Πρέπει να είμαι ο κάτοχος με τα περισσότερα χιλιόμετρα με μίκρα....
Αγοράσθηκε από εταιρία leasing , τέρμα βασική έκδοση με τάσια και χωρίς οθόνες και μπλιμπλίκια. Αγοράσθηκε ως καθημερινός χαμάλης και έχει αποδειχθεί σκύλος. Συντήρηση από πλευράς μου ικανοποιητική αλλά από όταν αγοράσθηκε δεν ξαναπάτησε ούτε σε εξουσιοδοτημένο. Ο πεθερός είναι πρώην μάστορας και το φέρνει αυτός "βόλτα" . Είναι και ο χαμάλης , δεν με πολύ απασχολεί.
Έχουμε πλέον 216.000 χλμ στο κοντέρ. Βλάβες κινητήρα , το δικό μας τίποτα. Κάτι ψιλά, περιφερειακά ,όπως μπιλιοφόρος και στους δύο τροχούς , κόλλησε ο αισθητήρας θέσης χειρόφερνου και χτύπαγε μπιμπι μπιμπ ασταμάτητα, και περιέργως τρυπάει το παγούρι του νερού τακτικά ( λέμε τώρα, δύο τέτοια άλλαξα....). Υποπτεύομαι ότι είναι συνδυασμός υλικού και τοποθέτησης . Α με τον καιρό κάτι γινόνταν με το κιβώτιο, μάγγωνε τις ταχύτητες (ιδίως πρώτη και όπισθεν), κάτι αλλάξαμε στο βολάν;;;( μάλλον, σίγουρα δεν ήταν ο κλασσικός δίσκος καθώς δεν είχε στρώσει μετά από αλλαγή) , και ίσιωσε αρκετά. Τελευταία νιώθω ότι η τουρμπίνα , μπορεί να έχει λίγα μπόσικα ( αν τα γράφω σωστά) , κοινώς έχει χάσει λίγο αμεσότητα στο πάτα - άσε .Θα ασχοληθώ εν καιρώ. Πετρέλαιο , έβαζα το ακριβό, έχει ένα μήνα που βάζω το "φθηνό" , δεν είχα κανένα πρόβλημα, ούτε κάποια ιδιαίτερη αλλαγή συμπεριφοράς.
Κόστος συντήρησης , δεν μπορώ να γράψω, δεν θα είναι αντιπροσωπευτικό, γιατί όπως είπα το δικό μας το συντηρούμε , "μόνοι" μας.
Εσωτερικό , τρίζει ( δε με νοιάζει) , όχι πολύ και όχι πάντα, κάτι πέριξ του ραδιοφώνου και κάτι στην εταζέρα. Δεν ασχολούμαι, δυναμώνω ένταση. Οι διακόπτες δεν ξέφτισαν , το τιμόνι μόνο λίγο , το έντυσα με δέρμα(τινη) και ησύχασα. Στο εσωτερικό όλα (όσα έχει) δουλεύον άψογα.Τα καθίσματα δε με ενθουσιάζουν , ικανοποιητικό air condition. Αργεί όμως πολυ να φέρει θέρμο αέρα καθώς η μηχανή αργεί πολύ να ζεσταθεί το χειμώνα, αλλά αυτό είναι πρόβλημα αρκετών πετρελαίων και αν δεν ζεις σε κρύο μέρος δε θα το νιώσεις σχεδόν ποτέ.
Οδήγηση, μακρύ κιβώτιο, αλλά ο dci είναι αστέρι κινητήρας. Σε άμεση σύγκριση με i20 πετρέλαιο με τα 90 άλογα, είναι πολύ πιο πρόθυμος και ραφιναρισμένος σε όλο το στροφόμετρο. Μοιάζει όμως σαν να του κούμπωσαν τον dci, χωρίς κάποια ιδιαίτερη σκέψη. Το τιμόνι έχει βαριά αίσθηση αλλά χωρίς ιδιαίτερη πληροφόρηση. Οι αναρτήσεις είναι μαλακές , χωρίς να είναι ιδιαίτερα άνετες. Εδώ είναι λίγο περίεργο αυτό που γράφω αλλά δε μπορώ να το εξηγήσω καλύτερα Αλλά έχει ικανοποιητικό μπροστινό αν ξεπεράσεις τη βαριά αίσθηση. Σε πολύ όριο θα σου δείξει ότι συγγενεύει με γαλλικό αυτοκίνητο καθώς το esp δεν είναι πολύ παρεμβατικό αν πας "γαλλικά" (με γραμμές) και δε θα αντιμετωπίσεις την κλασσική μονοκόμματη συμπεριφορά. Το δικό μου είναι το τέρμα βασικό όπότε μπαλονιάζει τα λάστιχα και κάπου εκεί το πάρτι τελειώνει, δε ξέρω τι κάνει με άλλη διάσταση ελαστικών . Καλό στο στρίψιμο λοιπόν και καλά φρένα. Ευθύβολο στον αυτοκινητόδρομο , όπου "παρακαλάει" για μία έκτη στο κιβώτιο. Πάντως αν το κρατήσω θα προσπαθήσω να δω αν κουμπώνουν τα αμορτισερ-ελατήρια του clio, να δω αν θα δω αλλαγή.
Καταναλώσεις και λοιπά δεν έχει νόημα να γράψω, όλα τα μικρά πετρέλαια , πάνω κάτω τα ίδια καίνε. Επίσης το δικό μου λειτουργεί στο πιο ταιριαστό σενάριο για πετρέλαιο , μόνο επαρχιακό και αυτοκινητόδρομο. Όταν το οδηγώ εγώ τσιμπάει σχετικά γρήγορα προς το 5, από τα χαμηλά 4αρια της συζύγου.
Εν κατακλείδι, για το λόγο που αγοράστηκε αποδείχθηκε πολύ καλό, άριστο σχεδόν. Η σύζυγος το "αγαπάει" , εγώ το έχω βαρεθεί , αν αυτό λέει κάτι για το χαρακτήρα του. Το clio , πρέπει να είναι καλύτερο ( δεν έχω οδηγήσει), συνολικά, για clio 110 (προηγούμενο) πήγαινα , micra βρήκα.
Αλλά το όνομα nissan στην επαρχεία "περνάει" ακόμα (σε συνδυασμό με το ανώμαλο της αγοράς σήμερα), για αυτό και μου το ζήτησαν, τώρα που βγήκα στη γύρα για αλλαγή, σε τιμή λίγο κάτω από αυτή που το αγόρασα.
Σε ευχαριστώ πολύ για το κατατοπιστικοτατο και πλήρες review. Του 17-18 είναι το μοντέλο;