-
Καλησπέρα σε όλους,
Νομίζω ότι μετά από αρκετή έρευνα αποφάσισα ότι φέτος είναι η χρονιά για νέο αυτοκίνητο.
Είχα αρκετά διλήμματα όπως βενζίνη ή πετρέλαιο, μπροστινή κίνηση ή 4Χ4? Αποφάσισα ότι πρέπει να κάνω κάποιες παραχωρήσεις αλλιώς δεν α αποφάσιζα ποτέ.
Λοιπόν:- Θέλω χώρους καθότι τετραμελής οικογένεια.
- Θέλω κλιματισμό (αφού το έχω στο σημερινό μου αυτοκίνητο το έχω εκτιμήσει και δεν γυρίζω σε aircondition
- Θέλω αυτόματο γιατί ήθελα και την προηγούμενη φορά που πήρα αμάξι και το θυσίασα για να πάρω μία πιο πλούσια έκδοση.
Οπότε θέλω ένα μεγάλο SUV βενζίνης μιας και δεν κάνω τόσα πολλά χιλιόμετρα, αυτόματο, και με budget 28.000€ (το πολύ να ανέβω 300 – 400 €)
Υποψήφια μοντέλα:
KODIAQ AMBITION 1.5 TSI ACT 150HP DSG 4x2
Opel Grandland X 1.2lt Turbo, 130 hp AT8 X-Plore
TUCSON 1.6T 177ps 4X4 PREMIUM
Το SKODA είναι σίγουρα το πιο μεγάλο αλλά και το πιο φτωχό από άποψη εξοπλισμού, το OPEL με αρκετά πράγματα σε αυτή την έκδοση αλλά δεν ξέρω αν ο 1200 είναι αναιμικός με τα 130 HP. Το TUSCON μου αρέσει στα περισσότερα ίσως είναι η χρυσή τομή.
Θα ήθελα την γνώμη σας και ελπίζω να μην σας κούρασα.
ευχαριστώ
-
Καλησπέρα σε όλους,
Νομίζω ότι μετά από αρκετή έρευνα αποφάσισα ότι φέτος είναι η χρονιά για νέο αυτοκίνητο.
Είχα αρκετά διλήμματα όπως βενζίνη ή πετρέλαιο, μπροστινή κίνηση ή 4Χ4? Αποφάσισα ότι πρέπει να κάνω κάποιες παραχωρήσεις αλλιώς δεν α αποφάσιζα ποτέ.
Λοιπόν:- Θέλω χώρους καθότι τετραμελής οικογένεια.
- Θέλω κλιματισμό (αφού το έχω στο σημερινό μου αυτοκίνητο το έχω εκτιμήσει και δεν γυρίζω σε aircondition
- Θέλω αυτόματο γιατί ήθελα και την προηγούμενη φορά που πήρα αμάξι και το θυσίασα για να πάρω μία πιο πλούσια έκδοση.
Οπότε θέλω ένα μεγάλο SUV βενζίνης μιας και δεν κάνω τόσα πολλά χιλιόμετρα, αυτόματο, και με budget 28.000€ (το πολύ να ανέβω 300 – 400 €)
Υποψήφια μοντέλα:
KODIAQ AMBITION 1.5 TSI ACT 150HP DSG 4x2
Opel Grandland X 1.2lt Turbo, 130 hp AT8 X-Plore
TUCSON 1.6T 177ps 4X4 PREMIUM
Το SKODA είναι σίγουρα το πιο μεγάλο αλλά και το πιο φτωχό από άποψη εξοπλισμού, το OPEL με αρκετά πράγματα σε αυτή την έκδοση αλλά δεν ξέρω αν ο 1200 είναι αναιμικός με τα 130 HP. Το TUSCON μου αρέσει στα περισσότερα ίσως είναι η χρυσή τομή.
Θα ήθελα την γνώμη σας και ελπίζω να μην σας κούρασα.
ευχαριστώ
-
Καλησπέρα σε όλους,
Νομίζω ότι μετά από αρκετή έρευνα αποφάσισα ότι φέτος είναι η χρονιά για νέο αυτοκίνητο.
Είχα αρκετά διλήμματα όπως βενζίνη ή πετρέλαιο, μπροστινή κίνηση ή 4Χ4? Αποφάσισα ότι πρέπει να κάνω κάποιες παραχωρήσεις αλλιώς δεν α αποφάσιζα ποτέ.
Λοιπόν:- Θέλω χώρους καθότι τετραμελής οικογένεια.
- Θέλω κλιματισμό (αφού το έχω στο σημερινό μου αυτοκίνητο το έχω εκτιμήσει και δεν γυρίζω σε aircondition
- Θέλω αυτόματο γιατί ήθελα και την προηγούμενη φορά που πήρα αμάξι και το θυσίασα για να πάρω μία πιο πλούσια έκδοση.
Οπότε θέλω ένα μεγάλο SUV βενζίνης μιας και δεν κάνω τόσα πολλά χιλιόμετρα, αυτόματο, και με budget 28.000€ (το πολύ να ανέβω 300 – 400 €)
Υποψήφια μοντέλα:
KODIAQ AMBITION 1.5 TSI ACT 150HP DSG 4x2
Opel Grandland X 1.2lt Turbo, 130 hp AT8 X-Plore
TUCSON 1.6T 177ps 4X4 PREMIUM
Το SKODA είναι σίγουρα το πιο μεγάλο αλλά και το πιο φτωχό από άποψη εξοπλισμού, το OPEL με αρκετά πράγματα σε αυτή την έκδοση αλλά δεν ξέρω αν ο 1200 είναι αναιμικός με τα 130 HP. Το TUSCON μου αρέσει στα περισσότερα ίσως είναι η χρυσή τομή.
Θα ήθελα την γνώμη σας και ελπίζω να μην σας κούρασα.
ευχαριστώ
-
Αν σε ενδιαφέρει η 4κινηση το tuscon είναι μονόδρομος (ή το Kia αντιστοιχα).
Αλλά και κι αν όχι...παλι το tuscon θα προτιμούσα...! -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Αν σε ενδιαφέρει η 4κινηση το tuscon είναι μονόδρομος (ή το Kia αντιστοιχα).
Αλλά και κι αν όχι...παλι το tuscon θα προτιμούσα...!το σκέφτομαι σοβαρα. Μήπως το έχει κάποιος φίλος να μας πει εντυπώσεις?
-
Περίμενε και το c5 aircross που κυκλοφορεί όπου να ναι πιθανότητα ο 1.5 ντίζελ εατ8 μεσαία έκδοση να είναι εντός προϋπολογισμού.
Πόσα χλμ κάνεις ; Εντός ; εκτός; κυρίως φορτωμένος ή όχι;Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τα πιό πολλά χλμ σε ταξίδια οικογενειακώς. Το καλοκαίρι ήμουν πολύ φορρωμένος (μπαγκαζιέρα κτλ). Τώρα βέβαια τα παιδιά έχουν μεγαλώσει και δεν χρειαζόμαστε καρότσια, καρεκλάκια κτλ
-
Αν οδηγείς συχνά φορτωμένος με τα μοντέλα που έχεις προκρίνει θα βλέπεις εύκολα 10αρια στην κατανάλωση. Αντίστοιχα φορτωμένος με ένα ντίζελ 1.5-1.7 θα είσαι 3 ότι κάτω.
Θεωρώ όλα αυτά τα σουβ του 1.5 τόνου ιδανικά για ντίζελ. Και πιο συγκεκριμένα για 2.0. Αν όμως φοβάσαι το κυνήγι μείνε σε ντίζελ ως 1.5-1.7Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Τουσόν. Εκτός αν πας για τις επτά θέσεις του Skoda.
-
Δεν με ενδειαφέρουν οι 7 θέσεις αλλά έχω την εντύπωση οτι στο Skoda κάθεσαι πολύ άνετα στις πίσω θέσεις. Επίσης δεν θα πάω σε πετρέλαιο γιατί ακούγονται πολλά τελευταία εναντίον του και δεύτερον δεν κάνω τόσα πολλά χλμ οπότε προτιμώ να πληρώνω 10ρια σε βενζίνη περά φόρους πολυτελείας και οτι άλλο σκέφτονται στο υπουργείο οικονομικών για να τσακίσουν τους κατόχουν άνω 2000 cc.
Για το opel καμία γνώμη? Κάτι άλλο υπάρχει με κάποια προσφορά ή έκπτωση? -
Αν δεν έχεις πρόβλημα με τα τέλη κυκλοφορίας,ανάμεσα στα τρία αμάξια, Tucson κι από εμένα.
-
Εντάξει εσύ αποφασίζεις απλά ο φόρος πολυτελείας είναι 400 ευρώ το χρόνο ενώ αν κάνεις 15000 χλμ το χρόνο θα επιβαρύνεται με 1000 ευρώ επιπλέον σε καύσιμα. Και φυσικά υπάρχουν και πολλές εκδόσεις με 1.5 ντίζελ που δεν πληρώνεις τπτ σε φόρο και το χιλιάρικο χιλιάρικο σε οικονομία.
Επίσης όλα τα νέα ντίζελ έχουν χαμηλά τέλη σε σχέση με τα 400 άρια του τουσον.
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
KODIAQ AMBITION 2.0 TDI 150HP DSG 4x2 στα ίδια χρήματα με την βενζίνη (πολύ ενδιαφέρον)
OPEL GRANDLAND X 1.5lt, 130hp Start & Stop AT6 30,100 € (3000 επιπλέον η ίδια έκδοση από της βενζίνης)
TUCSON 1.6D 136ps PREMIUM 7-DCT 31.690 € (3.690 επιπλέον από την εκδοση βενζίνης)
Βέβαια στα δύο τελευταία υπάρχουν και πιό οικονομικές εκδόσεις με λιγότερα extra. -
Υπάρχει και το τιγκουαν 1.6 tdi με 27500 και όπως είπαμε βγαίνει και το c5 aircross 1.5 που πιθανόν στα 28 να βρει με καλό εξοπλισμό και αυτόματο
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το τουσον δεν θα καιει τον πατο του;
-
Σήμερα παρέλαβα kodiaq 2.0 dsg7 4x2 στην ambition. Πριν είχα octavia 1.6 tdi.
Ξεκινάω από την αρχή. Ο εξοπλισμός που αναφέρεις είναι πλήρης. Αν θες αυτόματο κλείσιμο πορτ μπαγκαζ και xenon οκ θα σου λείψουν. Πάντως μιας και λέω για το πορτ μπαγκαζ ανοίγει μόνο του αν το τραβήξεις λίγο.
Συνεχίζω. Σήμερα έκανα ήδη 90κμ σε μια μέρα από εδώ κι από κει. Μέση είχε κάπου το 7,7 με κλιματισμό και start stop αλλά μέσα στη πόλη. Εκτός πέφτει άνετα κάτω από 7.
Ειναι εντυπωσιακό πως νιώθεις το αυτοκίνητο. Βγάζει μια premiumιλα τολμώ να πω. Είναι πολύ ήσυχο, δεν κουράζει, δεν ακούς το μοτέρ, δεν ακούς εξωτερικούς θορύβους, τα υλικά είναι εξαιρετικά και το andoird auto προσθέτει πολλούς πάρα πολλούς πόντους στην μετακίνηση. Χαίρεσαι να κάνεις ξεκούραστες βόλτες.
4κινηση αν δεν είσαι στα βουνά το μισό χειμώνα νομίζω δε χρειάζεσαι. Είναι και πιο ελαφρύ.
Δε ξέρω αλλά το έχω ήδη λατρέψει. Ανυπομονώ να το φορτώσω και να πάμε ταξίδι οικογενειακως. Σου βγάζει έναν ταξιδιάρικο χαρακτήρα.
Τα άλλα που αναφέρεις δε τα έχω οδηγήσει γιατί δεν ήταν καν στις επιλογές μου ούτως ή άλλως.
Οι χώροι του kodiaq είναι αχανείς θα έλεγα. Πίσω κάθομαι σταυροποδι και είμαι 1,82! Αυτό.
Εξαιρετικά τίμιο για τα λεφτά του.
Sent from my H9436 using Tapatalk
-
Mπραβο! Καλόταξίδο! Τιμή?
Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Mπραβο! Καλόταξίδο! Τιμή?Στάλθηκε από το MI PAD 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Να σου πω την αλήθεια δε ξέρω τελική τιμή. Προ φόρων βγήκε 19970 με το μεταλλικό. Νομίζω αυτό είναι 28?
Ευχαριστώ!
Να το περίπτερο μου...
Sent from my H9436 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Σήμερα παρέλαβα kodiaq 2.0 dsg7 4x2 στην ambition. Πριν είχα octavia 1.6 tdi.Ξεκινάω από την αρχή. Ο εξοπλισμός που αναφέρεις είναι πλήρης. Αν θες αυτόματο κλείσιμο πορτ μπαγκαζ και xenon οκ θα σου λείψουν. Πάντως μιας και λέω για το πορτ μπαγκαζ ανοίγει μόνο του αν το τραβήξεις λίγο.
Συνεχίζω. Σήμερα έκανα ήδη 90κμ σε μια μέρα από εδώ κι από κει. Μέση είχε κάπου το 7,7 με κλιματισμό και start stop αλλά μέσα στη πόλη. Εκτός πέφτει άνετα κάτω από 7.
Ειναι εντυπωσιακό πως νιώθεις το αυτοκίνητο. Βγάζει μια premiumιλα τολμώ να πω. Είναι πολύ ήσυχο, δεν κουράζει, δεν ακούς το μοτέρ, δεν ακούς εξωτερικούς θορύβους, τα υλικά είναι εξαιρετικά και το andoird auto προσθέτει πολλούς πάρα πολλούς πόντους στην μετακίνηση. Χαίρεσαι να κάνεις ξεκούραστες βόλτες.
4κινηση αν δεν είσαι στα βουνά το μισό χειμώνα νομίζω δε χρειάζεσαι. Είναι και πιο ελαφρύ.
Δε ξέρω αλλά το έχω ήδη λατρέψει. Ανυπομονώ να το φορτώσω και να πάμε ταξίδι οικογενειακως. Σου βγάζει έναν ταξιδιάρικο χαρακτήρα.
Τα άλλα που αναφέρεις δε τα έχω οδηγήσει γιατί δεν ήταν καν στις επιλογές μου ούτως ή άλλως.
Οι χώροι του kodiaq είναι αχανείς θα έλεγα. Πίσω κάθομαι σταυροποδι και είμαι 1,82! Αυτό.
Εξαιρετικά τίμιο για τα λεφτά του.
Sent from my H9436 using Tapatalk
Καλορίζικο, να είσαι καλά να το χαρείς.
Σε ευχαριστώ για τις λεπτομερείς πληροφορίες. Είδα πιό κάτω έβαλες και φωτό. Πολύ ωραίο χρώμα και όντως δείχνει τουλάχιστον εξωτερικά primim. Το αυτοκίνητο είναι ΤΕΡΑΣ. Και εγώ φοβάμαι ότι αν δεν το αγοράσω έστω και στην έκδοση 1.5 βενζίνης θα το μετανιώσω αργότερα (ότι έχασα την ευκαιρία για ένα πραγματικά μεγάλο και VFM SUV.
Ο εξοπλισμός όπως γράφεις με ικανοποιεί (άλλωστε μου αρέσει αυτό που είπες ότι πίσω κάθεσαι σταυροπόδι. Μπορώ έτσι να πάρω και ένα ακόμα άτομο εκτός από τα παιδιά σε ένα ταξίδι.
Σίγουρα η δική σου έκδοση είναι πιό ολοκληρομένη (δεν έχω οδηγήσει πετρέλαιο και δεν ξέρω αν είναι αργό σε επιταχύνσης καθώς μου την σπάει ο θόρυβος του κινητήρα)
Πάντως είναι πολύ καλή η επιλογή σου και μπορεί να την ακολουθήσω. (περιμένω και άλλες εντυπώσεις αργότερα)
ευχαριστώ -
Αν χρειαστείς κάποια βοήθεια μη διστάσεις.
Είναι η μικρότερη έκδοση, ambition. Η μεγαλύτερη είναι ακόμα ποπ πλήρης.
Έχει και ένα app πολύ καλό!
Sent from my H9436 using Tapatalk
Μεγάλο SUV αυτόματο έως 28.000