-
Καλησπέρα σας παιδιά! Τους τελευταίους 2 μήνες έχω τεράστιο θέμα με το αμάξι του πατέρα μου! Τέλη Μαρτίου ένα βράδυ εκεί που είχα το αμάξι έξω στο χωριο την ώρα π πάω να φύγω δεν έπαιρνε μπρος... Ηρθαν άτομα προσπάθησαν από δω κ από κει και μου ήρθε η ιδέα να το βάλω σκαστο σε κατηφόρα, ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΕ! Άρχισε ο καθένας Ν λέει το μακρύ τ και το κοντό του περί αντλίας βενζίνης αισθητήρες εκεντροφόρου και χίλιες δύο χαζομάρες! Τελικά είχε κόψει ιμάντα χρονισμού. Το αμάξι μπήκε στο συνεργείο και 3.5 βδομάδες μετά το πήραμε. Ο λόγος για ένα ford escort mk7 του 1997 με υγραέριο, ήρθε ο πατέρας μ να με πάρει από το σχολείο στο Διδυμότειχο και μια απόσταση 30 χιλιομέτρων μέχρι το χωριό την κάναμε κοντά στη 1.5 ώρα μιας και το αμάξι δεν ανέβαινε την ανηφόρα ούτε με πρώτη. Δεν τραβάει καθόλου, πολύ αργό στροφαρισμα, το ρελαντί πιο ασταθές και από φτερό στον άνεμο και γενικά δεν πηγαίνει καθόλου μέχρι να του έρθει η θεία φώτιση και να ανεβάσει στροφές λες κσι πάτησα τα νιτρα!
Στο αμάξι έγινε ρεκτιφιέ στο κεφαλάρι αλλάχτηκαν μπουζί λάδια φίλτρα( αέρα, καυσίμου) εξάτμιση γιατί ήταν χρεπι ιμάντας χρονισμού και φλατζα κεφαλής! Έτσι όπως τον έκοψα τον μάστορα προσπαθεί να κάνει παιχνίδια για να φάει λεφτά αλλά δεν ξέρω τι θα γίνει... Αυτη τη στιγμή το αμάξι δεν πηγαίνει ούτε 5 χιλιόμετρα κανονικά και είμαι σε τεράστια ανάγκη καθώς έχουμε μείνει κρεμασμένοι! ΟΠΟΙΑΔΉΠΟΤΕ απάντηση είναι πολύτιμη και η βοήθεια σας εννοείται αναγκαία! Συγγνώμη αν κούρασα με τα πολλά λόγια αλλά ήθελα να σχηματισετε μια ολοκληρωμένη εντύπωση πάνω στο θέμα
(υπάρχει και βίντεο που το δείχνει σε κατάσταση ρελαντί μετά το συνεργείο)
-
Καλησπέρα σας παιδιά! Τους τελευταίους 2 μήνες έχω τεράστιο θέμα με το αμάξι του πατέρα μου! Τέλη Μαρτίου ένα βράδυ εκεί που είχα το αμάξι έξω στο χωριο την ώρα π πάω να φύγω δεν έπαιρνε μπρος... Ηρθαν άτομα προσπάθησαν από δω κ από κει και μου ήρθε η ιδέα να το βάλω σκαστο σε κατηφόρα, ΔΕΝ ΕΠΑΙΡΝΕ! Άρχισε ο καθένας Ν λέει το μακρύ τ και το κοντό του περί αντλίας βενζίνης αισθητήρες εκεντροφόρου και χίλιες δύο χαζομάρες! Τελικά είχε κόψει ιμάντα χρονισμού. Το αμάξι μπήκε στο συνεργείο και 3.5 βδομάδες μετά το πήραμε. Ο λόγος για ένα ford escort mk7 του 1997 με υγραέριο, ήρθε ο πατέρας μ να με πάρει από το σχολείο στο Διδυμότειχο και μια απόσταση 30 χιλιομέτρων μέχρι το χωριό την κάναμε κοντά στη 1.5 ώρα μιας και το αμάξι δεν ανέβαινε την ανηφόρα ούτε με πρώτη. Δεν τραβάει καθόλου, πολύ αργό στροφαρισμα, το ρελαντί πιο ασταθές και από φτερό στον άνεμο και γενικά δεν πηγαίνει καθόλου μέχρι να του έρθει η θεία φώτιση και να ανεβάσει στροφές λες κσι πάτησα τα νιτρα!
Στο αμάξι έγινε ρεκτιφιέ στο κεφαλάρι αλλάχτηκαν μπουζί λάδια φίλτρα( αέρα, καυσίμου) εξάτμιση γιατί ήταν χρεπι ιμάντας χρονισμού και φλατζα κεφαλής! Έτσι όπως τον έκοψα τον μάστορα προσπαθεί να κάνει παιχνίδια για να φάει λεφτά αλλά δεν ξέρω τι θα γίνει... Αυτη τη στιγμή το αμάξι δεν πηγαίνει ούτε 5 χιλιόμετρα κανονικά και είμαι σε τεράστια ανάγκη καθώς έχουμε μείνει κρεμασμένοι! ΟΠΟΙΑΔΉΠΟΤΕ απάντηση είναι πολύτιμη και η βοήθεια σας εννοείται αναγκαία! Συγγνώμη αν κούρασα με τα πολλά λόγια αλλά ήθελα να σχηματισετε μια ολοκληρωμένη εντύπωση πάνω στο θέμα
(υπάρχει και βίντεο που το δείχνει σε κατάσταση ρελαντί μετά το συνεργείο)
-
Απ οτι καταλαβα καρφωσε βαλβιδες....Τις αλλαξατε αυτες που ηταν στραβες? Ο μαστορας πληρωθηκε? Αν ναι,του το πας εκει και του λες ΦΤΙΑΞΤΟ
-
Πηγαινε σε αλλο συνεργειο. Αν μπορεις να βρεις αλλη μηχανη που να δουλευει σωστα προτιμησε το.
-
Πρέσσα και ζήσαμε εμείς καλά..
-
Οι βαλβίδες λέει είναι κομπλέ... Πληρώθηκε αυτο είναι το τραγικό,
-
Οι βαλβίδες λέει είναι κομπλέ... Πληρώθηκε αυτο είναι το τραγικό,
Αν καρφωσε βαλβιδες δεν γινεται να μην στραβωσε καμια. Εν παση περιπτώσει , πειτε του το αμαξι δουλευε κανονικα πριν, κατι λαθος εκανες, οφείλεις να το φτιαξεις....
-
Πρέσσα και ζήσαμε εμείς καλά..
Ακριβώς αυτό! Ένα μέτριο αμάξι 24ετίας που παρουσιάζει τόσο μεγάλη και ακριβή βλάβη δεν συμφέρει να το φτιάξεις. Δυστυχώς ο μάστορας τον έκανε μεροκάματο...
-
Και να δεχθεί (που δεν το βλέπω να το κάνει) ο μάστορας να το φτιάξει, με τι προσόντα να το κάνει; Μάλλον δεν κατέχει την τέχνη. Από εκεί και πέρα, αν το αυτοκίνητο είναι σε μία αξιοπρεπή κατάσταση (σύστημα διεύθυνσης, φρένα, ανάρτηση, συμπλέκτης) μάλλον αξίζει ένα ρεκτιφιέ σε σωστό όμως μάστορα. Η εναλλακτική εξαρτάται από το διαθέσιμο ποσό. Αν είναι να πάρεις μεταχειρισμένο που να είναι σε κατάσταση που δεν θα σου βγει ο κούκος αηδόνι, τότε ψάχνεις για κάτι σε καλή κατάσταση και τιμή.
Αν σκέφτεσαι για καινούργιο, εκεί τα χρήματα πιάνουν τόπο με το παραπάνω.
SOS ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΒΓΉΚΕ ΑΠΌ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΊΟ ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ ΓΙΑ ΠΈΤΑΜΑ