-
Τουλάχιστον να σώσουμε το περιβάλλον
-
Η λύση δηλαδή είναι να γίνουν τα πιο πολλά βουνά σαν αυτο το τοπίο, αλλά χωρίς τους πύργους ψύξης...
-
Μήνυμα που έλαβα χθές - γενικά αν δεν έχεις σταθερή δυνατότητα φόρτισης σπίτι σου ξέχνα την ηλεκτροκίνηση
Μας δίνει και 5 ευρώ τζαμπέ - φαντάζομαι θ ακολουθήσουν κι όλοι οι υπόλοιποι
BLINK CHARGING HELLAS
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΑγαπητέ οδηγέ,
Από την έναρξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα, η Blink βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων, παρέχοντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.
Έως σήμερα έχουμε καταφέρει να απαριθμούμε περισσότερα από 130 σημεία φόρτισης και συνεχίζουμε δυναμικά την ανάπτυξη του δικτύου μας, δίνοντας σου τη δυνατότητα να φορτίζεις το όχημά σου σε κάθε σημείο της χώρας, όπου κι αν βρίσκεσαι, απροβλημάτιστα.
Από την 25η Ιανουαρίου 2021 ξεκινά η χρέωση στους σταθμούς φόρτισης Blink, βάσει του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου για την κοστολόγηση των υπηρεσιών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.
Για εσένα που μας δείχνεις έμπρακτα την εμπιστοσύνη σου όλο αυτό το διάστημα, θα σου πιστώσουμε εντελώς δωρεάν 5 ευρώ στο Blink λογαριασμό σου και έτσι θα είσαι έτοιμος για την επόμενη φόρτιση του οχήματός σου.
Εμείς, ως Blink, θα συνεχίζουμε να βρισκόμαστε δίπλα σου σε αυτό το υπέροχο ταξίδι στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης και είμαστε πάντα στη διάθεσή σου να απαντήσουμε σε οποιαδήποτε ερώτηση ή απορία, υπεύθυνα και πάντα με γνώμονα την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών μας και τη βέλτιστη υποστήριξη και διευκόλυνσή σου.
Σε ευχαριστούμε πολύ για την εμπιστοσύνη. Ας συνεχίσουμε να πορευόμαστε μαζί για ένα μέλλον βιώσιμης κινητικότητας χωρίς εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
Η ομάδα της Blink!
-
Μήνυμα που έλαβα χθές - γενικά αν δεν έχεις σταθερή δυνατότητα φόρτισης σπίτι σου ξέχνα την ηλεκτροκίνηση
Μας δίνει και 5 ευρώ τζαμπέ - φαντάζομαι θ ακολουθήσουν κι όλοι οι υπόλοιποι
Πάνε οι τζάμπα φορτίσεις...κ΄ ήταν τόσο όμορφη η αίσθηση!!! λογικό όμως, θα γινονταν αργά η γρήγορα.
-
Απολυτως λογικο, αλλα περιμενα να γινει λιγο πιο μετα. Απορω τι εχουν δει στα στατιστικα τους.
-
δηλαδή η δωρεάν φόρτιση αφορούσε πόσο ποσοστό των οχημάτων μέχρι τις 25 Ιανουαρίου; 0,4%; λίγο λιγότερο; λίγο περισσότερο;
φαντάζομαι θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι.
Κάτσε να δούμε και τις τιμές, αλλά τα 5euro δώρο ψιλό αστείο μου φαίνεται, καλύτερα να σας έδιναν μια δωροεπιταγή 6euro για τον Βασιλόπουλο!
-
Ενδιαφέρον, δεν ξέρω τίποτα για αυτούς αλλά φαίνεται σαν καλή προοπτική.
-
Το έγραψα και σε άλλο μηνυμα, το ότι η ελλάδα έχει προβλήματα στην ένταξη των ηλεκτρικών οχημάτων αυτό δε σημαίνει ότι θα σταματήσει η εξέλιξη της τεχνολογίας.Μέχρι το 2025 τα ηλεκτρικά θα είναι πλειοψηφία στην αγορά ως προς τις πωλήσεις καινούργιων οχημάτων. Με άλλα λόγια δε θα υπάρχει αμιγώς βενζινοκίνητο αυτοκίνητο προς πώληση το 2025. Το πρότζεκτ πράσινη ενέργεια βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και περιλαμβάνει κονδύλια πολλών δισεκατομμυρίων ευρώ,ολόκληρη η γερμανική παραγωγή έχει πάρει στροφή προς τον εξηλεκτρισμό. Είναι θέμα λίγων ετών να επιβληθούν βαρύτατοι φόροι στα καύσιμα που θα καταστήσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης παρελθόν. Εγώ πιστεύω ακράδαντα ότι το 2030 δε θα υπάρχει αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης σε παραγωγή πουθενά στον κόσμο.
-
Επειδή οι Γερμανοί κρατάνε στα χέρια τους την βιομηχανία της Ευρώπης μην σου πω του κόσμου και ο δυνατότερος όμιλος είναι ο VAG θα σε παραπέμψω να ρίξεις μια ματιά στα reviews των ID3/ID4. Αν εσύ βλέπεις ότι αυτά είναι 4 χρόνια μακριά από την επιβολή τους εγώ βλέπω το 2030 να περνάνε το 50% της αγοράς.
Και μην ακούσω πάλι για την πετρελαιοπαραγωγό Νορβηγία γιατί εκείνοι μέχρι πριν 2 έτη είχαν τέτοιο πλεόνασμα οικονομίας που ο βασιλιάς τους έκανε δημοψήφισμα τι θα το κάνουν. Οι υπόλοιπες οικονομίες του κόσμου, ακόμα και η γερμανική, δεν είναι στην ίδια φάση. Αν βάλεις στην εξίσωση Brexit, πανδημία και τον επόμενο πόλεμο που θα κάνει στην μέση Ανατολή παραδοσιακά το κόμμα των δημοκρατικών στις ΗΠΑ χλωμό το κόβω το πράσινο σενάριο σου φίλε....
-
Ενδιαφέρον, δεν ξέρω τίποτα για αυτούς αλλά φαίνεται σαν καλή προοπτική.
Το έχουμε συζητήσει εκτεταμένα το θέμα και μάλλον αποδείχθηκε ήδη βρεγμένο κάρβουνο ο νεοανακαλυφθείς θησαυρός.
-
Ένα ερώτημα που έχω αρκετό καιρό τώρα είναι ποια είναι πλέον 'η προοπτική της ηλεκτροκίνησης' όταν για ένα σημαντικό μέρος του πληθυσμού πλέον με την τηλεεργασία υπάρχει θέμα με την 'προοπτική της αυτοκίνησης' γενικότερα. Δλδ για ποια ηλεκτροκίνηση θα 'ανησυχήσω' όταν θα είμαι σπίτι και θα δουλεύω από εκεί π.χ. 3 μέρες τουλάχιστον την εβδομάδα; Τουλάχιστον το θέμα του μειωμένου κόστους του ρεύματος αδυνατίζει πολύ λόγω κάθετου περιορισμού των διανυόμενων χλμ. Το ίδιο και η όποια βελτίωση της ποιότητας οδήγησης που φέρνει το ηλεκτρικό. Αν είναι να κουνιέμαι 2 φορές την εβδομάδα, αντέχω να το κάνω και με μτχ κουβαδάκι 10ετίας.
-
Επειδή οι Γερμανοί κρατάνε στα χέρια τους την βιομηχανία της Ευρώπης μην σου πω του κόσμου και ο δυνατότερος όμιλος είναι ο VAG θα σε παραπέμψω να ρίξεις μια ματιά στα reviews των ID3/ID4. Αν εσύ βλέπεις ότι αυτά είναι 4 χρόνια μακριά από την επιβολή τους εγώ βλέπω το 2030 να περνάνε το 50% της αγοράς.
Και μην ακούσω πάλι για την πετρελαιοπαραγωγό Νορβηγία γιατί εκείνοι μέχρι πριν 2 έτη είχαν τέτοιο πλεόνασμα οικονομίας που ο βασιλιάς τους έκανε δημοψήφισμα τι θα το κάνουν. Οι υπόλοιπες οικονομίες του κόσμου, ακόμα και η γερμανική, δεν είναι στην ίδια φάση. Αν βάλεις στην εξίσωση Brexit, πανδημία και τον επόμενο πόλεμο που θα κάνει στην μέση Ανατολή παραδοσιακά το κόμμα των δημοκρατικών στις ΗΠΑ χλωμό το κόβω το πράσινο σενάριο σου φίλε....
Δε μιλάμε για σενάρια αλλά για πραγματικότητα, αναλογίσου πόσο έχουν βελτιωθεί τα υπόλοιπα προϊόντα τεχνολογίας από το 2010 μεχρι το 2020. Έχουν καμία σχέση τα κινητά του 2010 με τα σημερινά σε δυνατότητες; Η πρόοδος θα είναι ραγδαία μετά το 2025 θα πάρει μορφή χιονοστιβάδας είτε μας αρέσει είτε όχι ακόμη και αν χρειαστεί να πετάμε μπαλαντέζες από το μπαλκόνι
-
Επειδή οι Γερμανοί κρατάνε στα χέρια τους την βιομηχανία της Ευρώπης μην σου πω του κόσμου και ο δυνατότερος όμιλος είναι ο VAG θα σε παραπέμψω να ρίξεις μια ματιά στα reviews των ID3/ID4. Αν εσύ βλέπεις ότι αυτά είναι 4 χρόνια μακριά από την επιβολή τους εγώ βλέπω το 2030 να περνάνε το 50% της αγοράς.
Και μην ακούσω πάλι για την πετρελαιοπαραγωγό Νορβηγία γιατί εκείνοι μέχρι πριν 2 έτη είχαν τέτοιο πλεόνασμα οικονομίας που ο βασιλιάς τους έκανε δημοψήφισμα τι θα το κάνουν. Οι υπόλοιπες οικονομίες του κόσμου, ακόμα και η γερμανική, δεν είναι στην ίδια φάση. Αν βάλεις στην εξίσωση Brexit, πανδημία και τον επόμενο πόλεμο που θα κάνει στην μέση Ανατολή παραδοσιακά το κόμμα των δημοκρατικών στις ΗΠΑ χλωμό το κόβω το πράσινο σενάριο σου φίλε....
Δε μιλάμε για σενάρια αλλά για πραγματικότητα, αναλογίσου πόσο έχουν βελτιωθεί τα υπόλοιπα προϊόντα τεχνολογίας από το 2010 μεχρι το 2020. Έχουν καμία σχέση τα κινητά του 2010 με τα σημερινά σε δυνατότητες; Η πρόοδος θα είναι ραγδαία μετά το 2025 θα πάρει μορφή χιονοστιβάδας είτε μας αρέσει είτε όχι ακόμη και αν χρειαστεί να πετάμε μπαλαντέζες από το μπαλκόνι
-
-
Ελπίζω να μας μοιράσουν ως τοτε και τα λεφτά για να κάνουμε όλα αυτά τα καταναλωτικά γουστα που υπαγορεύει η τεχνολογια! και οχι στο 5% που έτσι κι αλλιως μπορουν να πάρουν τα παντα αλλά στο 95% πολύ από τους οποίους όπως ειπαμε στην ελλάδα είναι ακόμα με το πολο του 2004 ....και αν σου φαίνονται τόσο μειοψηφια αυτή ρίξε μια ματιά στα παρκαρισμένα γύρω , εκτός αν μένεις Εκάλη οπότε να εκεί είναι αλλιως τα πράγματα.
Και η λυση δεν είναι να ρίξουν πρόστιμα στα παλιάς τεχνολογίας για να αναγκάσουν να πάρουν ηλεκτρικα.
-
Αρκετά ωραία η αποτύπωση των εμπειριών.
-
Ελπίζω να μας μοιράσουν ως τοτε και τα λεφτά για να κάνουμε όλα αυτά τα καταναλωτικά γουστα που υπαγορεύει η τεχνολογια! και οχι στο 5% που έτσι κι αλλιως μπορουν να πάρουν τα παντα αλλά στο 95% πολύ από τους οποίους όπως ειπαμε στην ελλάδα είναι ακόμα με το πολο του 2004 ....και αν σου φαίνονται τόσο μειοψηφια αυτή ρίξε μια ματιά στα παρκαρισμένα γύρω , εκτός αν μένεις Εκάλη οπότε να εκεί είναι αλλιως τα πράγματα.
Και η λυση δεν είναι να ρίξουν πρόστιμα στα παλιάς τεχνολογίας για να αναγκάσουν να πάρουν ηλεκτρικα.
Και ο λόγος που εχουμε αμαξια του 2004 και οχι του 1994 είναι γιατι υπήρχε η ψευτικη ευημερία και τα δανεικά. Λίγοι εχουν την δυνατότητα να αγοράσουν καινούργια αυτοκίνητα και όσοι έχουμε το κάνουμε με δυσκολία. Ενταξει ενα 5% στην Ελλάδα όπως λες και εσυ δεν τους αγγίζει η κρίση και αγοράζουν τζιπ 100.000ε
Εμένα μου κάνει εντυπωση πως οι αντιπροσωπείες δεν ρίχνουν τις τιμές. Αντι να επιδοτήσει τα ηλεκτρικά η κυβέρνηση ας επιδοτήσει τα μικρά αμαξια πόλης να παρουν οι νέοι αξιόπιστα και ασφαλή αυτοκινητα. Δηλαδή να αγοραζουν το i10 με 5000ε και οχι το yaris 15ετιας με 5000ε
-
Και πρόστιμο να μου ρίξουν αμάξι θα αλλάξω σύμφωνα με τον λογικό μου προγραμματισμό. Όχι όταν το θέλουν αυτοί. Δεν είναι ότι μπορώ να πάρω τώρα καινούργιο και το καθυστερώ. Το ίδιο πιστεύω πως ισχύει για τους περισσότερους όπως σωστά λέει και ο Tkin73...
Για να είμαι όμως και εντός θέματος να πω στον φίλο που ρωτούσε εχθές προχθές ότι τα full LED της FR Plus διαφέρουν από τα απλά LED των υπολοίπων εκδόσεων στο ότι τα full LED έχουν αυτόματη ρύθμιση ύψους και πίσω την ενιαία led μπάρα. Τέλος τα full LED ΔΕΝ συμπεριλαμβάνουν αυτόματη μεγάλη σκάλα όπως είπα λανθασμένα. Αυτό είναι έξτρα. Μίλησα με αντιπροσωπεία πριν λίγο.
-
Τι είπες τώρα fiverg!!!!??
Μόνο από την τηλεργασία το όφελος στην ατμόσφαιρα θα ήταν σαν να επενδυαν δις και δις ευρώ στην ηλεκτροκίνηση και στα εργοστάσια παραγωγης ρεύματος.
Το ίδιο αποτέλεσμα χοντρικα θα έχουμε και ας έχουμε βενζινοκινητα.
-
Το 2019 ταξινομήθηκαν πάνω από 120000 καινούργια αυτοκίνητα και γενικά ο μέσος όρος τα τελευταία χρόνια είναι γύρω στα 100000 καινούργια αυτοκίνητα το χρόνο. Δεν αγοράζει μόνο το 5% ούτε μόνο όσοι ζουν στην Εκάλη. Οι τιμές στα ηλεκτρικά θα αποκλιμακωθούν σχετικά σύντομα και θα είναι φθηνότερα από τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα (ήδη συμβαίνει στα ακριβά μοντέλα), αυτή η πτώση θα συνδυαστεί και με αντικίνητρα στην αγορά βενζινοκίνητου οχήματος οπότε το μερίδιο αγοράς τους θα ανέβει κατακόρυφα πιο γρήγορα στην ευρώπη πιο αργά στην Ελλάδα
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης