ALEX19 wrote:
super@t wrote:
ALEX19 wrote:
Το προσεχές διάστημα θα ψηφιστεί στο ευρωπαικό κοινοβούλιο ο κανονισμός για την εφαρμογή από το 2025 του πρότυπου euro7. Oι προτάσεις είναι δύο: η πρώτη να πέσει το όριο των ρύπων στα 30γρ και η δεύτερη η πιο σκληροπυρηνική να πέσει στα 10γρ διαφορετικά δε μπορούν να επιτευχθούν οι στόχοι για την αποφυγή της κλιματικής αλλαγής μέχρι το 2030. Εφόσον ψηφιστεί αυτός ο κανονισμός απλά θα σημάνει το τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Τώρα στην ελλάδα όσοι θα έχουν αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης μετά το 2025 θα χρειαστεί να υποστούν τις συνέπειες των περιβαντολογικών χαρατσιών
link; Γιατί όταν είχε αναφερθεί αυτό ξανά, τα νούμερα ήταν για τα NOx και όχι για CO2.
https://www.cleanenergywire.org/news/major-german-car-suppliers-warn-higher-eu-climate-target-will-cost-many-jobs
Αυτή είναι η απάντηση των γερμανικών βιομηχανιών στην υιοθέτηση του ορίου που προανέφερα(αφορά το σύνολο των κινητήρων εσωτερικής καύσης τόσο για το nox όσο και τo co2), στο άρθρο αναφέρει επίσης τη ραγδαία αύξηση των πωλήσεων ηλεκτρικών και pluginhybrid αυτοκινήτων στη γερμανία. Υπάρχει έντονη αντίδραση των γερμανικών βιομηχανιών αλλά με τις κατάλληλες επιδοτήσεις τα όποια θέματα θα λυθούν σύντομα
Πάντως μη το παίρνετε προσωπικά κάποιοι, δε θα σταματήσει η τεχνολογική εξέλιξη γιατί στην ελλάδα είμαστε απροσάρμοστοι, είμαστε χώρα μέλος της εε υπάρχουν συγκεκριμένες υποχρεώσεις και αυτοί έχουν αποφασίσει να το γυρίσουν στην ηλεκτροκίνηση και δε θα τους πάρει δεκαετίες μέχρι το 2030 τα ηλεκρικά θα είναι πλειοψηφία στην ευρώπη .
Από τη στιγμή που δε θα έχουμε τις υποδομές για να εφαρμόσουμε τον κανονισμό θα πληρώσουμε χαράτσια. Τώρα τα χαράτσια αυτά θα είναι στα τέλη κυκλοφορίας, στη τιμή του καυσίμου,στο κτέο κάτι θα βρει το υπουργείο οικονομικών. Όποιος δεν έχει χρήματα για ηλεκτρικό θα πρέπει να βρει χρήματα για τα πράσινα χαράτσια διαφορετικά θα αναγκαστεί να αποσύρει το όχημα του.
alex19 στην Ελλάδα που περνάει μια κρίση 12 ετών, που οι μισθοί είναι στα 500ε, που η ανεργία στο 25%, πόσοι πιστεύεις οτι έχουν την δυνατότητα να αγοράσουν ηλεκτρικό; Καμία Γερμανία δεν θα βάλει χαράτσι. Και αν το κάνει, ο κόσμος δεν θα γεννήσει λεφτά. Απλά θα μείνει με τα αμάξια των 20 ετών και θα τα κρατήσει μια δεκαετία ακόμα. Αν το ηλεκτρικό kia picanto κοστίζει το 2025 όσο το βενζινοκίνητο τοτε ναι ο κόσμος θα αγοράζει ηλεκτρικα. Αλλα δεν το βλέπω να γίνεται το 2025, αλλα το 2035.
Και ο Μητσοτάκης με τον Χατζηδάκη μπορεί στα χαρτιά να μιλάνε για μηδενικούς ρυπους και πράσινη ανάπτυξη ,αλλά μαλλον είναι μπερδεμένοι. Η Ελλάδα δεν πλησιάζει την Νορβηγία ,αλλά τις Βαλκανικές χώρες όσον αφορά την οικονομία. Λίγο καλύτερη οικονομία έχουμε απο την Βουλγαρία.
Η οικονομική κατάσταση του έλληνα είναι αδιάφορη για τις πολυεθνικές αυτοκινητοβιομηχανίες, τα πρόστιμα όμως θα τα επωμιστούμε γιατί υπογράψαμε τη συνθήκη για την κλιματική αλλάγη και τα πρόστιμα αυτά το κράτος θα τα μετακυλίσει μέσω της φορολογίας στους πολίτες
Ήδη υπάρχουν σημαντικές εκπτώσεις στα τέλη ταξινόμησης στα ήπια υβριδικά και στα phev συν την επιδότηση στα αμιγώς ηλεκτρικά. Είναι προφανές ότι το κια πικάντο το ηλεκτρικό θα στοιχίζει τα ίδια με τη βενζίνη ίσως και λιγότερο σε 4-5 χρόνια ήδη συμβαίνει στα ακριβά αυτοκίνητα τα ηλεκτρικά είναι φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα (δείτε audi etron, x3 ,mustang emach κ.α). Οι υψηλές τιμές των ηλεκτρικών οφείλονται στην αδυναμία της γερμανικής βιομηχανίας να τα παράξει μαζικά. Όταν αυτό λυθεί οι τιμές θα αποκλιμακωθούν και η αγορά θα γεμίσει ηλεκτρικά. Οι γερμανοί βιομήχανοι το λένε ξεκάθαρα εφαρμογή του euro7 θα είναι η αρχή του τέλους για τις μηχανές εσωτερικής καύσης.