Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat punto προβλημα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Fiat punto προβλημα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    7
    99
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      petsas21 last edited by

      Χαίρετε. Ήθελα να πω και να ρωτήσω. Το punto μ 8v του 2000 μοντέλο. Και έκαψε φλατζας και το πήγα στο μηχανικό. Θεωρείται πως μετά την αλλαγή θα συνέλθει το αμάξι; η θα τραβάω ζόρια; γτ χρήματα να το φτιάχνω δεν έχω και με το ζόρι δίνω αυτά γτ είναι το μέσο μετακινήσεις μ. Επίσης το τιμόνι μ δεν είναι ηλεκτρομηχανικο είμαι σκληρό είναι αυτός ο φονιάς π λένε;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        petsas21 last edited by

        Χαίρετε. Ήθελα να πω και να ρωτήσω. Το punto μ 8v του 2000 μοντέλο. Και έκαψε φλατζας και το πήγα στο μηχανικό. Θεωρείται πως μετά την αλλαγή θα συνέλθει το αμάξι; η θα τραβάω ζόρια; γτ χρήματα να το φτιάχνω δεν έχω και με το ζόρι δίνω αυτά γτ είναι το μέσο μετακινήσεις μ. Επίσης το τιμόνι μ δεν είναι ηλεκτρομηχανικο είμαι σκληρό είναι αυτός ο φονιάς π λένε;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          petsas21 last edited by

          Χαίρετε. Ήθελα να πω και να ρωτήσω. Το punto μ 8v του 2000 μοντέλο. Και έκαψε φλατζας και το πήγα στο μηχανικό. Θεωρείται πως μετά την αλλαγή θα συνέλθει το αμάξι; η θα τραβάω ζόρια; γτ χρήματα να το φτιάχνω δεν έχω και με το ζόρι δίνω αυτά γτ είναι το μέσο μετακινήσεις μ. Επίσης το τιμόνι μ δεν είναι ηλεκτρομηχανικο είμαι σκληρό είναι αυτός ο φονιάς π λένε;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            madhorse last edited by

            Έχω το ίδιο αμάξι με το δικό σου ως το δεύτερο της οικογένειας (1ος/2000).Άλλαξα φλάντζα κεφαλής στα 200χιλ χλμ και τώρα έχω 213 χιλ χλμ.Το αμάξι εδώ και 1,5 χρόνο άρχισε να καίει λάδια (σχεδόν 1 λίτρο ανά 1000 χλμ) οπότε ελέγχω τακτικά τη στάθμη και συμπληρώνω όποτε χρειάζεται.Το λαμπάκι του τιμονιού ανάβει κάποιες φορές (οπότε και παύει να είναι υδραυλικό) αλλά αν σβήσω το μοτέρ και βάλω πάλι μπροστά στρώνει.Τη λειτουργία city γι το τιμόνι μην τη βάζεις καλύτερα. Αν δεν έχεις λεφτά για άλλο αμάξι άλλαξε φλάντζα και να ελέγχεις τα λαδάκια του για να μην σου καεί το μοτέρ.Μετά παρακάλα να κρατήσει όσο περισσότερο γίνεται.
            Εγώ μάλλον θα το κρατήσω μέχρι να παραδώσει πνεύμα η μηχανή και μετά θα το δώσω για ανταλλακτικά αν μπορέσω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              petsas21 last edited by

              Δεν έχει το city το δικό μ είναι πολύ σκληρό το τιμόνι.
              Συχνά σου και λάδια αρκετά μπορώ να πω. Τη ν ησυχία μ δλδ δε θα τη βρω

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                r200 last edited by

                βγαλτο για πουλημα οπως ειναι, ενημερωσε τον αγοραστη για το προβλημα που εχει, βαλε το χερι στην τσεπη $$$$$ και αναλογα με το ποσο αντεχεις περνεις μεταχειρισμενο η καινουριο, μια λυση
                αλλιως το επισκευαζεις πληρωνεις χ ποσο και οτι βγαλει, μεταχειρισμενο με παλαιοτητα αν κανεις χιλιομετρα θα βγαζει προβληματα...
                υπολογισε και αποφασισε, παρε 2-3 προσφορες επισκευης και επιλεγεις...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kostas-chania last edited by

                  Το δικό μου την έκαψε στις 40,000χλμ μόνο. Την άλλαξα, πλάνισα καπάκι και το πούλησα επιτόπου. Αυτός που το πήρε μετά ένα χρόνο την ξανα-άλλαξε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    adensa last edited by

                    Ο χρήστης madhorse έγραψε:
                    Έχω το ίδιο αμάξι με το δικό σου ως το δεύτερο της οικογένειας (1ος/2000).Άλλαξα φλάντζα κεφαλής στα 200χιλ χλμ και τώρα έχω 213 χιλ χλμ.Το αμάξι εδώ και 1,5 χρόνο άρχισε να καίει λάδια (σχεδόν 1 λίτρο ανά 1000 χλμ) οπότε ελέγχω τακτικά τη στάθμη και συμπληρώνω όποτε χρειάζεται.Το λαμπάκι του τιμονιού ανάβει κάποιες φορές (οπότε και παύει να είναι υδραυλικό) αλλά αν σβήσω το μοτέρ και βάλω πάλι μπροστά στρώνει.Τη λειτουργία city γι το τιμόνι μην τη βάζεις καλύτερα. Αν δεν έχεις λεφτά για άλλο αμάξι άλλαξε φλάντζα και να ελέγχεις τα λαδάκια του για να μην σου καεί το μοτέρ.Μετά παρακάλα να κρατήσει όσο περισσότερο γίνεται.
                    Εγώ μάλλον θα το κρατήσω μέχρι να παραδώσει πνεύμα η μηχανή και μετά θα το δώσω για ανταλλακτικά αν μπορέσω.

                    Hλεκτρικό είναι το τιμόνι του και οχι υδραυλικό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr