Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SOS ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΒΓΉΚΕ ΑΠΌ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΊΟ ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ ΓΙΑ ΠΈΤΑΜΑ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. SOS ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΒΓΉΚΕ ΑΠΌ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΊΟ ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ ΓΙΑ ΠΈΤΑΜΑ
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    8
    156
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros59 last edited by

      Καλησπέρα σας παιδιά! Τους τελευταίους 2 μήνες έχω τεράστιο θέμα με το αμάξι του πατέρα μου! Τέλη Μαρτίου ένα βράδυ εκεί που είχα το αμάξι έξω στο χωριο την ώρα π πάω να φύγω δεν έπαιρνε μπρος... Ηρθαν άτομα προσπάθησαν από δω κ από κει και μου ήρθε η ιδέα να το βάλω σκαστο σε κατηφόρα, ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΕ! Άρχισε ο καθένας Ν λέει το μακρύ τ και το κοντό του περί αντλίας βενζίνης αισθητήρες εκεντροφόρου και χίλιες δύο χαζομάρες! Τελικά είχε κόψει ιμάντα χρονισμού. Το αμάξι μπήκε στο συνεργείο και 3.5 βδομάδες μετά το πήραμε. Ο λόγος για ένα ford escort mk7 του 1997 με υγραέριο, ήρθε ο πατέρας μ να με πάρει από το σχολείο στο Διδυμότειχο και μια απόσταση 30 χιλιομέτρων μέχρι το χωριό την κάναμε κοντά στη 1.5 ώρα μιας και το αμάξι δεν ανέβαινε την ανηφόρα ούτε με πρώτη. Δεν τραβάει καθόλου, πολύ αργό στροφαρισμα, το ρελαντί πιο ασταθές και από φτερό στον άνεμο και γενικά δεν πηγαίνει καθόλου μέχρι να του έρθει η θεία φώτιση και να ανεβάσει στροφές λες κσι πάτησα τα νιτρα!

      Στο αμάξι έγινε ρεκτιφιέ στο κεφαλάρι αλλάχτηκαν μπουζί λάδια φίλτρα( αέρα, καυσίμου) εξάτμιση γιατί ήταν χρεπι ιμάντας χρονισμού και φλατζα κεφαλής! Έτσι όπως τον έκοψα τον μάστορα προσπαθεί να κάνει παιχνίδια για να φάει λεφτά αλλά δεν ξέρω τι θα γίνει... Αυτη τη στιγμή το αμάξι δεν πηγαίνει ούτε 5 χιλιόμετρα κανονικά και είμαι σε τεράστια ανάγκη καθώς έχουμε μείνει κρεμασμένοι! ΟΠΟΙΑΔΉΠΟΤΕ απάντηση είναι πολύτιμη και η βοήθεια σας εννοείται αναγκαία! Συγγνώμη αν κούρασα με τα πολλά λόγια αλλά ήθελα να σχηματισετε μια ολοκληρωμένη εντύπωση πάνω στο θέμα

      (υπάρχει και βίντεο που το δείχνει σε κατάσταση ρελαντί μετά το συνεργείο)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spiros59 last edited by

        Καλησπέρα σας παιδιά! Τους τελευταίους 2 μήνες έχω τεράστιο θέμα με το αμάξι του πατέρα μου! Τέλη Μαρτίου ένα βράδυ εκεί που είχα το αμάξι έξω στο χωριο την ώρα π πάω να φύγω δεν έπαιρνε μπρος... Ηρθαν άτομα προσπάθησαν από δω κ από κει και μου ήρθε η ιδέα να το βάλω σκαστο σε κατηφόρα, ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΕ! Άρχισε ο καθένας Ν λέει το μακρύ τ και το κοντό του περί αντλίας βενζίνης αισθητήρες εκεντροφόρου και χίλιες δύο χαζομάρες! Τελικά είχε κόψει ιμάντα χρονισμού. Το αμάξι μπήκε στο συνεργείο και 3.5 βδομάδες μετά το πήραμε. Ο λόγος για ένα ford escort mk7 του 1997 με υγραέριο, ήρθε ο πατέρας μ να με πάρει από το σχολείο στο Διδυμότειχο και μια απόσταση 30 χιλιομέτρων μέχρι το χωριό την κάναμε κοντά στη 1.5 ώρα μιας και το αμάξι δεν ανέβαινε την ανηφόρα ούτε με πρώτη. Δεν τραβάει καθόλου, πολύ αργό στροφαρισμα, το ρελαντί πιο ασταθές και από φτερό στον άνεμο και γενικά δεν πηγαίνει καθόλου μέχρι να του έρθει η θεία φώτιση και να ανεβάσει στροφές λες κσι πάτησα τα νιτρα!

        Στο αμάξι έγινε ρεκτιφιέ στο κεφαλάρι αλλάχτηκαν μπουζί λάδια φίλτρα( αέρα, καυσίμου) εξάτμιση γιατί ήταν χρεπι ιμάντας χρονισμού και φλατζα κεφαλής! Έτσι όπως τον έκοψα τον μάστορα προσπαθεί να κάνει παιχνίδια για να φάει λεφτά αλλά δεν ξέρω τι θα γίνει... Αυτη τη στιγμή το αμάξι δεν πηγαίνει ούτε 5 χιλιόμετρα κανονικά και είμαι σε τεράστια ανάγκη καθώς έχουμε μείνει κρεμασμένοι! ΟΠΟΙΑΔΉΠΟΤΕ απάντηση είναι πολύτιμη και η βοήθεια σας εννοείται αναγκαία! Συγγνώμη αν κούρασα με τα πολλά λόγια αλλά ήθελα να σχηματισετε μια ολοκληρωμένη εντύπωση πάνω στο θέμα

        (υπάρχει και βίντεο που το δείχνει σε κατάσταση ρελαντί μετά το συνεργείο)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • alexandros-k
          alexandros-k last edited by

          Απ οτι καταλαβα καρφωσε βαλβιδες....Τις αλλαξατε αυτες που ηταν στραβες? Ο μαστορας πληρωθηκε? Αν ναι,του το πας εκει και του λες ΦΤΙΑΞΤΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 11
          • W
            wantone last edited by

            Πηγαινε σε αλλο συνεργειο. Αν μπορεις να βρεις αλλη μηχανη που να δουλευει σωστα προτιμησε το.

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • mastoras78
              mastoras78 last edited by

              Πρέσσα και ζήσαμε εμείς καλά..

              "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
              #tsekourato_ksevrakoma

              1 Reply Last reply Reply Quote 12
              • S
                spiros59 @alexandros-k last edited by

                Οι βαλβίδες λέει είναι κομπλέ... Πληρώθηκε αυτο είναι το τραγικό,

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • alexandros-k
                  alexandros-k @spiros59 last edited by

                  Οι βαλβίδες λέει είναι κομπλέ... Πληρώθηκε αυτο είναι το τραγικό,

                  Αν καρφωσε βαλβιδες δεν γινεται να μην στραβωσε καμια. Εν παση περιπτώσει , πειτε του το αμαξι δουλευε κανονικα πριν, κατι λαθος εκανες, οφείλεις να το φτιαξεις....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • H
                    harisma23 @mastoras78 last edited by

                    Πρέσσα και ζήσαμε εμείς καλά..

                    Ακριβώς αυτό! Ένα μέτριο αμάξι 24ετίας που παρουσιάζει τόσο μεγάλη και ακριβή βλάβη δεν συμφέρει να το φτιάξεις. Δυστυχώς ο μάστορας τον έκανε μεροκάματο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • sarantism
                      sarantism last edited by

                      Και να δεχθεί (που δεν το βλέπω να το κάνει) ο μάστορας να το φτιάξει, με τι προσόντα να το κάνει; Μάλλον δεν κατέχει την τέχνη. Από εκεί και πέρα, αν το αυτοκίνητο είναι σε μία αξιοπρεπή κατάσταση (σύστημα διεύθυνσης, φρένα, ανάρτηση, συμπλέκτης) μάλλον αξίζει ένα ρεκτιφιέ σε σωστό όμως μάστορα. Η εναλλακτική εξαρτάται από το διαθέσιμο ποσό. Αν είναι να πάρεις μεταχειρισμένο που να είναι σε κατάσταση που δεν θα σου βγει ο κούκος αηδόνι, τότε ψάχνεις για κάτι σε καλή κατάσταση και τιμή.

                      Αν σκέφτεσαι για καινούργιο, εκεί τα χρήματα πιάνουν τόπο με το παραπάνω.

                      Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr