω για αρκετή ώρα. -
RE: Ford Focus MK4
Το αυτοκίνητο προορίζεται για τον ανιψιό μου ο οποίος θα πρέπει να κάνει μια φορά την εβδομάδα Αθηνα-Θεσσαλονικη. Ήθελε golf ωστόσο στα ίδια χρήματα πέριξ των 12000 είδα και κάποια focus. Έχει 6αρι σασμάν,euro 6, και καλό εξοπλισμό. Αλλά 95αλογα και ταμπούρα. Εγώ μάλλον κλείνω προς ford (είναι μοντέλο του 2015). Image αδιάφορο.
-
RE: Ford Focus MK4
Μιάς και έχετε κάποιοι το focus 2015 μοντέλο είναι προτιμότερο από golf 7; diesel και τα δυο με 105 και 95 άλογα αντίστοιχα.