Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σβηνει το αμάξι εν κινήσει
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Σβηνει το αμάξι εν κινήσει
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    1
    13
    16727
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andrewkapa last edited by

      Καλησπέρα σας! Έχω το Ford Focus mk1 100hp μοντέλο του 2000 και τον τελευταίο μήνα μου έχει σβήσει 2 φορές εν κινήσει. Την μια είχα τρίτη και έσβησε σε ευθεία λίγο μετά αφότου άναψα το aircondition και σήμερα ξαναέσβησε με δευτέρα, πολυ χαμηλή ταχύτητα σε κυκλικό κόμβο πάλι με το aircondition ανοιχτό από το προηγούμενο φανάρι (10 μέτρα απόσταση). Επιπρόσθετα πολλές φορές αλλά οχι πάντα, οταν το αμάξι είναι σε στάση με ανοιχτή τη μηχανή τρέμει ολόκληρο σε σημείο σβήνει δεν σβηνει σαν να ανεβοκατεβάζει στροφές μόνο του. Παλιότερα το έκανε και χωρίς το aircondition αυτο το τρέμουλο σε στάση, το είπα στο συνεργείο και μου ρύθμισαν το ρελαντι (δεν έκαναν και θαύματα αλλα τουλάχιστον το πρόβλημα έγινε ανεπαίσθητο).

      Επειδη όμως καθε φορά τους το λέω και το ρυθμίζουν και μετα απο λίγες μέρες ξανακάνει τα ίδια είπα να ρωτήσω εδώ μπας και δω άσπρη μέρα γιατι απο οτι φαίνεται χειροτερεύει (παλιοτερα τουλάχιστον δεν μου έσβηνε εν κινήσει). Αν μπορέιτε δώστε μου τα φώτα σας πριν το πάω στο επόμενο συνεργείο.

      Επειδή έκανα πρώτα μια ανάγνωση στο φορουμ για παρόμοια προβληματα θέλω να προσθέσω οτι άλλαξα τρόμπα βενζίνης πριν κανα 4μηνο, immitation μεν αλλα καινούρια. Επίσης το έχω τεστάρει σε άδειο δρόμο, να οδηγω με πολυ χαμηλη ταχύτητα, να αλλαζω ταχύτητες και να ανοιγοικλεινω το aircondition αλλα δεν έσβησε. Ευχαριστώ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        andrewkapa last edited by

        Καλησπέρα σας! Έχω το Ford Focus mk1 100hp μοντέλο του 2000 και τον τελευταίο μήνα μου έχει σβήσει 2 φορές εν κινήσει. Την μια είχα τρίτη και έσβησε σε ευθεία λίγο μετά αφότου άναψα το aircondition και σήμερα ξαναέσβησε με δευτέρα, πολυ χαμηλή ταχύτητα σε κυκλικό κόμβο πάλι με το aircondition ανοιχτό από το προηγούμενο φανάρι (10 μέτρα απόσταση). Επιπρόσθετα πολλές φορές αλλά οχι πάντα, οταν το αμάξι είναι σε στάση με ανοιχτή τη μηχανή τρέμει ολόκληρο σε σημείο σβήνει δεν σβηνει σαν να ανεβοκατεβάζει στροφές μόνο του. Παλιότερα το έκανε και χωρίς το aircondition αυτο το τρέμουλο σε στάση, το είπα στο συνεργείο και μου ρύθμισαν το ρελαντι (δεν έκαναν και θαύματα αλλα τουλάχιστον το πρόβλημα έγινε ανεπαίσθητο).

        Επειδη όμως καθε φορά τους το λέω και το ρυθμίζουν και μετα απο λίγες μέρες ξανακάνει τα ίδια είπα να ρωτήσω εδώ μπας και δω άσπρη μέρα γιατι απο οτι φαίνεται χειροτερεύει (παλιοτερα τουλάχιστον δεν μου έσβηνε εν κινήσει). Αν μπορέιτε δώστε μου τα φώτα σας πριν το πάω στο επόμενο συνεργείο.

        Επειδή έκανα πρώτα μια ανάγνωση στο φορουμ για παρόμοια προβληματα θέλω να προσθέσω οτι άλλαξα τρόμπα βενζίνης πριν κανα 4μηνο, immitation μεν αλλα καινούρια. Επίσης το έχω τεστάρει σε άδειο δρόμο, να οδηγω με πολυ χαμηλη ταχύτητα, να αλλαζω ταχύτητες και να ανοιγοικλεινω το aircondition αλλα δεν έσβησε. Ευχαριστώ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • alexandros-k
          alexandros-k last edited by

          Σου αναβει ποτέ λαμπακι μπαταριας?

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • A
            andrewkapa @alexandros-k last edited by

            Σου αναβει ποτέ λαμπακι μπαταριας?

            Θα ακουστεί πολυ κουλό και αυτος είναι ο λόγος που δεν το ανέφερα κιόλας, αλλα όταν πάρκαρα τις προαλλες, παρατήρησα οτι οταν έστριβα τέρμα δεξια ή αριστερά το τιμόνι άναβε το λαμπακι μπαταρίας. Πάρκαρα κανονικά και δεν έσβησε αλλα ναι, άναβε λαμπακι. Δεν το χω ξαναδοκιμάσει απο τότε αν το κάνει πάντα γτ έχουν περάσει μονο 4-5 μέρες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • alexandros-k
              alexandros-k last edited by

              Κοιτα το δυναμο σου. Μαλλον δεν δινει αρκετο ρευμα στις χαμηλες στροφες.

              Η μπαταρια σου ειναι παλια?

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • A
                andrewkapa @alexandros-k last edited by

                Κοιτα το δυναμο σου. Μαλλον δεν δινει αρκετο ρευμα στις χαμηλες στροφες.

                Η μπαταρια σου ειναι παλια?

                Το έχω σχεδόν δύο χρόνια και εγω δεν την έχω αλλάξει. Συνεπώς δεν γνωρίζω πότε την άλλαξε ο προηγούμενος αλλα μπορώ να μάθω μιας και το πήρα απο γνωστό. Σιγουρα δεν θα το πολυχρησιμοποιώ το aircondition απο εδω και στο εξής αλλα φοβάμαι μη μου σβήσει σε καμια εθνική. Το έχω οδηγήσει και σε ανοιχτό δρόμο και μέσα στην πόλη και σύνολο το χει κάνει τις 2 φορές που ανεφερα (μεχρι στιγμης).

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • panos2171
                  panos2171 last edited by

                  Όταν το βάζεις μπρος σταθμευμένο από την προηγούμενη μέρα παίρνει αμέσως;

                  Αν βάλεις μπρος και ανοίξεις φώτα, θέρμανση, αντίσταση πίσω τζαμιού και γενικά ότι μπορείς για να ανεβάσεις τη ζήτηση ρεύματος τι κάνει;

                  Αν μετρήσεις τη μπαταρία με ανοιχτό τον κινητήρα πόσα Volt δείχνει; (κανονικά πρέπει να είναι πάνω κάτω 13.5V πάντα με τον κινητήρα σε λειτουργία)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • A
                    andrewkapa @panos2171 last edited by

                    Όταν το βάζεις μπρος σταθμευμένο από την προηγούμενη μέρα παίρνει αμέσως;

                    Αν βάλεις μπρος και ανοίξεις φώτα, θέρμανση, αντίσταση πίσω τζαμιού και γενικά ότι μπορείς για να ανεβάσεις τη ζήτηση ρεύματος τι κάνει;

                    Αν μετρήσεις τη μπαταρία με ανοιχτό τον κινητήρα πόσα Volt δείχνει; (κανονικά πρέπει να είναι πάνω κάτω 13.5V πάντα με τον κινητήρα σε λειτουργία)

                    Δεν εχω κανενα πρόβλημα οταν στριβω το κλειδι στη μίζα, παιρνει μπρος με τη μια. Θα τσεκάρω αύριο να τα ανοιξω ολα να δω πως συμπεριφέρεται. Μπαταρία δεν εχω τρόπο να την μετρήσω αλλα θα βρω για να δω αν είναι σε αυτά τα νουμερα πριν την αλλαξω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • D
                      dimau last edited by

                      από τη στιγμή που ανάβει το λαμπάκι μπαταρίας, στον ηλεκτρολόγο άμεσα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • piliourits
                        piliourits last edited by

                        Δεν ξέρω πόσο σχετίζονται, ακριβώς την ίδια συμπεριφορά (χωρίς λαμπάκι μπαταρίας) εμφάνισε το δικό μας Φόκους πέρυσι, έπαιζαν οι στροφές στο ρελαντί, έσβησε κανα δυο φορές στο φανάρι, με τον κλιματισμό ανοιχτό, μετά από ταξίδι. Το επόμενο πρωί μέρα πήγα για έλεγχο και τελικά συμπλήρωσαν φρέον (με σωστό τρόπο, συνδέοντας κομπρεσερ με αισθητήρες και λειτουργώντας το μέχρι την πλήρωση) καθώς δεν είχε συμπληρωθεί ποτέ μέχρι τότε.

                        Αν το πρόβλημα το έχεις μόνο με το αιρκοντίσιον σε λειτουργία, πιθανόν να είναι η ίδια περίπτωση.

                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • A
                          andrewkapa @piliourits last edited by

                          Δεν ξέρω πόσο σχετίζονται, ακριβώς την ίδια συμπεριφορά (χωρίς λαμπάκι μπαταρίας) εμφάνισε το δικό μας Φόκους πέρυσι, έπαιζαν οι στροφές στο ρελαντί, έσβησε κανα δυο φορές στο φανάρι, με τον κλιματισμό ανοιχτό, μετά από ταξίδι. Το επόμενο πρωί μέρα πήγα για έλεγχο και τελικά συμπλήρωσαν φρέον (με σωστό τρόπο, συνδέοντας κομπρεσερ με αισθητήρες και λειτουργώντας το μέχρι την πλήρωση) καθώς δεν είχε συμπληρωθεί ποτέ μέχρι τότε.

                          Αν το πρόβλημα το έχεις μόνο με το αιρκοντίσιον σε λειτουργία, πιθανόν να είναι η ίδια περίπτωση.

                          Άλλαξα κομπρεσερ πριν κανα 5μηνο γιατι έχανε το φρέον. Στην αρχή σκεφτηκα να το γεμιζω μια φορα κάθε καλοκαίρι αλλα εν τέλη δεν κράταγε ουτε μια εβδομάδα και δεν μπορούσαν να βρουν απο που χανει. Συνεπώς εδωσα 400-500 και έβαλα καινούριο. Ρώτησα στο service που του έκανα πριν 2 εβδομάδες αν μπορούν να τσεκάρουν σε τι φάση είναι και αν έχει χασει αλλα μου ειπαν οτι είναι φασαρία και δεν υπαρχει λογος :/. Θα το πάω σίγουρα σε ηλεκτρολόγο μιας και η μπαταρία δεν έχει αλλαχθεί εδω και 4-5 χρόνια και βλεπουμε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • xenos
                            xenos last edited by

                            Πήγαινε πρώτα σε ηλ/γο να σου τσεκάρει δυναμό/μπαταρία. 10' θα κάνει.

                            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • piliourits
                              piliourits @andrewkapa last edited by

                              Άλλαξα κομπρεσερ πριν κανα 5μηνο γιατι έχανε το φρέον. Στην αρχή σκεφτηκα να το γεμιζω μια φορα κάθε καλοκαίρι αλλα εν τέλη δεν κράταγε ουτε μια εβδομάδα και δεν μπορούσαν να βρουν απο που χανει. Συνεπώς εδωσα 400-500 και έβαλα καινούριο. Ρώτησα στο service που του έκανα πριν 2 εβδομάδες αν μπορούν να τσεκάρουν σε τι φάση είναι και αν έχει χασει αλλα μου ειπαν οτι είναι φασαρία και δεν υπαρχει λογος :/. Θα το πάω σίγουρα σε ηλεκτρολόγο μιας και η μπαταρία δεν έχει αλλαχθεί εδω και 4-5 χρόνια και βλεπουμε.

                              Αν δεν μπορέσανε να βρούνε από που προερχόταν η διαρροή, πως ξέρουν ότι έφταιγε το μοτέρ και το αντικατέστησαν;

                              Μήπως επειδή αυτό ήταν το πιο ακριβό κομμάτι του συστήματος κι εύκολο στην αντικατάσταση, άρα γρήγορα λεφτά;

                              πως ξέρουν ότι δεν χάνει κάποια σωλήνωση ή τρύπησε κάποιος εναλλάκτης, και δεν καταδέχονται να μετρήσουν ξανά την πληρότητα σε φρέον?

                              Mountains all around me, reaching out to heaven...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • A
                                angelinaa last edited by

                                Καλησπέρα! Βρήκες μήπως ποιο είναι το πρόβλημα; Μου συμβαίνει ακριβώς το ίδιο, άλλαξα κομπρεσέρ και φυσικά την επόμενη μέρα με το που άναψα το air condition το αμάξι έσβησε εν κινήσει..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr