-
Γεια σας, παρακαλώ για τις γνώμες σας... Θα προσπαθήσω να είμαι όσο το δυνατόν πιο σύντομος για να μην κουράσω.
Ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός νέου SUV με όριο γύρω στα 30.000. Ανήκω στην κατηγορία αυτών που είναι 3τεκνοι δηλ. κερδίζω το τέλος ταξινόμησης προς το παρόν. Άρα η τελική αξία του αυτοκινήτου μαζί με τέλη ταξινόμησης μπορεί να φτάνει 38.000.
Αυτά που έχω στα υπ'όψιν είναι : Τiguan, Q3, New Gla, Volvo XC40 και Range Rover Evoque (Mεταχειρισμένο μοντ.2019)
Ερωτήσεις:
-
Μετά τον 07/2020 αλλάζει η τιμολόγηση λόγω WLTP και σίγουρα θα γίνουν πιο ακριβά. Να περιμένω;
-
Service και υποστήριξη σε κόστος είναι όλα στο ίδιο επίπεδο;
-
Λόγω οικονομίας στην κατανάλωση θα προτιμήσω diesel . Αξίζει ή να πάω σε βενζίνη?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
-
Γεια σας, παρακαλώ για τις γνώμες σας... Θα προσπαθήσω να είμαι όσο το δυνατόν πιο σύντομος για να μην κουράσω.
Ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός νέου SUV με όριο γύρω στα 30.000. Ανήκω στην κατηγορία αυτών που είναι 3τεκνοι δηλ. κερδίζω το τέλος ταξινόμησης προς το παρόν. Άρα η τελική αξία του αυτοκινήτου μαζί με τέλη ταξινόμησης μπορεί να φτάνει 38.000.
Αυτά που έχω στα υπ'όψιν είναι : Τiguan, Q3, New Gla, Volvo XC40 και Range Rover Evoque (Mεταχειρισμένο μοντ.2019)
Ερωτήσεις:
-
Μετά τον 07/2020 αλλάζει η τιμολόγηση λόγω WLTP και σίγουρα θα γίνουν πιο ακριβά. Να περιμένω;
-
Service και υποστήριξη σε κόστος είναι όλα στο ίδιο επίπεδο;
-
Λόγω οικονομίας στην κατανάλωση θα προτιμήσω diesel . Αξίζει ή να πάω σε βενζίνη?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
-
Ακριβως στην ιδια φαση με σενα αλλα λογω τεκνου. Εχεις και απαλλαγη απο τελη κυκλοφοριας εως 1600? Διοτι και γιαυτο προσωπικα κοιταω εως 1600.
Οποτε διευκρινησε λιγο τι κυβικα ζητας, και τι χρηση θα κανεις, ωστε να πας βενζινη η πετρελαιο αντιστοιχα.
Απο αυτα που εχεις βαλει, εκτος tiguan ισως, δεν βγαινουν με πολυ εξοπλισμο στα 38κ. Σε ενδιαφερουν τα εξτρα; η απλα θελεις να εχεις πριμιουμ εστω και φτωχο.
Brb
-
Back
Θελει προσοχη και πολυ ψαξιμο. Οι πιο πολλοι δεν εχουν στα σαιτ τους τελικη τιμη προ και μετα φορων. Να σημειωσω οτι και τα εξτρα υποκεινται σε απαλλαγη απο τελος ταξινομησης.
Θα μπορουσες να δεις και αλλες εταιριες και να παρεις σχεδον ολο τον καταλογο τους!
Τιγκουαν δν εχω ψαξει και δν μπαινουν μαζι με τα αλλα σε ποιοτητα.audi οι τιμες τους ειναι πλεον αλλου... gla θα χρειαστεις progressive pack η style pack για να γινει ανθρωπινο και αυτοματα φτανεις στο μπατζετ σου.Volvo, t3 momentum pro auto*εισαι στα λεφτα σου.
*manual
-
Τι ηλικία είναι τα παιδιά σου; Mήπως να έβαζες στην εξίσωση και το group PSA;
Π.χ. C5 aircross με τα τρία χωριστά καθίσματα πίσω και με πλούσιο εξοπλισμό το 1.5 diesel είναι στο μπάτζετ σου. Το 3008 δε σου αρέσει;
-
Volvo!! Βρίσκω τα λιγότερα ψεγάδια και είναι και το ποιο εντυπωσιακό, και SUV.
Νόμιζα σε αυτά τα λεφτά η επιλογή είναι αυτόματη.
-
Ds7 1.5.diesel auto
ή 3008 GT line auto και μένουν και ρέστα.
Σε χώρους το ds7 θα είναι λίγο καλύτερο.
Το Tiguan δεν βγαίνει diesel κάτω από 2000 κυβικά αλλά σε r line αξίζει.
-
Volvo!! Βρίσκω τα λιγότερα ψεγάδια και είναι και το ποιο εντυπωσιακό, και SUV.
Νόμιζα σε αυτά τα λεφτά η επιλογή είναι αυτόματη.
Συμφωνω, οταν το ειχα παρει td ξαφνικα τα υπολοιπα μου φανηκαν, ενα κλικ κατω σε ολους τους τομεις. Και εννοω ασια, γαλλια, vw. Merc,bmw δεν ετυχε να μπω, φανταζομαι θα ειναι πολυ δυνατα επισης.
Μενοντας στο xc, εντυπωση μου εκανε η ηχομονωση, το κιβωτιο,, αναρτηση οσο οσο, γενικα εβγαζε μια απλοτητα αλλα και ποιοτητα που λες, ναι με αυτο ευκολα περναω μια δεκαετια.
-
To γεγονός ότι είσαι τρίτεκνος σημαίνει ότι το αμάξι θα το κρατήσεις αρκετά για να έχεις την απαλλαγή .
Και όταν ψάχνεις πρίμιουμ με μέτριο εξοπλισμό και χαμηλές εγγυήσεις και τα γνωστά προβλήματα αξιοπιστίας τους , πρέπει να σκεφτείς αν θα μπορείς να συντηρήσεις και να επισκευάσεις ακριβές βλάβες σε τέτοια αμάξια .
-
Κάποιες διευκρινήσεις διαβάζοντας τα σχόλια...
Τα παιδιά είναι ηλικίες από 9 - 13 ετών και εως τώρα χρησιμοποιούμε 1 vw golf v gt.
Σχετικά με το suv Θα προτιμήσω να έχει τουλάχιστον 150+ άλογα, άρα σε diesel μάλλον μονόδρομος τα 2.0L. (Σε αυτήν την περίπτωση ξέρει κανείς αν θα έχει φόρο πολυτελείας, τι ποσόν και αν έχει άλλο έξοδο σαν 2.0L
Για το xc40 που αναφέρθηκαν κάποιοι γνωρίζουν αν έχει ακριβά service και γενικά αν υπάρχει θέμα με ανταλλακτικά και άλλα προβλήματα;
Ευχαριστώ.
-
Κάποιες διευκρινήσεις διαβάζοντας τα σχόλια...
Τα παιδιά είναι ηλικίες από 9 - 13 ετών και εως τώρα χρησιμοποιούμε 1 vw golf v gt.
Σχετικά με το suv Θα προτιμήσω να έχει τουλάχιστον 150+ άλογα, άρα σε diesel μάλλον μονόδρομος τα 2.0L. (Σε αυτήν την περίπτωση ξέρει κανείς αν θα έχει φόρο πολυτελείας, τι ποσόν και αν έχει άλλο έξοδο σαν 2.0L
Για το xc40 που αναφέρθηκαν κάποιοι γνωρίζουν αν έχει ακριβά service και γενικά αν υπάρχει θέμα με ανταλλακτικά και άλλα προβλήματα;
Ευχαριστώ.
Όσο ποιο premium μία μάρκα, τόσο ακριβότερα είναι τα γύρω γύρω, έχεις ακούσει την παροιμία 'τα μεταξωτά βρακιά...', και τα λοιπά.
Η Volvo είναι μία πάρα πολύ γνωστή μάρκα, και πουλάει πολύ στην Ελλάδα, δεν είναι κανένα μυστήριο. Από τις άλλες Premium θα την προτιμούσα, γιατί έχει και μία ειδίκευση στην ασφάλεια, και αυτό είναι καλό.
Αν ρωτάς όμως, τότε σημαίνει ότι δεν είσαι και πολύ σίγουρος, σε αυτή την περίπτωση θα κοίταγα και τα PSA (C5 Aircross/Peugeot 3008 ή 5008). Τα αυτοκίνητα κυρίως είναι η δυνατότητα συντήρησης, και όχι αγοράς.
Έχεις Golf, οπότε μάλλον εμπιστεύεσαι τα VAG, εγώ δεν θα έπαιρνα, αλλά η Seat και η Skoda έχουν καλές επιλογές σε μεγάλα SUV.
Το Range Rover μάλλον είναι πολύ ακριβό για συντήρηση, μάλλον από Golf κατ' ευθείαν σε αυτό, σημαίνει ότι πάνε πολύ καλά οι δουλειές, και είναι και μεταχειρισμένο..
-
Κάποιες διευκρινήσεις διαβάζοντας τα σχόλια...
Τα παιδιά είναι ηλικίες από 9 - 13 ετών και εως τώρα χρησιμοποιούμε 1 vw golf v gt.
Σχετικά με το suv Θα προτιμήσω να έχει τουλάχιστον 150+ άλογα, άρα σε diesel μάλλον μονόδρομος τα 2.0L. (Σε αυτήν την περίπτωση ξέρει κανείς αν θα έχει φόρο πολυτελείας, τι ποσόν και αν έχει άλλο έξοδο σαν 2.0L
Για το xc40 που αναφέρθηκαν κάποιοι γνωρίζουν αν έχει ακριβά service και γενικά αν υπάρχει θέμα με ανταλλακτικά και άλλα προβλήματα;
Ευχαριστώ.
Το X-Trail βγαζει 150 ιππους απο 1700 κυβικα diesel,ΑΝ ειναι στις επιλογες σου...
-
Φορος πολυτελειας νομιζω ειναι 400? Ρωτα και τον λογιστη ισως.
Οσον αφορα xc40, to διλιτρο ντιζελ ξεφευγει απο το μπατζετ σου αν θυμαμαι σωστα. Επειδη μπηκα στο φουμπου καποιων φιλων βολβο, το πρωτο ετησιο σερβις κυμαινεται στα 230€ στην αντιπροσωπεια. Λαδια φιλτρα εργασια. Οποτε αργοτερα ξεφευγουν λιγο τα πραγματα οπως καταλαβαινεις.
-
Το X-Trail βγαζει 150 ιππους απο 1700 κυβικα diesel,ΑΝ ειναι στις επιλογες σου...
Το πρότεινα σε έναν φίλο μου που ψάχνει αυτό το καιρό, για να αποφύγει τα 2λιτρα και το απέρριψε ασυζητητί.
Γιατί δεν το θέλει κανένας?!
-
Το πρότεινα σε έναν φίλο μου που ψάχνει αυτό το καιρό, για να αποφύγει τα 2λιτρα και το απέρριψε ασυζητητί.
Γιατί δεν το θέλει κανένας?!
Γιατί σε αυτή την κατηγορία χρημάτων, καλώς ή κακώς μετράει πάρα πολύ και η μάρκα (και όχι μόνο στην Ελλάδα). Δεν είναι τυχαίο ότι κάθε χρόνο αυξάνονται οι πωλήσεις των BMW, MB, Audi, Volvo κλπ.
-
Dublin wrote:
Το πρότεινα σε έναν φίλο μου που ψάχνει αυτό το καιρό, για να αποφύγει τα 2λιτρα και το απέρριψε ασυζητητί.
Γιατί δεν το θέλει κανένας?!
Γιατί σε αυτή την κατηγορία χρημάτων, καλώς ή κακώς μετράει πάρα πολύ και η μάρκα (και όχι μόνο στην Ελλάδα). Δεν είναι τυχαίο ότι κάθε χρόνο αυξάνονται οι πωλήσεις των BMW, MB, Audi, Volvo κλπ.
Κοιτάει Audi, του πρότεινα Volvo, αλλά θέλει το 60, που δεν νομίζω να μπορεί να το φτάσει, ανεβαίνει πολύ μετά η φάση!
Τυχαία ενώ του έλεγα πόσο ωραίο είναι το 40 έρχεται από το υπόγειο parking ένα σε αυτό το ωραίο ελαφρύ γαλαζάκι, αν το έχετε δει. Πραγματικά το αυτοκίνητο είναι κουκλάκι - ξέρω δεν σου αρέσει!
-
Το ελαφρυ γαλαζακι δεν υπαρχει πλεον. Λογοκα θα ειδες μοντελο 18 η κατι τετοιο. Οχι οτι εχει αλλαξει εξωτερικα. Παντως μαλλον θα κανω την προσπαθεια μου στο 40, αφου ξεψαχνισω σερβις, κοστη κτλ. Θα ψαχτω επισης για σερβις προ πληρωμη για πενταετια. Αλλα μαλλον δν βγαινω συντηρηση. Μετα την πενταετια ετσι και αλλιως θα βγαλει οτι ειναι να βγαλει, και αν ενας ιμαντας η φουσκες η οτιδηποτε πλερουα μια περιουσια κλαφτα..
Επισης εχω ξεγραψει bmw,merc,audi για προφανεις λογους. Αλλα το 40 ειναι σταμπαρισμενο απο το 2017, μαμω τα κοστη τους.. yolooo
-
Dublin wrote:
Το πρότεινα σε έναν φίλο μου που ψάχνει αυτό το καιρό, για να αποφύγει τα 2λιτρα και το απέρριψε ασυζητητί.
Γιατί δεν το θέλει κανένας?!
Γιατί σε αυτή την κατηγορία χρημάτων, καλώς ή κακώς μετράει πάρα πολύ και η μάρκα (και όχι μόνο στην Ελλάδα). Δεν είναι τυχαίο ότι κάθε χρόνο αυξάνονται οι πωλήσεις των BMW, MB, Audi, Volvo κλπ.
είναι το xtrail στην κατηγορία χρημάτων των bmw, mb, Audi, Volvo?
εκτός αν αναφέρεσαι σε x1, q2, gla, xc40 που είναι 1-2 κατηγορίες (segments) κάτω...
-
είναι το xtrail στην κατηγορία χρημάτων των bmw, mb, Audi, Volvo?
εκτός αν αναφέρεσαι σε x1, q2, gla, xc40 που είναι 1-2 κατηγορίες (segments) κάτω...
Προφανώς και σε αυτά αναφέρομαι και προφανώς δεν είναι στην ίδια κατηγορία, είναι μεγαλύτερο (1 segment, 2 μόνο από το Αουδι). Αλλά η πλειοψηφία του κόσμου που δίνει €35-40Κ για SUV δεν έχει ανάγκη τεράστιους χώρους (σπάνια είναι με πάνω από 2 τέκνα), απλά θέλουν SUV. Και αυτή η πλειοψηφία που δίνει αυτά τα χρήματα προτιμάει να τα δώσει για BMW, MB, Audi κλπ. παρά για Nissan. Τo Χ-trail απευθύνεται σε όσους έχουν ανάγκη από τεράστιους χώρους και δεν είναι και τόσοι πολλοί.
-
Tiguan allspace επταθέσιο....
Ποιοτικο,πρακτικό,πρώτο σε πωλήσεις το Μόντελο στο group και καλή θέση στο segment.. μετά Japan CRV Honda η Merc glb,κτλ...τι ανάγκες έχεις,τα βάζεις κάτω και προχωράς...ότι και να διαλέξεις ,καινούριο θα είναι,άλλη χάρη,καλορίζικο καλοταξιδο...
Aγορά νέου Suv (Γνώμες)