Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ανομοιόμορφη επέμβαση abs
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ανομοιόμορφη επέμβαση abs
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    25
    219
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mar_tsik95 last edited by

      Καλησπέρα . Τον τελευταίο καιρό έχω παρατηρήσει πως το αυτοκίνητο σε περιπτώσεις ισχυρού φρεναρίσματος, κυρίως σε λεία άσφαλτο, όταν επεμβαίνει το abs, μου δίνει την αίσθηση πως ενεργοποιείται μόνο στον μπροστά αριστερό τροχό. Δηλαδή πως αυτός χάνει πρώτος την πρόσφυση , ενώ οι υπόλοιποι όχι , με αποτέλεσμα το τιμόνι να συμπεριφέρεται παράξενα και το αυτοκίνητο να μην έχει την αναμενόμενη έφτασα γεια και να αργεί να σταματήσει σε σχέση με πιο ελεγχόμενο φρενάρισμα με την κατάλληλη πίεση ώστε αυτό να μην ενεργοποιήθει. Το αυτοκίνητο είναι ένα Mazda 3 του 2004 και τα ελαστικά του Bridgestone turanza t001 σε μετρια κατάσταση αλλά στα ίδια χιλιοστά πέλματος το καθένα .

      Ευχαριστώ.

      Sent from my iPhone using Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mar_tsik95 last edited by

        Καλησπέρα . Τον τελευταίο καιρό έχω παρατηρήσει πως το αυτοκίνητο σε περιπτώσεις ισχυρού φρεναρίσματος, κυρίως σε λεία άσφαλτο, όταν επεμβαίνει το abs, μου δίνει την αίσθηση πως ενεργοποιείται μόνο στον μπροστά αριστερό τροχό. Δηλαδή πως αυτός χάνει πρώτος την πρόσφυση , ενώ οι υπόλοιποι όχι , με αποτέλεσμα το τιμόνι να συμπεριφέρεται παράξενα και το αυτοκίνητο να μην έχει την αναμενόμενη έφτασα γεια και να αργεί να σταματήσει σε σχέση με πιο ελεγχόμενο φρενάρισμα με την κατάλληλη πίεση ώστε αυτό να μην ενεργοποιήθει. Το αυτοκίνητο είναι ένα Mazda 3 του 2004 και τα ελαστικά του Bridgestone turanza t001 σε μετρια κατάσταση αλλά στα ίδια χιλιοστά πέλματος το καθένα .

        Ευχαριστώ.

        Sent from my iPhone using Tapatalk

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mar_tsik95 last edited by

          Καλησπέρα . Τον τελευταίο καιρό έχω παρατηρήσει πως το αυτοκίνητο σε περιπτώσεις ισχυρού φρεναρίσματος, κυρίως σε λεία άσφαλτο, όταν επεμβαίνει το abs, μου δίνει την αίσθηση πως ενεργοποιείται μόνο στον μπροστά αριστερό τροχό. Δηλαδή πως αυτός χάνει πρώτος την πρόσφυση , ενώ οι υπόλοιποι όχι , με αποτέλεσμα το τιμόνι να συμπεριφέρεται παράξενα και το αυτοκίνητο να μην έχει την αναμενόμενη έφτασα γεια και να αργεί να σταματήσει σε σχέση με πιο ελεγχόμενο φρενάρισμα με την κατάλληλη πίεση ώστε αυτό να μην ενεργοποιήθει. Το αυτοκίνητο είναι ένα Mazda 3 του 2004 και τα ελαστικά του Bridgestone turanza t001 σε μετρια κατάσταση αλλά στα ίδια χιλιοστά πέλματος το καθένα .

          Ευχαριστώ.

          Sent from my iPhone using Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            w202-amg last edited by

            Τσέκαρε και την πίεση μην ψαχνεις τζαμπα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              adensa last edited by

              Το abs δεν πιάνει σε όλες τι ρόδες αλλά σε εκείνη που χάνει πρόσφυση,αυτή είναι η δουλειά του,να μην μπλοκάρει ο τροχός .

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mar_tsik95 last edited by

                Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
                Τσέκαρε και την πίεση μην ψαχνεις τζαμπα.

                Τα είχα ελέγξει πριν λίγες ημέρες, απλά τα βενζινάδικα τις περιοχής έχουν πολύ κακούς μετρητές και δεν ξέρω κατά ποσό καταφερα να τα έχω ολά ακριβως στην ίδια ακριβώς πίεση .

                Sent from my iPhone using Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mar_tsik95 last edited by

                  Ο χρήστης adensa έγραψε:
                  Το abs δεν πιάνει σε όλες τι ρόδες αλλά σε εκείνη που χάνει πρόσφυση,αυτή είναι η δουλειά του,να μην μπλοκάρει ο τροχός .

                  Το γνωρίζω για αυτό ανέφερα πως χάνει πρώτος την πρόσφυση . Απλά δεν ξέρω αν οφείλετε σε κάτι άλλο πέρα από το ελαστικό

                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    w202-amg last edited by

                    Σε βενζινάδικο αν μετράς, πιθανότερο είναι να κερδίσεις το Τζόκερ παρα να έχεις σωστη πίεση. Δυστυχώς το ίδιο συμβαίνει και με τα βουλκανιζατερ. Πήρα ένα μανόμετρο απο το λιντλ, βαζω αέρα στα βενζινάδικα και μετράω με αυτό αφαιρωντας αέρα. Συμφωνει και με το τρομπακι απο lidl το οποιο εδειχνε ακριβώς το ίδιο με νέο οργανο μισελιν βανζιναδικου, ωσπου καποιος το χαλασε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      adensa last edited by

                      Ο χρήστης mar_tsik95 έγραψε:

                      Το abs δεν πιάνει σε όλες τι ρόδες αλλά σε εκείνη που χάνει πρόσφυση,αυτή είναι η δουλειά του,να μην μπλοκάρει ο τροχός .

                      Το γνωρίζω για αυτό ανέφερα πως χάνει πρώτος την πρόσφυση . Απλά δεν ξέρω αν οφείλετε σε κάτι άλλο πέρα από το ελαστικό

                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Κολλημένη δαγκάνα;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mar_tsik95 last edited by

                        Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
                        Σε βενζινάδικο αν μετράς, πιθανότερο είναι να κερδίσεις το Τζόκερ παρα να έχεις σωστη πίεση. Δυστυχώς το ίδιο συμβαίνει και με τα βουλκανιζατερ. Πήρα ένα μανόμετρο απο το λιντλ, βαζω αέρα στα βενζινάδικα και μετράω με αυτό αφαιρωντας αέρα. Συμφωνει και με το τρομπακι απο lidl το οποιο εδειχνε ακριβώς το ίδιο με νέο οργανο μισελιν βανζιναδικου, ωσπου καποιος το χαλασε.

                        Μάλιστα . Ευχαριστώ για την ενημέρωση , θα φρόντισω να αγοράσω ένα ώστε να σιγουρευτώ.

                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mar_tsik95 last edited by

                          Ο χρήστης adensa έγραψε:

                          Το abs δεν πιάνει σε όλες τι ρόδες αλλά σε εκείνη που χάνει πρόσφυση,αυτή είναι η δουλειά του,να μην μπλοκάρει ο τροχός .

                          Το γνωρίζω για αυτό ανέφερα πως χάνει πρώτος την πρόσφυση . Απλά δεν ξέρω αν οφείλετε σε κάτι άλλο πέρα από το ελαστικό

                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Κολλημένη δαγκάνα;

                          Αυτό θα μπορούσα να το ελέγξω μόνος μου η μόνο σε συνεργείο ;

                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • X
                            xeno last edited by

                            μήπως κάτι παίζει με τον αισθητήρα του ABS στο συγκεκριμένο τροχό;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mar_tsik95 last edited by

                              Ο χρήστης XENO έγραψε:
                              μήπως κάτι παίζει με τον αισθητήρα του ABS στο συγκεκριμένο τροχό;

                              Εάν ήταν ελαττωματικός δεν θα έπρεπε να μην λειτουργεί το abs σε αυτόν παρα να λειτουργεί άμεσα όπως κάνει τώρα ;

                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • X
                                xeno last edited by

                                Ο χρήστης mar_tsik95 έγραψε:

                                μήπως κάτι παίζει με τον αισθητήρα του ABS στο συγκεκριμένο τροχό;

                                Εάν ήταν ελαττωματικός δεν θα έπρεπε να μην λειτουργεί το abs σε αυτόν παρα να λειτουργεί άμεσα όπως κάνει τώρα ;

                                Sent from my iPhone using Tapatalk

                                Το λέω αυτό γιατί σε δική μου περίπτωση (w201) υπερλειτουργεί καθώς παίρνει λάθος σήμα, ιδίως όταν στρίβω το τιμόνι αριστερά, ακόμη και με μηδενικές ταχύτητες (παρεπιμπτόντως, το πρόβλημα αυτό το έχω εεδώ και πολύ καιρό και ακόμη δεν πήγα να το φτιάξω).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • M
                                  mar_tsik95 last edited by

                                  Ο χρήστης XENO έγραψε:

                                  μήπως κάτι παίζει με τον αισθητήρα του ABS στο συγκεκριμένο τροχό;

                                  Εάν ήταν ελαττωματικός δεν θα έπρεπε να μην λειτουργεί το abs σε αυτόν παρα να λειτουργεί άμεσα όπως κάνει τώρα ;

                                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                                  Το λέω αυτό γιατί σε δική μου περίπτωση (w201) υπερλειτουργεί καθώς παίρνει λάθος σήμα, ιδίως όταν στρίβω το τιμόνι αριστερά, ακόμη και με μηδενικές ταχύτητες (παρεπιμπτόντως, το πρόβλημα αυτό το έχω εεδώ και πολύ καιρό και ακόμη δεν πήγα να το φτιάξω).

                                  Αν δεν κάνω λάθος κάτι τέτοιο συνεβει και σε εμένα όταν εκανα όπισθεν με στριμενο το τιμόνι τελειως αριστερά , όταν φρέναρα κατεβαίνοντας ένα μικρό πεζοδρόμιο ( από αυτά που έχουν τσιμέντο ώστε να γίνει κατήφορικό ) έκανε κάποιους παράξενους κραδασμούς . Όποτε είναι πολύ πιθανό να συμβαίνει το ίδιο και στο δικό μ όχημα .

                                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mar_tsik95 last edited by

                                    Μια τέτοια βλάβη θα φαινόταν στο διαγνωστικό ;; Δεν θα έπρεπε να έχει ανάψει και η ένδειξη του abs στο ταχύμετρο ;

                                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • X
                                      xeno last edited by

                                      Ο χρήστης mar_tsik95 έγραψε:
                                      Μια τέτοια βλάβη θα φαινόταν στο διαγνωστικό ;; Δεν θα έπρεπε να έχει ανάψει και η ένδειξη του abs στο ταχύμετρο ;

                                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                                      Αν δεν κάνω λάθος, η ένδειξη ανάβει όταν το ABS δεν λειτουργεί, όχι όταν (υπερ-)λειτουργεί.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • sarantism
                                        sarantism last edited by

                                        Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
                                        Σε βενζινάδικο αν μετράς, πιθανότερο είναι να κερδίσεις το Τζόκερ παρα να έχεις σωστη πίεση. Δυστυχώς το ίδιο συμβαίνει και με τα βουλκανιζατερ. Πήρα ένα μανόμετρο απο το λιντλ, βαζω αέρα στα βενζινάδικα και μετράω με αυτό αφαιρωντας αέρα. Συμφωνει και με το τρομπακι απο lidl το οποιο εδειχνε ακριβώς το ίδιο με νέο οργανο μισελιν βανζιναδικου, ωσπου καποιος το χαλασε.

                                        Δηλαδή και ένα απλό μανόμετρο, δηλαδή όχι κάποιο ακριβό, δείχνει τη σωστή πίεση αέρα στο ελαστικό; Σκέφτομαι να αγοράσω, αλλά δεν ήξερα αν αξίζει να πληρώσω για ακριβό γιατί η λειτουργία του θεωρώ πως είναι απλή. Το βενζινάδικο μου έδειξε 28 ατμόσφαιρες και την ίδια μέρα στο συνεργείο για μία δουλειά που πηγα, μου έκαναν έλεγχο και την πίεση και έδειξε 32. Θέλω ένα μανόμετρο αξιόπιστο όταν βάζω αέρα, να το βάζω αμέσως και να βλέπω από εκεί πόση είναι η πραγματική πίεση...

                                        Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dstou last edited by

                                          Έχω πάρει από δαύτους ένα καλό μηχανικό μανόμετρο Βικα με γλυκερίνη, του έβαλα ένα ελαστικό σωλήνα πιέσεως μήκους 15 εκ. και ένα βαλβιδάκι στην άκρη και ένα αντικραδασμικό κάλυμμα προστασίας στο όργανο, και μετράω με απόλυτη ακρίβεια τις πιέσεις. Κόστος στην περιοχή των 15 ευρώ για ΑΘΑΝΑΤΟ, ακριβέστατο και πολύ άνετο στη χρήση μηχάνημα χωρίς να ασχολείσαι με μπαταρίες.

                                          http://www.deka.gr/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=34&Itemid=53&lang=el

                                          http://www.deka.gr/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=9&Itemid=115&lang=el

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • W
                                            w202-amg last edited by

                                            Αυτό που πήρα από lidl είναι πολύ καλό ως προς την αξιοπιστία.
                                            Εχω τύχει σε φάση που σε βουλκανιζατερ πελατης αφησε-πεταξε το μανόμετρο κατω και ο ιδιοκτήτης υστεριασε και ελεγε οτι πλέον είναι άχρηστο.
                                            Πριν πολλά χρόνια σε βενζιναδικο τύπος μου βαλε τρελη πίεση και σε αερογεφυρα της Θεσσαλονίκης το αμαξι κοντεψε να βγάλει φτερά

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr