-
Γεια χαρά στην ομάδα!
Εχω ένα Ford Fiesta '13 πετρέλαιο 1500cc.Την Πέμπτη το πρωί ενώ οδηγούσα, έσβησε ξαφνικά το ραδιόφωνο. Μέχρι να καταλάβω τι γίνεται, ανάβουν και τα λαμπάκια του ΑΒS και του αντισπίν! Κάνω στην άκρη να δω τι συμβαίνει, σβήνουν φώτα, καντράν και αμέσως σβήνω το αυτοκίνητο. Από κει και μετά δεν ξαναπήρε μπροστά, παρά μόνο με υποβοήθεια από τον άνθρωπο της οδικής βοήθειας που κάλεσα. Με ενημέρωσε οτι πέφτει αμέσως και η δικιά του μπαταρία, οπότε λογικά είναι δυναμό.
Στην αντιπροσωπεία που το πήγα, τους ενημέρωσα τι ακριβώς έγινε και τι μου είπε ο άνθρωπος της οδικής και έφυγα (λάθος μου!) για άλλες δουλειές. Μετά από 2-3 ώρες με παίρνουν τηλέφωνο οτι το αμάξι είναι έτοιμο. Πάω απο κει να το πάρω και ο τύπος μου λεει οτι είχε κόψει στοιχείο η μπαταρία, οπότε αλλάξανε μια μπαταρία (103€) και όλα καλά! Αφού με διαβεβαίωσε οτι το δυναμό δεν είχε κανένα θέμα, ζήτησα την παλιά μπαταρία και μου είπε οτι την πετάξανε και όλως τυχαίως πέρασε και ο μπαταριάς και τις πήρε όλες!!!
Φεύγω χωρίς να κάνω θέμα και πάω σπίτι. Το βράδυ φεύγω για δουλειά και μετά απο 13-15 λεπτά οδήγησης μου κάνει ακριβώς τα ίδια. Σβήνει το ραδιόφωνο, ανάβουν τα λαμπάκια, κάνω στην άκρη και το σβήνω. Η συνέχεια παρόμοια.
Το πρωί πηγαίνω πάλι στην αντιπροσωπεία που μου άφησε το αυτοκίνητο η οδική. Μετά απο έλεγχο, ο τύπος με ενημερώνει οτι έχει πρόβλημα το δυναμό (σώπα!!!) και πρεπει να γίνει αντικατάσταση με καινούριο στα 480€!! Εγώ διαφωνώ, μου βγάζει το δυναμό μετά απο 2 ώρες (λέει έχει πολλή φασαρία για να βγει) και το πάω για επισκευή σε μάστορα με 150€. Το γυρνάω στην αντιπροσωπεία, το τοποθετούνε (μετά απο 2 ώρες) και το αμάξι παίρνει επιτέλους μπροστά. Το μόνο πρόβλημα είναι οτί 30 δευτερόλεπτα αφού πάρει μπροστά, ανάβει το λαμαπάκι της μπαταρίας. Στην μέτρηση με πολύμετρο, δίνει στα12,3V περίπου, αλλά μόλις τσιμπήσεις το γκάζι, ανεβαίνει και σταθεροποιείται πάνω απο τα 14V. Βάζοντάς το στον εγκέφαλο βγάζει ένδειξη οτί δεν επικοινωνεί με το δυναμό. Στην αντιπροσωπεία μου λένε οτι δεν έχει γίνει σωστή επισκευή του δυναμό γιατι μάλλον έχει βάλει λάθος αυτόματο και δεν ταιριάζει με αυτόν της Ford. Ο μάστορας λέει οτι είναι σίγουρος οτι έχει βάλει τον σωστό κωδικό και μάλιστα γνήσιο.
Που είναι η αλήθεια;Το αμάξι κυκλοφορεί 2-3 μέρες τώρα με λαμπάκι μπαταρίας.
Θα έχω πρόβλημα;
Έχετε καμιά πρόταση για βοήθεια;
-
Γεια χαρά στην ομάδα!
Εχω ένα Ford Fiesta '13 πετρέλαιο 1500cc.Την Πέμπτη το πρωί ενώ οδηγούσα, έσβησε ξαφνικά το ραδιόφωνο. Μέχρι να καταλάβω τι γίνεται, ανάβουν και τα λαμπάκια του ΑΒS και του αντισπίν! Κάνω στην άκρη να δω τι συμβαίνει, σβήνουν φώτα, καντράν και αμέσως σβήνω το αυτοκίνητο. Από κει και μετά δεν ξαναπήρε μπροστά, παρά μόνο με υποβοήθεια από τον άνθρωπο της οδικής βοήθειας που κάλεσα. Με ενημέρωσε οτι πέφτει αμέσως και η δικιά του μπαταρία, οπότε λογικά είναι δυναμό.
Στην αντιπροσωπεία που το πήγα, τους ενημέρωσα τι ακριβώς έγινε και τι μου είπε ο άνθρωπος της οδικής και έφυγα (λάθος μου!) για άλλες δουλειές. Μετά από 2-3 ώρες με παίρνουν τηλέφωνο οτι το αμάξι είναι έτοιμο. Πάω απο κει να το πάρω και ο τύπος μου λεει οτι είχε κόψει στοιχείο η μπαταρία, οπότε αλλάξανε μια μπαταρία (103€) και όλα καλά! Αφού με διαβεβαίωσε οτι το δυναμό δεν είχε κανένα θέμα, ζήτησα την παλιά μπαταρία και μου είπε οτι την πετάξανε και όλως τυχαίως πέρασε και ο μπαταριάς και τις πήρε όλες!!!
Φεύγω χωρίς να κάνω θέμα και πάω σπίτι. Το βράδυ φεύγω για δουλειά και μετά απο 13-15 λεπτά οδήγησης μου κάνει ακριβώς τα ίδια. Σβήνει το ραδιόφωνο, ανάβουν τα λαμπάκια, κάνω στην άκρη και το σβήνω. Η συνέχεια παρόμοια.
Το πρωί πηγαίνω πάλι στην αντιπροσωπεία που μου άφησε το αυτοκίνητο η οδική. Μετά απο έλεγχο, ο τύπος με ενημερώνει οτι έχει πρόβλημα το δυναμό (σώπα!!!) και πρεπει να γίνει αντικατάσταση με καινούριο στα 480€!! Εγώ διαφωνώ, μου βγάζει το δυναμό μετά απο 2 ώρες (λέει έχει πολλή φασαρία για να βγει) και το πάω για επισκευή σε μάστορα με 150€. Το γυρνάω στην αντιπροσωπεία, το τοποθετούνε (μετά απο 2 ώρες) και το αμάξι παίρνει επιτέλους μπροστά. Το μόνο πρόβλημα είναι οτί 30 δευτερόλεπτα αφού πάρει μπροστά, ανάβει το λαμαπάκι της μπαταρίας. Στην μέτρηση με πολύμετρο, δίνει στα12,3V περίπου, αλλά μόλις τσιμπήσεις το γκάζι, ανεβαίνει και σταθεροποιείται πάνω απο τα 14V. Βάζοντάς το στον εγκέφαλο βγάζει ένδειξη οτί δεν επικοινωνεί με το δυναμό. Στην αντιπροσωπεία μου λένε οτι δεν έχει γίνει σωστή επισκευή του δυναμό γιατι μάλλον έχει βάλει λάθος αυτόματο και δεν ταιριάζει με αυτόν της Ford. Ο μάστορας λέει οτι είναι σίγουρος οτι έχει βάλει τον σωστό κωδικό και μάλιστα γνήσιο.
Που είναι η αλήθεια;Το αμάξι κυκλοφορεί 2-3 μέρες τώρα με λαμπάκι μπαταρίας.
Θα έχω πρόβλημα;
Έχετε καμιά πρόταση για βοήθεια;
-
Έχω ακούσει τα πιο παλαβά πράγματα. Δεν παραδέχονται ποτέ τίποτα. Όλοι οι άσχετοι και οι ανεύθυνοι μια εταιρεια. Απορώ γιατί πας ακόμα εκεί. Η αντιπροσωπεία επικοινωνεί μόνο με τη τσέπη σου. Βρες έναν ιδιώτη αξιόπιστο έξω για να συνεννοηθείς. Πήγαινε στον επισκευαστη του δυναμό για έλεγχο της προσαρμογής δυναμό αυτόματου και διαγνωστικού.
-
Πρώτη φορά το πήγα σε αντιπροσωπεία. Απλά τώρα λόγω καραντίνας, είναι και δίπλα στο σπίτι μου και βόλευε. Αλλά τελικά μέγα λάθος.
-
Φίλε επειδή έχεις δώσει λεφτά και σε κάνουν μπαλάκι, καλύτερα να επιμείνεις. Πέρνα από αυτόν που σου έφτιαξε το δυναμό και βάλε τον να μιλήσει τηλεφωνικά μπροστά σου με κάποιον υπεύθυνο από το συνεργείο.. εγώ στη θέση σου αυτό θα έκανα.
-
Όταν στην αντιπροσωπεία βάλανε το επισκευασμένο δυναμό και μας έδειχνε την ένδειξη με το λαμπάκι της μπαταρίας, μίλησα με τον μάστορα του δυναμό και φαντάσου ο ίδιος μου ζήτησε να μιλήσει με τους ανθρώπους της αντιπροσωπείας. Τους είπε να δοκιμάσουν 2-3 πραγματάκια μήπως διορθωθεί το πρόβλημα, αλλά εκείνοι κουνάγανε τα κεφάλια τους ειρωνικά και μου κάνανε νοήματα του τύπου: 'που τον βρήκες αυτον τον άσχετο'.
Μετά πήγα σε συνεργείο με τον μάστορα του δυναμό και δοκιμάσανε αυτά που θέλανε χωρίς να βρουνε κάτι.
-
Μπλέξιμο.. Παρτο από την αρχή και με Τρίτη γνώμη,τι άλλο να κάνεις
-
Λογικά είναι θέμα του αυτόματου του δυναμό.Εμενα στα golf αν δεν πατήσω γκάζι πάνω από 1600σαλ δεν ανεβάζει τάση,δεν οπλίζει.Μια φορά αν πατήσω τότε οπλίζει κανονικά.Εγω ζω με αυτό αν και κάποια στιγμή θα το φτιάξω.Εσυ πρέπει να απαιτήσεις από αυτόν που στον έκανε ανακατασκευή να δουλέψει σωστα.
-
Λογικά την άλλη εβδομάδα θα πάω σ' αυτόν να ξαναδεί το δυναμό.
Εσύ δεν έχεις κάποιο θέμα τόσο καιρό ας πούμε που κυκλοφορείς με αυτό το πρόβλημα; -
Μέγα λάθος που θεν πήρες το αμάξι να το πας στον μαστορα που κάνει τις επισκευές. Να αναλάβει ΕΝΑΣ την επισκευή. Τους αναγκάσες να κάνουν κάτι που δεν έχουν κέρδος να λύσουν και να στείλεις σε δικό σου για επισκευή και τώρα σε γλεντανε ή από άγνοια ή επειτηδες , ή συνδυαστικά. Εξοπλισου με υπομονή και μη ξαναπατησεις αντιπροσωπεία.
-
Υπάρχει ένα μικρό φις στο δυναμό εκτός από τα χοντρά καλώδια στο πίσω μέρος, αν αυτό δεν κάνει καλή επαφή, ανάβει το λαμπάκι και με τις στροφές καθώς ανεβαίνει η τάση σβύνει, το καλώδιο αυτό είναι της διέγερσης, κάνε ένα έλεγχο ότι είναι κουμπωμένο καλά.
Μπορεί να είναι λάθος ο αυτόματος, τα καρβουνάκια πάνε μαζί με τον αυτόματο, μήπως κάποια ανορθώτρια έχει ξεκολλήσει και δεν ακουμπάει καλά ? Όλα αυτά φαίνονται αν ανοιχτεί σωστά το δυναμό από ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων που κάνει μόνο αυτή τη δουλειά, εκεί πρέπει να πας, δε ηλεκτρολογείο αυτοκινήτων και να καθίσεις εκεί όταν το βγάλει και το ανοίξει.
Ο ιμάντας είναι σωστά σφιγμένος ?
Τα ανταλλακτικά του δυναμό είναι
Αυτόματος
2 πλακέτες με τις ανορθώτριες
2 ρουλεμάν
δρομέας των ψηκτρών
Οι ανορθώτριες μετριούνται αν δεν είναι καμμία καμμένη πρέπει να επανακολληθούν για να υπάρχει η σιγουριά ότι δεν έχει καμμία ψυχρή κόλληση
Το κόστος των ανταλλακτικών είναι χαμηλό και δεν υπάρχει λόγος για να αγοραστεί καινούργιο. Όλα τα ανταλλακτικά είναι 60-100€ ανάλογα αν θα αλλαχθούν οι ανορθώτριες και αν υπάρχει φθορά στον δρομέα, αν αλλαχθούν αυτά το δυναμό είναι σαν καινούργιο
-
Σε αυτο το αυτοκινητο το δυναμο παιρνει εντολη απο τον εγκεφαλο του κινητηρα, ο αυτοματος πρεπει να συνεργαζεται μαζι του που στη δικη σου περιπτωση δε γινετε. Σωστα σου ειπαν κακως που εμπλεξες 2 συνεργεια για τη βλαβη σου, καλυτερα να δοκιμαζατε απο την αρχη ενα μεταχειρισμενο. Γνωμη μου να απευθυνθεις σε αυτον που ανελαβε την επισκευη του να το παει στον δικο του τεχνικο για το βγαλε-βαλε μπας και βρεις ακρη. Οντως ειναι αυτοκινητο που χρειαζεται μεγαλη διαδικασια για την αντικατασταση του.
-
Το αυτοκινητο δεν έπαιρνε μπροστά καν. Ήθελε αλλαγή δυναμό. Πως να το πάω στον μάστορα του δυναμό;
Έμεινα στην αντιπροσωπεία για να μου βγάλουν το δυναμό το οποίο έτσι κ αλλιώς θα έβγαινε, είτε για να αλλαχτεί, είτε για να επισκευαστεί. Και απο τη στιγμή που είχαν κάνει λάθος διάγνωση απο τη προηγούμενη μέρα με τη μπαταρία, νομίζω το περιμενανε και οι ίδιοι οτι δεν θα πάρουν ευρώ απο μένα πλέον!
Και φυσικά εννοείται οτί ήταν η πρώτη και η τελευταία φορά που πήγα σε αντιπροσωπεία.
-
Αυτό θα κάνω φίλε μου απο βδομάδα. Θα πάω απο τον δικό του τεχνικό να κάνει τις δοκιμές του.
Αν και θα δοκιμάσω και αυτά που μου λέει ο φίλος απο πάνω.
Όσο αναφορά για τη διαδικασία του βάλε-βγάλε του δυναμό, δεν περίμενα να είναι τόσο δύσκολο και χρονοβόρο. Σε ένα Huyndai που είχα παλιά, 2 βιδάκια ήταν η δουλειά!
Αναμμένο λαμπάκι - Πρόβλημα δυναμό