-
Χαίρετε. Ήθελα να πω και να ρωτήσω. Το punto μ 8v του 2000 μοντέλο. Και έκαψε φλατζας και το πήγα στο μηχανικό. Θεωρείται πως μετά την αλλαγή θα συνέλθει το αμάξι; η θα τραβάω ζόρια; γτ χρήματα να το φτιάχνω δεν έχω και με το ζόρι δίνω αυτά γτ είναι το μέσο μετακινήσεις μ. Επίσης το τιμόνι μ δεν είναι ηλεκτρομηχανικο είμαι σκληρό είναι αυτός ο φονιάς π λένε;
-
Χαίρετε. Ήθελα να πω και να ρωτήσω. Το punto μ 8v του 2000 μοντέλο. Και έκαψε φλατζας και το πήγα στο μηχανικό. Θεωρείται πως μετά την αλλαγή θα συνέλθει το αμάξι; η θα τραβάω ζόρια; γτ χρήματα να το φτιάχνω δεν έχω και με το ζόρι δίνω αυτά γτ είναι το μέσο μετακινήσεις μ. Επίσης το τιμόνι μ δεν είναι ηλεκτρομηχανικο είμαι σκληρό είναι αυτός ο φονιάς π λένε;
-
Χαίρετε. Ήθελα να πω και να ρωτήσω. Το punto μ 8v του 2000 μοντέλο. Και έκαψε φλατζας και το πήγα στο μηχανικό. Θεωρείται πως μετά την αλλαγή θα συνέλθει το αμάξι; η θα τραβάω ζόρια; γτ χρήματα να το φτιάχνω δεν έχω και με το ζόρι δίνω αυτά γτ είναι το μέσο μετακινήσεις μ. Επίσης το τιμόνι μ δεν είναι ηλεκτρομηχανικο είμαι σκληρό είναι αυτός ο φονιάς π λένε;
-
Έχω το ίδιο αμάξι με το δικό σου ως το δεύτερο της οικογένειας (1ος/2000).Άλλαξα φλάντζα κεφαλής στα 200χιλ χλμ και τώρα έχω 213 χιλ χλμ.Το αμάξι εδώ και 1,5 χρόνο άρχισε να καίει λάδια (σχεδόν 1 λίτρο ανά 1000 χλμ) οπότε ελέγχω τακτικά τη στάθμη και συμπληρώνω όποτε χρειάζεται.Το λαμπάκι του τιμονιού ανάβει κάποιες φορές (οπότε και παύει να είναι υδραυλικό) αλλά αν σβήσω το μοτέρ και βάλω πάλι μπροστά στρώνει.Τη λειτουργία city γι το τιμόνι μην τη βάζεις καλύτερα. Αν δεν έχεις λεφτά για άλλο αμάξι άλλαξε φλάντζα και να ελέγχεις τα λαδάκια του για να μην σου καεί το μοτέρ.Μετά παρακάλα να κρατήσει όσο περισσότερο γίνεται.
Εγώ μάλλον θα το κρατήσω μέχρι να παραδώσει πνεύμα η μηχανή και μετά θα το δώσω για ανταλλακτικά αν μπορέσω. -
Δεν έχει το city το δικό μ είναι πολύ σκληρό το τιμόνι.
Συχνά σου και λάδια αρκετά μπορώ να πω. Τη ν ησυχία μ δλδ δε θα τη βρω -
βγαλτο για πουλημα οπως ειναι, ενημερωσε τον αγοραστη για το προβλημα που εχει, βαλε το χερι στην τσεπη $$$$$ και αναλογα με το ποσο αντεχεις περνεις μεταχειρισμενο η καινουριο, μια λυση
αλλιως το επισκευαζεις πληρωνεις χ ποσο και οτι βγαλει, μεταχειρισμενο με παλαιοτητα αν κανεις χιλιομετρα θα βγαζει προβληματα...
υπολογισε και αποφασισε, παρε 2-3 προσφορες επισκευης και επιλεγεις... -
Το δικό μου την έκαψε στις 40,000χλμ μόνο. Την άλλαξα, πλάνισα καπάκι και το πούλησα επιτόπου. Αυτός που το πήρε μετά ένα χρόνο την ξανα-άλλαξε.
-
Ο χρήστης madhorse έγραψε:
Έχω το ίδιο αμάξι με το δικό σου ως το δεύτερο της οικογένειας (1ος/2000).Άλλαξα φλάντζα κεφαλής στα 200χιλ χλμ και τώρα έχω 213 χιλ χλμ.Το αμάξι εδώ και 1,5 χρόνο άρχισε να καίει λάδια (σχεδόν 1 λίτρο ανά 1000 χλμ) οπότε ελέγχω τακτικά τη στάθμη και συμπληρώνω όποτε χρειάζεται.Το λαμπάκι του τιμονιού ανάβει κάποιες φορές (οπότε και παύει να είναι υδραυλικό) αλλά αν σβήσω το μοτέρ και βάλω πάλι μπροστά στρώνει.Τη λειτουργία city γι το τιμόνι μην τη βάζεις καλύτερα. Αν δεν έχεις λεφτά για άλλο αμάξι άλλαξε φλάντζα και να ελέγχεις τα λαδάκια του για να μην σου καεί το μοτέρ.Μετά παρακάλα να κρατήσει όσο περισσότερο γίνεται.
Εγώ μάλλον θα το κρατήσω μέχρι να παραδώσει πνεύμα η μηχανή και μετά θα το δώσω για ανταλλακτικά αν μπορέσω.Hλεκτρικό είναι το τιμόνι του και οχι υδραυλικό.
Fiat punto προβλημα