Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 8
    • Best 1
    • Groups 0

    Niomode

    @Niomode

    1
    Reputation
    1
    Profile views
    8
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    Niomode Unfollow Follow

    Best posts made by Niomode

    • RE: Toyota Corolla 2019

      @fanis75 said in Toyota Corolla 2019:

      @niomode said in Toyota Corolla 2019:

      Ή θα αναγκαστώ να μεταβώ σε κάποιο αξιόλογο Auris Hybrid που στην καλύτερη θα έχει γύρω στα 100.000 χιλιόμετρα με τιμή στα 12.000-14.000;(Όχι πως έχω κάποιο πρόβλημα με το Auris με ένα Navinc αποκτά και το Apple CarPlay που του λείπει και δεν έχει κάτι να ζηλέψει σε κατανάλωση από την pre facelift Corolla με τις κύριες διαφορές να είναι στο σχεδιαστικό κομμάτι και στην καλύτερη αίσθηση οδήγησης που προσφέρει η Corolla, που και το Auris δεν τα πάει άσχημα.

      Ας τα πάρουμε από την αρχή:

      1. Κανείς δεν μπορεί να ξέρει την τιμή μεταπώλησης σε 2-3 χρόνια. Είναι τόσο ρευστά τα πράγματα που ό,τι και να πούμε θα είναι καθαρή τύχη εαν πέσουμε μέσα!

      2. Σε θέμα οδικής συμπεριφοράς το φόκους δεν έχει αντίπαλο και ας είναι του 2007. Η Κορόλα πλησιάζει αλλά το Άουρις είναι σε όλα χειρότερο από το Φόκους, εκτός της κατανάλωσης.

      3. Η διαφορά Κορόλα και Άουρις δεν είναι απλά αυτό που λές, αλλά είναι χαοτική! Το Άουρις είναι ένα μέτριο αυτοκίνητο (από τα χειρότερα στην κατηγορία του) και η Κορόλα ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, από τα καλύτερα της κατηγορίας του. Οι μεγάλες διαφορές είναι στην ανάρτηση, στο πλαίσιο και στο υβρδικό σύστημα/κινητήρα και δεν είναι απλά μεγάλες αλλά στρατοσφαιρικές! Το υβριδικό Άουρις είναι ένα μέτριο (στην καλύτερη) αυτοκίνητο. Όταν το είχα σαν κοινόχρηστο εταιρικό, κάθε φορά που το οδηγούσα ήθελα απλά να το σπάσω...χαχαχα! Πατάς το γκάζι και κάει μόνο θόρυβο, τίποτε άλλο....το Κορόλα κάνει θόρυβο αλλά τουλάχιστον επιταχύνει.

      Οπόταν, στο δίλλημα που έχεις, ουσιαστικά δεν υπάρχει δίλλημα...Κορόλα με όποιο επιπλέον κόστος, δεν υπάρχει σύγκριση με το Άουρις, τέλος!

      Κατάλαβα ναι. Οπότε με τον σταυρό στο χέρι μπας και κοστίζουν κάτω από 20.000 κι ας έχουν κάποια χιλιόμετρα! Όσον αφορά τον θόρυβο δεν υπάρχει αυτοκίνητο που δεν κάνει θόρυβο ειδικά στην επιτάχυνση. Όσοι έχουν παράπονα από τον θόρυβο ουσιαστικά τους ενοχλεί ο "τύπος" ήχου που ακούνε κι όχι ο ίδιος ο θόρυβος χαχα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      Niomode

    Latest posts made by Niomode

    • RE: Toyota Corolla 2019

      @s2000 said in Toyota Corolla 2019:

      @niomode said in Toyota Corolla 2019:

      Είχα γράψει παλιότερα στο forum για επιλογή μεταξύ corolla και auris και μπορεί να το έχει ήδη αναφέρει κάποιος αλλά θα το ρωτήσω (αν και είναι ακόμα νωρίς, λογικά από τα Χριστούγεννα και μετά θα προχωρήσω σε κάποια αγορά κλείδωσα σε corolla hybrid μεταχειρισμένη). Θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει κάποιος την 2λιτρη corolla να γράψει κάποιες εντυπώσεις. Με ενδιαφέρει κυρίως η κατανάλωση, και η οδήγηση σε πόλη αλλά και σε ανοιχτούς περιφερειακούς δρόμους. Θέλω να έχει σπιρτάδα και λίγο γκάζι, να το νιώθω ζωντανό το αυτοκίνητο να κάνω να τα σαββατοκύριακα καμιά βόλτα και να το πατάω λίγο παραπάνω. Ξέρω δεν είναι αυτοκίνητο επιδόσεων και υπάρχουν επιλογές όπως το Golf ή το Focus στα ίδια λεφτά, αλλά μου αρέσει τις καθημερινές για μετακινήσεις σε δουλειά που είναι μες το κέντρο να μην καίει και να πηγαίνω με τη μπαταρία κυρίως και τα σκ να το χαίρομαι. Και σαλόνια και αλώνια δεν ξέρω πως αλλιώς να το πω χαχαχα. Και σε test drive σε μάντρες να προχωρήσω δεν θα καταλάβω πολλά φαντάζομαι οπότε οποιαδήποτε άποψη και γνώμη θα την εκτιμήσω

      Καλημερα, τωρα ειδα το μηνυμα σου.
      εγω εχω το station 2.0l. μεχρι τωρα εχω κανει μονο 20.000χλμ
      το εχω στο eco αλλα συχνα το βαζω και στο sport, δηλ δεν κυνηγαω παντα την χαμηλοτερη καταναλωση, η οποια ειναι κολλημενη εδω και μηνες στο 6.4.
      να σημειωσω οτι πιανω και τελικη, αλλα και κανω αποτομη οδηγηση, οταν βεβαια ειμαι σχεδον μονος μου σε μεγαλο δρομο.
      δηλ προχθες πηγα απο κηφισια-πετραλωνα απο εθνικη και ειχα 3.4 καταναλωση, απογευμα ηταν με λιγο κινηση, Ομως αντιστροφα η ιδια διαδρομη, με μεγαλη ταχυτητα και επιταχυνσεις +υψομετρικη διαφορά 7.5 λ/100χλμ

      απο κρατηματα δεν εχω κανενα παραπονο, και ουτε μου εχει φυγει σε καμια στροφη χαχα.
      αυτα πανω κατω, παντως εαν με ρωτησεις τωρα, και παλι αυτο θα αγοραζα εαν επαιρνα αμαξι τωρα. αλλα με ηλιοροφη, εαν μπαινει.
      τελος εαν εισαι απο Αθηνα, μπορουμε να βρεθουμε να το δεις απο κοντα, διαφορετικα, οτι αλλο θελεις ρωτα
      Νικος

      Ευχαριστώ πολύ Νίκο, είναι νωρίς ακόμα για να προχωρήσω σε αγορά, έχω ήδη δει κάποια μοντέλα από κοντά κυρίως 1800αρια. Είχα την τύχη να δω και ένα 2000αρι και όταν με το καλό γίνει η αγορά θα επανέλθω για περισσότερες πληροφορίες. Αυτό ήθελα να μάθω κυρίως αν έχει κάποιος το αυτοκίνητο και έχει ολοκληρωμένη άποψη γιατί τα reviews είναι λίγα για το 2000αρι και δεν έχουν πολλές πληροφορίες κυρίως για την μακροχρόνια συμβίωση με το αυτοκίνητο!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      Niomode
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Είχα γράψει παλιότερα στο forum για επιλογή μεταξύ corolla και auris και μπορεί να το έχει ήδη αναφέρει κάποιος αλλά θα το ρωτήσω (αν και είναι ακόμα νωρίς, λογικά από τα Χριστούγεννα και μετά θα προχωρήσω σε κάποια αγορά κλείδωσα σε corolla hybrid μεταχειρισμένη). Θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει κάποιος την 2λιτρη corolla να γράψει κάποιες εντυπώσεις. Με ενδιαφέρει κυρίως η κατανάλωση, και η οδήγηση σε πόλη αλλά και σε ανοιχτούς περιφερειακούς δρόμους. Θέλω να έχει σπιρτάδα και λίγο γκάζι, να το νιώθω ζωντανό το αυτοκίνητο να κάνω να τα σαββατοκύριακα καμιά βόλτα και να το πατάω λίγο παραπάνω. Ξέρω δεν είναι αυτοκίνητο επιδόσεων και υπάρχουν επιλογές όπως το Golf ή το Focus στα ίδια λεφτά, αλλά μου αρέσει τις καθημερινές για μετακινήσεις σε δουλειά που είναι μες το κέντρο να μην καίει και να πηγαίνω με τη μπαταρία κυρίως και τα σκ να το χαίρομαι. Και σαλόνια και αλώνια δεν ξέρω πως αλλιώς να το πω χαχαχα. Και σε test drive σε μάντρες να προχωρήσω δεν θα καταλάβω πολλά φαντάζομαι οπότε οποιαδήποτε άποψη και γνώμη θα την εκτιμήσω

