Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αναμμένο λαμπάκι - Πρόβλημα δυναμό
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αναμμένο λαμπάκι - Πρόβλημα δυναμό
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    13
    1117
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      teogate13 last edited by

      Γεια χαρά στην ομάδα! 
      Εχω ένα Ford Fiesta '13 πετρέλαιο 1500cc.

      Την Πέμπτη το πρωί ενώ οδηγούσα, έσβησε ξαφνικά το ραδιόφωνο. Μέχρι να καταλάβω τι γίνεται, ανάβουν και τα λαμπάκια του ΑΒS και του αντισπίν! Κάνω στην άκρη να δω τι συμβαίνει, σβήνουν φώτα, καντράν και αμέσως σβήνω το αυτοκίνητο. Από κει και μετά δεν ξαναπήρε μπροστά, παρά μόνο με υποβοήθεια από τον άνθρωπο της οδικής βοήθειας που κάλεσα. Με ενημέρωσε οτι πέφτει αμέσως και η δικιά του μπαταρία, οπότε λογικά είναι δυναμό.

      Στην αντιπροσωπεία που το πήγα, τους ενημέρωσα τι ακριβώς έγινε και τι μου είπε ο άνθρωπος της οδικής και έφυγα (λάθος μου!) για άλλες δουλειές. Μετά από 2-3 ώρες με παίρνουν τηλέφωνο οτι το αμάξι είναι έτοιμο. Πάω απο κει να το πάρω και ο τύπος μου λεει οτι είχε κόψει στοιχείο η μπαταρία, οπότε αλλάξανε μια μπαταρία (103€) και όλα καλά! Αφού με διαβεβαίωσε οτι το δυναμό δεν είχε κανένα θέμα, ζήτησα την παλιά μπαταρία και μου είπε οτι την πετάξανε και όλως τυχαίως πέρασε και ο μπαταριάς και τις πήρε όλες!!!

      Φεύγω χωρίς να κάνω θέμα και πάω σπίτι. Το βράδυ φεύγω για δουλειά και μετά απο 13-15 λεπτά οδήγησης μου κάνει ακριβώς τα ίδια. Σβήνει το ραδιόφωνο, ανάβουν τα λαμπάκια, κάνω στην άκρη και το σβήνω. Η συνέχεια παρόμοια.

      Το πρωί πηγαίνω πάλι στην αντιπροσωπεία που μου άφησε το αυτοκίνητο η οδική. Μετά απο έλεγχο, ο τύπος με ενημερώνει οτι έχει πρόβλημα το δυναμό (σώπα!!!) και πρεπει να γίνει αντικατάσταση με καινούριο στα 480€!! Εγώ διαφωνώ, μου βγάζει το δυναμό μετά απο 2 ώρες (λέει έχει πολλή φασαρία για να βγει) και το πάω για επισκευή σε μάστορα με 150€. Το γυρνάω στην αντιπροσωπεία, το τοποθετούνε (μετά απο 2 ώρες) και το αμάξι παίρνει επιτέλους μπροστά. Το μόνο πρόβλημα είναι οτί 30 δευτερόλεπτα αφού πάρει μπροστά, ανάβει το λαμαπάκι της μπαταρίας. Στην μέτρηση με πολύμετρο, δίνει στα12,3V περίπου, αλλά μόλις τσιμπήσεις το γκάζι, ανεβαίνει και σταθεροποιείται πάνω απο τα 14V. Βάζοντάς το στον εγκέφαλο βγάζει ένδειξη οτί δεν επικοινωνεί με το δυναμό. Στην αντιπροσωπεία μου λένε οτι δεν έχει γίνει σωστή επισκευή του δυναμό γιατι μάλλον έχει βάλει λάθος αυτόματο και δεν ταιριάζει με αυτόν της Ford. Ο μάστορας λέει οτι είναι σίγουρος οτι έχει βάλει τον σωστό κωδικό και μάλιστα γνήσιο. 
      Που είναι η αλήθεια;

      Το αμάξι κυκλοφορεί 2-3 μέρες τώρα με λαμπάκι μπαταρίας.

      Θα έχω πρόβλημα;

      Έχετε καμιά πρόταση για βοήθεια;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        teogate13 last edited by

        Γεια χαρά στην ομάδα! 
        Εχω ένα Ford Fiesta '13 πετρέλαιο 1500cc.

        Την Πέμπτη το πρωί ενώ οδηγούσα, έσβησε ξαφνικά το ραδιόφωνο. Μέχρι να καταλάβω τι γίνεται, ανάβουν και τα λαμπάκια του ΑΒS και του αντισπίν! Κάνω στην άκρη να δω τι συμβαίνει, σβήνουν φώτα, καντράν και αμέσως σβήνω το αυτοκίνητο. Από κει και μετά δεν ξαναπήρε μπροστά, παρά μόνο με υποβοήθεια από τον άνθρωπο της οδικής βοήθειας που κάλεσα. Με ενημέρωσε οτι πέφτει αμέσως και η δικιά του μπαταρία, οπότε λογικά είναι δυναμό.

        Στην αντιπροσωπεία που το πήγα, τους ενημέρωσα τι ακριβώς έγινε και τι μου είπε ο άνθρωπος της οδικής και έφυγα (λάθος μου!) για άλλες δουλειές. Μετά από 2-3 ώρες με παίρνουν τηλέφωνο οτι το αμάξι είναι έτοιμο. Πάω απο κει να το πάρω και ο τύπος μου λεει οτι είχε κόψει στοιχείο η μπαταρία, οπότε αλλάξανε μια μπαταρία (103€) και όλα καλά! Αφού με διαβεβαίωσε οτι το δυναμό δεν είχε κανένα θέμα, ζήτησα την παλιά μπαταρία και μου είπε οτι την πετάξανε και όλως τυχαίως πέρασε και ο μπαταριάς και τις πήρε όλες!!!

        Φεύγω χωρίς να κάνω θέμα και πάω σπίτι. Το βράδυ φεύγω για δουλειά και μετά απο 13-15 λεπτά οδήγησης μου κάνει ακριβώς τα ίδια. Σβήνει το ραδιόφωνο, ανάβουν τα λαμπάκια, κάνω στην άκρη και το σβήνω. Η συνέχεια παρόμοια.

        Το πρωί πηγαίνω πάλι στην αντιπροσωπεία που μου άφησε το αυτοκίνητο η οδική. Μετά απο έλεγχο, ο τύπος με ενημερώνει οτι έχει πρόβλημα το δυναμό (σώπα!!!) και πρεπει να γίνει αντικατάσταση με καινούριο στα 480€!! Εγώ διαφωνώ, μου βγάζει το δυναμό μετά απο 2 ώρες (λέει έχει πολλή φασαρία για να βγει) και το πάω για επισκευή σε μάστορα με 150€. Το γυρνάω στην αντιπροσωπεία, το τοποθετούνε (μετά απο 2 ώρες) και το αμάξι παίρνει επιτέλους μπροστά. Το μόνο πρόβλημα είναι οτί 30 δευτερόλεπτα αφού πάρει μπροστά, ανάβει το λαμαπάκι της μπαταρίας. Στην μέτρηση με πολύμετρο, δίνει στα12,3V περίπου, αλλά μόλις τσιμπήσεις το γκάζι, ανεβαίνει και σταθεροποιείται πάνω απο τα 14V. Βάζοντάς το στον εγκέφαλο βγάζει ένδειξη οτί δεν επικοινωνεί με το δυναμό. Στην αντιπροσωπεία μου λένε οτι δεν έχει γίνει σωστή επισκευή του δυναμό γιατι μάλλον έχει βάλει λάθος αυτόματο και δεν ταιριάζει με αυτόν της Ford. Ο μάστορας λέει οτι είναι σίγουρος οτι έχει βάλει τον σωστό κωδικό και μάλιστα γνήσιο. 
        Που είναι η αλήθεια;

        Το αμάξι κυκλοφορεί 2-3 μέρες τώρα με λαμπάκι μπαταρίας.

        Θα έχω πρόβλημα;

        Έχετε καμιά πρόταση για βοήθεια;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          otokomae last edited by

          Έχω ακούσει τα πιο παλαβά πράγματα. Δεν παραδέχονται ποτέ τίποτα. Όλοι οι άσχετοι και οι ανεύθυνοι μια εταιρεια. Απορώ γιατί πας ακόμα εκεί.  Η αντιπροσωπεία επικοινωνεί μόνο με τη τσέπη σου. Βρες έναν ιδιώτη αξιόπιστο έξω για να συνεννοηθείς. Πήγαινε στον επισκευαστη του δυναμό για έλεγχο της προσαρμογής δυναμό αυτόματου και διαγνωστικού.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • T
            teogate13 @otokomae last edited by

            Πρώτη φορά το πήγα σε αντιπροσωπεία. Απλά τώρα λόγω καραντίνας, είναι και δίπλα στο σπίτι μου και βόλευε. Αλλά τελικά μέγα λάθος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • mastoras78
              mastoras78 last edited by

              Φίλε επειδή έχεις δώσει λεφτά και σε κάνουν μπαλάκι, καλύτερα να επιμείνεις. Πέρνα από αυτόν που σου έφτιαξε το δυναμό και βάλε τον να μιλήσει τηλεφωνικά μπροστά σου με κάποιον υπεύθυνο από το συνεργείο.. εγώ στη θέση σου αυτό θα έκανα.

              "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
              #tsekourato_ksevrakoma

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                teogate13 @mastoras78 last edited by

                Όταν στην αντιπροσωπεία βάλανε το επισκευασμένο δυναμό και μας έδειχνε την ένδειξη με το λαμπάκι της μπαταρίας, μίλησα με τον μάστορα του δυναμό και φαντάσου ο ίδιος μου ζήτησε να μιλήσει με τους ανθρώπους της αντιπροσωπείας. Τους είπε  να δοκιμάσουν 2-3 πραγματάκια μήπως διορθωθεί το πρόβλημα, αλλά εκείνοι κουνάγανε τα κεφάλια τους ειρωνικά και μου κάνανε νοήματα του τύπου: 'που τον βρήκες αυτον τον άσχετο'.

                Μετά πήγα σε συνεργείο με τον μάστορα του δυναμό και δοκιμάσανε αυτά που θέλανε χωρίς να βρουνε κάτι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • mastoras78
                  mastoras78 last edited by

                  Μπλέξιμο.. Παρτο από την αρχή και με Τρίτη γνώμη,τι άλλο να κάνεις

                  "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                  #tsekourato_ksevrakoma

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • W
                    w202-amg last edited by

                    Λογικά είναι θέμα του αυτόματου του δυναμό.Εμενα στα golf  αν δεν πατήσω γκάζι πάνω από 1600σαλ  δεν ανεβάζει τάση,δεν οπλίζει.Μια φορά αν πατήσω τότε οπλίζει κανονικά.Εγω ζω με αυτό αν και κάποια στιγμή θα το φτιάξω.Εσυ πρέπει να απαιτήσεις από αυτόν που στον έκανε ανακατασκευή να δουλέψει σωστα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      teogate13 @w202-amg last edited by

                      Λογικά την άλλη εβδομάδα θα πάω σ' αυτόν να ξαναδεί το δυναμό. 
                      Εσύ δεν έχεις κάποιο θέμα τόσο καιρό ας πούμε που κυκλοφορείς με αυτό το πρόβλημα;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cson last edited by

                        Μέγα λάθος που θεν πήρες το αμάξι να το πας στον μαστορα που κάνει τις επισκευές. Να αναλάβει ΕΝΑΣ την επισκευή. Τους αναγκάσες να κάνουν κάτι που δεν έχουν κέρδος να λύσουν και να στείλεις σε δικό σου για επισκευή και τώρα σε γλεντανε ή από άγνοια ή επειτηδες , ή συνδυαστικά. Εξοπλισου με υπομονή και μη ξαναπατησεις αντιπροσωπεία.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • 2
                          21-quadra last edited by

                          Υπάρχει ένα μικρό φις στο δυναμό εκτός από τα χοντρά καλώδια στο πίσω μέρος, αν αυτό δεν κάνει καλή επαφή, ανάβει το λαμπάκι και με τις στροφές καθώς ανεβαίνει η τάση σβύνει, το καλώδιο αυτό είναι της διέγερσης, κάνε ένα έλεγχο ότι είναι κουμπωμένο καλά.

                          Μπορεί να είναι λάθος ο αυτόματος, τα καρβουνάκια πάνε μαζί με τον αυτόματο, μήπως κάποια ανορθώτρια έχει ξεκολλήσει και δεν ακουμπάει καλά ? Όλα αυτά φαίνονται αν ανοιχτεί σωστά το δυναμό από ηλεκτρολόγο αυτοκινήτων που κάνει μόνο αυτή τη δουλειά, εκεί πρέπει να πας, δε ηλεκτρολογείο αυτοκινήτων και να καθίσεις εκεί όταν το βγάλει και το ανοίξει.

                          Ο ιμάντας είναι σωστά σφιγμένος ?

                          Τα ανταλλακτικά του δυναμό είναι

                          Αυτόματος

                          2 πλακέτες με τις ανορθώτριες

                          2 ρουλεμάν

                          δρομέας των ψηκτρών

                          Οι ανορθώτριες μετριούνται αν δεν είναι καμμία καμμένη πρέπει να επανακολληθούν για να υπάρχει η σιγουριά ότι δεν έχει καμμία ψυχρή κόλληση

                          Το κόστος των ανταλλακτικών είναι χαμηλό και δεν υπάρχει λόγος για να αγοραστεί καινούργιο. Όλα τα ανταλλακτικά είναι 60-100€ ανάλογα αν θα αλλαχθούν οι ανορθώτριες και αν υπάρχει φθορά στον δρομέα, αν αλλαχθούν αυτά το δυναμό είναι σαν καινούργιο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • I
                            ilias-a last edited by

                            Σε αυτο το αυτοκινητο το δυναμο παιρνει εντολη απο τον εγκεφαλο του κινητηρα, ο αυτοματος πρεπει να συνεργαζεται μαζι του που στη δικη σου περιπτωση δε γινετε. Σωστα σου ειπαν κακως που εμπλεξες 2 συνεργεια για τη βλαβη σου, καλυτερα να δοκιμαζατε απο την αρχη ενα μεταχειρισμενο. Γνωμη μου να απευθυνθεις σε αυτον που ανελαβε την επισκευη του να το παει στον δικο του τεχνικο για το βγαλε-βαλε μπας και βρεις ακρη. Οντως ειναι αυτοκινητο που χρειαζεται μεγαλη διαδικασια για την αντικατασταση του.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              teogate13 @cson last edited by

                              Το αυτοκινητο δεν έπαιρνε μπροστά καν. Ήθελε αλλαγή δυναμό. Πως να το πάω στον μάστορα του δυναμό;

                              Έμεινα στην αντιπροσωπεία για να μου βγάλουν το δυναμό το οποίο έτσι κ αλλιώς θα έβγαινε, είτε για να αλλαχτεί, είτε για να επισκευαστεί. Και απο τη στιγμή που είχαν κάνει λάθος διάγνωση απο τη προηγούμενη μέρα με τη μπαταρία, νομίζω το περιμενανε και οι ίδιοι οτι δεν θα πάρουν ευρώ απο μένα πλέον!

                              Και φυσικά εννοείται οτί ήταν η πρώτη και η τελευταία φορά που πήγα σε αντιπροσωπεία.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                teogate13 @ilias-a last edited by

                                Αυτό θα κάνω φίλε μου απο βδομάδα. Θα πάω απο τον δικό του τεχνικό να κάνει τις δοκιμές του.

                                Αν και θα δοκιμάσω και αυτά που μου λέει ο φίλος απο πάνω.

                                Όσο αναφορά για τη διαδικασία του βάλε-βγάλε του δυναμό, δεν περίμενα να είναι τόσο δύσκολο και χρονοβόρο. Σε ένα Huyndai που είχα παλιά, 2 βιδάκια ήταν η δουλειά!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr