-
Προβλημα
Εδω και μηνες εχω τελειωσει την μετατροπη σε τερατακι ενος Grand Vitara του 2004 που ομως αγορασα σαν επαγγελματικο.
καρα μπρος πισω, εργατες, ψηλωμα στο θεο κλπ.
το βιταρα ες επισης το εχω ψηλοσηκωσει, πλην ομως ουτε σχεση με το θηριο.
που το αψηλωμενο το εχω καταφχαριστηθει, και εγω και οι αποδελοιποι της οικογενειας και κυριως αυτη. οπως και το ες, αλλα για λιγοτερο εξτρημ λογους.
σαν νομιμος γατος εχω το προβλημα οτι το γκραντ σαν επαγγελματικο εχει μονο 2 θεσεις. και ετσι περιοριζει τους συμμετεχοντες στο αγριο οφ ρόαντινγκ.
μου καρφωθηκε λοιπον να παρω ακομη ενα θηριο. και να δωκω το ες. που λογικα τα χρηματα του θα καλυψουν περιπου το κοστος του θηριου. αν και ληζ, το εχω ξεπληρωμενο.
εχω λοιπον μπλεξει στα κατωθι
-
Δεν κανω τπτ, κραταω οτι εχω
-
Δινω το ες, κραταω το τζιβι.παιρνω ενα λαντ κρουιζερ τριπορτο του 03-07, 4τραλιτρο ατυχως, μαζουτ ειναι γιουρο 4, του βαζω αεριο, το σηκωνω και πλερω τα αντερα μου σε τελη και αεριοβενζινες, αλλα γουσταρω. καπου στα 20 χιλιαρικα υπολογιζω.
-
Δινω το ες, κραταω το τζιβι.παιρνω ενα τζι βι ιδιας ηλικιας επισης αλλα το βε εξι 2500 για να πηγαινει και λιγο, το φτιαχνω οπως το αλλο. πλερω παλι καμποσα σε τελη, λιγοτερα σε αεριοβενζινες και επισης γουσταρω. δεν ξερω ομως αν τη βαλω σε ταξιδι ξανα και ξανα αν θα μου τη πει απο τα μποφορια που ακουγονται μεσα. εδω στα 17 υπολογιζω.
4. Δινω το ες, κραταω το τζιβι. παιρνω ενα ρανγκλερ βενζινα 2.5 εξαταχυτο τριπορτο. παρομοια κατασταση με το τζιβι, χειροτερο ταξιδι, καλυτερο εκτος. βενζιναι πολλαι, αερια πολλα. καπου στα 20-25 με τα φτιαξιματα
-
Παλι δινω ες, κραταω τζιβι. Παιρνω νι τζι βι πετρελαιο γιουρο πεντε, πανε καπου στα 12-14, απο εδω ή απο όξω. Χωνω και 10κ να το καμω οπως θελω, πλην ομως αν και υπολογιζω και μπλοκε που ειναι νεα πατεντα για αυτα απο τον αμοριανο, δεν ξερω αν θα εχω θεμα μακροπροθεσμα με εργατη και ταλαιπώρια σε αυτοφερομενο.
-
Τα χωνω χοντρα και παιρνω καποιο οφ αντρικο. πολλα ομως τα γιουρα και θα φοβαμαι μην το γρατζουνισω. επισης τωρα μπορω να χωνω, αυριο θα μπορω ή νομος κατσελη?
αποψεις κυριοι, αποψεις
-
-
Προβλημα
Εδω και μηνες εχω τελειωσει την μετατροπη σε τερατακι ενος Grand Vitara του 2004 που ομως αγορασα σαν επαγγελματικο.
καρα μπρος πισω, εργατες, ψηλωμα στο θεο κλπ.
το βιταρα ες επισης το εχω ψηλοσηκωσει, πλην ομως ουτε σχεση με το θηριο.
που το αψηλωμενο το εχω καταφχαριστηθει, και εγω και οι αποδελοιποι της οικογενειας και κυριως αυτη. οπως και το ες, αλλα για λιγοτερο εξτρημ λογους.
σαν νομιμος γατος εχω το προβλημα οτι το γκραντ σαν επαγγελματικο εχει μονο 2 θεσεις. και ετσι περιοριζει τους συμμετεχοντες στο αγριο οφ ρόαντινγκ.
μου καρφωθηκε λοιπον να παρω ακομη ενα θηριο. και να δωκω το ες. που λογικα τα χρηματα του θα καλυψουν περιπου το κοστος του θηριου. αν και ληζ, το εχω ξεπληρωμενο.
εχω λοιπον μπλεξει στα κατωθι
-
Δεν κανω τπτ, κραταω οτι εχω
-
Δινω το ες, κραταω το τζιβι.παιρνω ενα λαντ κρουιζερ τριπορτο του 03-07, 4τραλιτρο ατυχως, μαζουτ ειναι γιουρο 4, του βαζω αεριο, το σηκωνω και πλερω τα αντερα μου σε τελη και αεριοβενζινες, αλλα γουσταρω. καπου στα 20 χιλιαρικα υπολογιζω.
-
Δινω το ες, κραταω το τζιβι.παιρνω ενα τζι βι ιδιας ηλικιας επισης αλλα το βε εξι 2500 για να πηγαινει και λιγο, το φτιαχνω οπως το αλλο. πλερω παλι καμποσα σε τελη, λιγοτερα σε αεριοβενζινες και επισης γουσταρω. δεν ξερω ομως αν τη βαλω σε ταξιδι ξανα και ξανα αν θα μου τη πει απο τα μποφορια που ακουγονται μεσα. εδω στα 17 υπολογιζω.
4. Δινω το ες, κραταω το τζιβι. παιρνω ενα ρανγκλερ βενζινα 2.5 εξαταχυτο τριπορτο. παρομοια κατασταση με το τζιβι, χειροτερο ταξιδι, καλυτερο εκτος. βενζιναι πολλαι, αερια πολλα. καπου στα 20-25 με τα φτιαξιματα
-
Παλι δινω ες, κραταω τζιβι. Παιρνω νι τζι βι πετρελαιο γιουρο πεντε, πανε καπου στα 12-14, απο εδω ή απο όξω. Χωνω και 10κ να το καμω οπως θελω, πλην ομως αν και υπολογιζω και μπλοκε που ειναι νεα πατεντα για αυτα απο τον αμοριανο, δεν ξερω αν θα εχω θεμα μακροπροθεσμα με εργατη και ταλαιπώρια σε αυτοφερομενο.
-
Τα χωνω χοντρα και παιρνω καποιο οφ αντρικο. πολλα ομως τα γιουρα και θα φοβαμαι μην το γρατζουνισω. επισης τωρα μπορω να χωνω, αυριο θα μπορω ή νομος κατσελη?
αποψεις κυριοι, αποψεις
-
-
Αν μπορείς να έχεις επαγγελματικό τότε καλή ιδέα θα ταν ένα τέτοιο και το φτιάχνεις όπως θέλεις στα γούστα σου.
Και παίρνει 5 στόμα...Και του βάζεις πίσω σχοινιά, φτυάρια και ότι εξοπλισμό θέλετε.
Μεταχειρισμένο φυσικα, και euro 6 μπορείς να βρεις θεωρώ..
Εται όπως τα φτιάχνεις μπορείς σιγά σιγά να το κάνεις σαν αυτό
-
Αν δε χρειάζεσαι 2 αυτοκίνητα, παίρνεις ένα pick-up όπως λέει ο lap, και τελείωσες. Και γλιτώνεις τέλη-βενζίνες και όλα τα έξοδά τους είναι τιμολόγιο.... Αλλά θέλεις κανένα 25+ΦΠΑ για κάτι αξιόλογο euro 6
-
Μείνε με αυτά που έχεις.
η κυρα Γατα θα σου κάνει τα @@ μεγαλύτερα από τους τροχούς του τζι βι.
Θα λάβεις e-mail αργότερα μέσα στη μέρα με αναλυτικά αναλυτικά τι κάνω και τι όχι με βάση αυτά που ζητάτε κλπ κλπ.
Πάντα χωρίς καμία υποχρέωση από μεριά σου (ίσως έναν καφέ, ακόμα και για ασχετο λόγο με δουλειά)
-
κυριοι tnx
γνωριζω το θεμα pick up και μπορω να παρω και μαλιστα με ληζ, σχεδον τα παντα νο ματερ δη κοστ, τα επαγγελματικα στο ληζ κρατανε καλη τιμη σαν παγια και εχουν πολυ χαμηλο μηνιαιο μισθωμα, πχ γουάιλντρακ νεο διλιτρο με 420 το μηνα. λιγοτερα και απο οτι εδινα για το ες.
ΟΜΩΣ
δεν κανουν για σοβαρες εκδρομες στο βουνο. η καροτσα ειναι αξεπεραστο εμποδιο, ο πισω προβολος περιοριζει τα πικ απ μονο σε χωματινους, εστω και κακοτραχαλους, δρομους. σε δασικους θα τακαρει η καροτσα στο πρωτο κατεβασμα και μετα δεν θα βρισκει προσφυση πουθενα. επισης σε βαθεια λασπη δεν θα βρισκει καθολου προσφυση πισω χωρις φορτιο, πρεπει να κυκλοφορεις με ερμα 10 σακια τσιμεντο. δεν μιλαω για εβρυ ντέι οφ ροαντ και τριο αλφα, αλλα για πικρα, εργατες, τροχαλιες, καρα μπρος πισω κλπ.ασε που ειναι και ντελικατα και στο ξυσιμο απο το κορμο θα ποναει η καρδια μου.
στο μεταξυ και στη πολη ειναι γαιδουρια και δεν βολευονται πουθενα και καινε και καθε βδομαδα μαζουτ αρκετο για μοτορσιπ.
πουχου
...ο γατος ειναι 2ος που ανεβαινει με τα φωτα αψηλα. ευτυχως το εχω σηκωσει ακομη μερικα ποντακια απο τοτες
-
Γατε, αυτό το coating το γνωριζεις;
Το βάζεις στο τζιπακι και δεν φοβάσαι καθολου γρστζουνιες, άσε που δεν βαθουλωνει ούτε με σφυρί. Το ψεκαζεις κυριως και από κάτω στο σασί και στην καρότσα και δεν το χτυπάει τίποτα, δεν σκουριάζει, δεν βαθουλωνει...τιποτα δεν το αγγιζει. Και έτσι δεν έχεις άγχος.
Δεν ξέρω αλλα πιστευω μόνο στους προφυλακτήρες δεν πρέπει να μπει διότι είναι θέμα ασφάλειας των πεζών.
Πάντως και το vitara που έχεις έχει σασί τύπου σκάλας πάνω σε 6 βίδες. Τα νέα ακριβα πικ απς έχουν τη καρότσα με συγκόλληση σε πολλά σημεια, πάνω στο σασί τύπου σκαλας, σαν τα pajero ....οπότε καταλαβαίνεις θα έχει καλή ακαμψία ή καρότσα στα σηκωματα των τροχών.
Το βάρος πίσω, αν έχεις εργαλεία και δυο τρεις ροδες για ρεζερβα είσαι σε αποδεκτά επίπεδα πρόσφυσης . Άλλωστε ειναι διπλοκαμπινα και το βάρος φτάνει στα 2/3 του μεταξονιου. Όσο για την ποδιά κάτω και τις γωνιές, το σήκωνεις αρκετα και πιάνεις αυτές που θέλεις.
Ο προβολος μπροστά ειναι πολύ μικρός σε αρκετα πίσω όντως....ειναι ελάχιστα πιο μεγάλος , αλλά με το ύψομα δεν θα έχεις θέμα.
Εναλλακτικά αυτό που είναι εργαλείο ειναι ξεκάθαρα το wrangler και το land cruiser 3 door.
Υ.γ εξαιρετική ανάβαση το βιιταρα. Εντυπωσιαστικα.
-
το λαντ κρουζερ ειναι πραγματι εργαλειο. αλλα πινει 25 λιτρα αεριο. και σε λενε και πλουσιο με τα 4 λιτρα. οποτε αν χαλασει κατι τον ηπιες απο κοστη. τα ρανγκλερ ειναι καλα αλλα φωτια εν ελλαδι. δεν αξιζουν το 50-70 που πρεπει να χωσεις για ενα αξιοπρεπες γιουρο 5. τα ντατσουν ειναι προβλημα με τη καροτσα μεγαλο. στο πρωτο σκαρφαλωμα τον πινεις. για ερμα πισω θελουν πανω απο μισο τονο. εργατης αλλουνου τοσο μεγαλος δεν θα υπαρχει να σε τραβηξει. σε σηκωμαρα θα βρεις απο κατω μεταξονιο για τελαρα αφου. δεν...
τωρα για βαφες, οτι και να κανεις θα σου τραβηξει το κλαδι που δεν ειδες γραμμωσια στο πρωτο βουνο.... καλυτερα να ειναι χρεπι και να μη σε νοιαζει
-
αχχχχχχχχχχχχχχχ...
παγωσε λιγο το ονειρο...
λιγακι ομως την εσκασα απο τον τσιοδρα... αν και σε κοντινη επαφη ηρθαμε με ενα βραχο και αφηκαμε το δεξι μαρσπιε.
το τζι βι μου λοιπον και συνχωματινοι πασχοντες στην πριβε πιστα μας καπου εις φαιον νταμαρι αττικης
-
Οι οδηγοί εδάφους κύριε γάτε μάλλον δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους.
Στο 10.15 'με τα μπλοκέ' τι έγινε ακριβώς; Βρήκε από κάτω ;
-
Οι οδηγοί εδάφους κύριε γάτε μάλλον δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους.
Στο 10.15 'με τα μπλοκέ' τι έγινε ακριβώς; Βρήκε από κάτω ;
Χριστος Ανεστη.
οι οδηγοι εδαφους ειναι και οι κατασκευασται της πιστός... οποτε τους εχουμε ρισπεκτ. παντως το μαρσπιε εφυγε γιατι ενω υπολογιζα να σηκωσω πολυ τη δεξια μερια μπροστα για να δω ποσο κρεμαει η πισω δεξια ροδα, στο βουναλακι που ανεβηκα, ειχε ενα χοντρο κορμο κρυμμενο...
στο 10:15 ειναι μια αψογη εκτελεσμενη τεχνικη παγιδα! τα παιδια εχουν φτιαξει ετσι τα υψωματακια ωστε να κρεμαει απο μια ροδα διαγωνια, μπρος πισω. οποτε χωρις μπλοκε διαφοριζει και δεν κουνας βημα. προσεξε οτι σε εκεινο το σημειο το αμαξι κανει τραμπαλα πανω στη μπροστα αριστερα και τη πισω δεξια. το κοντο βιτ που φαινεται στην αρχη του βιντεο και το νιου γκραντ βιταρα που δεν εχουν μπλοκε, προφανως περασαν με τραβηγμα απο εργατη, εγω κλειδωσα και βγηκα ανετα. ο εξυπνακιας γατος λεει μαλιστα στο ξεκινημα του εμποδιου να δοκιμασει οτι εχει σκεφτει, δηλαδη να μπει στο προηγουμενο βουναλακι απο πολυ μεγαλη γωνια και να περασει με φορα χωρις μπλοκε ανοιχτα, αλλα προφανως και ατυχησε και μαλιστα για αυτο κατεβηκα να δω ποσο γαματα το εχουν φτιαξει.
η αματερ παντως πιστουλα τα σπαει για προπονηση, ειναι ευτυχως κρυφη και δυσκολη να τη βρει καποιος χωρις εξαιρετικη γνωση της περιοχης, ακομη και αν τον πανε την πρωτη φορα. λιγο παραπερα υπαρχει και μια επισης αματερ πιστα εντουραδων. για καλη μου τυχη, το συγκεκριμενο βουνο ειναι λιγες εκατονταδες μετρα απο το σπιτι μου στην αλλη πλευρα του και το περπαταω απο νηπιο μεχρι και σημερα, ο περιπατητικος φουλ γυρος του ειναι 42km και τον κανω καθε 4η Κυριακη με το μισο του στα 24 που κανω τις αλλες.
-
Ένα πολύ μικρό βίντεο, εγώ τραβάω και ο μικρός μου γιός συνοδηγεί στο Korres4, οδηγός ο Μάνος Βορδοναράκης, το απόλυτο όχημα είναι Ελληνικό.
-
βλεπω που εχεις παραπονο για γρηγορες βολτες
εγω μπορω να σου εγγυηθω βολτουλα οφ στη πιστα με ες εμ ες εξι...
-
Αυτο του Κορρε ρε παιδια βγηκε παραγωγη;
-
βλεπω που εχεις παραπονο για γρηγορες βολτες
εγω μπορω να σου εγγυηθω βολτουλα οφ στη πιστα με ες εμ ες εξι...
Καμμία σχέση αυτό που ξέρεις και έχεις ζήσει με αυτό του Κορρέ, Έκανα και εγώ τη βόλτα μου με τον Μάνο και φρίκαρα, μου ανέτρεψε όλα όσα ήξερα / πίστευα / είχα ζήσει μέχρι εκείνη την ημέρα, τα υπόλοιπα που κάνουν off road είναι σαν ιστιοπλοΙκά και αυτό είναι σαν σκάφος με 4 κινητήρες που περνάει επάνω από τα βράχια και τις ανωμαλίες σαν πλαναρισμένο, πάντα για τις ίδιες διαδρομές και τα ίδια περάσματα, όταν πέρασε επάνω από ρυάκια, βράχους .0.5 μ και διάφορα αγκωνάρια και ανωμαλίες με σχεδόν σκασμένη τη 2α των 500 ΗΡ και δεν ένιωσα χτύπημα, δεν κατάλαβα ότι περάσαμε πάνω από τα βράχια και δεν κουνήθηκα και κυρίως δεν ένιωσα την ανάγκη να κρατηθώ από κάποιο χερούλι λες και είμαστε στην άσφαλτο εκεί μένεις λαλάκας, μετά που βγήκαμε στην άσφαλατο το χαμήλωσε και επιτέθηκε στον δρόμο σαν σούπερκαρ που είναι, τι να λέμε τώρα, το πράγμα αυτό είναι έξω και πέρα από κάθε φαντασία που άμα κάτσεις μέσα σου ανατρέπει κάθε αυτοκινητιστικό στοιχείο του μυαλού σου.
Τα είχα ξαναγράψει και τότε εδώ στους 4τροχούς και είχα δεχθεί μεγάλο πόλεμο γιατί στήριξα την προσπάθεια, μετά τη βόλτα που με κάλεσαν και μου έκαναν εμένα και στα παιδιά μου και έγραψα τι ζήσαμε ακολούθησε η γνωστή μούγκα των επαϊόντων του στύλ να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα. Ελληνες 100%
Όσοι δεν έχετε δει τα βιντεάκια, υπάρχουν στο νετ για το ρ1 που ήταν το πρώτο έως το ρ4 το τελευταίο με όλη την εξέλιξη του.
-
Αυτο του Κορρε ρε παιδια βγηκε παραγωγη;
Όχι .
-
παναγιωτ. εγω κορρες δεν ειμαι, ενας γατος ειμι. αλλα βολτουλα, με κλισεις ιστιοπλοικου, δια το ξεχαρμανιασμα επροσφερα...
φυσικως και εκτιμω την οποια προσπαθεια εφαρμογης και ερευνας και ειδικα στην αυτοκινηση. οπως του κορρε. πλην ομως μετα απο χρονια εκει που εβρεθεις και εσυ, εις πεζοδρομιον, εμαθα οτι δεν αρκει. υπαρχουν και αλλοι παραγοντες βιωσιμοτητας που ειδικα στην εποχη της παγκοσμιοποιησης ειναι απιθανοι εστω και να τους συλλαβει καποιο λαμπρο επιστημονικα αλλα ελαχιστα δικτιωμενο στον νεοφιλελευθερισμο μυελο.
-
Θοδωρή αν δεν κάνω λάθος, και οι δύο γνωρίζουμε πολύ καλά ότι το τεχνικό κομμάτι με το εμπορικό είναι τελείως διαφορετικά θέματα τα οποία όμως αν δεν έχουν κουμπώσει μαζί δεν προχωρά τίποτα, ή αν προχωρήσει θα αποτύχει, το ότι κάτι, ας πούμε του Κορρέ, δεν προχώρησε εμπορικά δεν μειώνει καθόλου την τεχνική του αξία, όπως μου είχε προσωπικά, μια Αραβική χώρα του πρόσφερε ότι χρειάζεται, να στήσουν - ΕΚΕΙ - εργοστάσιο για να φτιάξουν αυτοκίνητα εξοπλισμένα με όπλα για περιπολίες στις εκεί περιοχές και αρνήθηκε, ήθελε την παραγωγή στην Ελλάδα και δεν το ήθελε να μετατραπεί σε στρατιωτικό όπλο, αυτό θεωρώ ότι ήταν λάθος και φάνηκε εκ του αποτελέσματος, βλέπουμε λοιπόν ότι για να προχωρήσει κάτι και να γίνει από πρωτότυπο βιομηχανικό προϊόν πρέπει να υπάρχει όλο το πακέτο, engineering, marketing, να έχει προηγηθεί έρευνα αγοράς, να βρεθούν οι επενδυτές και γενικά να υπάρχει μια χρηματοοικονομική μελέτη πίσω από το καθαρά τεχνικό μέρος.
Αυτά όλα δεν είναι της αρμοδιότητας μου, μου έκαναν την τιμή, γιατί τιμή το θεώρησα και θεωρώ να μου δείξουν την δουλειά τους και να μας κάνουν και από μια μικρή βόλτα, το ότι είναι εντυπωσιακό και εντελώς κάτι διαφορετικό που δεν συγκρίνεται με οτιδήποτε άλλο θα το πω με κάθε ειλικρίνεια, το ίδιο είπαν και δεκάδες άλλοι, επίσης μου είπε ότι από εκεί πέρασαν και όλοι οι στρατοί του κόσμου, έτσι ακριβώς μου το είχε πεί, τώρα τι και πως και γιατί δεν προχώρησε εξακολουθώ να λέω ότι δεν πρέπει να έχει σχέσει με το καθαρά τεχνικό μέρος, με το προϊόν αυτοκίνητο δηλαδή.
-
Οι ιδέες του Κορρέ δεν ήταν καινοτόμες, είχαν εφαρμοστεί και παλιότερα. Προφανώς δεν ήταν βιώσιμες όμως για παραγωγή. Ωραίο ως πρωτότυπο, αλλά ως εκεί.
-
Oι εφαρμογές υπήρχαν, ξεχωριστά όμως και όχι όλες μαζί ως σύνολο και μάλιστα λειτουργικό στο υψηλότερο επίπεδο, αυτό είναι που το κάνει ξεχωριστό, και επιτέλους ας στηρίξουμε έστω και μεταξύ μας κάτι μοναδικό που είναι και Ελληνικό, φτάνει πια με την απαξία που μας δέρνει σε ότι πάει να μας στηρίξη και να μας ανεβάσει σαν χώρα και σαν εθνική ψυχολογία.
OLD SCHOOL ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΙΛΟΓΗ