-
Ίσως να είναι η πρώτη σοβαρή προσπάθεια κινέζικης εταιρείας να πουλήσει σε προηγμένες αγορές όπως η Ευρώπη, οι ΉΠΑ κ.α. Έχει κεφάλαια από την Geelly, και τεχνογνωσία από τη Volvo. Το πρώτο τους μοντέλο, το 01 (πολύ κοντά στο XC40), σύμφωνα με τα λεγόμενά τους θα κατασκευάζεται στο Βέλγιο, στο παλιό εργοστάσιο της Βόλβο, αν και η έναρξη της κατασκευής του θα εξαρτηθεί και από την κατάληξη του εμπορικού πολέμου που είναι σε εξέλιξη αυτή τη στιγμή, πιθανώς αρχικά να εισάγεται από Κίνα. Οι πωλήσεις θα γίνονται απ' ευθείας στον πελάτη, αλά Τέζλα. Λογικό, με τη διείσδυση του ίντερνετ, αλλά και το απαγορευτικό κόστος της δημιουργίας δικτύου από το μηδέν.
https://www.autoexpress.co.uk/lynk-co/01/100210/new-lynk-co-01-2019-review
https://www.caradvice.com.au/606793/2018-lynk-co-01-review-prototype-drive/
-
Ίσως να είναι η πρώτη σοβαρή προσπάθεια κινέζικης εταιρείας να πουλήσει σε προηγμένες αγορές όπως η Ευρώπη, οι ΉΠΑ κ.α. Έχει κεφάλαια από την Geelly, και τεχνογνωσία από τη Volvo. Το πρώτο τους μοντέλο, το 01 (πολύ κοντά στο XC40), σύμφωνα με τα λεγόμενά τους θα κατασκευάζεται στο Βέλγιο, στο παλιό εργοστάσιο της Βόλβο, αν και η έναρξη της κατασκευής του θα εξαρτηθεί και από την κατάληξη του εμπορικού πολέμου που είναι σε εξέλιξη αυτή τη στιγμή, πιθανώς αρχικά να εισάγεται από Κίνα. Οι πωλήσεις θα γίνονται απ' ευθείας στον πελάτη, αλά Τέζλα. Λογικό, με τη διείσδυση του ίντερνετ, αλλά και το απαγορευτικό κόστος της δημιουργίας δικτύου από το μηδέν.
https://www.autoexpress.co.uk/lynk-co/01/100210/new-lynk-co-01-2019-review
https://www.caradvice.com.au/606793/2018-lynk-co-01-review-prototype-drive/
-
Ίσως να είναι η πρώτη σοβαρή προσπάθεια κινέζικης εταιρείας να πουλήσει σε προηγμένες αγορές όπως η Ευρώπη, οι ΉΠΑ κ.α. Έχει κεφάλαια από την Geelly, και τεχνογνωσία από τη Volvo. Το πρώτο τους μοντέλο, το 01 (πολύ κοντά στο XC40), σύμφωνα με τα λεγόμενά τους θα κατασκευάζεται στο Βέλγιο, στο παλιό εργοστάσιο της Βόλβο, αν και η έναρξη της κατασκευής του θα εξαρτηθεί και από την κατάληξη του εμπορικού πολέμου που είναι σε εξέλιξη αυτή τη στιγμή, πιθανώς αρχικά να εισάγεται από Κίνα. Οι πωλήσεις θα γίνονται απ' ευθείας στον πελάτη, αλά Τέζλα. Λογικό, με τη διείσδυση του ίντερνετ, αλλά και το απαγορευτικό κόστος της δημιουργίας δικτύου από το μηδέν.
https://www.autoexpress.co.uk/lynk-co/01/100210/new-lynk-co-01-2019-review
https://www.caradvice.com.au/606793/2018-lynk-co-01-review-prototype-drive/
-
Ουάου, leasing με τον μήνα. Πολύ πρωτοποριακό!
Βέβαια, αν μπεις σε αυτή τη διαδικασία, γιατί να μη νοικιάζεις από κανονικό γραφείο ενοικιάσεων μόνο όταν το έχεις ανάγκη;
Τέλος πάντων, είναι θέμα τιμής κι αυτή τη στιγμή, οι κινέζοι δεν έχουν ανακοινώσει τιμές. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Οι πωλήσεις θα γίνονται απ' ευθείας στον πελάτη, αλά Τέζλα. Λογικό, με τη διείσδυση του ίντερνετ, αλλά και το απαγορευτικό κόστος της δημιουργίας δικτύου από το μηδέν.Δε χρειάζεται να χτίσουν δίκτυο, μπορούν να τα πουλήσουν μέσω του δικτύου της volvo
-
Αυτό θα έπληττε το κύρος των Volvo.
-
Μπα δε πιστεύω.. Το s90 φτιάχνεται Κίνα και μια χαρά πουλάει εκεί που θέλει
-
Ελάχιστοι το ξέρουν. Άλλο όμως να μπαίνουν στην έκθεση και να τα βλέπουν να πωλούνται δίπλα στα κινέζικα
-
Μωρέ αν θέλουν, ανοίγουν δίπλα-κολλητά παράρτημα. Ποιος θα τους πάρει χαμπάρι, όλα είναι θέμα marketing.
Με τον ίδιο τρόπο, τότε, θα έπρεπε να σκέφτεται και το group psa για την DS.
-
Και αγωνιστικό από την Λινκ και Σία!
-
Tαχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα για το 2018, και 120.000 πωλήσεις στην ενδοχώρα της Κίνας. Από του χρόνου σε Ευρώπη.
-
Ωραίοι.
Υπεύθυνοι για ένα τα πιο πετυχημένα come-back στην ιστορία της αυτοκίνησης.
Οι Κινέζοι ειναι τρομακτικά στρατηγικοί, μεθοδικοί και γρηγοροι. Εχω παραστει σε παρουσίαση για εξέλιξη νεου προϊοντος σε Κινεζική εταιρεία λευκών προϊόντων (Haier) με Γερμανούς συναδελφους και τετοια οργανωση, πριν και κατά το έργο (δε προχώρησε μιας και ηταν σπεκ) όπως και ξετίναγμα σε ερωτήσεις δε το εχω δει σε ΕυρωΗΠΑσιατκες άλλες εταιρείες που έχω συνεργαστεί.
Προσωπικά πολύ ανετα θα έβλεπα τις 2 μαρκες μαζί. Πάρα πολύ άνετα. Ιδιως σε φαση concept stores οπως έχουν κάνει στη Βολβο (ειδα ενα στο Τοκυο) που θα μπορούσαν να δειξουν και να διαφοροποιήσουν την αίσθηση της κάθε μάρκας.
Lync & Co forum