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      Niomode
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Καλησπέρα και πάλι. Έχοντας αποφασίσει πάνω κάτω ότι θα προχωρήσω σε αγορά Corolla ξέρουμε ή πιστεύετε αν αξίζει να αγοραστεί από Γερμανία? Βλέπω σε τιμές 21.000-22.000 να έχουν φουλ εξοπλισμό (μέχρι και αυτόματο παρκάρισμα τα περισσότερα) και σε αυτήν την τιμή στην Ελλάδα δεν έχεις ούτε την ψηφιακή οθόνη στο ταμπλό... Τα πιο ανησυχητικά φαντάζομαι έχουν να κάνουν με την εγγύηση κλπ αλλά γενικότερα αξίζει?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      Niomode
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @fanis75 said in Toyota Corolla 2019:

      @niomode said in Toyota Corolla 2019:

      Ή θα αναγκαστώ να μεταβώ σε κάποιο αξιόλογο Auris Hybrid που στην καλύτερη θα έχει γύρω στα 100.000 χιλιόμετρα με τιμή στα 12.000-14.000;(Όχι πως έχω κάποιο πρόβλημα με το Auris με ένα Navinc αποκτά και το Apple CarPlay που του λείπει και δεν έχει κάτι να ζηλέψει σε κατανάλωση από την pre facelift Corolla με τις κύριες διαφορές να είναι στο σχεδιαστικό κομμάτι και στην καλύτερη αίσθηση οδήγησης που προσφέρει η Corolla, που και το Auris δεν τα πάει άσχημα.

      Ας τα πάρουμε από την αρχή:

      1. Κανείς δεν μπορεί να ξέρει την τιμή μεταπώλησης σε 2-3 χρόνια. Είναι τόσο ρευστά τα πράγματα που ό,τι και να πούμε θα είναι καθαρή τύχη εαν πέσουμε μέσα!

      2. Σε θέμα οδικής συμπεριφοράς το φόκους δεν έχει αντίπαλο και ας είναι του 2007. Η Κορόλα πλησιάζει αλλά το Άουρις είναι σε όλα χειρότερο από το Φόκους, εκτός της κατανάλωσης.

      3. Η διαφορά Κορόλα και Άουρις δεν είναι απλά αυτό που λές, αλλά είναι χαοτική! Το Άουρις είναι ένα μέτριο αυτοκίνητο (από τα χειρότερα στην κατηγορία του) και η Κορόλα ένα πολύ καλό αυτοκίνητο, από τα καλύτερα της κατηγορίας του. Οι μεγάλες διαφορές είναι στην ανάρτηση, στο πλαίσιο και στο υβρδικό σύστημα/κινητήρα και δεν είναι απλά μεγάλες αλλά στρατοσφαιρικές! Το υβριδικό Άουρις είναι ένα μέτριο (στην καλύτερη) αυτοκίνητο. Όταν το είχα σαν κοινόχρηστο εταιρικό, κάθε φορά που το οδηγούσα ήθελα απλά να το σπάσω...χαχαχα! Πατάς το γκάζι και κάει μόνο θόρυβο, τίποτε άλλο....το Κορόλα κάνει θόρυβο αλλά τουλάχιστον επιταχύνει.

      Οπόταν, στο δίλλημα που έχεις, ουσιαστικά δεν υπάρχει δίλλημα...Κορόλα με όποιο επιπλέον κόστος, δεν υπάρχει σύγκριση με το Άουρις, τέλος!

      Κατάλαβα ναι. Οπότε με τον σταυρό στο χέρι μπας και κοστίζουν κάτω από 20.000 κι ας έχουν κάποια χιλιόμετρα! Όσον αφορά τον θόρυβο δεν υπάρχει αυτοκίνητο που δεν κάνει θόρυβο ειδικά στην επιτάχυνση. Όσοι έχουν παράπονα από τον θόρυβο ουσιαστικά τους ενοχλεί ο "τύπος" ήχου που ακούνε κι όχι ο ίδιος ο θόρυβος χαχα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      Niomode
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @a65 said in Toyota Corolla 2019:

      @niomode said in Toyota Corolla 2019:
      Έχω μπει και στα 2 αυτοκίνητα. Η Corolla p/f προφανώς του 2019 ήταν πραγματικά βγαλμένη από άλλο πλανήτη. Το Auris του 2017 από την άλλη δεν με χάλασε, ίσα ίσα εκτίμησα και αυτή την έκφραση και το vibe που βγάζει σαν αυτοκίνητο και οδηγικά ήταν απλά οκ δεν θα μπορούσα να το χαρακτηρίσω και ως χειρότερο που έχω οδηγήσει.

      Ενημερωτικά από 2018 και μετά η toyota άλλαξε πλατφόρμα tnga με καλύτερα πλαίσια, αναρτήσεις κλπ. οπότε το auris 2017 δε νομίζω να συμπεριλαμβάνεται.
      Η corolla 2019 πολύ καλύτερη TNGA-C (GA-C) εφόσον είσαι τόσο προνοητικός ψάξε το λίγο.

      Το ακούω αυτό, το χω διαβάσει και αλλού ότι παίζει καθοριστικό παράγοντα για το αυτοκίνητο και το έχω στο πίσω μέρος του μυαλού μου. Φαίνεται κάπως πιο φαρδιά από το Auris και ίσως να είναι αλλά μάλλον εξισορροπείται αυτή η διαφορά ενδεχομένως λόγω καλύτερης ευελιξίας της Corolla. Το σκέφτομαι και αυτό καθώς υπάρχουν άπειρα στενά στην Αθήνα στα οποία το Focus θέλει μανούβρα για να μπει και να βγει και μερικές φορές στο τσακ την γλυτώνω από το να γίνει ζημιά και να αποκτήσω κάνα βαθούλωμα ή καμιά γρατζουνιά βαριά, τις οποίες προφανώς και έχω αποκτήσει καθώς δεν είναι όλοι προσεκτικοί όταν οδηγάνε και μου χουνε γεμίσει προφυλακτήρες και φτερά με γρατζουνιές ακόμα κι αν έχω παρκάρει κάπου ανοιχτά, δεν παρκάρω ποτέ σε στροφές κλπ αλλά αυτό αποτελεί κουβέντα για άλλο topic οπότε το περιορίζω εδώ,

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      Niomode
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @piliourits said in Toyota Corolla 2019:

      @niomode said in Toyota Corolla 2019:

      Πιστεύω μπροστά στο Focus του 2007 που έχω ότι και να πάρω θα αποτελεί αναβάθμιση(κανένα παράπονο, αλλά όπως και να χει σε 4 χρόνια κλείνει 20ετία

      Μπροστά στο Φόκους που έχεις, ό,τι και να πάρεις από αυτά που λες, θα σε στεναχωρήσει συγκριτικά ως προς την αίσθηση οδήγησης (και κιβωτίου, αλλά λες για αυτόματο) και χώρους.
      Η Corolla '19 πάντως είναι ένα αξιοπρεπές αυτοκίνητο με ενδιαφέρουσα τεχνολογία για αρκετά χρόνια, αν χωράς μέσα (δοκίμασέ το να σαι σίγουρος, μπορεί να εκπλαγείς δυσάρεστα) και δεν σε ενδιαφέρει το γκάζι, δεν είναι άσχημη αγορά.
      (αν σε ενδιαφέρουν τα μπλιμπλίκια, να βεβαιώσεις οτί μπορεί να συνδεθεί το κινητό, γιατί η ΤΟΥΟΤΑ ήταν η τελευταία που έδωσε αυτές τις δυνατότητες τότε).
      Αν σκεφτείς ότι απ τα 20-22 χιλιάρικα πήγε στα 30 το καινούριο κι οι αναμονές για παράδοση μετριούνται σε 6μηνα, πιθανόν να έχουν τσιμπήσει τιμή ήδη τα μεταχειρισμένα και να το πάρεις εσύ τώρα όσο πουλήθηκε καινούριο το 19, οπότε η αναμονή δεν θα ωφελήσει ως προς το κόστος, γιατί αν είναι κι αρκετά παλιά εκτός εγγύησης, ανεβαίνει το ρίσκο για τις μπαταρίες.

      Προσωπικά πιστεύω πως το κόστος των ηλεκτρικών δεν θα επηρεάσει ιδιαίτερα αμάξια όπως τα ΤΟΥΟΤΑ, που ήδη κινούνται «ηλεκτρικά» με το ίδιο περίπου κόστος ανά χιλιόμετρο, χωρίς το άγχος της φόρτισης κι αυτονομίας, έχοντας στον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό κι όλα τα οφέλη όπως υποβοήθηση οδήγησης κλπ.

      Το ξέρω είμαι έτοιμος να αλλάξω και στυλ οδήγησης και να συμβιβαστώ με ότι προσφέρουν τα υβριδικά και το CVT. Άλλωστε οδηγώντας κυρίως Συγγρού. Καλλιρόης, Κηφισίας, Μεσογείων και Πανεπιστημίου στην πλειοψηφία των περιπτώσεων ήδη έχω χάσει την αίσθηση του να οδηγείς κάτι και να πορώνεσαι. Επίσης στην περιοχή μου και κυρίως όπου βγαίνω αντιμετωπίζω τεράστιο πρόβλημα με το παρκάρισμα ότι ώρα γυρίσω είτε από δουλειά, είτε αν έχω βγει και είναι ένα μεγάλο πλήγμα. Άμα βάλουμε μέσα και τον παράγοντα ότι τα αυτοκίνητα γίνανε σχεδόν σαν τις τηλεοράσεις το 2000, κάθε σπίτι έχει κι από ένα δηλαδή, έργα και υποδομές δεν υπάρχουν, το κυκλοφοριακό της Αθήνας μόνο χειρότερο θα γίνει. Ταξίδια κλπ γίνονται μαξ 1-2 φορές το χρόνο(είτε με παρέα, είτε με οικογένεια) βρίσκομαι σε μέρη τα οποία τιγκάρουν στον κόσμο και πάλι δεν καταφέρνω να το ευχαριστηθώ πέρα της διαδρομής (κάποιος ίσως πει ότι αυτό είναι που μετράει και θα έχει δίκιο εν μέρει). Τώρα όσον αφορά τους χώρους στο Focus προφανώς και χωράμε άνετα 5 άτομα ακόμα κι αν είναι δίπορτο, οπότε περιμένω κάτι αντίστοιχο και στην Corolla, ίσως οι πίσω επιβάτες έχουν ένα μικρό θεματάκι, αλλά προσωπικά όταν έκατσα στη θέση οδηγού και βρήκα με τη μία την οδηγική θέση που μου ταιριάζει και βολεύτηκα εύκολα. Ίσως υπερτερεί λίγο το Focus σε αυτό αλλά από τη μία φορά δεν μπορείς να κρίνεις πολλά.
      Αυτό πιστεύω κι εγώ όσον αφορά την τιμή των Toyota στο μέλλον ίσως παίξει ρόλο ο παράγοντας εγγύηση για να καθοριστούν οι τιμές(που προσωπικά δεν με πειράζει τόσο για το τι ισχύει με την αξιοπιστία των μπαταριών βγάζουν υβριδικά από το 1996 αν δεν κάνω λάθος), αλλά για να δούμε. Επίσης αυτό που με αγχώνει με τις τιμές είναι ότι από περιέργεια μπήκα να δω πόσο πουλάει η αγαπημένη μου Corolla E120 και βλέπω ακραία πράγματα και λέω για να πουλάνε ακόμα στα 5Κ-7Κ φαντάσου πόσο θα πουλάνε τα υβριδικά...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      Niomode
    • RE: Toyota Corolla 2019

      @cirus said in Toyota Corolla 2019:

      @niomode said in Toyota Corolla 2019:

      Καλησπέρα παιδιά δεν γνωρίζω αν βρίσκομαι στο σωστό topic ή αν έχει ερωτηθεί προηγουμένως, αλλά φαντάζομαι μπορείτε να με κατατοπίσετε. Προς το παρόν δεν βρίσκομαι σε ανάγκη για αγορά αυτοκινήτου αλλά θα ήθελα να προχωρήσω σε αλλαγή στο διάστημα 2-2.5 χρόνων από σήμερα καθώς το πράγμα με την βενζίνη και γενικότερα με τα βενζινοκίνητα πιθανόν να είναι λίγο στον αέρα μέχρι τότε (τιμές, φορολογία κλπ) . Με τις τιμές που επικρατούν σήμερα στα μεταχειρισμένα ποια πιστεύετε θα είναι η πιθανή τιμή μιας μεταχειρισμένης Corolla Hybrid του pre facelift μοντέλου στο διάστημα 2-2.5 χρονών που αναφέρω; Ξέρω δεν βλέπει κανείς μας σε κάποια μαγική σφαίρα και είναι λίγο άστοχη η ερώτηση. Μάλλον η πιο σωστή ερώτηση είναι πιο θεωρείτε ότι θα ναι το depreciation του μοντέλου το 2026; Δεδομένου ότι το 2026 ένα π.χ. Corolla του 2020 θα κλείνει 6ετία σε περίπτωση που ισχύουν τα δεδομένα του σήμερα (όχι και το καλύτερο σενάριο) σε 2 χρόνια είναι πιθανόν να υπάρξει κάτι αξιόλογο γύρω στα 70.000 χιλιόμετρα στην καλύτερη, κάτω των 18.000 ευρώ; Ή θα αναγκαστώ να μεταβώ σε κάποιο αξιόλογο Auris Hybrid που στην καλύτερη θα έχει γύρω στα 100.000 χιλιόμετρα με τιμή στα 12.000-14.000;(Όχι πως έχω κάποιο πρόβλημα με το Auris με ένα Navinc αποκτά και το Apple CarPlay που του λείπει και δεν έχει κάτι να ζηλέψει σε κατανάλωση από την pre facelift Corolla με τις κύριες διαφορές να είναι στο σχεδιαστικό κομμάτι και στην καλύτερη αίσθηση οδήγησης που προσφέρει η Corolla, που και το Auris δεν τα πάει άσχημα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

      θα σε κατατοπίσει κάποιος αλλος καλύτερα.

      εγω απλά μπήκα να σου πω ότι ό,τι και να γίνει ΜΗΝ πάρεις AURIS, μην κάνεις αυτό το λάθος

      Ειναι το χειρότερο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει ποτε. χαλια τελείως, μην το σκεφτεσαι καν. Η corolla που λες δεν πρέπει να έχει καμία σχέση, πολύ καλύτερη οδηγικά εκτος από οικονομικη είναι και ενα σωστό αυτοκίνητο.

      Τόσο άσχημα;;; Πιστεύω μπροστά στο Focus του 2007 που έχω ότι και να πάρω θα αποτελεί αναβάθμιση(κανένα παράπονο, αλλά όπως και να χει σε 4 χρόνια κλείνει 20ετία, αν ήταν και κανά st 2.5 θα το κράταγα για βόλτες τις Κυριακές αλλά στην Ελλάδα και γενικότερα σε αυτά τα χρόνια έχει πεθάνει αυτό το σενάριο, τέλος πάντων).Έχω μπει και στα 2 αυτοκίνητα. Η Corolla p/f προφανώς του 2019 ήταν πραγματικά βγαλμένη από άλλο πλανήτη. Το Auris του 2017 από την άλλη δεν με χάλασε, ίσα ίσα εκτίμησα και αυτή την έκφραση και το vibe που βγάζει σαν αυτοκίνητο και οδηγικά ήταν απλά οκ δεν θα μπορούσα να το χαρακτηρίσω και ως χειρότερο που έχω οδηγήσει. Παρόλο που είμαι λάτρης της ταχύτητας και της "σπορτίλας" έχω περάσει την φάση γκάζια γκάζια και σανίδωμα και προσπαθώ όσο περισσότερο να εξοικονομώ οπότε το Hybrid της Toyota αποτελεί μοναδική λύση προσωπικά και μου αρέσει το όλο concept της οδήγησης έτσι. Αποκλείω εκ των προτέρων οτιδήποτε άλλο MHEV, ηλεκτρικό, Plug In κλπ. Όπως επίσης αποκλείω και όλη την VAG παρόλο που έχω υπάρξει λάτρης, τα παλικάρια προσωπικά για μένα δεν μπορούν να προσφέρουν πλέον αυτό που προσφέρει η Toyota εδώ και 50 χρόνια ή η Honda. Αυτοκίνητα για όλους δηλαδή. CHR, Yaris, Yaris Cross επίσης δεν με εκφράζουν σαν αυτοκίνητα δεν θα έβλεπα ποτέ τον εαυτό μου να επιλέγω ένα απ΄αυτά οπότε παίζω καθαρά μεταξύ Corolla Pre-Facelift και Auris Facelift. Αυτή είναι κίολας αν γίνεται να εστιάσουμε πάνω σε αυτά τα 2 μόνο. Ευχαριστώ για το response θα ήθελα να ακούσω την εμπειρία σου από το Auris και περιμένω από φίλο λάτρη των Corolla που μπορεί να βοηθήσει όσον αφορά την εκτίμηση για το depreciation!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      Niomode
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Καλησπέρα παιδιά δεν γνωρίζω αν βρίσκομαι στο σωστό topic ή αν έχει ερωτηθεί προηγουμένως, αλλά φαντάζομαι μπορείτε να με κατατοπίσετε. Προς το παρόν δεν βρίσκομαι σε ανάγκη για αγορά αυτοκινήτου αλλά θα ήθελα να προχωρήσω σε αλλαγή στο διάστημα 2-2.5 χρόνων από σήμερα καθώς το πράγμα με την βενζίνη και γενικότερα με τα βενζινοκίνητα πιθανόν να είναι λίγο στον αέρα μέχρι τότε (τιμές, φορολογία κλπ) . Με τις τιμές που επικρατούν σήμερα στα μεταχειρισμένα ποια πιστεύετε θα είναι η πιθανή τιμή μιας μεταχειρισμένης Corolla Hybrid του pre facelift μοντέλου στο διάστημα 2-2.5 χρονών που αναφέρω; Ξέρω δεν βλέπει κανείς μας σε κάποια μαγική σφαίρα και είναι λίγο άστοχη η ερώτηση. Μάλλον η πιο σωστή ερώτηση είναι πιο θεωρείτε ότι θα ναι το depreciation του μοντέλου το 2026; Δεδομένου ότι το 2026 ένα π.χ. Corolla του 2020 θα κλείνει 6ετία σε περίπτωση που ισχύουν τα δεδομένα του σήμερα (όχι και το καλύτερο σενάριο) σε 2 χρόνια είναι πιθανόν να υπάρξει κάτι αξιόλογο γύρω στα 70.000 χιλιόμετρα στην καλύτερη, κάτω των 18.000 ευρώ; Ή θα αναγκαστώ να μεταβώ σε κάποιο αξιόλογο Auris Hybrid που στην καλύτερη θα έχει γύρω στα 100.000 χιλιόμετρα με τιμή στα 12.000-14.000;(Όχι πως έχω κάποιο πρόβλημα με το Auris με ένα Navinc αποκτά και το Apple CarPlay που του λείπει και δεν έχει κάτι να ζηλέψει σε κατανάλωση από την pre facelift Corolla με τις κύριες διαφορές να είναι στο σχεδιαστικό κομμάτι και στην καλύτερη αίσθηση οδήγησης που προσφέρει η Corolla, που και το Auris δεν τα πάει άσχημα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      Niomode
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr