Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Ροπής, Στροφών και Κατανάλωσης
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Ροπής, Στροφών και Κατανάλωσης
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    25
    2088
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasil last edited by

      Ανοίγω το θέμα αυτό για να συζητήσουμε το θέμα της κατανάλωσης σε σχέση με τη μέγιστη ροπή και τις στροφές.
      Έχω ακούσει ότι η μέγιστη οικονομία επιτυγχάνεται στο 60-80% των στροφών όπου επιτυγχάνεται η μέγιστη ροπή. Ισχύει αυτό;; Η όσο το δυνατόν χαμηλότερες στροφές με μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, τόσο καλύτερα;

      Για παράδειγμα, το δικό μου αυτοκίνητο επιτυγχάνει μέγιστη ροπή 113Nm στις 4.500 στροφές. Το όριο 60-80% είναι 2.700-3.600 στροφές. Εκεί θα έχω τη χαμηλότερη κατανάλωση; Ή πχ στις 2.000 στροφές (με 5η);
      Και επίσης, πότε πρέπει να γίνονται οι αλλαγες ταχυτήτων για οικονομικότερη και αποδοτική οδήγηση; Στις πόσες στροφές; Στην περίπτωση μου ισχύει το: 1) αλλαγή μετά τις 2.000 στροφές (για βενζινοκίνητο) ή 2) περίπου στις 3.600 καθε φορά ώστε η νέα (μεγαλύτερη) ταχύτητα να με βρει στις 2.700 (στο κατώτατο όριο το 60% δηλαδή);

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vasil last edited by

        Ανοίγω το θέμα αυτό για να συζητήσουμε το θέμα της κατανάλωσης σε σχέση με τη μέγιστη ροπή και τις στροφές.
        Έχω ακούσει ότι η μέγιστη οικονομία επιτυγχάνεται στο 60-80% των στροφών όπου επιτυγχάνεται η μέγιστη ροπή. Ισχύει αυτό;; Η όσο το δυνατόν χαμηλότερες στροφές με μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, τόσο καλύτερα;

        Για παράδειγμα, το δικό μου αυτοκίνητο επιτυγχάνει μέγιστη ροπή 113Nm στις 4.500 στροφές. Το όριο 60-80% είναι 2.700-3.600 στροφές. Εκεί θα έχω τη χαμηλότερη κατανάλωση; Ή πχ στις 2.000 στροφές (με 5η);
        Και επίσης, πότε πρέπει να γίνονται οι αλλαγες ταχυτήτων για οικονομικότερη και αποδοτική οδήγηση; Στις πόσες στροφές; Στην περίπτωση μου ισχύει το: 1) αλλαγή μετά τις 2.000 στροφές (για βενζινοκίνητο) ή 2) περίπου στις 3.600 καθε φορά ώστε η νέα (μεγαλύτερη) ταχύτητα να με βρει στις 2.700 (στο κατώτατο όριο το 60% δηλαδή);

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasil last edited by

          Ανοίγω το θέμα αυτό για να συζητήσουμε το θέμα της κατανάλωσης σε σχέση με τη μέγιστη ροπή και τις στροφές.
          Έχω ακούσει ότι η μέγιστη οικονομία επιτυγχάνεται στο 60-80% των στροφών όπου επιτυγχάνεται η μέγιστη ροπή. Ισχύει αυτό;; Η όσο το δυνατόν χαμηλότερες στροφές με μεγαλύτερη σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, τόσο καλύτερα;

          Για παράδειγμα, το δικό μου αυτοκίνητο επιτυγχάνει μέγιστη ροπή 113Nm στις 4.500 στροφές. Το όριο 60-80% είναι 2.700-3.600 στροφές. Εκεί θα έχω τη χαμηλότερη κατανάλωση; Ή πχ στις 2.000 στροφές (με 5η);
          Και επίσης, πότε πρέπει να γίνονται οι αλλαγες ταχυτήτων για οικονομικότερη και αποδοτική οδήγηση; Στις πόσες στροφές; Στην περίπτωση μου ισχύει το: 1) αλλαγή μετά τις 2.000 στροφές (για βενζινοκίνητο) ή 2) περίπου στις 3.600 καθε φορά ώστε η νέα (μεγαλύτερη) ταχύτητα να με βρει στις 2.700 (στο κατώτατο όριο το 60% δηλαδή);

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            barimagas last edited by

            Στις ευθειες η πρωτη περιπτωση, στις ανηφορες η δευτερη αναλογα την κλιση και το βαρος(επιβατες). Εμπειρικα στο αμαξι σου, οπου χρειαστει, να εισαι πανω κατω στην ροπη του ωστε να μην κρεμασει ο κινητηρας αλλα ουτε και να τον ξεζουμιζεις στα κοκκινα.

            Υ.γ. Απο τοτε που μας 'αναγκασανε' να ψαχνουμε την καταναλωση χασαμε την ουσια της οδηγησης, δύο φορές κοιταμε το δρομο και τεσσερις το trip computer.

            Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vasil last edited by

              Ευχαριστώ barimagas. Απλά το θέμα είναι ότι εμένα η μέγιστη ροπή είναι πολύ ψηλά... 4.500 στροφές. Αυτό μου κάνει εντύπωση. Η ερώτηση μου δεν είναι μόνο από θέμα οικονομίας, αλλά και από άποψη αποδοτικότητας του κινητήρα (να μην 'κρεμάει', αλλά ούτε το άλλο άκρο).

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • W
                w202-amg last edited by

                Ο χρήστης vasil έγραψε:
                Ευχαριστώ barimagas. Απλά το θέμα είναι ότι εμένα η μέγιστη ροπή είναι πολύ ψηλά... 4.500 στροφές. Αυτό μου κάνει εντύπωση. Η ερώτηση μου δεν είναι μόνο από θέμα οικονομίας, αλλά και από άποψη αποδοτικότητας του κινητήρα (να μην 'κρεμάει', αλλά ούτε το άλλο άκρο).

                Ασχετα του αν είναι ψηλα,μπορει και χαμηλα να μην είναι αδειο.Π.Χ. εμενα εχει 17κιλα στις 4200 και 15κιλα στις 2000σαλ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  r200 last edited by

                  οσο χαμηλοτερες στροφες, τοσο λιγοτερο καιει

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vasil last edited by

                    Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:

                    Ευχαριστώ barimagas. Απλά το θέμα είναι ότι εμένα η μέγιστη ροπή είναι πολύ ψηλά... 4.500 στροφές. Αυτό μου κάνει εντύπωση. Η ερώτηση μου δεν είναι μόνο από θέμα οικονομίας, αλλά και από άποψη αποδοτικότητας του κινητήρα (να μην 'κρεμάει', αλλά ούτε το άλλο άκρο).

                    Ασχετα του αν είναι ψηλα,μπορει και χαμηλα να μην είναι αδειο.Π.Χ. εμενα εχει 17κιλα στις 4200 και 15κιλα στις 2000σαλ.

                    Α ναι σωστά, κατάλαβα τι λες...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vasil last edited by

                      Ο χρήστης r200 έγραψε:
                      οσο χαμηλοτερες στροφες, τοσο λιγοτερο καιει

                      Κι εγώ έτσι νόμιζα, αλλά σίγουρα δεν ισχύει αυτό για τις αρκετά έως πολύ χαμηλές στροφές. Για παράδειγμα 5η και 1500 στροφές (σε βενζινοκίνητο). Το έχω δει και σε διαγράμματα σε έρευνες κατανάλωσης, σε πολύ χαμηλές στροφές καίει παραπάνω. Επειδή δεν έχω trip computer δεν μπορώ να το τσεκάρω όμως.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • panos2171
                        panos2171 last edited by

                        Tα πάντα εξαρτώνται από την κλιμάκωση του κιβωτίου, τον κυβισμό και τους κυλίνδρους. Σαφώς στις 1500 στροφές ένα βενζινοκίνητο ρετάρει πόσο μάλλον με την τελευταία του σχέση. Αλλά άμα έχεις ένα 8κύλινδρο με 5000κε δε θα ζοριστεί και τόσο. Αν δε κάνω λάθος η Corvette C7 στην τελευταία της σχέση μπορεί να πηγαίνει με κάτω από 1700σαλ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vasil last edited by

                          Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                          Tα πάντα εξαρτώνται από την κλιμάκωση του κιβωτίου, τον κυβισμό και τους κυλίνδρους. Σαφώς στις 1500 στροφές ένα βενζινοκίνητο ρετάρει πόσο μάλλον με την τελευταία του σχέση. Αλλά άμα έχεις ένα 8κύλινδρο με 5000κε δε θα ζοριστεί και τόσο. Αν δε κάνω λάθος η Corvette C7 στην τελευταία της σχέση μπορεί να πηγαίνει με κάτω από 1700σαλ.

                          Όμως εκεί στα 1700 rpm παρουσιάζει την χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση; Αυτό είναι το θέμα... Αν δηλαδή οι χαμηλότερες στροφές προσφέρουν την χαμηλότερη κατανάλωση πάντα.
                          Ψάχνοντας λίγο σε ξένες πηγές αλλού βλέπω η κατανάλωση είναι γραμμική (όσο αυξάνονται δηλαδή οι στροφές, αυξάνεται και η κατανάλωση όπως λέει και ο r200) και αλλού την παρουσιάζουν ως καμπύλη όπως η εικόνα που παραθέτω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            w202-amg last edited by

                            Εγω εχω καταλήξει πως δν βγάζεις ακρη με την κατανάλωση. Στο w202 φορτωμένο +4 άτομα απο Καλαμπάκα-Κομοτηνή (μεσω Γρεβενών, συνέχεια kickdown) και σταθερα 150-160 η κατανάλωση με βενζίνη παιζει στα 10+.Μια φορά για την απορία του πραγματος ολο το ταξίδι έγινε με νορμαλ ταχυτητες, με το ζόρι να φανεί στην αντλια 1 λιτρο διαφορά. Μιλάμε εν τω μεταξύ για αυτοκίνητο με cd =0,30-0,31.Εφοσον είναι ασφαλής ο δρόμος δν αξίζει να παω ήρεμα.
                            Στο honda eg4, μεσα στην πολη δν μπορω να ριξω την κατανάλωση για κανένα λόγο. Εκτός πόλης αν το παω ηρεμα σε σχέση με το να το παω 120-130(παραπάνω διακινδυνευω την σωματικη μου ασφάλεια.....) γλυτωνω 2-3λιτρα.
                            Τελικά το μερκ είναι για ταξίδια. Το ίδιο και στο w203 sc με κομπρεσσορα διαπίστωσα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              super-t last edited by

                              Ο χρήστης vasil έγραψε:

                              Tα πάντα εξαρτώνται από την κλιμάκωση του κιβωτίου, τον κυβισμό και τους κυλίνδρους. Σαφώς στις 1500 στροφές ένα βενζινοκίνητο ρετάρει πόσο μάλλον με την τελευταία του σχέση. Αλλά άμα έχεις ένα 8κύλινδρο με 5000κε δε θα ζοριστεί και τόσο. Αν δε κάνω λάθος η Corvette C7 στην τελευταία της σχέση μπορεί να πηγαίνει με κάτω από 1700σαλ.

                              Όμως εκεί στα 1700 rpm παρουσιάζει την χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση; Αυτό είναι το θέμα... Αν δηλαδή οι χαμηλότερες στροφές προσφέρουν την χαμηλότερη κατανάλωση πάντα.
                              Ψάχνοντας λίγο σε ξένες πηγές αλλού βλέπω η κατανάλωση είναι γραμμική (όσο αυξάνονται δηλαδή οι στροφές, αυξάνεται και η κατανάλωση όπως λέει και ο r200) και αλλού την παρουσιάζουν ως καμπύλη όπως η εικόνα που παραθέτω.

                              Για αρχή, αυτό δεν είναι κατανάλωση, είναι ειδική κατανάλωση και το πιθανότερο είναι να είναι και για την καμπύλη μέγιστης ισχύος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kostas-chania last edited by

                                Ο χρήστης vasil έγραψε:
                                ...

                                Ίσα να τραβάει ο κινητήρας –χωρίς κραδασμούς εννοείται- με τη μεγαλύτερη σχέση. Αυτό πετυχαίνεται συνήθως από τα 60 μέχρι 80 χαω. Σε αυτά τα χιλιόμετρα η ισχύς που θέλει το όχημα για να κινηθεί είναι ελάχιστη για αυτό και καταναλώνει λίγο. Τη ροπή που αναφέρεις την έχεις ανάγκη σε κατάσταση φορτίου. Σε μια ανηφόρα για παράδειγμα καλό είναι οι στροφές να πλησιάσουν τη ροπή αλλά εξαρτάται και το βάρος που μεταφέρεις. Πράγματι δεν μπορείς να βασιστείς πάντα στη μέγιστη ροπή. Για παράδειγμα ένα vti της Honda έχει μέγιστη ροπή στις 7,000 σαλ. Αν θες οικονομία δεν μπορείς να το πηγαίνεις εκεί.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • V
                                  vasil last edited by

                                  Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
                                  Εγω εχω καταλήξει πως δν βγάζεις ακρη με την κατανάλωση. Στο w202 φορτωμένο +4 άτομα απο Καλαμπάκα-Κομοτηνή (μεσω Γρεβενών, συνέχεια kickdown) και σταθερα 150-160 η κατανάλωση με βενζίνη παιζει στα 10+.Μια φορά για την απορία του πραγματος ολο το ταξίδι έγινε με νορμαλ ταχυτητες, με το ζόρι να φανεί στην αντλια 1 λιτρο διαφορά. Μιλάμε εν τω μεταξύ για αυτοκίνητο με cd =0,30-0,31.Εφοσον είναι ασφαλής ο δρόμος δν αξίζει να παω ήρεμα.
                                  Στο honda eg4, μεσα στην πολη δν μπορω να ριξω την κατανάλωση για κανένα λόγο. Εκτός πόλης αν το παω ηρεμα σε σχέση με το να το παω 120-130(παραπάνω διακινδυνευω την σωματικη μου ασφάλεια.....) γλυτωνω 2-3λιτρα.
                                  Τελικά το μερκ είναι για ταξίδια. Το ίδιο και στο w203 sc με κομπρεσσορα διαπίστωσα.

                                  Nομίζω αν έχεις σταθερό πόδι στο γκάζι γενικά κάνεις οικονομία σε κάθε περίπτωση (εκτός αν κάνεις ράλλυ). Αλλά μέσα στην πόλη που θα χρειαστεί να αλλάξεις συχνά πυκνά ταχύτητες, εκεί η σωστή και έγκυρη αλλαγή έχει μεγάλο αποτέλεσμα στην κατανάλωση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vasil last edited by

                                    Ο χρήστης Super@T έγραψε:

                                    Tα πάντα εξαρτώνται από την κλιμάκωση του κιβωτίου, τον κυβισμό και τους κυλίνδρους. Σαφώς στις 1500 στροφές ένα βενζινοκίνητο ρετάρει πόσο μάλλον με την τελευταία του σχέση. Αλλά άμα έχεις ένα 8κύλινδρο με 5000κε δε θα ζοριστεί και τόσο. Αν δε κάνω λάθος η Corvette C7 στην τελευταία της σχέση μπορεί να πηγαίνει με κάτω από 1700σαλ.

                                    Όμως εκεί στα 1700 rpm παρουσιάζει την χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση; Αυτό είναι το θέμα... Αν δηλαδή οι χαμηλότερες στροφές προσφέρουν την χαμηλότερη κατανάλωση πάντα.
                                    Ψάχνοντας λίγο σε ξένες πηγές αλλού βλέπω η κατανάλωση είναι γραμμική (όσο αυξάνονται δηλαδή οι στροφές, αυξάνεται και η κατανάλωση όπως λέει και ο r200) και αλλού την παρουσιάζουν ως καμπύλη όπως η εικόνα που παραθέτω.

                                    Για αρχή, αυτό δεν είναι κατανάλωση, είναι ειδική κατανάλωση και το πιθανότερο είναι να είναι και για την καμπύλη μέγιστης ισχύος.

                                    Τι είναι η ειδική κατανάλωση και πως ορίζεται; Ποιος είναι ο τύπος δηλαδή; Πχ η κατανάλωση (σε l/km) ορίζεται ως: Λίτρα καυσίμου / Διανυθέντα χιλιόμετρα. Η ειδική;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vasil last edited by

                                      Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:

                                      ...

                                      **Ίσα να τραβάει ο κινητήρας –χωρίς κραδασμούς εννοείται- με τη μεγαλύτερη σχέση. Αυτό πετυχαίνεται συνήθως από τα 60 μέχρι 80 χαω. **Σε αυτά τα χιλιόμετρα η ισχύς που θέλει το όχημα για να κινηθεί είναι ελάχιστη για αυτό και καταναλώνει λίγο. Τη ροπή που αναφέρεις την έχεις ανάγκη σε κατάσταση φορτίου. Σε μια ανηφόρα για παράδειγμα καλό είναι οι στροφές να πλησιάσουν τη ροπή αλλά εξαρτάται και το βάρος που μεταφέρεις. Πράγματι δεν μπορείς να βασιστείς πάντα στη μέγιστη ροπή. Για παράδειγμα ένα vti της Honda έχει μέγιστη ροπή στις 7,000 σαλ. Αν θες οικονομία δεν μπορείς να το πηγαίνεις εκεί.

                                      Άρα πχ με 5η και 50 πχ καίει παραπάνω. Απ' ότι με 5η και 70. Αυτό εννοώ, ότι η κατανάλωση δεν είναι 100% αναλογική. Επίσης, το 60-80% της μέγιστης ροπής λες να ισχύει δηλαδή για τις ανηφόρες ε; Γιατί προφανώς όπως λες ένα αμάξι που έχει μέγιστη ροπή σε τόσο υψηλές στροφές (πχ. 7.000), ε δεν μπορεί να έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση εκεί.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vasil last edited by

                                        Να αυτό εννοώ... Δείτε για παράδειγμα σε κάποια διαγράμματα από έρευνες, παρουσιάζεται ότι η κατανάλωση είναι ανάλογη (σε γενικές γραμμές) με τις στροφές και αλλού σε άλλες έρευνες, παρουσιάζεται σαν μια καμπύλη που δείχνει ότι σε χαμηλές στροφές έχουμε μεγαλύτερη κατανάλωση. Σας επισυνάπτω τα γραφήματα προς προβληματισμό...


                                        Πηγή: tsijournals.com


                                        Πηγή: slidesharecdn.com

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • panos2171
                                          panos2171 last edited by

                                          Ο χρήστης vasil έγραψε:

                                          Άρα πχ με 5η και 50 πχ καίει παραπάνω. Απ' ότι με 5η και 70. Αυτό εννοώ, ότι η κατανάλωση δεν είναι 100% αναλογική. Επίσης, το 60-80% της μέγιστης ροπής λες να ισχύει δηλαδή για τις ανηφόρες ε; Γιατί προφανώς όπως λες ένα αμάξι που έχει μέγιστη ροπή σε τόσο υψηλές στροφές (πχ. 7.000), ε δεν μπορεί να έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση εκεί.

                                          Για να το καταλάβεις πιο απλά πάρε παράδειγμα το ποδήλατο, όταν έχεις κάποια χιλιόμετρα και έχεις βάλει μεγάλη ''σχέση'' (το τελευταίο μικρό γρανάζι στη ζάντα) δίνεις πολλές πηδαλιές ή λίγες; Αν αντίστροφα έχεις λίγα χιλιόμετρα με την τελευταία ''σχέση'' το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να ρολλάρεις, όχι να επιταχύνεις. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και στο αυτοκίνητο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vasil last edited by

                                            Ο χρήστης panos2171 έγραψε:

                                            Άρα πχ με 5η και 50 πχ καίει παραπάνω. Απ' ότι με 5η και 70. Αυτό εννοώ, ότι η κατανάλωση δεν είναι 100% αναλογική. Επίσης, το 60-80% της μέγιστης ροπής λες να ισχύει δηλαδή για τις ανηφόρες ε; Γιατί προφανώς όπως λες ένα αμάξι που έχει μέγιστη ροπή σε τόσο υψηλές στροφές (πχ. 7.000), ε δεν μπορεί να έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση εκεί.

                                            Για να το καταλάβεις πιο απλά πάρε παράδειγμα το ποδήλατο, όταν έχεις κάποια χιλιόμετρα και έχεις βάλει μεγάλη ''σχέση'' (το τελευταίο μικρό γρανάζι στη ζάντα) δίνεις πολλές πηδαλιές ή λίγες; Αν αντίστροφα έχεις λίγα χιλιόμετρα με την τελευταία ''σχέση'' το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να ρολλάρεις, όχι να επιταχύνεις. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και στο αυτοκίνητο.

                                            Σωστά, κατάλαβα ναι! Εύστοχο παράδειγμα!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr