-
Χειροκίνητο είναι. Καλή ανταπόκριση του κιβωτίου ειδικά στην εκκίνηση όταν είναι φορτωμένο.
-
Πλην του X-class που δεν υπήρχε test-drive με τον 3λιτρο κινητήρα, τα οδήγησα όλα....
Για να καταλήξω στη δεύτερη επιλογή που είχα... ford ranger wildtrack 3.2 auto.
Το πήρα leasing για την δουλειά μου, και κατά βάση σαν προσωπικό ι.χ. . Αν το ήθελα για αγροτικό ή μόνο για κουβάλημα, μπορεί να πήγαινα στο 'δε σπάει, δε χαλάει= hilux'.'Βασιλιάς' στην κατηγορία σήμερα, θεωρώ ότι είναι το amarok. Έχω ακούσει ότι βγάζει προβληματάκια. Αλλά ο κινητήρας + κιβώτιο + 4κίνηση είναι με διαφορά από το 2ο καλύτερα.
Πήρα το ranger, γιατί έχει είναι το πιο όμορφο, και εσωτερικά και εξωτερικά. Και γιατί είναι το μόνο μη 4-κύλινδρο(πλην amarok όπως είπα). -
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
..
Πήρα το ranger, γιατί έχει είναι το πιο όμορφο, και εσωτερικά και εξωτερικά. Και γιατί είναι το μόνο μη 4-κύλινδρο(πλην amarok όπως είπα).Να μας πεις και πως παει στη πόλη συγκριτικά με το jeep
-
Χάλια μαύρα..... Στην πόλη καίει περισσότερο από το grand cherokee. Δεν έχει τη δύναμή του. Και εκτός δρόμου χειρότερη 4κίνηση.
ΑΛΛΑ.... Άλλο ΕΙΧ και άλλο ΦΙΧ. Ήξερα τι αγόραζα, είχαμε navara στην οικογένεια μέχρι πριν λίγα χρόνια.
Πιο ψηλό, μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης, και πολλά κλικ παραπάνω 'τρομοκρατίας'. Τι εννοώ... Είχα συνηθίσει με το jeep να σταματάνε σε διασταυρώσεις, οι περισσότεροι. Χωρίς να σημαίνει ότι παραβίαζα stop. Ψυχολογικά και μόνο. Πλεον με το ranger γίνεται σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό. Αλλιώς με αντιμετωπίζουν με το Passat, και αλλιώς με το ranger.
Φορτώνω μέχρι 1 τόνο, χωρίς πρόβλημα. Υπήρξαν αρκετές φορές που έριξα τα καθίσματα στο jeep και το έκανα ντάτσουν.
Για να μη γελιόμαστε. Όσο και να τα ομορφύνουν, ντάτσουν θα είναι. Αλλιώς θα τα αγοράσουν ελάχιστοι. Λίγοι είναι αυτοί που τα αγοράζουν περισσότερο για επιβατικά 4Χ4(εκμεταλλευόμενοι κενά του νόμου). Οι περισσότεροι το θέλουν για εργαλείο, γιατί τέτοιο είναι. Και έχουν και ένα πολύ δυνατό εργαλείο για off-road παράλληλα. -
Και εγώ ίσως χρειαστεί να προβώ σε αγορά ντάτσουν για τους ίδιους λόγους (φορολογικούς). Δεν συμπαθώ τα τετράπορτα διότι δεν ξεχωρίζουν σε κανένα τομέα, τα 1 1/2 καμπίνα τουλάχιστον έχουν δυνατότητα καλύτερης φόρτωσης αλλα δυστυχώς το ελληνικό μοντέλο υπερφορολόγησης δεν αφήνει περιθώρια για πειράματα.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Τα 1,5 καμπίνα είναι στενά πίσω πολύ για να κάτσεις. Το navara που είχα παλιά, ήταν 1,5αάρι. Οι πίσω καθόντουσαν πλάγια, και σαν να καθόντουσαν στο πάτωμα. Δεν ήταν καθίσματα αυτά. Πιο πολύ πετούσα τα πράγματα που δεν ήθελα να βραχούν. Πραγματικό χώρο έχουν τα κανονικά μονοκάμπινα. Παράπονο φίλου σιδερά όμως, ότι τα έχουν του 'πεταματού' οι εταιρείες. Με φτωχό εξοπλισμό και μικρές μηχανές.
-
Καλά για 100% επαγγελματική χρήση μόνο τα μονοκάμπινα αξίζουν.
Από εκεί και πέρα για όσους μπορούν να έχουν επαγγελματικό όχημα τα τερταπορτα είναι ιδανική επιλογή για all around χρήσηSent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Πάντως το νέο Ford Ranger βγαίνει με 2.0 κινητήρα, συνέφερε να περιμένεις συγκριτικά με τον 3.2
Στα 1,5 καμπίνας νομίζω τους μεγαλύτερους πίσω χώρους έχει το Isuzu DMAX αν και πάντα αυτός που κάθεται πίσω από τον οδηγό είναι στριμωγμένος. -
Ο χρήστης tesa54 έγραψε:
Πάντως το νέο Ford Ranger βγαίνει με 2.0 κινητήρα, συνέφερε να περιμένεις συγκριτικά με τον 3.2Σωστά και μάλιστα με το 10τάχυτο κιβώτιο που μπαίνει και στο Raptor. Αντί για paddles αλλαγής ταχυτήτων βέβαια έχει αυτά τα χαζά κουμπιά πάνω στο μοχλό του αυτόματου κιβωτίου, αλλά λεπτομέρεια για τέτοια αυτοκίνητα.
-
Δεν γινόταν να περιμένω για φορολογικούς και πρακτικούς λόγους.
-
http://www.gazzetta.gr/in-motion/news/a ... 2-eyro?amp
Με τόσα λεφτά χαλαρά αξίζει περισσότερο το amarok aventura ή το x class 350 power.
MERCEDES X-CLASS , VOLKSWAGEN AMAROK-NISSAN NAVARA - ISUZU